ارتش سرخ دات کام

اخبار

گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوش ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

3 هفته پیش

گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوشحال نیستیم

ارتش سرخ دات کام :
گاریدو: از نتیجه دیدار پاختاکور خوشحال نیستیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیمش از نتیجه دیدار با پاختاکور، خوشحال نیست.

خوان کارلوس گاریدو پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پاختاکور در چارچوب هفته دوم لیگ نخبگان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار کرد: در فوتبال حرفه‌ای نتیجه خیلی مهم است و ما در حال حاضر خوشحال نیستیم چون سه امتیاز را نتوانستیم کسب کنیم و امتیاز مساوی برای پرسپولیس، خوب نیست.

وی افزود: در مورد نتیجه مسابقه خوشحال نیستیم اما در عین حال باید بگویم بازیکنان ما سعی خود را کردند و برخی مواقع در فوتبال نتیجه لازم را نمی‌توانید کسب کنید و مجبور هستید از بازیکنان زمانی که تمام تلاش خود را می‌کنند باید حمایت کنید. نیمه اول خیلی خوبی داشتیم و قبل از مسابقه می دانستیم که ضربات آزاد مهم است و مهم است که گل بزنیم. راجع به کیفیت و نقطه قوت خود آگاهی داشتیم و آنالیزی که از بازی حریف داشتیم توانستیم سریع به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: معمولا این اتفاق رخ می‌دهد که وقتی سریع به گل می‌رسید مسابقه ادامه می‌یابد و نتیجه می‌تواند تغییر کند چون حریف چیزی برای از دست دادن ندارد و در نیمه اول باید گل دوم را به ثمر می‌رساندیم. در ضربات کرنر شانس داشتیم به گل برسیم اما موفق نبودیم. در نیمه دوم حریف چیزی برای از دست دادن نداشت و متاسفانه گل مساوی را دریافت کردیم و بعد از آن تیم حریف عقب نشست و فضاها را بست.

گاریدو با اشاره به اینکه فکر می‌کرده در نیمه دوم موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی با وجود بازیکنان خود به دست خواهند آورد، گفت: این اتفاق رخ نداد و به گل نرسیدیم. نمی‌خواهیم بهانه بیاوریم و خیلی واضح بود که زمین مسابقه به تیم کمک نکرد و بارانی بودن شرایط را سخت‌تر کرد. نمی‌توانستیم توپ را آن گونه که می‌خواهیم حرکت دهیم. نمی‌توانم بهانه بیاورم و باید بگویم این نتیجه خوبی برای پرسپولیس نیست و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم. دوست دارم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم و 80 هزار تماشاچی به ورزشگاه بیایند و دیگر جایی برای غر زدن باقی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه زمین حاضر شرایط خوبی برای مسابقات آسیایی ندارد چون نمی‌توانیم توپ را به راحتی حرکت دهیم، اظهار کرد: هنوز مسابقات زیادی باقی مانده و باید سعی کنیم بهتر باشیم. مهم است زمانی که نمی‌توانید نتیجه بگیرید کار و مسیر خود را ادامه دهید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا بهتر نبود به جای کانال راست، حملات پرسپولیس از کانال چپ طراحی می‌شد، گفت: شما فکر می‌کنید فقط از سمت راست حمله کردیم؟ ما بازیکنان تهاجمی داریم و از هر دو طرف حمله کردیم. در نیمه دوم خیلی تیم تهاجمی داشتیم و با مهره‌های خود از سمت چپ و راست و مهاجمان خود حمله کردیم ولی متاسفانه علی رغم سعی به حمله نتوانستیم به گل برسیم.

گاریدو در پاسخ به اینکه به چه دلیل پرسپولیس علی رغم حملات متعدد نمی‌تواند به گل دست یابد، خاطرنشان کرد: همه چیز به حریف بستگی دارد و باید به حریف احترام گذاشت و یک اشتباه باعث می‌شود به گل برسیم. نباید فکر کنیم چون پرسپولیس هستیم حتما باید برنده شویم. تیم حریف خیلی تلاش کرد و در دفاع زحمت کشید. در نیمه اول می توانستیم بازی را با زدن گل دوم تمام کنیم.

وی ادامه داد: هرگز شرایط آسان نیست و خوشحال نیستم که پیروز نشدیم هر چند که می‌خواستیم برنده شویم. باید از همین امروز کار خود را شروع کنیم و عکس العمل خوبی به شرایط داشته باشیم. فوتبال همین است و وقتی برنده می‌شویم باید بدانیم چه رفتار و عملکردی پس از برد داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد که پرسپولیس در نیمه اول با برنامه و در نیمه دوم بی‌برنامه بود، تصریح کرد: اگر نظر شما این است که حرفی ندارم و به نظر شما احترام می‌گذارم.

گاریدو در مورد عملکرد گندوز عنوان کرد: دروازه بان بسیار خوبی است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161774
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ح . س

0

1

3 هفته پیش

آقای گاریدو مگه باختاکور تو همان زمین و باران بازی نمی‌کرد ولی مشکل اصلی پرسپولیس ضعیف تفکرات شماست فکر کردی استقلال را با یک گل پنالتی بردی شاه کار کردی اگه همین بازیکنان در اختیار اوسمار یا آقای گل محمدی بودن بخدا ما حالا یک قهرمانی در آسیا را داشتیم ولی آقای گاریدو این را بدون که تماشاگران پرسپولیس کم حوصله هستن و همیشه با تو خوش اخلاق نخواهند ماند


بابک اعتمادیان

0

0

3 هفته پیش

بازیکن جوون رو بیرون کردین تا ریگی ۳۵ ساله تمام بازیها نود دقیقه بازی کنه . ریگی زمانی که توپ نداره کاملن از بازی محو میشه .‌سر گل اونا بجای خط هجده کنار دفاع وسط داشت یونجه میخورد احمق نادان


سید محمد حسینی فر

-1

2

3 هفته پیش

آقای گاریدو ضمن احترام و سپاس خدمت حضرتعالی : وضعیت آب و هوا و جوی و زمین بد برای هر دو تیم یکسان است ، چطور تیم شما بد بازی می کرد ولی تیم حریف خیلی خوب ، فکر نمی کنید حریف با بازیکنان جوان و قبراق خود در میانه میدان عرصه را به هافبک های پا به سن گذاشته تیم پرسپولیس سخت کرده بود و افرادی مانند سروش رفیعی ، مسعود ریگی و ...... قادر به بازی پایاپای با جوانان حریف نبودند ، بهتر نبود در آغاز نیمه دوم از بازیکنان جوان و پر انرژی در میانه میدان استفاده می کردید و دست از خود خواهی بر می داشتید و به بازیکن بسیار توانمند و جوان خود ( یاسین سلمانی) اعتماد می کردید تا وسط زمین را برای شما کنترل و مدیریت نماید ، مسئولیت عدم پیروزی و حفظ نتیجه در این بازی فقط بعهده شخص شما است نه مسائل و افراد دیگر ، لطف بفرمائید از داشته هایتان بدرستی و بدون تعصب و خود خواهی استفاده کنید.


-moheb kia

0

2

3 هفته پیش

دقیقاً همینطوره کاملاً با شما موافقم


امیر حسین

0

3

3 هفته پیش

ما هم خوشحال نیستیم


جاوید دلاور

0

6

3 هفته پیش

آقای گاریدو شما مربی خوبی هستی وبه گفته خودت تحلیل گری آیا عیب بد بازی کردن تیمت را نمی دانی مرد بزرگ آیا یاسین سلمانی اینقدر بازیکن بزرگی نیست. که شما او را به بازی نمی گیری این پسر کاپیتان تیم نوجوانان جوانان و امید ایران بوده قبل از مصدومیت. چهره تاپ تیم پرسپولیس بزرگ بود ،عادلانه نیست ایچنین. مهره موثری را بسوزانید تیم پرسپولیس بزرگ شده خانه سالمندان نترس شجاع باش کمی هم جوان‌گرایی کن زیرا. بازیکنان بالای ۳۳ سال توان بازی های سنگین پشت سر هم را ندارند و تحلیل می روند آره داداش عیب پرسپولیس بزرگ در بازی پاختاکور ازبکستان همین مسئله بود


نعمت مشتاقیان

0

2

3 هفته پیش

سیستم بازی اشتباه است ترکیب خوب نبود.


مجید فلاح

0

2

3 هفته پیش

آقای گاریدو اینجا پرسپولیس هست تیم های عربی نیست که مربیگری کردی اینجا پرسپولیس همیشه باید پیروز باشه چه معنی داره تیم که دقیقه دو گل زده به حالت تدافعی برگرده و تیم درجه دو آسیا اینجوری پرسپولیس رو تحت فشار بزاره و گل بزنه و اونوقت جنابعالی یاد بیفته باید تیم رو هجومی کنه . واقعا تفکرات دیشب ۲ امتیاز حساس رو از ما گرفت الکی زمین و زمان رو به هم ندوزید ۵۰ دقیقه یک تیم معمولی مثل پاختاکور پرسپولیس رو تحت فشار قرار بده یعنی فاجعه . اونم دقیقا فقط به خاطر تفکرات شما بود . الکی نیست که شما تو آسیا هنوز یک برد کسب نکردی . فقط یادت باشه اینجا پرسپولیس کبیره


غلامعباس تنگسیری

0

2

3 هفته پیش

سلام علیکم جناب گاریدو. مشکل اصلی خیابانی بودکه سقه سیاه


مرادسلمانی

0

3

3 هفته پیش

متاسفانه همه تیمهای ایرانی عادت ندارنددرهوای بارانی یابرفی بازی کنندولی تیمهای خارجی خیلی سریع خودشان راباشرایط مسابقه وقف میدن


سرخدل عاشق

0

1

3 هفته پیش

تیمی که از خلق موقعیت عاجزه و اینکه همه اش به کناره ها میره و بلوغ کافی رو در حفظ توپ و گردش آن نداره ایراد داره حتی تو بازی با الاهلی که خوب بودیم توپهای بچه گانه ای لو میدادیم


ع حسین زاده

0

2

3 هفته پیش

نه آقای گاریدو خواهشا راضی باش، بخدا هواداران اونقدر که تو فکر میکنی احمق و نفهم نیستن، بازی دادن سروش نا آماده اوج حماقته، چراکه نه تنها کار مثبتی نمیکنه بلکه با پاس ها و خطا های اشتباه و مهلک برای دیگر بازیکنان و تیم دردسر درست میکنه، متأسفانه مرغ جنابعالی فقط وفقط یک پا داره، والا حداقل ۱۰دقیقه آخر حداقل به یاسین بازی میدادی، نکن آقای گاریدو، با آینده بازیکنان جوان بازی نکن.


جان محمد صالحی ریحانی

-2

2

3 هفته پیش

اتفاقا قلبن خوشحالی با دست خودت تیم را نابود کردی یک موی تارتار شما را می ارزد فقط بگو چیکار کردی که تیم اینقدر دپرس بود به قول آقا پیوس انگار وزنه به پای بازیکنان بسته بودن بیچاره به ضعیف ترین تیم لیگ نخبگان امتیاز دادی

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال