ارتش سرخ دات کام

اخبار

پرسپولیس حریف النصر ۱۰ نفره نشد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 51 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

پرسپولیس حریف النصر ۱۰ نفره نشد

ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس حریف النصر ۱۰ نفره نشد
پرسپولیس در شرایطی که توانایی برتری مقابل النصر عربستان را داشت، تنها یک امتیاز از دیدار با این تیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس ایران از ساعت 21:30 امشب (دوشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، در ورزشگاه اول پارک ریاض به مصاف النصر عربستان رفت که این دیدار با تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

اخراج علی لاجامی از تیم النصر در دقیقه 17 نقطه عطف بازی بود و باعث شد پرسپولیس بازی به‌مراتب بهتری نسبت به میزبان ارائه کند. حملات سرخپوشان اما در این مسابقه منجر به گل نشد و شاگردان یحیی گل‌محمدی در مسابقه‌ای که توان غلبه بر یاران کریس رونالدو را داشتند، به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

پرسپولیس با این تساوی، امتیازات خود را به عدد هشت رساند و امیدش را برای صعود به‌عنوان صدرنشین گروه E از دست داد تا در هفته پایانی برابر الدحیل، برای قرار گرفتن میان بهترین تیم‌های رده دومی بجنگد. النصر نیز با 13 امتیاز توانست صدرنشینی و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کند.

ترکیب النصر: نواف العقیدی، ایمن یحیی، علی لاجامی، آیمریک لاپورت، سلطان الغنام (85 - علی الحسن)، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، سامی النجعی (21 - محمد آل فتیل)، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو (78 - محمد ماران).

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی (3+90 - سینا اسدبیگی)، میلاد سرلک (71 - نبیل باهویی)، سروش رفیعی (3+90 - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (85 - میلاد سورگی) و شهاب زاهدی (72 - سعید صادقی).

داور: ما نینگ از چین

صحنه‌های مهم این مسابقه به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 2: اشتباه سروش رفیعی در محوطه جریمه پرسپولیس فاصله‌ای با اعلام پنالتی نداشت. رفیعی پس از ناکامی در دفع توپ، روی پای کریستیانو رونالدو تکل زد و فوق ستاره النصر را سرنگون کرد. با این حال پس از بازبینی صحنه به کمک سیستم کمک داور ویدیویی (VAR)، ما نینگ فرضیه پنالتی احتمالی را رد کرد. البته رونالدو در حرکتی جوانمردانه، به داور اشاره کرد که روی او خطای پنالتی رخ نداده است.

دقیقه 12: پس از یک کار ترکیبی، مهدی ترابی پاس در عمق دقیقی برای شهاب زاهدی ارسال کرد که مهاجم پرسپولیس نتوانست از دو مدافع النصر عبور کند و توپ در دستان نواف العقیدی قرار گرفت.

دقیقه 13: پس از دفع ناقص مدافعان النصر روی ضربه کرنر، ترابی از پشت محوطه جریمه یک شوت به سمت دروازه میزبان شلیک کرد که این توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: ضدحمله سریع پرسپولیس به رهبری امید عالیشاه به خطرناک‌ترین موقعیت یک‌سوم اول نیمه نخست انجامید. کاپیتان پرسپولیس توپ را به دانیال اسماعیلی‌فر رساند که سنگربان النصر، کار سختی برای دفع ضربه آرام مدافع سرخپوشان نداشت.

دقیقه 17: علی لاجامی به‌خاطر خطای خشنی که روی میلاد سرلک مرتکب شد، از داور مسابقه کارت قرمز گرفت تا النصر با 10 بازیکن به بازی ادامه بدهد.

دقیقه 20: ترابی مجدداً پشت محوطه جریمه النصر فرصتی برای شوت‌زنی پیدا کرد و دروازه شاگردان لوئیس کاسترو را هدف گرفت که توپ در دستان نواف العقیدی جای گرفت.

دقیقه 23: ارسال محمدحسین کنعانی‌زادگان از سمت راست محوطه جریمه النصر به ترابی رسید که توپ روی پای هافبک پرسپولیس جفت و جور نشد و ضربه بد او راهی اوت شد.

دقیقه 27: شهاب زاهدی از پشت محوطه جریمه النصر در شرایط پشت به دروازه صاحب توپ شد و پس از چرخشی زیبا، ضربه خوبی به سمت دروازه النصر شلیک کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 44: شهاب زاهدی به‌خاطر برخورد آرنجش با اوتاویو، با کارت زرد داور چینی مسابقه مواجه شد.

دقیقه 44: اوتاویو کمتر از یک دقیقه بعد موفق شد یک اخطار دیگر برای پرسپولیسی‌ها رقم بزند! امید عالیشاه به دلیل خطا روی هافبک پرتغالی النصر، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 1+45: شوت رونالدو به سمت دروازه پرسپولیس از پشت محوطه جریمه، راهی به دروازه سرخپوشان پیدا نکرد و با اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت.

دقیقه 4+45: سروش رفیعی هم به دلیل خطا روی مارسلو بروزوویچ با کارت زرد داور جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 50: سانتر زمینی عالیشاه به محوطه جریمه النصر با ضربه آرام سروش رفیعی همراه شد که در نهایت با فاصله کمی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: شهاب زاهدی پس از دریافت پاس دقیق مسعود ریگی، با سنگربان النصر تک به تک شد و دروازه این تیم را گشود که به دلیل حضور مهاجم پرسپولیس در موقعیت آفساید، این گل مورد قبول قرار نگرفت.

دقیقه 54: شوت زاهدی از پشت محوطه جریمه النصر، با واکنش نواف العقیدی دفع شد. در ادامه عالیشاه نیز اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه راهی اوت شد.

دقیقه 57: پس از اینکه اوتاویو با استفاده از نبوغ خود در محوطه جریمه پرسپولیس پاس عبدالرحمان غریب را برای کریستیانو رونالدو رها کرد، برنده پنج توپ طلا پس از چرخشی زیبا دروازه پرسپولیس را هدف گرفت که این ضربه با کمترین فاصله ممکن از کنار دروازه سرخپوشان به بیرون رفت.

دقیقه 59: مارسلو بروزوویچ به دلیل اعتراض به تصمیم داور مسابقه با کارت زرد او مواجه شد.

دقیقه 60: حرکت زیبای ترابی و پاس در عمق او به میلاد سرلک رسید. هافبک پرسپولیس که با دروازه‌بان النصر تک به تک شده بود، برای گلزنی شهاب زاهدی پاس رو به بیرون داد که این توپ با اقدام به‌موقع مدافعان النصر دفع شد.

دقیقه 62: تعلل لاپورت در قلب دفاع النصر، با تکل موفق عالیشاه همراه بود که مهاجمان پرسپولیس در مقابل دروازه شاگردان کاسترو به توپ نرسیدند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه 4+90: پرتاب اوت بلند علی نعمتی روی دروازه النصر فرصت مناسبی برای پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد که ثمری نداشت. گولسیانی در محوطه جریمه النصر تلاش کرد با ضربه‌ای آکروباتیک موفق به گلزنی شود که توپ به مدافعان میزبان برخورد کرد. توپ سپس نصیب اسماعیلی‌فر شد که ضربه این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157520
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی اصغرزارعی

0

1

5 ماه پیش

خدالعنت کنه تاج وهمشون که سقف قراردادگذاشتن مابهترین بازی داشتیم تموم کننده نداشتیم مهاجم درست نداریم


bahman amini

-3

2

5 ماه پیش

کل تیم ما به اندازه رونالدو هزینه نداشته دوما تو ایران مدیر عامل بازیکن میگیره یعنی اگه یه مهاجم داشتیم به این حال روز میفتادیم خدایی توان تیم همینقدره * سوما گروه سپاهان با پرسپولیس یکی میکنید خدایی * چهارما این تیم مصدوم زیاد داره بنظرتون یحیی چکار کنه واقعا چکار کنه بدون مهاجم خوب * من نمیدونم این جبهه گرفتنتون از یحیی چیه خجالت بکشید / واسه این ملت هر کاری بکنی بی فایدست چون نمک نشناسن اگه یحیی الان مثل جواد چکش یا نکیسا رفتار میکرد الان بهترین تیم ایران بسته بود / اینقدر نمک نشناس نباشید مردم بی فرهنگ


جاوید دلاور

-3

2

5 ماه پیش

آقای یحیی گل‌محمدی لطفاً همیشه در تمامی بازی‌ها مثل نیمه دوم نصر. تیم.بازی کنه عالیه انتقاد خوبه دوستان اما انتقاد منطقی ،. دیشب مسابقه امکانات بود در مقابل غیرت ،ورزشگاه و امکانات نصر را که. دیدم یاد غذای نان وتخم مرغ آبپز وسیب زمینی افتادم ،راستی ما کجای کاریم ،نصر بازیکن از حلقوم بایرن ،اینتر،لیورپول،منچستر ،وبارسا در میاره. ماهم تو تغذیه تیم موندیم ،ای داد وبیداد ،بگذریم بچه‌ها متشکریم


علی

-3

1

5 ماه پیش

استرس‌زیادبازیکنان‌‌قدرت بدنی‌کم‌آوردیم‌


پدراام دهدشتی

-6

2

5 ماه پیش

اگر به لطف قضا و قدر هم از گزوه صعود کنیم مرحله بعد حذف خواهیم شد


ع حسین زاده

-1

3

5 ماه پیش

آرزو به دل هوادار پرسپولیس مونده، که بازیکنان پرسپولیس یک شوت درست و حسابی تو چارچوب بزنن، یعنی اگر بازیکنی مثل احمد نورالهی یا کریم باقری تو پرسپولیس بودن، ۹۰درصد این موقعیت ها رو که اکثرشون نزدیک محوطه جریمه و داخل محوطه بود رو به گل تبدیل می‌کردن، متأسفانه یک شوتزن خوب نیست تا چنین مواقعی که بازی گره میخوره، دروازه رو باز کنه، تنها بازیکنی که بعضی وقتا شوت های خوب میزد، ترابی بود که اون هم از شرایط آرمانی خودش فاصله زیادی گرفته، از وقتی نبیل باهویی و صادقی تو زمین اومدن ،حملات پرسپولیس ضعیف تر شد، چون نبیل که تیم رو ۱۰نفره کرد، و اون آقای صادقی هم که پاس دادن، بدون لاس زدن با توپ، اصلا تو کارش نیست، هرکس دنبال تکروی و گلزنی خودشون هستن، باید قبول کنیم که جدا از نداشتن مهاجم، ضعیف کار کردن هافبک‌های پرسپولیس بخصوص ترابی، سروش، و صادقی هم تو عدم نتیجه گیری، بی تاثیر نیست، اصلا معلوم بود پرسپولیس به همین یک امتیاز راضی بود، و بازیکنان پرسپولیس اواخر بازی فقط داشتن راه میرفتن، چون توان بدنی اونا تحلیل رفته بود، انگار ما ۱۰نفره شده بودیم، بدبختی اینه که مسعود ریگی هم خیلی افت کرده، چون بعد از مصدومیت سرلک میانه میدان هم از دست پرسپولیس خارج شد، و چند تا ضد حمله بد خوردیم، چون با پاس های اشتباه ریگی و کنعانی و دانیال، خیلی راحت توپ رو تقدیم النصر میکردیم، چه بلایی سر پرسپولیس تو این چند هفته اومده، که اینقدر تیم ضعیف شده خدا میدونه، متأسفانه نبود امیری بد ترین و مهلک ترین ضربه رو به پرسپولیس زد، چون به اندازه ۲،۳ تا بازیکن تلاش میکرد، و یک به یک ها رو مثل آب خوردن رد میکرد، و با ترابی سمت چپ پرسپولیس رو نقطه قوت و قلب تپنده پرسپولیس تبدیل کرده بودن، خدا کنه هرچه سریعتر به ترکیب برگرده، چون نبودنش داره تیم رو آزار میده.


الماس سرخ

-2

3

5 ماه پیش

اگه تهش بالا رفتن از گروه باترس ولرز جلو تیمهای دیگه بازی کردن مثل امشبه اصلا چرا بریم بالا از گروه ،خب مرحله بعد هم یا الهاال یا العین یا یه ال دیگست که نود دقیقه باید دفاع کنیم بعد هم بگیم با فلان تیم بازی داشتیم حق داشتیم بچپیم تو دفاع ،اگه معجزه بشه بریم بالاتر هم که میگیم تیمهای شرق آسیا هستن،باید دفاع کنیم ،چه کاریه ،شانس آوردیم حریف یه ربع اول ده نفره شد که هم تحقیر بازی رفت تلافی بشه هم برای اولین بار تو تاریخ یه بازی رو تو عربستان ببریم کاری که بقیه تیمهای ایرانی همشون انجام دادن ،امان از ترس گل محمدی هیچ وقت مرد بازیهای بزرگ نبوده ،واقعا به حرف بقیه هواداران تیمهای دیگه کم کم دارم باور پیدا میکنم ،غقط پرسپولیس برای ایران خوبه هیچ وقت تیم بازیهای بین المللی نبودیم همیشه باید حسرت بخوریم ، خدا لعنت کنه کسی که ریشه بازیهای دفاعی تو ایران مدکرد,فقط بلدیم بگیم دفاع جانانه ،وفلان چرا یه بار بقیه تیمهای خارجی.دفاع جانانه نمیکنن جلو ما اونم تیم ده نفره،الان باز آقای کرزی میگه فروارد نخریدن ،اصلا توپی میرسه به فروارد توپرسپولیس که مهاجم خارجی یا ایرانی داشته باشه ،مهاجم خارجی که از خط دفاع خودمون نمیتونه گل بزنه چون تنها زمان مالکیت پرسپولیس تو دفاع پاسکاری گردنه ،حالم بهم خورد از فوتبال امشب با بازی تیم آقای گل محمدی،اه


محمد

-1

2

5 ماه پیش

این تیترارو قبل نقل انتقالات میزدی. خسته نباشید به کادر فنی بچه های تیم عالی بودیم این گروه گروه مرگ بود الحق هر چهارتا تیم تو سال های قبل به عنوان تیم اول صعود میکردن اونم با امتیاز بالا، بعدشم شما راست میگی اون موقع که بازیکن می‌گرفت درویش همچین تیتر میزدی برای زاهدی بیا ببین، هی خراب میکردی عبدی، آره دادا مشکل از خودمونه پولی که به باهویی دادین میدادین به عیسی فکر نکنم قیمت باهویی بیشتر از عیسی نباشه کمتر نیست


الماس سرخ

-2

3

5 ماه پیش

آقای گل محمدی چقدر ترس،چقدر احتیاط تعجب میکنم از بعضی هواداران چه بازی خوبی کرد تیم که هورا میکشن،اک


ع حسین زاده

0

2

5 ماه پیش

با این مهاجمان بی خاصیت واقعا همه دارن عذاب میکشن، از خود بازیکنان تا مربی و از همه بیشتر هواداران پرسپولیس، اگر درویش سر سوزنی فوتبال حالیش بشه، میدونه چه اشتباه بزرگی تو نقل و انتقالات انجام داده، نبیل باهویی حتی بعنوان توپ جمع کن پشت زمین هم بدرد نمیخوره، ای کاش ای کاش یحیی از يکي از مهاجمان تیم امید بجای این بی خاصیت استفاده می‌کرد، اون داشت برای النصر دفاع میکرد، متأسفانه باز هم خیلی راحت ۲امتیاز مفت از دست رفت، نمیدونیم این چه بدبختی هست که درست تو بازی های حساس، بازیکنان مصدوم میشن و سرما میخورن، نبود عمری خیلی به چشم اومد، چون خیلی راحت میتونست از مدافعان خسته النصر رد بشه، شهاب زاهدی هم انگار بویی از حرفه‌ای بودن، نبرده، چون خیلی راحت کارت میگره، مگه میشه بازیکن اینقدر بی تفاوت باشه، شانس آوردیم اخراجی ندادیم.


محمدطالبی

-1

11

5 ماه پیش

اقای درویش یعنی عبدی ال کثیر بندازه این مهاجم تو که اوردی کمتر بودن خجالت بکش اقا همه تون با یه خداحفظی همه رو خوشحال کنید


مهرداد
(در پاسخ محمدطالبی)

-2

3

5 ماه پیش

پروفسور عبدی رو یحیی رد کرد


احمد نوری اسرمی

-3

9

5 ماه پیش

جلو تیم ده نفره چهار تا مصدوم دادی . بنداز بیرون اون بدنساز رو . بعد بیست روز بازی کردی از اونا که سه روز پیش بازی کردن خسته تر بودی . نعمتی و اسماعیلی فر رو مومیایی کن بزار تو ویترین باشگاه


علی رحیمی

-1

10

5 ماه پیش

بچه ها متشکریم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾🙏🏾


فردین کرمی

-4

11

5 ماه پیش

یحیی باپنجاه درصدپرسپولیس ابروداری کرداگه امیری عمری سلمانی پورعلی گنجی روداشت النصرروله میکردهرچندامشب هم ازدستمون دررفتن ماشاالابه امپراتور


بهزادسلیمانی

-3

7

5 ماه پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل الدحیل قطروبفیه تیم‌های لیگ برتر خودمون(ایران).


حسین سانبلی

-4

11

5 ماه پیش

خسته نباشی به شیرمردان باغیرت وکادر فنی با درایتمان عالی بودین امشب حسرت بازی رفت که با بی تدبیری وناکارآمدی جناب مدیر واطرافیانش ونادانی شخصی که هواداران پرسپولیس از حضور در ورزشگاه محروم کرده بود خوردیم اما همچنان امیدوار به این تیم که راه صعود طی می‌کنه ان شاءالله با این همتشان


فردین کرمی

-6

8

5 ماه پیش

اقایحیی برای هزارمین باربادست خالی بازم نشون دادبااختلاف برترین مربی ایرانه جانم یحیی وپرسپولیس


فرزاد زارعی

-6

7

5 ماه پیش

با اینکه ۸ نفره بودیم خوب دفاع کردیم .آخه جلو تیم ۱۰ نفره این همه پاس عرضی و روبه عقب؟؟؟؟ کارمون از ترس گذشته ، وحشت داریم .حالا بشینیم به انتظار اما و اگر و شاید .


مسعودکریم زاده

-5

4

5 ماه پیش

ما این بازی را می بردین. فقط به مهدی ترابی باختیم اصلا حرکت نمی کرد. اگر زود تعویض می شد نتیجه خیلی خوب می شد


حامد33

-1

7

5 ماه پیش

دانیال خان تو حتی یه اسپ رو بجلو بلد نیستی حق تو پرسپولیس نیست اقای عالیشاه بجای دعوا بجنگ زشته تیم خسته ده نفرو مساوی کنیم.چند تا پاس به باهویی دادین بخدا پاش به توپ نخورد ترابی فقط برا تیم ملی بازی میکنه گورگی تعصبش صدتا شما پول پرسته.ساقهای خسته دلان.


حامد33

-2

4

5 ماه پیش

دانیال خان تو حتی یه اسپ رو بجلو بلد نیستی حق تو پرسپولیس نیست اقای عالیشاه بجای دعوا بجنگ زشته تیم خسته ده نفرو مساوی کنیم.چند تا پاس به باهویی دادین بخدا پاش به توپ نخورد ترابی فقط برا تیم ملی بازی میکنه گورگی تعصبش صدتا شما پول پرسته.ساقهای خسته دلان.


msa

0

3

5 ماه پیش

دانیال بهترین بازیکن زمین😆😃😆


msa

-8

4

5 ماه پیش

افتضاح بودیم


ع حسین زاده

0

7

5 ماه پیش

بازیکنان پرسپولیس انگار نمی خواستن، بازی رو ببرن، ۸۰دقیقه، ۱۰نفره بودن النصری ها ولی انگار ما ۱۰نفره بودیم، بهترین فرصت برای تثبیت صعود رو به راحتی از دست دادیم، ۵۰درصد بازی با الدحیل رو اگر انجام میدادن، صددرصد برنده بازی بودن، اون شهاب زاهدی بی خاصیت، فقط دنبال خطا کردن و اخراج شدن بود ‌،چرا بازیکنان اونقدر فهم و شعور ندارن که بیخودی دنبال خطای الکی و گرفتن کارت بودن ،متأسفانه امروز بازیکنان بخصوص دانیال و سروش و نعمتی جزو بی خاصیت ترین بازیکنان زمین بودن، دانیال که ضعیف ترین بازی عمرش رو به نمایش گذاشت، بخدا داریم سکته میکنیم، مگه میشه اینقدر بازیکنان نوسان داشته باشن، بیچاره هواداران که دارن از حرص خوردن و استرس کشیدن نابود میشن، باز مثل بازی با استقلال تاجیکستان خیلی مفت ۲امتیاز حساس رو از دست دادیم، مگه میشه تو ۱۱نفره داخل زمین یکی شوتزن نباشه، باز هم یحیی با ترس بازی رو ادامه داد، چه بسا دقایق آخر با کرنر های النصر، همین ۱امتیاز رو از دست می‌دادیم، خدا کنه روز آخر حسرت این بازی رو نخوریم.


msa

-6

4

5 ماه پیش

افتضاح


msa

-6

4

5 ماه پیش

افتضاح بودیم


msa

-6

5

5 ماه پیش

خیلی شانس اوردیم هشتاددقیقه حریف ده نفره چکارکردیم


مهران پرسپولیسی

0

4

5 ماه پیش

سریع نکردن در حمله و دریبل های بی‌مورد بلای جان پرسپولیس شده۹۲


مهران پرسپولیسی

0

6

5 ماه پیش

بازیکنان‌پرسپولیس در حمله قفل میشن‌ و نمیدونن برای یه بازی خوب برای گل زدن چکار باید بکنن شاید در تمرینات هم برای اینجور کارها در حمله کار نکردن


مهران پرسپولیسی

0

6

5 ماه پیش

پرسپولیس باید در حمله با نفرات زیاد فقط به بازی سرعت بده و حمایت بکنه در فضاهای خالی و یا در حرکت و حرکت‌گل بزنه


مهران پرسپولیسی

0

4

5 ماه پیش

پرسپولیس در حمله به در بسته میزنه و یه گلزن خوب نداریم شورها و ضربه سر دقیقی هم که زده نمیشه


مهران پرسپولیسی

0

2

5 ماه پیش

پرسپولیس اگه گل نزنه امکان گل خوردنش هست ۵۶


مهران پرسپولیسی

0

2

5 ماه پیش

معطلی در حمله بلای جان پرسپولیس شده و یه موقعیت صدرصدی هدر رفت۵۱


امیر سروری

0

5

5 ماه پیش

پرسپولیس با جسارت باید حمله کنه


امیر سروری

0

4

5 ماه پیش

خدایا فقط اخراجی ندیم نیمه دوم ، الان ۳ بازیکن اخطاری داریم عالیشاه و سروش الکی کارت گرفتن


Hamid Aliyasi

0

3

5 ماه پیش

خدا کنه ببریم حالا که ۱۰ نفره شده


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

بازیکنان پرسپولیس باید توپ حریف رو بزنن و از خطاهای بی‌مورد در وسط زمین که‌سبب اخطار گرفتن بازیکنان پرسپولیس میشه باید پرهیز کرد و به بازی خوب و خوب خودشون‌که حریف الآن ده نفره است فکر بکنن و گل بزنن


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

پرسپولیس در حمله باید فضاهای خالی زمین حریف رو بشناسه و با حرکت در این فضاهای خالی و با حمایت از یاران صاحب توپ با نفرات بیشتر گل بزنه


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

در حمله‌ بازیکنان‌پرسپولیس باید حرکت و حرکت بکنن و از یاران صاحب توپ در فضاهای خالی حمایت بکنن و گل بزنن اگه پرسپولیس حرکت نکنه گلی زده نمیشه


مهران پرسپولیسی

0

1

5 ماه پیش

فقط سرعت در پاس تکضرب دادن دقیق و سریع، النصر رو میتونه از پای در بیاره و در دفاع باید بازیکنان حریف رو که حمله میکنن، تحت فشار قرار داد و موقعیت گل رو از حریف گرفت، پرسپولیس باید بر جو بازی که تماشاگران حریف ایجاد کردن، بر آن غلبه بکنه


محمد رحیمی

0

2

5 ماه پیش

انشاالله به اميد پیروزی وسربلندی ارتش سرخ آسیا ♥️♥️♥️♥️


دکتر خلیلی

0

1

5 ماه پیش

خداروشکر دست از سر سعید صادقی برداشتیم.


قلب آ تشین

0

1

5 ماه پیش

خدایا پششت پناهشان باش.به امید پیروزی انشأالله


حسن شاهین

0

1

5 ماه پیش

با تمام قوا میریم برای برد


حسین

0

1

5 ماه پیش

عالی


امین زارع

-3

1

5 ماه پیش

امشب حذف میشیم تا چوب دو امتیاز بازی قبل رو بخوریم. حذف زودهنگام


ارتش سرخ

0

2

5 ماه پیش

خوبه


مرادسلمانی

0

3

5 ماه پیش

حاج آقایحیی چرااین همه حاج آقاهافبک گذاشته.انشاءالله میبریم.دیدیدالنصرچقدرازتیم ماوحشت داری.عنوان کرده بودندرونالدومصدومی.


محمد

0

4

5 ماه پیش

در ترکیب پرسپولیس جای مهاجم خارجی خالی است


مرادسلمانی

0

4

5 ماه پیش

حاج آقایحیی چرااین همه حاج آقاهافبک گذاشته.انشاءالله میبریم.دیدیدالنصرچقدرازتیم ماوحشت داری.عنوان کرده بودندرونالدومصدومی.

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال