ارتش سرخ دات کام

اخبار

کارشناسی صحنه‌های مشکوک پرسپولیس و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 28 اظهار نظر

-

1 سال پیش

کارشناسی صحنه‌های مشکوک پرسپولیس و آلومینیوم

ارتش سرخ دات کام :
کارشناسی صحنه‌های مشکوک پرسپولیس و آلومینیوم
چهار صحنه مشکوک دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، مورد نقد و بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
پرسپولیس پس از شکست برابر فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر، در شرایطی وارد دیدار با آلومینیوم شد که اگر موفق به کسب سه امتیاز این مسابقه نشود، در صورت پیروزی سپاهان برابر گل‌گهر، صدر جدول را از دست می‌دهد.
سرخپوشان که هفته گذشته اعتراض شدیدی به قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار با فولاد داشتند و معتقد بودند خطای پنالتی روی شیخ دیاباته اعلام نشده است، این هفته هم در‌ چند صحنه اعتراض شدیدی به تصمیمات مرتضی منصوریان، داور مسابقه، داشتند.
در اولین صحنه مشکوک این دیدار شیخ دیاباته در برخورد با مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه سرنگون شد و در شرایطی که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشتند داور باید یک پنالتی به سود آنها اعلام می‌کرد، منصوریان دستور به ادامه بازی داد.
تنها چهار دقیقه بعد، آلومینیوم در یک ضدحمله، صاحب موقعیت گلزنی شد و زمانی که علیرضا بیرانوند برای دفع این توپ از محوطه جریمه خارج شد، با میلاد فخرالدینی برخورد کرد تا داور مسابقه با کارت قرمز، او را از زمین اخراج کند.
اخراج بیرانوند در شرایطی صورت گرفت که مهاجم آلومینیوم در این صحنه در موقعیتی مشکوک به آفساید صاحب توپ شد و همین مسئله باعث اعتراض سرخپوشان به تصمیم منصوریان شد تا نیمه اول بازی به جنجال کشیده شود.
نیمه دوم بازی هم بدون جنجال نبود و در دقیقه ۶۶، تکل مدافع آلومینیوم در محوطه جریمه باعث سرنگونی مهدی ترابی شد تا سرخپوشان بار دیگر به دلیل عدم اعلام پنالتی، نسبت به داور اعتراض کنند. همچنین در دقیقه ۸۰ محمدرضا آزادی موفق شد دروازه‌ آلومینیوم را باز کند اما این گل به دلیل خطا روی دروازه‌بان توسط منصوریان مردود اعلام شد.

* برخورد مدافع آلومینیوم و شیخ دیاباته (مشکوک به پنالتی - دقیقه ۳۹)
ابراهیم میرزابیگی: خطایی اتفاق نیفتاد. مدافع آلومینیوم روی زمین بود و شیخ دیاباته پای خود را گیر داد و قصد داشت پنالتی بگیرد.
تورج حق‌وردی: مدافع آلومینیوم پای مهاجم پرسپولیس را زد و داور می‌توانست یک پنالتی اعلام کند و حتی خود بازیکن آلومینیوم هم از اینکه داور پنالتی اعلام نکرد، متعجب شد.
حیدر سلیمانی: شیخ دیاباته قصد داشت پنالتی بگیرد اما مدافع آلومینیوم روی زمین بود و عمل زدن صورت نگرفت و خطا نبود. مهاجم پرسپولیس پای خود را گیر انداخت و ادامه بازی صحیح بود.
نوذر رودنیل: مدافع پایش را روی پای دیاباته گذاشت و صد درصد خطا بود و باید پنالتی اعلام می‌شد.

* برخورد فخرالدینی و علیرضا بیرانوند (اخراج و مشکوک به آفساید - دقیقه ۴۳)
ابراهیم میرزابیگی: اخراج علیرضا بیرانوند درست بود، چون مهاجم آلومینیوم در موقعیت آشکار گل قرار داشت اما پیش از این هم مهاجم آلومینیوم در آفساید بود و کمک داور با جای‌گیری بد خود، آفساید اعلام نکرد.
تورج حق‌وردی: مهاجم آلومینیوم در موقعیت آفساید قرار داشت اما کمک داور به خاطر جای‌گیری اشتباه متوجه نشد ولی خطای بیرانوند به خودی خود اخراج داشت، چون مصداق خطای شدید محسوب می‌شد‌.
حیدر سلیمانی: با توجه به اینکه بازیکن آلومینیوم در موقعیت آشکار گل بود، اخراج درست بود اما پیش از اخراج، میلاد فخرالدینی در آفساید قرار داشت و قبل از اخراج، کمک داور باید آفساید اعلام می‌کرد اما جای‌گیری خوبی نداشت.
نوذر رودنیل: اخراج درست بود و با توجه به تصاویر تلویزیونی به نظر نمی‌آمد آفساید باشد. مگر آن که زاویه جدیدی ببینیم که مشخص شود آفساید بوده است.

* برخورد مدافع آلومینیوم و مهدی ترابی (مشکوک به پنالتی - دقیقه ۶۶)

ابراهیم میرزابیگی: خطایی اتفاق نیفتاد و یک برخورد طبیعی بود.
تورج حق‌وردی: تکل مدافع آلومینیوم به پای مهدی ترابی برخورد کرد و باعث سرنگونی او شد و می‌توانست پنالتی باشد.
حیدر سلیمانی: مدافع آلومینیوم با پای چپ توپ را می‌زند و با پای راست، پای مهدی ترابی را. با توجه به اینکه ترابی می‌توانست در ادامه صاحب توپ شود، باید پنالتی اعلام می‌شد اما اگر امکان صاحب توپ شدن ترابی وجود نداشت، پنالتی نبود.
نوذر رودنیل: صد درصد پنالتی بود و داور هم زاویه خوبی داشت اما نمی‌دانم چرا پنالتی اعلام نکرد.

* گل مردود محمدرضا آزادی (خطا روی دروازه‌بان - دقیقه ۸۰)
ابراهیم میرزابیگی: مهاجم آلومینیوم روی دروازه‌بان خطا کرد و تصمیم داور درست بود.
تورج حق‌وردی: مهاجم آلومینیوم مرتکب خطا روی دروازه‌بان شد و گل به درستی مردود اعلام شد.
حیدر سلیمانی: مهاجم آلومینیوم دو دست خود را روی شانه‌های دروازه‌بان پرسپولیس می‌گذارد و امکان بازی کردن را از او می‌گیرد و بنابراین به درستی خطا اعلام شد.
نوذر رودنیل: مهاجم آلومینیوم روی دروازه‌بان خطا کرد و داور به درستی گل را مردود اعلام کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153250
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرش فرهادی

0

1

1 سال پیش

بوی فساد از سکه های ساکت شله زرد وفتل بنگی کیسه کش میاد که با کمک سجادی وتاج بی همه چیز دارن جیب داوران رو پرسکه دلارمیکنن تاحق پرسپولیس رو مثل پارسال میخورن شما فکر میکنید پولهای کم شده فولاد مبارکه کجاها خرج میشه بافسادساکت تا داره خرج فراری دادن لوکادیا رادوشویچ و قراردادهای نجومی بازیکنان وبازیکنایی که پرسپولیس میخوادبخره روباده برابروسوسه میکنن مثل بازیکنایی مثل نورافکن که روپرسپولیس تعصب ندارن هوایی میشن اندک بازیکنی هستن که باتعصب بیان پرسپولیس صادقی رو تابستان چندین برابربیشترقیمت گذاری کرده بودن دانشگرازکیسه ۱۵میلیاردمیگرفت وشله زرد۷۰میلیاردبرایک سال مغانلو پرسپولیس برا نیم فصل ۴۰هزاردلارگرفته بودولی شله زرد۸۰۰تایک میلیون دلارفقط برارضایت نامش دادن قراردادش هم کمتراز۴۵تا۵۰میلیاردنیست شله زردباسوراختورباکیسه همه ستاره روباقیمت نجومی جذب میکنن همه نیمکت نشین کنن ده تابازیکن هم اضافه میگیرن قرضی میدن به باشگاهاپرسپولیس خالی ازستاره کنن وکمیته ها داوران انضباطی استیناف اخلاق سازمان لیگ وبرا زمین زدن پرسپولیس استفاده میشه تایه مدیرخوب میادپرسپولیس پول میاره یایه پولدارمیادکمک‌پرسپولیس کنه بایه قانونی مدیرعامل برمیدارن واون هوادارپولدارباتهمت نابودمیکنن دیگه خوب میدونین چه کسایی رومیگم


داود حیدری

0

3

1 سال پیش

فساد تو فوتبال ایران کاملا سیستماتیکه از خود وزیر بگیرید تا رئیس فدراسیون باند اصفهانی و کمیته های انظباطی و استیناف و داوران و بازیکنان و مربیان و همه جا رو فساد گرفته . ۹۲ هزار میلیارد باند مثیف اصفهانی از جیب مردم دزدی کردن و دارن با به بخش کوچیکی از همون پولا سپاهان و حامیانش رو میکشن بالا با بازیکنی که دوست داشت بیاد پرسپولیس یهو یه قرارداد سه ساله ۸۰ میلیاردی بسته میشه که با آپشن ها تا ۱۰۰ میلیارد هم میرسه . فقط باید علی دایی باشی که کثافتها و فساد این بی شرف هارو رو کنی


نادریان

0

3

1 سال پیش

مشکوک بود تابلو بود پنالتی بود


محمد افشون

0

3

1 سال پیش

افشاریان اولاً تو عمرش فوتبال بازی نکرد و نمیدونه فوتبال چیه.اون والیبالیست بود و یکباره سر از داوری فوتبال درآورد. هنگامیکه با توطئه هیئت استان کهگیلویه و بویراحمد را دردست گرفت فوتبال استان را نابود کرد . با رانت و توطئه خود را به فوتبال کشور تحمیل کرد هم اکنون هم داماد و پسرش را دارد به لیگ برتر تحمیل می‌کند.بیچاره فوتبال


احسان زمانی

0

2

1 سال پیش

سلام،تورو بخدا کاری کنید،فکری،تصمیمی،نذارین به آرزو و هدفشون برسند دشمنان پرسپولیس،یه هماهنگی کنید،قراری بگذارید تا جمع شویم و جلوی فدراسیون برویم و یکصدا اعتراض کنیم و نگذاریم حقمان(پرسپولیس)ضایع شود....؟


احسان زمانی

0

2

1 سال پیش

آقای هدایتی عزیز ازتون خواهش میکنم،شما یه هماهنگی کن،یه روز و یه ساعتی رو اعلام کنین تا همه پرسپولیسی های متعصبی که میتونن بیان،جمع بشیم جلوی فدراسیون و حقه تیممون و خودمون رو صدا بزنیم،بخدا اگه کوتاه بیایم و بهشون رحم کنیم و نریم،اون بی شرف ها کارهای بعدی و بدترشون رو عملی میکنن و زهره خودشون رو باز میریزند،چرا که با خودشون فکر میکنند پرسپولیس تنهاست،مربی و کادر و اعضا تنهاست،فکر میکنند کسی پشت تیم نیست،میگن پرسپولیس بی صاحبه و....بیایید و نگذارید تا اینگونه فکر کنند و نقشه های بعدیشان را عملی کنند،نگذارین دیر شود،دست روی دست نگذارید که دیگه خیلی دیر میشه و ای کاش هایمان و افسوس خوردنمان بخاطره یه تنبلی یا بی ارزش شمردن ماجرا فایده ای نداره و دشمن شاد میشویم،نگذارید این بی شرف ها و از خدا بی خبر ها به آرزو و هدفشان برسند،لطفا تا کار از کار نگذشته،فکری کنید،تصمیمی بگیرین🙏🙏🙏🙏


علی رضایی

0

5

1 سال پیش

تاروزقیامت وی آردرکشورمانمایان نمیشودوی آرهم بیاد دست خودشون است هرکاری بخوان انجام بدن میدن تنهاکشوریکه هیچ حساب وکتابی درفوتبالش نیست کشورما باریاستی ی اختلاسگردزد اداره میشه فدراسیونش


سید هادی

0

7

1 سال پیش

تف بر شرف نداشتشون بی شرفها بازی با فولا د برامون پنالتی نگرفتن با ذوب یه پنالتی نگرفتن امروز هم ۲ پنالتی یحیی باید چکار کنه تیم ۱۰ نفر گذاشتش تو قوطی


ع حسین زاده

0

6

1 سال پیش

وقتی افشاریان بی شرف میاد از کثافت کاری داور خودش دفاع میکنه، و روی اشتباهات اونا سرپوش میزاره، البته که این کثافت کاری جمع نمیشه، آخه بی شرف کسی برای قضاوت با حقوق کم برای داورت کارت دعوت نفرستاده، وقتی مسولیت کاری رو قبول کردی اونو خوب انجام بده، درضمن آقای عوضی وقتی بوسیله تاج بی‌شرف اومدی و شدی همه کاره داوران ایران، البته که باید سنگش رو به سینه بزنی، وقتی ۸۰ میلیون ایرانی با ریاست تاج مخالفن، پس این آدم، البته اگر آدم باشه، سالم نیست، آقای بی‌شرف همین اشتباهات سهوی تو ۲ هفته ۵امتیاز از پرسپولیس گرفته، پس‌ بجای سرپوش گذاشتن رو اشتباهات، مسولیت این کثافت کاری رو قبول کن، چرا هر هفته داورانت اشتباه تأثیر گذار میکنن، اگر یک هفته باشه میشه گفت سهوی هست، ولی ۳،۴ هفته پشت هم باشه، تو اگر شرف داشته باشی شک نمیکنی، همین پنالتی که خودت گفتی، ۲امتیاز رو از پرسپولیس گرفت و رقیبان رو خوشحال کرد، پس دارید با احساسات ۴۰میلیون هوادار بازی میکنید ‌.


صادق خسروانی

0

5

1 سال پیش

هیچ کس چیزی به نام وجدان ندارن وجدانشونو به پول فروختن


ابراهیم بزرگ امید

0

5

1 سال پیش

توف توف توف برشفتان فدراسیون بی عدالت


نادرقلی کیانی

-4

4

1 سال پیش

ادامه کارگل محمدی لعدازموضع گیری برعلیه حکومت کاردرستی نبوداگرهیات مدیره باشگاه اهمیتی به هواداران میدادندعذرگلمحمدی رامیخواستندتاگلمحمدی وپیروانی وکریم باقری درپرسپولیس هستندداوریهارامجبورمیکنندبرعلیه این تیم سوت بزننددرضمن فشاربه داوران ازطرف عواملی خارج ازفوتبال میباشدوارکان فدراسیون هم تقصیرکمی دارندالبته مهدی تاج خودش یک عنصرفاسدیست که اوامربالادستی رابخوبی اجرامیکند


سعیدکرمانی

-1

7

1 سال پیش

واقعا اگه مردونگی تووجودتون هست ومیخواین نون حلال سرسفره تون ببرین به این نتیجه تجدیدنظرکنیداگرنه نفرین میلیونها پرسپولیسی پشت سرزن وبچه تونه


عبدالرحمن لشکری

0

7

1 سال پیش

مهدی تاج میخاد چارپایان را قهرمان کنه و گرنه تعلل ایشان در اوردن ویار چه دلیلی داره


احمد نوری اسرمی

0

8

1 سال پیش

دربی رو زاهدی فر برای کیسه کشا در اورد و تک به تک عبدی رو به اشتباه افساید گرفتن . حذفی دو گل مردود خوردیم هفته قبل پنالتی نگرفتن امروز هم اون لجنزار افشاریان بود . اینا هیچکدوم طبیعی نیست


حامدمعینی

0

11

1 سال پیش

کاملامعلوم بودبعداون حرفای گل محمدی درموردحکومت وحمایت ازمردم نمیزارن گل محمدی قهرمان بشه. عنم تواین سیاست


سلمان سرخان بگی زاده

0

10

1 سال پیش

انشاالله از جانشون بکشن از بس ناراحت شدم ناراحتی قلب گرفتم خدا ازتون نگزره


مسعود کاظمی

0

13

1 سال پیش

خدا لعنت کنه این داوری رو که تا الان چندتا بازی چند تا پنالی رو به سود پرسپولیس نگرفته ولی میدونم با این کارشون انگیزه بازیکنای ما بیشتر میشه و حتما قهرمان میشیم انشالله


عبدالعلی بازیام

0

12

1 سال پیش

انشالله که این داور روسیاه بشه بااین سوتهای مشکوکش


مجتبی سلگی

0

13

1 سال پیش

فایده ای ندارد سر تیم بریدن تا ابد پشت یحیی و پرسپولیس هستیم لعنت به پدرمادر داور امشب وجدانن راحت میخوابه البته ادمی ک خودشو بفروشه راحت هم میخوابه


احمدعلی عباسی

0

14

1 سال پیش

لطفا به سجادی تنها فحش ندید
زیراکه
همدستان زیادی داره که
تاج بی شرف تر ازیزید یکیش هست
کمیته ناداوری و بی شرف داور نامرد دیگریش هست
وگرنه سجادی به تنهایی هیچ غلطی نمی کنه
خداازت نگذره داور نامرد پست که حقمون خوردی
اما منتظرباش جایی که
احدی توان یاریت ندارند پل صراط چنان خفت تورا خواهیم جوید که آن سرش ناپیدا


حسین هدایتی
(در پاسخ احمدعلی عباسی)

0

11

1 سال پیش

آفرین احمد اقا دمت گرم


علی پرسپولیس

0

12

1 سال پیش

لعنت به سجادی لعنت به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران لعنت به داور بازی


تــــوفیق پرسپولیس ❤

0

12

1 سال پیش

لعنت به اون کسی که داره برای پرسپولیس باچشم بدنگاه میکنه فدراسیون دزد کمیته داوران لعنتی شاید بااین کاراتون جام ازپرسپولیس کبیربگیرید ولی مطمئن باشید نمیتونید این عشق از مردم بگیرید پرسپولیس عاشق واقعی داره وامروز بااین داوری ثابت شد که نمیخوان پرسپولیس قهرمان بشه


شاهین بارنج

0

11

1 سال پیش

سکه لای گز کار خوشو کرد لعنت به تاج و دارو دسته اش 💩💩


ممد

0

11

1 سال پیش

اگه قراره اعدام کنید داور های رشوه گیرو اعدام کنید #داور بیشرف


برای پرسپولیس

0

10

1 سال پیش

یکی به کسایی گفتن پنالتی نیست بگید چشم کورشون باز کنند. هم صحنه شیخ هم ترابی پا رو زدن.


حسین هدایتی

0

16

1 سال پیش

صدای سکه های طلا میاد،برای به دام انداختن نطفهای خراب میاد،میاد تا دنیا و اخرت ادمها رو بسوزونه،سجادی توی کمیسیون قول دادی و داری به قولت وفا میکنی؟پارسال با هزارتا کثافت کاری کیسه رو قهرمان کردی الانم میخوای سپاهان رو قهرمان کنی تا به قول اون نماینده ناپاک شعف فوتبالی به همه ایران برسه؟سجادی به آرزوت رسیدی و وزیر شدی؟خوشحالی؟قدرت داری؟نفوذ داری؟خاک بر سر تو و همه نوچهای تو خاک

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال