ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

کسی به فکر پرسپولیس هست؟ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

3 سال پیش

کسی به فکر پرسپولیس هست؟

کسی به فکر پرسپولیس هست؟
ارتش سرخ دات کام :
همان‌طور که همه می‌دانند تیم‌ملی فوتبال کشورمان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در مهرماه باید به مصاف امارات و کره جنوبی برود. آخرین بازی تیم ملی روز ۲۰ مهر برگزار می‌شود و روز ۲۴ مهر هم پرسپولیس باید در عربستان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال برود. اگر پرسپولیس بتواند از سد الهلال بگذرد آن‌وقت در نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده النصر عربستان و الوحده امارات برود تا تکلیف فینالیست غرب آسیا در این فصل لیگ قهرمانان مشخص شود.

همین فشردگی تقویم و البته حساسیت بازی با الهلال باعث شده تا هواداران پرسپولیس نگرانی بابت میزان آمادگی تیم‌شان برای مسابقه با الهلال داشته باشند. از آن‌طرف تیم ملی هم بازی‌های حساسی در انتخابی جام جهانی دارد اما پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که در این مورد خاص اولویت با آن‌ها هست چون پرسپولیس هم به‌عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و البته مثل تیم ملی بازی‌های فراوانی تا پایان راهش ندارد و همین یکی دو مسابقه حساس برای آن‌ها باقی‌مانده است.

به همین دلیل چند روزی است که پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی خواستار این هستند تا فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کمال همکاری را با آن‌ها داشته باشند تا بتوانند برای بار سوم در چند سال اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا و این بار به قهرمانی این مسابقات برسند.

پرسپولیسی‌ها 2 خواسته را از مسوولان فدراسیون به سازمان لیگ و داشتند. یکی اینکه برای اردوی پیش روی تیم ملی از بازیکنان و مربیان پرسپولیس دعوت به عمل نیاید و دومین که سازمان لیگ پیش از بازی با الهلال دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و فولاد را برگزار کند که البته این مورد دوم از سوی سازمان لیگ رد شد.

حالا امید پرسپولیسی‌ها به این است که فدراسیون فوتبال به بازی آن‌ها با الهلال هم نگاه ملی داشته باشد و با هماهنگی با کادر فنی تیم ملی حداقل بازیکنان پرسپولیس به اردوی پیش رو دعوت نشوند.

همان‌طور که می‌دانید برای 2 بازی اول با سوریه و عراق ۳ بازیکن در اردوی نهایی تیم ملی از پرسپولیس حضور داشتند یعنی مهدی ترابی، میلاد سرلک و وحید امیری. مساله اینجاست که برای هر 3 بازیکن در تیم ملی جانشین و جایگزین وجود دارد ضمن اینکه بازیکنی مثل ترابی اصلاً به کار تیم ملی در 2 بازی گذشته نیامد.

پرسپولیسی‌ها معتقد هستند که برای جانشینی وحید امیری 2 بازیکن باکیفیت مثل امید نورافکن و میلاد محمدی در تیم ملی حضور دارند، میلاد سرلک بازیکن بی‌جانشینی در تیم ملی نیست و پس از مصدومیت در بازی با سوریه سعید عزت‌اللهی به‌راحتی جای او را در تیم ملی پر کرد و مهدی ترابی هم بازیکن ثابتی برای تیم ملی در بازی 2 بازی گذشته نبوده و سخت است که او را بشود در تیم فعلی به‌عنوان یک بازیکن فیکس و ثابت به میدان فرستاد. همین مسایل باعث شده تا پرسپولیسی‌ها مطالبه به‌حق از فدراسیون فوتبال داشته باشند تا با آن‌ها همکاری شود و بتواند این بار به‌عنوان قهرمانی آسیا برسند.

وقتی منطقی و به دور از احساس و تعصب به موضوع نگاه می‌کنیم می‌بینیم که شاید خواسته پرسپولیسی‌ها خیلی نامعقول هم نباشد. الان در عربستان یکی، دو بازی الهلال را لغو کردند تا برای بازی با پرسپولیس تحت‌فشار کمتری باشند یا در تاجیکستان و پیش از بازی استقلال این کشور و پرسپولیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان تمام همکاری موجود را با این باشگاه انجام داد تا بتواند مقابل پرسپولیس به برتری برسند.

الان هم می‌طلبد که فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با پرسپولیس در این خصوص داشته باشد. عدم دعوت از دو تا سه بازیکن نمی‌تواند ضربه به تیم ملی بزند اما از آن‌طرف حضور این بازیکنان می‌تواند در روند آماده‌سازی و هماهنگی پرسپولیس بسیار تاثیر گذار باشد.

از طرفی تا همین امروز باشگاه پرسپولیس کمال همکاری را با تیم ملی و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشته. می‌بینیم که در مقاطع حساس مثل همین بازی با استقلال تاجیکستان پرسپولیس بدون هیچ مشکلی 2 نفر از اعضای کادر فنی خود یعنی کریم باقری و مهرداد خانبان را به تیم ملی واگذار کرد و هیچ‌وقت هم جلوی بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی نگرفت. حتی با وجود اینکه فدراسیون فوتبال برای جذب کیروش استنلی به پرسپولیس مجوز نداد اما بازهم باشگاه پرسپولیس کمال همکاری را با فدراسیون داشته. الان می‌طلبد که فدراسیون در این مقطع حساس با هماهنگی کادر فنی تیم ملی چنین امتیازی را به پرسپولیس بدهد چون درنهایت پرسپولیس هم برای بالا بردن پرچم ایران در لیگ قهرمانان آسیا و در کشور عربستان باید به میدان برود.

مدیران فدراسیون فوتبال و حتی تصمیم‌گیرندگان تیم ملی بهتر از همه می‌دانند که در شرایط فعلی با توجه به اینکه تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی بازی‌های زیادی مانده می‌شود برای 2 بازی پیش‌رو روی نام پرسپولیسی‌های تیم ملی خط قرمز کشید و حداقل از بازیکنان پرسپولیس برای این اردو دعوت به عمل نیاید.

از آن‌طرف شنیده می‌شود مدیران باشگاه هم در چند روز گذشته تمام تلاش خود را برای این مساله انجام داده‌اند و حتی نامه‌نگاری‌های هم صورت گرفته تا این اتفاق رخ بدهد.

مدیران فدراسیون می‌توانند منطقی و به دور از احساس کاری بکنند که دیگر هیچ حرف‌وحدیثی به وجود نیاید و فردا روز پرسپولیسی‌ها برای حمله به فدراسیون به آن‌ها بهانه نداشته باشند. هرچند به نظر می‌رسد که مدیران فدراسیون بخواهند در این مورد عاقلانه و با فکر و رفتار بکنند.

درهرصورت اگر این اتفاق رخ ندهد و پرسپولیسی‌ها به تیم ملی دعوت شوندکاروان پرسپولیس روز ۲۱ مهر و 3 روز قبل از بازی با الهلال با تمام ملی‌پوشانش راهی ریاض خواهد شد تا به مصاف تیم قدرتمند و متمول عربستانی برود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144524
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
آرش فرهادی

0

1

3 سال پیش

شما چه انتظاری ازفدراسیون وسازمان لیگ دارین مگه همین ها نبودن پارسال قبل فینال بازیکنای پرسپولیس فراری دادن قبل نیمه نهایی عیسی رامحروم کردن جریان رسول پناه وحاشیه قبل فینال چون نمیخواستن پرسپولیس قهرمان آسیا بشه هرکاری کردن تا پرسپولیس قهرمان نشه، ولی اگرسوگلی وزارت تیم حکومتی استقلال بودهرکمکی رامیکردن تاقهرمان بشه این فدراسیون ازاول هم اولین دشمن تیم مردمی پرسپولیس بودن کارهایی که بازیکنای تیم حکومتی استقلال کردن وحتی یه روزمحروم نشدن با کارهای بازیکنای پرسپولیس کردن شش ماه نه ماه ومحرومیت های چندروزه شدن مقایسه کنید تاکاردستتون بیاد

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال