ارتش سرخ دات کام

اخبار

کفاشیان: 90 درصد اعضای مجمع توصیه پ ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

12 سال پیش

کفاشیان: 90 درصد اعضای مجمع توصیه پذیر نیستند/در انتخابات بی رقیبم

ارتش سرخ دات کام :
کفاشیان: 90 درصد اعضای مجمع توصیه پذیر نیستند/در انتخابات بی رقیبم

علی کفاشیان در حاشیه کلاس مدیریت ساختار تشکیلات فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: فیفا و AFC هر ساله به ما توصیه می کنند چنین کلاس هایی برگزار کنیم. آنها یا خودشان مدرس می فرستند یا ما با مدرسان خودمان این کلاس ها را برگزار می کنیم تا آخرین دستاوردها را به اطلاع رسانه ها برسانیم.

وی در مورد سفری که اخیرا به سوئیس داشت، عنوان کرد: من عضو کمیته فوتسال فیفا هستم که هر 6 ماه یک بار جلسه برگزار می کند. در این دوره چند عضو جدید معرفی شدند و یکی از اعضا از سریلانکا بود. همچنین تایلند که میزبان 2012 است عملکرد خود را ارائه کرد. ضمن اینکه تغییراتی که در قوانین و مقررات فوتسال به تائید اعضا رسیده بود مورد تصویب قرار گرفت و در مورد میزبانی 2016 هم بحث شد.

کفاشیان ادامه داد: از اسفند تا خرداد ماه سال آینده کشورهایی که تقاضای میزبانی فوتسال را دارند باید برنامه های خود را ارائه کنند. بلاتر، رئیس فیفا هم تاکید زیادی روی توسعه فوتسال دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه ایران برای میزبانی جام جهانی فوتسال 2016 اقدام می کند یا نه، اظهار داشت: ما در دوره قبل هم اعلام آمادگی کردیم اما چون شرایط مهیا نبود این اتفاق رخ نداد. برای سال 2016 توانمندی هایی داریم و باید شرایط لازم را فراهم کنیم تا بتوانیم میزبان باشیم.

وی اضافه کرد: نماینده ای از فیفا به ایران می آید تا میزبانی ما را در یکی از استان ها نظاره کند. این شخص فرناندو رئیس کمیته فوتسال فیفا است که در بازی های غرب آسیا میزبانی ما را در یکی از استان ها مورد بررسی قرار خواهد داد.

کفاشیان در ادامه در مورد اینکه کاندیداهای زیادی در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و انتخابات  شلوغ شده است، گفت: شرایط خوب است و انتخابات خیلی شلوغ نشده است. آنهایی که نام نویسی کرده اند مدارک شان بررسی خواهد شد و پس از تائید صلاحیت از سوی کمیته ای که در فدراسیون وجود دارد، می توانند برنامه های خود را اعلام کنند. در نهایت 75 عضو مجمع فدراسیون پس از بررسی برنامه نامزدها رای مخفی خود را به نماینده مورد نظر خود می دهند.

وی در مورد اینکه قریب گزینه وزارت ورزش است یا شما، تصریح کرد: قریب آمده و من هم در انتخابات حضور دارم. وزارت ورزش هنوز گزینه ای را معرفی نکرده است. مجمع فدراسیون به توانمندی اشخاص و قابلیت های آنها رای می دهد و گزینه ای مشخص نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه از انتخابات کنار می کشد یا نه، گفت: من کنار نمی کشم چون با خواست اعضای مجمع در انتخابات شرکت می کنم.

کفاشیان در خصوص اینکه تاج و عزیز محمدی را از فهرست نواب رئیس خود کنار گذاشته، تاکید کرد: از قبل تاج در برنامه من نبود اما قصد داشتم عزیز محمدی را به عنوان نایب رئیس به فدراسیون معرفی کنم ولی وقتی از سفر سوئیس برگشتم دیدم ایشان نامزد ریاست شده است.

وی ادامه داد: ظاهرا محمدی اطمینان نداشت که من دوباره انتخاب می شوم و نگران بود که خودش هم نباشد. او با من هماهنگی نکرد و در انتخابات نامزد شد. به هر حال ایشان می تواند برنامه خود را به مجمع ارائه کند و در انتخابات حضور داشته باشد.

کفاشیان در مورد اینکه در انتخابات چه کسی رقیب اوست، گفت: رقیب ندارم و بی رقیب هستم. البته 5 نفر دیگر هم نامزد ریاست شده اند و در نهایت این مجمع است که رای می دهد.

وی در مورد اینکه چه نمره ای به ریاست چهار ساله خود در فدراسیون می دهد، عنوان کرد: به نمره دادن اعتقادی ندارم. ما در برخی زمینه ها خوب کار کردیم و در برخی موارد هم نتوانستیم خوب کار کنیم. ما در شرایطی فدراسیون را تحویل گرفتیم که اوضاع مناسبی نبود اما در دور آینده هر کسی که رئیس فدراسیون شود شرایط نسبت به گذشته خیلی بهتر است.

کفاشیان افزود: در حال حاضر کادر فنی تیم های ملی کار خود را انجام می دهد اما زمانی که ما به فدراسیون آمدیم تازه باید کادر فنی انتخاب می کردیم. کمپ را هم درست کردیم. در واقع ما در شروع کار بودیم و فدراسیون بعدی در ادامه کار خواهد بود و می تواند کار را جلو ببرد.

کفاشیان در مورد برنامه خنده بازار که او را "شادابیان" معرفی می کند، گفت: اشکالی ندارد، همین که مردم می خندند و شاد می شوند خوب است. خنده ذاتی است و من نمی توانم با کسی که با من تند برخورد می کند همانگونه باشم.

وی در مورد اینکه اعضای هیئت های استان ها را خودش انتخاب کرده تا رای بیاورد، گفت: همه این اعضا انتخابی بودند نه انتصابی. برخی از آنها نیز زمانی که من در فدراسیون آمدم، مشغول به کار بودند و از فدراسیون های گذشته انتخاب شده بودند و با شناختی هم که من از مجمع دارم، 90 درصد اعضای مجمع توصیه پذیر نیستند و هر کس که بهتر باشند، به او رای می دهند و برنامه ریزی می کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چگونه توانسته این درصد از اعضای مجمع را تشخیص دهد که توصیه پذیر نیستند، اظهار داشت: این مسئله را شانسی گفتم!

کفاشیان درباره اینکه گفته می شود از سوی وزارت ورزش کمک هایی به هیئت های استان ها شده تا به گزینه وزارت ورزش رای داده شود، گفت: هر کمکی که به هیئت ها شود باید از طریق فدراسیون فوتبال صورت گیرد. این مصوبه از 8 ماه قبل بوده است. کمکی به هیئت ها نشده و اگر هم بشود خوب است.

وی در مورد اینکه چگونه منتقمی هم در فهرست اوست و هم در فهرست قریب ، گفت: من از قبل به دنبال این بودم که منتقمی نایب رئیس اول من باشد و ظاهرا به عنوان نایب رئیس دوم هم در فهرست قریب حضور دارد. او یکی از مدیران توانمند ماست، در مجلس بوده و تجربه کافی در ورزش دارد و به همین دلیل مورد نظر من است.

کفاشیان در مورد جلسه اش با وزیر ورزش گفت: آقای عباسی از شخص خاصی حمایت نمی کند و من حسب وظیفه ای که داشتم برای ثبت نام نزد او رفتم و اجازه گرفتم. ایشان هم گفت ثبت نام کنید و کارتان را انجام دهید.

وی در مورد اینکه فدراسیون او استقلال کاری نداشته خاطرنشان کرد: ما هم استقلال داشتیم، هم پرسپولیس! اگر چه فدراسیون فوتبال تابع قوانین فیفا است، اما رئیس فدراسیون نمی تواند سر خود کاری انجام دهد زیرا مقررات به او این اجازه را نمی دهد.

کفاشیان اضافه کرد: اگر منظورتان توصیه هایی که از سوی وزارت ورزش یا تربیت بدنی می شده است باید بگویم ما در کشوری هستیم که ورزش مخاطبان زیادی دارد، نظرها به ما اعلام می شد و آن را بررسی می کردیم و در صورتی که منطقی بود، آن را می پذیرفتیم. این بحث توصیه پذیر ی نیست و معنایش هم عدم استقلال نیست و بهتر است اسمش را تعامل بگذاریم.

وی در مورد بودجه فدراسیون فوتبال گفت: اکنون بدهی بسیار کمی داریم و بدهی ما خیلی ناچیز است. طلبی هم از فیفا داریم که قرار شد بخشی از آن را به ما پرداخت کنند. وضعیت مالی فدراسیون خوب است.

کفاشیان در مورد اینکه تاج گفته بود به نفع او کنار می کشد، تاکید کرد: من نمی دانم؛ از خود او سؤال کنید اما در روزنامه ها خواندم او از عزیز محمدی حمایت می کند، البته تاج ابتدا گفته بود به نفع من کنار می کشد. تا 15 اسفند سیبی که در هواست صد چرخ می خورد و باید دید چه خواهد شد.

وی در مورد اینکه چند درصد شانس پیروزی دارید گفت: 14 اسفند و یک روز قبل از انتخابات  مشخص می شود!

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/26692
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال