ارتش سرخ دات کام

اخبار

پیروانی: دوباره برای قهرمانی می آیی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

پیروانی: دوباره برای قهرمانی می آییم

ارتش سرخ دات کام :
پیروانی: دوباره برای قهرمانی می آییم
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه افتخار می‌کنند که در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس هستند.

افشین پیروانی درمورد آخرین وضعیت پرسپولیس، اظهار داشت: شرایط خوب است. بازیکنان در حال تمدید قرارداد هستند و بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند. ۳ جام را با خود یدک می‌کشیم‌. ۳ قهرمانی داریم و ان‌شاءالله امسال با تمام قدرت برای قهرمانی مجدد می‌آییم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با وجود دیر شروع کردن نقل و انتقالات، قرارداد بازیکنان مدنظر گل‌محمدی را تمدید کرده و بازیکنان جدیدی را اضافه کرد، گفت: اینجا پرسپولیس است. مطمئن باشید همه این تیم را دوست داشته و به نوعی افتخار می‌کنند که در کنار باشگاه بزرگ پرسپولیس باشند‌. خدا را شکر شرایط خوب پیش می‌رود و ان‌شاءالله نتایج سال قبل را کسب کنیم.

مدیر تیم پرسپولیس درمورد دعوت خود به کمیته اخلاق، گفت: فکر می‌کنم نباید حقایق را بگوییم. باید می‌آمدیم و تعریف می‌کردیم یا می‌گفتیم دستتان درد نکند. امسال در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور داریم. در تیم ملی و تیم امید هم بازیکن داریم. با این تعداد بازی سخت و فشرده می‌توان کار را با ۱۹ بازیکن بزرگسال ادامه داد؟ گفتند ۱+۶ سهمیه بازیکن خارجی است‌. شاید برخی دوستان متوجه قانون نیستند. اگر یک بازیکن زیر ۶۰ درصد بازی کند، خود به خود برای سال آینده یک سهمیه بازیکن خارجی کم می‌شود. یعنی اگر ۶ بازیکن خارجی بیاورید، باید ۶۰ درصد بازی‌ها آنها را درون زمین بگذارید. در این حالت لیگ ما تبدیل به یک لیگ خارجی می‌شود و این به ضرر تیم ملی هم است.

پیروانی افزود: بحث من سقف قرارداد است. من بازیکن نیستم که بگویند از بازیکن حمایت می‌کند اما قرار است به عنوان نماینده مملکت به بازی‌های آسیایی برویم که تیم‌ها در آن هزینه‌های زیادی می‌کنند. من گفته‌‌ام آیا تیم‌های دیگر سقف قرارداد را رعایت می‌کنند. ۳_۲ بازیکن در حال آمدن به پرسپولیس بودند اما ناگهان به تیم دیگری رفتند. به چه دلیل پرسپولیس را رها کردند؟ همه تیم‌ها عزیز و قابل احترام هستند اما تیمی که هلدینگ و زیرمجموعه دارد و بخش خصوصی است، هزینه می‌کند. حق‌شان هم است و دستشان باز است. خرده ای به آنها نمی‌گیریم. گفتیم پرسپولیس و استقلال ضرر می‌کنند. اگر این بحث غیرمنطقی بوده کمیته اخلاق مرا دعوت کند، مشکلی نیست. فعلا در حال رفتن به سفر هستیم. ان‌شاءالله هر وقت بازگشتیم می‌بینیم چه خواهد شد.

وی درخصوص تیم‌های حریف پس از ماجرای تمدید قرارداد با بیرانوند، با تمسخر کردن پرسپولیس می‌گویند امکان ندارد او و هر بازیکن دیگری با ۱۵_۱۴ میلیارد در این تیم بازی کنند و آیا سرخ‌پوشان قانون سقف بودجه را دور می‌زنند، گفت: مطمئن باشید به این دلیل که مقداری از سهام ما به بورس رفته به هیچ وجه نمی‌توانیم این موضوع را دور بزنیم. دوستان شعار می‌دهند که پرسپولیس دور زده اما چنین چیزی نیست. علی بیرانوند همان قرارداد سال گذشته‌اش را دارد. این کار را کرد تا شاید بتواند به پول و حقش برسد. اشتباه هم کرد.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: اطمینان دارم تلاش مضاعف خواهد کرد تا اتفاقی که برایش افتاد، جبران کند اما بدانید اگر مبلغ دیگری بود خودمان می‌گفتیم این رقم را گرفته است. حقش هم است زیرا نفر اول دروازه‌بانی ایران و فوتبالیست بزرگی است. تلاش دارد اشتباه خودش را جبران کند اما از لحاظ مالی اگر او چنین مبالغی می‌گرفت، ۱۰ نفر مثل او داشتیم.

وی درخصوص تیم‌های حریف پس از ماجرای تمدید قرارداد با بیرانوند با تمسخر کردن پرسپولیس می‌گویند امکان ندارد او و هر بازیکن دیگری با ۱۵_۱۴ میلیارد در این تیم بازی کنند و آیا سرخ‌پوشان قانون سقف بودجه را دور می‌زنند، گفت: مطمئن باشید به این دلیل که مقداری از سهام ما به بورس رفته به هیچ وجه نمی‌توانیم این موضوع را دور بزنیم. دوستان شعار می‌دهند که پرسپولیس دور زده اما چنین چیزی نیست. علی بیرانوند همان قرارداد سال گذشته‌اش را دارد. این کار را کرد تا شاید بتواند به پول و حقش برسد. اشتباه هم کرد.

مدیر تیم پرسپولیس تاکید کرد: اطمینان دارم تلاش مضاعف خواهد کرد تا اتفاقی که برایش افتاد، جبران کند اما بدانید اگر مبلغ دیگری بود خودمان می‌گفتیم این رقم را گرفته است. حقش هم است زیرا نفر اول دروازه‌بانی ایران و فوتبالیست بزرگی است. تلاش دارد اشتباه خودش را جبران کند اما از لحاظ مالی اگر او چنین مبالغی می‌گرفت، ۱۰ نفر مثل او داشتیم.

پیروانی درخصوص اینکه درمورد بیرانوند چه توصیه‌ای برای هواداران پرسپولیس دارد زیرا حس می‌شود که فضا خیلی خوب نیست، عنوان کرد: بیرانوند قبول دارد که اشتباه کرده است اما هواداران بزرگ پرسپولیس او را به بزرگی خودشان می‌بخشند. مطمئن باشید در اولین بازی‌ای که او بازی کند مثل قبل علی را مورد حمایت قرار می‌دهند. همه باید بدانند هرکسی پیراهن پرسپولیس با لوگوی این باشگاه تن هرکسی می‌رود، باعث افتخار است و اطمینان دارم هواداران ما حمایت کافی و لازم را از بیرانوند انجام می‌دهند.

وی درمورد زمان اعزام پرسپولیس به اردوی ترکیه و تعداد دیدارهای دوستانه در این اردو، گفت: ان‌شاءالله اردوی ما از پنجشنبه ۲۲ تیر شروع شده و به مدت ۸ روز تا ۳۰ تیر ادامه دارد. قرار است ۲ بازی دوستانه در ترکیه داشته باشیم. فردا نیز با شمس آذر قزوین بازی می‌کنیم. پس از بازگشت نیز یک بازی دوستانه قبل از شروع لیگ انجام می‌دهیم.

مدیر پرسپولیس افزود: شرایط خوب است. هرچند تمرینات را مقداری دیر شروع کردیم اما بازیکنان ما حرفه‌ای هستند. هرچند تمرینات باید جمعی باشد اما تلاش خود را کردند تا زیاد عقب نباشند. ما پرسپولیس و محکوم به برد و قهرمانی هستیم. این نوید را هم به هواداران عزیز می‌دهیم که امسال با تمام قدرت بار دیگر برای قهرمانی می‌آییم.

پیروانی درمورد اینکه یحیی گل‌محمدی نسبت به کدام پست پرسپولیس بیشتر دغدغه دارد، گفت: این بحث فنی می‌شود‌. درمورد بیرون زمین من در خدمت هستم اما درون زمین با گل‌محمدی است.

وی درمورد به توافق نرسیدن عیسی آل کثیر با پرسپولیس، اظهار داشت: همه آرزو دارند در پرسپولیس بازی کنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص پست کمال کامیابی‌نیا پس از خداحافظی و ناراحتی‌اش از باشگاه و همچنین سیامک نعمتی که مانند کمال احساس کرده پس از این همه مدت بازی کردن با سرخ‌پوشان با آنها برخورد خوبی نشده است، پاسخ داد: بدعت بدی در فوتبال ما هست. به قول آقا غلام، اخوی بنده که می‌گوید خوش استقبال و بد بدرقه. در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد. در بیشتر تیم‌ها بازیکن سال‌ها زحمت می‌کشد و وقتی می‌خواهد جدا شود، شکل کار مناسب نیست. الان هم در رختکن به بچه‌ها گفتم اگر بزرگ‌ترین و بهترین جشن تجلیل را برای هرکسی بگیرند. به دلیل ناراحتی‌ای که وجود دارد شاید مورد قبولش نباشد و حتی خودش در جشن نیاید.

پیروانی تصریح کرد: من هم می‌گویم باید تجلیل شود و احترام قائل شوند. باید از این بازیکنان حمایت شده و از زحمات‌شان تشکر کنند. هرچند ایم موضوع متقابل بوده است‌‌ برند پرسپولیس از خود من تا همه را بزرگ کرده و شهرت داده است. باید مقداری منطقی‌تر و اصولی‌تر رفتار کنیم. الان هم باشگاه در شرایط نقل و انتقالات است‌. همین جا از نعمتی و کامیابی‌نیا تشکر می‌کنم‌. از زمان قدیم هم بود که به یک نفر می‌گفتند زنگ بزن و بگو فلان بازیکن نیاید یا در لیست مازاد است. البته این نفرات با تیم‌های خوبی قرارداد بسته‌اند. همین جا به عنوان یک رفیق پست سازمانی‌ام را کنار گذاشته و از هر ۲ بازیکن تشکر می‌کنم. برای پرسپولیس زحمت کشیدند و ان‌شاءالله هر جا هستند موفق باشند اما همه باید بدانند هر آمدنی رفتنی دارد و ان‌شاءالله از این به بعد بدرقه خوبی از هم داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155579
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

10 ماه پیش

دمت گرم افشین جان ، حق مطلب رو در مورد خداحافظی قهرمانان پرسپولیسی ادا کردی ، درود بتو ، کاش کلیت باشگاه و مدیریت هم برای یک همچین بازیکنایی که از تیم میروند یک قانون مدون داشته باشه 🌹❤🌹❤🌹❤


مرادسلمانی

0

1

10 ماه پیش

آقاافشین تیم مایی مهاجم درست حسابی نداری.تاکی بایدزجربگشیم تاهافبک های مایی کل بزنندمتاسفانه هرسال همین هست فقط زمان روازدست میدیم.سپاهان وتراگتوراین همه بازیکن داشتندتادلشان خواست بازیکن گرفتندآنوقت تیم ماکارهرسالش هست.یی مهاجم نمیتوانیم جذب کنیم.عوامل فنی اکروقت بذارندمیتوانندازبوشهروخوزستان بهترین مهاجم جوان جذب تیم کنندمکه قائدی وطارمی وحسین زاده ازکجاآمدندماعادت کردیم به حاضری خوری وپول مفت بدن به پریرا


مصطفی اسکندری

0

2

10 ماه پیش

خدا حافظی توتی ، استوره رم رو دیدین؟ چه مراسمی،چه خداحافظي، چی میشه،ماهم برای بازیکنان مون مراسم بگیریم.با این کار پرسپولیس بزرگتر میشه


فردین کرمی

0

2

10 ماه پیش

ماهم انتظاری به جزاین نداریم افشین جان


امیرتوکلی

0

2

10 ماه پیش

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

10 ماه پیش

ماشااللههههههههه افشین با تعصبی الحق که ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال