ارتش سرخ دات کام

اخبار

چلنگر: برانکو نمی‌آید مگر صداقت ببی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

چلنگر: برانکو نمی‌آید مگر صداقت ببیند!

ارتش سرخ دات کام :
چلنگر: برانکو نمی‌آید مگر صداقت ببیند!
رضا چلنگر مترجم برانکو در ایران درباره شرایط حضور او در تیم پرسپولیس صحبت کرد.

در شرایطی که تکلیف نیمکت پرسپولیس مشخص نشده و سران مدیریتی این تیم به دنبال جلب نظر برانکو هستند، رضا چلنگر مترجم این مرد کروات، درباره وضعیت پیش آمده و نظر برانکو برای حضور در ایران در یک گفتگوی رادیویی گفت: من هم اخبار و اظهارات عجیبی را در گوشه و کنار به گوشم می‌خورد ولی هیچکدام حقیقت ندارد؛ واقعیت این است که از طرف باشگاه، یک عضو هیئت مدیره زحمت کشید به کشور امارات رفت و ملاقات هم صورت گرفت. یک مراوده کلی بدون بیان مبلغ و جزئیات بود و حتی زمان هم مطرح نشد.

او ادامه داد: از روز دوشنبه تا چهارشنبه هیچ اتفاقی رخ نداد جز اینکه ویس آقای برانکو به عنوان پیام ایشان پخش شد. واقعی است و هوش مصنوعی نیست؛ او در آن هم گفت به دلیل مسئله شخصی و همسرش نمی‌تواند به ایران بیاید. دیروز با من از جانب باشگاه تماس گرفتند. آقای پناهی مسئول امور اداری و پشتیبانی باشگاه گفت چلنگر بیا چرا که تو وکیل برانکو هستی و وکالت نامه‌ات را هم همراهت بیاور و یک درخواست برای رفع مسائل مالی برانکو از سال ۹۴ تا ۹۸ بنویس.

چلنگر اضافه کرد: من تعجب کردم. در فکر فرو رفتم که مگر چه شده؟ ۶ سال از حضور برانکو گذشته و از اولین تعهدگذاری که در سال ۹۴ صورت گرفت ۹ سال گذشته و هیچکس هم کاری نکرده است. با خودم در کلنجار بودم. رسیدم و دیدم ۱۰-۱۲ فیش مختلف در سه فرمت مختلف که نشان می‌داد در طول دورانی که عرض کردم، اتوماسیون پرداخت شده. دیدم که قسمت بخشودنی‌‌ها صفر شده و واقعا گیج بودم. گفتم مگر می‌شود اینجوری؟ گفتند شده!

مترجم سابق برانکو گفت: ۶ مدیرعامل آمد هیچکس انجام نداد و من می‌دانم آقای درویش ظرف ۴۸ ساعت انجام داد. من بحث مالی ندارم که بگویم این پول کجا آمده؛ من تعجبم این است که من چند بار مراجعه کردم، دیدم چندین روز طول می‌کشد. در روز چهارشنبه حادث شده بود و من برای روز شنبه درخواست نوشتم. فورا تا رسیدم با یک فایل صوتی به برانکو پیام دادم. خودم خیلی هیجان زده بودم و صدای من گرفته بود. گفتم که معجزه رخ داده و خودم نمی‌دانم چگونه این اتفاق افتاد. به او گفتم که استاد تمام شد و از روز شنبه به بعد می‌توانید به ایران تشریف بیاورید و تشریف ببرید.

او در ادامه تاکید کرد: برانکو ابتدا پیام من را دید تا شب که دیدم تازه به من پاسخ داده. به من گفت می‌دانم که توام زحمت کشیدی و باشگاه زحمت کشیده و در ادامه به صورت تعارفات صحبت کرد. بله و نه هم در کار نبود و البته من هم فقط خبردارش کردم که این اتفاق رخ داده.

وی ادامه داد: نکته مذاکره فنی این است که وقتی مدیرعامل می‌رود، چون حق امضا دارد بهتر است. قرار نبود که در همان آغاز به امضا برساند؛ آن هم در بحبوحه‌ای که تیمش در مسابقات است.

چلنگر در پیش بینی خودش از جواب برانکو پاسخ داد: برانکو در پیام صوتی که فرستاد در را محکم کیپ کرد. در کاملا بسته شد و جایی برای سوال نگذاشت. من این حساب را پیش خودم کردم که او به دلیل کم‌اعتنایی و کم‌لطفی ۶-۷ مدیر نسبت به این اتفاق کمی ناراحت بوده. او با خودش گفت که من پولم را که باید از فیفا بگیرم و این هم که وضعیت مالیاتی که تازه انجام شده. حس می‌کنم دلیل بزرگی این پیام، این اتفاق بوده. او کسی نیست که بیاید و بخواهد دوباره این قصه را از سر بگیرد مگر اینکه صداقت ببیند. من فکر می‌کنم این هنر آقای درویش بوده که حل کرده. این کار باعث شد در را برای مذاکره نیمه باز کند. این به معنای آمدن یا نیامدن او نیست!

چلنگر درباره دیگر پیشنهادات اروپایی و آسیایی برانکو توضیح داد: او در یک فرصت مجزایی است، چند ماه قبل به من گفت که سه پیشنهاد ملی از اروپا دارد. دو پیشنهاد ملی از آسیا را هم بعداً از او شنیدم و در این میان اگر بتواند با عمان یک یا دو مرحله جلو برود، عمان او را رها نخواهد کرد. صعود به این مرحله برای عمان یعنی قهرمانی.

او در پایان گفت: من وقتی به باشگاه رفتم، یک دیدار ده-بیست دقیقه‌ای با آقای درویش هم داشتم. دیداری صمیمانه و خوب که بسیار برای هواداران و من مفید بود. او اصرار داشت که شنبه ما راهی قطر بشویم اما من توصیه کردم که این میزان سراسیمه جلو نرویم. می‌دانم که تیم بدون سرمربی است و هوادار نگران اما با اینکه او درست می‌فرماید، عجولانه است. آقای برانکو تمام فکر و ذکرش روی عمان برای دیدار با عربستان است. عربستان تیم ضعیفی نیست و باید گذاشت زمان بگذرد تا در فرصت مناسبی با او صحبت کرد. امیدوار هستم یا عربستان عمان را شکست دهد یا امتیازات به نحوی تقسیم شود که بشود جلو رفت. خوب نیست در این زمان به قطر رفت. اگر او برود، نه بله او ارزش دارد نه جواب منفی؛ چون هیچ فکری پشتش نیست.

حتی فدراسیون فوتبال عمان می‌تواند او را متهم کند که دارد با تیم ایرانی مذاکره می‌کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158281
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
❤ پرچم بالا ❤

0

1

4 ماه پیش

چرا کریم باقری رو نمیارین کریم بهترین سرمربی میشه واسه پرسپولیس


حسین سرخدل

0

1

4 ماه پیش

آقای درویش مدیرعامل بی کفایت چرا هرچی هواداران میگن تو نشنیده میگیری ؟ آقای به اصطلاح محترم باهمین کادر با سرمربی گری اوسمار نیم فصل رو ادامه بده... مثلا میخوای برانکو رو بیاری تا گند هایی که از اول فصل زدی رو پشت برانکو مخفی کنی تا بتونی ادامه کار خودرا برای فصل بعد تضمین کنی... کورخوندی تاهمینجاش هم اضافه ست که موندی....


جواد طاهری

-2

2

4 ماه پیش

دوستان همین کمک مربی یحیی برزیلی مگه چه مشکل داره با همین مربی قرار داد ببندن وتمامش کنن


امیرضا

-1

3

4 ماه پیش

این وعده و وعیدهای تکراری درویش بازی باشعور هواداران است ما همه می‌دانیم که درویش مثل همیشه ، مثل این چندسال دروغ میگوید، چرا تا یه سرمربی پیدا نکرده اند بازیکن جذب نمیکنند؟ چون داران زمان را از دست میدن ، رقبا دارن چراغ خاموش و بصورت اخفا با زیکنان مطرح داخلی و خارجی مذاکره می‌کنند ولی ما چی؟ دیگه باید یک ماه صبر کنیم تا ببینیم کدام مربی میاد اونقدر معطل میکنن ودر آخر یه مربی داخلی ختم میشه، برانکو گفته نمیام دیگه چرا دارن اصرارش می‌کنند همین برانکو اگه تیم عمان به مرحله بعدی صعود کنه چطوری میاد پرسپولیس!!! برانکو هم ضعف اینها رو میدونه داره زمان می‌خره تا تکلیف تیم عمان مشخص بشه اگه صعود نکرد میاد پرسپولیس ولی اگه صعود کنه جواب رد میده،


مرادسلمانی

-1

0

4 ماه پیش

سلام ودرودبرهواداران واقعی ارتش سرخ ایران.الخصوص آقایان حسین هدایتی عزیزوآرین عزیزهرآنچه بیان می کنندعین واقعیت است


حمید چنانی

-2

1

4 ماه پیش

هوادارانی که موافق رفتن و نرفتن یحیی بودین،،فکر کنین برانکو آمد،،و درویش موفق شده که اگه پشت گوش خوده و دیدید برانکو رو هم میبینید،حالا میخوام اینو بگم برانکو آمد تموم شد،خوب با این همه کمبود بازیکن میخواهید چکار کنید،،فکر کردین درویش براتون بازیکن جدید میگیره نه بخدا قسم اگه هنر کنه یه سرمربی میاره،اونم باز به خانه اولمون برمیگردیم و اونم با نداشتن بازیکن جدید و تاثیر گذاره،،،،پس تا دیر نشد و هنوز وقت هست حمایت برای برگشتن یحیی تا بتونیم بازیکن خوب و جدید بگیریم تا موفق شیم و حرفی برای گفتن و جام بالا بردن داشته باشیم،،خواهشن همه حمایت و برگرداندن امپراطور یحیی جان،،


محمد پرسپولیس دهدشت

-1

1

4 ماه پیش

بازم اعتماد کنیم بهتره چون با دشمن ک طرف نیستیم یطرف پرسپولیسه یطرف سرمربی ک همه دوسش دارن و تیمو دوست داره و یطرف هم مدیر تیم ک بحرحال با مدیریتش ما جام اوردیم بحرحال اعتماد ب خودی بهتر از جنگ روانی و رسانه ای غریبه ها و شایعات دشمنه


gholami

-7

16

4 ماه پیش

بازم سیا بازی و سر کار گذاشتن هوادار در دستور کار درویش بی همه چیز دیوث


صدف

-5

17

4 ماه پیش

اقای هدایتی شما هر چی بگی ما میگیم چشم سلطان اما اینا دارند بازی میکنند با ما چرا انقدر استخدام مربی ای که بعد از جام ملتها قرارداد نداره برای درویش سخته؟کوتاه نیا سلطان از تو به یک اشارت،ما آماده تجمع هستیم

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت 1 - 0 مس رفسنجان 17:00
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان 1 - 1 استقلال خوزستان 18:10
نساجی 1 - 2 پرسپولیس 18:15
ملوان 1 - 1 هوادار 19:30
فولاد 0 - 2 تراکتور 19:30
استقلال 2 - 1 ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال