ارتش سرخ دات کام

اخبار

پیروانی: بیانیه نوشتن‌ها به دلیل قض ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیروانی: بیانیه نوشتن‌ها به دلیل قضاوت‌هاست

ارتش سرخ دات کام :
پیروانی: بیانیه نوشتن‌ها به دلیل قضاوت‌هاست
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دلیل اصلی بیانیه نویسی در لیگ فصل قبل به خاطر قضاوت‌های متفاوت بود.
افشین پیروانی پس از جلسه کارگاه آموزشی معاونین اجرایی و مدیران تیم های لیگ برتر گفت: این جلسه هماهنگی که بنا به دعوت سازمان لیگ برگزار شد. یک سری از دوستان تشریف آوردند و یک سری دوستان نیامدند. فکر می‌کنم آنهایی که نیامدند قوانین را می‌دانستند و البته این در اختیارات ما نیست. ما چون دعوت بودیم، آمدیم. این جلسه تا این لحظه خوب پیش رفت و در خصوص مسائل اصلی که معمولا مدیران باشگاه با آن سروکار دارند، صحبت شد. در نهایت در خصوص بحث پزشکی و داوری صحبت شد که جلسه خوبی بود. ان‌شاءالله با این لیگی که در پیش داریم و بحث‌هایی که پیش آمد بتوانیم لیگ خوبی داشته باشیم.

*یک تغییر در قانون آفساید ایجاد شد
وی ادامه داد: در مورد تغییر قوانین فقط یک بحث آفساید بود که یک مقدار قوانین فرق کرده بود. بحث آنها هم این بود که در قدیم اگر یک بازیکن در آفساید بود و توپ بهش می‌رسید، آفساید اعلام می‌شد ولی الان گفتند که نه و اگر بازیکن اختیار توپ را داشته باشد و پاس بدهد آفساید است. در صورتی که پاس سهوی داده شود یا ضعف تکنیکی مدافع باشد و به مهاجم برسد، آفساید اعلام نخواهد شد.

*اگر قوانین فیفا و AFC اجرایی شود، بیانیه نویسی کم می‌شود
افشین پیروانی در خصوص بیانیه نویسی در لیگ برتر گفت: بیانیه نویسی چند سالی است در لیگ برتر کشورمان مد شده است و یک سری‌ها برای اینکه حقشان را بگیرند شروع می‌کنند به بیانیه نوشتن. من فکر می‌کنم مشکل فقط بیانیه نوشتن نیست. ما اگر تمام مواردی که الزام است و قوانین فیفا و afc را در فوتبال اجرا کنیم ، من فکر می‌کنم بیانیه نویسی کم خواهد شد. کنفرانس خبری مربیان به طور دقیق انجام نمی‌شود. سیستم‌های رادیویی داوران هنوز به طور دقیق انجام نمی‌شود. بحث ویدیوچک است که فکر می‌کنم چند سالی طول بکشد. بحث سخت افزاری و استادیوم‌ها و بحث میزبانی و میهمان وجود دارد. نگاه کنید، یک سری گپ‌ها و فضاهای خالی وجود دارد که باعث می‌شود که هر تیم یا هر شخصی به خودش اجازه می‌دهد که بیانیه بنویسد.
وی ادامه داد: من فکر می‌کنم که اگر هر چیزی به صورت مشخص و دقیق پیش برود، این تنش‌ها و بیانیه نویسی‌ها کم خواهد شد. من چند روز پیش صحبت کردم که رفتن به جام جهانی و صعود به مرحله بعدی یک افتخار است ولی نباید تمام دغدغه‌های ما شود. ما باید مسائل و مشکلات خودمان را نیز پیگیری کنیم و بحث‌هایی که وجود دارد را حل کنیم. اکنون یک سری تیم‌ها، ورزشگاه‌هایی برای میزبانی اعلام می‌کنند که هنوز شرایط میزبانی ندارد. اگر قرار است لیگ پویایی داشته باشیم و تیم و باشگاه‌های خوب داشته باشیم، جام جهانی خوب داشته باشیم، باید کاری کنیم که دغدغه‌ها کم شود. به خصوص امسال که مربیان و بازیکنان خارجی خوبی به لیگ ما اضافه شدند. تیم‌های بزرگی در حال حاضر هستند که من فکر می‌کنم، می‌شود بررسی و تعامل بهتری کرد. می‌توان مشکلات را کمتر کرد که در نهایت منِ افشین پیروانی به خودم اجازه ندهم که بیانیه بنویسم.

* یک دلیل بیانیه‌ها، قضاوت‌های متفاوت است
مدیر باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم قضاوت‌ها هم بهتر شود چون یک مقدار بیانیه نوشتن‌ها به دلیل قضاوت‌هاست. سال گذشته ما قضاوت‌های متفاوت دیدیم، قضاوت‌هایی دیدیم که تاثیرگذار روی نتیجه بود. حالا دوستان مجبورند که بیایند و دفاع کنند.سال پیش قضاوت‌هایی از برخی داوران داشتیم که اصلا توقع نبود. امسال امیدوارم مشکلات قضاوت‌ها به حداقل، نمی‌گویم صفر، به حداقل برسد که باعث نشود هر تیم و باشگاهی به خودش اجازه دهد که بیانیه بنویسد.

*کاش نماینده فدراسیون در این جلسه حضور داشت
وی ادامه داد:ای کاش یک نماینده از فدارسیون که تاثیرگذار و قدرت اجرایی داشت در جلسه امروز حضور داشت. الان بحث تبلیغات محیطی است و سال گذشته به یکباره گران شد. امسال نمی‌دانیم که چه کسی می‌خواهد اجرا کند و چگونه؟ آیا سازمان لیگ می‌خواهد اجرایی کند و حق باشگاه‌ها در اینجا چه می‌شود. بحث حق پخش هم وجود دارد و تیم‌های بزرگ دنیا 70 درصد از درآمدشان به خاطر حق پخش است و چه کسی می‌خواهد از حق تیم‌های فوتبال دفاع کند. اگر فوتبال ما می‌خواهد به روزهای خوب برسد، من خواهش می‌کنم بحث حق پخش را پیگیری کنند. با این شرایط که یک سری تیم‌ها بودجه‌هایشان از قبل مشخص است و یک سری تیم‌ها بحث روزمرگی دارند، اگر حق پخش به درآمد باشگاه واریز نشود ، من فکر می‌کنم در 2 – 3 سال آینده فوتبال ما دچار مشکل بزرگی خواهد شد که آن موقع دیر است.
پیروانی اظهار داشت: مطمئنا اگر تمام قوانینی که امروز هم صحبت شد، اجرا شود، این مشکلات حل می‌شود. انقدر مشکل و ایراد است، شما مثلا می‌خواهید به یک شهر دیگر سفر کنید. بحث پرواز ، هتل، اسکورت، رفتن به استادیوم ، بازگشت از استادیوم به فرودگاه وجود دارد و مشکلات زیاد است.البته خیلی‌ها زحمت می‌کشند که مشکلات کم شود ولی یک سری مشکلات وجود دارد که باعث می‌شود این بحث‌ها خیلی جدی گرفته نشود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150496
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Yeganeh

0

3

2 سال پیش

ببخشید مدیران باشگاه ک اینجا نیستن


سامان 1362

0

5

2 سال پیش

آقای هدایتی عزیز استیضاح درسته از لحاظ نوشتاری نه استیضاع. ببخشید عزیز آخه توی این چندروز خیلی تکرارش کردید . امیدوارم هر چه زودتر استیضاح بشه به امید خدا


بابک اعتمادیان

-1

4

2 سال پیش

میثاقی ماله کش نیم فصل اشتباهات داوری رو بررسی نکرد چون کیسه کشا رسوای عالم میشدن


ساسان رحمتی

0

3

2 سال پیش

از الان شروع شد اگه بحث داوری بکنین بازم قهرمان نیستیم بجای اینکارا با قدرت شروع کنین


طوفان سرخ

0

5

2 سال پیش

هواداران عزیز پرسپولیس وقت بسیار کمه بیایید همه با هم یک صدا جلوی در وزارت ورزش تجمیع کنیم بدون ترس تا تکلیف مهاجم تیم روشن بشه این وزیر سگ صفت باید بدونه مسجد جای گوزیدن نیست


امین

0

6

2 سال پیش

والا ما از بس که تو اینجا پیام گذاشتیم برا بزرگان تیم کاری نکردی درویش که دیگه اصلا نمیدونه فوتبال چیه برسه که بخاد مهاجم بگیره


جلال غیاثی

0

5

2 سال پیش

آقا افشین عزیز ودوست داشتنی. توی لیگ ما هیچ وقت قوانین فیفا وای اف سی و نمیدونم ویدئو چک و کلا قانون رعایت نمیشه چرا؟؟ چون اگه بشه وورزشگاههای ما مجهز باشن دیگه داوران عزیز از کجا بیارن هوای تیم مورد نظرشون رو داشته باشن. بنابراین تلاش میکنن که ضعفهاشون همونجوری پوشیده باشه و خود فدراسیون هم میلی به اینکار نداره که بخواد قانونمند باشه. وگرنه تجهیز کردن ورزشگاه‌ها مگه چقدر هزینه داره؟؟؟؟


موسی پرور

-1

3

2 سال پیش

آقای پیروانی تو را خدا امسال جواب حاشیه ها ندین بابا جواب ابلهان خاموشیس ضمنا مهاجم ششدانگ بگیرین یکی مثل زلاتان ابراهیموویچ


یداله قنواتی

0

5

2 سال پیش

۴۰ ملیون هوادار منتظر دو مهاجم خوب هستن اینقدر هواداراها را دل واپس نکنید تا کی غصه بخوریم


حسین هدایتی

0

5

2 سال پیش

با سلام خدمت افشین خان پیروانی عزیز که تاج سر ما هستند و درود به همه پرسپولیسیهای با غیرت،خداروشکر سجادی نامرد از مجلس کارت زرد گرفت و اگه خدا بخواد خیلی زود بحث استیضاع و اخراج مفتضحانه سجادی از وزارت ورزش مطرح میشه،دوستان عزیزم ما پرسپولیسیها باید همیشه باهوش عمل کنیم،این موضوع که نمیزارن بازیکن بگیریم و جلوی پاهامون سنگ میندازن دلیلش فقط سجادی هستش،سجادی فک میکنه زرنگه و درویش و کسای دیگه رو سپر خودش میکنه مثلا یه بار میگن دلال یه بار میگن تماس های مشکوک از ایران مانع گرفتن بازیکن شد،همینکه درویش افشا نمیکنه یعنی خائن هستش ولی سر مار رو بزنید که کار درست فقط اینه،اگه به سجادی فشار بیارید دو حالت داره یکیش اینه که از مواضع ضد پرسپولیسی دست بر میداره یکیش اینکه خیلی زودتر از چیزی که فکرش رو بکنیم استیضاع میشه،بدونید اگه سجادی عقب نشینی نکنه و بمونه تا سجادی هست ما جام نمیگیریم لطفا روی سجادی تمرکز وحشتناک کنید


عطار خان پرسپولیسی

0

5

2 سال پیش

افشین خان یه مهاجم ششدانگ آس کم داریم آقای مدیر عامل مثه بت فقط نظاره گره بهر حال خسته نباشید ،❤️♥️♥️♥️♥️


سامان کوهدشت

0

5

2 سال پیش

مدیر درجه یک افشین خان پیروانی..سلطان فقط خودتی❤


Yeganeh

0

5

2 سال پیش

امین ب درویش یگو ن افشین


امین

0

8

2 سال پیش

اقا افشین مهاجم چیشد

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال