ارتش سرخ دات کام

اخبار

پرسپولیس می‌توانست قبلا پاداش آسیای ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پرسپولیس می‌توانست قبلا پاداش آسیایی را بگیرد؟

ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس می‌توانست قبلا پاداش آسیایی را بگیرد؟
باشگاه پرسپولیس روز گذشته تفاهمنامه‌ای را با بانک شهر به امضا رساند تا همکاری‌های مالی با این بانک داشته باشد. این اتفاق باعث شد مسائل مالی و اسپانسری این باشگاه برای فصل جدید موردتوجه رسانه‌ها و هواداران این باشگاه قرار بگیرد. بررسی‌های «فرهیختگان» نشان داد باشگاه پرسپولیس درتلاش است مشکلات قرارداد با حامیان مالی خود را در این فصل دستخوش تغییراتی کند. ضمن اینکه اخباری هم درمورد برخی مشکلات موجود بین باشگاه و کارگزار قبلی به گوش رسید که بد ندیدیم این اخبار و احتمالات موجود در آن را با هواداران این باشگاه به اشتراک بگذاریم. بد نیست شما هم خواننده این گزارش تازه باشید.

فکر تازه برای موضوع سرمایه‌گذاری سهام فروخته‌شده
همان‌طور که قبلا به اطلاع رسانده بودیم، مدیران باشگاه پرسپولیس موظف شده بودند مبلغ حاصل از فروش بخشی از سهام این باشگاه در فرابورس را مورد سرمایه‌گذاری قرار دهند تا بعد از این باشگاه پرسپولیس نیازی به داشتن منابع مالی متفرقه نداشته باشد و به‌اصطلاح دائم به‌دنبال پول ندود! طبق صحبت‌هایی که در جلسه امضای تفاهمنامه باشگاه پرسپولیس و بانک شهر مطرح شد، باشگاه سرخ پایتخت بعد از بررسی‌های زیاد و دریافت پیشنهادهای مالی و سرمایه‌گذاری بانک‌های مختلف به این نتیجه رسیده که 300 میلیاردتومان پولی را که از فروش سهام به دست آورده در اختیار این بانک قرار دهد. حال چگونه این بانک قرار است این پول را سرمایه‌گذاری کرده و سود آن را به چه شکل میان خود و باشگاه پرسپولیس تقسیم کند، اطلاعات روشنی در دست نیست. مسئولان بانک اعلام کردند کمترین میزان سود را برای خود درنظر گرفته‌اند و بقیه را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهند.
این بانک تاکید دارد اسپانسر باشگاه پرسپولیس نیست اما شاید در آینده همکاری‌هایی در قالب اسپانسری هم داشته باشد. البته باید بگوییم این همکاری فقط با باشگاه پرسپولیس نیست و باشگاه استقلال هم قرار است در همین بانک سرمایه‌گذاری کند.

همکار جدید پرسپولیس تحریم نیست؟
وقتی شنیدیم همکار جدید پرسپولیس که با این باشگاه قرارداد همکاری امضا کرده مشمول قوانین تحریمی اعمال‌شده نیست، خوشحال شدیم. بانک شهر اعلام کرده که در تحریم‌های ثانویه دچار محدودیت نشده و با توجه به باز بودن سوئیفت این بانک، امکان انتقال ارز برای باشگاه پرسپولیس از داخل به خارج و برعکس را فراهم می‌کند. این یعنی یک اتفاق بزرگ برای پرسپولیس. یعنی این باشگاه می‌تواند بعد از چند سال پاداش آسیایی خود را از AFC دریافت کند.

چرا قبلا پرسپولیس پاداش آسیایی را دریافت نکرد؟
سوالی که مطرح شده، این است که اگر امروز یک بانک می‌تواند به‌دلیل تحریم نبودن ارز لازم را برای باشگاه پرسپولیس به کشور وارد کند چرا تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس درخواستی بابت این موضوع ارائه نکرده بوده که این سیستم بتواند براساس این درخواست اقدامی کند. البته برخی می‌گویند AFC به تبعیت از تحریم‌ها اجازه پرداخت این پول را نداشته است. به هرحال فعلا کسی نیست که در این ارتباط توضیح مناسبی ارائه کند. اگر این بانک براساس گفته مدیرعاملش بتواند این پاداش را به این باشگاه برساند، آن‌وقت باید از مدیران قبلی بپرسیم جریان چه بوده که هیچ اقدامی در زمان آنها صورت نگرفته است. به‌خصوص حالا که شنیدیم بانک گردشگری اسپانسر سابق پرسپولیس هم از چنین شرایطی برخوردار بوده و مورد تحریم ثانویه قرار نگرفته بوده!

پرسپولیس به‌دنبال اصلاح قرارداد کارگزار
این دومین‌باری است که می‌شنویم باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد خود را با کارگزارش اصلاح کند. اگر یادتان باشد زمانی که پرسپولیس با آتیه داده‌پرداز قرارداد همکاری بست، خیلی از رسانه‌ها به مفاد قرارداد ایراد گرفتند و درنهایت باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت قرارداد را اصلاح کند. البته بعد مشخص شد در قرارداد اصلاح‌شده هم باشگاه پرسپولیس حق فسخ قرارداد را کلا ندارد. درنهایت هم باشگاه پرسپولیس مجبور شد کارگزار را به فسخ قرارداد راضی کند.
حالا دوباره می‌گویند باشگاه پرسپولیس قصد دارد قراردادش با شرکت ایده‌پویان ماژ را اصلاح کند. قراردادی که گفته می‌شد برای پرسپولیس 650 میلیاردتومان عایدی داشته باشد که 350 میلیاردش قطعی و 300 میلیاردش بابت پخش تلویزیونی بوده است.
درنهایت اما این اتفاق رخ نداد و این کارگزار براساس درآمد قطعی خود بخشی از نیازهای مالی باشگاه پرسپولیس را برطرف کرد. حالا گفته می‌شود درویش و تیم حقوقی‌اش در باشگاه پرسپولیس درتلاش هستند اعداد و ارقام این قرارداد را به واقعیت نزدیک کنند و پرسپولیس بتواند در طول فصل بعد روی عدد دریافتی دقیقش حساب لازم را باز کند.

جریان قطعی سایت باشگاه به کارگزار قبلی ربط دارد؟
شنیدیم سایت باشگاه پرسپولیس به مدت 3 روز است از دسترس خارج شده. معمولا سایت وقتی با مشکل مواجه می‌شود سریع رفع مشکل شده تا در دسترس همگان باشد اما این‌بار مشکل سایت به‌مدت 3 روز طول کشیده است. وقتی موضوع را پیگیری کردیم، شنیدیم سرور سایت همچنان در اختیار کارگزار قبلی است. نمی‌دانیم این موضوع چقدر صحت دارد اما اگر درست باشد باید بپرسیم چرا سرور در اختیار آنهاست و اینکه چرا این کارگزار هنوز اقدامی برای رفع مشکل سایت نکرده است. واقعا این سوال بدون جواب مانده که آیا سرور در اختیار کارگزاری است که بیشتر از یک سال از قطع همکاری‌اش با پرسپولیس می‌گذرد؟ امیدواریم مسئولان باشگاه یا حتی کارگزار درمورد صحت و سقم این اخبار اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشند.

مذاکره با اپراتور مخابراتی برای ادامه همکاری
با اینکه اعلام شده بود اسپانسری پرسپولیس توسط شرکت ایرانسل از اقدامات کارگزار فعلی باشگاه پرسپولیس بوده اما شنیدیم باشگاه پرسپولیس با این اپراتور مشغول مذاکره است تا همکاری فصل قبل در فصل آینده هم ادامه داشته باشد. با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها فصل قبل هم به شکل مستقیم با این شرکت مذاکره کردند و همکاری را در قالب قرارداد کارگزار قرار دادند، قرار است این فصل هم پرسپولیسی‌ها همکاری تازه‌ای با این اسپانسر داشته باشند. هنوز رقم قرارداد این فصل مشخص نیست اما گفته می‌شد رقم فصل قبل بین 80 تا 100 میلیارد بوده که البته این رقم از بدهی کارگزار به پرسپولیس کم می‌شده است.
بد نیست بدانید این مذاکرات در زمان مدیریت مجید صدری در پرسپولیس آغاز شد اما در روز نشست رسانه‌ای و امضای قرارداد همه‌چیز متوقف شد تا مدیریت جدید مذاکرات را با این اسپانسر ادامه دهد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149988
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا حسین پور

0

6

2 سال پیش

تا حالا آقای درویش خوب کار کرده معلومه آدم با انصافی است


امین کریمی

0

10

2 سال پیش

درویش هم آدم بی دست و پایی نیست. تا حالا که خوب خودشو ثابت کرده


محمدرضا معتمدی

-2

10

2 سال پیش

صدری هم مدیر با تعصبی بود نذاشتن کار کنه خدا به درویش رحم کنه میترسم آقای وژیر رئیس مجمع فردا برکنارش کنه یه دسنشانده بذاره تا دوستانشو تو باشگاش خوشحال کنه و حال بهشون. از من گفتن آقای درویش


بابک اعتمادیان

0

9

2 سال پیش

معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن تف به شرف همه شون

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال