ارتش سرخ دات کام

اخبار

کامیابی‌نیا: قهرمانی امسال پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 56 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

کامیابی‌نیا: قهرمانی امسال پرسپولیس بیشتر از بقیه چسبید

ارتش سرخ دات کام :
کامیابی‌نیا: قهرمانی امسال پرسپولیس بیشتر از بقیه چسبید
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی تفصیلی در مورد همه مسائل صحبت کرد.
پس از قهرمانی این فصل پرسپولیس در لیگ برتر، کمال کامیابی‌‌نیا با 6 قهرمانی در لیگ برتر به پرافتخارترین بازیکن حال حاضر پرسپولیس تبدیل شد. به همین بهانه و البته قهرمانی اخیر پرسپولیس با کمال کامیابی‌نیا هافبک و ستاره پرسپولیس گفت‌وگوی تفصیلی انجام دادیم که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.
کامیابی‌نیا در گفت‌وگویی، در مورد رکوردشکنی‌اش در پرسپولیس، قهرمانی این فصل سرخپوشان، کمتر بازی کردنش، ماندن یا نماندن یحیی گل‌محمدی و ... صحبت کرد.

*امسال برای بار ششم با پرسپولیس قهرمان لیگ شدی تا با 6 قهرمانی با پرسپولیس به پرافتخارترین بازیکن این تیم تبدیل شوی.
خدا را شکر در 8 سالی که به پرسپولیس آمدم 6 قهرمانی و دو نایب قهرمانی در لیگ کسب کردم که افتخاری بزرگ برای من محسوب می‌شود. این یعنی من و تمام بازیکنان و مربیان پرسپولیس تفکر قهرمانی داریم و هر فصل برای قهرمانی می‌جنگیم. خیلی خوشحالم که نامم در تاریخ پرسپولیس ثبت شد. من 6 قهرمانی لیگ، 1 حذفی، 4 سوپرکاپ و دو نایب قهرمانی آسیا دارم.

*پس تو الان به نوعی دنی آلوز ایران هستی؟
نه، سیدجلال دنی آلوز ایران است. آقا سید فقط 9 قهرمانی لیگ با پرسپولیس، سپاهان و سایپا دارد. من در پرسپولیس رکورددار شدم. من از بچگی به تمرین پرسپولیس می‌رفتم و پرسپولیس را تشویق می‌کردم و الان خوشحالم که با شانسی که پرسپولیس به من داد به پرافتخارترین بازیکن پرسپولیس تبدیل شدم.

*بین این قهرمانی‌ها کدام بیشتر به تو چسبید؟

همین قهرمانی امسال. چون سال‌های پیش چند هفته زودتر قهرمان می‌شدیم اما امسال تا هفته آخر تکلیف قهرمانی مشخص نبود. امسال سپاهان و استقلال مدعی بودند و تا روز آخر جنگیدند اما بازهم مثل همیشه ما قهرمان شدیم.

*درست بعد از هفته بیست‌و‌ششم و دربی تهران و صدرنشینی پرسپولیس هجمه‌هایی علیه تیم شما توسط تیم‌های دیگر ایجاد شد. دلیل این هجمه‌ها چه بود؟
به هرحال به همان اندازه که دوست داریم، دشمن هم داریم. البته این هجمه‌ها و صحبت‌های بی‌مورد خللی در کار ما ایجاد نکرد. ما صدرنشین لیگ بودیم اما یک جایی سپاهان بهتر از ما بود و به صدرجدول هم رسید و قهرمانی دست خودش بود اما خودشان مقابل ملوان امتیاز از دست دادند. یا ما 8 امتیاز از استقلال جلوتر بودیم و آنها جبران کردند و به نزدیکی ما هم رسیدند اما دربی را باختند و در ادامه راه قهرمانی کم آوردند، حالا اینها تقصیر ما است؟ ما بر خلاف رقبایمان روی کار خودمان تمرکز کردیم و نتیجه‌اش را هم گرفتیم.

*بعد از باخت به سپاهان آنهم در ورزشگاه آزادی خیلی‌ها کار پرسپولیس را تمام شده می‌دانستند، چه شد که بعد از آن باخت مهم به لیگ برگشتید و قهرمان شدید؟
ما بعد از باخت سپاهان هم قسم شدیم تا بقیه بازی‌ها را ببریم. به این ایمان داشتیم اگر ما 7 بازی باقی مانده را ببریم، رقبا امتیاز از دست می‌دهند. غیر از این هم هواداران خیلی به ما کمک کردند تا دوباره برگردیم، اگر حمایت‌های آنها نبود این کامبک نشدنی می‌شد. موضوع بعدی هم صحبت‌های یحیی گل‌محمدی بود و خیلی با ما حرف می‌زد و ذهن ما را آماده این بازگشت کرده بود. واقعا باخت به سپاهان به ما برخورد و بعد از آن خودمان را جمع و جور کردیم.

*واقعا انتظار داشتید مثلا سپاهان جلوی ملوان امتیاز از دست بدهد؟
حالا نام تیمش مهم نبود اما انتظار داشتیم امتیاز بدهند. سپاهان در نیم‌فصل اول هم مقابل پیکان و ملوان امتیاز داده بود. البته واقعا فکرش را نمی‌کردیم سپاهان مقابل ملوان در اصفهان امتیاز بدهد.

*چه شد که امسال نسبت به گذشته کمتر بازی کردی؟ شایعات زیادی در مورد اختلاف مقطعی تو و یحیی گل‌محمدی هم شنیده می‌شد.
اصلا اختلافی بین ما نبود و این موضوع را تکذیب می‌کنم. اگر اختلاف در تیم ما بود که نتیجه نمی‌گرفتیم. ما دو تیم کامل داریم و در این شرایط بازی کردن بسیار دشوار است. امسال چند نوبت مصدوم شدم و از طرفی هم وقتی تیم نتیجه گرفته سرمربی به ترکیب برنده دست نمی‌زند. منهای اینها ما بازیکنان خوبی هم داریم. من امسال خیلی بازی نکردم اما مشکلی از این بابت ندارم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و به تمام تصمیمات سرمربی احترام می‌گذارم.

*حالا با این شرایط سال بعد هم در پرسپولیس هستی؟
اول این را بگویم که مردم همیشه به من لطف داشتند و خوشحال هستم که بین هواداران پرسپولیس جایگاه دارم. من هرچه در زندگی دارم از صدقه سری پرسپولیس است. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر باشگاه و سرمربی بخواهند دوست دارم سال بعد را هم در پرسپولیس بمانم. در این 8 سال همیشه پیشنهادات ایرانی و خارجی داشتم اما خودم می‌خواستم که بمانم و از این تصمیم هم خوشحالم. اگر نمانده بودم که این همه افتخار با پرسپولیس به دست نمی‌آوردم.

*در میانه فصل درگیری بین تو و ساسان انصاری پیش آمد، در مورد این موضوع هم صحبت کن.
آقا یحیی از من خواست که جواب ساسان را ندهم. ساسان از دوستان خوب من است و نمی‌دانم چرا در آن زمان آن صحبت‌ها را مطرح کرد. البته دیگر گذشته است و نباید در مورد گذشته صحبت کرد.

*راستی چه اتفاقی در پرسپولیس افتاد که بازیکنان هیچ‌وقت وارد فضای کری خوانی رقبا نشدند؟
یحیی گل‌محمدی خیلی در این مورد تاثیر داشت. او اجازه نداد ما وارد این فضاها شویم. آقا یحیی روی همه جزییات اشراف داشت و اجازه نداد ما کری خوانی کنیم. البته بازیکنان ما هم باتجربه بودند و وارد این فضا نشدند.

*به نظر تو باتوجه به شرایط این فصل، یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بماند یا خیر؟
صددرصد آقا یحیی باید در پرسپولیس بماند. یحیی نماند چه کسی بماند؟ الان هم از نظر کسب جام با برانکو برابر شد. گل‌محمدی خیلی بیشتر از اینها باید حمایت شود. اگر جای آقا یحیی یک خارجی اینقدر افتخار کسب کرده بود روی سرمان حلوا حلوایش می‌کردیم. آقا یحیی در پرسپولیس کار بزرگی کرده و باید بیشتر از اینها حمایت شود.

*پرسپولیس پنج‌شنبه در نیمه نهایی جام حذفی باید در ورزشگاه دستگردی و بدون تماشاگر با هوادار بازی کند. در این مورد چه صحبتی داری؟
این واقعا خوب نیست. مگر می‌شود یک بازی مهم بدون تماشاگر باشد؟ امیدوام که در سال‌های آینده برای اینگونه مسائل فکر اساسی شود.

*راستی شما از فینال احتمالی حذفی با استقلال، استقابل می‌کنید؟
برای ما فرقی ندارد استقلال به فینال بیاید یا نساجی. هدف اول ما قهرمانی در لیگ بود که به آن رسیدیم و حالا می‌خواهیم برای کسب قهرمانی حذفی هم قدم برداریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154847
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

0

11 ماه پیش

دقیقاااا 👍🏼❤🥺مرسی دایی کمالممم❤❤❤❤❤❤❤❤❤


فرهاد

0

1

11 ماه پیش

با سپاس فراوان از لطف پرسپولیسی های متعصب و خونگرم و دوست داشتنی، عشقه دایی کمال وقتی گل میزنه میره سمت پرچم کرنر با سلام نظامی به هواداران، ان شاءا... که بمونه آخه هر بازیکنی که از تیم مون میره بهر دلیلی سلیقه مربی یا بحث مالی یا بالا رفتن سن و یا هر دلیل دیگری و توی تیم دیگری بازی می کنه واقعا ناراحت کننده میشه، درسته دنیای حرفه ای حرف اول رو میزنه ولی با اینحال عرق و تعصب به آدم غلبه می کنه


رضا بلک

0

1

11 ماه پیش

دایی کمال سلطانی به مولا جات تو زمین خالیه تو قلب مایی بمونی برامون داداش


محمود تاجدینی

0

1

11 ماه پیش

مخلصیم داداش


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

11 ماه پیش

آقای فرهاد عزیز ، به جمع عاشقان پرسپولیس خوش اومدی ، منم به سهم خودم ضمن خوشامد گویی به شما، قهرمانی پرسپولیس رو بهت تبریک میگم ، دمت گرم ❤🌹❤🌹


فرهاد
(در پاسخ فرشاد شیخ الاسلامی)

0

1

11 ماه پیش

ممنون آقا فرشاد عزیز، هم اسم پسرم که به عشق آقا فرشاد پیوس گذاشتم، ان شاءا... این موفقیتها رقم خواهد خورد به امید خدا بخصوص قهرمانی آسیا که 40 ساله منتظرشم هرچند جام در جام رو دقیقا یادمه ولی این یکی رو خیلی منتظرشم به امید خدا


علی ریسی مکانشاهی

0

1

11 ماه پیش

سلام دوستان گل پرسپولیسی بخدا از روزی که آخرین بازی پرسپولیس و نساجی می‌خاست برگزار بشه در دل خودم میگفتم به امید خدا پیروز میدان هستیم وووووووووووووووووووو قهرمانیم 💪❤️ انشاءالله قهرمان هم شدیم و کیسه هم جایگاهش شد سوم تراکتورسازی اینقدر گل می خورد تا شاید شعله زرد ببازد کیسه بخاطر تفاضل گل نایب قهرمان شود وووولی نشد آخه چقدر آخ کشیدند ولی انشاءالله جام حذفی هم به امید خدا ی بزرگ مال ارتش سرخ آسیا ❤️ انشاءالله انشاءالله انشاءالله قهرمانیم 💪❤️ انشاءالله خدایا قوربونت برم چقدر بزرگی بازی پرسپولیس با نساجی که تمام شد من خودم سرکارم نگهبانم یعنی از اول شب خلاصه بازی رو تا صبح نگاه می کردم سیر نمی‌شدم اینقدر این قهرمانی چسبید به کوری حسودیان کیسه کش اشغال


مهدی‌قزوین

0

2

11 ماه پیش

بایدم بچسبه تبدیل شدی ب بازیکنی ک بیشترین قهرمانیرو آورده ۶تایی شدی اقاکمال...


محمدکریم میره کی

0

3

11 ماه پیش

خدا خودت وخانواده محترمتان را درپناه خودش حفظ ونگهدارد انشالله وتعالی درقِلبم جاخوش کردی عزیز ودوست داَشتنی داداش کمال


ع حسین زاده

0

2

11 ماه پیش

با وجود بازیکنان جوان و آماده، مثل اسد بیگی و سرلک وسروش، شاید کم به کمال بازی برسه، ولی تجربه اون میتونه در مواقع ضروری به کمک تیم و بازیکنان جوان بیاد، البته که نیمکت نشینی تو پرسپولیس با این سن، صدبرابر به بازی کردن در تیم های ته جدولی و بدون هوادار می ارزه، چون هم حمایت و توجه ۴۰،۵۰ میلیون هوادار رو داره، و هم افتخارات و مقام های به افتخاراتش اضافه میشه.


zizi

0

2

11 ماه پیش

ماهم خیلی دوست داریم شماتوتیممون بمونیددایی کمال خوشحالیم چون شماروداریم


آرین

0

2

11 ماه پیش

سلام و درود بر فرهاد عزیز.... خوش اومدی هوادار با غیرت ارتش سرخ.... درود بر شرف و غیرتت.... منم این قهرمانی رو به شما دوست عزیز تبریک میگم.... به امید نابود کردن تیم هوادار و کسب حام حذفی


فرهاد
(در پاسخ آرین)

0

1

11 ماه پیش

سپاس از شما آرین عزیز، همیشه کامنت های طولانی و آتشین تون رو با حوصله خوندم و لذت بردم، پایدار و برقرار باشی ان شاءا... ، قدم به قدم تا فتح آسیا به امید خدا


غلام ششلول بند

0

2

11 ماه پیش

باسلام خدمت آقا فرهاد عزیز،خیلی خیلی خوش آمدی به جمع پرسپولیسیهای دوست داشتنی و متعصب و خونگرم باشگاه بزرگ پرسپولیس............قدم سر چشمهای ما گذاشتی رفیق


فرهاد
(در پاسخ غلام ششلول بند)

0

1

11 ماه پیش

خیلی خیلی ممنونم داداش، من یه عذرخواهی به شما بدهکارم بخاطر اینکه اسم تونو جا انداختم چون چندساله که همه شما عزیزان رو دنبال میکنم اینجا، ان شاءا... قهرمانی حذفی و آسیا داداش


مسعودی

0

2

11 ماه پیش

درود بر کمال جنگنده و زحمت کش و تمام بازیکن های زحمت کش پرسپولیس


zizi

0

2

11 ماه پیش

آقافرهاد خیلی خوش اومدین برادر، باعثه افتخارماست به جمع مااضافه شدین،،،ان شاءالله درکنارهم قهرمانی حذفی وبعدش آسیا


فرهاد
(در پاسخ zizi)

0

0

11 ماه پیش

سپاسگزارم سرکار خانم zizi ، تعصب و حرارت شما همیشه مایه تعجب و غبطه من بوده و افتخار پرسپولیس کبیر هستین به امید خدا قهرمانی هر دو جام بخصوص که آسیا با یک وقفه کوتاه مدت منتظر ماست ان شاءا...


احمد نوری اسرمی

0

2

11 ماه پیش

دایی دلها یعنی دایی کمال . افتخارات کمند از تمام تیمهای لیگ بیشتره


فرهاد

0

6

11 ماه پیش

با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان پرسپولیسی و تبریک قهرمانی پرسپولیس کبیر ، دوستان بنده تازه به سایت و این گروه متعصب و خونگرم و باادب پرسپولیسی اضافه شدم، البته مدت خیلی زیادیه که سایت و دوستان عزیز رو دنبال می کنم و لذت میبرم دوستانی مثل حسین آقای هدایتی، احمد نوری اسرمی، فرشاد شیخ الاسلامی،آرین، آقای تاجدینی، سرکار خانم موسوی، سرکار خانم zizi،خان پرسپولیسی، برای پرسپولیس، پرواز وووو، از بقیه دوستانی که اسامی شون رو نیاوردم عذرخواهی می کنم ولیکن نمی تونستم تو سایت ثبت نام کنم تا اینکه با آقای نوری اسرمی تونستم ارتباط برقرار کنم و با راهنمایی ایشون وارد سایت بشم خیلی خوشحال و مفتخرم که تونستم در کنار دوستان عزیز پرسپولیس قرار بگیرم بنده حقیر پرسپولیسی رو هم در جمع گرم و دوستانه خود پذیرا باشید با سپاس فراوان


حسین هدایتی
(در پاسخ فرهاد)

0

3

11 ماه پیش

سلام داداش خوش اومدی سالار،احمد اقا که تاج سر ما هستند و باعث افتخار این برنامه،امیدوارم بتونیم از وجود شما چیزهای زیادی یاد بگیریم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


فرهاد
(در پاسخ حسین هدایتی)

0

0

11 ماه پیش

گل سرسبد جمع هستین حسین آقا با کامنت های جذاب و اطلاعات جامع و بروز تون که مثل پل ارتباطیه باشگاه و اعضای گروهین یه جورایی، با مطالب تون استرس از آدم دور میشه واقعا؛ ما درس هواداری پس میدیم در محضر دوستانی مثل شما، بقول خودتون قهرمانی آسیا ان شاءا... الرحمان که بعد جام در جام که دقیقا یادمه پای تلویزیون بودم خیلی وقته منتظرشم، من خیلی دنبال اون متن زمان نقل و انتقالات تون میگردم و پیدا نمی کنم حسین آقا، اون موقعا گرفتار داغ دو عزیز به فاصله یک ماه بودم و نتونستم دنبال بکنم گروه رو، خیلی دوست دارم بخونم اون کامنت تون رو حسین آقا


امید فلاح

0

6

11 ماه پیش

در جام حذفی، مهم ترین موضوع بردن در نود دقیقه و بدون اخطار و محرومیت است.


آرین

0

5

11 ماه پیش

درود بر دایی کمال عزیز.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس..... کمال جان امیدوارم در کنار پرسپولیس به قهرمانی آسیا برسی و ویترین افتخاراتتو کامل کنی


خان پرسپولیسی

0

6

11 ماه پیش

چه افتخاری بالاتر از پرسپولیسی بودن عشق است دایی کمال بی حاشیه وباتعصب 💞💓💞💓💞💓💞💓🌹🚩


حسین سانبلی

0

4

11 ماه پیش

گل گفتی دائی کمال عشقی ❤️😍


پرواز

0

3

11 ماه پیش

امیدوارم کمال و سیامک و یکی دونفر از نفرات قدیمی تیم که امسال کمتر بهشون بازی رسید سال دیگه هم باشند.امیدوارم این حرفم قبل از اتمام بازی های حذفی برای تیم ایجاد حاشیه نکنه ولی.... ولش کن همون آخر فصل درباره اش صحبت و تصمیم گرفته شه بهتره.


برای پرسپولیس

0

5

11 ماه پیش

ماشاالله دایی کمال


جواد محمدی

0

3

11 ماه پیش

زنده‌باد دایی کمال باوفا واقعا پرسپولیس و ما طرفدلرا به همچین بازیکنانی افتخار میکنیم بچا فقط از تیم و کادرفنی و درویش حمایت کنید نزارید ادمایی ک دنبال اختلاف و حاشیه هستن به هدفشون برسن زنده‌باد تموم طرفدارای واقعی و مشتی ارتش‌سرخ


میجانی

0

4

11 ماه پیش

دایی کمال گتوزو


مهدی شیبک خالقداد

0

3

11 ماه پیش

سلام بچه ها پرسپولیس مجوز حرفه‌ای خودش را گرفت من الان باخبر شدم 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿


بهزادسلیمانی

0

3

11 ماه پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس در جام حذفی. مقابل هوادار تهران.


بهزادسلیمانی

0

3

11 ماه پیش

باسلام: آقا کمال تشکر می کنم از شما که قهرمان شدید واقعاً خیلی ممنون که


محمدبیگ زاده

0

3

11 ماه پیش

دایی کمال اول ازروی ماهت که دخترخانمت باشه ببوس دایی کمال باتعصب مردهستی مردارتش سرخ به شماهاافتخارمی کندتبریک تان باشه قهرمانی چندروزدیگه جام حذفی چندروزدیگه سوپرجام چندروزدیگه اسیا مبارک مبارک دایی کمال دوستت داریم بوس بوی


مرادسلمانی

0

4

11 ماه پیش

باشگاه خبرنگادان جوان تیترزده استقلال مجوزحرفه ای نگرفت.مجوزحرفه ای پرسپولیس تاییدشد


دیانتی

0

3

11 ماه پیش

درود بر دایی کمال


حسن شاهین

0

3

11 ماه پیش

بمونی برامون دایی کمال


حسین قرمز

-1

4

11 ماه پیش

کاربرpbفقط هیییییسسسس ساکت باش.توازفوتبال وهوادار واقعی بودن چیزی سرت نمیشه بخوای ادامه بدی حالتو بدمیکنم.تیمی که قهرمان شده وتوحذفی هم مدعی دیگه انتقادکردن چیه


zizi

0

4

11 ماه پیش

چشم آقای هدایتی هرچی شمابگید ان شاءالله بعدقهرمانی حذفی میریم براکل کل وکریا باگرفتن سه گانه.


حسین هدایتی
(در پاسخ zizi)

0

1

11 ماه پیش

چشات بی بلا دختر با تعصب و پر انرژی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


مرتضی عباسی نژاد

0

3

11 ماه پیش

میخواستم تشکر کنم از آقای حسین هدایتی که با نوشتن بسیار ارزنده و هنمودهای بسیار عالی باعث دلگرمی و شارژ بازیکنان ومرببان و هواداران عزیز و محترم باشگاه بزرگ و محبوب پرسپولیس میشوند بقول ما جنوبی ها دمت گرم امیدوارم آقای درویش کمافی السابق و همچنین مربی بسیار دانا آقای گل محمدی همچنان رهبری تیم را داشته باشند تا ما همچنان شاهد پیروزیهای متعدد پرسپولیس باشیم سلامتی وتندرستی تمام اعضای تیم و هواداران عزیز را از ایزد پاک خواهانم. برادر کوچک شما


حسین هدایتی
(در پاسخ مرتضی عباسی نژاد)

0

1

11 ماه پیش

مخلصتم اقا مرتضی خدا حفظت کنه داداش🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


جواد طه

0

3

11 ماه پیش

جایی گفتند که برانکو تیم نابود را قهرمان کرد ولی یحیی تیم قهرمان را پس بدون که کار سخته را یحیی کرده چون حفظ قهرمانی از بدست آوردن آن سخت تر هست . بعد هم اینکه دوران برانکو هرچی برانکو میگه مد بود ولی دوره یحیی هرکس واسه خودش فرگوسن بود و تز میداد فرقش خیلی هست یکی هم اینکه اون خارجی بود دومی هم که داشت همه به به و چه چه میکردن ولی یحیی با یک دومی چون ایرانی بود مربی نبود حالا هم که قهرمان شده حتما میخواییم بگیم با این بازیکن ها ما هم قهرمان میشدیم ما اینیم وگرنه کی هست که ندونه که برانکو هم که اومد آخرای فصل اومد بعد از چند تا بازی که حساب کار دستش اومد فصل بعد را هم دوم شد و از فصل بعدش قهرمانی هاش شروع شد به همین راحتی اونم آرام آرام پیش رفت و این شانس را داشت که حمایت صد درصدی هوادار ها را داشت ولی یحیی از همین الان خیلی ها منتظر هستند تا یه نتیجه بد بگیره و بهش گیر بدن پس ناشکر نباشیم و قدر داشته های خودمون را بدونیم اونم کسی که امسال با دو مربی خارجی تا دندان مسلح جنگید و الحق والانصاف موفق هم بود . تفکرم آرزوست . لطفا توجه داشته باشید که جام حذفی جام شگفتی هاست و یک اشتباه میتونه همه چی را به باد فنا بده پس لطفا اولا با هم خوب باشید بعد هم با یکدیگر به بی احترامی رفتار نکیم اصلا ممکن هست نزارن ما توی حذفی قهرمان بشیم و شاید هم در فینال اگه به استقلال بخوریم یه کاری بکنند که تیم ببازه یا اصلا شاید روی اتفاق استقلال بازی را برنده بشه بلاخره جام حذفی هست و هزار و یک اتفاق بهتر هست این را هم بدانیم که خود آقای برانکو بعد از ۵ سال یک بار توانست جام حذفی را برنده شود یک بار هم که به قشقایی باختیم پس همه دوستان یک دل و متحد باشید هر نتیجه ای هم که حاصل شد دست از حمایت پر از مهر خودتان از پرسپولیس برندارید انشالله که پرسپولیس این جام را از آن خود میکنه چون واقعا امسال تیم هایی را حذف کردیم که هر کدومشون قولی بودن و مدعی اون سمت هم که استقلال هرچی تیم راحت الحلقوم بود گیرش اومد و به راحتی تا اینجا بالا آمده . اگر دقت داشته باشید خیلی کم پیام میدم و اکثرا نظرات دوستان را مطالعه می کنم و دانسته های خودم را سعی میکنم بالا تر ببرم . پس خواهشا فقط حمایت کنید که فصل بعد بازی ها با چشم به هم زدنی شروع می‌شود. اتحاد آخر فصل ما باعث موفقیت فصل بعد ما می‌شود. و این را بدانید که خدا جای حق نشسته اگر قرار باشه ما قهرمان بشیم هرکسی هم هر چه قدر سنگ اندازی کنه رو سیاهی آن به خودش می ماند. پس با این علم که خدا هست فقط منطقی حمایت کنیم بلاخره تیم های دیگر هم نمیخوان بیان ببازند که اونا هم سعی خودشون را خواهند کرد ما باید دعا کنیم که روز روز ما باشه .


سیدمحمودطباطبایی
(در پاسخ جواد طه)

0

1

11 ماه پیش

درود برشما
ارتش سرخ و پرسپولیس همیشه قهرمان به خودش می‌بالد که طرفدارانی مثل شما و آقای هدایتی و دیگر دوستان عزیزم دارد
حرفتان حقه باید همه حمایت کنیم یحیی خان کارش به مراتب سختتر از برانکوی اسطوره می باشد حفظ قهرمانی از خود قهرمانی مهمتر است
درود برشما🌹👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹


روح اله فرج زاده

0

2

11 ماه پیش

اووووف آی گفتی


عبدالرضا قربانی

0

2

11 ماه پیش

تیمهای کم تماشاگر یا بدون تماشاگر باید دو استادیوم برای میزبانی از سایر تیمها معرفی کند که برای هواداران رقیب بتوانند ازهوادارانش استفاده کنند.


فرزاد زارعی

0

3

11 ماه پیش

شعور و تعصب ینی این ، دوتا کاپیتان تیم اصلا بابت نیمکت نشینی اعتراض نمی کنن ، پرسپولیس شده یه کلاس درس هم از نظر فنی هم از نظر اخلاقی


محمود تاجدینی

0

4

11 ماه پیش

دو فینال= دو پیروزی = قهرمانی وکسب سه جام


محمود تاجدینی

0

5

11 ماه پیش

وقت برای شادی داریم من هم موافقم با نظر آقای هدایتی


حسین هدایتی
(در پاسخ محمود تاجدینی)

0

1

11 ماه پیش

عزیزی اقا تاجدینی🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


خان پرسپولیسی

0

2

11 ماه پیش

افتخار مایی ،دایی کمال ،کوه تعصب وغیرتی ،،اورست پرسپولیس 🚩💖🚩💖🚩💖🚩💖🚩💖🚩💖🚩


رضا کرمی

0

5

11 ماه پیش

مرد زحمت کش


حسین هدایتی

0

12

11 ماه پیش

سلام خدمت همه دوستان عزیزم در برنامه پرطرفدار ارتش سرخ.
دوستان من،بزرگان من،منتقدین و مشوقین عزیز،هواستون هست که دوتا بازی حساس و مهم مونده تا انتقام بزرگ؟؟؟؟؟هواستون هست که باید دوتا جام دیگه بگیریم تا به کل فوتبال اسیا اخطار بدیم که ابرقدرت بلامنازع فوتبال ایران هستیم و داریم میایم تا جام آسیا رو تصاحب کنیم؟؟؟بچها الان وقت حمایت و تلاش برای تشویق و تهییج تیم پرسپولیس بزرگ هستش نه کل کل با همدیگه،
شماها میدونید ما توی این دوسال در چهار بازی چند امتیاز از هوادار گرفتیم؟؟؟؟هواستون هست که الان هوادار گربه سیاه پرسپولیس شده؟؟؟؟؟
نگران نباشیدها یحیی کاری میکنه آخر بازی روشون نشه از حقارت شکست برند خونه هاشون اما شما چرا این بازی رو جدی نمیگیرید من نمیفهمم
۱-بی خیال کل کل با هم از امروز یک دل و یک هدف کنار هم فقط و فقط و فقط به تشویق و تهییج تیم برای رسیدن به قهرمانی جام حذفی میپردازیم
۲-از منتقدینی که فنی هستند و مشوقینی که فنی میتونند حرف بزنند خواهش میکنم در انتهای فصل یعنی انشاءالله بعد از قهرمانی جام حذفی بیایین در یکی از پستهای این برنامه یک مناظره جذاب و فنی همراه با ادب و احترام داشته باشیم،طرفداری احساسی یا نقد بی سر و ته به درد اون روز و مناظره نمیخوره هر کی حرف برای گفتن داره و ادعای فوتبالی بودن داره اون روز بیاد نقد یا طرفداری خودش رو در کمال احترام ثابت کنه
۳-توی همه مطالبتون در این برنامه و تمامی شبکه های اجتماعی تا میتونید قاطعانه از درویش و یحیی حمایت کنید،مخالفان این دو مرد بزرگ اگه ببینند که افکار عمومی نسبت به شایعاتی که در مورد برکناری درویش و رفتن یحیی از تیم هستش بی تفاوت یا کم تفاوت هستند وقیح میشند تا این دو مرد بزرگ رو از باشگاه ما دور کنند،به شرفم قسم خبرهایی هستش بی تفاوت و کم تفاوت نباشید تا میتونید از این دو عزیز حمایت کنید و به وزارت ورزش اخطار بدین که عدم حضور این دو عزیز رو بر نمیتابیم و قطعا بر نمیتابیم انشاءالله الرحمان.
دو بازی،دو برد،دو جام قهرمانی+یک جام قهرمانی لیگ برتر=انتقام بزرگ
درویش،پیروانی،گلمحمدی،اتحاد هوادارها=قهرمانی آسیا
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله رضا درویش ماشاءالله یحیی گلمحمدی


مرادسلمانی

0

5

11 ماه پیش

دایی کمال کاپیتان باوفا انشاءالله به لطف ائمه اطهاروهمراهی همه شماعزیزان طوری مقابل هواداربازی کنیدهمان ۲۰دقیقه اول کارش راتمام کنیدبه امیدخدمنتظرآن دوجام هستیم.یاعلی مدد


سیدمحمودطباطبایی

0

4

11 ماه پیش

درود بر دایی کمال باتعصب🌹


امیر پرسپولیسی هزار آتیشه🔥❤🔥

0

4

11 ماه پیش

عشق است دایی کمال عشقپولیس 🤩❤🤩👌

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال