ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

کی بود می‌گفــــت او ترســــــ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 141 اظهار نظر

-

1 سال پیش

کی بود می‌گفــــت او ترســـــــــو است؟

کی بود می‌گفــــت او ترســـــــــو است؟
ارتش سرخ دات کام :
آنهایی که درباره یحیی گل‌‎محمدی نظر می‌دادند بیشتر از هر چیزی روی کلماتی مثل ترس، احتیاط و واژه‌هایی مترادف آن تأکید داشتند. به صورت کلی یحیی در دهه اخیر به عنوان معدود چهره‌هایی از مربیان موفق وطنی شناخته شده و حتی آنهایی که فقط روی مربی خارجی تأکید داشتند با احترام درباره فن مربیگری او حرف می‌زدند. گل‌محمدی مربی جوانی نیست اما از نسلی مابین نسل مربیان سنتی ایرانی و نوگرا ظهور کرده و از اکثریت جامعه فوتبال نمره قبولی گرفته بود.
او در ذوب‌آهن موفق بود و دو جام قهرمانی (حذفی) آورد و در پدیده مشهد دست به کار بزرگی زد و سهمیه آسیایی گرفت که مهم‌ترین افتخار فوتبال مشهد در تاریخ لیگ برتر بود. تیم‌های یحیی فوتبال دینامیک و جذابی ارائه می‌دادند که مورد قبول تماشاگر عام بود و البته از نگاه کارشناسان نکات فنی جزئی اما مهمی داشت.

گل‌محمدی این اصول خود را با عیار بهتری در پرسپولیس هم پیاده کرد و البته همان قدر که رسانه قدرتمندی برای خودنمایی داشت اما چند برابر تحت فشار بود و یک باخت می‌توانست تمام دستاوردهایش را زیر سؤال ببرد که برد. باخت در ضربات پنالتی مقابل رقیب دیرینه در جام حذفی آن هم برای دو سال متوالی کاری کرد که گروه عمده‌ای از تیفوسی‌های پرسپولیس فراموش کنند او قهرمان لیگ شده و به فینال آسیا رسیده است. یحیی دو بار جام قهرمانی لیگ را آورد اما در جام حذفی موفق نبود. او کورس قهرمانی فصل قبل را هم باخت و این فصل در حالی که 8 و 5 امتیاز از دیگر مدعیان قهرمانی جلو افتاده بود به یکباره وا داد تا آنهایی که او را ترسو و محتاط می‌خواندند و می‌گفتند جگر ندارد با صدای محکم‌تری از گل‌محمدی انتقاد کنند.

خیلی از هواداران پرسپولیس از دست دادن برد مقابل تیم محمود فکری یا همان دربی‌های حذفی را نشانه‌ای از این ترس می‌دانستند و احتیاط بیش از حد را دلیل اصلی شکست می‌پنداشتند. از سوی دیگر در تمام این سال‌ها تصمیمات یحیی همیشه زیر ذره‌بین هواداران سختگیر پرسپولیس بوده و هست و همواره بسیاری از آنها نگران چیدمان ترکیب اولیه و تعویض‌های او بودند اما نقطه پایان دربی 100 درست جایی بود که هیچ کس نمی‌توانست از او ایراد بگیرد یا ترسو خطابش کند.
یحیی با ترکیبی که مقابل استقلال به میدان فرستاد غافلگیرمان کرد. او با همان ترکیبی به مصاف تیم بالای سری خود رفت که مقابل مس کرمان قعرنشین رفته بود. پرسپولیس فقط یک هافبک دفاعی داشت که حتی او هم (سرلک) هافبک دفاعی اهل تکل و درگیری و جارو کردن فضای مقابل خط دفاعی نبود. ترکیب سروش- سرلک در مواجهه با سه هافبک میانی حریف فوق‌العاده ریسکی به نظر می‌رسید اما پرسپولیس در نیمه نخست تیم برتر میدان شد و با اختلافی اندک فوتبالش را به حریف تحمیل کرد و اتفاقاً سروش و سرلک از بهترین‌های زمین بودند.

از یحیی سابقه تعویض در دقیقه 46 جز مواردی اندک که بیشتر شامل مصدومیت بازیکن اصلی بوده نداشتیم اما تعویض او در شروع نیمه دوم فوق‌العاده هوشمندانه، به موقع و درست بود و خیلی زود اثرش را گذاشت. معمولاً این نقد به یحیی و یا حتی برانکو وجود داشت که دیر تعویض می‌کنند و در بازه زمانی باقیمانده نمی‌توان از بازیکن جانشین توقع تغییر جریان بازی یا گلزنی داشت اما بیرون بردن عبدی که به عنوان تک مهاجم تحرک و خطای کمتری نسبت به عیسی مقابل مدافعان استقلال داشت کاری کرد تا همین تعویض و همان یک شوتی که ساپینتو درباره‌اش گفته بود برنده دربی را تعیین کند.

تغییرات بعدی یحیی نیز همه در راستای بهبود شرایط تیمش و البته کنترل حریف اعمال شد و جواب داد. یحیی، عمری را به جای ترابی نیمه‌مصدوم به بازی فرستاد تا در شرایطی که استقلال دو تکه شده بود از سرعت عمری برای ضدحمله استفاده کند اما تیم او آنقدر عقب رفته و دنبال حفظ برتری‌اش بود که خبری از ضدحمله نشد. یحیی حتی اینجا هم ترسو نبود و آنقدر به مدافعانش گفت بالا بیایند و تیمش را به جلو فراخواند که در زمان عقب افتادن از حریف هم اینقدر برای جلو رفتن تقلا نمی‌کرد!

محکم کردن کمربند میانی با حضور اسدبیگی و البته استقرار فرشاد فرجی در خط دفاعی برای بیشتر کردن لایه‌های دفاعی و البته موفقیت روی هوا در حالی که استقلال از میانه زمین و کناره‌ها دائم توپ می‌ریخت هم دیگر تغییرات درست و به موقع یحیی بود که تدابیر تهاجمی استقلال را کاملاً خنثی کرد تا جایی که حریف با استفاده از تمام مهاجماش و هر آنچه در چنته داشت حتی یک موقعیت گل بالای 50 درصد خلق نکرد.

عیسی گل سه امتیازی و تعیین‌کننده زد، امیری مثل همیشه برای پیروزی تیم فداکاری کرد، بیرو مثل یک رهبر از دروازه به تیمش آرامش بخشید، سروش بهترین بازی فصلش را در بهترین زمان ممکن ارائه داد، گولسیانی و پورعلی گنجی حتی بی‌اشتباه کار کردند، نعمتی این بار در دربی گل نزد اما از آن دربی که گل زد فوق‌العاده بهتر بود، سرلک مطمئن و شجاعانه بازی کرد و عبدی کم نگذاشت اما بهترین و مؤثرترین عضو تیم یحیی در رقم خوردن مهم‌ترین پیروزی فصل یحیی گل‌محمدی بود. مربی‌ای که بعد از دربی 100 دیگر نمی‌شود ترسو و محتاط خطابش کرد.

یحیی رکورد شکست / 10 دربی بدون باخت
یحیی گل‌محمدی تاکنون شکستی در دربی نداشته و البته با پیروزی در دربی ۱۰۰، رکورد شکست‌ناپذیری خود در این رقابت حساس را حفظ کرد. این مربی در کنار امیر قلعه‌نویی تنها مربیانی هستند که در ۱۰ دربی نخست خود باختی نداشتند. قلعه‌نویی در دو دربی آخر خود متحمل شکست شد و بدون باخت در دربی باقی نماند ولی گل‌محمدی بین مربیان بدون باخت دربی، رکورددار بیشترین تعداد بازی است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154373
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی فیاض

-2

1

12 ماه پیش

عرض سلام و درود خدمت دوستان عزیز. من الان هم میگم یحیی بشدت محتاط و ترسو بود نشون به اون نشون که اکثر بردهای پرسپولیس با اختلاف یک گل بود،در چند بازی که پرسپولیس نتیجه نگرفت هم عاملش تفکرات دفاعی یحیی بود، یحیی وقتی انتقادات را پذیرفت و به حرف هواداران گوش گرفت که نباید بعد زدن گل اول تیم را عقب بکشه فهمید که میشه شجاع بازی کرد و نتیجه اش شد این چند بازی آخر


جعفر باقری

0

1

12 ماه پیش

،❤️❤️❤️❤️❤️❤️


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

1 سال پیش

خواهش میکنم وظیفس🙏🏻🙏🏻🙏🏻🌷🌷🌷


zizi

0

5

1 سال پیش

امیدسرمدی لطفادرست صحبت کنیداین حرفاچیه..ماهمه امون منتقدومدافع یحیی باهم قول دادیم بعدلیگ وحذفی بحث میکنیم درموردیحیی خودتم میدونی جزیه بارمن همیشه ازیحیی حمایت کردم وتااخرش هستم وپاپس نمیکشم ولی این حرفایی که شمامیگین درشان یه پرسپولیسی نیس آقای هدایتی که همیشه باعث روحیه وامیدهمه هواراست وجودشون نعمته آقای اسرمی وقلمراد فک کنم قلمراوبودمیگفت اسکوچیچ بیادپرسپولیس ولی الان تواین برهه لازم نیس همدیگرو بکوبیم الان فقط بایدحمایت کردازتیم وهمه کنارهم باشیم بااتحادمون بازیکنامون روحیه میگیرن باانگیزه میرن براقهرمانی ان شاءالله


حمیدرضا مرادی

0

4

1 سال پیش

با سلام به همه پرسپولیسی های عزیز دوستان عزیز نه اینکه آقا یحیی الان تو صدرجدوله این نظر رو میدم ولی واقعا قدر آقا یحیی رو بدونیم مربی خوبی هست هم حاشیه نداره هم خیلی آروم هستش الان یاغی استقلال رو ببینید چه وحشی هست


سجاد سامنی

-2

7

1 سال پیش

درود بر یحیی گل محمدی حتی از کلوپ انگلیسی هم بهتره


احمد نوری اسرمی

-5

6

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس . برانکو هشت ماه بدون حقوق کار کرد و یک سال دیگه قرارداد داشت و میتونست مثل مستراحچونی یک سال بشینه تو خونه و پولش رو از ملت ایران بگیره ولی این کار نکرد . برانکو شب قهرمانی حذفی به همه بازیکنا از جیبش نفری دو هزار یورو داد و آخر کار هم چهل و پنج هزار یورو تخفیف داد . کسی که برانکو رو قبول نداره یعنی فهمی از فوتبال نداره و باید بره غازچرونی


برای پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس ممنون امیدوارم همیشه تو زندگیت موفق باشی❤️🌹


عشق فقط پرسپولیس

-1

8

1 سال پیش

کاربر سرخدل عاشق. بعد لیگ و جام حذفی بهت میگم کجا و چیا گفتی . اینقدر هم برانکو برانکو نکنید . برانکو اگه خوب بود نمی‌رفت واسه پولش دست به دامان جاهایی دیگه بشه ! مثل آدم میومد حرفشو میزد . یحیی امپراطور دست کمی از برانکو نداره ، دو بار تیم پرسپولیس رو تا فینال آسیا برده . یه کم منطقی باش . خداروشکر یحیی تیم رقیب رو برد .


zizi

0

9

1 سال پیش

ان شاءالله آخرفصل وانتهای بازیای حذفی جشن دوقهرمانی باهم میگیریم به امیدخدا به یاری حق


zizi

0

6

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس مرسی ممنون همچنین برای شمازندگی برقرار


عشق فقط پرسپولیس

-1

6

1 سال پیش

هواداران محبوب پرسپولیس ، ان شاءالله همیشه در عرصه های زندگی سلامت و پیروز باشید . به ویژه کاربران ، zizi ، حسین خان هدایتی ، برای پرسپولیس ، قرمزته ، آرین ، زکی پور ، دکتر خلیلی


حسین هدایتی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

0

2

1 سال پیش

۱-توی همه مراحل زندگیت برات آرزوی موفقعیت و سلامتی دارم
۲-خدا میدونه چقدر برام عزیزی
۳-این چند روز بیشتر پیام بزار بازی حساسی جلوی پیکان داریم
۴-آخر لیگ انشاءالله توی یکی از پستها در کمال احترام و رفاقت مناظره و تبادل اطلاعات میکنیم


عشق فقط پرسپولیس

-1

5

1 سال پیش

سلام خدمت کلیه هواداران با تعصب پرسپولیس . کاربر قرمزته ، شما لطف دارید ، من وقتی هواداری اینجا میاد متنی میزاره و بطور مکرر ، همش میگن یحیی ترسو ، یحیی اینجوره ، اصلا اینو نمی‌پسندم. یحیی در حال حاضر سرمربی پرسپولیس ، من مخالف انتقاد نیستم ولی اصولی ، فوتبال هم برد داره هم باخت . پرسپولیس وقتی باخت می‌کرد آقایون همش عامل باخت پرسپولیس رو یحیی میدونستن ، چرا نمیگن داور مقصر بود ، تو بازی هوادار همون موقعه ای که گل رو خوردیم قبلش برید ببینید روی بازیکن پرسپولیس خطا شد ولی داور نگرفت ، توی بازی فولاد داخل محوطه جریمه چرا خطا روی دیاباته گرفته نشد ؟ اینا یحیی مقصره . چند نفری رو که نام بردم ، واقعا همه بر ضد یحیی صحبت کردن . چند تای دیگه هم هستن ، گودرزی . کرمانی و الیاسی فعلا بزار لیگ تموم بشه . به لطف خدای متعال پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان میشه . ان شاءالله . آقای سرخدل عاشق خطاب به شما ، شما با من سر اینکه یحیی الان سرمربی تیم پرسپولیس ، داشتی کل کل میکردی . چطور میگی یادم نمیاد !


سرخدل عاشق
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-3

0

1 سال پیش

برادر داری زود جفتک میندازی صبر کن بازیهامون تموم بشه ان شالله دبل کنیم بعد هر چی خواستی بگو من عاشق پرسپولیسم بخدا چیزی که برام دردسر شیرین بوده همین گیر دادن حامیای یحیی بعد بردها به انتقاداتم بوده من اینجا رو خونه هواداران پرسپولیس میدونم ما یه خانواده هستیم هیچکس بد خانواده اش رو نمیخواد یه سری حالا میان بی احترامی میکنن یا تهمت دلالی میزنن اینا رو من گفتم قبولشون ندارم یا شایدم نفوذین من هیچوقت دشمن یحیی نبودم و نیستم همیشه هم اصولی با دلیل و منطق ازش انتقاد کردم به جز قبل دربی گه جوگیری استقلالیا رو میدیدم زورم میومد که یحیی با شل گرفتنش بهشون انگیزه و امید داد که شاخ بشن یکی دو بار احساسی نظر دادم شما هم کارت اشتباهه هوادارایی که وقتی ۸ و پنج امتیاز از رقبا جلو بودیم و قهرمانیمون قطعی بود با وجود این همه بازیکن باتجربه و با شخصیت دیدن قهرمانی از دستشون داره میره بخاطر عشق به پرسپولیس ناراحت بودن به یحیی ایراد وارد کردن درسته با سختی و زجر بازم رسیدیم به صدر و شرایط خوبی داریم ولی باید حق داد به هوادار چون دغدغه تیمش رو داره و البته برای بازیهای حساس پیش رو هم نگرانه پس الان وقتش نیست مخصوصا بعد برد شیرین دربی نمک پاشیدن به زخم هواداران با تعصب و کام شیرینشون رو تلخ کردن کار قشنگی نیست البته ما خیلی هم حمایت کردیم ولی انتقاداتمون بیشتر بوده ولی تو اینستا و سایت هایی مثل ورزش سه تا دلتون بخواد با رقبا درگیر شدیم ببینین سایتی مثل ورزش سه کاملا خط دهی میکنه به سود استقلال من ازش خیلی نفرت دارم ولی مجبورم بخاطر پیگیری فوتبال خارجی بعضی وقتها سری بهش بزنم یارو یه جام رو با هفده پنالتی و فدراسیون بی در و پیکر و ... گرفته بعد دربی ورزش سه میاد تیتر میزنه و رکوردهای تیمش رو به رخمون میکشه یکی از ناراحتی هواداران ما هم همینه پارسال نباید تغییر تاکتیک میدادیم و جلوی تیمهای درپیت امتیاز از دست میدادیم تا تیم رقیب با اون بی کیفیتی بیاد قهرمان بشه و شاخ بشه ولی در کل من اعتقادم به اینه ما باید رو کار و کیفیت خودمون متمرکز بشیم و آنقد قوی بشیم که به قول برانکو داورا هم حریفمون نشن و جز این راهی نداریم...


برای پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

آقای مهران نوید شاید باورش برات سخت باشه بازی دیروز یحیی دقیقه ی نود تعویض کرد بعد میگی زود؟ خوشم میاد نتیجه های تیم رو فکر می کنید به خاطر انتقاد خودتون هست. اومدی یچی بگی درحالیکه معلومه بازی دیروز ندیدی درست


مهران نوید

-5

1

1 سال پیش

یحیی ترسو بود وگرنه با ۵ امتیاز بالاتر نمیرفتیم رده سوم ولی وقتی دید داره اعتبارش زیر سوال لج بازی رو کنار گذاشت و تعویض هاش رو بموقع کرد و تیم رو بجای چرخوندن توپ تو زمین رو به جلو کرد . خدا کنه به حالت تدافعی بر نگرده و با جسارت بازی کنن . مزد ترس باخت هست


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

ادامه : چپ روی همون قدر خطرناکه که راست روی . برای من منتقد همونقدر ارزشمنده که حمایتگر . اما در فضایی آکنده از تحمل و احترام متقابل ، منطقی و اصولی انتقاد کنیم و منطقی و اصولی هم حمایت کنیم ، هر کدام در جای خود و با ادبیاتی مناسب در شان و شخصیت هم .


فرشاد شیخ الاسلامی

0

3

1 سال پیش

من معمولا" کمتر به بخش تحلیلها میام و کامنت میزارم ولی دیروز و امروز اومدم و نظرها رو از اول با فراغ بال خوندم و کامنتای پر و پیمون بعضی از دوستان را دیدم و خوندم ، چه فضایی درست کردین !!!!!! بحث های داغ و بعضا" کامنتایی که توش کلمات غیر اخلاقی و کلماتی که نشان از کبر و غرور بعضیها میداد . ظاهرا" بحث نیمه کاره موند تا ترجیح داده شد که فعلا" بخاطر شرایط پرسپولیس در این مرحله از بازیها معلق بمونه تا در پایان فصل از خجالت همدیگه بر بیان .😀😃 از حمایتهای چشم بسته و غیر اصولی دیدم تا انتقادهای بی پایه و تکراری و کور . از منتقدی دیدم که خودش را "صاحبخانه " میخواند و با اعلام داشتن پروژه ای در دست ، گفتار و حرفهای هواداران و حامیان را مثل موش آزمایشگاهی سبک و سنگین و طبقه بندی میکرد و نظرات اونا رو بقول خودش نمیخوند چون وقت نداشت و از طرفی هم میخوند و دسته بندی میکرد و نمیدانم چطور میشه یک بام و دو هوا بود و خیلی قاطع نظر داد !!!!! با پنبه سر برید و همزمان شمشیر دو لبه داموکلس باشی و بقیه را از دم تیغ بگذرانی . البته پاسخ " درخور " هم به ایشان توسط دوستان داده شد و از طرفی با دوستانی هم روبرو باشی که معیار طرفداریشون و خط قرمزشون فقط شخص باشه و اولویت دومشان تیم پرسپولیس و تاریخ پرافتخارش باشه . منتقد صرف و حامی صرف ، دو لبه یک قیچی اند، بهمان اندازه که حمایت بی چون چرا و چشم پوشی و ندیدن معایب تیم و ترکیب چینی میتونه بد و خطرناک باشه انتقاد غیر اصولی و مغرضانه و مخالف خوانی میتونه به تیم ضربه بزنه بطوریکه وقتی این دو در کنار هم قرار بگیرن بدون اینکه متوجه باشن در یک راستا و اونهم ضربه زدن به ارکان باشگاه در کنار هم قرار میگیرن . گذشته از همه ی این اوصاف ، فقط حفظ تعادل و رعایت حقوق پرسشگر و حمایتگر در تکامل و بهبود وضع موجود و پیشرفت میتونه به کمک تیم بیاد و باعث ارتقای تیم و باشگاه بشه . در مسائل اجتماعی و سیاسی هم دقیقا" همینطوره . ذهن پرسشگر و خلاق و حتی منتقد باید سوال بپرسه ، نقد کنه ، به چالش بکشه تا از دل اون انتقادها ، معایب شناخته بشه ، اصلاح بشه و رشد کنه . چپ روی


جمشید معمار

-1

7

1 سال پیش

خیلیم باشهامت هست یحیی


Mr.KAssRA

-7

1

1 سال پیش

برانکو تیمی رو تحویل گرفت که در بحران بود ، و با وجود اینکه دستش خالی بود از بازیکن ، پرسپولیس رو متحیر کرد، اما یحیی تیمی رو تحویل گرفت که در اوج خودش بود ، اینه فرق برانکو و یحیی


محمد امیری

-3

3

1 سال پیش

این عزیزمون قلمراد انگار فیلم زیاد می بینه !!!!!پروژه بی نظیر تو دنیا ؟؟ ناموسادیگه چی ؟


برای پرسپولیس

-1

4

1 سال پیش

آقای محمد امیری یادمه قبل دربی با اینکه سروش رو هم بازی می داد یحیی، گفتی هیچ امیدی نیست ببریم. الان چجور روت میشه بگی این حرفو؟ سه بازی قبلش هم با سروش بودیم و اول فصل هم همینطور. در ضمن با همین دو هافبک دفاعی بیشتر بازی ها رو بردیم. حداقل قبلا یک حرفی زدید الان سکوت کنید از خجالت. والا من وقتی تیم مقابل سپاهان باخت، از خجالت چند وقت رفتم و هیچ پیامی نمی دادم. هعی


عشق فقط پرسپولیس

-1

5

1 سال پیش

شما ادب وقتی یاد گرفتی بعد بیا صحبت کن . یه پرسپولیسی با تعصب نمیاد در خصوص تیمی بزرگی مثل بزرگی مثل پرسپولیس و سرمربی محترم(یحیی امپراطور ) اینجور متن نمیزاره . ما هوادار پرسپولیس هستیم و قابل احترام ، هر کی میخواد باشه . ولی نباید شما بیایی یه تعدادی رو جوجه هوادار خطاب کنی ! تا یحیی خان امپراطور تو پرسپولیس هست اسکوچیچ کیلو چند کاربر قلمراد. بله فقط اومدی یه نظر اینجا بدی و بری . هوادار متعصب فکر و ذهننش و یکی از اولویت هاش پرسپولیس باشه . متاسفانه شما اینجور هواداری نیستی ، بهتر بری دنبال کارات ، چون اولویتت چیزهای دیگست . بفرما


zizi

-2

4

1 سال پیش

کاربرقلمراداصلامهم نیس بخونی نخونی فقط بگم جوابتومیزارم براآخرفصل ان شاءالله چون قول دادم ادامه ندم به این بحث


حسین هدایتی
(در پاسخ zizi)

-2

2

1 سال پیش

منم نمیخواستم تند بشم روش اما همش حرف مفت زد جواب درخور گرفت


قلمراد دوم

-2

3

1 سال پیش

ضمن ادای احترم ویژه به قرمزته


متاسفانه دنیای مجازی جولانگاه آدمهایی شده که تو دنیای واقعی به حساب نمیان و برای دیده شدن تو دنیای مجازی هم جز بی اخلاقی چیزی برای ارائه کردن ندارن

من گفتم منتقدین با انتقادشون به یحیی و تیم کمک کردن به ریل قهرمانی برگردن میگن گفتی انتقادات من این کارو کرده چه توضیحی میتونه یه همچین آدمی که معانی رو به عمد تغییر میده قانع کنه

اگه انتقاد و فشار بموقع نباشه کار از دست میره همانطور که از دست رفت و اگه فشارها نبود با همون دو هافبک دفاعی و بازی ندادن به عبدی و سروش همچنان بدون خلق موقعیت
از گردونه قهرمانی حذف شده بودیم

وقتی گفتم جوجه هوادار کسی رو مخاطب قرار ندادم و اصلا منظورم نسل جوان و یا بچه‌ها نیست منظور کسی است که در مقام هوادار درک درستی از حمایت تیم نداره و فکر میکنه حمایت یعنی سرپوش گذاشتن رو ضعفها و طرفداری به هر قیمتی، مثه هوادار و مسئولی که اون مطلب در مورد هند رو تو سایت باشگاه منتشر کرد و یا اون مجری که تو صدا و سیما با بی اخلاقی و بی توجه به مخاطبین رادیو تلویزیون تیم حریف رو تحقیر میکنه و یا هوادار و کاربری که از حرکاتی نظیر حرکت بیرانوند و عبدی تو دربی حمایت میکنه
وقتی گفتم جوجه هوادار کسی رو مخاطب قرار ندادم اما از قدیم گفتن حرفو بنداز رو زمین صاحبش برش میداره کسی که جوجه هوادار نباشه چرا باید شاکی بشه

من بارها و بارها با ذکر نام کاربریم که خود این نام کاربری هم خودش یه فضول یاب و جوجه یابه مورد خطاب و ناسزا قرار گرفتم تا حرف زدم

من عضو یک گروه تحقیقاتی هستم که داریم برای یه پروژه که تو دنیا بی نظیره کار میکنیم و حق حضور تو دنیای مجازی رو نداریم اما به عشق پرسپولیس یه گوشی و سیمکارت به نام یکی از دوستام خریدم که فقط برا اومدن تو این برنامه ازش استفاده میکنم
کاری که ما میکنیم بطور کلی اینه که گفتار و کردار افراد رو همزمان با بررسی دی ان ای اونها بررسی میکنیم ما تا جایی پیش رفتیم که با بررسی گفتار و کردار افراد میتونیم درست مثه نتیجه دی ان ای نسبت خانوادگی افراد رو تشخیص بدیم و حتی خیلی بیشتر از این میتونیم نوع تربیت و مشاغلی که در نسلهای گذشته داشتن رو تشخیص بدیم در واقع اگه بخوام از تخصصم در مقابل ناسزاها استفاده کنم و با استناد به رفتاری که از خودشون نشون میدن جوابشونو بدم متاسفانه بعضیها به فلانی بودنشون شک میکنن اما بخاطر حضور آدمهای محترمی نظیر شما از این به بعد حتی اگه تا آخر عمر خونه نشین باشم و تمام وقت تو این برنامه باشم بجز نظر شما و چند کاربر محترم دیگه رو نمیخونم و از این لحظه به بعد جواب من به فحاشیون خاموشیه

روزگار خوب و خوشی برای شما آرزو میکنم


حسین هدایتی
(در پاسخ قلمراد دوم)

-2

4

1 سال پیش

احسنت عزیزم مرحبا به این شعور و معرفت درد بلای عشق فقط پرسپولیس بخوره تو سر هر کی که نمیفهمه منم حرف انداختم ببینم کی بر میداره،اصلا خاک بر پدر و مادری که بچه ای تربیت میکنند که حرفهای عشق فقط پرسپولیس رو نمیفهمه،بازم ببینم کی بر میداره،کلا تف به روی کسی بیاد که در مورد یحیی منصفانه حرف نمیزنه بازم ببینم کی بر میداره،فلانی هم مادرته،مگه من گفتم فلانی یعنی چی ببینم خودت چی بر میداری،توی دنیای واقعی اولین بازی بیا استادیوم داد بزن روبرو جایگاه قلمراد درسته همه میخندن اما من پیدات میکنم و خیلی توی دنیای واقعی باهات حرف میزنم،برای من ادای ادمهای حسابی رو در نیار،وقتی میگم تمومش کن بهت رحم میکنم خب تموم نکن چشاتو ببند تماشا نکنی چون حرص میخوری قطعا مثل الان


عشق فقط پرسپولیس

-2

2

1 سال پیش

سلام خدمت کاربر قرمزته. من همیشه موافق متن هایی هستم که شما میزارید و همیشه گفتم خدایا شکرت که یکی از هواداران محبوب و باغیرت و با تعصب پرسپولیس کاربر قرمزته هست . آقا شما یه جایی گفتید که نباید من اینجور میگفتم ، اینجا من میپرسم چرا فرق بین هوادار گذاشته میشه ، چرا نباید هوادارانی که پرسپولیس رو قبول ندارن اینجا باشن . سوال من اینه کاربر قرمزته؟ چرا وقتی پرسپولیس خودش سرمربی داره کاربر قلمراد اسم مربی دیگه میاره اونم توی اون شرایط ؟ مگه ما اسممون رو هوادار پرسپولیس نمیدونیم؟ چرا مگه غیرت نداری ، مگه ما رو جوجه هوادار نمیدونن . پس چرا توی این برهه زمانی باید این نفر اینو بگه . به این میگن هوادار به نظر شما ؟ بابا به خدا متعال قسم میخورم این هوادار پرسپولیس نیست ، فقط اومدن اینجا نظر بدن یا علی . واست آدرس میارم . از اینایی که نام بردم واستون میگم با مستند باهاتون صحبت خواهم کرد که چیا گفتن . بابا ایشون شرایط سنیشو واسم یدک میکشه یا متعصب بودنشو به رخ من میاره ! یا چقدر توی این توی این برنامه هستش. بابا اینجا به احترام پرسپولیس و هواداران محترم فعلا چیزی نمیگم و جواب اینا رو محکم میدم . پرسپولیس خط قرمز منه .


قرمزته
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-1

2

1 سال پیش

ممنون شما لطف دارید
خوبی از خودتونه

ولی اینم در نظر داشته باش
پرسپولیس حدود ۵۰ میلیون هوادار داره
واقعا رقم بزرگی است
مشخصه تو این حجم هوادار
که همگی هم عاشق و دلداده پرسپولیس هستند
و دوست دارند همیشه تیمشون تو بهترین شرایط باشه.
اختلاف نظر وجود داره .

ما با این مشکل نداریم
که هر کسی هر نظری بده
ولی مشکل اینجاست که بعضی ها با تمسخر و توهین به کادر فنی پرسپولیسی مون نظر میدن
و این بده ، خیلی هم بده .

کسی اگه واقعا پرسپولیسی باشه
به یه پرسپولیسی فحش نمیده یا مسخره اش نمیکنه.
حالا گیریم طرف تو خلوت خودش
احساساتی بشه به خاطر بد نتیجه گرفتن تیمش
و از سر ناراحتی یه فحشی به کسانی که فکر میکنه باعث عدم برد تیمش شدند بده .
ولی اینکه تو یه جمع پرسپولیسی بیاد
فحاشی کنه به کادر پرسپولیسی و بازیکنان پرسپولیس این خیلی خیلی بده .

خب اون موقع چه فرقی با بعضی از طرفداران استقلال ، سپاهان و تراکتور و ... داره که همیشه دارند به پرسپولیسی ها توهین می‌کنند.

ما هم حداقل انتظارات رو داریم
اونم اینه که به هواداران، بازیکنان ، پیشکسوتان و کادرفنی پرسپولیس احترام بزارید
و اگر هم انتقادی دارید کاملا محترمانه و با دلیل و منطق بیان کنید
و در قبال هم شنوای دلایل خلاف نظرشون باشند .

به نظر بنده حقیر
اون کاربرانی که شما اسم بردید
باید از این سایت برند
به احتمال خیلی زیاد پرسپولیسی هستند
چون اکثر مواقع با رعایت ادب و احترام نظر میدن .
و کمتر دیدم به کادر مون توهین کنند .

حالا یه جاهایی با هم اختلاف نظر داریم
که اون هم با صحبت کردن با دلایل منطقی و حفظ آرامش و صبوری
قابل حله و چیز خاصی نیست .

بنده به ندرت تو سایت پیام میزارم
ولی عوضش
تو مواقع نیاز
تلافیشو رو درمیارم و طولانی پیام میزارم .
همیشه هم سعی میکنم
روزانه وقت بزارم و همه پیام‌های کاربران رو بخونم .

شما مشخصه
جزو طرفداران متعصب و البته با درک و با قدرت تجزیه تحلیل بالایی هستید .
ولی یه نقطه ضعف کوچیک دارید که بعضی مواقع رو هیجانات منفی تون کنترل ندارید
مخصوصا در برخورد با هواداران خودی .
که با توجه به دلایل ذکر شده
اگه بتونید در برخورد با نظرات غیر منطقی هواداران خودی هم کنترل داشته باشید و به اعصاب خودتون مسلط باشید .
مطمئنا هم برای خودتون بهتره هم برای پرسپولیس .

پرسپولیس به هوادارنی
مثل شما همیشه نیاز داره
چون با درک بالایی که دارید در مقابل هجمه های طرفداران تیم‌های رقیب مثل سپر عمل میکنید


محمد امیری

-2

2

1 سال پیش

من یکی از افرادی بودم که نسبت به اینکه دوتا هافبک دفاعی میزاره یا اینکه به سروش بازی نمیده معترض بودم معلوم شد حق داشتم هم من هم خیلی از دوستان از نیم فصل داریم حرص میخوریم چرا پرسپولیس کبیر باید حتی تو آزادی هم با دو هافبک دفاعی بازی کنه ، اگه اقا یحیی گوش میکرد الان خیلی از اینم بهتر بودیم


محمد امیری

-2

3

1 سال پیش

نمیدونم متن رو نمیخونید یا من اشتباه میخونم اگه توجه کنید نوشته یحیی تیم رسانه ای خوبی داره یعنی بعید نیست چندتا از این کاربرها که بیش از حد سنگ یحیی رو به سینه میزنند از همین تیم رسانه ای باشند بعد نوشته ترکیب دربی مثل مس بوده پس دو بازیه خوب شده یه هافبک دفاعی میذاره وسروش هم بازی میده وهر دوبازی هم موفق شد پس معلومه هوادارانی که میگفتند دوتا هافبک دفاعی نذار و چرا سروش بازی نمیدی حق داشتند الان دیگه آخر فصله بهتر نبود اقا یحیی خیلی قبلتر اینکار رو میکرد از نیم فصل هوادارها میگن چرا دوتا هافبک دفاعی میذاری چرا سروش بازی نمیدی و چرا وچرا ... ولی مربی ما یا لج کرده بود یا شایدم میترسید حتی بازیهای آسون و تو آزادی رو هم با دوتا هافبک دفاعی بازی میکرد ولی دیدیم جلو تیم استقلال که بازی سختی هم بود بایه هافبک دفاعی بازی کردن بدتر که نشدهیچ بهترم شدیم، پس عزیزانی که سنگ اقا یحیی رو بیش از حد به سینه میزنید (بیش از حد واسه این میگم چون نمیگم از مربی تیممون حمایت نکنیم برعکس باید حمایت کنیم هر کی باشه فرقی نداره تا آخرین لحظه باید حمایتش کنیم ولی نه مثل بعضی از دوستان که آدم حس میکنه بیشتر طرف مربی هستن تا اینکه طرف تیم باشن )


قرمزته

-1

6

1 سال پیش

یادتون باشه
منتقدان یحیی و موافقان یحیی
اول طرفدار پرسپولیس هستند بعد موافق یا منتقد یحیی .
و باید احترام هوادار پرسپولیس با هر نظری رو نگه داشت ، چون احترام به هوادار پرسپولیس یعنی احترام به خود پرسپولیس .
پرسپولیس با هوادارانش هست که شده پرسپولیس و بدون هوادارنش هیچی نیست .

از اواخر فصل پیش
با شیطنت کانال ها و سایت های تیم‌های رقیب
یه دودستگی مسخره ای تو تیم افتاده ، بر سر بودن و نبودن یحیی .
که باعث دودستگی تو تیم شد
که این دودستگی مثل آتش زیر خاکستر از اوایل فصل با ما بوده و متاسفانه هنوز هم ادامه داره .
از طرفی باب شدن این دودستگی تو تیم خیلی خیلی خطرناکه
و داریم خودزنی رو تو تیم باب میکنیم .
به خدا خیلی مسئله پیچیده ای نیست
ولی با مغلطه هایی که سایت ها و کانال های تیم‌های رقیب کردند برامون پیچیده اش کردند .

در هر صورت
به عنوان یه هوادار پرسپولیس بهتون هشدار میدم .
اگر پرسپولیس رو دوست دارید و
دوست دارید همیشه این تیم بدرخشه
تو این مقطع خاص باید حواستون رو جمع کنید
که هر نظری مخالف نظر خودتون دیدید
آرامش خودتون رو حفظ کنید و با دلیل و منطق با هم تبادل نظر نکنید .
و اگر یه هوادار پرسپولیس با ادبیات نامناسبی باهاتون صحبت کرد
آرامش خودتون رو حفظ کنید و به خاطر پرسپولیس یا باهاش با احترام صحبت کنید یا حتی المقدور بهش چیزی نگید .
و همین که بهش بگید
به خاطر پرسپولیس و آرامش پرسپولیس جواب فلان توهینت رو نمیدم
خودش کار هزار تا فحش رو میکنه .

باز هم هشدار میدم
رقبای ما اونقدرها که رو تضعیف ما حساب کردند رو تقویت خودشون حساب نکردند .

فصل‌های گذشته
با انواع اقسام تهمت
مثل بابامسعود ، جام اسنپی ، حمایت داوران از پرسپولیس و ...
خواستند مانع موفقیت پرسپولیس بشن .

از اواخر فصل پیش
دودستگی بر سر بودن و نبودن یحیی هم بهش اضافه کردند ‌.


سیدعلی قاسمی

0

3

1 سال پیش

دير به سروش بازی دادید اگه زودتر به اعتماد می کردی علان با خیاله راحتی بازی می‌کردیم بعد يکی ديگه مسله سروش ميخوايم من، آقا يحيي رو خیلی خیلی دوست دارم این راگفتم که آقا يحيي ناراحت نشه. 💕💕💕💕💕💕💕


حسین هدایتی

-3

5

1 سال پیش

منتقدی که خودش از انتقاد میترسه به جای بحث فنی فقط توهین میکنه،عشق فقط پرسپولیس درد و بلات بخوره تو سر کاربری که به اسم قلمراد دوم پیام میزاره خخخخخخخخخخ،یارو دو خط درست تا حالا ننوشته،اینجا مجازی هستش ادمها با اکانتشون میمیرند و متولد میشند قبلا رو که هیچکی ندیده الان با این اسم مسخرت هر چی داری رو کن،اینجا همه چی واضح هستش،ما مردم رو راهنمایی میکنیم و مردم به تو میخندند،برو نگاه کن ببین توی هر پست مردم چقدر به نوکر خودشون لطف دارند،حسودی نکن بچه،قلمراد رو چه به فوتبال؟


قرمزته
(در پاسخ حسین هدایتی)

0

1

1 سال پیش

جناب هدایتی عزیز :
جنابعالی هم از نظر سنی از بنده حقیر بزرگتر هستید ، هم سابقه طرفداری تون از بنده بیشتره هم درک و شعورتون از بنده بیشتره .
و به خودم واجب میدونم در همه حال به نظرات جنابعالی احترام بزارم .
ولی به نظر بنده حقیر
تو این یه مورد خاص کمی احساساتی شدید و دچار اشتباه شدید .
چون کاربر عشق فقط پرسپولیس
هم از ادبیات مناسبی خطاب به منتقدان یحیی استفاده نکرد .
منتقدان یحیی ، اول طرفدار پرسپولیس هستند بعد منتقد یحیی و احترامشون واجبه .

بنده همیشه نظرات ایشون رو میخونم
و تو اکثر مسائل مربوط به پرسپولیس با
کاربر عشق فقط پرسپولیس موافق هستم .
ولی تو این یه مورد خاص
به نظرم اشتباه کرد

اون کاربرانی که عشق فقط پرسپولیس نام برد و گفت باید از این سایت بروند
بنده اکثر نظرات شون رو خوندم
مشخصه پرسپولیسی واقعی هستند
ولی به یحیی انتقاد می‌کنند.
و همیشه تو انتقاد هاشون با احترام به یحیی انتقاد می‌کنند و کمتر دیدم یا اصلا ندیدم که به یحیی توهین کنند .

اون کاربران منتقد یحیی هم
با توجه به جوسازی های علیه یحیی
و اینکه اکثر کانال ها و سایت های تیم‌های رقیب دارند اطلاعات غلط به خورد هوادارن مون میدن .
و ایضا
تنش انتهای فصل پیش
که بر سر بودن و نبودن یحیی پیش اومد .
باید کمی باهوش تر باشند ‌.
و
باید تمام جوانب و شرایطی که یحیی توش هست رو در نظر بگیرند و بعد انتقاد کنند
از طرفی
انتقاد تو این مقطع از فصل و با این شرایط جدول هم خودزنی است .

بعلاوه
جناب هدایتی عزیز : .
وقتی تو یه بحث خاص
اختلاف نظری بین هواداران پیش میاد ‌
جانبداری کردن اوضاع رو بدتر میکنه ‌
مخصوصا اینکه
طرفی که ازش جانبداری می‌کنید خودش هم اشتباه کرده باشه ‌.

بهتر بود طرفین رو به آرامش دعوت میکردید.
و سعی می‌کردید
ذهن ها رو به این سمت سوق بدید که این قبیل اختلاف نظرها طبیعی است و باید در برخورد با هم رعایت ادب و احترام رو داشته باشیم .
و تو این مقطع خاص این قبیل
کل کل ها باعث تنش تو تیم میشه و به پرسپولیس ضربه میزنه ..

البته همون طور که گفتم جنابعالی
به نظرم تو این مورد خاص احساساتی شدید و باعث شد کمی تو این اظهارنظرتون
همون اظهار نظرهای منطقی و کارگشا که ازتون شاهد بودیم رو نداشته باشید .


حسین هدایتی
(در پاسخ قرمزته)

0

3

1 سال پیش

سلام داداش،ممنونم از حرفهات،روم سیاهه که همیشه برات زحمت دارم،به خدا لطف و محبت شما تو قلب من جاودانه هستش خدا از برادری کمت نکنه سالار من،اولش عشق فقط پرسپولیس به خاطر هیجانی که داشت حرف زد و واقعا هم از ته دلش ناراحت حرفهایی بود که قبلا در مورد یحیی شنیده بود،این جوان پرشور منظورش بحث بود چون واقعا پر شور و هیجان هستش از اون کلمات استفاده کرد اما دوستان بد باهاش حرف زدند که من واکنش نشون دادم بعدشم بزرگایی مثل احمد نور و سرخدل دیگه حرفی نزدند دیدی که سرخدل هم باهاش شوخی کرد که من ممنون احمد داداش و سرخدل هم هستم خودشم حرمت گذاشت و دیگه تموم شد اما قلمراد بازم طعنه زد،طعنه به یه جوان عاشق پرسپولیس که عشق و علاقه ای توی دنیا به جز پرسپولیس نداره کار زشتی هستش،من دوست دارم آخر لیگ منو سرخدل و احمد داداش به عنوان منتقد شما و برای پرسپولیس و عشق فقط پرسپولیس به عنوان موافق بشینیم کامل سر یحیی و امسال بحث کنیم تا لذت ببریم،و خودم رو میگم از شماها بازم یاد بگیرم،اما قلمراد تاکیدش روی طعنه بود که منو ناراحت کرد،وگرنه منم کلی با احترام باهاش حرف زدم اما دیدم داره ادامه میده،عشق فقط پرسپولیس تنها قدرتش که اینجا قدرت همه ما هستش استدلال و حرف زدن هستش اگه خدای ناکرده توهینی هم بکنه باید متناسب بهش جواب داده بشه نه با حرف بد،این هوادار میخواد بگه ناراحته از حرفهایی که در مورد یحیی شنیده دوست داره بحث کنه که حرمت گذاشت گفت آخر فصل،تازه آخر فصل منم جزء منتقدهام باید با من هم مناظره کنه،اما چه اینجا چه هر جای دیگه همیشه این نسل برام هدف بوده چون آینده کاملا برای اینهاست و وظیفه من حمایت از این نسل هستش ،من کوچیک شما هستم شما تاج سر من،قلمراد هم ما رو ببخشه این مسئله تموم بشه بره تا آخر لیگ،الان وقت حمایته وقت تشویق و انرژی دادن به تیم،بازم خدا خیرت بده که همیشه ازت یاد میگیرم،منم کاملا احساسی شدم چون حس کردم بچها بدون توجه به احساسات و شور و هیجان عشق فقط پرسپولیس دارند بهش حرف میزنند،انقدر که اینجا برای عشق فقط پرسپولیس من جنگیدم برای یمن میجنگیدم الان عربستان ضمینه خاک ایران بود،گفتم اخرش بخندیم،بازم از همین جا از همه دوستان عزیزم به خصوص قلمراد دوم که مثل ستاره دوم استقلال میمونه که ما هیچ وقت اولش رو ندیدیم معذرت میخوام و براش بهترین آرزوهارو دارم


قرمزته
(در پاسخ حسین هدایتی)

0

1

1 سال پیش

دم شما گرم
انشاالله همیشه موفق ، سلامت و شاد باشید

و سایه شما بزرگترها
بالا سر ما کم سن و سال ها باشه
و از شما چیز یاد بگیریم .

کاربر قلمراد هم
یه مرتبه به آقا یحیی توهین کرد
بنده هم نتونستم خودم رو کنترل کنم .
و با ادبیات خوبی باهاشون صحبت نکردم .
و بنده خدا چیزی هم بهم نگفت .
تا همین الان بابت اینکه چرا
یه بار باهاشون با ادبیات مناسب صحبت نکردم ناراحتم .

جناب قلمراد :
از همین جا ازتون معذرت خواهی میکنم
چون یه مرتبه احساسی شدم و درست باهاتون صحبت نکردم .
خدایی دست خودم نبود
هم رو آقا یحیی به عنوان یه پرسپولیسی با تعصب و با سابقه تعصب دارم
هم احساس کردم با اون کامنت قصد تخریب پرسپولیس رو دارید .
به ما هم حق بدید تو این فضای مجازی ممکنه طرفدار هر تیمی به شکل طرفدار پرسپولیس در بیاد .
خلاصه بازم معذرت میخام
حلالم کنید .
بالاخره شما بزرگتر ما هستید
و ما جوون تر ها باید حواسمون
به طرفداران مو سفید کرده پرسپولیس باشه .
و باعث آزرده خاطر شدن این بزرگواران نشیم


مشخصه کاربر قلمراد
طرفدار واقعی پرسپولیسه
حالا شاید تو خیلی از مسائل با هم اختلاف نظر داشته باشیم .
ولی چون طرفدار پرسپولیسه
جاش بالای سر ماست

شما رو نمیدونم
ولی برای من احترام به هوادار پرسپولیس
به اندازه احترام به خود پرسپولیسه

چون پرسپولیس بدون هوادارانش واقعا چیزی نیست .
با این هوادارانه که پرسپولیس ، پرسپولیس شده .


برای پرسپولیس

-1

3

1 سال پیش

قلمراد کلمه ی جوجه هوادار رو از کی یاد گرفتی؟ نود درصد حرفات همینن. آقای ابراهیم زاده یک حرفی زد مدیر عزیز زحمت کشید پیامشو پاک کرد دیگه بحث ادامه نده البته اگه با اون هستی. اصلا شما فرگوسن یحیی با پیام های شما قهرمان شده و جز شما هیچکس تو این برنامه هیچی از فوتبال نمی دونه اما وقتی بحث تموم شد دیگه ولکن. آقا اول گفتم بازم میگم خواهشاً دیگه تو این آیتم پیام های دعوا رو منتشر نکنید. بذارید همین دعوا اینجا تموم بشه و دعوای جدیدی نباشه.


قرمزته

0

4

1 سال پیش

البته ناگفته نمونه
یه هوادر واقعی و کارکشته پرسپولیس
خیلی خیلی خوب میدونه
درست زمانی که ۳ هفته تا پایان لیگ وقت مونده
و ۲ تا تیم دارند مویی پرسپولیس رو تعقیب می‌کنند
اصلا زمان مناسبی برای نقد کردن نیست
و عوضش باید همه جانبه از تیم حمایت کرد و بهشون روحیه داد
نه اینکه سوهان روحشون باشیم .

بعلاوه
تو موارد دلایل به تعویق افتادن روند آمادگی تیم تو این فصل یه مورد رو هم به عنوان مورد یازدهم اضافه کنید
۱۱_ فشار روحی و روانی وارد بر یحیی از طرف هواداران : از اواخر فصل پیش بود که با قهرمانی استقلال و نائب قهرمانی پرسپولیس، یه عده از هواداران با تحریک کانال ها و سایت‌های تیم‌های رقیب علیه یحیی شدند و اصلا مشکلات و شرایط یحیی تو پرسپولیس رو در نظر نگرفتند .
تو این فصل هم با هر بازی نبردن فشار بیش از انداره ای به یحیی و کادرش وارد می‌شد
که باعث می‌شد کادر فنی و بازیکنان تمرکز لازم رو نداشته باشند
و باید تمرکزشون رو میزاشتند روی پاسخگویی به مشکلاتی که از قضا تو اون مشکلات بی تقصیر بودند و خودشون دنبال یه سنگ صبور بودند که از اون مشکلات ناله کنند ‌.

درست برخلاف دوران برانکو
که حمایت حداکثری پشت برانکو و تیمش بود
و با نبردن تیم هم هواداران از تیم حمایت می‌کردند.

خیلی ها میگن
دوران برانکو تیم بهتر بازی می‌کرد که با نبردن هم از تیم حمایت میکردیم
ولی دو موضوع
۱_ زمان برانکو بعضی از هواداران به بردهای کم گل برانکو انتقاد می‌کردند که چرا پرسپولیس همش با یک گل میبره و محتاطانه بازی میکنه
که خود برانکو گفت : پرسپولیس اگه با رئال مادرید هم بازی کنه ، یه عده از هواداران مون هستند که توقع دارند به رئال ۶ گل بزنیم ، نه من نه هیچ مربی دیگه ای ، نمیتونیم این دسته از هواداران رو راضی نگه داریم .

۲_ شرایط و ابزار موجود در دست برانکو و یحیی رو هم باید در نظر بگیرید .
زمان برانکو اکثر فصول شاکله اصلی تیم حفظ میشد و اگه بازیکنی از تیم جدا می‌شد ، همون گزینه مدنظر برانکو جذب میشد
درست برخلاف یحیی .


قرمزته

0

5

1 سال پیش

و اما یه مطلب درباره ترسو بودن یحیی

۱_ دوران قبل از مربیگری یحیی در پرسپولیس :
یحیی تو هر تیمی مربی بود .
به این معروف بود که تیم‌هاش فوتبال روی زمین و چشم نوازی بازی می‌کنند و به اصطلاح فوتبالی ها تیم‌های تحت هدایت یحیی قشنگ بازی می‌کنند.
نمونه بارزش تیم پدیده بود که چنان فوتبال چشم نوازی بازی می‌کرد ، که یکی از دلایلی که هواداران پرسپولیس می‌خواستند یحیی به پرسپولیس بیاد همین سبک بازی تیم‌های یحیی بود .
ناگفته نمونه
یحیی تو هر تیمی قبل از پرسپولیس هم مربی بوده از لحاظ نتیجه هم عالی عمل کرده .
تیم ته جدولی تحویل گرفته تیم میانه جدولی تحویل داده .
تیم میانه جدولی تحویل گرفته
تیم در کورس قهرمانی تحویل داده ‌.

آمار تیمهایی که یحیی سرمربی شون بوده هم یه جستجو کنید که تیم‌ها قبل از یحیی چی جایگاهی داشتند ، زمان مربیگری یحیی به چه جایگاهی رسیدند ، و بعد از رفتن یحیی تو چه جایگاهی هستند .

۲_ دوران حضور یحیی تو پرسپولیس :
زمانی که یحیی به پرسپولیس اومد، بازیکنان تیم کمترین تغییر رو نسبت به سالهای پیش داشتند و شاکله اصلی تیم تقریبا حفظ شده بود و تمام نفرات چندین سال در کنار هم بازی کرده بودند و به شناخت نسبی از هم رسیده بودند .
که ثمره اش شد اون بازی های چشم نواز در آسیا و ایران ، و نائب قهرمانی آسیا ( که ناگفته نمونه محرومیت عیسی آماده ، شوک به تیم داد و قهرمانی آسیا رو آزمون گرفت ) و ایضا قهرمانی ایران .
ولی
از فصل دوم حضور یحیی تو پرسپولیس
هر فصل حداقل ۴،۵ بازیکن اصلی تیم به دلایل بی پولی ، پیشنهاد بهتر ، پیشرفت ، عدم کفایت مدیران وقت و ...
از تیم جدا شدند .
و یحیی هر لیستی که به مدیران وقت میداد قدرت جذب بازیکنان اولویت اول یحیی رو نداشتند .
و به ناچار یحیی رو مجبور می‌کردند که تو هر پست سراغ اولویت های ، دوم ، سوم ، چهارم و حتی پنجمش بره .
یا شرایط موجود یا باید میزاشت میرفت
یا باید میموند و کار می‌کرد و هیچ اعتراضی هم نمی‌کرد.
چون اگه تو فصل میگفت من فلان بازیکن رو میخواستم رفتند برام فلانی رو گرفتند .
مطمئنا اون بازیکن دیگه روحیه ای برای بازی کردن نداشت و تخریب میشد و ایضا رفتار غیر حرفه ای هم بود .

۳_ عملکرد یحیی تو این فصل در پرسپولیس:
تو این فصل یه مدیر توانمند راس کار اومد
و بالای ۸۰ درصد لیست مدنظر یحیی رو جذب کرد ‌.
و فقط تو پست دفاع چپ و ایضا مهاجم دوم نتونست طبق انتظار یحیی کسی رو جذب کنه و یحیی به ناچار به جذب محمد حسین احمدی بسنده کرد . که تو طول فصل هم نشون داد در حد واندازه پرسپولیس نیست .

همون طور هم که گفتیم فصول قبل کلی بازیکن که مدنظر یحیی نبودند جذب شدند .
و همین باعث شد
کلی خروجی داشته باشیم و کلی ورودی
و ترکیب اصلی پرسپولیس
با شروع فصل
نسبت به فصل قبل
بالای ۹۰ درصد تغییر داشت .
مخصوصا تو فاز دفاعی که تمامی نفرات یا تغییر کرده بودند یا تغییر پست داشتند.
همین باعث شد
یحیی ای که ، همیشه تو هر تیمی مربیگری کرده بود و طرفدار فوتبال زیبا بود
کمی دست به عصاتر باشه تو فصل جدید .

همون طور که شاهد بودید پرسپولیس تو اوایل فصل فوق العاده در ضد حملات و ارسالهای از جناحین شکننده بود و اکثر گل‌هایی هم که خورده از این قسمت بوده .
ولی با شروع نیم فصل دوم یواش یواش ، وقتی از خط دفاعی تیمش مطمئن شد
یه هافبک دفاعی کم کرد
و بازی هجومی تری از پرسپولیس، نسبت به نیم فصل اول شاهد بودیم .

چند تا نکته هم باعث شد :
روند آماده سازی و هماهنگی تیم کمی به تعویق بیفته .
اصولا تو فوتبال ایران
تیم‌ها از هفته هفتم ، هشتم به بعد
نفرات شون با هم هماهنگ تر میشن و شکل مدنظر خودشون رو به دست میارند .
ولی تو این فصل
چند تا نکته باعث شد این روند تو پرسپولیس به تعویق بیفته .
۱_ تغییرات زیاد تو ترکیب اصلی تیم نسبت به فصل گذشته ( که دلایلش ذکر شد ) ۲_ مصدومیت ها و محرومیت های پی در پی تعداد زیادی از بازیکنان تو طول فصل ، که همون طور که میدونید هر بازیکنی بعد از مصدومیت زمان میبره تا به فرم ایده آل خودش برسه .
۳_ افت بعضی از بازیکنان کلیدی تو نیم فصل اول مثل : عبدی ، ترابی و ... ۴_ متقارن شدن بازیهای جام جهانی و تعطیلی تقریبا دو ماهه لیگ به خاطر جام جهانی ، که بیشترین ضررش رو پرسپولیس دید . چون بیشترین تغییرات رو نسبت به فصل پیش ، تو تیم‌های لیگ داشت . ۵_ رفتن لوکادیا ، که از اول فصل یحیی روش حساب باز کرده بود و سبک بازی تیمش رو برحسب وجود لوکادیا برنامه ریزی کرده بود ۶_ عدم جذب مهاجم خوب به جای لوکادیا ۷_ نا آماده بوده بازیکنان تازه وارد تو پست مهاجم ، که زمان برد امثال عبدی و عیسی و پریرا تو شرایط بازی قرار بگیرند ۸_ مصدومیت های پی در پی دیاباته : تو این مورد خود یحیی مخالف جذبش بود ولی خیلی از طرفداران اصرار داشتند که جذب بشه . از طرفی شرایط مالی پرسپولیس هم جوری نبود که بتونه مهاجم بهتر جذب کنه ، تو اواسط فصل هم جذب بازیکن خوب کار سختی است چون اکثرا قرارداد دارند و باید باشگاه پول رضاینامه شون رو میداد که همه از شرایط مالی پرسپولیس خبر داریم . به عبارت دیگه یحیی سر جذب دیاباته ریسک کرد که جواب نداد ۹_ شرایط مالی باشگاه : که گاه و بیگاه تو طول فصل یه شوک به تیم میداد و بازیکنان خواستار اعتصاب بودند که با پادرمیانی یحیی و کادر فنی و درایت درویش ، مسئله ختم به خیر میشد ۱۰ _ نداشتن امکانات سخت افزاری مثل زمین تمرین و ...


حالا اون هوادارن عزیزی که
قصد نقد یحیی رو دارند
این موارد رو هم در نظر داشته باشند
بعد اگه حرفی برای گفتن باقی موند نقد کنند .
البته نقد ، نه توهین نه تمسخر نه عیب تراشی نه هر چیز دیگه ای که اسمش رو میزارید نقد


مجتبی اکبری

0

5

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس درود بر یحیی.


قلمراد دوم

-5

3

1 سال پیش

من سالهاست بخاطر همین نظرات جوجه هوادارها فقط خبرها رو میخونم و گاهی اگه فرصت پیش بیاد نظر میدم و نظر دیگران رو اصلا نمیخونم چون وقتشو ندارم چند وقت پیش تو یه حادثه آسیب دیدم و حالا یه مدته که متاسفانه فرصت خوندن نظرات دیگران هم پیش اومده و شوکه شدم چون تو چند سال گذشته اصلا نظر کسی رو نخوندم و نمیدونستم سطح مکالمات نه تنها پیشرفت نداشته بلکه چاله میدونی شده و یه عده اینجا جولان میدن که اصلا کوچکترین درکی از فوتبال ندارن و فقط دنبال عقده گشایی و نسبت دادن ذات خانوادگی خودشون به دیگران هستن و متاسفانه همین نظرات چاله میدونی هم تایید میشه
متاسفانه رفتن آدمهای درست و حسابی از ارتش سرخ این فرصت رو بوجود آورده که فقط جوجه هوادارها مانور میدن
متاسفانه همونهایی هم که دم از بحث فنی میزنن تو این مدت ندیدم یه جمله فنی بیان کنن
وقتی بازیکن ملی بعنوان کارشناس میره تو صدا و سیما نشون میده که چیزی از فوتبال مدرن حالیش نیست و همش از توپ بازی حرف میزنه نمیشه از جوجه هوادرها انتظار داشت درک درستی از فوتبال داشته باشن چه برسه به نقد فوتبال و نقد مربی و بازیکن


قرمزته
(در پاسخ قلمراد دوم)

0

4

1 سال پیش

شما باید این رو هم در نظر داشته باشی
پرسپولیس بدون هوادارنش هیچی نیست .
و باید هواداران هم به هم احترام بزارند.
اگه قرار باشه
هواداران پرسپولیس تفکیک بشن
و برای یه قشر خاص و یه رده سنی خاص باشن
مطمئن باش ارتش سرخ به گروهان سرخ تبدیل میشه .
اختلاف نظر تو هر خانوده ای هست
مخصوصا تو خانواده بزرگ پرسپولیس با جمعیت چند ده میلیونیش .
ولی مهم اینه
تو برخورد با کسانی که مخالف نظر ما نظر میدن
با کمال ادب و احترام حرف بزنیم .
و زود احساساتی نشیم
و با دلیل و منطق جوابش رو بدیم
طرف هم میگه به این دلیل و به این دلیل با دلایلش شما مخالفم .
در آخر شما هم اگر دلیلی برای دلایل شخص مقابلت داشتی میگی
اگر با هم به یه فصل مشترک رسیدید که فبها
اگر هم نرسیدید
اصراری نیست که طرف مقابل رو هم نظر خودمون کنیم
خیلی راحت و با رعایت ادب و احترام میگی
فلانی به نظر من تو این مورد خاص ما با هم اختلاف نظر و اختلاف سلیقه داریم
و بهتره بیشتر وقت هم رو نگیریم .
یا میشه بگیم بهتره برای فلان موضوع خاص
تو شرایط و موقعیت بهتری با هم صحبت کنیم تا من هم بتونیم روی نظرات شما بیشتر فکر کنمو با آمادگی بیشتری با هم تبادل نظر کنیم
شما هم سعی تا اون موقع روی نظرات من فکر کنی .

تموم شدو رفت .

ولی متاسفانه
ما ایرانی ها فرهنگ تبادل نظر رو نداریم
و به هر ایرانی بگی بحث کردن
یاد بحث و جدل ، و تنش و درگیری میوفته
در صورتی که بحث کردن
یعنی تبادل منطقی نظرات

و غالبا با کسی که خلاف نظر ما نظر میده
با پرخاش ،فحاشی ، تمسخر ، متلک انداختن و ...
سعی می‌کنیم که
طرف مقابل رو حتما موافق نظر خودمون کنیم .

درست برخلاف
تمدن چند هزار ساله ای که ازش دم‌ میزنیم و تو باد این تمدن خوابیدیم
در صورتی که تو بعضی از موارد با نیاکان مون فرسنگ ها فاصله داریم
و از قضا
غرور و منیت بیجا و بعضا حسادت ما باعث میشه
تا کماکان تو این فرمت زندگی کنیم .


قلمراد دوم
(در پاسخ قرمزته)

-3

3

1 سال پیش

من کاری به نظر کسی نداشتم و اصلا نظر کسی رو نمیخوندم تا یه حادثه برام رخ داد و یه مدت باید استراحت کنم این فرصت بدست اومد که نظرها رو بخونم و دیدم دهها فحش داده میشه ولی من بازم فقط نظرمو دادم ولی انگار نمیخوان تمومش کنن


قرمزته
(در پاسخ قلمراد دوم)

0

3

1 سال پیش

انشاالله
که همیشه سلامت باشید
و هر چه سریعتر سلامتیتون رو بدست بیاری .
و همیشه در کمال سلامت جسم و روح باشی
و همیشه تو زندگیت تو شادی و سلامتی باشی .

همون طور که گفتم
شاید شما یه اظهار نظری برخلاف
نظر کسی کردی و اون هم نتونسته اون رو هضم کنه و احساسی شده و اشتباها با ادبیات نامناسب جواب شما رو داده ‌
شما به دل نگیر و سعی کن اگه کسی هم با توهین و فحاشی باهاتون برخورد کرد شما بهش احترام بزاری یا حداقل چیزی بهش نگی و فقط بگی توهین کردن کار زشتی است و بگذری بری شاید همون لحظه یا حداکثر تا یکی دو روز حرف اون تو ذهنت باشه ولی بعدش دیگه یادت نمیاد اگه هم یادت بیاد باعث ناراحتیت نمیشه .
متاسفانه
این فرهنگ فحاشی تو مملکت ما بیشتر شده و آدمها کمتر بهم احترام میزارند
و با فحاشی سعی می‌کنند خودشون رو تخلیه کنند که راه مناسبی نیست .
ما اگه بخایم
با این فحاشی ها از کوره در بریم
کل زندگی مون میشه ناراحتی ، استرس ، سرو کله زدن با بقیه و ...
و آرامش زندگی خودمون رو بهم میزنیم .
و زندگی رو برای خودمون زهر مار میکنیم .

به قول یه بنده خدایی
ما بخایم نخایم
پشت سرمون کلی بدو بیراه هست
مثلا میگن
ایراتیها همشون فلان فلان هستند
یا مردمان فلان شهر
همشون فلان فلان شده هستند .
یا متولدین فلان دهه همشون
فلان شده هستند .
یا بچه های فلان محل
فلان شده هستند
و ...

اگه بخایم جواب همه این فحاشی رو که ما رو در بر میگیره بدیم
دیگه وقتی برای زندگی کردن نداریم .
در صورتی که بی تقصیر هم بودیم و فحش خوردیم .
فحش بچه و آدم کم عقل و آدم زودرنج
صلواته
زیاد جدی نگیر .

علاوه بر فحاشی
فرهنگ تمسخر کردن رو هم داریم
که وقتی تو بحث کردن و تبادل نظر
کسی خلاف نظرمون نظر میده
شروع به تمسخر و متلک انداختن بهش میکنیم و باعث رنجش اون فرد میشیم .
تا بازم اینجوری فشارهای روحی خودمون رو تخلیه کنیم .
با این نوع برخوردها هم نباید ناراحت شد
و این برخوردها رو هم باید ندید گرفت


حسین هدایتی

0

7

1 سال پیش

آفرین برای پرسپولیس،احمد اقا داداش ابدی منی سالار،دم سرخدل گرم،زی زی ممنونم ازت،عشق فقط پرسپولیس دمت گرم،اقا ارین مشتی هستی داداش،دختر پرسپولیس مرسی از نظرت،متحد با هم،با کلی انرژی مثبت آماده بازی با گل گهر میشیم،آخر لیگ عشق فقط پرسپولیس و بقیه دوستان با منتقدین که منم جز اونا میشم بحث فنی میکنیم،ادعا که فایده نداره قلمراد حرف داری بعد از لیگ بزن ببینیم چی بلدی؟ما که چیزی ندیدیم،اما عشق فقط پرسپولیس خیلی حرف فوتبالی و حساب شده زده،شما هر چقدر هم برای ما عزیز باشی که هستی باید بتونی چهار کلمه حرف حساب بزنی مردم هم قضاوت میکنند،وعده همه برای این بحث‌ها بعد از لیگ،الان بیاییم فقط برای بازی با گل گهر وقت و انرژی بزاریم،ما قهرمان ایرانیم همه پرسپولیسیها برای قهرمانی دارند نفس میکشند و منتقد و موافق هم عزیز دل هستند،آخر لیگ یحیی قهرمان بشه یا خدای نکرده نشه اونی که فوتبالی هستش باید عرزه داشته باشه نکات مثبت و منفی یحیی رو بگه حالا مخالفش باشه یا موافقش به این میگن نقد نه هر چرت و پرتی
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی ماشاءالله کاربران ارتش سرخ


برای پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

آقای ابراهیم زاده این طرز حرف زدن و این ادبیات واسه چیه؟ آقای نویسنده چرا این پیام ها رو منتشر می کنید؟ از طرفدار پرسپولیس بعیده این حرف زدن. شرم کنید اومدیم اینجا بحث فوتبالی کنیم نه با این ادبیات چاله میدونی به هم فحش بدیم. از پیام های بعضیا فکر می کنم نوجوانان چهارده پونزده ساله هستند. آقای نویسنده لطفاً بقیه پیام های دعوا تو این آیتم رو منتشر نکن. اخر فصل به خاطر اخلاق بچه گانه بعضیا داریم الکی به جنگ داخلی میریم


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

خواهشاً مدیر این سایت دیگه از این آیتم ها منتشر نکنه. از تیتر این آیتم معلومه که موجب دعواهای زیادی میشه. اما من پیام های قبل رو که میخوندم بعضیا نوشته بودن قهرمان هم بشیم بازم به نظرشون یحیی باید بره. بعد الان همونا شدن خاطر خواه یحیی. حداقل حرفی زدید رو حرفتون وایسید


برای پرسپولیس

-2

4

1 سال پیش

قلمراد درست حرف بزن. ما داریم کاری می کنیم دعوا ادامه نداشته باشه بعد شما به طرفداران میگی جوجه؟ اصلا شما کارشناس ارشد. هنوز یادم نرفته می گفتی یحیی باید بره و اسکوچیچ بیاد. بعد میگی با انتقاد شما یحیی به اینجا رسید؟ مگه یحیی انتقاد های شما تو این برنامه رو خونده؟ اصلا موافق دعوا نیستم اما به بعضیا هم کمی حق میدم دعوا کنند اما نه این مقطع از فصل. برو قسمت پرسپولیس می توانست در کورس بماند رو بخون. ببین چقدر به حمایت کننده ها فحش دادن و گفتن که تقصیر ماها هست که تیم نتیجه نگرفته. که خودتم اونجا انتقاد کردی. وقتی الان تیم اومده صدر این افراد جواب همون دفعه های قبل رو دادن. چرا اون موقع چیزی نمی گفتید؟ اما بازم میگم این موقع از فصل به هیچ وجه نباید بذاریم کسی دعوا کنه. وقتی شما با این متن شرمسارانه استارت دعوای جدیدی رو می زنی، نشون میده دست کم از همین جوجه هوادار که میگی نداری. حتی اگه کسی چیزی هم گفته باشه بهت نباید اینجور حرف بزنی، قرمزته این همه فحش خورد اما الان هیچی نمیگه به احترام پرسپولیس و برای قهرمانی پرسپولیس. من خودم هزار بار دعوا کردم خیلی بدتر فحش خوردم اما بازم چیزی نمیگم. شما هم اگه ادعات میشه فرگوسنی و چیزی از فوتبال حالیته، جای این حرفا آخر فصل سعی کن با پیام هات موجب اتحاد طرفداران ارتش سرخ بشی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

1 سال پیش

دقیقاااااا 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻دمتون گرم واقعا از شما که هواداران ارتش سرخ کبیر هستید بلعیده این رفتارا😔😔


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

1 سال پیش

دقیقا دمت گرم😂😂😂❤❤❤


آرین

0

3

1 سال پیش

به جای حمایت کردن فقط در حال کل کل و دعوا هستید.... به خاطر عشق به پرسپولیس اینکارو نکنید... گفتم که الان دشمنان پرسپولیس به تب و تاب افتادن تا بهمون ضربه بزنن... الان توی همین سایت پر از نفوذی هست که خودتونم خیلی هاشونو دیدید... الان همین نفوذی ها دارن بهمون میخندن... ازتون خواهش میکنم بیخیال بشید... بیایید به من هرچی دوست دارید بگید فوش بدید و خودتونو خالی کنید ولی بعدش فقط حمایت کنید ازتون خواهش میکنم... حداقل به احترام حسین داداش ( هدایتی) اینکار رو بکنید بنده خدا فقط داره پادرمیونی میکنه تا شما باهم خوب باشید.... حسین داداش ازت ممنونم شیر مرد پرسپولیس.... درود بر غیرتت....


zizi

0

2

1 سال پیش

باعرض معذرت ازدوستان بخصوص آقای هدایتی بنده هم دیگه جواب هیچکدوم ازمنتقدین رونمیدم وفقط ازتیمم حمایت میکنم زنده بادارتش سرخ آسیاباامپراطوری یحیی خان


zizi

-2

3

1 سال پیش

کاربرقلمراد اولا جوجه خودتی دوما ماهرجوردلمون میخوادازیحیی حمایت میکنیم به شماوامثال شماربطی نداره واینکه زن سوم چهارم شیش باشیمم به شماربطی نداره ،،،ازاول گفتیم الانم میگیم انتقادکنیدنه توهین ...بعدنیم فصل اول گفتیم هرتوهین هرانتقادی داریدبزاریدبراآخرفصل فعلابایدباهم متحدبشیم بایدازتیممون حمایت میکنیم هوادارواقعی میفهمه این حرفایعنی چی میگیم هرانتقادوتوهین داریدبزاریدآخرفصل نمیدونم چراوباچه زبونی بگیم حالیتون بشه،،،مثل کاربرmsaکاملامخالف یحیی ولی ازاون موقعه که گفتیم کنازهم متحدوحمایت ازتیم ایشونم داره ازیحیی حمایت میکنه نه بخاطریحیی بخاطزعشق وعلاقه اش به تیم پرسپولیس ولی یسری ازجماااعتتت...........


قلمراد دوم

-5

3

1 سال پیش

قابل توجه جوجه هوادارهای یحیی پرست
وقتی عضو سایت ارتش سرخ شدم بیست نفر نبودیم بعضی از بچه‌ها مطالبی اینجا مینوشتن که بعضی از مقاله نویسان روزنامه‌های ورزشی همونو میگرفتن دو جمله بهش اضافه میکردن و تو روزنامه شون چاپ میکردن و باهاش پول در میاوردن تا اینکه سر و کله چندتا جوجه هوادار پیدا شد فضا رو آلوده کردن و بجای بحث فنی فوتبال و هواداری به هم فحش میدادن و کار بجایی رسید که سایت مجبور شد بجای انتشار همزمان نظرها، بعد از تایید اونها رو منتشر کنه روندی که تا امروز هم ادامه داره، چرا؟ چون یه عده لیاقت و فرهنگ نظر دادن و تشویق و انتقاد رو نه داشتن و نه میفهمیدن تو این سالها من پای ثابت سایت بودم و نظرات موافق و مخالفم رو گفتم و حالا هم از همون دست جوجه هوادارها تو برنامه جدید ارتش سرخ هم وجود دارن در حال حاضر هیچکدوم از بچه‌های قدیمی اینجا نیستن منم با اسم دیگه اومدم عضو شدم میخوام بگم من سالهاست اینجام و صاحب خونه هستم و هرچی فکر کنم درسته میگم تو این سالها جوجه هوادارهای زیادی اومدن جفتک انداختن و رفتن پی کارشون ولی من همچنان اینجا ایستادم و خواهم ایستاد نمیدونم چرا یه عده از اینکه آدم حسابی باشن بدشون میاد و دارن نقش زن دوم و سوم و چهارم یحیی رو بازی میکنن و هر کی بگه یحیی فلان اینا فوری کولی بازی در میارن تا شوهر چهار زنه هواشونو بیشتر داشته باشه
نظر خودتونون بگید و اینقدر ادای زن دوم سوم و چهارم یحیی رو در نیارید هر کی میخواد از یحیی دفاع کنه به کسی مربوط نیست هرکی بخواد از یحیی انتقاد کنه بازم به کسی مربوط نیست اینجا حق هواداره چه مخالف یحیی چه موافقش مثه بچه آدم با هم حرف بزنید من میگم اسکوچیچ بهتره تو بگو یحیی بهتره ولی کولی بازی در نیارید و زن دو سوم و چهارم کسی نباشید


محمدکریم میره کی

0

4

1 سال پیش

اگر مربی تیم فوتبالی سراغ دارید که مثل آغه یحیی صبوروباشخصتوبادرایت بود مدیونی اگ معرفی نکنید....گل محمدی همان گل سرخ محمدی است درودبر شرفت شیر میدان نبرد امیدوارم هرچه از خدای متعال می خواهید برایتان فراهم شود انشالله وتعالی


عشق فقط پرسپولیس

-1

4

1 سال پیش

بله من همه کسایی که متنی گذاشتن خوندم ، به احترام پرسپولیس و هواداران محترم فعلا چیزی نگفتم حسین خان هدایتی. به جز چند نفری که نام بردم .


حسین هدایتی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

-1

1

1 سال پیش

دم شما گرم .بریم برای بازی مهم گل گهر تا چشم حسودامون بترکه


رضا راشدی

0

3

1 سال پیش

ترسو ها یازده امتیاز اختلاف ایجاد نمیکنن ،ترسو ها تا فینال آسیا نمیرن،ترسوها صدر نشین نمیشن، از همه مهم تر ،ترسو ها قهرمان نمیشن


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

چقدر الکی بحث و دعوا میکنید. اینجا جمع شدیم واسه بحث فوتبالی نه دعواهای بچه گانه


عشق فقط پرسپولیس

-3

3

1 سال پیش

چرا آقای هدایتی از اینا سرخدل و قلمراد تمجید میکنی ! اینا هوادار پرسپولیس نیستن. به موقع حرفامو میزنم . الان وقتش نیست .


حسین هدایتی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

0

3

1 سال پیش

تاج سر من،شما با احترام هر نقدی داشتی به این عزیزان بگو اینا هم جواب میدن.اما الان همه با هم متحد و یک دل میخواییم آماده بازی حذفی بشیم،تو هر چی بگی من میگم چشم این بار رو تو به من چشم بگو


حسین هدایتی

0

2

1 سال پیش

سلام خدمت همه دوستان عزیز خطاب من به همه به خصوص قلمراد و برای پرسپولیس،احمد اقا و سرخدل
دوستان من،بهتون گفتم در مورد عشق فقط پرسپولیس اشتباه میکنید حالا علتهاش رو بشنوید
عشق فقط پرسپولیس به شما گفت باهاتون کار داره و میخواد رو مختون راه بره و از این حرفها سوال من از شما اینه،مگه ایشون میتونه به شماها آسیبی بزنه؟مگه ایشون ادمین این سایت هستش که دور از جونتون بیرونتون کنه؟ایشون از نقدهای شما شاکی شده و میخواد نسبت به تجربه خودش باهاتون بحث کنه ازتون ایراد بگیره و جواب شما رو بده مگه شما منتقد نیستید؟خب جوابش رو بهش بدین اگه قانع شدین تشکر کنید اگه نشدید بزارید مردم در مورد برخورد دو شعور و دو تفکر و دو ادبیات مخلفت بین شما نظر بدن،یه منتقد باید بشنوه و جواب بده که خیلیم خوبه،اما شما بدون اطلاع از اینکه ایشون خانوم هستش یا اقا،یا سنشون چقدره حرفهایی بهش زدین که درست نبود،شماها مسئولیت هر چی که گفتین رو قبول میکنید و باهاش بحث میکنید فقط همین،این چه بدی ای داره،
یه روز من یه توهینی به ایشون کردم گذشت چند روز بعد بهم گفت نگاه کنم ببینم چی گفتم خودم از نوشته خودم شرمنده شدم یه چیزی به ذهنم رسید ازش نام و سنش و اینکه اهل کجا هستش رو پرسیدم متوجه اشتباه خودم شدم من خیلی بی ادبانه با ایشون برخوردی داشتم که اگه به جای من یزید بود میگفتم عیب نداره از یزید برمیاد اما من چی؟منم باید اون حرفهارو میزدم؟قطعا نه
این جوون عاشق و دوست داشتنی با همه عشق و شور علاقه خودش به یحیی و پرسپولیس میاد اینجا مطلب مینویسه باید اگه اشتباه میکنه قانعش کنیم یا اگه درست میگه تشویقش کنیم یا نه؟چرا با الفاظ زشت و دور از جونش همراه با تحقیر باهاش حرف میزنید،بزارید سر فرصت هر کی که خواست شما رو نقد کنه،چه ایرادی داره؟تونستین جواب میدیم نتونستیم معذرت میخوایین نخواستین بی خیال میشین،جواب حرفهای پر از عشق و تعصب و هیجان عشق فقط پرسپولیس پیام اول سرخدل به ایشون یا جمله زشت احمد نور بهشون نبود،قلمراد عزیز من به خدا ادبیات جوجه هوادار طبق گفته خودت متناسب با شخصیت تو نیست،من و شما اگه نتونیم با این نسل ارتباط درست برقرار کنیم اینجا رو میگذرونیم اما توی خیلی جاهای دیگه کلامون پس معرکه هستش،شماها منتقد هستین دمتون گرم به خدا کلی ایراد ریز و درشت توی حرفهای شما هستش در کنار کلی حرفهای درست که من بارها کیف کردم از خودنشون،منم قطعا پر از ایراد هستم به همدیگه اجازه نقد خودمون رو بدیم به خصوص منتقدها قطعا باید پذیرش شنیدن حرف رو داشته باشند
من کوچیک همتون هستم و به این کوچیکی افتخار میکنم اگه شماها به خصوص سرخدل نباشید و پیام نزارید منم دیگه نیستم چون واقعا وجود شما برام با ارزشه،شماها تاج سرید لطف کنید با ادبیات بهتری با نسل جوان و جدید کشور حرف بزنید حتی بهشون اجازه خطا و اشتباه بدین مثل من تونستین ازشون چیز یاد بگیرید بیشتر بلد بودین بهشون چیز یاد بدین
کاربر عشق فقط پرسپولیس تو وجودت پر از برکته و کیف میکنم از عشق و تعصبت به پرسپولیس،ما قهرمان میشیم چون لایق قهرمان هستیم تو هم لطف کن هوای بزرگتر هارو داشته باش دلت خواست ایراد بگیر نقد کن اما مثل همیشه مودبانه که ماشاءالله خودت پر از ادبی و به منم یاد دادی تازه،اینجا که مجازی هستش من تا نفس میکشم پشت نسل شما هستم شما هم لطف کنید حرمت ما رو نگه دارید
یاشاسین ایران یاشاسین تهران یاشاسین اردبیل


zizi

0

2

1 سال پیش

مگه بچه ایی فلانی بره وفلانی بمونه همه ی شماماشاءالله بزرگ وتاج سرین لطفا اصلا ازاین حرفادورباشیدمایه خانوادیم یاکلابحث نکنیدیابحث میکنیدتاآخرش باشیدوجانزنید دقیقامثل من یبارم به سرم نزدبگم نیستم دیگه😂😂😂حالاهزارنوع توهین وانتقادونمیدونم چی اینجانثارم شد بخصوص اینجایه آقایی بودفک کنم رضائیان فامیلش بود یه جانبازکه بعداینکه یحیی ازمردم حمایت کرد همه اش فحش میدادبه آقایحیی کاری کردم اون بره ولی من نرفتم😂😂😂خیلی ازکلماتی هم که ایشون به من گفتن واقعازشته دوباره تکرارشون کنم خلاصه سرخدل عاشق بمون وان شاءالله آخرفصل جشن قهرمانی باهم بگیریم وعلی الخصوص آقای هدایتی شماا کجاااااا شمابعدباخت تیممون باهم متحدمون میکنید وتواین مقطع اصلاوابدا بانبودن شماکنارنمیایم


قلمراد دوم

-3

2

1 سال پیش

متاسفانه اکثر ما ایرانیها فکر میکنیم انتقاد یعنی دشمنی و حمایت یعنی سرپوش گذاشتن رو ضعفها بخاطر همین هر وقت انتقاد بشه یا میگن منتقد دشمنه و از ما نیست یا میگن الان وقت انتقاد نیست و آخر فصل باید انتقاد کرد اگه کسی درک درستی از هوادار بودن و انتقاد داشته باشه بی توجه به توهین یه مشت جوجه هوادار برای حمایت از تیم هر لحظه که لازم باشه انتقاد میکنه هوادار و منتقد واقعی که درک درستی از حمایت داره درست به موقع وارد شد و یحیی و تیم رو که از ریل قهرمانی خارج شده بودن به ریل قهرمانی برگردوندن و بزرگترین کمک رو برای رسیدن دوباره به صدر به پرسپولیس بزرگ کردن و اونهایی که چشم بسته و بی حیا به منتقدین توهین کردن هیچ کمکی به تیم نکردن و همونها بودن که با القاب مسخره مثه امپراطور به یحیی باعث شدن یحیی دچار توهم بشه و تیم رو به حاشیه ببره اگه منتقدین یحیی نبودن نتایج ضعیف ادامه پیدا میکرد و حتی ممکن بود یحیی کارش به آخر فصل هم نرسه
درود بر هوادار واقعی پرسپولیس بزرگ دور باد جوجه هوادار


حسین هدایتی
(در پاسخ قلمراد دوم)

0

2

1 سال پیش

قلمراد تو همیشه انتقاد میکنی دمت هم گرم این همه بهت حرف زدند جواب رو فنی دادی یا خیلیا رو هم جواب ندادی،بازم دم شعورت گرم،من کوچیک سرخدل و احمد نور هستم اما حرفهای این دوتا داداشم به عشق فقط پرسپولیس درست نبود علتهاش رو نمیگم اما اعتماد کنید بهم به خدا در موردش اشتباه کردین به روح هادی اشتباه کردین


سرخدل عاشق

0

2

1 سال پیش

باشه آقا ما دیگه نظر نمیدیم و تخریب نمیکنیم ولی یادتون باشه یه نویسنده چند وقت پیش تیتر زده بود پرسپولیس میتوانست تو کورس قهرمانی بماند الان دوباره تیتر زدن بوی جام میاد از من به شما گفتن شل بگیریم سفت میخوریم همینطور که پنج امتیاز و هشت امتیاز جلو بودیم و به رقبا امید و انگیزه و کیفیت دادیم و زجر کشیدیم و تو این سه بازی هم باید زجر بکشیم تا بلکه دستاوردهامون رو حفظ کنیم پس من اشتباه کردم انتقاد کردم که تیم تو دفاع سخت گیرتر باشه و تو حمله شجاع تر و نیازمند تمرینات و ذهنیت قوی تر...دیگه خسته شدم از تخریب کردن بهتره میدان رو خالی کنم برای عشق فقط قرمزته تا بیاد روی سکوی قهرمانی 🤣...شوخی کردم عشق فقط قرمزته به دل نگیر...شاد و پیروز باشید...


حسین هدایتی
(در پاسخ سرخدل عاشق)

0

3

1 سال پیش

سرخدل این همه نقد کردی چیزی مگه گفتیم یکی مثل برای پرسپولیس جوابت رو فنی میداد همین الانم وجودت برامون موثر هستش اما الان هر چی بگم از شب دربی و این حرفها بازم بچها و خودمون اذیت میشیم،ترو خدا باش و این افتخار رو بهمون بده که کنار هم جشن قهرمانی رو بگیریم مگه نگفتی یحیی دربی رو ببره سال دیگه هم بمونه؟برد داداش و میمونه پس حمایت کن


سرخدل عاشق
(در پاسخ حسین هدایتی)

0

2

1 سال پیش

لطف داری هدایتی جان و بقیه دوستان گلم و هوادارای نازنین ارتش سرخ...


آرین

0

3

1 سال پیش

بچه ها به عشق پرسپولیس و اون روزهای خوبی که با تیم محبوبمون داشتیم و حتی الانم اون روزهای خوب رو داریم ازتون خواهش میکنم با هم خوب باشید و از تیم حمایت کنید من خاک پای همتونم..... هرچی دوست دارید به من بگید ولی با هم خوب باشید تا عین کوه پشت تیم باشیم و حمایت کنیم.....اگه توجه کنید از اون زمانی که دوباره رفتیم صدر تمام دشمنانمون به جنب و جوش افتادن و فقط دنبال یه فرصت میگردن تا ضربه بزنن بهمون پس لطفا با هم خوب باشید تا عین طوفان دشمنان رو نابود کنیم دمتون گرم.... حالا اگه کسی از دیگری ناراحت هست بیاد هرچی دوست داره به من فوش بده خودشو خالی کنه ولی باهم خوب باشید و عین کوه پشت هم باشید..... درود بر همه هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس بزرگ که عین کوه پشت هم هستن دمتون گرم


عشق فقط پرسپولیس

-2

3

1 سال پیش

به یاری خدای متعال ، پرسپولیس قهرمان لیگ میشه ، بعدا حرفامو میزنم ، کسی هم که لیاقت نداره نمیزارم بمونه . در حد و اندازه نیست که بخواد هوادار پرسپولیس باشه . من از اول از یحیی حمایت کردم ، عقده ای هم نیستم . الان به احترام باشگاه‌ بزرگ پرسپولیس ، و تعدادی از هواداران فهیم و محترم و متعصب این باشگاه فعلا چیزی نمیگم .


حسین هدایتی
(در پاسخ عشق فقط پرسپولیس)

0

4

1 سال پیش

تو که دو روز نبودی،حرف زدند،حرف زدیم،تموم شد رفت الانم به حرمت من یا حرمت باشگاه چیزی نگو اینجا کسی غریبه نیست ماها با هم حالا حالاها کار داریم،کسی یحیی رو نقد کرد فنی جوابش رو بده لطفا لطفا لطفا


حسین هدایتی

-2

3

1 سال پیش

سلام خدمت همه طرفداران با ارزش پرسپولیس بزرگ
چند بار متن قرمزته رو خوندم چندین بار بهش احسنت گفتم و براش دعا کردم،وقتی من با قرمزته اختلاف نظر داشتم یه جای کار متوجه شدم یه سری آدم بی شرف دارند از این اختلاف نظر سواستفاده میکنند و به بهانه حمایت از من به ایشون توهین میکنند که البته همه اون توهین‌ها متناسب با خودشون بود در اوج این مسئله از قرمزته حلالیت خواستم و ایشونم با ادبیاتی منو حلال کرد که شرمنده ایشون شدم،گفتم اتحاد داشته باشیم که اتحاد بزرگترین نعمت هستش،رک و واضح بهتون میگم من ادب رسانه ای رو از برای پرسپولیس و عشق فقط پرسپولیس یاد گرفتم بخشش و گذشت رو از قرمزته،نقد درست و کامل رو از احمد نور نوکر همتونم هستم
کاربر سرخدل مگه تا حالا ما صدر نبودیم یا دربی رو نبردیم که احساسی بشم به خدای احد و واحد قسم بازی نه نفره استادیوم بودم آخر بازی ناراحت بودم که چرا نتونستیم استقلال رو نه نفره ببریم انقدر سطح توقع من از پرسپولیس بالا بوده و هست و خواهد بود،تمرین اول بعد از دربی رفتیم سر تمرین داد زدم علی اقا چرا مساوی کردیم ابرومون پیش دوستامون رفت همه بزرگترها خندیدن گفتند تو باید به این تیم افتخار کنی که نه نفره نباخته و ما حماسه خلق کردیم،خانومها و اقایون من منتقد شماره یک یحیی هستم اما بعد از لیگ نه الان که تیم و یحیی به روحیه احتیاج دارند،وقتی که یحیی صدر رو از دست داد بازم ایرادهاش رو گفتم همونطور که خوبی‌هاش رو به عقل خودم تشخیص میدادم و میگفتم،اما یحیی نقاط مثبتی داره که حالا حالاها هیچکی توی ایران نمیتونه به گرد پاش برسه،من فوتبالیم انقدر فوتبال بلدم که بهترین مربیهای دنیا رو بتونم قبل و بعد بازی نقد کنم یعنی قبل از بازی تحلیل کنم شرایطشون رو بعد از بازی انالیز کنم رفتارها و عملکردشون رو،نقد با تخریب فرق میکنه سرخدل،کجا از شما نقد دیدیم نقد یعنی گفتن نقاط مثبت و منفی به صورت موشکافانه،یحیی بعد از امیر قلعه پر افتخارترین مربی بیست ساله اخیره ایرانه و کلی جام و افتخار داره ما باید پشتش باشیم و بهش کمک کنیم تا روحیه داشته باشه،شب دربی از کسی که یه هفته خواب و خوراک نداشت برای دربی ایراد گرفتی اخرش که دیدی یحیی چجوری ساپینتو رو مبهوت و مات کرد چرا نگفتی دمت گرم تو بهترینی؟امسال ما مهاجم نداشتیم یحیی تیم بدون مهاجم رو تا اینجا صدرنشین نگه داشته به خدا اگه لوکا میموند یا عیسی از اول فصل بود یا عبدی آماده بود الان یا شیخ سر حال بود الان با اختلاف بیش از ده امتیاز با همه ناداوریها قهرمانیمون مسجل بود اما یحیی با همه بدبیاریها ساخت و تیم رو سرپا نگه داشت
در آخر باید بگم عشق فقط پرسپولیس و برای پرسپولیس برای من خیلی مهمتر و معتبر تر از این حرفها هستند،اگه این دوتا به کسی حرفی زدند به عشق و احترام من ببخشید اگه هم کسی به این دوتا چیزی بگه قطعا به من گفته،این دوتا به من چیزهایی یاد دادند که توی زندگی من گم شده بود
احمد جان تاج سر من،سرخدل عاشق،اگه شما دوتا نباشید منم نیستم،ازتون خواهش میکنم حضور پر رنگ داشته باشید فقط جان من تو رو به جان عزیزهاتون تا آخر لیگ فقط تشویق کنید عشق فقط پرسپولیس هم به خاطر پرسپولیس دیگه به هیچ هواداری چیزی نمیگه تا اتحاد ما دست نخورده باقی بمونه و بریم برای قهرمانی انشاءالله


قرمزته
(در پاسخ حسین هدایتی)

-1

2

1 سال پیش

ممنون آقا لطف داری ، نظر لطفته .
یه مرتبه گفتم بازم میگم
ما سگ کی باشیم شما رو ببخشیم .

تو هر خانواده ای
تفاوت سلیقه وجود داره
مخصوصا تو خانواده بزرگ پرسپولیس
حالا بعضی وقتا این تفاوت سلیقه باعث
یه سری تنش ها میشه .
که با کمی صبوری و کنترل احساسات همه چی حل میشه.

شما اونجوری که تا الان فهمیدم
هم سنی از بنده بزرگتر هستند
هم سابقه طرفداریتون از بنده بیشتره .
و احترام شما و امثال شما برای بنده و امثال بنده واجبه .

یاد خدابیامرز بابام میفتم
وقتی داداش بزرگم به ناحق کتکم میزد و میرفتم بهش شکایت میکردم
دعوام می‌کرد و بهم میگفت میخای بزرگ شی ؟
داداش بزرگته چیزی نگو.
اون اوایل برام خیلی زور داشت
ولی رفته رفته فهمیدم دلیل این کارش چی بوده


حسین هدایتی
(در پاسخ قرمزته)

-1

3

1 سال پیش

به خدا هیچی جز شرمندگی از خوندن حرفهات برام نمیمونه،درسی که به من دادی باقیات و صالحاتی هستش که تا ابد بهت خیر میرسونه،شما درس گذشت و درس ادب بهم دادی،ممنونتم سالار،من کوچیک شمام،به امید خدا افتخار داشته باشم بازم ازت چیز یاد بگیرم داداش


برای پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

آقای هدایتی به نظرم بهتره آخر فصل کاری کنیم که همه پیام بدن و با هم خوب باشن. اینکه تو یک دعوا طرف یکیو بگیریم موجب دعواهای بزرگتر میشه. یاد ایمان زنگویی و فردین کرمی و بابک اعتمادیان و خیلیای دیگه به خیر. نمی خوام الان که قهرمان میشیم جای خوشحال بودن دعوا کنیم. بهتره فوتبالی جواب همدیگه رو بدیم و نباید دعوا کنیم آخر فصل. دعوای داخلی خودزنیه. آخر فصل از دو چیز می ترسم یکی همین دعوا و یکی هم غرور و تکبر طرفداران و بازیکنایی که چند روزه همش مصاحبه می کنند


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-1

4

1 سال پیش

چشم داداش،به دیده منت سالار


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

سرخدل عاشق کجا میری. بمون حالا یکی یک حرفی زد تموم شد رفت. اگه کسی الان حرفی زده واسه اینه اون موقع که از صدر فاصله گرفتیم واقعا فشار روی حمایت کننده ها زیاد بود و ماها رو خیلیا عامل اصلی قهرمان نشدن می دونستن و عشق فقط پرسپولیس به خاطر اون فشاری که وارد شد الان این حرفا رو زد. چه منتقد چه حامی همه باید پیام بدن و هیچکس نمی تونه کسیو محدود کنه. خواهشاً نرو و بمون درسته خیلی با هم کل کل کردیم و بحث اما بازم من نمی خوام کسی بره. خودمم خیلی از مواقع رفتم از این برنامه اما بازم نتونستم از پرسپولیس دور بمونم. فردین کرمی و بابک اعتمادیان و خیلیای دیگه رفتن. واقعا حیف اون همه دعوایی که کردیم. الان یادشون میفتم دلم براشون تنگ میشه. شما دیگه نرو حیفه آخر فصل ان شاءاللّٰه قهرمانی پرسپولیس رو اینجا جشن می گیریم😜


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-2

1

1 سال پیش

این متن احساسی بود واقعا داغونم کرد،سرخدل واقعا نرو همینجا دست سرخدل و احمد رو میبوسم جفتتون قوت قلب هستین،نوکر جفتتونم


قرمزته

-1

4

1 سال پیش

خطاب به سرخدل عاشق و مابقی منتقدان یحیی :

وقتی بتونیم دو تا جمله پایین رو خوب درک کنیم دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیمونه

۱_ گل بی خار خداست :
یعنی هر آدمی ممکنه اشتباه کنه .
ولی متاسفانه بعضی از ما ایرانی‌ها با یه اشتباه ، تمام خوبی های طرف مقابل مون رو می‌بریم زیر سوال و ازش یه جانی درست میکنیم .
نه تنها تو فوتبال
بلکه تو زندگی روزمره مون هم ، خیلی از ما ایرانی‌ها این فرهنگ غلط رو داریم .
جالبش اینجاست
وقتی خودمون اشتباه میکنیم
یا گردن گیرمون خرابه و گردن نمیگیربم
یا توقع بخشش داریم

۲_ دوست خوب کسی است که عیبت رو بهت بگه ، دشمنت هم کسی است که یا بیخودی ازت تعریف میکنه یا عیبت رو میدونه و بهت نمیگه (چون دوست نداره بی عیب باشی ) ، رفیقت هم کسی است که در رفع معایبت بهت کمک میکنه و پا به پا باهات میاد تا بی عیب بشی .

با توجه
به دو جمله فوق
می‌بینیم کسانی هم که از یحیی انتقاد می‌کردند نه تنها دشمن یحیی و پرسپولیس نیستند ، بلکه دوست اونها هستند .

منتهی مراتب
تو انتقاد کردن هم باید به چند مورد توجه کرد

اولا : تمامی جوانب و شرایط و ابزار موجود در دست طرف انتقاد شونده رو در نظر گرفت و پیش خودمون فکر کنیم با فلان شرایط موجود آیا جایز هست از طرف انتقاد کنم یا خیر .

دوما : فحاشی و توهین با انتقاد ، از زمین تا زیرزمین فرق میکنه ،
بعضی ها تو طول فصل اومدن به یحیی بدون دلیل منطقی ، فحاشی کردند ‌.
و اصلا به خودشون نگفتند این آدم جزو اسطوره های باشگاه پرسپولیسه و چندین سال تو لباس بازیکن و مربی برای این تیم زحمت کشیده
و ایضا
آدمی با این رزومه قطعا ، محبوب خیلی از هواداران پرسپولیسه .
با این کار مشخصا به علاقه چند ده میلیون پرسپولیسی توهین کردند ‌.
البته ناگفته نمونه
به نظر من خیلی از این دسته آدمها
اکثرا طرفداران تیم‌های دیگه بودند و هستند
که نیت شون چیز دیگه است.

در ضمن
به نظر منی هم که از اواخر فصل گذشته تا الان با دلیل از یحیی حمایت کردم
یحیی اشتباهاتی داشته
ولی به مراتب محاسنش به معایبش میچربه
و تو این شرایط فعلی
ارزش حمایت رو داره

کسی هم حق نداره
به منتقدان یحیی بی احترامی کنه
یا تمسخرشون کنه یا ...

مهم اینه که
حواسمون باشه که پرسپولیس تو مسیر موفقیت باشه و از حواشی دور باشه .
بعلاوه
برای تیمی به بزرگی پرسپولیس
مهمترین چیز اتحاد بین اعضای این خانواده است
هر موقع هواداران پرسپولیس با هم متحد بودند
تیم بهترین نتایج رو گرفته
و هر موقع هم که با هم متحد نبودند
و چند دستگی توشون بوده
پرسپولیس افت کرده ‌


سرخدل عاشق

-4

2

1 سال پیش

آقای هدایتی از تو انتظار نداشتم جنابعالی عامل وحدت منتقدان و حامیان بودی ولی با یه برد دربی احساسی شدی و رفتی قاطی حامیا... من اتفاقا انتقاد اصلیم به همین واکنشهای احساسیه وگرنه من همیشه گفتم یحیی بهترین مربیه داخلیه بازیخوانیش اصلا حرف نداره ولی به لحاظ ذهنی و فنی نوسان داره من خیلی براش خوشحالم دربی رو برد شرمنده انتقادهام هم شدم شاید زیاده روی کرده باشم ولی واقعا به اون حرفهام اعتقاد دارم مربی نباید شل بگیره و باید همیشه کیفیت تیمش رو حفظ کنه باید ثبات فنی و ذهنی داشته باشه اصلا نوسان برای تیمی مثل پرسپولیس با این همه هوادار قابل قبول نیست تو دوران برانکو این سایت خیلی خلوت بود چون اینقد تیم تو نتیجه گیری ثبات داشت هیچ حرفی رو باقی نمیزاشت میدونید چرا چون میگفت از یه بازی آسون بعد چند بازی سخت بیشتر میترسم و برا اون بازی تمرینات سخت تر میذاشت تا تیمش شل نگیره شما مثل من این جزئیات رو زوم کردین؟ یحیی ده دربی نباخته چرا چون دربی و حساسیتش به خودی خود فشار به مربی میاره که تمام تمرکز و انگیزه اش رو بزاره وگرنه درخشان هم یه دربی مربی بود اونم برد ولی از پس ضعیف ترین تیم ها هم بر نمی اومد چون نمیتونست تیمشو به لحاظ ذهنی و انگیزشی متمرکز و قوی کنه الان پرافتخارترین بازیکن لیگمون سید سرطلاییمونه کسی رو به جدیت او سراغ دارین شما؟ پس مربی نباید شل بگیره یحیی خیلی چیزا رو ثابت کرده ولی اینو برای منی که مقاله های مربیگری بین المللی رو میخونم و ذهنیت و فلسفه مربیای بزرگ دنیا رو پیگیری میکنم ثابت کرده هنوز خیلی کار داره من قبلا هم گفتم اگه ذهنیتش رو قویتر کنه با تیم ملیمون تو جام جهانی هم میدرخشه این قلعه نوعی واقعا مربی نیست تو این ده سال تیماش بسیار سنگین و بی کیفیت بودن جلو تیمهای با کیفیت و سرعتی منفعل نشون میده شک نکنین لیگ برتر انگلیس بهترین لیگ دنیاست چون هم سرعت و هم قدرتش بسیار بالاست کلوپ پارسال جلوی مهمترین رقیبش تو این چند سال یعنی من سیتی قبل بازی گفتش منچستر سیتی هنوز با تیم واقعی ما رو به رو نشده تو یه نیمه اول سه تا بهش زد یا بازی امسال با منچستر یونایتد قبل بازی با اینکه امسال تو بحران بودن گفتش به یونایتد نشون میدیم بازی با ما هیچ وقت آسون نیست هفت تا زدنش ذهنیت قوی یعنی این... سرتون رو دیگه درد نمیارم من از عشق و علاقه ام به پرسپولیس اومدم اینجا نظر دادم حالا که خوشتون نمیاد چرا خودمو اذیت کنم نیم ساعته دارم تایپ میکنم خوبی بدی دیدین حلال کنین بدرود... برای پرسپولیس دمت گرم با معرفت


برای پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

احمد وقتی صدر بودیم کسی چیزی نمی گفت اما تا چند بازی باختیم همه گفتن تقصیر ماهاست که الکی حمایت می کنیم و اینجور حرفا. واسه همین الان برای انتقام بعضیا این حرفا رو می زنن. موافق دعوا نیستم به هیچ وجه. ولی من حس می کنم بعضیا به خاطر ثابت کردن حرف خودشون دعا می کنند تیم نتیجه نگیره. امیدوارم اشتباه کرده باشم. البته با شما نیستم فکر کنم اونا خودشون فهمیدن. قرمزته حرف های درستی زد باهاش موافقم.


ابوالفضل شریفی

-3

4

1 سال پیش

یحیی سرمربی خوبیه اما باید قبول کرد بعضی موقع ها با ترس بازی میکنه و برای همین بازی دفاعی بیشتر تو دستور کارشه اما بازم کارش عالی بود دربی رو برد و الان صدر جدولیم


قرمزته

-1

7

1 سال پیش

این تیترها که درباره اش خبر چاپ میشه
بیشتر به ضرر پرسپولیسه تا به سود پرسپولیس

مثل
تیتر: کی میگفت یحیی ترسو است
که باعث نفاق تو تیم میشه
که الان تو این برهه خاص ، پرسپولیس فقط و فقط به حمایت همه جانبه و اتحاد و همدلی نیاز داره .

یا تیتر
بوی جام میاد
عزیز من اون بوی خر مرده است که سوزوندن بوی کباب نیست ، اشتباه نکن .
هوادار واقعی پرسپولیس خوب میدونه
بوی جام وقتی میاد که جام تو استادیوم باشه و هوادار بعد از بازی منتظر تحویلش هست
و گرنه هر بویی غیر این بو ، بوی جام نیست
یا وقتی بوی جام میاد که چند هفته قبل از اتمام لیگ قهرمانیت مسجل شده باشه.

در ضمن
بنده از اواخر فصل پیش که ، تو هواداران بر سر بودن و یا نبودن یحیی دودستگی شد
افتخار حضور تو این سایت رو داشتم
و همواره هم با دلیل از یحیی حمایت کردم
غیر یه مرتبه که یه مصاحبه بعد از بازی با آلومینیومش اعتراض کردم و گفتم اون مصاحبه به ضرر خودش و پرسپولیس بود که خدا روشکر خودش متوجه اشتباهش شد و اظهار ندامت کرد
و ایضا دیگه وارد حاشیه نشد و مصاحبه های احساسی نکرد .

حتی شده به خاطر حمایت از یحیی
از خیلی از مخالفانش فحش و ناسزا هم شنیدم
ولی به نظر من
همون کسی هم که بی دلیل به یحیی انتقاد و یا حتی فحاشی میکرد
اگه واقعا پرسپولیسی است
نباید الان که یحیی خوب نتیجه گرفته ،
بهش توهین کرد یا تمسخرش کرد یا بهش متلک انداخت یا ...
با این خود درگیری ها مطمئن باشید
ارتش سرخ به گروهان سرخ تبدیل میشه .

هر آدمی
ممکنه تو هر مقطعی از زندگیش اشتباه کنه
مهم برخورد ما با شخص خاطی است .
میتونیم ار شخص خاطی یه دشمن بالفطره درست کنیم
هم میتونیم ازش یه فدایی جان برکف درست کنیم .

ولی اون دسته از منتقدان یحیی
که طرفداران تیم‌های رقیب هستند
و از اواخر فصل پیش جو پرسپولیس رو متشنج دیدند و سعی کردند با انتقادات واهی از یحیی
پرسپولیس رو به حاشیه ببرند
و با یه تیر چند نشون بزنند
هم پرسپولیس رو از قهرمانی دور کنند
هم یحیی ای که خوب ميدونند برای پرسپولیس چقدر با ارزشه رو از چشم هواداران بندازند و از پرسپولیس فراری بدند
هم هوادارن پرسپولیس رو به جون هم بندازند

حساب شماها با اون دسته
از هواداران فریب خورده پرسپولیس
یا اون دسته از هواداران پرسپولیسی منتقد یحیی فرق میکنه .

تو فضای مجازی که
ما مجبوریم شما رو به چشم هوادار پرسپولیس ببینیم و با دلیل و منطق جوابتون رو بدیم
ولی تو فضای حقیقی وقتی ماهیت کثیف تون لو بره دیگه از این خبرا نیست
بعلاوه هر چقدر هوادار پرسپولیس با درک و شعور از تیمش حمایت کنه و احساساتش رو کنترل کنه
امثال شما ها هیچ گهی نمیتونند بخورند .

میدونم
امثال شما تو این سایت بودید ،هستید و خواهید بود .
ولی بودنتون هم برای طرفداران فهیم پرسپولیس
باعث خنده و زنگ تفریحه
مطمئن باشید
اگه پرسپولیس قرار بود با این مادر قبه بازی ها زمین بخوره
۴۰ سال پیش می‌خورد زمین .
اگه فقط ۱۰ درصد هوادارن پرسپولیس به هوش باشند امثال شماها هیچ گهی نمی‌تونید بخورید .


احمد نوری اسرمی

-2

3

1 سال پیش

آقای هدایتی من پارسال تو این برنامه با یه بنده خدایی بنام علی پیرایش درگیر شدم نظراتم چاپ نمیشد حدو یک ماه و نیم از برنامه رفتم و اول فصل برگشتم . امسال جواب هیچکس رو ندادم چون نمیخواستم با کسی درگیر بشم ولی دوباره آخر فصل شد این بنده خدا ملعون خودش رو صاحب این سایت میدونه فکر میکنه هر کی باهاش هم‌نظر نباشه میتونه بهش بپره . من تو برنامه فوتبال ۳۶۰ خیلی بیشتر از اینجا هستم و با هواداران دوچرخه بحث میکنیم و کری می‌خونیم ولی کسی به کسی نمیگه من تو رو از این برنامه ميندازم بیرون . بعضی‌ها اینجا خودشون رو صاحبخونه میدونن و فکر میکنن همه باید مثل اینا فکر کنن .پس باید یاد بگیرن به نظر همه احترام بزارن . وقتی تیم خوب باشه تعریف میکنیم وقتی خوب نباشه نقد میکنیم


آرین

0

4

1 سال پیش

سلام و درود بر کاربر zizi... بابت همه حمایت هات ازت ممنونم.... درود بر شرف و غیرتت که با اون همه سختی که گفتی که میدونم واقعا سخته داری از تیم بزرگ پرسپولیس حمایت میکنی... از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت باشی.... ازت ممنونم که جواب اون کیسه کش رو دادی.... به امید قهرمانی پرسپولیس بزرگ و سربلندی هواداران با غیرت و با تعصبش....


سید

0

4

1 سال پیش

استقلال یک چهار جعلی درست کردند از حالا باید عدد ۱۰ را به ششتایی ها نشان دهیم ده دربی بدون باحت


zizi

0

3

1 سال پیش

تصحیح بعدهفته ۲۹ام


علیرضاهمتی نژاد

0

3

1 سال پیش

یحیی گل محمدی بهترین سرمربی ایران وآسیا بدون شک ❤️❤️


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

وای که باز داره دعوا میشه. ول کنید هرکی هرچی گفته گذشته. این موقع از فصل این دعواها خودزنیه


zizi

0

3

1 سال پیش

آقای هدایتی ماچاکرتیم داداش ان شاءالله جام براماست بعدهفته ۲۰ام اینجاجشن قهرمانیه به امیدخدا،،،،اگه گلهگربخواد اسدبیگی وعمری روآنالیزکنه ونزاره شوت کنه بره توگل قطعا عیسی کاروتموم میکنه ان شاءالله پیکان اتوبوسی ام خدابزرگه خداهست ماجامونمیدیم دیگه فقط منتظرلغزش سپاهان بودیم خداروشکرشد بازیکناوکادرمون اینقدباتجربه ان که توخواب برددربی نمیمونن


حسین هدایتی
(در پاسخ zizi)

-1

4

1 سال پیش

سلام شما بزرگواری،به امید خدا و همت بازیکنها و تجربه و دانش کادر فنی جام برای ماست،دعا کن خیلی زیاد


zizi

0

5

1 سال پیش

کاربرآرین من تاجایی که شدجواب اون مهدی رودادم ولی بعضی ازکامنتا ثبت نمیشه اینجا یحیی تاوقتی که سرمربی پرسپولیسه من باجون ودل ازتیمم وسرمربیش حمایت میکنم،،به بعضیایی که بهم گفتن مدافع سینه چاک یحیی یاجیره خواریحیی،،،بایدبهتون بگم من ازخوزستان (اهواز)قوم عرب زبان که تاحدود زیادی توبعضی ازمواقع حق نفس کشیدنم نداریم وهیج کدوم ازخانمای خاندان فوتبالی نیس قاطعانه هیچکدوم فقط بنده شدیدفوتبالی وعاشق وشیفته ی پرسپولیس میخوام بگم نه یحیی روتاحالاازنزدیک دیدم نه میشناسم یحیی چون سرمربی تیم محبوبمه ازش حمایت میکنم......تواین مقطع به کاربرایی مثل مهدی هشدارمیدم بکشه کنار حیف بعضی ازکامنتااینجاثبت نمیشه وگرنه بلدبودیم چجورجوابتوبدم


حسین هدایتی
(در پاسخ zizi)

-1

4

1 سال پیش

شما همیشه باعث افتخار همه هوادارها بودین و هستین،واقعا خدا خیر بده به اون پدر و مادری که انسان فهمیده ای رو مثل شما تربیت کردند


احمد نوری اسرمی

-4

2

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس . میتونی جای دیگه هم راه بری


حسین هدایتی
(در پاسخ احمد نوری اسرمی)

-1

4

1 سال پیش

احمد به خدا این حرف از تو بعیده داداش،اگه چیزی شنیدی بهت برخورد متناسب جواب بده،منم مثل شما کلی به یحیی نقد دارم اما باید قبول کنیم مربی ای که تیمش توی هفته ۲۷ صدرنشینه و ۳۷ تا گل زده سومین خط حمله لیگ هستش ترسو نیستش،عشق فقط پرسپولیس پر از شور و خوشحالی برای صدر نشینی هستش به جای این جواب یه نگاه بکن ببین اگه نقد من و تو از یحیی غلط بوده که خیلیاش درست بوده اما بیایم با جرات بگیم اشتباهاتی رو که داشتیم،یحیی ترسو نیست اینو جدول و آمار میگه،نوع بازی ما میتونست بهتر بشه میتونستیم هجومی تر باشیم اما ترسو خطاب کردن یحیی اشتباه بوده،من هیچ وقت به یحیی ترسو نگفتم اگه هم نقد داشتم سر نعمتی و فرجی بوده سر دانیال بوده الانم با جرات میگم دانیال حقش نبود حرفی که بهش زدم واقعا اشتباه کردم اما بازم من بازی رامین رو به دانیال ترجیه میدم،از خدا میخوام توی این چندتا بازی انقدر دانیال خوب باشه بگم اینم اشتباه کردم،اینجا همه به خاطر عشقمون جمع شدیم نه برای کری خونی با هم،اگه از حرف عشق فقط پرسپولیس ناراحت شدی به من ببخش،بیا مثل همیشه تیم رو تشویق کنیم تا قهرمانی


نیما زکی پور

0

5

1 سال پیش

بادرود و تبریک مجدد. امپراطور یحیی ترسو نیست اونی که ترسو بود سرمربی شله بود که بعداز مساوی با تیم ریشه دار ملوان مساوی کرد. کنفرانس خبری شرکت نکرد


نیما زکی پور

-1

5

1 سال پیش

عشق فقط امپراطور یحیی و ارتش سرخ .اونی که ترسو بود سرمبری شله بود که نرفت کنفرانس خبری شرکت کنه دم بچه های ملوان و مازیار گرم


helboy

0

8

1 سال پیش

چندین سال که داریم فوتبال پرسپولیسه کبیرو میبینیم چه با مربی خارجی چه با مربی داخلی و نه تنها پرسپولیس همه تیم ها وقتی گل میزنن از تاکتیکی که مربی بهشون میده فاصله میگیرن و تو لاک دفاع میرن و حتی خود مربی هم برای حفظ نتیجه مجبور به دفاعی بازی کردن میشه خوشحالم که پرسپولیسیم که خیاالم از دفاع کردنشون راحته


سرخدل عاشق

-5

2

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس بشین سر جات زر زیادی نزن حتما تو زندگیت خیلی عقده داری که بعد این برد به فکر خالی کردن عقده هات افتادی من فقط یادمه با کاربر برای پرسپولیس اونم با دلیل و منطق سر و کله زدم و تو رو اصلا یادم رفته بود ولی خوب شد یادم انداختی الان کادر فنی و بازیکنانی مثل بیرانوند میگن ما تمرکزمونو از دست دادیم صدر رو از دست دادیم پس یه عده هوادار هم اگه انتقاد کردن حق داشتن البته اینایی که ترکیب میچینن و به بازیکنا ایراد میگیرن کارشون اشتباهه من کل انتقادم به شل گرفتن و از دست دادن امتیازای مفت بود اگه باز هم شل بگیریم یه موز هم آخر فصل گیرمون نمیاد بهتره بری یه جام قلابی بگیری تو شهرت یه دور باهاش بزنی من میترسم از خوشحالی این برد تا هفته آخر و قطعی کردن قهرمانی ان شاالله، دور از جون دووم نیاری😂
فکر میکنی ما بیکاریم بیائیم اینجا هی نظر تایپ کنیم و بعدش مثل تو بیائیم عقده هامونو خالی کنیم اصلا من حوصله سر و کله زدن رو با هیچ کسی ندارم فقط دوست ندارم ضعفی از پرسپولیس ببینم ...


حسین هدایتی
(در پاسخ سرخدل عاشق)

-2

4

1 سال پیش

خندم میگیره یه آدمی مثل تو به جای اینکه الان یه نگاه به حرفات اونم قبل از دربی بندازی داری با کسی که سرتا پا حمایت بوده بحث میکنی،تو اگه شعور داشتی قبل دربی دو بار هم تیم رو تشویق میکردی،تو اصلا در حد عشق فقط پرسپولیس نیستی بچه جون،جواب توهینات رو هم بدم بلاک میشم که اصلا دوست ندارم بزنم زیر قولم،هزارتا مثل تو فدای یه تار موی امثال عشق فقط پرسپولیس،اون جام قلابی رو تو بگیر باهاش ظرف بشور،عقده ای تو هستی که به جای پذیرفتن اشتباهت همچنان داری روی اونا پا فشاری میکنی،سه تا بازی مونده نیاز به روحیه داره تیم نه تیم حتی تک تک هوادرها نیاز دارند روحیه داشته باشند بلدی فنی حرف بزن نمیتونی هیچی نگو انتقاد داری از تیم صدرنشین بزار آخر لیگ


برای پرسپولیس

-1

5

1 سال پیش

کاربر عشق فقط پرسپولیس هرچی بود گذشت. الان ول کنید بهتره ادامه ندید تا دعوایی نشه. هیچکس مثل من بحث نکرد و از قبل از شروع فصل تا الان داشتم از یحیی دفاع می کردم و اینجا خیلی بحث کردم اما الان گیر نمیدم. بهتره متحد باشیم برای قهرمانی تیم. بازم میگم همچی تموم نشده و نباید مغرور بشیم. از پیام خیلیا حس مغرور شدن بهم دست میده. بازی های سختی داریم. پیکان مربیش حسینی هست که چون دستیار یحیی بوده برای اینکه بهش نگن تبانی کرده، مقابل ما قوی بازی می کنه. گل گهر هم که همیشه جز تیم های قوی بوده و نساجی هم برای موندن تو لیگ مقابل ما بازی می کنه. حتی اگه موندنشون قطعی بشه، بازم بازی کردن تو قائمشهر مقابل طرفدارانش خیلی سخته و کیسه هم مساوی کرد


ع حسین زاده

-6

4

1 سال پیش

اگر آقا یحیی جلوی آلومینیوم و هوادار و ديگر تيم ها مثل دربی با ترکیب هجومی و بدور از احتیاط بازی می‌کرد، الان قهرمانی پرسپولیس مسجل شده بود،الان هم این ترکیب هوشمندانه تو چند بازی اخیر صدر جدول رو از سپاهان پس گرفت، و به امید خدا دیگه پس نمیده.


ابوالفضل یزدی

-6

2

1 سال پیش

آقا نود درصد هممون یحیی رو به خاطر چینش بازیکن ودفایی چیدن تیم وترس از تعویض بموقع واستفاده نکردن بازیکنان هجومی مثل سروش وسیامک وعبدی وهمین عیس سرزنش میکردیم الان نسبتا از قبل بهتر شدن پس وظیفه داریم که با جان دل ازش حمایت کنیم پس بیخودی همدیگر رو سرزنش نکنیم ببخشید دیگه .👍


گل محمد اروش

0

4

1 سال پیش

پیکان زدیم کارتمامه قهرمانی صددرصده


|͞⸙̶͟͟|̶͎ྂྂ͞F̸͟͞a̸͟͞r̸͟͞z̸͟͞a̸͟͞d̸͟͞⊆₂̶ͯ⁶₂̶ͯ⊇̶⃫̶͟͟͞͞🌻̶⃫̶͟͟͞͞⸩ ̶̶ིͯ͟࿔࿔̄꙰

0

4

1 سال پیش

خداییش یحیی تو چندتا دربی دفاعی بازی میکرد یکم ترس داشت البته حق داره دربی جای خطا کردن نداره اونم خواسته احتیات کنه ولی انقد گفتن یحیی هجومی بازی نمیکنه ترس و میترسه تا خودش فهمید هجومی بازی کرد و مزد هجومی بازی کردنو گرفت و الان صدر جدوله دمش گرم یحیی خداوکیلی آخر فصلو خوب جمع کرد دمت گرم آقا یحیی


عشق فقط پرسپولیس

-4

7

1 سال پیش

کاربران قلمراد، اسرمی ، حسین زاده گفتن ، یحیی ترسو ! اینجا جمع کنید برید چون رو مختون راه خواهم رفت .


آرین

0

7

1 سال پیش

کاربر مهدی الان دیگه چه بهونه ای داری... یعنی بهتر از یحیی توی ایران پیدا میشه.... انقدر حرف از مربی خارجی میزنید دیدی که همشون به یحیی باختن هم تراکتور که مربی اسپانیایی داره و هم سپاهان و استقلال که مربی پرتقالی دارن.... پس دیگه چه بهونه ای داری الان تمام هوادارا شاد هستن ولی تو داری تیم رو به حاشیه میبری و به یحیی که انقدر زحمت میکشه توهین میکنی و آرامششو بهم میزنی مطمئن باش هواداران میلیونی پرسپولیس عین کوه پشت یحیی هستن و نمیزارن هیچکس آرامش تیم و یحیی رو بهم بزنه.... الان ما صدر جدول هستیم و سه تا بازی تا قهرمانی فاصله داریم پس لطفا اگه حمایت نمیکنید ساکت باشید تا مورد غضب و خشم هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس قرار نگیری... من از هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس خواهش میکنم به خصوص ( حسین هدایتی، احمد نوری، محمد جمعه زاده، کاربر zizi، دختر پرسپولیس، سروری، زکی پور، مراد سلمانی، خانم موسوی، قرمزته، کاربر فاطی، برای پرسپولیس، شیخ الاسلامی، کاربر msa، کاربر یگانه و کاربر قلمراد دوم) خواهش میکنم برید قسمت خبر ( برد پر گل پرسپولیس مقابل تیم ملی نوجوانان) فقط ببینید این کاربر مهدی چه اراجیفی راجب یحیی گلمحمدی زده.... من واقعا تعجب کردم که چرا هیچکس هیچ چیز بهش نگفته... از هواداران خواهش میکنم جلوی این جور آدمها ساکت نباشید و اجازه ندید الان که حال همه هوادارا و تیم پرسپولیس خوبه یکی بیاد و با یسری اراجیف خرابش کنه.... درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس بزرگ.... درود بر یحیی گلمحمدی... درود بر پرسپولیس بزرگ....


عشق فقط پرسپولیس

-6

3

1 سال پیش

کاربر سرخدل چرت نگو


مصطفی اسکندری

0

7

1 سال پیش

الان هم مثل اول فصل کسب قهرمانی به دست ماست.امیدوارم دیگه اشتباه نکنیم و مثل اسم مون با قدرت و حاکثر تلاش و تمرکز کامل این فصل رو تموم کنیم


Mamad.perspolisi

0

8

1 سال پیش

کیسه کشا


عشق فقط پرسپولیس

-2

12

1 سال پیش

کاربر سرخدل عاشق یه چنان با من بحث جدل راه انداخته بود ، الان باید بکشه بیرون از این برنامه ، یا کاربر حسین زاده . و الخصوص کاربر msa


عشق فقط پرسپولیس

-1

11

1 سال پیش

کی گفته یحیی ترسو ، کاربرانی ، همچون سرخدل عاشق ، مهدی ، فلاح ، msa ، مهدی ، وچند تا دیگه که من کارشون دارم .


حسین هدایتی

-4

38

1 سال پیش

سایت محترم ارتش سرخ دات کام ازتون تشکر میکنم که با بخشیدن من،منو از بلاک دراوردین و این اجازه رو بهم دادین این تحلیل فوتبالی رو اینجا در محضر طرفداران پر شور پرسپولیس ثبت کنم این تحلیل نتیجه ده ساعت تلاش من و آنالیز پرسپولیس و سپاهان و استقلال و تیمهای مقابل این سه تیم بود،این آنالیز و وعده در هیچ سایت و پیجی به جز ارتش سرخ قبل از بازی با ملوان توسط هیچ اهل فوتبالی نوشته و ثبت نشده بود و این افتخار رو داشتم که فقط در این سایت محبوب اون رو کامنت کردم
در مورد بازی سپاهان و ملوان هم در پست مزد هجوم بعد از بازی خودمون با ملوان قاطعانه گفتم ملوان از سپاهان امتیاز میگیره در صورتی که ما خوب برده بودیمش و قطعا ملوان جلوی سپاهان در اصفهان کار سختی داشت اما در تحلیل من سبک بازی ملوان و انگیزهای ملوانیها و هوش مازیار در برابر نقاط ضعف و قدرت سپاهان این نوید رو میداد که ملوان قدرت گرفتن حداقل یک امتیاز رو از سپاهان داره که خداروشکر این اتفاق هم افتاد
از همه دوستانی که از وعده هفته۲۷ من دفاع کردند و منو حمایت کردند کمال تشکر رو دارم و دست تک تک طرفداران پرسپولیس رو در این سایت میبوسم
خانمها و آقایان این هم هفته۲۷ و صدرنشینی پرسپولیس بزرگ و این هم وعده صادق من.
الان هم کاملا فوتبالی و بدون تعصب بهتون میگم سخت ترین بازی امسال جلوی پیکان و حساس‌ترین بازی ما مقابل گل گهر هستش ما با هوشیاری کادر فنی در صورتی که این دوتا بازی رو ببریم که انشاءالله میبریم در انتهای هفته۲۹ قهرمان لیگ برتر ایران هستیم فقط باید این دوتا بازی رو ببریم و قطعا باید خیلی زود به گل برسیم ،گل گهر رو هر چی شوت بزنیم گل میخورن و پیکان رو باید روی هوا شکست بدیم
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


حسین هدایتی

-3

37

1 سال پیش

پرسپولیس بزرگ
پیام قبلی رو فرستادم تا بهتون بگم دقیقا روزی که چهار امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم کاملا فوتبالی و بدون تعصب با تحلیلی که از لیگ و تیمها داشتم خدمتتون عرض کردم که نا امید نشید چون ما قدرت پس گرفتن صدر جدول رو در انتهای هفته۲۷ داریم
خانمها و آقایان این شما و این روز موعود.
بدون منیت میگم من نوکر شما هستم کوچیک شما هستم و خاک زیر پای شما هستم،افتخارم در کنار شما بودن هستش اما از بعضی از کاربران چندتا انتقاد دارم
۱-چرا بعضی از کاربرها با کلی ادعای الکی عادت به حرفهای صد من یه غاز بی محتوا دارند چرا هیچ تحلیلی هیچ موضوعی که ثابت کنه از فوتبال چیزی میفهمند توی حرف‌هاشون نیست حالا که داری وقت میزاری حداقل به فهم فوتبالیت برس،فنی باش تا به درد بخوری،وقتی هم که تلاش نمیکنی یاد بگیری حداقل ادعا نداشته باش،حداقل وقتی بهت چیزی میگیم ناراحت نشو جبهه نگیر احترام بزار و یاد بگیر.
۲-چرا بعضیها انقدر زود نا امید میشند و انقدر راحت دستاشون میره بالا؟؟
۳-منتقدهای عزیز که میگفتید چرا صدر رو از دست دادیم الان حمایت کنید تا دوباره صدر رو از دست ندیم الان دیگه وقت حمایت از صدر نشین لیگ برتر هستش اما چرا حتی با برد دربی باز هم غر و ناله و انتقاد وجود داره؟
در آخر بازم تاکید میکنم لیگ تموم نشده و بازی با پیکان سخترین بازی ما در این لیگ و بازی با گل گهر حساس‌ترین بازی ما در این دو سال اخیر هستش که یحیی و بازیکنها باید از پسش بر بیان و میان انشاءالله


حسین هدایتی

-2

35

1 سال پیش

سلام خدمت همه طرفداران مهربان و باشعور پر طرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس بزرگ
دوستان عزیز لطفا تمام انرژی و دعای خیر خودتون رو معطوف این بازی بکنید دیروز هم گفتم خدمتتون ما پرسپولیس هستیم و کاملا فوتبالی و بدون تعصب میگم از سه تا بازی روبرومون یعنی تا پایان هفته ۲۸(هفته رو اشتباه نوشته بودم که در قسمت پاسخ تصحیح کردم)توانایی گرفتن هر ۹ امتیاز ممکن رو داریم اما بازم کاملا فوتبالی و بدون تعصب میگم هم کیسه هم سپاهان از این سه تا بازی بیشتر از چهار امتیاز نمیتونن بگیرند ما قدرت اینو داریم که انتهای هفته ۲۸ صدر جدول باشیم کیسه توی بحرانه شله زرد هم فشار روش زیاده با یه باخت میره تو بحران،فقط خودمون باید این سه تا بازی رو ببریم انشاالله با برد دربی صدر جدول هستیم،امروز هم میریم استادیوم جای همه اونایی که نمیتونن بیان خالی به امید یه روز خوب و یه برد عالی و به امید یه فردای خوب و نزدیک شدن پرسپولیس بزرگ به صدر جدول
ماشاالله پرسپولیس ماشاالله یحیی گلمحمدی ماشاالله ارتش سرخ آسیا


zizi

0

6

1 سال پیش

متنش خیلی قشنگه همه بازیکنامون عالی بودن تک تکشون بیرو بااون خوشحالیش چندبرابر بردو دلچسبترکرد


zizi

-1

7

1 سال پیش

کجان اونایی که میگفتن بزرگش کردین وامپراطورمیگین بهش؟؟؟یحیی هم امپراطوره هم تاج سره هم دلسوزتیم ومردمه،،،خدابهتریناروبراش ارمغان بیاره،،،قبلا گفتم الانم میگم یحیی یه سروگردن ازتمام مربیای لیگ برتری بالاتره،،،یحیی هم مورایسوچهارتایی کردهم خمس روبرد هم ساپینتو وبه دیوانگی ساپینتو چندبرابراضافه کرد


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

8

1 سال پیش

هیچ چیز از ارزش هات کم نشد و نمیشه و نخواهد شد آقا یحیی ❤❤❤👑👑👑سرت سلامت امپراطور 🔥🔥🔥👑👑👑❤❤❤✌🏻✌🏻✌🏻


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

7

1 سال پیش

زنده باد شاه یحیی امپراطور ❤❤❤❤❤❤❤👑👑👑👑👑👑


دختر پرسپولیس ❤🔥

-3

6

1 سال پیش

حالا کجان ؟؟🤔🤔بیان باز این چرت و پرت ها رو بگن اگه راست میگن حالا دیگه با برد دربی این هوادار نما ها لال شدن😏😏


hasannejadhe

0

4

1 سال پیش

البته بیشتر همین سایت ها یحیی رو ترسو خطاب میکنن حالا او را شجاع می دونن و حرف عوض میکنن


احمد نوری اسرمی

-3

3

1 سال پیش

من یکی از افرادی بودم که میگفتم یحیی ترسو بازی میکنه چون تو تهران هم با دو هافبک دفاعی بازی می‌کرد. تو دو بازی اخیر وقتی سروش اومد داخل زمین و امیری هم یه خط اومد جلو روند هجومی خیلی بهتر شد . سینا هم تو حمله خوب بود ولی کارایی که سروش در پاس گل داره سینا نداره . اگه یحیی از اول فصل دفاع چپ تخصصی داشت مجبور نبود امیری رو دفاع چپ. بزاره . ای کاش از اول فصل همینجوری ترکیب میچید . هنوز باورم نمیشه بازی با هوادار وقتی وسط نیمه صادقی مصدوم شد چرا فرجی رو آورد که دقیقه آخر اون بلا به سرمون بیاد هرچند اول روی عمری خطا شد و حسن اکرمی خطا رو نگرفت


سرخدل عاشق

-4

4

1 سال پیش

بستگی داره که ترس رو چه جوری تفسیر کنین درسته احتیاط شرط عقل هست ولی یه مربی باید با ذهنیت و اراده قوی تیمش یه گل میزنه نباید بکشه عقب تا منتظر واکنش حریف باشه یا اگه عقل و منطق و فشار حریف تیمشو کشید عقب با بازپس گیری توپ و اضافه شدن و از هم حمایت کردن و حملات مجدد که البته آمادگی بدنی بالایی میخواد تیم حریفو باید از حمله کردن ترسوند اگه خدای نکرده قهرمان نشیم و یه بازی شل بگیریم امتیاز از دست بدیم هیچ کاری نکردیم باید و باید با جدیت این پنج بازی باقیمانده رو ببریم چون با پنج بازی دو جام گیرمون میاد ضمنا تو باد این برد نباید بخوابیم ما باز هم احتمال داره جام حذفی به رقیب بخوریم و اونجا هم باید با شجاعت و تلاش بیشتر بهشون امون ندیم من از این شل گرفتنا مخصوصا جلو تیمهای دیگه می ترسم یحیی باید تیمشو هوشیار نگه داره ...


آرین

-1

5

1 سال پیش

کاربر مهدی الان دیگه چه بهونه ای داری... الان به نظرت از یحیی بهتر توی ایران پیدا میشه.... انقدر مربی خارجی میگید دیدی که همشون به یحیی باختن هم مربی تراکتور که اسپانیایی... هم مربی سپاهان و هم مربی استقلال که پرتقالی هستن.... پس دیگه چه بهونه ای داری الان تمام هواداران شاد هستن ولی تو داری تیم رو به حاشیه میبری داری به یحیی که انقدر زحمت میکشه توهین میکنی و آرامششو بهم میزنی... مطمئن باش هواداران میلیونی پرسپولیس بزرگ عین کوه پشت یحیی هستن و نمیزارن هیچکس آرامش تیم و یحیی رو بهم بزنه.... الان ما صدر جدول هستیم و سه تا بازی تا قهرمانی فاصله داریم پس لطفا تا پایان لیگ اگه حمایت نمیکند پس سکوت کنید تا مورد غضب و خشم هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس نگیرین... درود بر پرسپولیس بزرگ.... درود بر یحیی گلمحمدی.... درود بر شیر پسران پرسپولیس.... درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس بزرگ....( خطاب به کاربر مهدی که توی خبر برتری پر گل پرسپولیس مقابل تیم ملی نوجوانان نوشته و توهین های زیادی به یحیی کرده) .... من از هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس خواهش میکنم مخصوصا از ( حسین هدایتی. احمد نوری.، محمد جمعه زاده، کاربر zizi، دختر پرسپولیس، سروری، مراد سلمانی، زکی پور، خانم موسوی، قرمزته، کاربر برای پرسپولیس.. شیخ الاسلامی، کاربر یگانه، کاربر msa و کاربر قلمراد دوم) ازتون خواهش میکنم برید توی خبر ( برد پر گل پرسپولیس مقابل تیم ملی نوجوانان) فقط ببینید این کاربر مهدی چه اراجیفی راجب یحیی گلمحمدی بدبخت زحمت کش زده.... الان ما صدر جدول هستیم واقعا توی مغزم نمیره که یه پرسپولیسی اینطوری سرمربی تیمشو به حاشیه ببره اونم زمانی که فقط 3تا بازی تا قهرمانی فاصله داریم.... مگر اینکه فقط اسمی پرسپولیسی باشه ولی در عمل کیسه کش هستش و داره تیشه به ریشه میزنه.... من از هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس خواهش میکنم ساکت نشینن.... واقعا تعجب کردم دیدم هیچکس بهش حرفی نزده....


نیما زکی پور
(در پاسخ آرین)

0

5

1 سال پیش

نفوذی هست باید ازگروه بندازیمش بیرون


حسین هدایتی

-1

5

1 سال پیش

اقا یحیی گلمحمدی فنی ترین دلسوزترین با معرفت ترین فرد در ورزش کشور ما هستش انشاءالله بعد از قهرمانی در مورد علتهای تهمت‌هایی که به یحیی زدند مفصل صحبت میکنیم


آرش پرسپولیسی

0

3

1 سال پیش

واقعا دم یحیی گرم که به سروش بازی میده چون از وقتی از سروش استفاده میکنه تیم جون گرفته و الان سروش خیلی سرحال بازی میکنه


علی پرسپولیس

-5

3

1 سال پیش

یکیش خود من بودم ایراد گرفتم از گل محمدی وهنوزم ایراد میگیرم چون با یه بازی کسی رو بالا نمیبرم اخر فصل وجام حذفی معلوم میکنه ترسو هس یانه اقای گل محمدی از دقیقه 50رفت تو فاز دفاعی این شجاعت نیس حتما ترس هس من انقدرا سردی وگرمی فوتبال چشیدم که بفهمم با یه گل بهار نمیشه زمانی 11امتیاز از کیسه جلو بودیم 5امتیاز از شله زرد این ملوان بود که مارو صدرنشین کرد مازیار زارع تترس بود نه یحیی گل محمدی پرسپولیس زیباترین عشق جهان ♥♥♥♥♥


Fateeee

0

6

1 سال پیش

خدا جونم فقط ۳ تا بازی دیگ مونده. تا الان کمک پرسپولیسم کردی . از این ب بعد هم کمکش کن خدایااا . کمک پرسپولیس من بکن قهرمان بشه🥺❤ من فقط همین یع چیزو ازت میخام . کمکش کن🤲🙏🥺🥺❤❤❤🏆🏆❤❤


Fateeee

-1

5

1 سال پیش

هرکی گفده غلط کرده.. حالا اگ ندیدین یحیی جام رو با دستای خودش بالا برد.. حتی تصور اون لحظه برام قشنگه🥺❤❤🏆🏆


سجادسهرابی

0

3

1 سال پیش

به نظر من بازی های سگپاهان سختره چون با تیم های بازی داره که در استانه سقوطن و یه جورای موندن اونا تولیگ بیشتر از قهرمانی براشون ارزش داره و با تمام قوا بازی میکنند..


سجادسهرابی

0

3

1 سال پیش

من از اون دسته کسایی نبودم که یحیی رو ترسو خطاب کنم.. اما خب اگ یحیی همون موقعه با همین ترکیب بازی میکرد مثلا جلو هوادار و الومینیم یا بقی تیمای متوسط الان با اختلاف قهرمان بودیم یحیی از وقتی نتیجه گرفت سراغ حاشیع نرفت و با یه هافبک بازی کرد.. حالا هم به نظرمن و همونطور اقای هدایتی گفت سخترین بازی بازی با پیکان که دفاعی بازی میکنه.. پیکانو گلکهر رو بزنیم قهرمانیم.. مطمعنم کیسه و سگپاهان بازم امتیاز از دست میدن.. اگرم ندادن کافیه فقط نساجی هم ببریم و تمام..


حسین هدایتی
(در پاسخ سجادسهرابی)

-1

2

1 سال پیش

انشاءالله جام مال ماست داداش


ayub2400

-2

11

1 سال پیش

ایول ب یحیی کجان اونایی ک به یحیی ایراد میگرفتن


مهران نوید

-4

7

1 سال پیش

اگر همینجوری بازی میکردین تا الان از حالا قهرمان بودیم


سید ابراهیم غفاری نیا

0

9

1 سال پیش

آقا یحیی دمت گرم. واقعا فرصت خوبی واسه دبل کردنه. تو میتونی،خودتو ثابت کن مررررررررد❤️💪


برای پرسپولیس

0

9

1 سال پیش

الان همه میگن من نبودم من نبودم😂😂


آرین

0

6

1 سال پیش

درود بر یحیی خان عزیز که در حال حاضر بهترین سرمربی ایران هست.... ودیدید که سه مربی خارجی تراکتور و سپاهان و استقلال رو نابود کرد و هر سه تیم رو برد.... درود بر شرف و غیرتت یحیی جان...درود بر مظلومیتت که از دیوار صدا درمیاد ولی از تو درنمیاد.... درود بر شیر مرد پرسپولیس.... امیدوارم همیشه در کنار خانواده گل و عزیزت سالم و سلامت باشی و از خدا میخوام تورو برای پرسپولیس نگه داره.... امیدوارم در کنار پرسپولیس به قله های افتخار برسی


دکتر خلیلی

0

13

1 سال پیش

عشق فقط پرسپولیس و امپراطور عزیزم یحیی

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال