ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

پرسپولیس می‌توانست در کورس بما ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 85 اظهار نظر

-

1 سال پیش

پرسپولیس می‌توانست در کورس بماند

پرسپولیس می‌توانست در کورس بماند
ارتش سرخ دات کام :
قبل‌تر تصور می‌کردیم بازی در تهران، ورزشگاه آزادی پیش چشم تماشاگر خودی برای پرسپولیس به‌عنوان پرطرفدارترین تیم ایران یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید و بازی‌های گره خورده را می‌شود یا فریاد تماشاگر و هل دادن تیم توسط آنها برای کسب پیروزی از آب در آورد اما حالا پرسپولیس در سه بازی از چهار مسابقه اخیرش در ورزشگاه آزادی و پیش چشم تماشاگرانش برنده که نبوده هیچ دو بار هم شکست خورده است.
جالب اینکه قبل از ثبت این آمار عجیب مربیان و بازیکنان پرسپولیس مدام در مصاحبه‌هایشان درخواست داشتند تا بازی‌هایشان با حضور تماشاگر برگزار شود و از امتیاز حضور آنها استفاده ببرند اما حالا انگار همه چیز برعکس شده و پرسپولیس مقابل هوادارانش بدتر نتیجه می‌گیرد.

شکست در مالکیت شکست در آمار
پرسپولیس برخلاف بازی حذفی مقابل سپاهان در بازی 20 اسفند تیم دیگری بود و از ابتدای مسابقه شرایط خوبی نداشت. شاید مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌های مداوم بازیکنان و تغییرات اجباری می‌توانست یکی از دلایل این افت باشد اما از فاصله برد بزرگ در تبریز تا این مسابقه چه بلایی سر پرسپولیس آمد که در تمام آیتم‌های آماری بازی مقابل سپاهان شکست خورد و یک بازنده تمام‌عیار مقابل چشمان تماشاگر خودی بود؟
پرسپولیس به‌عنوان تیم اول مالکیت لیگ برتر در این فصل فقط در 37 درصد زمان بازی صاحب توپ بود که این آمار با توجه به اخراج یک بازیکن و بازی ده نفره حدوداً 50 دقیقه‌ای طبیعی به نظر می‌رسد اما در نیمه نخست هم شرایط جالب نبود.
امید گل پرسپولیس در این بازی 0.26 بود، تیم یحیی فقط 5 شوت زد در حالی که سپاهان سه برابر این تعداد شوت زد. طبیعتاً تعداد پاس و دقت پاس پرسپولیس هم کمتر از حریف بود و البته شوت کمتری به چهارچوب سپاهان زد.
در مورد مالکیت اما بعد از بازی با تراکتور هشدار داده بودیم که تداوم این آمار می‌تواند خطرناک باشد. پرسپولیس بعد از بازی هوادار و تراکتور در دیدار با سپاهان هم مالکیت توپ را باخت تا مشکلات تیم گل‌محمدی در سبکی که او دوست دارد ارائه دهد ادامه داشته باشد.

مدافعان مغضوب ناامیدمان نکردند
تغییر نیمه نخست یحیی و جانشینی پورعلی‌گنجی توسط علی نعمتی کاری کرد تا پرسپولیس از دقیقه 30 تا زمان ورود گولسیانی به میدان در دقیقه 82 با زوج علی نعمتی – فرشاد فرجی در قلب دفاع بازی کند. زوجی که فصل قبل در غالب مسابقات زوج اصلی مرکز خط دفاعی پرسپولیس بود و مقابل حامد لک متزلزل خوب کار نکرد تا یحیی در تابستان برای تحکم خط دفاع بعد از بازگرداندن بیرانوند سراغ پورعلی‌گنجی و گولسیانی برود و به این دو مدافع اعتماد کند.
با مصدومیت پورعلی‌گنجی و البته تداوم بیماری گولسیانی به نظر می‌رسید پرسپولیس در حالت تدافعی با این زوج و یک بازیکن کمتر حتماً بازنده این بازی بزرگ خواهد بود اما بهبود شرایط فنی سرخ‌ها در نیمه دوم فرضیه تساوی را تقویت کرد و پرسپولیس تا رسیدن به این نتیجه دو دقیقه کم آورد.
پرسپولیس در این نیمه در بازی کنترلی و ضدحملات سریع عملکرد خوبی داشت و ضمن اینکه موقعیتی به حریف نداد در اندک پیش کشیدن‌هایش نیز خطرناک نشان داد.
در هر صورت تساوی در روز بد پرسپولیس و بازی با یک بازیکن کمتر می‌توانست نتیجه قابل قبولی باشد و حداقل اینکه پرسپولیس را همچنان در فاصله یک امتیازی با حریف در کورس نگه دارد.
در این راستا یحیی تغییرات دیگری هم داشت. حضور آل‌کثیر تغییر شجاعانه و مثبتی بود و گولسیانی و هنانوف در شرایطی به ساختار دفاعی اضافه شدند تا لایه‌های تدافعی را بیشتر و محکم‌تر کرده و حضورشان در میدان توجیه فنی داشت.

سروش گزینه بهتری بود
اینجا اما یحیی یک اشتباه بزرگ مرتکب شد و در شرایطی که به نظر می‌رسید سروش رفیعی به بازی خواهد رفت تا در حفظ توپ و البته ارسال پاس‌های کلیدی حداقل مساوی را دست یافتنی کند سیامک نعمتی از دقیقه 82 جای عمری مصدوم وارد میدان شد. سیامک نعمتی از دقیقه 82 تا دقیقه 95 چهار بار لمس توپ داشت که دو بار توپ را لو داد و دومین لو رفتن توپ او همان حمله‌ای را رقم زد که در نهایت به تک گل سپاهان ختم شد. شاید – تأکید می‌کنیم شاید – سروش رفیعی می‌توانست گزینه بهتری برای تعویض باشد و در آن دو صحنه با حفظ توپ و ارسال پاس‌های تعیین‌کننده گرهی از کار تیم باز کند. سروش حتی می‌توانست زودتر از این و جای کامیابی‌نیا در مرکز زمین مورد استفاده قرار گیرد اما یحیی بعد از بیرون بردن عمری و ترابی به‌عنوان تنها بازوهایی که قدرت حمل توپ و رفتن به زمین حریف داشتند، سرلک به‌عنوان یکی از اهرم‌های اصلی حفظ توپ را هم از زمین بیرون برد و عجیب اینکه سروش را به بازی نیاورد تا تعداد مهره‌هایی که قدرت حفظ توپ دارند در زمین به حداقل برسد و این‌طوری فشار سپاهان تا رسیدن به گل برتری بیشتر و بیشتر شود و امیدواری پرسپولیس برای حفظ تساوی که تا حوالی دقیقه 80 پررنگ شده بود لحظه به لحظه کمرنگ‌تر شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153840
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

11 ماه پیش

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد ولی من امروز ( ۱۴۰۲/۳/۳ ) برای دیدن کامنتایی که کاربرا بعد باخت پرسپولیس به سپاهان گذاشته بودن اومدم تو این صفحه تا ببینم که دوستان چه نظراتی داشتن ، چه کامنتایی !!!!!! همه نومید ، عصبانی . گاهی برای درک شرایطی که بر همه ی ما گذشت بد نیست کمی به عقب برگردیم و یه ریکاوری از خودمون داشته باشیم . جاااااام قهرمانی مبارک همه ی شما 🌹🌹🌹


برای پرسپولیس

0

4

12 ماه پیش

گفتم هنوز امید هست. حالا دیدید؟ پیام های اینجا رو می خونم باورم نمیشه بعضیا الان انقدر از یحیی تعریف می کنند درحالیکه اون موقع بهش فحش می دادن


مجید اسمعیل زاده

-3

1

1 سال پیش

آقا ی گلمحمدی ازاین پذیرا چیز ی در نمیاد آنقدر روی عصاب حوادار نرو


برای پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

پیام های حاوی توهین رو منتشر نکنید. چند وقته هرکی هر فحشی می خواد میده. آقای امید سرمدی و اشتری و چند نفر دیگه جز فحش هیچ حرفی نمی زنن


احمد نوری اسرمی

0

4

1 سال پیش

ادمین لطفن کامنتهای زشت رو تایید نکن شما با این کار بین هوادارا تفرقه میندازی . قبلن هم از شما خواهس کرده بودیم


سرخدل عاشق

-1

7

1 سال پیش

آقا با وضع خر تو خری که من دیشب از فوتبال برتر و باشگاه بی در و پیکر رقیب دیدم فک کنم بساط مربیهای خارجی حداقل برا ما جمع میکنن پس بهتره به همین یحیی قانع باشیم بهتر از او تو ایران گیرمون نمیاد عیارش هم همینه بساط انتقاد و انرژی منفی رو تا آخرین دقیقه آخرین بازی فعلا جمع کنیم و بدون تمرکز روی شخص به بچه ها فشار بیاریم ان شالله این شش بازی رو حتما ببرن من مطمئنم اگه همه بازیهامون رو ببریم قهرمانیم ناامید شدن و تسلیم شدن حتی برای یک لحظه هم هیچ نفعی برا ما نداره من مطئنم اگه همه بازیها با تمام وجود بجنگیم همه چیز برا قهرمانی ما مهیا میشه به شرطی که یک لحظه هم شل نگیریم و حق ناامیدی نداشته باشیم... پیش به سوی قهرمانی


سرخدل عاشق

0

6

1 سال پیش

اشتری من با قرمزته چند بار درگیر شدم ولی این حرفهای شما شرم آوره چرا هر چی از دهانت در میاد میگی ادمین لطفا همچین نظرات سخیفی رو ثبت نکنین خواهشا...این حرفا دشمن شاد کنه...


قرمزته
(در پاسخ سرخدل عاشق)

0

1

1 سال پیش

بنده همه هواداران پرسپولیس رو دوست دارم
و به خودم واجب میدونم که به عنوان کوچکترین عضو ، این خانواده بزرگ
به همه شون احترام بزارم .

درگیری واژه مناسبی نیست
بهتره بگیم اختلاف نظر .
ما سگ کی باشیم بخوایم با هواداران پرسپولیس درگیر بشیم .

اختلاف نظر تو هر خانواده ای هست
چون سلایق آدمها با هم تفاوت داره .
به خصوص تو خانواده بزرگ پرسپولیس با جمعیت ۴۰ الی ۵۰ میلیونی .

ولی
باید توانایی این رو داشته باشیم که وقتی نظرات مخالف خودمون رو شنیدیم آرامش خودمون رو حفط کنیم
و به جای فحاشی ، تحقیر ، تمسخر و ...
با دلیل و استدلال منطقی با هم صحبت کنیم .
آنقدر برای هم دلیل بیاریم که بتونیم تو موضوعی که توش اختلاف نظر داریم به یه فصل مشترک برسیم .

اگر هم به به احتمال یه درصد به تفاهم نرسیدیم
بازم اشکالی نداره
و در آخر بعد از کلی تبادل نظر محترمانه میگیم
تو فلان موضوع خاص با هم اختلاف نظر داریم .


سید جلال اشتری

-8

2

1 سال پیش

ما دوباره به صدر برمیگردیم و قهرمان میشیم،اقای قرمزته تو با این کارا درست نمیشی تو خودت کسی بودی که شروع کننده انتقاد. از یحیی بودی تو این جو رو بر ضد یحیی به وجود اوردی حکومتی کثیف تو میگی اگه سابقشون خراب باشه؟اگه چیه خرابه مطمئنم خرابه مطمئنم کسی که ظلم رو میبینه و جلوش وای نمیسته شکمش از لقمه هایی پر شده که گوشهاش رو بسته جمع کن این چرت ها و برای ما نگو جای امثال تو و به خصوص همونهایی که از تو نام بردم توی مسطراح هستش نه خاک،اقای امید سرمدی بی ناموس تو و امثال تو هستند که برای یحیی از باسن ننت مایه میزاری حروم زاده،پرسپولیس قدرت انتخاب داره باید ببره تا قهرمان بشه یا تلاش نکنه و جام رو دست تیم دیگه ای ببینه ما پتانسیل داریم خوبم به بازیکنها پول دادیم الانم توقع داریم بجنگند و جام بیارن برای ما


قرمزته
(در پاسخ سید جلال اشتری)

0

8

1 سال پیش

بنده تقریبا
از اواخر فصل پیش تو این سایت دارم پیام میزارم
درست از زمانی که تو تیم به خاطر بودن یحیی دودستگی شد .

همیشه هم با دلیل از یحیی حمایت کردم

فقط
به مصاحبه یحیی بعد از بازی آلومینیوم انتقاد کردم و گفتم اون مصاحبه احساسی رو نباید می‌کرد.
که خود یحیی هم یک هفته بعد پی به اشتباهش برد و از مصاحبه اش اظهار پشیمانی کرد .
بعلاوه
شما میگید چون یحیی بر ضد حکومت مصاحبه کرده ، به اون مصاحبه اش انتقاد کردم .

در صورتی که یحیی بعد از بازی با تراکتور تو هفته هفتم کاملا واضح گرایشات سیاسی خودش رو نشون داد
و کاملا مشخص بود چه دیدگاه سیاسی ای داره

مصاحبه اش بعد از بازی با آلومینیوم هم
برای هفته هجدهم بود .
بنده اگه واقعا
به قول شما فقط به خاطر اظهار نظر سیاسی یحیی بهش انتقاد کردم .
تو اون ۱۱ هفته که همش تو اینستا و توییتر و ...
پیام‌های سیاسی میزاشت بهش انتقاد میکردم
در صورتی که
تو اون بازه زمانی
فقط ازش حمایت کردم اونم با دلیل .
بقیه کاربران سایت شاهد هستند .

بعلاوه انتقاد من به یحیی بعد از بازی با آلومینیوم
کاملا محترمانه و با دلیل بود و حتی تو اون پیام هم گفتم باید از یحیی حمایت بشه به شرطی که یحیی هم از این حمایت سواستفاده نکنه
و فقط تمرکزش رو روی پرسپولیس بزاره.
در صورتی که
خیلی ها تو این سایت از اواخر فصل پیش تا همین الان به یحیی فحاشی می‌کنند.
شما چرا یه بار تو جواب اونها نیومدی چیزی بگی؟
.
از نظر سیاسی هم
از زمانی که بحث های سیاسی داغ شد بارها و بارها گفتم نباید پرسپولیس رو سیاسی کنیم و بحث های سیاسی بکنیم .
چون پرسپولیس ضربه بزرگی میخوره .
به خاطر اینکه پرسپولیس حدود ۴۰ ، ۵۰ میلیون هوادار با گرایشات سیاسی مختلف داره
تو تیم چند دستگی میوفته و پرسپولیس متلاشی میشه .

از طرفی یه مرتبه هم نظر خودم رو به عنوان یه شهروند ایرانی گفتم
و گفتم با اعتراضاتی که منجر به کشت و کشتار بشه و بخواد کسی عقیده اش رو به کسی تحمیل کنه و به اعتقادات کس دیگه توهین بشه مخالفم .
چون عاقبت این مدل اعتراض میشه جنگ شهری
و همه مردم رو به جون هم میندازه .

حالا با توجه به این مطالب فوق الذکر
شما کماکان قصد داری به بنده بگی حکومتی
بنده مشکلی ندارم .
هر انسانی آزاده هر نظری داشته باشه
قضاوت هم با بقیه کاربران


سید جلال اشتری
(در پاسخ قرمزته)

-6

2

1 سال پیش

مگه مال صد سال پیشه که مردم یادشون رفته باشه هر چند هم پالگیهای تو توی تحریف تاریخ خیلی بد سابقه هستند،اگه اول از حرفهای یحیی انتقاد نکردی چون جرات نداشتی توی اون روزا،تو از یحیی نقد فنی کردی اما نه به خاطر مسائل فنی به خاطر حرفهای ضد حکومت یحیی،رفتی پشت اون باخت هر چی دلت خواست به یحیی گفتی چون فهمیدی الان وقتشه،تو حکومتی اوسکولی که اینجا نمیتونی هر چی دلت بخواد بگی،الانم با سیاه بازی بیای خودت رو خوب جلوه بدی،قضاوت با مردم چرا؟قضاوت با خدا که خدا بزنه کمر هر کی که به مردم ظلم میکنه و هر کی که از ظالم حمایت میکنه رو بشکنه،عاقبت این مدل اعتراض میشه جنگ شهری؟من فکر میکردم ۵۷ اسمش انقلاب هستش البته از نظر خودتون پس حالا شده جنگ شهری،بدبختا جنگ تموم شده به فکر مشروعیت باشید،تو هم هر وقت دوست داری پیام بده و بشنو و ببین زیرش چیا برات نوشته میشه،پرسپولیس وقتی درست میشه که فوتبال دست فوتبالیها باشه تیم دست مردم واقعی باشه اون روزها هم نزدیکه و میرسه


جواد محمدی

0

7

1 سال پیش

بخدا من به اون کسی که بعضی از این اخبار یا تحلیل‌هایی ک داخل این برنامه میزاره شک میکنم واقعا توش موندم که طرفدار پرسپولیسه یا ن بعضی وقتا ی چیزایی میزارین ک تیم و طرفدار و کادرفنی و... به جون همدیگه میندازین چند وقت پیش از سپاهان بردیم حالا باختیم هنوز اتفاق خاصی نیوفتاده که ی جوری اسم‌ این تحلیل گذاشتن پرسپولیس میتوانست در کورس بماند انگار این فصل برای پرسپولیس ب آخر رسید بخدا کسی ک ندونه فکر میکنه دنیا برای ادامه فصله پرسپولیس به اخر رسیده ی تیم دیگه قهرمان شده توراخدا اون کسایی ک مسئول این برنامه هستن اینجور اخبار و تحلیل‌هایی نزارین ک ادم به طرفداریتون شک کنه بخدا ما خودمون تیشه به ریشه‌مون میزنیم که اونایی بد واسه پرسپولیس میخوان میان سواستفاده میکنن بخدا همیشه حقیقت اینجا بزارین طرفدارا نامید نکنید تا آخر فصل چند هفته وقت هست و همچنان کورس قهرمانی و امید اول قهرمانی هستیم بقیه‌تیم‌ها از رقابت با پرسپولیس ترس دارن اگه واقعا در حقمون نامردی نکنن قهرمانیم


جواد محمدی

0

6

1 سال پیش

هنوز اتفاق خاصی نیوفتاده جام را به کسی ندادن واقعا بعضیا طرفدار نیستن میخوان حاشیه‌سازی کنن تا اخر فصل چند هفته مونده ایشالا لیگ یا حذفی قهرمانیم طرفدارای مشتی و واقعیه ارتش‌سرخ گول این حرفا را نخورن فقط فقط فقط پرسپولیس را حمایت کنن یعنی واقعا اونی ک طرفدار واقعی باشه پرسپولیس هر جایگاهی هم که باشه واسه موفیقت تیم محبوبش حمایت میکنه ن اینکه بخاطر ی باخت یا مساوی تا این حد دنبال حاشیه باشه


برای پرسپولیس

-2

6

1 سال پیش

قرمزته خدا پدر و مادرتو بیامرزه ان شاءاللّٰه با امام حسین محشور بشن


قرمزته
(در پاسخ برای پرسپولیس)

0

3

1 سال پیش

ممنونم لطف داری
انشاالله خدا همه اموات و اموات شما رو هم بیامرزه .
و همیشه شاد و سلامت باشی


قرمزته

0

7

1 سال پیش

از ادمین سایت هم عاجزانه میخوام
نظراتی که حاوی توهین و اظهار نظر درباره مسائل غیر ورزشی است رو چاپ نکنه
چون هم باعث ایجاد تنش تو سایت میشه
هم وجه خوبی رو از هواداران پرسپولیس نشون نمیده
هم باعث ریزش کاربران میشه
خیلی از کاربران بودند که تو این سابت می اومدند و اظهار نظرهای خوبی هم می‌کردند
ولی به علت توهین هایی که بهشون شد
دیگه تو سایت نمیان .

تا الان هم چندین و چند بار بقیه کاربران گفتند که پیام‌های حاوی توهین رو چاپ نکنید ولی گوش کسی بدهکار نبوده .

از طرفی
سایت‌هایی مثل نود و ورزش سه و فوتبال ۳۶۰ و ... که کاربران بیشتری هم دارند
این موضوع رو کاملا رعایت می‌کنند


قرمزته

-1

10

1 سال پیش

متاسفانه از اواخر فصل گذشته تعدادی از هواداران مون با توجه به تخریب‌های کانال های تیم‌های رقیب مخالف یحیی شدند و خواستار عزلش شدند .
ابتدای نیم فصل اول هم این تعداد هواداران با هر بازی نبردن اعتراضات خودشون رو ادامه دادند
تا اینکه تیم تو صدر جدول جا خوش کرد و از رقبا فاصله گرفت و این تعداد هوادار که اکثرا احساساتی هم هستند دست از اعتراض علیه یحیی برداشتند .

ولی بعد از جام جهانی و افت پرسپولیس
مجدد این اعتراضات ادامه پیدا کرده .

اینکه پرسپولیس تو نحوه بازیش مشکل داره هیچ شکی نیست ولی این مشکلات به نحوی نیست که تو این مقطع از فصل ، دست از حمایت یحیی برداریم و بهش درب خروج رو نشون بدیم و پشت تیم رو خالی بزاریم .

بعلاوه سپاهان و استقلال هم که الان تو کورس قهرمانی هستند ، بازی های چشم نواری ندارند
و این فصل کل تیم‌ها بازی های قشنگی نکردند .

به عنوان مثال : سپاهان دیروز تو خونه ، با تیم ته جدولی نفت آبادان ، به زور یه گل مشکوک تونست بازی رو ببره . و تو بقیه بازی هم چیز خاصی از سپاهان ندیدیم .

ولی آیا دیدید هواداران استقلال و سپاهان که تیم هاشون تو صدر جدول هستند ، مثل ما به کادر فنی شون اعتراض کنند و تو این مقطع حساس لیگ که هر بازی حکم یه فینال رو داره پشت تیمشون رو خالی کنند ؟

ما تیم مس رفسنجانی رو تو خونه اش بردیم ، که به گواه آمار بهترین خط دفاع لیگ رو داره و تو خلق موقعیت سومین تیم این فصل هست .
درسته میتونستیم بهتر هم بازی کنیم ولی اخراج و پنالتی نیمه اول باعث شد تیم کمی محتاط تر بازی کنه و بیشتر چشم به ضد حملات بدوزه ، که کاملا طبیعی است .
بعلاوه
بعضی ها فقط اعتراض می‌کنند، یه بار میگن چرا یحیی یه سروش و عبدی بازی نمیده ، و وقتی بازی میده میگن چرا بازی داد و ...



در ضمن کاربر سیدجلال اشتری :
اگه به قول شما ناموس بنده خراب هستند خدا از سر تقصیرات شون بگذره ، اگر هم شما اشتباه میکنی خدا از سر تقصیرات شما بگذره
بعلاوه
پدر و مادر بنده هم به تازگی فوت شدند و چند روز دیگه هم سالگردشون هست
و دست شون از دنیا کوتاهه
اگه اونها و بقیه اموات بنده به قول شما خراب هستند و باعث رنجش شما شدند من از طرف اونها از شما معذرت میخام
خدا از تقصیرات اونها و همه اسیران خاک بگذره
و بازم اگه شما اشتباه میکنی خدا از سر تقصیرات شما بگذره.
امیدوارم خداوند هفت آسمون همه اسیران خاک رو بالاخص اموات من و شما و بقیه کاربران سایت رو بیامرزه .

اگه واقعا پرسپولیسی هستی
باید به هواداران تیم خودت احترام بزاری
چند ماهی میشه داری به بنده بدون دلیل توهین میکنی و جدیدا هم داری به ناموس و اموات بنده توهین میکنی .
از ما که گذشت
سعی کن به بقیه هوادارن تیم احترام بگذاری و با دلیل و منطق صحبت کنی
یه بچه ۵ ساله هم میتونه فحش بده
فحش دادن نشونه ضعف آدم‌هاست.

بنده حتی به هواداران تیم‌های رقیب هم احترام میزارم . و اگه ازشون توهین بشنوم سعی میکنم خودم رو کنترل کنم و بهشون فحاشی نکنم .
حالا طرفدار پرسپولیس که جای خودش رو داره
چون همون طرفدار تیم‌ رقیب هم میتونه عضوی از خانواده یا بچه محل یا همشهری و درآخر هموطن من باشه .
و به خاطر یه بازی فوتبال ارزشش رو نداره که موجب رنجش خاطر عضوی از خانواده ، بچه محل ، فامیل ، همشهری یا هموطنم بشم .


ابراهیم محرابی نیا

0

5

1 سال پیش

من موندم چطور اون موقع که سپاهان از پرسپولیس ۵ امتیاز و استقلال ۸ امتیاز فاصله داشت هر پستی میگذاشتن الا اینکه این دو تا تیم از کورس عقب افتادن همه پست ها معنی اینو میدادن که هنوز بازی ها تموم نشده و.... سپاهان و استقلال هنوز فرصت دارن ولی الان که به پرسپولیس رسیده تازه ۷ بازی دیگه مونده و فقط ۴ امتیاز فاصله است که با یک باخت سپاهان و یکی دو برد پرسپولیس می‌ره جلو میگن پرسپولیس از کورس عقب افتاده خنده داره واقعا شماها به دنبال چه می گردید واقعا دیگه شورشو در آوردید از فدراسیون بگیر تا ارکان خبرنگاران همه و همه می خوان تیم پرسپولیس رو ببرن تو حاشیه برا این کار هم شبانه روز تلاش می کنند که اگر بجای این تلاش ها تلاش میکردن که فوتبال ایران حرفه ای تر بشه الان فوتبال ما رو با لیگ اروپا مقایسه می کردن ولی با این کاراتون شاید شاید شاید ۲۰۰ سال دیگه بتونیم به سطح الان لیگ اروپا برسیم که تا اون موقع لیگ اروپا صدبرابر پیشرفته‌تر شده یعنی منظورم اینه شاید ۲۰۰ سال دیگه به سطح الانشون برسیم و اینو بدونید ما توکل میکنیم بر خدا خودش همه چیز رو برامون درست می‌کنه جمله ای هست که میگه اگه ۸ میلیارد آدم نخوان و خدا برات بخواد همون کافیه


برای پرسپولیس

0

8

1 سال پیش

لطفاً طرفداران پرسپولیس یکم با رعایت ادب تایپ کنید. بهتره تو این اوضاع همه متحد باشیم جای اینکه با هم دعوا کنیم


دایی علی

0

6

1 سال پیش

آقای تورج خداکرم ، تو چطور خودت رو پرسپولیسی میدونی که هر چی به اون زبونت میاد رو نثار دیگران میکنی؟ اصلا ادب و تربیت میدونی چیه؟ بویی از شرافت نبردی که به خانواده بقیه دوستان و هواداران توهین میکنی!!! من پنجاه ساله که با افتخار هوادار پرسپولیس کبیر هستم و اینقدر نفهمی و بی شرفی رو تا حالا توی هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس ندیدم. از همه دوستان و هواداران عزیز پرسپولیس عذرخواهی میکنم که اینطور نوشتم. ولی ..... لطفأ همه دوستان عزیز رعایت ادب و احترام رو نسبت به دیگران بکنند و به پیامهای هرکس که پیام های خارج از ادب و اصول مینویسه اهمیت ندین و نه تایید و نه نهی کنید. هیچی بهتر از بی محلی نیست. هرکس با پيام هايش نشان می‌دهد که کجا بزرگ شده. پاینده باد پرسپولیس کبیر.


علیمرادی

-3

5

1 سال پیش

تعدادی از کاربرا هستن اینقد عقده ای نظر میدن و هیچ چیزی جز توهین کردن بلد نیستن که دیگه خوش ندارم اینجا بیام... فکر کنم این دسته آدما زیر پل ها به دنیا اومدن و بزرگ شدن... پرسپولیس با مرام بالای هواداراش معروفه که اونم جدیدا دست کمی از کیسه ها ندارن


علیمرادی

-2

4

1 سال پیش

هر کسی توهین میکنه عقده ای بودنش و شعور پایین خانوادگیشو ثابت میکنه و از اون دسته هوادارای دوزاری پرسپولیسه و خیلی وقتا تیم تاوان این آشغالا رو میده


Hamid Aliyasi

-2

8

1 سال پیش

دوستان تا پایان فصل حمایت فقط دیگه والا نمیشه چیزی گفت دیگه بازیا جوری شده ادم دوس نداره تماشا کنه اینقد تیم ضعیف بازی میکنه


Hamid Aliyasi

-1

10

1 سال پیش

انتقاد و حمایت حق یک هواداره ولی فحش و توهین واقعا زشته


برای پرسپولیس

-2

13

1 سال پیش

هنوزم تو کورس هستیم. اول فصل اختلاف با شله زرد چهار تا بود تو دو هفته برگشتیم. انسان با امید زندست


zizi

-1

12

1 سال پیش

مدیریت برنامه چراتوهین به یحیی اینجاثبت میشه ولی جواب اونی که به یحیی توهین کردواونم الفاظ بدثبت نشد؟؟.....یحیی تاکتیکش باپرسپولیس ته کشیده باشه قبول ولی اینکه اینجوری بهش توهین بشه زشته زشته هواداری اینجوری به خودیاتوهین کنه


دکتر خلیلی

0

10

1 سال پیش

ازمسولین سایت تقاضا دارم در جهت حفظ حرمت ها و اخلاق اسلامی ایرانی از پخش نظرات سخیف وپر از توهین بعضی از دوستان خودداری نمایید...
واقعا این حرف های زشت در شان ولیاقت یک ایرانی اصیل نیست.


سرخدل عاشق

-1

9

1 سال پیش

دوستان فحش ندین به هم لطفا...
من خوشم نمیاد پرسپولیسیا به جون هم بیافتن ما محبوبترین تیم ایرانیم و ما هوادار پرسپولیسیم و تو جهان زبانزد خاص و عامیم حالا یه سری انتقاد رو به کادر فنی وارد میدونیم دلیل نمیشه به جون هم بیافتیم و فحش بدیم البته من هم اعتقاد دارم گیر دادن به ترکیب و فلانی اگر بود این میشد و ... اینا جزئیاته هوادار نباید دخالت کنه ولی یه کلیاتی هست مانند دوندگی و پرس و حمایت، ثبات و هماهنگی و ... واقعا انتقاد بهش وارده به نظر من مربی اگه مربی باشه حتی اگه بدترین تاکتیک رو داشته باشه یا ساده ترین تاکتیک رو ولی بتونه رو اون سماجت کنه و حداقلش رو هم اجرا کنه میتونه نتیجه بگیره مثلا تاکتیک قلعه نوعی بازی از کناره هاست خب این تاکتیک قدیمیه ولی اگه با همین تاکتیک ده تا موقعیت ایجاد کنه و دو تا گل بزنه خوب بالاخره به هدفش رسیده ولی اینکه تغییرات تاکتیکی و فردی زیادی داشته باشی تیم رو سر در گم میکنی ثمره اش میشه این همه هزینه برا نقل و انتقالات و ورودی و خروجیهای زیاد که این خودش نقطه ضعفه...


امیر عباس

0

4

1 سال پیش

ما امسالبازی های خوبی داشته ایم


امید سرمدی

-7

5

1 سال پیش

اولا که کاربر ارین من به هوادارا بزرگ پرسپولیس اونای کا با نظراتشون به تیم دارن کمک میکنن کاری ندارم وخاک پاشون هستم ولی روی صحبت و توهین من دقیقا کسایی هستن که با نظراتشون چه خواسته وجه ناخواسته دارن به پرسپولیس لطمه میزنن وپاشون از مرز هواداری تیم فراتر میذارن وبه مربی تیم ویا به ترکیب تیم توهین ویا انقاد میکنن هر کی باشه من سر تا پاشو گوه میپاشم وبعدشم من عشقم پرسپولیسه برامم مهم نیست که تو وامثال تو کی هستید نطر عوضی ببینم خرابش میکنم اتفاقا اونی که از ترکیب تیم حرف میزنه میخواد خودش نشون بده بعدش برو با هوادارا من خراب کن ببینم چه غلطی میخوای بکنی همین وسلام من به هر کی واجب باشه توهین میکنم تو حد خودت بدون.کاربر ارین


تورج خدا کرم
(در پاسخ امید سرمدی)

-9

5

1 سال پیش

اینی که شما انقدر یحیی رو دوست داری که حتی عیبهای یحیی رو نمیبینی واقعا محترم هستش تو میتونی مامانت رو یا هر کی که خیلی دوسش داری به یحیی هدیه بدی یا به من هدیه بدی،منم گوه میپاشم روی تو و یحیی حتی گوه میپاشم روی قبر مردهاتون حتی روی کفن اونها برای ما هم پرسپولیس از همه چیز واجب تره اما تو برام داری از پرسپولیس هم واجب تر میشی زیاد حرص نخور دنیای بدی داریم یه وقت سکته میکنی فوتبال ارزش این حرفهارو نداره


آرین

-5

6

1 سال پیش

کاربر امید سرمدی.... لطفا احترام خودتو نگهدار تا بد باهات حرف نزنم نفهم خوتی که هیچ چیز جز توهین بلد نیستی نفهم... بعدشم من نگفتم قلعه نوعی کیسه کش فنی حالیش هست یا نه... گفتم خیلی وقت بازی بین المللی نداشته چه با تیم باشگاهی چه با تیم ملی... بعدشم علم انقدر پیشرفت کرده که یه بچه پنج ساله ام الان میدونه بازیکنای کشورش چه کیفیتی دارن و میتونه انتقاد کنه..... و اما تو که یه ذره شعور نداری تا هرکس انتقاد میکنه میایی و بهش توهین میکنی معلومه سر از اونجای خر در نمیاری که به انتقاد هوادارا توهین میکنی..... سری آخرتم باشه که به کاربرا بی احترامی میکنی.... منم دقیقا با حرفهای کابر msa موافقم دوروزه اومدی توی این برنامه میخوای با توهین کردن به هوادارای با غیرت پرسپولیس خودتو بیاری توی چشم ها..... پس هوادار باش نه اینکه به هوادار توهین کنی.... در آخر بهت اخطار میکنم که کاری نکن تا تمام هوادارای با غیرت ارتش سرخ دات کام علیه تو باشن پس احترام خودتو نگهدار........


امید سرمدی

-6

8

1 سال پیش

سرخدل کثافت برو گورتو گم کن کیسه کش لاشی من تو میشناسمش این اصلا پرسپولیسی نیست هوادارا محترم نذارید این کثافت تیم تخریب کنن


سرخدل عاشق
(در پاسخ امید سرمدی)

-7

5

1 سال پیش

آفرین ادامه بده 😂...
بیچاره....


امید سرمدی

-10

7

1 سال پیش

اقا سرخدل ودکتر خلیلی احمقهای هوادار نما ای کاش میشد شما نفهمها فهموند که شما ها فقط با نظرات ابلهامتون که اصلا جزو وظایف یه هوادار نیست دارید به تیم ضربه میزنید اقا یحیی بنظر من بهترین مربی ایرانا وتعصبی که یحیی به تبم داره هیچکس نداره باختهایم که داده هیچکدومش بخاطر ترکیب وفنی نبوده و۹۰درصدش بخاطر ناداوری ودستهای پشت پرده واونای که الان توی این شرایط از یحیی تنتقاد میکنن فقط فقط به مشت کیسه کش عوضی هستن در قالب هوادا ر پرسپولیس توی ابن برنامه هستن


دکتر خلیلی
(در پاسخ امید سرمدی)

-3

1

1 سال پیش

اقا امید لطفا شعور و شخصیت خود را کمی ارتقا دهید وفعلا فوتبال پیشکشتون باشه/البته که هر کدوم میتونیم با جند جمله به همدیگر توهین کنیم ولی قطعا شخصیت ها متفاوت است
بعدش برادر من توی این صفحه مگه من چی گفتم که توهین می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شعور و شخصیت خودت را با دوباره خواندن نظر من دراین صفحه نشون بده


behead.mohamadiii

-1

9

1 سال پیش

بچه ها کاری نکنین کیسه کشا و سگپاهانی ها بهمون بخندن یحی کم برا تیم نذاشت اونم انسانه جای خطا داره مگه هممون اشتباه نمیکنیم مثل مربیای بززگ دنیا مگه میشه فقط ببریم اون موقعه میشه بازی بیلیارد یکی قوی یکی ضعیف نبابا از این حرفا نیس یکم حرفه ای باشین ما طرفدارای باشگاه بزرگ پرسپولیسبم ک با بازیکنای ک ب تیم ملی دادیم تو ازوپا و آسیا میدرخشیدن و الانم میدرخشن باید افتخار کنیم همچین مربی و بازیکنا زو داریم مگه بزانکو باخت نمیکرد همون سالی ک جلو نفت تهران باختیم همین داور کونی هند محسن بنگر و گرفت یادتونه دیگ مربی چیکار کنه داوری ب علیه تیم خیلی زیاده اینا رو تیم و مربی اثراتشو میزاره درک کنیین چرا رو سر برانکو و امثالش حرف نمیزدید حمایت میکردیم اونم جبران میکرد پس بیایین بجای اینکه یحی خان اینارو بخونه ناراحت بشه ببیته خوحشال بشه پشتشیم داریم حمایت میکنیم ازش و تیم خودمون بزار روحیه قهرمانی بگیزه ب خودش و خودمون افتخار کنه چرا باید بهمون بخندن ک یه موقعه ای پشت آقا یحیی بودیم ولی الان بر علیه اش انتقاد میکنیم خواهشم اینه همه خونواده دارن هیچ وقت فوش و بی احترامی ن به بازیکن ن مربی ن کس دیگ ای همه مون خونواده داریم در حدی هستیم یه تیمی در کلاس جهانی باشگاهی مثل رئال مادرید دوم دنیا شد ما اول محبوب ترین باشگاه دنیا پس اینا خودشون یه دنیا ارزش داره پس نزاریم زیر سوال بریم یا دل خونواده ای بازیکنی ک بچه داره زن داره حتی پدر و مادر حتی کسی ک مجرده ما این نیستیم کسی ک از جونش برا باشگاه بزرگ عشقپولیسمون مایع میزاره فدا میکنه بیایم حق کشی کنیم دم هر کی زحمت مبکشه بخصوص تیم و باشگاه و بازیکنای تیم از پیشکسوت و اهالی فوتبال دوستان برا تیممون دمشون گرم خدا پشت و پناه هممون باشه عید همتون مبارک باشه از الان انشالله با قهرمانی تو لیگ شروع کنیم از حذفی ادامه بدیم و در آخر به جام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم وبرا همیشه مثل همیشه با قدرت تیمی و باشگاهی و هوادارانمون جشن بگیزیم با امید خدا آمین دوستدار همتون بهزاد هوادار عاشق عشقپولیس کوچیک همتون آقا یحی میترکونه اینم یادتون باشه ایمان دارم بهش شما هم داشته باشین یکم صبر کنین دندون رو جیگر بزارین ۷ بازی کم نیس خدا بزرگه حق ب حقدار میرسه یا خدا وسلام 🧿❤️🧿❤️🧿❤️


behead.mohamadiii

-1

8

1 سال پیش

دقیقا با ترکیب برنده بازی حذفی و ترکیبی ک این بازی لیگ گذاشت کلن یه ترکیبی بود ک راه سپاهان و هموار بر برد کرد یحیی یه ترکیبی گذاشت ک کاملا اشتباه بود بر اساس نظر کارشناسان حتی خودشم فهمید ولی خیلی دیر بود دیگ عیسی چرا فیکس نذاشتم یا سروش چرا یا هنانوف چرا نذاشتم بابا اصلا مخم تا الان الانه قبول نمیکنه انقد رو آقا یحیی فشار زیاده بیچاره حق میدم از یه طرف واسه تیم رقیب سنتی پنالتی نیس ولی میگیرن از یه طرف داوری هر بازی دو مورد اشتباه میکنه بر علیه تیممش دیگ فک کن خودتو بزار جای آقا یحی چجوری درست فک میکنی بازم میگم قسمت فوتبال ب برد و باختاش خوبه همین تیمای بزرگ دنیا تا var نیاد از اینی ک هس بیشتر حقمون ب باد میره


عشق فقط پرسپولیس

-1

10

1 سال پیش

آقای سرخدل عاشق ، پرسپولیس بازی بعدی رو برد نیا خوشحالی کن ، بکش کنار تا این 7 بازی تموم بشه . شما ها تیم رو تضعیف می کنید !


سرخدل عاشق
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-8

3

1 سال پیش

من که دو ساله انتقاد دارم به این امپراطورتون روز قبل بازی با سپاهان هم هشدار دادم دوندگیمون پایینه این شمائین که فقط چشم بسته حمایت میکنین حمایت خیلی مهمه ولی مهمتر اون تلاش و دوندگی و سختکوشیه که نتیجه رو به همراه داره که البته دیده نمیشه حالا هی بشینین حمایت کنین تا زیر پاتون علف سبز بشه...


رضا

-1

3

1 سال پیش

کاملا موافقم


سرخدل عاشق

-7

5

1 سال پیش

آقا مربی باید غیرت داشته باشه نه اینکه تا این حد منفعل باشه که سپاهان و تراکتور جلومون ادای رئال مادرید رو در بیارن یه وقتی السد رو تو زمین خودشون با دوندگی زیاد و پرس شدید با مالکیت پایین بردیم ولی الان جلو سپاهان با مالکیت ۳۰ درصد تحقیر میشیم و میبازیم تو محوطه ما مثل آب خوردن مثل گل کوچک به هم پاس میدن و گلمون میزنن این اگه برا شما ننگ نیست برا من ننگه هفت هشت نفر تو محوطه داریم به جای اینکه فضا و بازیکن حریف رو ببندن همه شون دنبال توپ میرن آخه این چه وضعه فوتباله شما اگه فقط نتیجه رو میبینین من آنالیزورم تمام جزئیات تیم یحیی رو میدونم بخاطر همین میگم مربی نیست و بهش امیدی نیست... وگرنه هفت بازی مونده و چهار امتیاز جبرانش غیر ممکن نیست ولی نه با این راهی که در پیش گرفتیم...


آرین

-3

8

1 سال پیش

درود بر شما کاربر zizi... من با تمام حرفات موافقم و منم حرفم فقط حمایته چون وظیفه یه هوادار واقعی حمایت است نه تخریب و درود بر شما که انقدر فهمیده و سنجیده حرف میزنی ازت ممنونم که از تیم محبوبمون حمایت میکنی... از هواداران با تعصب و با غیرت پرسپولیس بزرگ خواهش میکنم تا آخر فصل صبر کنید و فقط حمایت کنید تا سربلند و سرافراز بشیم..... پس تخریب مربی و بازیکنان ممنوع و فقط حمایت حمایت حمایت...... درود بر شما هواداران با تعصب و با غیرت پرسپولیس... امیدوارم همیشه شاد باشید و غمهاتون به دشمناتون بخوره


عشق فقط پرسپولیس

-1

6

1 سال پیش

سلام ممنون بابت حمایت هایی که انجام دادید ، کاربران قرمزته ، و zizi. پرسپولیس قهرمان میشه سرخدل عاشق. خداروشکر یحیی بازیکنی رو پرورش داده ، توی چند سالی که سرمربی پرسپولیس بوده که چند تا باشگاه خارجی اونو میخوان . چند تا قهرمانی آورده یحیی ، تیم رو تا فینال آسیا برده به‌بهشم افتخار میکنم . شما معلوم نیست با خودت چند چند هستی سرخدل عاشق ، چطور این نام رو واسه کاربری بودنت انتخاب کردی !


zizi

-3

4

1 سال پیش

خدایش شمایی که میگیدگزینه دهمت بیارن بازبایدبسازه یحیی فصل قبل رضااسدی روگرفت تاجای احمدنور روپرکنه ولی توافت بود اسدی ویحیی توهربازی فیکسش میکردتاشایددوره افتش تموم شه ولی بعضی ازهوادارا جوری باش رفتارکردن که خدا خدامیکردفصل تموم شه وازپرسپولیس بره مثلابااون همه تخریب هوادار یحیی چجورمیتونست اسدی نگهداره وبسازه اونجورشدکه اسدی الان موثرترین مهره تیمشه،،،،بایدواقع بینانه نظرداد همه جوانبودرنظرگرفت یحیی تاکتیکش ته کشیدوبایدبره ولی آخرفصل نه الان


zizi

0

5

1 سال پیش

کاربرآرین عزیزداداش بخدانمیگم یحیی خیلی خوبه وبایدبمونه خودمم میگم پرسپولیس بااینهمه مهره بایدلوله کنه همه تیمارونه لاک دفاعی ولی اصل حرفم اینه هفتابازی مونده وهرمربی بیادالان نمیتونه کاری کنه من میگم اینایی که تواین برهه سخت تیم که نمیتونن حمایت کنن تابرخیزه تیممون تخریب هم نکنن تاشایدفرجی شد وظیفه هرهواداری حمایت ازتیمشه توهمه برهه های سخت توجه کنیدازتیمش نه ازیه شخص خاص یحیی میره آخرفصل میره این هفتابازیومیگم بعضی ازهوادارا دندون روجیگربزارن وصبر کنن


zizi

0

2

1 سال پیش

کاربرسرخدل آقاما بد ،ماازفوتبال چیزی حالیمون نمیشه،،،یحیی بدوبدتره مامیگیم ۷تابازی مونده فقط کلاشماهاهم ازقهرمانی ناامیدشدین وبایدبفکرفصل بعدباشیم درست ولی تخریب نکنید فعلاکناربکشید یحیی میره بااااشه فهمیدیم ولی الان بره کی میتونه قهرمانیوبرامون برگردونه مامیگیم شماهایی که هرروزکلی انرژی منفی براتیم میفرستین وهی میکوبین سریحیی فعلاکناربکشید این ۷تابازی وبازیای حذفی شماهایی که نمیتونید روحیه بدین وحمایت کنید تخریب نکنید این ۷تابازیو بازیای حذفی اگه واقعاهوادارید وپرسپولیس واستون مهمه،،،،،،


سرخدل عاشق

-5

3

1 سال پیش

من نمیدونم این یحیی امپراطورتون باید چند جام دیگه از دست بده تا شما حالیتون بشه مربی نیست همینکه میگین جای احمد نور هیچ وقت پر نمیشه دیگه معلومه که از فوتبال چیزی حالیتون نمیشه پس این مربی برای چی چهل میلیارد میگیره چطور طارمی رفت علیپور جورشو کشید...
دیگه بحث مدیریت و خواسته های یحیی و داوری رو پیش نکشین که حناتون رنگی نداره بیست سی ساله فوتبال نگاه میکنم اصلا هیچ بهانه ای قابل قبول نیست اصلا گزینه دهمت رو هم جذب کنن مربی باید از لحاظ ذهنی و بدنی بهترین فرمش رو رو کنه که نمیکنه مشکل اصلی همینجاست الان پرسپولیس تبدیل شده به کارخانه ستاره سوزی خودش میره شاگرداش رو میاره چون ازشون شناخت داره ولی حالیش نمیشه که تیم نباید تغییرات زیاد داشته باشه هماهنگیش به هم میخوره در کل مربی نیست دیگه ما خسته شدیم از سر و کله زدن با هوادارای بی منطق...


عشق فقط پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

کاربر سرخدل عاشق ، پس شما میگی این پرسپولیس این فصل رو قبول نداری و قهرمان نخواهد شد درسته ؟ چون بازیکنی رو نداره که کار رو در بیاره . تیم یحیی واقعا داره تلاش میکنه ، بله من اینو میدونم که یه جایی هم نقطه ضعف هایی رو داریم از لحاظ فنی . ولی من هوادار به خاطر حرمت اون جام هایی که یحیی واسمون آورده نباید پشتشو خالی کنیم ، می بایست احترام این شخص و تیم پرسپولیس رو حفظ کنیم ،یحیی خودش پرسپولیسی هستش و تا آخر فصل باید از تیم و کادر فنی حمایت کنیم . پرسپولیس به سختی قهرمان میشه ، به سختی ، ولی باید یه کم صبور باشیم وصبر داشته باشیم . قطعا سپاهان با تیم ته جدولیها امتیاز از دست خواهد داد و استقلال نیز که جای خود داره ودر حدی من نمیبینم که بخوام نظر راجب این تیم بدم اصلا تیم حسابش نمیکنم . ما ۴ امتیاز از صدر فاصله گرفتیم ، یه باخت سپاهان میتونه ما رو به قهرمانی نزدیک و نزدیکتر کنه ، ولی پرسپولیس دوست داشتنی که خط قرمز خودم هستش و افتخار میکنم که همچین تیمی رو من هوادارش هستم به امید به خدا همه بازیهاش رو میبره وقهرمان خواهد شد . اگر هم بازی با استقلال مساوی بشه ولی تیم های دیگه امتیاز از دست میدن ، ولی ما توی این هفت بازی فقط و فقط یک امتیاز از دست خواهیم داد . هواداران محترم و عزیز بیایید این ۷ بازی رو حمایت کنیم که بازی به بازی تیم محبوبمون برنده از زمین بيرون بیاد . بخدا چند روز از بازی سپاهان میگذره هنوز گیج میزنم . حالم خرابه . توی فکرم مرور میشه ، که بازیکنی که دست چپ و راست خودشو تشخیص نمیده بیاد ما رو وتیم پرسپولیس رو به صخره بگیره ، استقلالی های حروم لقمه ، بی اصل و نصب . چرا آخه . پس بیایید همدل به امید خدا بعد از عيد نوروز فقط از تیم حمایت کنیم که فقط برد بیاره . آقای سرخدل عاشق با تیم های دیگه کاری نداشته باش . ما پرسپولیس واسمون مهمه . در حال حاضر سرمربی تیم پرسپولیس یحیی خان گل محمدی عزیز هستش ، یه روزی دیگه هم کسی دیگه میاد ، الان زمان حال داریم سیر می کنیم یحیی الان به صلاح نیست بره چون پرسپولیس از هم میپاشه . ببخشید طولانی شد .موفق و پیروز باشید .


آرین

-1

4

1 سال پیش

کاربر zizi با این حرفات کاملا موافقم و اینکه این بازیکنایی که گفتی رو واقعا کسی نمیشناخت و یحیی اینارو مشهور کرد دقیقا موافقم واینکه یحیی خیلی برامون افتخار کسب کرده ام موافقم ولی نمیدونم چی شده که به بن بست خورده و اصلا ایده هاش جواب نمیده... در نهایت وظیفه ما حمایت از تیم محبوبمون پرسپولیس بزرگ هست به امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و رو سیاهی فدراسیون و سازمان لیگ و صدا و سیمای کثیف ( میثاقی و احمدی و توتونچی) که امیدوارم خدا لعنتشون کنه که قلب میلیون ها هوادار را به خاطر یه مشت پول کثیف میشکنن آدمهای بی غیرت و بی وجدان


سرخدل عاشق

-4

2

1 سال پیش

متاسفانه یه عده جوی راه انداختن که یادتونه مثلا اونسال آخرش سپاهان رو بردیم لحظه آخر قهرمان شدیم پارسال هم بعد دربی همین حرفو میزدن میگفتن ناامید نشین ما آخرش قهرمان میشیم جالبه چند پیشکسوت مثل سپهر حیدری هم وعده غیبی میدادن در حالیکه شانس فقط با اونه که تلاش میکنه پارسالم شش بازی بعد دربی رو گفتیم ببریم قهرمانیم من خیلی بیشتر از این تیم به اون تیم ایمان داشتم مطمئن بودم آخر فصلی با تجربه و شخصیتی که از ستاره های کار در بیارمون مثل سید جلال، امیری ترابی کمال و... سراغ داشتیم فکر میکردم بازیهامون رو با قدرت ببریم استقلال بی تجربه مجیدی آخر فصلی زیر فشار قرار میگیره وا میده ولی اینقد یحیی تیم رو خراب کرده بود که اتفاقا آخر فصل امیری و اکثر ستونامون مصدوم شدن بازی با پیکان یه بازی خوب و عالی انجام دادیم دو صفر زدیم پپ مطهری اومد تو کنفرانس خبری عقده هاشو سر هوادار خالی کرد ولی بازی دوم با ذوب بازی شروع نشده بود گل خوردیم و لیگ برامون تموم شد ما اگه بجنگیم و تلاش کنیم و همه بازیها رو ببریم طبیعی هست که شانسمون برا قهرمانی بیشتر میشه به شرط اینکه با تمام وجود بجنگیم و دوندگی بالایی داشته باشیم که همچین چیزی رو تو کار این مربی نمی بینیم مگر اینکه تغییر رویه بده و جسورتر باشه و هیچ امتیازی از دست ندیم مطمئنم سپاهان امتیاز از دست میده...نقش سید و رهبریش کمرنگه وگرنه نمیزاشت کار به اینجا بکشه جدیتشو دوست دارم...


zizi

0

4

1 سال پیش

باعرض معذرت ازاشتباهات تایپی بنده


zizi

-2

5

1 سال پیش

کاربرسرخدل عاشق والله اینکه میگی تیم برانکو نیم فصل اول دوم مشغول تورمنت هابود حذفی ولیگ وآسیا تقصیریحیی نیس که پرسپولیس ازآسیاحذف شدسال قبل بخاطربی لیاقتی مسولانه وجزاین فصل دوفصل قبل اولویت سوم وچهارم یحیی روواسش جورمیکردن واسش یامثلاصدرتویکی ازمصاحبه هاش گفته بود یحیی بازیکنای فیکس تیمای دیگه رومیخواست ونشدباشون توافق کنیم صدری بی خاصیت انتظارداشت یحیی بازیکن نیمکت نشین روبراپرسپولیس بخواد که دقیقا همون شدواولویت سوم چهارموواسش می اوردن بعدش کی عیسی رومیشناخت کی پهلوان وآقایی وشجاعی و.......رومیشناخت اینازویحیی اومد وازشون بازیکن ساخت......ومغانلویکونشین رواورد بازیکن ترازیکش کرد واون شدکه سپاهان بردتش وکاری ازدست یحیی برنیومد


zizi

0

9

1 سال پیش

چه بخواید چه نخواید یحیی تاآخرفصل هست ،،یعنی الان بزرگترین مربی دنیابیادنمیتونه کاری بکنه وحذفی روهم ازدست میدیم پس دندون روجیگربزارید وتااخرفصل صبرکنید ۷تابازی مونده وجام حذفی حمایت کنید فقط بخاطرپرسپولیس هیچ نامی بزرگترازنام تونیس پرسپولیسم روحیه بدین تسلیم نشید


zizi

0

4

1 سال پیش

کاربرسرخدل عریزدل الان دیگع برانکو نیسسسسس نیسسس چیکارکنیم هااا بریم کلاشنکف بگیرم روسرش بگیم بیاسرمربی پرسپولیس شوعحب حرفایی میزنید توثدساله دیگه بگو من مربی ایرانی قبول ندارم کی قبول میکنه؟؟بعدبرانکوکالدرون اومد وبعدنیم فصل رفت وبعدش یحیی اومد اینکه میگی یحیی قهرمانی برانکورویدک میکشه کاملا اشتباهه هرکی تاکتیک خودشوداشت ودرآخر نبوداحمدنور توتیممون هیچوقت هیچوقت جبران نشد ومن مطمئنم احمدنور بود بامطهری هم قهرمان بودیم نه یحیی،،،چون احمدنور هرموقعه کارمون گره میخورد بایه شوت پشت محوطه همه چیوحل میکرد ومیکوبیدروسینه اش ومیگفت من خستم یعنی هیچوقت نتونستم بانبودش کناربیام آقاسیدتاج سرستون هرچی بگم کمه ودرمورد آقاسید


عشق فقط پرسپولیس

-2

5

1 سال پیش

کاربر سرخدل ، یحیی خوب کارشو بلده . کاربر سرخدل عاشق شما بدت نمیاد استقلال قهرمان بشه ! ۷ بازی مونده . سپاهان بازیهاش راحت هستش ، نه استقلال. ما یه بازی رودررو با استقلال داریم . باشگاه اول می بایست زیر ساخت هارو درست کنه ؛ اول یه هیت مدیره قوی و پابکار باید داشته باشیم ، که بتونه حق و حقوق باشگاه رو پس بگیره ، نه اینکه فقط روی صندلی بشینه داخل اتاق که صبح و شب کنه ، یه جلسه بزارن بعد بدون نتیجه . چرا از لوکا شکایت نشده ؟ چرا پاداش آسیا رو هنوز نگرفتن ؟ یحیی مربی خوبی هستش باید تا اتمام لیگ از پرسپولیس و کادر فنی حمایت کرد . بابا برانکو همچنین مالی نبود ؛ کسی جرات نداشت براش بازیکن یا کاردیگه انجام نده چون میدونستن اگه انجام ندن با توجه به اینکه قراردادش خیلی بالاست میزاره میره و خود باشگاه میمونه حوزش. آقای سرخدل عاشق یه کم تعصب داشته باش به تیم پرسپولیس! اگه پرسپولیس قهرمان بشه شما عزیز من بشکن میزنی که ، چون متن هایی که از اول وقتی تیم برد آورده هستش و بیشتر اینا رو من میخونم . ولی وقتی باخت میاره طرف رو مثل خیار میفروشید و خیلی راحت می‌کوبید، دیگه نمیگید به حرمت اون موقعه ای که وقتی تو آسیا تیم عربی رو حذف کرد و تیم پرسپولیس با سرمربی گری یحیی خان گل محمدی به فینال رفت . یحیی هم یه روز میره شک نکنید اگه قهرمان هم بشه پرسپولیس یحیی دیگه نمیمونه.


احمدعلی عباسی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-6

6

1 سال پیش

متاسفانه یحیی هنگ کرده
قدرت تصمیم گیری اصلا نداره
به حرف کسی هم گوش نمیده
سواد مربی گری هم نداره
خداکنه پایان فصل بسلامتی جدابشه


دکتر خلیلی

0

9

1 سال پیش

متاسفانه اعصاب همه مون خراب شد.
ناامید نیستیم ولی پریرا واقعا مثل یه احمق تمام عیار عمل کرد


هاجر پرسپولیسی

-2

9

1 سال پیش

برادران و هواداران تیم عشقپولیس
همه ما درد مشترک داریم ودلمون واسه تیم می تپد
اینکه باید حمایت کنیم شکی نیست اما
حمایت تاکی؟ وتاکجا
وقتی می بینیم کادر فنی وبخصوص سرمربی تیم ضعیف عمل می کنه
آیا باید انتقاد کنیم یانه؟
متاسفانه تااسم گل محمدی میادبه بعضی از دوستان برمیخوره
نه هرگز شخصی از نام پرسپولیس بالاتر نیست
لااقل پنج بازی لیگ را مجدد ببینید و بررسی کنید و نمره بدید
خداییش تیم ما بازی خوب می کند؟
چندتا موقعیت ساختیم ؟ چندتا کرنر زدیم؟
ترکیب ما چیه؟ تعویض ما چیه؟
با این همه بازیکن چرا نمی تونیم ازشون بهره ببریم
معلومه یک مشکلی هست
وآنهم فقط وفقط سرمربی هست و تایحیی هست
همین آش و همین کاسه


عشق فقط پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

آقای حسین زاده ، آقای اسرمی عزیز درویش خودش خوبه ولی دورو وریاش و اعضای هیات مدیره بلد نیستن مدیریت کنن . باید اونا از ریشه همه چی رو بالا بیارن .چرا هنوز از لوکادیا شکایت نشده ! چرا دیاباته اومد باتوجه به اینکه یحیی گفت نمیخوام این بازیکن رو چرا ؟ چرا پاداش تیم رو نگرفتن . بخاطر اینکه اونا ضعیف هستن . خود درویش خوبه . شب و روز دنبال کاراشون هست . ولی تنهایی نمیشه . یحیی مهاجم بهتر از پریرا میخواست این اولویت اولش نبود که . یحیی سرمربی خوبیه . یحیی بعد از کالدرون اومد تیم رو قهرمان می‌کرد، بخدا اگه دایی میومد عمرا اگه این کار رو می‌کرد. آخه بعضی ها میگن تیم برانکو بود .درست ولی باید یه نفر باشه که خوب بتونه هدایت کنه . خود کالدرون اگه میموند قهرمانشم نمی‌کرد. ما هواداران عزیز باید تا پایان لیگ تیم رو حمایت کنیم ، به امید خدا این 7بازی رو می‌بریم وتیم به لطف خدای متعال قهرمان خواهد شد . سپاهان با تیم ته جدولی امتیاز از دست خواهد داد . تیم های خوزستانی نمی‌خوان به رده پایین تر برن . حقیقت رو باید گفت . تیم صنعت نفت فوق العاده بازی میکنه . حالا بشینید تماشا کنید . استقلال هم معلوم که .اصلا در حدی نیست که بیام براش نظر بدم .


عشق فقط پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

کاربران حسین زاده و اسرمی عزیز صحبت های شما متین ؛ ولی داشته های پرسپولیس همینه در حال حاضر بخدا با توپ وتشر به جایی نخواهد رسید باید با آرامش و منطق جلو رفت .آقای اسرمی پریرا بازیکن خوبیه ، جنگندست، فقط باید یه هافبک خوب باشه که تغذیش کنه ، همان طور که آقای هدایتی گفتن .پریرا توی این ۷بازی آینده نگاش کنه ببین چیکار میکنه ، البته اگه داخل باشه چون دیگه ما هوادارا ترکوندیمش .دیگه شاید رونیمکت باشه .ولی از عبدی و دیاباته که بهتره . یحیی دیاباته رو چقدر گفت نمیخوام ! آخر فصل مشخص میشه یحیی خان مربی هست یا نه . آقای حسین زاده گوش چی رو بکشه، آخرش میخواد تعویض کنه دیگه ، خوب کی رو بیاره بره دیاباته رو بیاره یه بازی میکنه دو ماه مصدوم میشه .همون که بازیش نده بهتره . بعد فردا بره زبونشم یه متر باشه بگه من بازی کردم پولمو میخوام ، یا عبدی بیاد که دروازه‌ خالی رو نمیتونه گل کنه . یحیی سرمربی خوبیه قبول کنید این بخواد بره نمیتونن یه مربی دیگه خوب بیارن . بعد اینقدر برانکو برانکو راه نندازیم . برانکو اگه آدم حسابی بود نمی‌رفت شکایت کنه ، میومد مثل آدم میگفت آقا پولمو میخوام اصلا به حرمت ۴تا 5سالی که بود بخاطر پرسپولیس و هواداران با تعصبش. نیایم سنگ برانکو رو به سینه بزنیم . بله قهرمانی آورد واسمون . ولی هیچ وقت با یه مردی که خودش پرسپولیسی هستش و آرزوش قهرمانی تیمش هست با کسی دیگه مقایسش نکنیم ، بیاییم بهشون روحیه تزریق کنیم حمایت کنیم ، نه اینکه یه باخت میاره طرف رو بکوبیم. جالب تر هم اینجاست فقط و فقط يحيي رو مقصر میدونید .


عشق فقط پرسپولیس

-3

6

1 سال پیش

آقای سرخدل عاشق اصیل ، حالا من از شما سوال میپرسم وقتی میگی موافقم تا آخر فصل تحملش کنی یحیی رو ؟ خوب اگه پرسپولیس یحیی امپراطور با توجه به اینکه ۴ امتیاز از سپاهان عقب تره بیاد قهرمان بشه بازم این حرف رو میزنی ؟ یعنی اینقدر بد که از درخشان ، دایی ، وکسایی دیگه که سرمربی پرسپولیس بودن بدتره ! بخدا مگه خود دایی سرمربی نبود همش مساوی می‌کرد، من آرزوم بود وقتی با تیم ضعیف لیگ باشه بیشتر یک گل بزنه ، اصلا نمیتونست . درخشان هم با تیم های ضعیف همش مساوی می‌کرد. تیم های قوی تر جای خود داشت دیگه . یحیی موقعه ای که پدیده بود خدا میدونه واقعا چه تیمی درست کرده بود ، ما هواداران پرسپولیس می‌گفتیم خدایا میشه يحيي رو بیارن پرسپولیس ، توی دوره ای که کالدرون رفت دیگه ، چون پدیده خیلی قشنگ بازی می‌کرد، بعد یکباره از اخبار شنیدیم که یحیی خان امپراطور عزیز اومد پرسپولیس.


سرخدل عاشق
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-5

5

1 سال پیش

آقاااا٪یحیی مربی در حد پرسپولیس نیست چه قهرمان بشه چه نشه که مطمئنم نمیشه من میترسم با این وضع استقلال قهرمان بشه چون تیمش سرحال تر از سپاهانه البته سپاهان هم تیمش خوبه و بازیهای آسونتری داره...من نظرم مربی حرفه ای و جاه طلب حتی درجه چندم اروپائیه تا این مربیای مفت ایرانی ، هیچ علاقه ای به دانش و فلسفه مربیای ایرانی ندارم این نتیجه گرفتن تو پدیده و خیلی از نکات دیگه درباره یحیی رو توضیح دادم دیگه توضیح نمیدم این یحیی هنوز که هنوزه شخصیت تیم برانکو رو یدک میکشه یادتون باشه سیستم چهار چهار دو ماندگار برانکو رو بازیکنا چقد خو گرفته بودن و بعد از حذف جلو الهلال آقایون شروع کردن به تغییر تاکتیکهای مسخره و بهم ریختن تیم که سقوطمون از همونجا شروع شد من تو این سایت تو اینستا چقد اصرار کردم نکنین این کارو دیدم اصلا حالیشون نیست یه روز مطهری دم از تاکتیک سه چهار سه نوین چلسی میزد یه روز همین یحیی دم از تاکتیک جدید سه پنج دو و دعوت به صبر تا نتیجه گیری میزد و جلوی تیمهای ضعیف امتیازای مفت از دست میدادیم من همونجا دیگه ازشون ناامید شدم فرهاد مجیدی آخه مربیست که بدون سابقه بیاد تیمشو قهرمان کنه پس این تجربه پدیده و ذوب و... کجا باید به درد یحیی بخوره تو دو تا جام حذفی هم یحیی تجربه بیشتری داشت هم بازیکنامون ستاره بودن و ثبات داشتن استقلال اینقد پوست انداخته بود که با یه ذره فشار تیمش میپاشید ولی این آقای ترسو هر دو تا بازی رو مفت بهش باخت پارسال رو با خودزنی بابت تست تاکتیکهای جدید توسط آقایون باختیم امسال هم بخاطر مهسا امینی که مربیمون احساس مسئولیت کرد و تیم رو به حاشیه برد این آقا مربی نیست اون دو تا قهرمانی رو هم مدیون ساختار کار شده برانکو و شخصیتی که به تیم داده بود و ستاره های کار دربیار و ستونهای تیم برانکو مثل احمد نور و سیدجلال و ترابی و ... بودیم که با وجود نداشتن فوروارد چندین بازی رو یک صفر با گلهای سید و احمد نور بردیم یادمه احمد نور قبل گلات میگفت شبا خواب نداریم میترسیم قهرمان نشیم اینقد برانکو بهشون شخصیت داده بود که بجنگند و قهرمان باقی بمونن یعنی غیرت داشتن که نزارن تیمی دیگه قهرمان بشه بعد این آقا به تیمهای سپاهان و تراکتور اجازه میده هفتاد درصد مالکیت توپ رو داشته باشن یعنی اینقد ما رو ذلیل کرده مربی ایرانی...


ع حسین زاده

-2

7

1 سال پیش

آقایان درسته که بازیکنان و داوران تو ناکامی پرسپولیس مقصرن، ولی عامل اصلی خود یحیی هست، اگر بازیکنی به هم تيمی خودش پاس نمیده یحیی بايد گوشش را بکشه و بهش تذکر بده، تو تمام بازی هایی که عیسی تو زمین بود تو هر بازی حداقل یکی دوتا پاس که میتونست هم تيمی خودش رو صاحب پاس گل کنه، بهشون پاس نداد، آخری همین بازی با سپاهان، ،


احمد نوری اسرمی

-2

4

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس . زمانی که تیم خوب بازی کنه تمجید داره و زمانی که بد بازی کنه نقد داره . این متنی که شما در مورد بازیکنا نوشتی رو باید سرمربی مدیریت کنه . بعد کارت اول باید یحیی پریرا رو توجیه میکرد . یحیی بعضی موقع مثل تماشاچیها میمونه و یادش میره که سرمربی تیمه . اگه بازیکن سرماخورده نداشتیم قطعن یه مساوی رو میکرفتیم ولی تعویضهای یحیی و بازی ندادن به بعضی از بازیکنها واقعن هوادارا رو دلسرد میکنه . نوسان تیم خیلی زیا ه . یک بازی زردمبو رو چهارتا میزنه یک بازی کاملن تیم منفعل میشه و این اصلن خوب نیست . باور کن سیاست بازی یحیی ما رو بدبخت کرد و داورا به خون پرسپولیس تشنه شدن وگرنه اینجوری نمیشد . تو قایدی رو ببین که تو پارتی مختلط گرفتنش و هیچ اتفاقی نیوفتاد ولی یحیی ادای بروسلی رو در اورد و ما رو قربانی خواسته های مسخره خودش کرد


عشق فقط پرسپولیس

-1

7

1 سال پیش

بابا بسه دیگه چرا شما اینجوری هستید ؛ بله ما هواداران وقتی میبره تیم همه از یحیی و بازیکنان پرسپولیس راضی هستند ، وقتی هم میبازه انتقادات شروع میشه ، بابا بس کنید . به جای این همه انتقاد بیایید به تیم روحیه بدیم ، حمایت کنیم .وقتی تیم میبازه نیاییم باخت رو فقط و فقط گردن سرمربی بندازیم ، همه به نوعی مقصرند ! به طور مثال ؛ 1 ) بازیکن وقتی موقعیت مناسبی داره چرا اون لحظه پاس نمیده توی محوطه جریمه ! اونو یحیی میگه پاس نده ، یا خطاهایی که پریرا انجام داد یحیی بهش گفته خطا کن ، که دو کارت زرد بگیره و در آخر نیز اخراج بشه ! اینم یحیی میگه . 2) چرا وقتی یحیی میگفت من دیاباته رو نمیخوام کسی گوش نکرد ، چرا نرفتن یه مهاجم دیگه بیارن ! 3 ) چرا از وقتی لوکادیا رفته هيئت مدیره هنوز نرفته از لوکا شکایت کنه ! چرا هنوز هيئت مدیره پیگیر پاداش آسیایی بودن تیم رو نگرفته ؛ که حق بازیکنان رو بدن که دریافتیشون به ۶۵ درصد برسه ! اینم یحیی مقصره . پس نیایم بگیم فقط و فقط يحيي مقصره . مدیریت مقصره ، بازیکن مقصره ، هوادار وقتی تیم برد میاره خوشحاله ، وقتی میبازه تیم ، همه هجمه ها رو یحیی خان امپراطور میره . هوادار محترم وعزیز باید حمایت کرد تیم رو ، اعضای تیم وقتی ببینن هواداران پرشور و با تعصب دارن تیم رو حمایت میکنن به ولا با جون دل بازی میکنن ، به اون خدای بالا سر تیم داره خوب بازی میکنه ، فقط داوران حق پرسپولیس رو ضایع کردن برید نگاه کنید ، من با مستند براتون میگم . از بازی فولاد به بعد همه اینا شروع شد ! فقط اصلا با این نمیتونم کنار بیام ، و هنوز که هنوز برام خیلی سخته ، اولی اینکه دقیقه 9۳ اصلا خطا نبود اونی که کمال انجام داد ، می بایست داور خطا بازیکن سپاهان رو می‌گرفت، چون زیر بازیکن رو خالی کرد ، پس این دوباره اشتباه داور بود ، که یحیی عزیز نیز یه این اشاره کرد .(چرا داور با این که اشتباه میکنه و کمیته داوران و کمیته انضباطی بر این واغف هستند و می‌بیند واقعأ درسته برخورد نمیشه ) چرا واقعأ. اینم نباید یحیی دنبالش بره !! مقصر کیه جواب من هوادار رو کی باید بده ، چرا سر پرسپولیس رو با این قضاوت های نابجا بریدن ، من هوادار نمیگذرم ......مسئله بعدی واقعأ واسم تعجب بود ، هنوز بهش فکر میکنم دیونه میشم و حالا حالا باهاش نمیتونم کنار بیام، که چرا یحیی خان امپراطور؛ ترابی و سرلک رو کشید بیرون و نفرات دیگر رو جایگزین کرد ، چرا وقتی گولسیانی سرما خوردگی داشته وارد زمین کرد ، و خود یحیی اعلام کرده فقط 5دقیقه میتونستن بازی کنن هنانوف و گولسیانی. چرا اینا داخل اومدن ! موردی دیگه چرا سروش داخل نیومد واقعأ میتونست ، سروش و ترابی در کنار امیری و سیامک و همچنین سرلک و عیسی و۱۰ نفره بودن به راحتی میتونستیم سپاهان رو شکست بدیم. ولی باید با امید به خدا و حمایت همه جانبه ما هواداران به تیم محبوبمون میشه به کادر فنی و بازیکنان با غیرتمون روحیه بالایی تزریق کنیم که هر بازی بتونن بازی به بازی برنده از زمین بیرون بیان .با عرض پوزش که متنم طولانی شد .


هخامنش

-5

6

1 سال پیش

خط قرمزمایحیاگلمحمدی بایدازاوحمایت کرد نه اینکه دراین شرایط اوراکوبید


مهدی بناری

-6

4

1 سال پیش

سرمربی ترسو و بز دل نمی خوایم
دربی هم می بازه حالا خواهید دید
بانفهمی خل محمدی
الکی قهرمانی را از دست دادیم


عماد کریم

0

7

1 سال پیش

حالا وقت انتقاد وسرکوب تیم ومربیان نیست هنوز هفت بازی و۲۱ امتیاز ..انشالله اگر خدابخواهد تیم مشما قهرمان میشه امیدتون را ازدست ندید وتیم وکادر وبازیکنان را ناامید نکنید .انشالله تا ۲۵روزدیگه کل تیم ومصدوم ها میرسند وتیم جم جورمیشه وشاید هم موری هم بهتربشه برگرده اونجا هم بهترتر میشه انشالله فقط دعاکنید به خداامید داشته باشید وحمایت فقط همین جام وجام حذفی .بعدکه دیدید واقعن کارازکارگذشته ونمیشه با یحیی وکادر وبازی کنان بعد هرچی دوست داشتید بگید ولی ناامید نشید بخدا این تیم اون روز جلو همه تیم اگرمثل جام حذفی ک سگ پاهان را۴تایی کردبازی میکرد مشما هفته ۱۶ام قهرمان بودیم ولی اینجا ایرانه وفوتبال بالا وپایین داره برد وباخت داره .پس خواهشن درک کنید هیچی نگیید


مهرداد
(در پاسخ عماد کریم)

-6

2

1 سال پیش

خدا با سرمربی ترسو و حسود کار نمی کنه


عامر پرسپولیسی

-7

7

1 سال پیش

یحیی پرسپولیس نابود کرد باید اخراج شه


عامر پرسپولیسی

-6

6

1 سال پیش

یحیی باید بر کنار بشه وسلام


وحید

-4

4

1 سال پیش

هدف برد سپاهان بود این برنامه رواز قبل چیده بودن


پرواز

-6

3

1 سال پیش

صدبار گفتم بازم می گم.یحیی به درد تیمهایی که دنبال تک رقمی هستند خوبه نه برای تیم بزرگ مثل پرسپولیس. تیم بزرگ مربی بزرگ و جسور و نترس می خواد.چون بنیه تیم پرسپولیس هجومی است و تیم های بزرگ باید موقعی جلو پرسپولیس بازی می کنند باید بترسند و که چطور و باچه ارنجی بازی کنند که حداقل یک مساوی یا باخت با گل کم بدند نه اینکه پرسپولیس یحیی جلو تیمهای دیگه بیاد با ترس و لرز بازی کنه که نبازه یا مساوی کنه یا از روی موقعیت های باد آورده یه گل بزنه و بقیه بازی رو ۱۰نفره بازی کنه که گل مساوی رو نخوره.یه بازی نشد که هوادار بدون استرس بشینه بازی پرسپولیسو نگاه کنه درصورتی که زمان برانکو ما از بابت تیم های داخلی و سه تا جام داخلی خاطر جمع بدون استرس می نشستیم که بازی و جام ها مال ماست. فقط تو آسیا با بعضی تیم های بزرگ و یک چهارم به بعد کمی استرس داشتیم ولی الان با تیم ته جدولی هم بازی داریم باید تمام مقدسات راشهید کنیم و قسم بدیم که گل نخوریم و نبازیم.همونطور که یحیی خودش هم گفته یکی از ارکان نابودی پرسپولیس خودشه و به قول خودش تا او هست هواداران رنگ جام رو نخواهند دید.زمان برانکو هرسال سه تا جام مال ما بود و بقیه تیمها باید می جنگیدند برای دوم سومی وسهمیه.شاید طرفداران یحیی خوششان نیاد از حرف من ولی واقعیتی است که گفتم اگه بهترین بازیکنا و کادر رو دراختیارش بذارند.همونجور که تو این دوسه سال گذاشتند و هربازیکنی دست گذاشت براش گرفتند و هر مربی خواست براش آوردند..وهروقت دم از پول زد برا کادرو بازیکنا وبا پاداش جلو جلو بهشون دادند.زمان برانکو ما با ۴تا بازیکن مصدوم و معلول و تحت بهزیستی و کمیته بازی می کردیم توایران حریف نداشتیم و تا فینال آسیا می رفتیم فقط تو فینال همون بازیکنای معلول هم نبودند باید از تیم پایه قرض می گرفتیم بشیم ۱۱نفر بریم فینال آسیا بازی کنیم. چه بگیم که نگفته هم پیداست.


قرمزته
(در پاسخ پرواز)

-1

8

1 سال پیش

۱_ سابقه مربیگری یحیی نیازی به گفتن نداره تو گوگل سرچ کنی برات بالا میاره .
بارها هم تو این سایت درباره اش گفتیم .
و به خاطر اینکه حجم پیام کمتر بشه دیگه چیزی درباره اش نمیگم خودت زحمت بکش برو تحقیق کن .
از طرفی یحیی جزو سرمایه های باشگاه پرسپولیسه ، حدود ۱۰ سال تو پرسپولیس بازی کرده و حدود ۷۰ ، ۸۰ بازی ملی داره .
ایضا سابقه کاپیتانی تو پرسپولیس و تیم ملی رو داره .

۲_ چرا ۲ فصلی که پرسپولیس با یحیی قهرمان شد و یه فصل هم نائب قهرمان آسیا شد
و ایضا تو این فصل که با ۵ امتیاز اختلاف
صدر بودیم ، انتقادی علیه یحیی نبود
و الان انتقاد میشه ؟ !!!
فصل قبل و این فصل ، پرسپولیس مشکلاتی داشت که هر مربی دیگه ای بود میزاشت میرفت و آبروی خودش رو به خطر نمی انداخت ولی یحیی چون تعصب به پرسپولیس داره ، پا پس نکشید .
با این که تو این سالها از لیگ امارات و قطر و ایضا تیم ملی خودمون قبل از اومدن اسکوچیچ ، و ۳،۴ باشگاه ایرانی ، پیشنهاد داشت ، ۳،۴ برابر قراردادش تو پرسپولیس.
ولی موند و نرفت .

۳_ شما گفتید :
پرسپولیس اصلا هجومی بازی نمیکنه و یحیی مربی دفاعی است و ...
یادمه وقتی کالدرون رفت و کسی جرات نمی‌کرد مربیگری تیمی که حتما باید قهرمان میشد رو قبول کنه . چون سایه هتریک برانکو بالا سرش بود .
یکی از دلایلی که طرفداران می‌گفتند یحیی باید مربی پرسپولیس بشه ، این بود که تیم‌های یحیی بازی روی زمین و شناوری داشتند . و هجومی بازی می‌کردند مثال واضحش همون پدیده بود
که زمان یحیی تا مدعی قهرمانی بالا اومد
و بعد از رفتن یحیی متلاشی شد

۴_ در ضمن
همه طرفدار پرسپولیس هستیم
و طرفداران یحیی هم طرفدار پرسپولیس هستند
با این قبیل صحبت ها تو تیم دودستگی نندازید .

۵_ یحیی تو مصاحبه بعد از بازی با اراک احساساتی شد یه حرفهایی زد
خودش هم بعدها عذر خواهی کرد .
دلیل نمیشه اون مصاحبه رو بکنید علم یزید .

۶_ شما گفتید :
پرسپولیس تو این ۳ سالی که یحیی بوده هر بازیکنی که دوست داشته جذب کرده
باید خدمتتون بگم :
غیر از این فصل که لیست مدنظر یحیی جذب شد
تو فصول گذشته پرسپولیس هر فصل حدود ۴،۵ بازیکن اصلیش جدا می‌شدند
و یحیی لیست میداد تو پست مثلا حمله ، فلان بازیکن اولویت اول منه ، که بهش می‌گفتند نتونستین باهاش توافق کنیم ، تا کار به جایی می‌رسید که یحیی مجبور میشد به اولویت پنجم ، ششمش قناعت کنه .
بعلاوه شما گفتید :
هر وقت گفتند پول براش فراهم کردند
در صورتی که پرسپولیس تو زمان یحیی همیشه مشکل مالی و زمین تمرین و ... داشته .
نمونه اش فصل پیش بود که بازیکنان به علت عدم دریافتی ، دو مرتبه اعتصاب کردند که هر دو مرتبه یحیی پیشقدم شد و به بازیکنان قول داد که با مدیرعامل صحبت کنه پول بازیکنان رو بدند
و هر دو مرتبه مدیرعامل بدقولی کرد
و یحیی به خاطر اینکه یه شوک به مدیریت بده
استعفا داد .
که بعدها اومدند گفتند یحیی پولکی است و ...

۷_ خود برانکو هم یادمه
میگفت اگه تونستید با فلان بازیکنان مدنظرم قرارداد ببینید من هستم و گرنه نمیمونم
که هر فصل هم حدود ۹۰ درصد ترکیب مدنظرش جذب می‌شدند.
خود برانکو هم بارها و بارها از یحیی حمایت و تعریف ویژه کرده .

۸ _ در ضمن لیگ امسال رو با لیگ زمان برانکو قیاس نکن .
زمان برانکو همین سپاهان داشت برای سقوط نکردن میجنگید .ولی الان چندین ساله بیشترین هزینه رو داره میکنه و چشم بازار رو در آورده
حداقل دو برابر پرسپولیس هزینه کرده .
یا استقلال تیم پرنوسانی بود.
تیم‌های فولاد ، گل گهر ، مس رفسنجان ، تراکتور و ... هم خیلی خیلی با تیم حال حاضرشون تفاوت داشتند و چندین ساله دارند سرمایه گذاری های سنگین می‌کنند.
هر کسی رو باید با توجه به شرایط و ابزار در اختیارش سنجید .

در آخر یحیی جزو اسطوره ها و سرمایه های باشگاه پرسپولیسه .
پرسپولیس چندین سال هزینه کرده تا یکی مثل یحیی به وجود بیاد .
با این قضاوت های سطحی و احساساتی
سرمایه سوزی نکنید
بعلاوه هنوز لیگ تموم نشده و تا انتهای لیگ ۷ بازی باقی مونده و با صدر فقط ۴ امتیاز اختلاف داریم .
تا انتهای لیگ دندون رو جیگر بزارید
اگه پرسپولیس نتیجه نگرفت اونوقت حرف از عزل یحیی بزنید .
بهترین مربی دنیا رو هم الان بیاریم
تو این فرصت کم تا بخواد بازیکنان رو بشناسه و تفکراتش رو به تیم دیکته کنه
لیگ تموم شده و رفته و دستمون از هر دو جام خالی میمونه .

واقعیت اینه
چه از یحیی خوشتون بیاد چه خوشتون نیاد
به خاطر پرسپولیس هم که شده تا انتهای فصل باید تحملش کنید


سرخدل عاشق
(در پاسخ قرمزته)

-4

2

1 سال پیش

میگه تو دوران برانکو تیمای دیگه ضعیف بودن تو لیگ شانزدهم تا بازی با تراکتور قلعه نوعی تقریبا هم سطح لیگ ایران بودیم از اونجا دیگه با لیگ ایران فاصله گرفتیم با تراکتور تعقیب و گریز داشتیم ولی تو همون بازی تو آزادی ربع ساعت اول بازی دو تا تو پاچه شون کردیم یکی دیگه هم بعدش زدیم دیگه فاصله گرفتیم بعدش تیمهای دیگه ضعیف نبودن پرسپولیس برانکو خیلی قوی بود تو بازیهاش اینقد پرس و دوندگی تیمش بالا بود که تیم حریف رو زجر میداد و میبرد بعدش تو چندین رقابت حضور داشت نیم فصل اول درگیر لیگ و آسیا نیم فصل دوم هم لیگ و آسیا و حذفی کلی تورنمنت حضور داشت و بابت بازیکن محروم هم بود ولی کیفیت و نتایجش نوسان نداشت...


سید جلال اشتری
(در پاسخ قرمزته)

-5

4

1 سال پیش

واقعا یحیی باید بمونه و بجنگه نباید باهاش بد کنیم ما هم با تمام توان از یحیی و کادرش دفاع میکنیم،اما اقایی که به اسم قرمزته پیام میزاری سابقه ناموس شما خرابه حتی سابقه اموات شما،حکومتی کریح از یحیی دفاع نکن ما میشناسیمت،یحیی باید بمونه و میمونه تا جام بیاره اینو مطمئن باش یحیی بزرگ پرسپولیسه


مهدی داراب نیا
(در پاسخ قرمزته)

0

4

1 سال پیش

احسنت


سرخدل عاشق
(در پاسخ پرواز)

-1

3

1 سال پیش

کاملا موافقم...


سید ابراهیم غفاری نیا

-5

5

1 سال پیش

کامیابی نیا رو دوست دارم چون خیلی ما هواداران رو خوش حال کرده.اما الان در حد پرسپولیس نیست.خیلی ضعیف شده .بدترین بازیکن ما در بازی با سپاهان هم کامیابی نیا بود


سرخدل عاشق

-5

7

1 سال پیش

مربی نیست این آقا والسلام...
البته ایراد مربیای ایرانی اساسیه مربی درجه چندم خارجی از اینا بهتره چون فرهنگشون تلاش و سختکوشیه براشون فرقی نداره کجای جدول باشن با چه تیمی بازی داشته باشن اون جدیت و سختکوشی رو همیشه تو کارشون نشون میدن ببینید دوندگی و میل جنگندگی تیمای مربیای خارجی رو... ولی مربی ایرانی تا کسی بها بهشون نداده سختکوش و جنگنده ان ولی با دو تا به به و چه چه دیگه خدا رو هم تحویل نمیگیرن فکر میکنن دیگه تمام شد سر گنج نشستیم دقیقا مثل کاری که این آقا تو پرسپولیس داره انجام میده تو پدیده ذوب نفت و ... چون نیاز به توجه و اثبات خودش داشت و تمرکز داشت هم بازیکنای خوبی پرورش میداد هم تیم خوبی میساخت ولی تو پرسپولیس چون تو مرکز توجه هست و فشار رویش زیاده و اینجا تیما جلو تیمت با اون انگیزه بازی با پدیده نمیان باید ذهنی و جسمی تیمتو خیلی قویتر از بقیه تیمها کنی در نتيجه ضعفشو نشون داده تمرکز رو کار و تقویت تیمش نداره کل انرژیش صرف حواشی و بهانه گیری شده تا کار کردن با تیم و قوی تر شدن...نتیجه اش شده همین دیگه افت ستاره ها ، سردرگمی و نوسان و...
همون اسکوچیچ رو بیارن از این آقا خیلی بهتره...اونا حداقل تیمشونو خوب تمرین میدن و جنگنده و دونده به بار میارن که زورشو میزنه نه اینکه تیم راه بره و بشینه جولان حریف رو ببینه آقای مربی لطفا تا بیشتر از این ذلیلمون نکردی جمع کن برو...


عشق پرسپولیس

0

8

1 سال پیش

فقط امیدوارم از بازی بعدی آفای یحیی گل محمدی تیم رو با سیستم چهارچهاردو لوزی وارد زمین کنه و از یک هافبک دفاعی استفاده چون پرسپولیس دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره در بازی های بعدی بجای یکی از هافبک دفاعی ها سروش رفیعی باید بازی کنه از عیسی الکبیر و محمد عمری تو خط حمله استفاده کنه الان که وحید امیری آماده هست از امیری به عنوان وینگر استفاده کنه


ایمان زلفی

-4

8

1 سال پیش

یحیی را برکنار کنند، یحیی دقیقا نقش پروین بعد استانکو بازی می کند!!!!! متأسفانه در ایران تا یک مربی نابود نکند تعویض نمی شود.


احمد نوری اسرمی

-5

6

1 سال پیش

سقف تواناییهای یحیی همینه


مهرداد

-6

8

1 سال پیش

آدم بی ثبات ترکیب بی ثبات می چینه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال