ارتش سرخ دات کام

اخبار

پرسپولیس دنبال توافق با نبیل باهویی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

پرسپولیس دنبال توافق با نبیل باهویی برای جدایی

ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس دنبال توافق با نبیل باهویی برای جدایی
باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای جدایی نبیل باهویی با او توافق کند.

نبیل باهویی چند هفته بعد از شروع فصل به پرسپولیس پیوست و مدتی طول کشید تا اولین بازی‌اش برای سرخ‌ها را انجام دهد.

باهویی خیلی سخت توانست اعتماد یحیی گل محمدی را جلب کند و در شرایطی که با مصدومیت به پرسپولیس آمد در مجموع تنها سه بار مقابل صنعت نفت آبادان ، هوادار تهران و شمس آذر قزوین بازیکن اصلی بود.او در مصاف با استقلال تاجیکستان در شهر دوشنبه نیز تنها بازی فیکس خود در لیگ قهرمانان آسیا را انجام داد.

این مهاجم سوئدی – مراکشی در مجموع طی رقابت‌های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا 10 بازی برای پرسپولیس انجام داد و در مجموع طی 396 دقیقه بازی برای سرخ‌ها یک گل زد و یک پاس گل داد.

نبیل باهویی بدشانس بود که بعد از نمایش نسبتا امیدوارکننده مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر ، در زمان گرم کردن قبل از بازی با نساجی مصدوم شد و دو بازی آخر تیمش را از دست داد تا با مصدومیت راهی تعطیلات ژانویه شود.

البته گفته می‌شود مصدومیت این مهاجم چندان جدی نیست و او در حال حاضر در قطر بسر می‌برد و با شروع تمرینات پرسپولیس به تهران باز خواهد گشت.
در عین حال از باشگاه پرسپولیس اینطور خبر می‌رسد که آنها قصد دارند این مهاجم را کنار بگذارند و با او برای جدایی توافق کنند.نکته اینجاست که باهویی را یحیی گل محمدی نخواسته بود و باشگاه این مهاجم را در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد تا بدون مهاجم جایگزین نماند و همین مساله باعث اختلاف یحیی با باشگاه شد اما بعدتر گل محمدی با این مساله کنار آمد و از باهویی استفاده هم کرد.

حالا که یحیی گل محمدی در پرسپولیس نخواهد ماند برای باشگاه ادامه همکاری با این مهاجم ظاهرا آسان‌ترهم خواهد بود اما احتمال توافق برای جدایی با او نیز وجود دارد چرا که پرسپولیس برای نیم فصل دوم چهار یا پنج بازیکن جدید می‌خواهد و با وجود بیرون گذاشتن یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی‌گنجی از لیست بزرگسال حداقل باید دو جای دیگر در این فهرست خالی کند.

البته نزدیکان باهویی می‌گویند جوی که علیه این بازیکن راه افتاده درست نیست و همه چیز به روزهای آینده و تعیین تکلیف سرمربی تیم پرسپولیس بستگی دارد و چنانچه باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم قصد ادامه همکاری با باهویی را نداشته باشند این مساله به صورت شفاف مطرح خواهد شد و باهویی هم پیشنهادهای دیگرش را بررسی می‌کند تا برای جدایی توافق کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158186
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
A.khorshidi

0

0

4 ماه پیش

مگه‌ ما خدایی نکرده بی احترامی کردیم به کربلا یت آقا امام حسین که تو ادای تنگارو داری درمیاری واسه خودت نوشتی دهنتو آب بکش مگه ما بی احترامی کردیم که داری گوه مفت میخوره امسال تو دوزاری ریختن تو این مملکت که این شده حال و روزمون شاش خالی


اسماعیل علیزاد

0

1

4 ماه پیش

اسماعیل علیزاد پشکسوت ورزش فوتبال سهامدار باشگاه پرسپولبس اقای درویش شما مدیرعامل هستی یا سرمربی کادرفنی با پول مردم چکارکردی خدا ازتو نگوزد چهل میلیون هوادار را نامید کردی خدا نابودت کند نامرد باابرومابازی کردی


اسماعیل خواجه گیری

0

0

4 ماه پیش

باسلام خدمت تمام دوستان و اساتید،اقای درویش فقط میخواداین فصل ماموریتش انجام بده و بره ،اونم جام نگرفتن پرسپولیس ولج بازی با اقایحیی هست که بگه اون خوب نبود تیم نتیجه نگرفت و رفت،دیگه دوره این کارها گذشته اقای درویش !بجای لج بازی وگوش ندادن به سرمربی تیم وخواسته هاش الان بایدبری چندبرابرخرج کنی ومربی خارجی بیاری وبعدشم چندبازیکن بونجل بگیری همین میدادی به دوسه بازیکن تاپ،والله اگه برانکو بیاد دیگه اگرم بیادبااین حواشی که دورتیم هست اون خاطرات خوب چندسال توپرسپولیسم نابودمیشه،فقط درویش بره


عشق فقط برانکو

-2

2

4 ماه پیش

قسم میخورم اگر برانکو بیاد همین باهویی میشه بهترین مهاجم لیگ


مجتبی فتحی پور

0

0

4 ماه پیش

احسنت حق گفتی👌👌👌


طوفان

-1

7

4 ماه پیش

واسه دامادی درویش خوبه کی بهتر از باهوی رونالدو که پرید بچسب مایش یه فرش سه میلیاردیه


آرین

-2

5

4 ماه پیش

خدا لعنتت کنه درویش رو که یحیی خان متعصب و با غیرت رو فراری داد همونطوری که اول فصل آقا کریم رو فراری داد... دقیقا درویش کثافت به هدف کثیفش یعنی نابود کردن پرسپولیس رسید.... امیدوارم روسیاه بشی درویش که دل میلیونها هوادار مظلوم رو خون کردی... درویش تو یه آدم کثیف و دروغو و خوک صفت هستی و مطمئن باش تاوان ظلمی که به پرسپولیس و یحیی و هوادارا کردی اونم فقط به خاطر خوش خدمتی به وزیر خوک صفت رو پس میدی... از خدا نیخوام روسیاه بشی تا بفهمی ظلم به این مردم مظلوم یعنی چی


msa

0

4

4 ماه پیش

به جهنم قحط المهاجم بود


عبدالرحیم جعفرزاده

-1

5

4 ماه پیش

اصلا بدون توجه به سرمربی تیم اینا ردش کنید بره ...حتی اگه یک بازیکن رده امید هم جاش بازی کنه مفید تر است


Hamid Aliyasi

-8

2

4 ماه پیش

بابا بزارین بمونه


A.khorshidi

-3

9

4 ماه پیش

آقایی که تا تقی به توقی میخوره میدویی میری کربلا آخه تو چی میدونی چی میفهمی از کربلا و امام حسین که داری با پول امسال من و ماها پول بیت المال برمیداری به اسم بازیکن خریدن میری با یه بازیکن درجه ۳ بنجل لابی میکنی به ظاهر به توافق میرسی سرخود بدون اینکه سرمربی هیچ اطلاعی از خرید بازیکن داشته باشه واسه خودت میبری و میدوزی که چی که مثلا داری خدمت میکنی با لابی کردن نصف پول میکنی تو جیبت یه توافق الکی و یه قرارداد دوزاری مینویسی که مثلا بازیکن مورد نیاز تیم رو خریدی تو اگر واقعا نیتت خرید بازیکن بود تو اگر واقعا میخواستی به تیم و سرمربی کمک کنی نمیرفتی نبیل باهویی رو اونم تو شرایطی که اون بازیکن مصدوم بوده برداری بیاریش تو تیم همون روز اول تا یحیی این بازیکن رو دید اعلام کرد که به دردش نمیخوره خوب این کار یعنی چی معلومه دیگه کلی پول و دلار رفته تو جیب مبارکت اصلا به هیچ جاتم نیست که مربی داره اعلام میکنه آقا این بازیکن بدردم نمیخوره مهم اینه که تو پول بیاد تو جیبت اصلا مهم نیست برات که یحیی چی میگه چی احتیاج داره تیم همون روزی که زیر پای آقا کریم خالی کردی از همون ساعت پروژه یحیی هم کلید زدی که امروز تیم بدون سرمربی هستش و تو اصلا برات مهم نیست این چیزا اصلا نمیدونم امسال شماها کجای زندگیتون ورزشکار حرفه ای بودید وقتی که کارو نمیدن دست کاردان همین میشه دیگه الانم خودت زدی به موش مردگی بازی و زمان نقل و انتقالات هم به پایان میرسه تو خیلی به خودت زحمت بدی میخوای نهایتا بری یه مربی درجه ۴ پیدا کنی بیای بزاری جای یحیی تازه سینه تم سپر میکنی و از همه هم طلبکاری که چی. آره شاخ قول شکستی آقای کربلا ندیده. این دنیارو با آدمهاش دور زدی پیچوندی اما اون دنیارو چی. اونجارو هم لابد میخوای لابی کنی بپیچونی خدا لعنتت کنه که تیم رو به خاک سیاه کشوندیش


احمدرضا باوندپوری
(در پاسخ A.khorshidi)

-6

1

4 ماه پیش

ادبیات شما زشت و زننده است دهانت را آب بکش کم اسم کربلا و امام حسن علیه السلام بیار


omid

-3

5

4 ماه پیش

والله مشکل تیم مهاجم نیس ایهاناس مشکل تیم هافبکامونن بعدشم روحیه بردن جنگیدن ازتیم رفته.تونیم فصل مگه موقعیت گل درس کردیم که انتظارگل ازمهاجم دارین.چرا همه کاسه کوزه های تیم سرمهاجم وشخص نبیل باهویی میشکنین همه دارن طرف میکوبن ازهوادار رسانه گرفته تا خودی غیرخودی.چرا کسی عمل کرد بلانکورو نمیگه قیمت بالاترازنبیلم اوردنش.مشکل الان تیم چپ راست هافبکامون وسلام.


فردین کرمی

-1

5

4 ماه پیش

نصف پول باهویی مال اقای درویشه اصلاکسی میدونه اینوازکجااوردیحیی خبرنداره اینومیاره میگه مهاجم خریدم اینم میره فیفانصف باهویی محترم نصف درویش استاد


آیازصالحی

-1

4

4 ماه پیش

اگه باشگاه باهویی رواورد الان چرا پس میخوان باهاش فسخ کنن؟! اصلامعلومه چه خبره توباشگاه نصف جونمون کردین بخدا الان چه وقت استعفابود آقای گل محمدی!! تیم دوامتیازبا صدر فاصله داره چرا دشمن شادمیشین بجای اینکه بازیکن بگیرین تیموتقویت کنین دارین تیموهواداروبازی میدین؟!! دوتا مهاجم بگیرین حله بشینین کارتونوبکنین تا لیگ تموم شه هرجاخواستین برین دیگه چرا تیمونابودمیکنین الان تاکی منتظرسرمربی باشیم تایکی بیاد باشرایط وبازیکن آشنابشه لیگ تموم شده دیگه! دودستی دارین قهرمانی رومیدین به تیم رقیب الان تیم داره بدون برنامه وسرمربی تمرین میکنه فردام انتظارداریم همروببره سرمربی بالاسرشون بود وضع شداین وااای بحال الان!


رضا برزکار

0

4

4 ماه پیش

پش چرا خریدینش چقدر شما ها بی سوادین.. واقعا متاسفم اینقدر پول بیت المال میدین مفت. خاک..

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال