ارتش سرخ دات کام

اخبار

کاسیانو دبه کرده یا ایجنت کارشکنی؟ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 35 اظهار نظر

-

2 سال پیش

کاسیانو دبه کرده یا ایجنت کارشکنی؟

ارتش سرخ دات کام :
کاسیانو دبه کرده یا ایجنت کارشکنی؟
هرچند پرسپولیس با جذب بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمدمهدی احمدی در نقل‌وانتقالات تابستانی توفانی به راه انداخته بود اما مدتی است برای پوشش ضعف‌های خود در پست‌های مهاجم و هافبک‌دفاعی دچار مشکل شده و هنوز نتوانسته گزینه‌های مدنظر یحیی گل‌محمدی، سرمربی خود را جذب تیم کند. پرسپولیس با توجه به جدایی سیدجلال حسینی، حامد لک، احسان پهلوان، سعید آقایی، رامین رضاییان، علیرضا ابراهیمی، محمد شریفی، علی شجاعی، مهدی مهدی‌خانی، منوچهر صفروف و البته غیبت موقت (و شاید دائم!) عیسی آل‌کثیر و بلاتکلیفی تمیروف و افزایش تعداد خروجی‌ها نسبت به بازیکنان ورودی به لیست نفرات همچنان نیازمند جذب چند بازیکن دیگر است و این موضوع باعث شده هواداران این تیم نسبت به وضعیت نقل‌وانتقالات تیم نایب‌قهرمان فصل1400 حساس و حتی نگران شوند. نگاهی انداختیم به برخی اتفاقات نقل‌وانتقالاتی و البته برخی مسائل مالی مرتبط با همین نقل‌وانتقالات که در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

کاسیانو دبه کرده یا ایجنت کارشکنی؟
پرونده پرسپولیسی‌شدن کاسیانو مهاجم تیم ویزلا پرتغال هنوز بسته نشده اما کشمکش‌ها در این پرونده به بالاترین حد خود رسیده است. درمورد این انتقال دو روایت مطرح می‌شود؛ در روایت اول گفته می‌شود یکی از ایجنت‌های داخلی نسبت به پرسپولیسی‌شدن این بازیکن به باشگاه اطمینان‌خاطر داده بود اما ایجنت این بازیکن در پرتغال که می‌گویند یک ایرانی است (مدیربرنامه‌های یکی از چهره‌های مطرح تیم‌ملی و البته بازیکن سابق پرسپولیس) نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و رقم رضایتنامه این بازیکن را از 200 به 300هزاریورو افزایش داده و همین موضوع باعث شده کشمکش میان باشگاه و مدیربرنامه‌های این بازیکن بیشتر شود.
اما در روایت دوم این‌طور عنوان می‌شود که باشگاه پرسپولیس وقتی پای دو ایجنت ایرانی را وسط آورده تا به کمک آنها مبلغ رضایتنامه این بازیکن را کاهش دهد مدیربرنامه‌های پرتغالی این بازیکن در این ماجرا سنگ‌اندازی‌هایی صورت داده است. به این شکل که از زبان کاسیانو درخواست‌های اضافی ارائه کرده و رقم قرارداد را افزایش داده است. جالب است بدانید در هر دو روایت دو موضوع مشترک وجود دارد؛ یکی اینکه ایجنت ایرانی فعال در خارج از کشور یا ایجنت پرتغالی برای خود 100هزاریورو از باشگاه پرسپولیس طلب کرده است. البته به‌نظر می‌رسد وجود ایجنت ایرانی فعال در خارج از کشور به حقیقت نزدیک‌تر باشد. معمولا ایجنت‌های خارجی بسیار حرفه‌ای و اصطلاحا شسته‌ورفته عمل می‌کنند و معمولا این ایجنت‌های ایرانی هستند که برای رسیدن به خواسته‌های مالی خود دست به چنین حرکاتی می‌زنند.
موضوع مشترک دوم به مساله تاخیر باشگاه پرسپولیس در پرداخت به‌موقع درخواست مالی باشگاه ویزلا پرتغال برای صدور رضایتنامه این بازیکن بازمی‌گردد. می‌گویند این تاخیر در پرداخت باعث شده ایجنت کاسیانو نسبت به افزایش رقم اقدام کرده و مانع انتقال این بازیکن به پرسپولیس شود. هرچه هست فعلا به‌نظر می‌رسد نمی‌توان روی این انتقال حساب کرد تا ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

توضیحات باشگاه درمورد کاسیانو
از طریق باشگاه هم پیگیر این ماجرا بودیم. مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گویند هنوز هیچ اتفاق تازه‌ای در این رابطه رخ نداده است. آنها می‌گویند حضور برخی ایجنت‌ها در این پرونده و اینکه آنها حق انتقال بالایی را برای خود می‌خواهند باعث شده این انتقال صورت نگیرد. باشگاه پرسپولیس تاکید دارد هیچ مشکلی برای انتقال پول وجود ندارد و فقط دخالت برخی ایجنت‌ها مانع این انتقال شده است.

آغاز مذاکره با یک برزیلی جدید
طی روزهای گذشته چند مهاجم به یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس معرفی شده‌اند و باخبر شدیم این مربی یک مهاجم برزیلی را مورد تایید قرار داده و از باشگاه خواسته زمینه جذب این بازیکن را فراهم کند. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس با باشگاه این بازیکن که ظاهرا در سری Aلیگ برزیل حضور دارد وارد مذاکره شده است. این بازیکن هم تحت قرارداد باشگاهش است و پرسپولیسی‌ها برای اینکه مشکلات کاسیانو درمورد این بازیکن تکرار نشود بی‌سروصدا مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.

به‌دنبال جانشین اسدی در برزیل
خبر رسید که باشگاه پرسپولیس به‌دنبال جذب یک هافبک‌دفاعی هم هست تا بتواند او را جانشین رضا اسدی کند. شنیدیم این بازیکن هم برزیلی است و در یکی از تیم‌های سری Bلیگ برزیل حضور دارد. گفته می‌شود رقم قرارداد این بازیکن زیاد نیست و ظاهرا باشگاه پرسپولیس می‌تواند این بازیکن را با رقمی حدود 100 تا 150هزاریورو به خدمت بگیرد. البته باید دید آیا این اتفاق می‌افتد یا نه. گفته می‌شود رضا اسدی بعد از اینکه از نظر مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق نرسید به احتمال زیاد پیراهن تیم فولاد خوزستان را بر تن خواهد کرد. نکته مهم اینکه اگر کاسیانو جذب شود و این هافبک برزیلی هم به تهران بیاید قرمزها باید نام یک خارجی را از لیست خود خارج کنند که گزینه اصلی تمیروف ازبکستانی است.

انتخاب دوم یحیی تایید می‌شود؟

گفته می‌شد دستیار موردنظر یحیی گل‌محمدی فرانسوی است و مدیران باشگاه مشغول مذاکره با او هستند. اما شنیدیم انتقال گزینه اول یحیی منتفی شده و حالا سرمربی پرسپولیس یک دستیار دیگر را برای مذاکره به باشگاه پرسپولیس معرفی کرده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مذاکرات با این مربی در جریان است و به‌زودی نتیجه آن مشخص و اعلام خواهد شد. همزمان دیروز اعلام شد فرناندو کاسپار مربی اسبق رئال‌مادرید یکی از گزینه‌های جدی گل‌محمدی است و باید دید درنهایت چه کسی انتخاب می‌شود.

چرا پرسپولیس بی‌پول است؟
یک اتفاق عجیب رخ‌داده و از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد هنوز 25درصد مبلغ قرارداد فصل قبل بازیکنان پرداخت نشده و بازیکنان جدید هم هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و ظاهرا فقط سعید صادقی مبلغی دریافت کرده که گفته می‌شود آن‌هم توسط یکی از هواداران پرسپولیس پرداخت شده است. این اتفاق درحالی افتاده که این باشگاه هم مثل استقلال پول حاصل از فروش بخشی از سهام را دریافت کرده است. به‌نظر می‌رسد تا الان استقلال راحت‌تر به پول سهام خود دسترسی داشته و ظاهرا این دسترسی برای پرسپولیسی‌ها وجود ندارد! البته از گوشه‌وکنار شنیده می‌شود بانک‌شهر که قرار است پول حاصل از فروش سهام باشگاه پرسپولیس را سرمایه‌گذاری کند مدتی بعد سود حاصل از این کار را دراختیار باشگاه پرسپولیس قرار دهد و به همین دلیل این روزها دست باشگاه پرسپولیس خالی است. البته مشخص نیست این شنیده‌ها چقدر به واقعیت نزدیک است و باید دید درنهایت چه زمانی مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس کامل حل می‌شود. باید منتظر باشیم تا یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این رابطه توضیحات کاملی را ارائه کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150229
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سیدمجیدمحم ی

0

0

2 سال پیش

این همه مهاجم گلزن هست بعد رفتیم سراغ یک کاکاسیاه پلشت که هرروزبازی درمیارن


m.ali

0

1

2 سال پیش

گاوه برزیلی نجس پول خورمفت


ayub2400

0

1

2 سال پیش

درویش دهنت سلوس بسه دیع بگیر مهاجم


علی رضایی

0

2

2 سال پیش

آقای درویش اگرهدفت گرفتن مهاجم است دست بجمبون مگرمهاجم قحطی است چرابابایی رانگرفتید چراکاسیانو۳۳ساله راول نمیکنید مطمئنم همش دروغ است خداداده بازیکن تاپ شمانمیخواهیدبگیرین اگرواقعآ برات سخت است آقای درویش ول کن برو هوادارنذارسرکارتاکه ای هوادربایدمنتظر باشه اثلآ اردوی خارجی هم دیگه به دردتیم نمیخورد مقداربدهی قبل بازیکنان ومهاجم بگیرید


رضا گنجی

0

2

2 سال پیش

تیم نقل وانتقالات تیم ضعیف عمل میکنه وگرنه چیزی که زیاده وآزاد یادبگیرند ازرقبا .....زمان شتابان درحال گذراست لطفا غفلت نکنید.


محسن شیرمحمدی

0

2

2 سال پیش

خداوکیلی، تروخدا تو این اقتصاد تو این وضع معیشت مردم دل ما هوادارا به شما خوشه، اگه بازیکن یا مربی میگیرید از نوع با کیفیت توش بگیرید، بازیکنی نگیرید 200 تا 300تا بیاد اینجا بگیره بدردنخور بعد بره مملکتش شکایت یه تومن بگیره، بعد یه قرارداد 10هزار دلاری تو کشور خودش ببندند مثه رادو مثه بودیمیر


یداله قنواتی

-1

1

2 سال پیش

بابا این کاسیانو مرد دیگه قطعی مهاجم آمده دیگه غیره کاسیانوکسی نیست تیمهای دیگه چکار میکنن آقای درویش خوب پیش رفتی همه امیدوار کردی لعنت بر کسی که ترمز تو را کشید


آرین

0

2

2 سال پیش

بي عرضه تر از اينا خودشونن... الان كريم انصاري فر توي ليست فروش تيمش هست حتي كيسه بهش يه پيشنهاد سنگين داده ولي كريم انصاري فر قبول نكرده و گفته شرمنده ام من پرسپوليسي ام ولي اينا اصلا عين خيالشونم نيست كه اين بازيكن خوب و با غيرتمونو جذب كنن يعني تميروف از انصاري فر بهتره اخه من نميدونم اينا تا كي ميخوان بازيكنان با تعصب پرسپوليس رو فراري بدن واقعا اين مديريت و حتي يحيي كمر به نابودي تيم بستن واقعا چرا مهاجم جذب نميكنن اونم يه مهاجم با تعصب كه پيشنهاد ميلياردي كيسه رو رد كرده واقعا جاي تاسفه كه اين تيم بزرگ دست اينجور آدماي بي غيرته


Reza171

0

1

2 سال پیش

هرچی هست باید زودتر دو محاجم خارجی باکیفیت عالی بگیریم


احمدآبادیان

0

1

2 سال پیش

خدایی یک بازیکن جوان هیفده هیژده ساله بیارن ازاین بهتره هم پول هم منت هم ذلت هم خونه بعدم ک بره شکایتواین حرفابازیک جوان صدشرف داره ب خداازاین بازیکن گل زنی هم نیست فقط ی خورده جنگده هست تحرک داره وگرنه بگی قهاریه من بازی هاشودیدم نمی ارزه


یداله قنواتی

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس از روزی که چند بازیکن خوب گرفت همه به تکاپو افتادن که چطوری جلوی این تیم بگیرن سجادی آن کیسه کش پایمال ماجدی و۰۰۰۰افتادن به جو سازی و حاشیه درست کردن که اگر پرسپولیس اینجوری بازیکن بگیره پدر تیمها را در میاره، افتادن جلوی درویش گرفتن که پول نیست بازیکن نگیرید تیم ترکیه نرفت اما تیمهای دیگه آزاد بودن شروع کردن به ترکیه وغیره امسال هم ماجدی وسجادی دوست ندارن پرسپولیس قهرمان شود


عبدالرحمن لشکری

0

1

2 سال پیش

اگه بی سروصدا مبخان مهاجم بگیرن شما چرا مینویسید


مهدی صحراگرد

0

1

2 سال پیش

بازیکن سرعتی وقدرتی هس ولی سنش بالاس
باشگاه لیگ های آفریقایی رو نیگا کنه پرهس از استعدادهای ناب بخصوص سنگال!!!
هیکلی وتنومند وبافکر
تازه جوان هستن و میشه سود کرد


مهرداد کهنسال

0

4

2 سال پیش

خدا اینا تاکی باید با دل هوادارا بازی کنن اینم مطمعنن آخرش با هزار منت میاد با هزاران دلار میره شکایتم میکنه امثال بقیه خارجیا یعنی هرسال پرسپولیس باید باپنجره بسته و شکایت خارجی‌خارجیاش روبروبشه.


حمیدکرمانی

-6

6

2 سال پیش

مقصراصلی گلمحمدیه پیمان بابایی بهترین مهاجمی بودنگرفت چسبده به این


حمیدکرمانی

-1

6

2 سال پیش

ازبی عرضگی مدیرعامله


Esi 6atishe

0

8

2 سال پیش

اینو ول کنین بره گمشه


سید حمید رضا ترابی

0

6

2 سال پیش

تعلل مال باشگاه است منشأ همینجوری پروندن بعد گفتن قیمت بالا بوده


رضا

0

5

2 سال پیش

کیسه و زردک وسوراختور وفولاد دارن راحت خارجی میگیرن بعدماگیرکردیم روی یک گزینه. مهاجم خوب نگیریم به هیچ جانمی رسیم


محمد رحیمی

0

3

2 سال پیش

بازیکن که به دردنمیخوره باهاش قراردادبلندمدت میبندن اونی که خوبه یکساله فردابازیهای آسیا شروع بشه دوباره همین آش وکاسه هستش


محمد رحیمی

0

4

2 سال پیش

تیم‌های دیگه چقدرراحت بازیکن ازخارج میگیرن فقط واسه پرسپولیس نمیشه برادران یه جای کارمیلنگه


بابک اعتمادیان

-4

2

2 سال پیش

همچنان معتقدم دیاباته از این بهتره . الان این کاسیانو شد کفشهای میرزا نوروز


محمد رحیمی

0

3

2 سال پیش

سلام دوستان یکی نیست به اینابگه باباکاسیانومگه تحفه هستش ولش کنید دنبال یکی دیگه برید


حسین سرخدل

-1

5

2 سال پیش

یه عده دلشون برای اینکه کی وچجوری بازی کنه نمیسوزه و اصلا تیم براشون مهم نیست این دسته از دوستان فقط وفقط مشکل یحیی دارن انگاری بابودن یحیی منافع این دسته درخطر نابودی افتاده و میان زیر همه پست ها ازش بد میگن این دسته کاری با تیم ونتایجش ندارن براشون هم مهم نیست که اگه یحیی رو زمین بزنن ممکنه تیم هم زمین بخوره فقط میخوان یحیی نتیجه نگیره... هواداران واقعی لطفا پست های این دوستان رو تایید نکنید که بخوان بیشتر از حدشون دخالت کنن ..


Esi 6atishe

0

4

2 سال پیش

فقط گومیس.. سپاهان افتاده دنبالش


جاسم بمپوری

-1

3

2 سال پیش

بخدا مهاحم ایرانی بهتره از این خارجیا الکی الکی پول مفت می گیرندد


رضا اورکی

-1

2

2 سال پیش

سلام چرا شریفی رو نگه نداشتن ما دوتا هافبک دفاعی خوب داریم شریقی هم روی نیمکت و هناتوف هم میتونست تو این پست بازی کنه . ما بازیکن خوب و جوان خودمون را میدیم تیم های دیگه اونم رایگان بعد دنبال خارجی میلیاردی میگردیم واس ذخیره . این درستش نیست تیم های ما بلد نیستن رو بازیکنای جوون سرمایه گذاری کنن و این اصلا خوب نیست


مهدی نظری

0

3

2 سال پیش

تو رو خدا تیم بزرگ پرسپولیس چقدر بی لیاقت و بی عرضه هستند وقتی یک بازیکن ۳۳ طاقچه بالا میزاره آقا ولش کن برو دنبال بازیکن دیگه مخصوصا سیاستشونه وقت بخرند و نقل و انتقال تموم بشه بعد بگن این ما رو معطل کرد همه تیمها رفتند اردو ما پول نداریم از نساجی بدبختریم تراکتور نیومده دو بازیکن تاپ گرفت من نمیدونم درویش و محمدی چکار میکنند حیف از سمیعی و شکوری بازم آخر سال یا بنجلهای تاجیک رو میگیریم یا بازیکن بی کیفیت یا با عبدی سر کنیم


پرسپولیسی

-1

3

2 سال پیش

باور کنید همین عباس زاده خودمون ازش بهتره،ولی کلا فرق پرسپولیس اینه همیشه تو نقل انتقالات ترس داشته ولی استقلال هرجور دلش بخواد بازیکن میگیره


غلامرضا‌ایرانمنش

0

8

2 سال پیش

معلومه‌که‌مسئولان‌نقل‌وانتقال‌‌پرسپولیس‌‌آدمای‌بی‌سیاست‌و بی‌خردی هستند‌که‌افسار‌خودشون‌رو‌دادند‌دست‌دلالها،ویااینکه‌ دستشون‌بادلالها‌توی،یک‌کاسه‌هستش‌وگرنه‌چه‌معنی‌داره تیم‌های‌دیگه‌بازیکن‌خارجی‌میگیرن‌خوبش‌رو‌هم‌میگرن،اما پرسپولیس‌نمیتونه


m.ali

0

7

2 سال پیش

ولابه خدابااین خرین کاسیانودل هواداران خون کردن بابامگه میخوان مسی بیارین اینقدلفتش میدن مگه دیگه مهاجم نیست دراین فوتبال به خدااین خریداخرش پشیمان میشن


jamshid Azarkia

-9

2

2 سال پیش

واقعا چرا یحیی بیشتر بدنبال بازیکنان حاشیه دار است ؟ فقط بازی با اعصاب هوادار ، یحیی بجای دنبال بازیکن آزاد باشد بدنبال گرفتن رضایت نامه و بگیر ببند


عقیل ب

0

8

2 سال پیش

بابا گور پدراین اخرش میارین یک پول مفتی بهش میدین یک گل هم نمیزنه


حمید محمدی

0

7

2 سال پیش

ولش کنید تو خماری بمونه باعث خوشحالی هوادار پنهانی بشید زود باشید


حمید پرسپولیسی

0

22

2 سال پیش

کاسیانو نیومده داستان داره و بدرد ما نمیخوره مخفیانه با بازیکن های خوب قرارداد بلند مدت ببندین تا قیمتشون بالا نره و کیسه کش های خائن وطن فروش مثل قضیه عیسی خرابکاری نکنن ،، زنده باد پرسپولیس کبیر

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال