نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
کلانی: پرسپولیس برنامه ای برای بازی با الهلال نداشت/گرم کردن بازیکنان هم مشکل داشت
ارتش سرخ دات کام :
حسین کلانی در گفت و گویی، در خصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی بسیار ضعیف و بد انجام داد و اصلا فوتبال بازی نکرد. درست تمرین نکردن این تیم در کنار خستگی بازیکنان باعث شده بود پرسپولیس همیشگی را نبینیم.
وی اضافه کرد: وقتی بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین شدند آنقدر توسط مربیان دویدند که توانی برای دویدن در 90 دقیقه نداشتند. این عزیزان مثل اینکه می خواستند یک ریکاوری سنگین انجام دهند و مثل اینکه یادشان رفته بود تیم می خواهد آماده شود که مقابل الهلال بازی کند.
کلانی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس وقتی توپ را زیر پای خود می دیدند ناگهان خود به خود به زمین می خوردند که این جای سؤال داشت. در کنار این موضوع چیدمان تیم هم بسیار بد بود طوری که حداقل فاصله بین هافبک و مهاجمان نبود و بازیکنان اشتباه می ایستادند.
پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی غلامرضا رضایی صاحب توپ می شد تک و تنها به سمت دروازه حریف می رفت و 2 نفر او را پوشش می دادند و او هم مجبور بود توپ را لو دهد. یک شوت به سمت دروازه الهلال نزدیم. برخی بازیکنان که تجربه کافی را نداشتند در ترکیب تیم بودند. در خط دفاعی نیز بسیار شکننده بودیم. خدا را شکر می کنیم که دروازه بان خارجی را داشتیم در غیر این صورت 3 توپ صد در صد دیگر هم وارد دروازه تیم می شد.
کلانی در خصوص عملکرد علی کریمی گفت: کریمی خسته است. او هر وقت صاحب توپ می شد دو نفر بالای سرش بودند و یا او را می زدند یا خودش زمین می خورد. نمی دانم چرا کریمی سرحال نبود البته به نظر می رسد کمی مصدوم است. همیشه توقع از کریمی زیاد است و به خاطر همین چون ستاره پرسپولیس است فشارهای زیادی را تحمل می کند. اگر فشار زیاد روی یک بازیکن باشد کیفیت آن بازیکن کم می شود.
کلانی در خصوص انتقاد هواداران از بی انگیزگی بازیکنان عنوان کرد: شما نمی توانید این بازیکن را با بازیکنان دهه 60 مقایسه کنید چون زمان ها متفاوت است اما باید قبول کرد توقعاتی که از پرسپولیس بود برآورده نشد و بچه ها نتوانستند جوابگوی محبت هواداران باشند.
کلانی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: من به عنوان یک کارشناس نمی توانم درباره دنیزلی و دستیارانش اظهار نظر کنم. با یک یا دو بازی قضاوت درباره یک بازی درست نیست چون من سر تمرینات هم نمی روم که بخواهم درباره او قضاوت کنم اما چیزی که مشخص بود اینکه پرسپولیس برنامه ای برای بازی با الهلال نداشت. یک کار ترکیبی از این تیم در زمین دیده نشد و جالب تر از همه بازیکنان زمان را می کشتند و به جای اینکه توپ را در زمین بدوانند خودشان در زمین می دویدند و خسته می شدند.
مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه برای تیم زحمت کشیده و شرایط و بستر خوبی آماده کرده اما متاسفانه این تیم نتیجه نمی گیرد. اگر دنیزلی در پرسپولیس است به خاطر خواسته مردم و تلاش های رویانیان بود که به ایران آمده پس بعید می دانم مسئولان باشگاه کم گذاشته باشند. وقتی اشک های هواداران را پس از بازی می دیدم خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم. امیدوارم شرایطی پیش آید تا پرسپولیس صعود کند چون در غیر این صورت ممکن است هواداران فوتبال زده شوند.
وی اضافه کرد: وقتی بازیکنان اصلی برای گرم کردن وارد زمین شدند آنقدر توسط مربیان دویدند که توانی برای دویدن در 90 دقیقه نداشتند. این عزیزان مثل اینکه می خواستند یک ریکاوری سنگین انجام دهند و مثل اینکه یادشان رفته بود تیم می خواهد آماده شود که مقابل الهلال بازی کند.
کلانی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس وقتی توپ را زیر پای خود می دیدند ناگهان خود به خود به زمین می خوردند که این جای سؤال داشت. در کنار این موضوع چیدمان تیم هم بسیار بد بود طوری که حداقل فاصله بین هافبک و مهاجمان نبود و بازیکنان اشتباه می ایستادند.
پیشکسوت پرسپولیس گفت: وقتی غلامرضا رضایی صاحب توپ می شد تک و تنها به سمت دروازه حریف می رفت و 2 نفر او را پوشش می دادند و او هم مجبور بود توپ را لو دهد. یک شوت به سمت دروازه الهلال نزدیم. برخی بازیکنان که تجربه کافی را نداشتند در ترکیب تیم بودند. در خط دفاعی نیز بسیار شکننده بودیم. خدا را شکر می کنیم که دروازه بان خارجی را داشتیم در غیر این صورت 3 توپ صد در صد دیگر هم وارد دروازه تیم می شد.
کلانی در خصوص عملکرد علی کریمی گفت: کریمی خسته است. او هر وقت صاحب توپ می شد دو نفر بالای سرش بودند و یا او را می زدند یا خودش زمین می خورد. نمی دانم چرا کریمی سرحال نبود البته به نظر می رسد کمی مصدوم است. همیشه توقع از کریمی زیاد است و به خاطر همین چون ستاره پرسپولیس است فشارهای زیادی را تحمل می کند. اگر فشار زیاد روی یک بازیکن باشد کیفیت آن بازیکن کم می شود.
کلانی در خصوص انتقاد هواداران از بی انگیزگی بازیکنان عنوان کرد: شما نمی توانید این بازیکن را با بازیکنان دهه 60 مقایسه کنید چون زمان ها متفاوت است اما باید قبول کرد توقعاتی که از پرسپولیس بود برآورده نشد و بچه ها نتوانستند جوابگوی محبت هواداران باشند.
کلانی در خصوص عملکرد دنیزلی گفت: من به عنوان یک کارشناس نمی توانم درباره دنیزلی و دستیارانش اظهار نظر کنم. با یک یا دو بازی قضاوت درباره یک بازی درست نیست چون من سر تمرینات هم نمی روم که بخواهم درباره او قضاوت کنم اما چیزی که مشخص بود اینکه پرسپولیس برنامه ای برای بازی با الهلال نداشت. یک کار ترکیبی از این تیم در زمین دیده نشد و جالب تر از همه بازیکنان زمان را می کشتند و به جای اینکه توپ را در زمین بدوانند خودشان در زمین می دویدند و خسته می شدند.
مهاجم اسبق پرسپولیس تصریح کرد: مدیریت باشگاه برای تیم زحمت کشیده و شرایط و بستر خوبی آماده کرده اما متاسفانه این تیم نتیجه نمی گیرد. اگر دنیزلی در پرسپولیس است به خاطر خواسته مردم و تلاش های رویانیان بود که به ایران آمده پس بعید می دانم مسئولان باشگاه کم گذاشته باشند. وقتی اشک های هواداران را پس از بازی می دیدم خیلی ناراحت شدم و غصه خوردم. امیدوارم شرایطی پیش آید تا پرسپولیس صعود کند چون در غیر این صورت ممکن است هواداران فوتبال زده شوند.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/28660
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |