ارتش سرخ دات کام

اخبار

پیشنهاد استقلال تاجیکستان به صفروف ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیشنهاد استقلال تاجیکستان به صفروف

ارتش سرخ دات کام :
پیشنهاد استقلال تاجیکستان به صفروف
احتمال دارد منوچهر صفروف با ترک ایران به تیم سابق خود بازگردد.

منوچهر صفروف فصل گذشته با امید فراوان به پرسپولیس پیوست تا در یکی از بهترین لیگ‌های فوتبال آسیا شانس خود را برای پیشرفت امتحان کند اما جذب رامین رضاییان باعث شد تا منوچهر به نیمکت نشین مطلق سرخپوشان تبدیل شود.

این فصل اگرچه او دستمزد پایینی دارد و در لیست بزرگسالان نیز قرار نمی‌گیرد اما به دلیل اشغال سهمیه خارجی، در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته است.

در حالی که او پس از اردوی تیم ملی تاجیکستان به ایران نیامده، شایعات پیرامونش بسیار زیاد است و گفته می‌شود یک تیم ایرانی هم نسبت به جذب این بازیکن اعلام آمادگی کرده است.

با این حال ممکن است منوچهر به لیگ تاجیکستان بازگردد و در تیم استقلال دوشنبه به میدان برود و به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت بدهد.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و پرسپولیس سرنوشت او را چگونه تعیین می‌کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150222
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پرسپولیس قهرمان

0

2

2 سال پیش

شریفی و شجاعی رفتن تیمی که مربیش پرسپولیسی هست..این فصل اگه می بودن همش تعویضی بودن چون مثلا سرلک بهتر از شریفی هست خب..اما الان مثلا قرارداد سرلک یک ساله هست امیدوارم سال بعد تمدید کنه اما اگه رفت و مثلا شریفی تو نساجی خوب بود دوباره بر می گرده و اینبار با نبود سرلک مثلا میشه بازیکن اصلی..الان یحیی فرستادتش اونجا که پیشرفت کنه چون اینجا می بود با حضور سرلک و کمال تعویضی می بود و ضعیف میشد..سرمربی نساجی هم که پرسپولیسیه دیگه مشکلتون چیه سال بعد دوباره بر می گردونه چون امسال ما بهش خیلی کمک کردیم تیمش موفق باشه..الان به خاطر اینکه شریفی و شجاعی قرارداد نداشتند یحیی قرضی نداد وگرنه قرضی می داد خیالمون راحت باشه الان هم اگه مطهری تا فصل بعد بمونه بر می گردن.. شما اعتراض الکی نکن فقط..امثال مهدی خانی و اینجور بازیکنا فقط با پول اومدن وگرنه بنجلن و هیچی از فوتبال بلد نیستند..والا یحیی گناه کرده اومده تیمی که سرمربی قبلیش موفق بوده؟هرچی میشه هی برانکو برانکو می کنید خب انقدر اینکار می کنید که اگه مثلا یحیی امسال قهرمان بشه و بخواد مثلا یک زمانی از پرسپولیس بره، مربی بعدی جرات نمی کنه بیاد چون می دونه اگه بیاد همش با اون مقایسه میشه..این چه کاریه می کنید..والا هرکی جای یحیی میومد تو اون زمان که کالدرون رفته بود، تیمش هیچی نمیشد با اینکه صدر بود قبل از رفتن کالدرون..چه برسه به اینکه بخواد فینال آسیا هم بره..یحیی پدیده ی ضعیف رو آوردع بود بالا حتی تیم دومش هم کرد و بعد از رفتنش پدیده هی بد و بدتر شد تا اینکه رفت دسته یک..یعنی ببینید چقدر یحیی خوب. هست اما برانکو تو تیم ضعیف چیکار کرده؟تو عمان چیکار کرد؟از الاهلی که جز بهترین تیم های عربستان هست انداختنش بیرون..من نمیگم برانکو بده اتفاقا خیلی هم مربی خوبی بود و پرسپولیس ضعیف رو به اوج رسوند اما واقعا اوج نامردیه هی بخوایم برانکو رو بکوبونیم تو سر یحیی


پرسپولیس قهرمان

0

2

2 سال پیش

آقای ناصری زمان برانکو امثال منشا که جز بهترین ها بودن اومدن اما هیچی نشدن میگی اگه زمان برانکو بود بهترین میشد


پرسپولیس قهرمان

0

2

2 سال پیش

آقای ناصری شما بی منطق داری نظر میدی..خوبه تو آمار هم بود که این بازیکن جز بهترین مدافع راست ها بوده..یعنی چی کور بود آوردش؟یحیی طبق آمار دیده خوبه وقتی اومد پرسپولیس فهمیده برای تیم های کوچیکی مثل استقلال تاجیکستان خوبه و جاش تو پرسپولیس کبیر نیست..یعنی برانکو کور بود منشا رو آورد؟منشایی که دومین آقای گل لیگ شده بود وقتی اومد پرسپولیس هیچی نبود؟همه ی سرمایه هایی که شما ازشون نام می بری هیچی نیستند فقط شریفی و شجاعی و عبدی خوبن که عبدی بازی می کنه شریفی هم از شانس بدش سرلک خیلی خوب نشون داد و شجاعی هم نتونست به اندازه ی امیری باشه..من طرفداری کور کورانه نمی کنم این شما هستید که انتقاد الکی می کنید ساخته شدید واسه انتقاد کردن انگار انتقاد نکنید یکچیتون کمه..من نمیگم فصل قبل یحیی هیچ مشکلی نداشت ولی الان دیگه یحیی سرمربی پرسپولیس هست باید ازش حمایت کنیم اگه هی بخوایم ای گذشته بگیم که آینده هم خراب میشه..وقتی دیگه موندن یحیی قطعی هست شما حمایت کنی جای انتقاد چیزی ازتون کم میشه؟اگه یحیی هنوز موندنش قطعی نبود و احتمال داشت مثلا بره اگه اعتراض می کردید واسه رفتنش یکچی اما الان که موندنش قطعی شده چرا جای حمایت می خواید تیم رو خراب کنید؟گرچه اگه قطعی هم نبود بازم از عملکرد گل محمدی حمایت می کردم من..شما مگه نمیگی پرسپولیسی هستی؟مگه به خاطر اینکه همش انتقاد می کردی ما گفتیم کیسه کشی هستی نگفتی پرسپولیسی هستی و خوب تیم رو می خوای؟خب اگه خوب تیم رو می خوای و موفقیتش رو می خوای جای این انتقاد ها حمایت بکن موفقیت تیم محبوبت رو ببین اگه پرسپولیسی هستی..چون وقتی الان موندن یحیی قطعی شده و شما همه جا میای انتقاد می کنی معلومه موفقیت پرسپولیس رو نمی خوای و می خوای آرامش تیم رو خراب کنی و کیسه کشی هستی..من قصد توهین کردن ندارم اما واقعا دیگه اعصابم خورد میشه شما و دو سه نفر دیگه همیشه انتقاد می کنید..بسه دیگه دو ماه از لیگ گذشت هنوز انتقاد می کنید..بازم اگه ناراحت شدید معذرت می خوام اما واقعا یکم فکر کنید ببینید این کار شما آیا جز بر هم زدن آرامش تیم چیزی داره؟


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-2

2

2 سال پیش

طرفدار عزیز که اصلا اهل اعتراض نیستی و هر بلایی سر تیم بیارن هیچی نمیگی... یعنی باید هر کار اشتباهی که میشه هیچی نگفت... یعنی پارسال پرسپولیس گل و بلبل بود و هیچ مشکل فنی و تاکتیکی و بدنسازی و دروازه بانی و غیره نداشت... آغا قبول که بازیکن تو تمرین خوب نبوده ولی خب اگه کلا بازیکن خوبی نبوده مگه مربی کور بود که آوردش.. اگه بازیکن بدی بود چرا اصلا آوردش... عزیزجان بحث بازیکن جوون خارجی و داخلی نیست... این مربی همه ی سرمایه های جوون باشگاه رو به باد داد از جمله شریفی و شجاعی و خیلیهای دیگه... اونام بد بودن!!!!!! یه کم منطق داشته باشید طرفداری و جانبداری کورکورانه دردی دوا نمیکنه.... پارسال پرسپولیس قهرمانی رو به سرمربی و مربی بدنساز و مربی دروازه بانها از دست داد نه بازیکن... حالا شما هی جانبداری کنید.


پرسپولیس قهرمان

-2

5

2 سال پیش

آقا حتما این بازیکن توی تمرینات خوب نبوده که یحیی نیاوردتش دیگه..چرا بعضیا نظرات غیر منطقی میدن؟یحیی به تمیروف و هنانوف بازی داد یعنی ببینید چقدر تو تمرینات داغون بوده که اونا رو بازی داده ولی این نه..در ضمن اگه یحیی همینو می‌آورد و رامین رو تعویضی می ذاشت همین شماها اعتراض نمی کردید؟دیگه تازگیا درمورد جوون های خارجی هم اعتراض میشه خب این بازیکن شاید خوب نبوده وگرنه چرا هنانوف رو می خواد اما اینو نه..چرا این منطق جا نمیفته که اگه مربی یکیو بازی نمی‌ده برای این هست که تو تمرینات خوب نبوده ما که بازیش ندیدیم وگرنه هنانوف رو بازی داد متاسفانه بعضی از طرفدارای پرسپولیس فقط ساخته شدن واسه انتقاد


hasannejadhe

-4

5

2 سال پیش

لااقل ازش به خوبی استفاده نشد تا ببینیم چه کیفیتی داره بالاخره همینجوری که بهترین دفاع راست آسیا نشده بود که


Hossein Amani Nesbat

-6

3

2 سال پیش

یحیی متخصص خراب کردن بازیکنه


❤️❤️❤️محمدنوید ناصری❤️❤️❤️

-5

4

2 سال پیش

این بازیکن بیچاره با خیال این که میاد اینجا بازی میکنه و پیشرفت میکنه اومد پرسپولیس دیگه نمیدونست سرمربی به ظاهر محترم اصلا به جوون اعتقادی نداره و به نیمکت میخ میشه و این همه افت میکنه... کاش زمان برانکو اومده بود الان یکی از بهترینهای پرسپولیس بود...


مهرداد موری

-5

4

2 سال پیش

بدبخت اصلا بهش بازی نداد ک آقا یحیی ک بنده خدا یه خودی نشون بده بازیکن سرعتی و خوبی بود ولی کاش بیشتر بهش میدون میداد که خودشو نشون بده توی دوشنبه عالی توپ میزد


بابک اعتمادیان

-7

7

2 سال پیش

به سلامت

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال