ارتش سرخ دات کام

اخبار

پیغام غیرمستقیم یحیی: رامین‌ هم نیا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پیغام غیرمستقیم یحیی: رامین‌ هم نیاید شیری باید برود

ارتش سرخ دات کام :
پیغام غیرمستقیم یحیی: رامین‌ هم نیاید شیری باید برود
مهدی شیری پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا و آن اشتباه مرگبار که منجر به از دست‌رفتن مهم‌ترین جام تاریخ پرسپولیس شد، دیگر بازیکن دلخواه و مورد اعتماد هواداران این باشگاه نشد. در این تیم ماند تا خاطرات تلخ گذشته را پاک کند اما نه‌تنها این اتفاق رخ نداد بلکه با یک اشتباه نابخشودنی دیگر منجر به از دست‌رفتن یک جام دیگر شد! پرسپولیسی‌ها در بازی سوپرجام مقابل فولاد درحالی‌که با یک گل از حریف عقب بودند در نیمه دوم رفتند تا برتری خود را به حریف دیکته کنند و به بازی برگردند اما یک خطای ناشیانه از شیری کافی بود تا داور بازی کارت زرد دوم را از جیبش خارج کند و یک کارت قرمز بی‌مورد سبب شد پرسپولیس ده‌نفره از پس فولاد برنیاید و بدون کاپ به تهران بازگردد.

گزینه آخر یحیی در دفاع راست
بسیاری از هواداران پرسپولیس از اینکه چرا کادرفنی تیم‌شان راضی شده با مدافع مغضوب تمدید کند، ناراحت هستند و بارها در فضای مجازی نارضایتی‌شان را نسبت به این تصمیم یحیی ابراز داشتند. نکته‌ای که شاید کمتر به آن پرداخته شده، تمایل یحیی به جذب سه یا چهار بازیکن دیگر در پست شیری است. سرمربی قرمزها به بازی دانیال اسماعیلی‌فر اعتقاد خاصی دارد و او را می‌خواست اما این بازیکن با پیشنهاد اغواکننده سپاهان سر از این تیم اصفهانی درآورد. مهدی تیکدری، بازیکن سابق تراکتور و مرتضی منصوری، دفاع راست سپاهان دیگر گزینه‌های یحیی در پست مهدی شیری بودند. پول سنگین رضایتنامه تیکدری را گل‌گهر پرداخت کرد تا این بازیکن راهی سیرجان شود و همچنین سپاهان با حضور منصوری در پرسپولیس مخالفت کرد. دیگر گزینه یحیی، فرشاد محمدی‌مهر بود که این بازیکن هم جذب نشد. در ادامه و با توجه به فرصت کم پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان و بازی مقابل نماینده تاجیکستان اعضای کادرفنی قرمزها در دقیقه 90 تصمیم گرفتند با تمدید قرارداد شیری موافقت کنند و این بازیکن در پرسپولیس ماندنی شد. انتخابی که بیشتر از روی ناچاری و ضعف مدیریت وقت در جذب بازیکن دلخواه و برای پر کردن لیست آسیایی بود نه دلایل فنی.

گله مطهری و جرو بحث با ستاره قدیمی
داستان مهدی شیری و پرسپولیس تا اواسط فصل جاری ادامه داشت و بازی با فولاد و آن تکل بی‌مورد که منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج شد، حسابی کادرفنی پرسپولیس را عصبی و ناراحت کرد. اطلاعات به‌دست‌آمده توسط «فرهیختگان» حاکی از آن است که هنگام اخراج شیری از زمین، مطهری با عصبانیت و با صدای بلند به وی اعتراض کرده که چرا وقتی یک کارت داشت باز هم با آن شکل روی پای بازیکن حریف رفت. مطهری که خودش هم از زمین بازی اخراج شده بود، معتقد بود شیری موقعیت و وضعیت مهم تیم را درک نمی‌کند. کار اما به بحث و جدال در کنار زمین ختم نشد، شنیده می‌شود در رختکن پرسپولیس هم یکی از بازیکنان باسابقه این تیم از شیری گلایه کرده و مدافع راست پرسپولیس هم جواب آن بازیکن را داده است! اتفاقی‌که از چشم بقیه و کادرفنی پنهان نماند و کار شیری و پرسپولیس را به پایان خط رساند.

پیغام غیرمستقیم یحیی به شیری: فکر تیم جدید باش
پس از بازی، یحیی تصمیم مهمی گرفت و درحالی‌که در فصل جاری دچار کمبود بازیکن شده و تا این لحظه هم به جز گوهری، خبری از جذب بازیکن جدید نیست، در نامه‌ای به مدیریت باشگاه اعلام کرد دیگر به شیری نیازی ندارد. بااین‌حال این مدافع اصرار به ماندن برای جبران اشتباهش داشت اما یحیی از طریق یکی از اعضای تیمش آب پاکی را روی دستان شیری ریخت و از او خواست به فکر حضور در تیم جدیدی باشد و دیگر به این بازیکن فرصتی نخواهد داد.

رامین نیاید، صفروف و نعمتی هستند
یکی از بازیکنانی که یحیی خیلی روی او حساب کرده تا در نیم‌فصل به جمع تیمش اضافه شود، رامین رضائیان است. ملی‌پوش سابق کشورمان که در قطر توپ می‌زند، مدتی می‌شود که هوای بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس به سرش زده است. رامین در تماس با یحیی برای بازگشت به پرسپولیس چراغ‌سبز نشان داد و گل‌محمدی هم از این‌بازیکن خواست رضایتنامه‌اش را بگیرد و به جمع تیم سابقش برگردد، بااین‌حال فعلا شرایط برای پرسپولیسی شدن رامین قطعی نیست. باشگاه قطری برای جبران خسارت از قرارداد با بازیکن ایرانی خواهان مبلغی است تا رضایتنامه صادر کند. شنیده می‌شود یکی دو باشگاه متمول صنعتی حاضر هستند این پول را بپردازند تا رامین را به خدمت بگیرند اما رضائیان می‌خواهد در پرسپولیس بازی کند تا هم بیشتر در چشم باشد و هم خاطرات خوب گذشته‌اش را در این تیم تکرار کند‌. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت در وضعیت کنونی پولی در حساب باشگاه پرسپولیس نیست و اگر رامین می‌خواهد باز هم پرسپولیسی شود باید خود رضایتنامه‌اش را بگیرد! اتفاقی که شاید سرنوشت این مدافع راست را در بازگشت به ایران عوض کند اما تغییری در سرنوشت شیری ندارد و او باید به فکر انتخاب تیم دیگری باشد. با نظر یحیی، حتی اگر رامین پرسپولیسی نشود، او از صفروف یا سیامک نعمتی به‌عنوان مدافع راست استفاده خواهد کرد و دیگر مهدی شیری، جایی در تفکراتش ندارد.

فولاد رامین را جذب می‌کند یا شیری؟
باشگاه فولاد خوزستان که در نیم‌فصل، 6-5 بازیکن جدید جذب کرده، به‌دنبال جذب یک مدافع راست است. فولادی‌ها چندی قبل شرایط رضائیان را جویا شدند و به این بازیکن پیشنهاد دادند اما تمایل رامین برای پیوستن به پرسپولیس و همچنین اخراج شیری سبب شد زمزمه‌هایی شنیده شود که شاید این بازیکن را به خدمت بگیرند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147454
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سیدقوام گنجی

0

2

2 سال پیش

یحیی جان اگرمجبوربشی خودت بری زمین شیری رابرنگردون .. دمت گرم بزاربره


بهروز پرسپولیسی

0

2

2 سال پیش

شیری یه بار داخل فینال آسیا داغ به دلمون گذاشت ولی بازم ما بخشیدیمیش ولی تا سه نشده لطفا بره بهتره چون معلومه که عمدا میکنه


ابوالفضل بچاری

0

2

2 سال پیش

شیری در سطح و اندازه تیمی که تمام بازی هاش رو باید خوب انجام بده و تمام بازی های این تیم تو چشمه تیمی مثل پرسپولیس باید فقط و فقط بهترینها تو هر پستی انتخاب شوند چون پرسپولیس سکوی پرتاپ برای تمام بازیکنان است .


z♥️♥️♥️PERSPOLIS

-5

2

2 سال پیش

شیری کاملا فوتبالیست با اخلاق و خوبی هست اگه قرار باشه هر بازیکن تو یه بازی بد بازی که از تیم خط بخوره دیگه فوتبال نیست


محمدحسین سلطانی

-9

1

2 سال پیش

چرا همه رو شیری زوم کردن یکی نمی گه که وقتی شیری میاید بالا چراکسی جاش پر نمیکند فقط این بدبخت دیوارش از همه کوتاهتر است نه اقا یحیی شما یادتان رفته ان پنانتی که خراب کردید چرا همه یک طرفه قصاوت می کنیم چرا چرا؟؟؟


دکتر خلیلی

-4

7

2 سال پیش

من شک ندارم هر دو اشتباه شیری در فینال و سوپر جام عمدی بود.


عبدالرحیم جعفرزاده

-3

5

2 سال پیش

اسدی را بدهید به یه تیم دیگه...


مسیحا

-1

5

2 سال پیش

رامین که باید بیاد


احمد نوری اسرمی

0

8

2 سال پیش

لعنت به تیمهای صنعتی هرجور دلشون بخواد پول خرج میکنن ولی پرسپولیس که ابروی فوتبال ایران رو حفظ کرده لنگ دوزار پول مونده . خدا ازت نگذره سگجادی


p.r.s

0

5

2 سال پیش

لطفا در مورد وضعیت ترابی هم اطلاع رسانی کنید، تشکر از ادمین عزیز


محمد مهدی حاجی هادی

0

7

2 سال پیش

فولادی ها غلط می کنند رامین را بگیرند


علی پیروندی

0

2

2 سال پیش

درپست شیری و رامین یحیی به هنانوف میداد بدهد جواب میگیرد


p.r.s

0

7

2 سال پیش

یچیز که خیلی مهمه حمایت کامل از کادر فنی بخصوص سرمربیه، بویژه در شرایط حاضر این بنده خدا هم نیاز به تقویت روحیه داره تا تمرکزش حفظ بشه،انتقاد زیاد باعث نتیجه برعکس میشه، لطفا با حمایت واقعی به کادر فنی روحیه مضاعف بدین که با توجه مقتضیات موجود راه دشواری واسه قهرمانی داریم اما ایشالا مثل همیشه با اتحاد ازش رد میشیم، بامید جشن قهرمانی 6 مقدس.


p.r.s

0

6

2 سال پیش

لعنت خدا و کائناتش به ساکت ملعون و تیم درپیتش لعنت به مافیای زرد و کثیف و ریخت و پاشهایی که میکنه و هیچکس نمیبینه فقط چشمشون واسه فلان قرارداد سرورشون در میاد..سپایان همینجوریش پر مهره ترین تیم لیگ بود،پس لیاقت و شخصیت قهرمانی ندارین حتی اگه مسی بیاد به ریقگاهتون.. بامید دبل هتریک سرخ

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال