ارتش سرخ دات کام

اخبار

پشت‌پرده پلمب رستوران ستاره‌های ورز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 20 اظهار نظر

-

8 ماه پیش

پشت‌پرده پلمب رستوران ستاره‌های ورزشی

ارتش سرخ دات کام :
پشت‌پرده پلمب رستوران ستاره‌های ورزشی
پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست...

کریم باقری، ستاره سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایران که علاوه بر درخشش در عرصه باشگاهی، به‌ویژه در ترکیب پرسپولیس، آمار درخشانی هم در تیم ملی داشت، روزهای عجیبی را سپری می‌کند. کریم که پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به‌عنوان بازیکن، وارد چرخه مربیگری شده و سال‌هاست به‌عنوان دستیار ایرانی سرمربیان پرسپولیس، روی نیمکت این تیم می‌نشیند، در این فصل خانه‌نشین شده است.

قرارداد او با باشگاه پرسپولیس در انتهای فصل گذشته به پایان رسید؛ ولی مسئولان این باشگاه قدمی برای تمدیدکردن آن برنداشتند. در واکنش به انتقادات صورت‌گرفته مبنی بر کنار گذاشته‌شدن باقری از پرسپولیس، مدیریت این باشگاه ابتدا عنوان کرد که باقری خسته است و نیاز دارد مدتی از دنیای فوتبال فاصله بگیرد. بعدتر هم عنوان شد که درخواست مالی او برای تمدید قرارداد زیاد است و باشگاه از پس هزینه‌های او برنمی‌آید. هر دو ادعا از سوی کریم باقری رد شد و گفت که هرگز مذاکره‌ای با مسئولان این باشگاه نداشته است.

البته با توجه به اتفاقاتی که پیش از حضور جواد نکونام روی نیمکت سرمربیگری استقلال رخ داد، می‌شد حدس زد که تداوم حضور کریم باقری در فوتبال بسته به دست‌کشیدن او از رفتارهای سیاسی است. پیش از آن‌که جواد نکونام بخواهد به‌عنوان سرمربی استقلال فعالیت کند، خبر رسید که او به دلیل فعالیت اینستاگرامی در زمان التهابات سال گذشته، ممنوع‌الکار است و باید مجوز بگیرد. بعدها عنوان شد که نکونام تعدادی از پست‌هایش در اینستاگرام را پاک کرده و با ارائه توضیحاتی، توانسته مجوز کار را بگیرد. خبرگزاری فارس حتی از این گفت که او عذرخواهی کرده و با عفو رهبری توانسته روی نیمکت استقلال بنشیند.

چنین موضوعی درباره کریم باقری هم مطرح شده است؛ شایعه ممنوع‌الکاری او درست پس از اتمام فصل گذشته نقل محافل شد. اگرچه کریم باقری در روزهای نخست تمایلی به صحبت‌کردن در این زمینه نداشت ولی بعدها در گفت‌وگو با روزنامه همشهری عنوان کرد که عده‌ای موضوع ممنوع‌الکاری را برایش مطرح کرده و چیزهایی درباره پاک‌کردن یک‌سری پست‌های اینستاگرامی به او گفته‌اند. باقری البته به این مورد هم اشاره کرده بود که به طور رسمی درخواستی به او در این زمینه نرسیده است.

هرچه که بود، کریم از پرسپولیس دور ماند. در این مدت بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس هم در فضای مجازی سعی کردند از کریم باقری حمایت کنند. آن‌ها با ابراز امیدواری برای این‌که بتوانند کریم باقری را دوباره روی نیمکت پرسپولیس ببینند، از این گفتند که انتظار می‌رود مشکلاتش به‌زودی رفع شود. برخلاف ادعای اولیه مسئولان باشگاه پرسپولیس که قرار است سیدجلال حسینی جای کریم باقری را در پرسپولیس بگیرد، یحیی گل‌محمدی، سرمربی این باشگاه درست پس از اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر به‌صراحت از این گفت که به کریم باقری نیاز دارد و امیدوار است او را به‌زودی کنار دستش روی نیمکت پرسپولیس ببیند.

این شایعات در حالی درباره باقری مطرح شد که چند روز گذشته، رسانه‌های ورزشی از حل‌وفصل‌شدن مشکل کریم باقری خبر داده و از این نوشته بودند که شماره ۶ سابق قرار است به‌زودی به پرسپولیس برگردد. ابراز امیدواری برای بازگشت کریم باقری به پرسپولیس به‌تنهایی فایده‌ای نداشته است. در روزهای گذشته نه‌تنها خبری از بازگشت این بازیکن قدیمی به باشگاه مورد علاقه‌اش نشده است، بلکه حالا خبر رسیده که رستوران منتسب به او هم پلمب شده است. این خبری بود که روز گذشته صفحه اینستاگرام «نامبر سیکس»، صفحه مربوط به کافه و رستوران کریم باقری، به طور رسمی منتشر کرد و خبر داد که این رستوران به دلیل رعایت‌نکردن حجاب تا اطلاع ثانوی پلمب شده است. رستوران نامبر سیکس در خیابان فرشته تهران است و مشتریان خاص خودش را دارد. اگرچه باقری تا زمان نگارش این مطلب، واکنشی نسبت به این موضوع نداشته، ولی پیش‌تر تسنیم از این گفته بود که این رستوران متعلق به یکی از بستگان درجه یک کریم باقری است.

به هر روی، کریم این روزها نه‌تنها از فضای فوتبال کنار گذاشته شده، بلکه باید در پی رفع مشکلی باشد که برای رستورانش به وجود آمده است.

داستان پلمب رستوران و کافه‌های افراد مشهور چندان تازگی ندارد و به طور جدی از اواخر فروردین امسال شنیده می‌شود. هرچند که در این زمینه هم علی دایی پیشتاز است. آذر سال گذشته بود که خبر رسید رستوران علی دایی و گالری جواهرات متعلق به همسر او پلمب شده است. آن زمان قوه قضاییه اعلام کرد که رستوران و جواهرفروشی علی دایی به دلیل همراهی با فراخوان اعتصابات از سوی پلیس اماکن پایتخت پلمب شده است.

البته جنس پلمب رستوران علی دایی با کریم باقری متفاوت است؛ ولی استارت این اتفاق را می‌توان از همان روزها دنبال کرد. دایی بعدها علاوه بر حل‌کردن مشکل ممنوع‌الخروجی‌اش دوباره توانست رستورانش را بازگشایی کند. حتی همین یکی، دو هفته قبل بود که انتشار ویدیویی از حضور افراد بلندپایه روسی در رستوران علی دایی خبرساز شده بود. موضوعی که جدیدا گریبان کریم باقری را گرفته، مربوط به مصوبه‌ای است که از ۲۶ فروردین شروع شده است. تسنیم قبلا در این زمینه نوشته بود که «در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفته و برخی دیگر پلمب شدند».

اتفاقا اولین باری که اسم رستوران «نامبر سیکس» مطرح شد، مربوط به همان روزهاست. پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲ بود که عنوان شد رستوران نامبر سیکس هم به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اخطار پلمب دریافت کرده است. آن روزها عنوان شده بود که این رستوران متعلق به یکی از وابستگان درجه یک کریم باقری است. اسم رستوران کریم باقری در آن زمان به‌تنهایی مطرح نبود. بدون درنظرگرفتن اخطاریه‌ای که محل کسب‌وکار چهره‌های هنری دریافت کرده بودند، اسم دو چهره ورزشی دیگر، غیر از کریم باقری هم به میان آمد: علیرضا منصوریان و امیر قلعه‌نویی.

درباره رستوران منصوریان این‌طور در رسانه‌ها نوشته شده بود که «رستوران «باب‌البحر» مربوط به علیرضا منصوریان واقع در شهر تهران به علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران اولتیماتوم پلمب دریافت کرده است. بخش دیگری که اتفاقا بدون حاشیه نبود، انتشار اخبار پلمب رستوران امیر قلعه‌نویی بود؛ آن‌هم درست در روزهایی که تازه به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده بود. در گزارش مربوطه درباره قلعه‌نویی چنین آمده بود که «خبرهای رسیده از پلیس امنیت عمومی حکایت از آن دارد که رستوران قلعه‌نویی به نام «باکارالانژ» واقع در میدان ونک به علت کشف حجاب فروشندگان از طرف اداره اماکن تهران پلمب شده است. این رویه اداره اماکن که تبعیضی بین متخلفان قائل نیست، قابل تقدیر و حمایت آحاد شهروندان است»؛ ولی اندکی پس از انتشار این خبر وکیل قلعه‌نویی به آن واکنش نشان داد و گفت که «پس از تحقیقات، کاشف به عمل آمد که مالکیت و جواز کسب رستوان مذکور در حوالی میدان ونک متعلق به شخص دیگری بود و این موضوع قابلیت انتساب به آقای قلعه‌نویی را نداشته است». طبق گفته وکیل سرمربی کنونی تیم ملی ایران، برخلاف ادعای منبع این خبر، حتی مالکیت این رستوران هم متعلق به فرد دیگری است و ارتباطی با امیر قلعه‌نویی ندارد.

به هر روی، داستان پلمب به دلیل رعایت‌نکردن حجاب اتفاقی است که چند ماه اخیر گریبان سلبریتی‌ها را گرفته و در جدیدترین موضوع هم کریم باقری را درگیر کرده است؛ هرچند که انتظار می‌رود این پلمب هم مثل نمونه‌های سابق، دائمی نباشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156013
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سانبلی

0

1

8 ماه پیش

زنده باشی آقا فرشاد شیخ الاسلامی دیدگاه تان زیباست گرانقدر 👑👉


حسین سرخدل

-1

2

8 ماه پیش

نمیدونم چرا همیشه ما کاسه داغتر از هستیم... عربستانی که خانه خدا داخل برقرارهستش رفته یکی مثل رونالدو رو خریده اورده رونالدویی که تقریبا همه مون میدونیم اگه مادرش و همسرش حداقل روزی یکبار حموم آفتاب نگیرن خماری شون میزنه بالا اونم با اون پوشش زننده وجالب تراینکه کجا بقل گوش خانه خدا بعد تو مملکت ما ملت از نداری و گرسنگی دیگه به سیم های تیربرقا رحم نمیکنن وشبی یکی دوتا کوچه توهر منطقه بی برق میشن بخاطر سرقت سیمهای برقشون پلیس ما هیچگونه اقدامی برای محافظت و یا دستگیری سارقین نمیکنن و رفته گیر داده فلانی روسری شو برداشته و چهارتا تارمو ش پیداشد، یه اتوبوس نیرو میبرن پلمپ مکنن... اگه واقعا میتونستن خود طرفی که کشف حجاب کرده ذو هم پلمپ میکردن ...


پیمان چراغی

0

3

8 ماه پیش

رستوران بیخیال لعنتیا یکار کنین کریم باقری به نیمکت سرخ برگرده حتی از مهاجم خارجی هم واجبتره ،❤️❤️❤️❤️❤️


جوادشیخی

0

3

8 ماه پیش

واقعا که همه چیزمون خنده دارشده عربستان داره کلی پول خرج میکنه چهارتافوتبالیست بیاره توکشورش اونوقت ببین اینجا بااسطوره هامون چه میکنن واقعا جای تاسف داره


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

8 ماه پیش

با این کارها اسطوره سوزی نمی کنید، بلکه اسطوره سازی میکنید . اسطوره های ورزشی ما رو تبدیل به اسطوره های ملی میکنید . 👏👏👏 با تشکر از هوادار محترم ( حسین سائیلی ) عزیز که به فراخور و بمناسبت های مختلف ، با کامنت های مناسب و شعر گونه ، اصل مطلب رو بیان میکنن ❤🙏👏


احمد نوری اسرمی

0

6

8 ماه پیش

عجب داستانی برای کریم درست کردن . دوچرخه سوارا ماله کشی کردن اومدن دنبال پول ولی شاه کریم ما مثل مرد ایستاد


محمدرضایی

0

1

8 ماه پیش

خنده. داشت ولا


محمدطاها

0

3

8 ماه پیش

حاکمان فاسد سردسته دله دزدها درستش میکند


ابراهیم بزرگ امید

0

4

8 ماه پیش

ماکه یه روزمیرویم ولی ازآزآینده وکشورم میترسم .آخ ایران


ابراهیم بزرگ امید

-8

2

8 ماه پیش

گرنم ایران که ویران شودبه دست بی حجابان توخیابان شود.


فرزاد زارعی

0

6

8 ماه پیش

آنکس که اسب داشت غبارش فرو نشست // گرد سم خران شما نیز بگذرد


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

2

8 ماه پیش

😐😐😐😐😐😐


مرادسلمانی

-1

11

8 ماه پیش

آقای باقری عزیزدرودبرشمابااین کارهانمی تواندعظمت شماراپایین بیارندپرچمت همیشه بالاست دلاورآذربایجان .پرسپولیس قهرمان


مهدی صلواتی

-2

11

8 ماه پیش

کریم بلقری. علی دایی. علی کریمی. مهدوی کیا. اینا اسطوره های همیشگی پرسپولیس نه همه ایران هستن فارغ از رنگها.


پرسپولیس نام ما پیروزی کار ما ❤❤❤

-8

1

8 ماه پیش

حالا چرا همشوون زدن تو کار رستوران


جوادسواری

-2

9

8 ماه پیش

به‌جای این کارای مسخره جلو خود اشخاص رو بگیرید‌ که بقول خودتان بی حجابن‌ دیگه چرا رزق وروزی مردم‌ روتعطیل‌ میکنید‌


حامدمعینی

-1

11

8 ماه پیش

نمی‌دونم چرا قدر داشته هامون رو نمیدونیم. داریم میبینیم که توکشورهای دیگه چه کارایی برای اسطوره هاشون میکنن وروی چشمهاشون نگه میدارن اما تو ایران همه رودارن فراری میدن.


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

7

8 ماه پیش

هعی 😐


حسین سانبلی

-1

13

8 ماه پیش

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام وساقه های جوانم از ضربه های تبر هایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید گیرم که بر سر این باغ نشسته درکمین پرنده اید پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته درآشیان چه می کنید ؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید ؟بله شماها با حرکت بزدلانه خودتان آقا کریم از پرسپولیس جدا کردین اما بذر نفرت بیشتری که در دل این مردم کاشتین یک روز بلاخره این نفرتهای انباشته شده آوار میشه برسرتان این مردم را دست کم نگیرید ناکسان کاش به خودتان می آمدین قبل اینکه فریاد این مردم بر سرتان بیدارتان کنه


روح اله فرج زاده

-2

13

8 ماه پیش

خنده داره واقعا

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال