ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

پرسپولیس قهرمان حذفی هم شد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 117 اظهار نظر

-

1 سال پیش

پرسپولیس قهرمان حذفی هم شد

پرسپولیس قهرمان حذفی هم شد
ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس که حدود ۴۰ روز پیش استقلال را در لیگ برتر شکست داده بود این بار در دربی ۱۰۱ و در فینال جام حذفی رقیب سنتی خود را از پیش‌رو برداشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقلال و پرسپولیس با 5 دقیقه تأخیر از ساعت 19:50 امروز (چهارشنبه) در فینال جام حذفی فوتبال و در دربی 101 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 2 بر یک سرخپوشان به پایان رسید.

مهدی ترابی در دقیقه 29 پرسپولیس را پیش انداخت اما محمدحسین مرادمند در دقیقه 11+90 کار را به تساوی کشاند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. امید عالیشاه در دقیقه 115 گل دوم سرخپوشان را زد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی قهرمان جام حذفی شوند.

بدین ترتیب با توجه به قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی، این تیم عنوان قهرمانی سوپرجام را نیز به خود اختصاص داد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند (100- عارف غلامی)، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (67 - ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی (83 - سجاد شهباززاده)، آرش رضاوند (86- زبیر نیک‌نفس)، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (32 - پیمان بابایی) و محمد محبی (86 - آرمان رمضانی)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (70- فرشاد فرجی)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، وحید امیری (1+120 - کمال کامیابی‌نیا)، سروش رفیعی (88 - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (2+120 - وحدت هنانوف)، سعید صادقی (88- امید عالیشاه) و عیسی آل‌کثیر (10+90 - مهدی عبدی)

داور: اشکان خورشیدی. او در دقیقه 81 مصدوم و محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور اصلی وارد زمین شد.

نیمه اول

دقیقه 8: عیسی آل‌کثیر پس از دریافت پاس از مهدی ترابی، در محوطه جریمه آبی‌ها صاحب توپ شد و به سمت دروازه شاگردان ساپینتو به آن ضربه زد که توپ پس از برخورد به رافائل سیلوا بلوکه شد. در ادامه میلاد سرلک توپ را به سوی دروازه استقلال شلیک کرد که این ضربه به آرامی در آغوش حسین حسینی قرار گرفت.

دقیقه 10: پاس در عمق محمد محبی به صالح حردانی رسید و او فرصت داشت تا ارسلان مطهری را با بیرانوند تک به تک کند. پاس حردانی اما با قطع توپ پورعلی‌گنجی دفع شد.

دقیقه 18: پرتاب بطری آب به سوی سروش رفیعی هنگام ضربه کرنر پرسپولیسی‌ها سبب توقف دو دقیقه‌ای بازی شد.

دقیقه 21: پاس جعفر سلمانی پس از عبور از مدافعان پرسپولیس، در محوطه جریمه سرخ‌ها نصیب محمد محبی شد که ضربه خطرناک مهاجم استقلال از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 25: پاس صالح حردانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به مطهری رسید که ضربه این بازیکن با واکنش زیبای بیرانوند راهی کرنر شد.

دقیقه 28: ارسلان مطهری روی زمین افتاد و با توجه به برخورد سایر استقلالی‌ها با او، به نظر می‌رسید که نمی‌تواند به بازی ادامه بدهد.

دقیقه 29:سانتر دانیال اسماعیلی‌فر روی دروازه استقلال با دفع ناقص صالح حردانی همراه شد و توپ به مهدی ترابی رسید. شوت شماره 9 پرسپولیس از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه استقلال دوخته شد و گل اول را برای سرخپوشان رقم زد.

دقیقه 40: استقلال برای جبران هجوم زهردارتری به سوی دروازه پرسپولیس آورد. شوت سعید مهری از پشت محوطه جریمه سرخپوشان، خطرناک‌ترین موقعیت استقلال در نیمه نخست بود که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: پس از انجام پاسکاری کوتاه از نقطه کرنر، مرتضی پورعلی‌گنجی از فاصله‌ای دور شانس خود را برای گشودن دروازه استقلال آزمود که ضربه او با واکنش متزلزل حسینی، راهی به دروازه آبی‌ها پیدا نکرد.

دقیقه 2+45: برخورد اشیای متفرقه به سمت سروش رفیعی و فیلمبردار صداوسیما از سوی تماشاگران استقلال، بازی را برای دقایقی متوقف کرد.

نیمه دوم

دقیقه 46: پیمان بابایی به‌خاطر اعتراض به داوری، با کارت زرد اشکان خورشیدی روبه‌رو شد.

دقیقه 48: مهدی ترابی از بابایی عبور کرد و وارد محوطه جریمه استقلال شد که تکل آرش رضاوند، توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 49: در میانه غفلت مدافعان پرسپولیس، محمد محبی پاس در عمق هوشمندانه‌ای به مهدی قایدی داد که و او را با دروازه‌بان پرسپولیس تک به تک کرد که ضربه نه‌چندان خوب قایدی با واکنش بیرانوند دفع شد.

دقیقه 51: مهدی قایدی پس از دریبل اسماعیلی‌فر، از گوشه محوطه جریمه پرسپولیس به قصد گشودن دروازه این تیم اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه با اختلاف کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 53: اشتباه جعفر سلمانی، توپ را به سعید صادقی رساند و هافبک پرسپولیس در شرایطی که می‌توانست دو مهاجم نفوذ کرده تیمش را صاحب توپ کند، حرکت بی‌ثمری به سمت دروازه استقلال داشت تا هدیه مدافع استقلال را به‌راحتی هدر بدهد.

دقیقه 55: سروش رفیعی به‌خاطر خطا روی روزبه چشمی کارت زرد گرفت.

دقیقه 63: مهدی قایدی در محوطه جریمه پرسپولیس روی زمین افتاد و معتقد بود داور باید به سود استقلال پنالتی بگیرد که داور حکم به ادامه بازی داد. پرسپولیسی‌ها هم به خورشیدی گفتند که باید قایدی را به‌خاطر شبیه‌سازی با کارت زرد جریمه کند.

دقیقه 65: دانیال اسماعیلی‌فر پس از برخورد با قایدی،‌ با اخطار داور مسابقه روبه‌رو شد.

دقیقه 68: پس از خطای روزبه چشمی روی مهدی ترابی، دو بازیکن با یکدیگر درگیر شدند که این درگیری به سایر اعضای تیم هم گسترش یافت. در ادامه علی نعمتی و ترابی از پرسپولیس و چشمی از استقلال کارت زرد گرفتند.

دقیقه 76: پس از همکاری بازیکنان پرسپولیس در انتقال از دفاع به حمله، سعید صادقی پشت محوطه آبی‌ها صاحب توپ شد که ضربه بی‌دقت او راهی به دروازه استقلال نداشت.

دقیقه 81: مصدومیت اشکان خورشیدی داور مسابقه تأخیری پنج دقیقه‌ای در بازی ایجاد کرد. در ادامه داور چهارم یعنی محمد حسین زاهدی‌فر، جانشین خورشیدی در زمین شد.

دقیقه 2+90:‌ خسرو حیدری به‌خاطر اعتراض به خورشیدی، با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 5+90: پس از یک دقیقه پاسکاری زیبا میان بازیکنان پرسپولیس، مهدی ترابی شوت خطرناکی به سوی دروازه استقلال شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه آبی‌ها بلوکه شد.

دقیقه 11+90: ضربه سر محمد حسین مرادمند روی ارسال سعید مهری روی دروازه پرسپولیس، گل تساوی را برای استقلال به ارمغان آورد.

وقت اضافه

دقیقه 93: شوت مهدی ترابی از روی ضربه‌ای ایستگاهی، از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 108: ضربه سر امید عالیشاه روی سر حردانی و در چند قدمی دروازه استقلال، راهی به دروازه این تیم پیدا نکرد.

دقیقه 111: سینا اسدبیگی فرصتی ایده‌آل برای زدن گل دوم پرسپولیس مقابل دروازه حسینی به دست آورد که از آن استفاده نکرد.

دقیقه 115:ضربه ایستگاهی امید عالیشاه در میان غفلت آبی‌ها وارد دروازه استقلال شد تا پرسپولیس مجدداً از حریف خود پیش بیفتد.

دقیقه 116: عالیشاه پس از به ثمر رساندن گل دوم پرسپولیس، پیراهن خود را از تن درآورد و کارت زرد گرفت.

دقیقه 2+120: عالیشاه پشت ضربه کاشته پرسپولیس ایستاد و ضربه خطرناکی شلیک کرد که حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه 3+120: مهدی عبدی خطای خشنی روی زبیر نیک‌نفس مرتکب شد تا نام او هم به جمع اخطاری‌ها اضافه شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155019
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
نشاط طافی

0

1

1 سال پیش

عالی بود


پرسپولیس عشقه ❤

0

4

1 سال پیش

یه پنالتی هم که برای ما گرفته نشد. ببینم، دیگه کیسه ی دیگه ای هم هست به استباه داوری اعتقاد داشته باشه. 😭😜😜🇮🇹🇮🇹


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

7

1 سال پیش

به جون هر چی مرده.... شله یه تیم زرده...وقتی میره استادیوم... چهارتایی برمیگرده😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣


فرمانده یحیی

0

8

1 سال پیش

ده تادربی بدون باج به شغالهای ابی درودبه شرفت مردپرسپولیسی ...روی صحبتم باکسانیه که دلال ترسووکچل بهش میگفتن الان فکرکنم خنثی باشیدبهتره چون یحیی نیازی به تبریک کسانی که بهش انگ همه چیزمیزدن نداره خدایاارزوی بدخواهان راحاصل نکن ویحیی براسالهای متمادی برامون حفظ کن چون منت نمیذاره قیافه نمیگیره ادعانداره ایناهم دلیلشون هوادارپرسپولیس بودن مثل خودماهاس پشتت هستیم سناتورسرخ تاابد


عشق فقط پرسپولیس

-3

5

1 سال پیش

اون چیزی هست که شما اعلام کردی ، القاب و متن هایی که شما گذاشتی ، حرف حق تلخه . عددی نیستی که در مورد من بخواهی اظهار نظر کنی . میگم تو هوادار پرسپولیس نیستی . غیرت نداری که این متن ها رو برای پرسپولیس و یحیی گذاشتی . تو باد به هر سمتی بره اون طرف میری .


مهران نوید

0

6

1 سال پیش

ما سپاهانیموووووووو حالا حالا هاااا سوراااااااخیم


احمد نوری اسرمی

-5

5

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس ‌. کلماتی که بکار میبری نشان دهنده شخصیت خودته . تو کی هستی که برای همه تعیین تکلیف کنی . اینهمه اعتماد بنفس بیجا برات شخصیت نمیاره پس مودب باش


صلح میرزای

0

2

1 سال پیش

داور


صلح میرزای

0

4

1 سال پیش

تبیریک به همه ی هودراه ن پرسپلیسی


عشق فقط پرسپولیس

-5

5

1 سال پیش

دهنتو صاف میکنم


عشق فقط پرسپولیس

-5

5

1 سال پیش

اشکتو باید در بیارم . تو به بازیکن پرسپولیس میگی خائن. تو به من فحش میدی . کاربر msa


عشق فقط پرسپولیس

-5

6

1 سال پیش

کاربر msa تو گوه میخوری حمایت میکنی . پرسپولیس با یحیی نیازی به تو هوادار احمق نداره 😭


آرین

0

10

1 سال پیش

خدایا شکرت.... خدایا شکرت... خدایا شکرت... خدایا سپاسگزارم.... خدایا ممنونم... خدایا ممنونم از لطفی که به پرسپولیس و هواداران باغیرت و با تعصبش کردی ♥♥♥ تبریک به همه هواداران ارتش سرخ بابت این برد دلچسب و گوارا و کسب سه گانه♥ تبریک میگم که توی مدت یک ماه دوبار کیسه کشا رو شکست دادیم.... و نبریک میگم که هرچی جام توی سال 1402 بود رو درو کردیم و همشون به آلبوم افتخارات پرسپولیس بزرگ اضافه شد و تبریک میگم بابت بردهای قاطعانه ارتش سرخ به صورت متوالی توی سال 402 که مساویس با 10 برد پی در پی و کسب قاطعانه سه گانه و نشان دادن قدرت بزرگ ارتش سرخ رو به دشمنان و خوک صفتان کیسه کش و سگپایان.... خدایا شکرت که دشمنان پرسپولیس رو روسیاه کردی و درسی بهشون دادی تا بفهمن که نباید از بالا به تیمی نگاه بکنن و هیچوقت نباید تیمی رو تحقیر بکنن و نباید ادعای قلدری بکنن و به بازیکن حریف مثل ترابی بگن خفشو و دهنتو ببن..... خدایا ازت ممنونم که کثافت کاری و لجن بازی کیسه کشا رو سر خودشون خالی کردی تا بفهمن باید مرد و مردانه توی زمین بجنگن نه اینکه با تهمت زدن و هوچیگری جام بگیرن ♥♥♥ و درود بر شیر پسران پرسپولیس بابت شعور و ادب بالایی که دارن چون با اینکه استقلالی ها این همه بهشون بی احترامی کردن و حتی موقع صف بستن اعضای تیم پرسپولیس برای دست دادن با داورا و بازیکنان تیم حریف از اونجا رفتن کنار زمین تا با بازیکنان پرسپولیس دست ندن ولی بازهم بچه های پرسپولیس کلی ازشون تعریف و تمجید کردن درود بر شرف و غیرت و مردانگیتون.... درود بر بازیکنان پرسپولیس به خصوص علی جان نعمتی که مثل کوه پشت ترابی دراومد زمانی که اون روزبه جقی داشت به ترابی فوش میداد و میزد توی سر و سینه ترابی که همون لحظه علی نعمتی با غیرت با سرعت بالا رفت توی سینه روزبه جقی.... و درآخر درود بر یحیی گلمحمدی و کادر فنی با غیرتش و درود بر درویش بزرگ و هیئت مدیره با تعصبش ♥♥♥ درود بر هواداران با تعصب و با غیرت پرسپولیس بزرگ مخصوصا هوادارایی که توی استادیوم کولاک کرده بودن دمتون گرم..... نوش جان همه هواداران با تعصب و با غیرت پرسپولیس کسب سه گانه و تمامی جامهای سال 402 ♥♥♥♥🌹🌹🌹🌹


جواد محمدی

0

6

1 سال پیش

خداراشکر قهرمان شدیم تبریک به همه پرسپولیس‌ها ایشالا همیشه حال دلتون خوش باشه❤️❤️❤️


نازنین زهرا رضائیان

0

8

1 سال پیش

پرسپولیس قهرمان ❤❤❤❤


دکتر خلیلی

0

7

1 سال پیش

مبارک ای مبارک... شلا مبارکش با


مرادسلمانی

0

5

1 سال پیش

پرسپولیس قهرمان.قهرمان لیک حذفی وسوپرجام فقط برازنده پرسپولیسی .چنین قهرمانی هرگزدست نیافتنی است.خدایی همه شمامهماراین قهرمانی بودیدودرودبرشما


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

1 سال پیش

مبارکهههههه👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

8

1 سال پیش

اوففففففففف🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂جیگرم حال اومدددددد🤣🤣🤣🤣


اسماعیل الهی

0

4

1 سال پیش

پرسپولیس حالا حالاها قهرمان تبریک به همه طرفداران ارتش سرخ تبریک


علی یاسمی

0

4

1 سال پیش

اگه خورشیدی مصدوم نمیشد این همه وقت اضافه نمی گرفتن استرس کشتمون استقلال هم به گل نمیرسید


omid soror

0

5

1 سال پیش

مبارک همه عشق باز های پرسپولیسی سال سخت وعجیبی بود لذت این دوتا قهرمانی لیگ و حذفی هم صد چندان خدایا شکرت


ع حسین زاده

0

5

1 سال پیش

باز دنبال چه بهانه ای هستن، امروز که داور یک پنالتی مسلم پرسپولیس رو نگرفت و با گرفتن وقت اضافه بیشتر اونا رو با خطای الکی به گل مساوی رسوند، و باختشون رو ۳۰دقیقه عقب انداخت، کدوم داور از این بهتر، امروز هم ساپینتو باز قلاده پاره کرد و با این کارش استقلال رو به خاک سیاه نشوند، امروز هم بازی رو باختن و هم اخلاق و تربیت و ادب رو، دیگه حنای اونا پیش هواداران استقلال هم رنگی نداره.


سجادسهرابی

0

6

1 سال پیش

سلام ارتش سرخ سلام شگفتی سازان.. امشب گریه دارم امشب خدارو دیدم تو این بازی امشب شبی بود تا خدا بگه هیچ بار کجی به منزل نمیرسد.. امشب خداهم عشقپولیسی بود.. حسین هدایتی هرجا هستی تبریک.. به قول سروش یه ایران باید به افتخار این تیم بایستن اما من سجده کردم..سجده به خدای پرسپولیس.. خدایا هیچ حرفی ندارم جزاینکع بگم به حق رفتی بالا😭🙏🏻


علی رحیمی

0

6

1 سال پیش

دوستان عزیز پرسپولیس کبیر قهرمانی مبارکمان باشه❣️❣️❣️خداراشکر 🤲🤲🤲


عشق پرسپولیس

0

7

1 سال پیش

پرسپولیس همیشه قهرمان بوده وهست.واقعا دمتون گرم سلطان یحیی.افشین خان .کریم باقری وبچه‌های تیم.عشق است پرسپولیس وپرسپولیسی نوکرهمتونم واقعا این قهرمانی با برد استقلال ساپینتو قابل وصف نیست.تاابد عاشقتم پرسپولیس همیشه قهرمان وعاشقتونم بازیکنان پرسپولیس.انشاا... باقهرمانی آسیا همه قهرمانیها‌ تکمیل میشه بازم دمتون گرم.


عشق فقط پرسپولیس

0

8

1 سال پیش

سلام ، من گفتم قهرمان جام حذفی هم میشیم . بچه ها دمتون گرم ، مرحبا گل کاشتید . ماشاءالله پرسپولیس ، ماشاءالله یحیی امپراطور .


سامان کوهدشت

0

3

1 سال پیش

تبریک ب همه سرخدلان متعصب ارتش سرخ..مبارکتون باشه این سه گانه فوق العاده دلچسب با امپراطور یحیی💪💪💪💪❤❤❤❤❤❤💗💗💖💖💕💕💔💔💓💓💜💜💜💝💝💞💟💟😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍


ارمان حاصلی زارع

0

2

1 سال پیش

خدایا شکرت تبریک به همه هواداران ارتش سرخ❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️❣️


سرخدل عاشق

0

6

1 سال پیش

تبریک به ارتش سرخ دوست داشتنی و بالیاقت... یکی از بهترین شبهای عمرم بود آرامش عجیبی داشتم خدا را شکر... دوستانی که باهاشون سروکله زدیم حلال کنن دیدین اون شخصیت و ذهنیته که بعد از دربی قبل و قهرمانی لیگ بدست اومد چه آرامش عجیبی رو به تیم تزریق کرده بود مثل آب خوردن بازی رو بردیم یکی از منفعل ترین دربیهای استقلال بود اونا هیچ توانی برا زور زدن نداشتن چون جلو بقیه تیمها ضعیف اینقد خودشون رو میکشن که تو بازیهای بزرگ که نیاز به انرژی بیشتر و ذهنیت قوی تره توانی ندارن و اون نفرت پراکنی و فشار روانی که مربیشون با حرفها و حاشیه هاش براشون بوجود میاره عملا توان تیمشو میگیره... یکی از جذاب ترین بازیهای عمرم بود خدا را شکر...هدایتی جان ممنون از محبت هات❤️


حسن کاشفی

0

4

1 سال پیش

سلام به همه هواداران عزیز خسته نباشید به آقا یحیی و کادر محترمشون واقعا دمتون گرم بازیکنها هم ک گل کاشتن الهی صد در صد تیم حفظ بشه


amir

0

3

1 سال پیش

خداراشکر شکر تبریک به پرسپولیسا


شایان محمدی

0

3

1 سال پیش

تبریک میگم به همه پرسپولیسی‌ها ♡♡♡♡♡‌‌


زرز

0

6

1 سال پیش

حالاحالاها زیرمونین


Amin

0

4

1 سال پیش

تبریک به تمام هواداران با شکوه و متعصب عشقپولیس قهرمان


ابوالفضل یزدی

0

3

1 سال پیش

سلام تبریک مبارک همه پرسپولیسی های عزیز


کریم خدادادی

0

3

1 سال پیش

دمتون گرم شیر پسر های پرسپولیسی.حتی با داور هم نتونستن کاری از پیش ببرن


علیرضا دارستانی

0

4

1 سال پیش

جام برای پرسپولیس ، آفتابه برای استقلال


علیرضاهمتی نژاد

0

2

1 سال پیش

تبریک به همه هواداران پرسپولیس بابت فتح سه گانه تاریخی ❤️❤️❤️☑️☑️☑️☑️🏆🏆🏆🔥🔥🔥خسته شدم بس کی جام دیدم


شاهین پرسپولیسی

0

3

1 سال پیش

احسنت چه سوزشی دارن الان کیسه کشا حالا حالا ها باید بدوید تا به ما برسید


علی ورزیده

0

2

1 سال پیش

تبریک به همه سرخ دلان ❤❤❤❤❤❤❤


ayub2400

0

2

1 سال پیش

عشقپولیسسس جانم فدایت


شهریاری فاریاب

0

2

1 سال پیش

زنده باد ارتش سرخ آسیا که داور هم حریفش نمی شود که دلق روانی بگویید حالا دیگر چه بهانه‌ای داری


هادی کرمان نیا

0

2

1 سال پیش

با عرض سلام خدمت هواداران عزیز ارتش سرخ آسیایی، قهرمانی جام حذفی مبارک،به امید قهرمانی در جام باشگاه اسیا


امیر پرسپولیسی

0

3

1 سال پیش

تبریک به همه سرخ دلان ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


امیر پرسپولیسی

0

3

1 سال پیش

تبریک به همه عشقپولیسی ها ❤ الحق خیلی چسبید این قهرمانی چون ساپینتوهه روانی گل گاو زبان لازم شد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


ایزدصالحی

0

1

1 سال پیش

دمتون گرم بچه ها گل کاشتین گرچه داور مارو تا مرز سکته برد بازم خداروشکر ب قول آقا افشین حق ب حق دار آقا یحیی دمت گرررررررررم


ایزدصالحی

0

1

1 سال پیش

اول از همه تبریک بگم ب همه ی هوادارای ارتش سرخ


اصغرعزیزی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس عشق


پرواز

0

5

1 سال پیش

آخه کسی نیست جلو این خوک پرتغالی رو بگیره به شما بی غیرت های فدراسیون نشین و مسئولین و داوران شما ها سیب زمینی صفتان هر برخورد و فحش و ناسزا وتوهینی بکنه و عکس العملی نشون نمی دید.ولی این گراز حق نداره با هواداران و مردم باغیرت و باشعور و با فرهنگ مملکت و ایران عزیزم همچین برخوردی بکنه.گه می خوره و غلط می کنه که با تماشاگران و مردم ما مخصوصا طرفداران پرسپولیس اینجوری رفتار کنه نه که هواداران پرسپولیس حتی مردم و هواداران کیسه و هر تیم دیگه با هر رنگ و هر زبانی و طرفدار هرتیمی. وقتی یه اجنوی به مردم ما توهین می کنه باید مثل....بندازیمش بیرون. که اسم هر حیوانی بیارم توهینیه براون حیوان. شماها مسئولین کیسه و فدراسیون نشین ها رگ غیرت ندارید که همیشه بهتون توهین کنید و چشم پوشی می کنید ما مردم غیرتمون به جوش اومده. باید مثل لجن فردا این حیوان وحشی رو بندازید بیرون یا بذارید مردم خودشان بندازنش بیرون و درسی بهش بدن که هر اجنبی و بیگانه ای اومد ایران و بهش احترام گذاشتند جفتک انداخت باید رامش کنند.بی خود وبی جا می کنه بی احترامی کنه و بطری به طرف مردم ما پرت کنه.مردم ایران با شما مسئولین کیسه و فدراسیون فرق می کنند و همونجور که کی روش بهتون توهین می کرد و همیشه تو سرتون می زد مردم درس درستی به این حرومزاده اجنبی وحشی خواهند داد. گرچه با این بی جامی تو کیسه نخواهد ماند ولی اگه کیسه ها بخوان نگهش دارند مردم با خفت از ایران می ندازنش بیرون


شاپور روزبه

0

2

1 سال پیش

تبریک آخ جون عشق من پرسپولیس این کیسه کشا ی پرو دیگه چی برا گفتن دارن . جون به لب شدیم با این داوری خورشیدی باید بره لیگ دسته دو سوت بزنه اگه مصدوم نمیشد ما همون ۹۰ دیقه بازی رو برده بودیم . درود بر ارتش سرخ آسیا طوفان سرخ داره میا د انشاالله قهرمانی آسیا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


شاپور روزبه

0

1

1 سال پیش

تبریک آخ جون عشق من پرسپولیس این کیسه کشا ی پرو دیگه چی برا گفتن دارن . جون به لب شدیم با این داوری خورشیدی باید بره لیگ دسته دو سوت بزنه اگه مصدوم نمیشد ما همون ۹۰ دیقه بازی رو برده بودیم . درود بر ارتش سرخ آسیا طوفان سرخ داره میا د انشاالله قهرمانی آسیا ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


الماس پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

از کانال استق لال کپی کردم بخونید حالشو ببرید ریخته ان به هم اصلا : "حقیقت اینه که همون ۹۰ دقیقه باید می باختیم. همونجایی که پنالتیشونو نگرفتن که میتونست بازی رو دو هیچ کنه.. همونجایی که چشمی دعوا کرد و بعدش از استقلال اسلوموشن دیدیم.. همونجایی که مربیمون بی دلیل برای هزارمین بار اخراج شد و..

راستی اونا پنالتیشونو نگرفتن ولی ۳۰ دقیقه در وقت اضافه به ما حمله کردن، ما هم پاهامونو میگرفتیم که بازی به پنالتی بکشه و اونجا ببازیم بگیم توی پنالتی باختیم !!

این باخت حق ما بود. اگه بپذیریمش پیشرفت میکنیم وگرنه در همین نقطه میمونیم.. همین نقطه ای که اسمش "شکسته"

@EsteghlaliFC ⭐️⭐️


مهدی ا

0

2

1 سال پیش

تبریککک به همه هواداران


ali mehri

0

1

1 سال پیش

مبارک‌ همه خسته نباشین واقا ترکوندیم امسال


الماس پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

تشکر از کادر مدیریتی، فنی بازیکنا خصوصا ترابی الماس پرسپولیس. عالیشاه وحید امیری سلطان، بیرو که حال ساپی رو گرفت همه و همه بخصوص ما هوادارا


مجتبی شفقی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس یک تیم نیست پرسپولیس عشقه، زندگیه، نفسه، کلا پرسپولیس جونمه


علی پیونده

-2

1

1 سال پیش

خدایا هزار مرتبه شکرت مقتدرانه قهرمان شدیم وکیسه کشای ۶ تایی وهرچی آدم مزخرف دوروشانه رو سوسک کردیم دم خدات گرم داش یحیی درود برشرفت تبریک به هممون خوشحالیمون همیشگی وماندگار انشالله🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌷🌷🌷❤❤❤❤👉🏿❤❤❤❤👏👏👏👏👏👏👏


الماس پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

بردیم بردیم بردیییییییییییییمممممممممممم. خدا رو شکر . ما لیاقتش رو داشتیم. خدایا ممنون.


پرواز

0

1

1 سال پیش

کیسه کشا باداوری هم ریدید با۷داور که هیچ کل کمیته داوران هم بیان کنار خط و کمک گنند که کیسه برنده بشه نمی شه.همون طور که پنالتی نگرفت و خواست سوت بزنه بازی تموم کنه صبر کرد تا کیسه حمله شو بکنه و یه خطای سوری و گل دقیقه ۱۰۰.نمی دونست که این تیم اومده بود که ببره بذارید ۹۰دقیقه.نذارید ۱۲۰دقیقه نذارید ضربات پنالتی. کیسه همه جور زیرش بودی و کم آورده بودی.نود دقیقه کارت تموم بود. ده بار دیگه هم قرار بذاری ما آماده ایم.


حسین سانبلی

0

2

1 سال پیش

بنازم پرسپولیس بنازم شیرمردان باغیرت بنازم کادر بادانش وکاربلدمان بنازم بهترین هواداران جهان 😍❤️


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

3

1 سال پیش

فقط تبریک و تبریک ،،،خوشحالم که خداوند عادل ،عدالت خود را در فوتبال ایران گستراند و حق به حق از رسید خدایا شکرت میکنم و باز هم به هواداران فهیم پرسپولیس تبریک و شاد باشید میگویم بروید و از این قهرمانی ها لذت کافی را ببرید و اما شکر خدا از یادتان نرود که در روز ولادت امام رضا قهرمان شدیم


msa

0

3

1 سال پیش

وزارت بهداشت هشدارداد پماد سوختگی کمیاب میشود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


msa

0

2

1 سال پیش

دبل قهرمانی گل سرسبدفوتبال ایران پرسپولیس کبیر راحضور مدیریت کادر فنی وهواداران خونگرم تبریک میگویم ماشالله گلمحمدی بیرو درویش امید عالیشاه وهمه بچه های زحمت کش


قرمزته

0

6

1 سال پیش

خدا رو بینهایت شکر
تبریک به همه ارتش سرخی ها
خدا قوت و تشکر از مدیریت ، کادر فنی و بازیکنان
و همه کسانی که برای این تیم زحمت کشیدند .

فقط یه نکته
تو این خوشحالی هاتون مواظب باشید دل کسی رو نشکنید و مراقب کل کل هاتون با طرفداران تیم‌های رقیب باشید .
اگر هم اونها تو کل کل با شما ، بد برخورد کردند
شما مثل خودشون باهاشون برخورد نکنید .
هر چی نباشه ما از مکتب پرسپولیس کبیر هستیم
و به ما نمیاد که دل بشکنیم .
ممنون از همه تون

انشاالله قهرمانی آسیا رو با هم جشن خواهیم گرفت


پرواز

0

5

1 سال پیش

چه سوزشی دارند فدراسیون نشین ها که به امید جام دادن به کیسه اومده بودند حالا باید با دست مبارک مدال رو بندازند گردن شیر مردان پرسپولیس و کاپ قهرمانی رو بدن دست کاپیتان تیم پرسپولیس


برای پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

خیلی سرتر بودیم. چه نود دقیقه چه وقت اضافه. عجب تیمی ساخته یحیی. گل الکی خوردیم ولی راحت می تونستیم چند تا بزنیم. داور پنالتی ما رو نگرفت و خطای گلشون اشتباه بود. ولی بازم بردیم. پنالتی هم می رفت می بردیم. ساپینگو حرف نزنه دیگه


قلب آ تشین

0

4

1 سال پیش

درود وصددرود به بازیکنان وکادرفنی پرسپولیس کبیر وتبریک به هواداران بیشمار ش.برد تازیخی بود و قهرمانی بزرگ.تمام بدنم از استرس داره میارزه.خدایا شکر شکر


خان پرسپولیسی

0

6

1 سال پیش

مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک مبارک ♥️🌹💖💞💝♥️🌹💖💞💝♥️🌹💖💞💝💯♥️🌹💖💝💯🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩💯🚩🚩🚩🥶💦💨😭


احمد نوری اسرمی

0

8

1 سال پیش

صد درود به همه پرسپولیسیهای عزیز . سه گانه مبارک همه مون


ماهانض

0

2

1 سال پیش

عیی جان❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

1 سال پیش

چه شبیه امشب ، خدا رو شکر 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹 تبریک ، تبریک ، تبریک به همه ی شما هواداران ❤❤❤❤❤❤❤❤❤ساپینتو هم بازی رو باخت هم اخلاق رو


جعفر باقری

0

3

1 سال پیش

سلام دوستان تبریک،تبریک تبریک،❤️❤️❤️❤️❤️❤️


رضا کرمی

0

3

1 سال پیش

وجدانن نتیجه یک هیچ حال نمیداد آی کری خوندمه امشب تبریک به همه عزیزان


علی اصغری

0

3

1 سال پیش

خدا رو شکر که بازم قهرمان شدیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💯


بهنام دلجوان

0

3

1 سال پیش

ما تا ابد قهرمانیم لیاقت ما فقط قهرمانیه هرجاهم دشمن ماتو این کره خاکی هستن چشمشون کور عشقم پرسپولیس


بهنام دلجوان

0

2

1 سال پیش

ما تا ابد قهرمانیم لیاقت ما فقط قهرمانیه هرجاهم دشمن ماتو این کره خاکی هستن چشمشون کور


رضا

0

3

1 سال پیش

تبریک به تمام پرسپولیس


م.ف

0

2

1 سال پیش

حق به حق دار رسید،🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆همگی خسته نباشید بچه ها متشکرم


مسعود عزیزی

0

2

1 سال پیش

تبریک میگم به همه پرسپولیسیهای عزیز. خداروشکر ❤❤❤❤❤❤


سامان 1362

0

2

1 سال پیش

جونم به فدات آقا یحیی امپراطور ♥️♥️♥️♥️♥️♥️ مرسی بچه ها که پادشاهی پرسپولیس رو به کل آسیا نشون دادید. پمااااااااااد سوختگی گرانترین کالای تهران و اصفهان و تبریز شد🤣🤣🤣🤣🤣🤣


محسن ابراهیمی صدقیانی

0

2

1 سال پیش

فقط تبریک و تبریک ،،،خوشحالم که خداوند عادل ،عدالت خود را در فوتبال ایران گستراند و حق به حق از رسید خدایا شکرت میکنم و باز هم به هواداران فهیم پرسپولیس تبریک و شاد باشید میگویم بروید و از این قهرمانی ها لذت کافی را ببرید و اما شکر خدا از یادتان نرود که در روز ولادت امام رضا قهرمان شدیم


سعید پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

این قهرمانی مبارک همه هوادارا


ali mehri

0

1

1 سال پیش

اقا مبارک‌ همه تبرک ب طرفداهای عزیز دم کادر فنی بچه ها گرم 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏


سبحانه اقاجانی

0

1

1 سال پیش

بردیممممم 🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🎖


رضا کرمی

0

1

1 سال پیش

مبارک واقعا رو سیاه شدن


روح اله فرج زاده

0

2

1 سال پیش

کیسه ســـــــــــــــــوراخ شد


روح اله فرج زاده

0

2

1 سال پیش

تیم هوچی ادبتون کردیم 😁😂🤣😁😂🤣😁😂🤣


مهران پرسپولیسی

0

0

1 سال پیش

با تیم هوچیگر کیسه و مسئولین و کادر فنی کیسه هوچیگر دیگه ثابت شد در این بازی که اینها همه هوچیگر هستن و این قهرمانی به امید خدا به پرسپولیس خیلی میچسبه


حسن کاظمی

0

1

1 سال پیش

تبریک به همه سالار همه پرسپولیسی های عاشق


ali khorshidi

0

1

1 سال پیش

گفتم ک قهرمانیم


روح اله فرج زاده

0

2

1 سال پیش

واااااااااااااااااای عشق دلـــــــــم ❤❤❤❤❤❤❤❤❤


مهران پرسپولیسی

0

0

1 سال پیش

اشتباهات پرسپولیس در این لحظات در حمله زیاد شده و باید دقت بکنن دقیقه۱۱۴


مهران پرسپولیسی

0

0

1 سال پیش

گل صدرصدی رو بیگی هدر داد دقیقه۱۱۱


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

داور استقلالی پنالتی مشکوک رو برای پرسپولیس نگرفت دقیقه۱۰۸


سبحانه اقاجانی

0

0

1 سال پیش

سلام به همگی ۱-۱ نتيجه ی بازی استقلال و پرسپولیس


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس اگه بازی خوب و خوب همیشگیش رو بکنه این تیم کیسه هوچیگر رو شکست میده دقیقه ۱۰۶


مسعودکریم زاده

0

2

1 سال پیش

پنالتی را نگرفت. خطای اونا هم خطا نبود هر چی کشیدیم از دست داور زاهدی کشیدیم


raheem Azarkoosh

-8

0

1 سال پیش

خدا بچه داور رو بکشه


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس نباید بزاره کیسه هوچیگر و دعوا کن در تمام ارکانش قصر در برن و برنده بازی بشن و باید کار رو تموم بکنن و بازی رو ببرن و گرنه یه جام مفت و مجانی که استحاق کیسه نیست، رو به کیسه خواهند داد


مهران پرسپولیسی

0

0

1 سال پیش

پرسپولیس اینقدر معطل کرد و گل دوم رو نزد تا با کمک داور استقلالی که عوض شد در وقتهای اضافه که تمام‌شده بود گل زد


مهران پرسپولیسی

0

0

1 سال پیش

تماشاگران پرسپولیس باید تشویق بکنن، میخوان جام حذفی رو بدن به کیسه هوچیگر


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس باید در همین وقت اضافه کار رو تموم بکنه


مهران پرسپولیسی

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس نباید بزاره تیم کیسه هوچیگر قصر در بره و باید بازی رو ببره دقیقه۹۲


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

انشاءالله میبریم کل استقلال هم خطابودوهم داورآنقدرسوت نزدتااینهابیان کا بزنندواقعآمتاسفهم برای مجموعه داوری .داورنبایداجازه بدی بازیکنی درگوشی صحبت کنی


سرخدل عاشق

0

1

1 سال پیش

وقتی میتونی گل بعد رو بزنی چرا نمیزنی امان از بی دقتی... گل مفتی خوردیم به لطف داور و قانع بودن


ali khorshidi

0

1

1 سال پیش

قهرمانیم قهرمانیم نگران نباشید


ali khorshidi

0

2

1 سال پیش

اما ی پنالتی برامون نگرفت متاسفم


ali khorshidi

0

0

1 سال پیش

یعنی قهرمانیم اصلااسترس نداشته باشید


ali khorshidi

0

1

1 سال پیش

دوستان عزیز اصلانگران نباشیدپرسپولیس میبره


ali mehri

0

1

1 سال پیش

داور حرومزاده اینقدر سوت نزد تا کیسه گل زد بر پدر مادرت لعنت بی ناموس


روح اله فرج زاده

0

2

1 سال پیش

گل دوم را بزنید دیگه


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

داور به بازیکنان خطاکار کیسه اخطار مشکوک نمیده


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

پرسپولیس در این لحظات در حملهدبا اینکه یه گل جلوهه، سردرگم عمل میکنه و حریف که داره حمله میکنه دقیقه۶۲


مهران پرسپولیسی

0

1

1 سال پیش

بازیکن پرسپولیس در دفاع سریعوپاس تکضرب دقیق و سریع رو به بازیکنانی که در فضاهای خالی جاگیری کرده اند و حمایت کرده اند رو نداد دقیقه۶۰


مهران پرسپولیسی

0

2

1 سال پیش

اشتباه خیلی بد از بازیکن پرسپولیس در حمله که تکروی بی مورد کرد و پاس تکضرب دقیق و سریع رو نداد و یه گل صدرصدی هدر رفت دقیقه۵۳


مهران پرسپولیسی

-1

1

1 سال پیش

خطر از بیخ گوش پرسپولیس با مهار عالی بیرانوند گذشت که قائدی رو مهار نکرده بود دفاع پرسپولیس دقیقه۴۹

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال