ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

پيش به سوي تركستان ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

پيش به سوي تركستان

پيش به سوي تركستان
ارتش سرخ دات کام :

فصل نقل و انتقال آغاز شده است و گوئي آغاز اين فصل مي تواند حكايت شروع قصه ها براي سرخ آبي پايتخت باش.د نگاهي به ليست سياهه اين تيمها بيافكنيد استقلال عملا خالي مي شود و پس از جان واريو و اكبرپور و كاظمي و صحبت از عمران زاده و حيدري مي شود كه اين باشگاه را ترك مي كنند.همين داستان براي سرخها هم وجود دارد چند روز پيش حبيب كاشاني اعلام كرد كه شايد مجبور شود براي عقد قرار داد با بازيكنان جديد آگهي براي بازيكنان تستي بدهد و در اين ميان حكايت ناز و اداي بازيكنان آزاد هم غوغائي است.


بازيكني چون تيموريان كه براي يافتن باشگاه حتي به باشگاههاي قطري هم چراغ سبز نشان داده و در روزهائي كه سينماي جهان با اقبال فيلم " شاهزاده  پارسي " رو به رو است هيچ نشاني از "شاهزاده پارسي " كه لقب روزنامه هاي بريتانيائي به او در بدو ورودش به آن ديار ندارد و علي رغم اين اوضاع با بي ميلي از سرخها و آبي ها سخن مي راند.


از سوي ديگر مي شنويم مهرزاد معدنچي كه سر نخواستن او در امارات غوغا است با ادعائي تا حد زيادي طنز گونه اعلام مي كند كه روي پيشنهاد نيامده پرسپوليس فكر هم نمي كند و حكايت عماد رضا و جاسم كرار براي استقلال و كريم انصاري فرد و غلامرضا رضائي و خلعتبري براي سرخها هم همان نشدن و نتوانستن و بودجه نداشتن است و در اين ميان سيل غم زده اين همه جوان را مي بينيم كه عده اي فكر كرده اند با جذب ستاره هاي آنها در تيمهاي تحت رهبريشان مي توانند عشق آنها را بخرند در حاليكه از ياد برده اند اگر پروين ملقب به سلطان شد و يا ناصر حجازي را كاپلو خطاب كردند بهر پرسپوليس و استقلال بود و همگان مي دانند پروين استيل آذين يك پيش كسوت پرسپوليس و نه سلطان استيل آذين خوانده خواهد شد.


اما در اين ميان از مدير عامل پرسپوليس جناب كاشاني و مدير عامل نداشته استقلال !! مي پرسيم تا به كي قرار است اين گونه حقير شويد ؟ يعني تا به چه زماني بازيكناني بي ادعا در اين تيمها بايد بيايند و پخته شوند و بعد اسير آبراموويچ ها و چكهاي تاريخ روز آنها باشند هفته پيش تيمهاي جوانان و اميد پرسپوليس و استقلال به مصاف هم رفتند كه در هر دوي اين ديدار ها كوچكترهاي آبي حريفان سرخ خود را بردند.از آقاي كاشاني مي پرسيم آيا بايد وضعيت تيمهاي پايه اي پرسپوليس تا اين حد بد باشد كه در عرض يك هفته دو بار به حريفان آبي خود ببازند ؟ در تيم اميد پرسپوليس بازيكناني چون حميد علي عسگري و حقيقي و سامان آقازمانی مي توانند بازي كنند و در تيم جوانان اين تيم هم مي توان بازيكنان پايدار و قوي و با استعدادي چون همين حسين عبدي كه از اين تيمها به تيم بزرگسال آمد و يا امثالي چون اولادي و قره خانلو و عابديان و عقيلي و پيدا كرد آيا بهتر نيست آنقدر كه صرف هزينه هاي اضافي براي بازيكناني نظير آرفي و هوار محمد و وسلي و تياگو و جرج آراندا مي شد كمي به اين بازيكنان توجه مي شد ؟ آيا پرسپوليس از داشتن حميد علي عسگر ضرر كرد ؟ آيا حقيقي اگر تيم ديگر بود امروز با چند صد ميليون نبايد به اين تيم مي آمد ؟ از آقاي كاشاني مي پرسيم با اين اوضاع بي پولي و وضعيت بد تيمهاي پايه تا چند سال ديگر بايد غم را به دل بچه هاي طرفدار سرخ وارد شود ؟

همين داستان براي مديران نداشته استقلال هست به اين آقايان مي گوئيم روزگاري رايكوف از همين جوانان و اميد و حتي از تيمهائي چون نادر توانست امثال حجازي و ايرج دانائي فرد و نظري و حاجيلو و حتي در سالها ي بعد پور حيدري امثالي چون نامجومطلق و ورمزيار و احدي را پيدا كند. خود حجازي مرداني چون دائي و رحمان رضائي را از كجا پيدا كرد ؟ مگر روزگاري مرداني چون آندو تيموريان و جباري و پيروز قرباني و امير حسين صادقي و وحيد طالبلو در همين جوانان استقلال بازي نمي كردند ؟

آقايان اين واقعيت قبول كه تيم بزرگ را بازيكن بزرگ مي سازد اما بازيكن بزرگ از آسمان نمي آيد. همين امروز هم تيمهائي چون بارسا با كركيچ و پدرو و بوسكتس و پيكه و آرسنال با كليشي و ون پارسي و فابرگاس و منچستر يونايتد با امثال ناني و استيونس و رافائل و سوني آندرسون  بازي مي كنند. بيائيم جسارت داشته باشيم و دست از تمام شده هائي كه حتي در بين اعراب هم محلي ز اعراب ندارند دست برداريم.
باور كنيد اين جوانان مي توانند خيلي بهتر از امثال ستارگان اسير دست چكهاي آبرامووچي هاي وطني باشند. بيائيم سعي كنيم  و شجاعت داشته باشيم كه اگر غير از اين باشد باز هم اين مسير تركستان سريع تر طي مي شود.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/10527
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال