ارتش سرخ دات کام

اخبار

گاریدو: بعد از اخراج رفیعی همه فکر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 48 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

گاریدو: بعد از اخراج رفیعی همه فکر می‌کردند می‌بازیم

ارتش سرخ دات کام :
گاریدو: بعد از اخراج رفیعی همه فکر می‌کردند می‌بازیم
سرمربی پرسپولیس گفت: قسمت مهم و مثبت کار این بود که پس از اخراج سروش رفیعی همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما کار خیلی خوبی انجام دادیم.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور تبریز و پرسپولیس که به تساوی یک - یک انجامید، گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شخصیت خودمان را در این دقایق نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و از شروع بازی خوشم آمد. ضربه ایستگاهی ارونوف و یک حرکت مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. فکر می کنم تساوی صفر - صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

وی با بیان اینکه تراکتور 10 دقیقه اول نیمه دوم را کنترل کرده بود، اظهار داشت: این تیم حملات بیشتری روی دروازه ما داشت و گاهی خارج از بازی بودیم. یارگیری خوبی در صحنه گل تراکتور نداشتیم و هنگامی که تیمی گل می‌خورد، لحظات سختی را سپری می‌کند. سپس سروش رفیعی اخراج شد. قسمت مهم و مثبت کار این بود که با این شرایط همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما کار خیلی خوبی انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه توانایی بازگشت را به شاگردانش القا کرد، گفت: چهار مهاجم یعنی ارونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی را در زمین داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. پورعلی‌گنجی را که در ضربات ایستگاهی یک بازیکن مهم است و فکر می‌کردیم حرکت مثبتی در این ضربات خواهیم داشت، به زمین آوردیم.

گاریدو با تمجید از گلزن پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایوب العملود که سرزن خوبی است، روی یک ضربه کرنر گل تساوی را زد. این اتفاق، ما را به‌خاطر سختی که همه داخل بازی حس کردند و نیز اخراج یک بازیکن راضی نگه می‌دارد. همیشه دوست داریم پیروز شویم، اما وقتی در مسابقه این‌چنینی نمی‌توانیم پیروز شویم، یعنی باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم. این حس را تقویت کردیم و تیم تا لحظه آخر جنگید.

وی با بیان اینکه حس جنگندگی شاگردانش به‌خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، تصریح کرد: بازیکنان با روحیه‌ای که دارند، تا آخرین لحظه می‌جنگند. نکته مثبت درباره تیم این است که در لحظات سخت عکس‌العمل نشان دادند؛ قسمت مثبت کار همین است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از کسب تساوی رضایت دارد یا خیر، گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم و می‌توانستیم شش امتیاز در این دو هفته بگیریم. در بازی قبلی باید سه امتیاز می‌گرفتیم و باید بیشتر تلاش می‌کردیم. از کسب دو امتیاز در دو هفته اخیر راضی نیستم و باید حداقل چهار امتیاز می‌گرفتیم. دیدار با تراکتور فضای متفاوتی نسبت به هفته قبل داشت و کاملاً رقابتی بود.

گاریدو با اشاره به اهمیت حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه اظهار داشت: حریف در این فضا گاهی کار کوچکی انجام می‌دهد که بزرگ جلوه داده می‌شود. ما هم کارهایی می‌کنیم که جلوه داده نمی‌شود. گاهی یک توپ در محوطه جریمه خودمان از دست می‌دهیم و سناریویی درست می‌شود که انگار اتفاق بزرگی افتاده است. هواداران عاملی هستند که در کل جهان بر یک بازی تأثیر می‌گذارند.

وی با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز در دو هفته عالی می‌شد، دیگر برای کارمان ارزش قائل نمی‌شدیم. ترکیب تیم در حال تقویت است و بازیکنان به تیم اضافه می‌شوند. امروز هم رقابت کردیم و به‌خاطر این رقابت به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. دوست داریم پیروز شویم و اشتباهات بازی امروز را تحلیل و تصحیح می‌کنیم.

«در سخت‌ترین لحظه، مسابقه‌ای را برگرداندیم که باخته بودیم.»، سرمربی پرسپولیس ضمن بیان این جمله گفت: ما درباره توانایی رقابت بازیکنان خودمان صحبت می‌کنیم؛ آن هم با حضور چهار بازیکن هجومی و یک بازیکن کمتر از رقیب.

گاریدو درباره استقبال گرم تماشاگران تراکتور از دیدار با پرسپولیس یادآور شد: فضای خیلی خوبی بود و بازی کردن در این فضا بسیار خوب است. این فضا همیشه تأثیرگذار است و شرایط همیشه به سود تیمی خواهد بود که در خانه خودش با این تماشاگران بازی می‌کند. شما در این شرایط می‌دانید با وضعیت سختی مواجه هستید و باید سه برابر بجنگید.

وی در مورد موقعیت‌های گلزنی پُرتعداد تراکتور عنوان کرد: بخش‌هایی بود که عملکرد خوبی نداشتیم و بخش‌هایی بود که خوب عمل کردیم. در نهایت نتیجه را تحلیل می‌کنیم و هرچه که داخل بازی رخ داد. تراکتور یک گل روی ضربه ایستگاهی زد و ما یک گل روی ضربه ایستگاهی زدیم. در دیدار دو تیم بزرگ با فشار و تنش زیاد، این اتفاق رخ می‌دهد.

سرمربی پرسپولیس گفت: بعضی لحظات ممکن است حریف بهتر باشد و گاهی اوقات ما می‌توانیم بهتر باشیم که گلزنی می‌تواند آن را تغییر بدهد. در نیمه اول یک فرصت مسلم گل داشتیم که اگر خوب به توپ ضربه می‌زدیم، به گل می‌رسیدیم و شرایط بازی تغییر می‌کرد. تراکتور یک گل زد و ما هم یک گل زدیم.

گاریدو در واکنش به خبرنگاری که گفت پرسپولیس به دنبال اخراج سروش رفیعی از زمین و با خروج او از بازی توانست به گل برسد، اظهار داشت: نمی‌دانم چه بگویم؛ این نظر شماست.

وی در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد سروش رفیعی در فضای مجازی وارد می‌شود، خاطرنشان کرد: این مسئله یکی از مشکلات فوتبال است. ما باید داخل زمین درباره فوتبال صحبت کنیم و از آن لذت ببریم. صحبت‌ها در اینستاگرام و توئیتر را فراموش کنید؛ فوتبال داخل زمین است.

سرمربی پرسپولیس درباره محرومیت تیمش از بهره بردن از تماشاگران خودی، به‌خاطر عدم آمادگی ورزشگاه آزادی از میزبانی دیدارهای لیگ برتر گفت: فکر می‌کنید من کدام گزینه را ترجیح می‌دهم؟ بازی کردن خارج از خانه یا بازی در خانه با هواداران زیاد؟ ترجیح می‌دهم در خانه خودمان و در ورزشگاهی پُر از تماشاگر بازی کنم. با این حال من نمی‌توانم تصمیم بگیرم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161259
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
خان پرسپولیسی

0

1

4 هفته پیش

مرتیکه بیسواد تو باید بری خر بچرانی با اون چینش مذخرف تیم وآوردن سروش که یک تنه ۲ بازی ریده،،چرا از خدا بنده لو،یاسین سلمانی ،براجعه استفاده نمیکنی نفهم🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


حسن

0

1

4 هفته پیش

طرزفکراشتباه یک مربی که باا ذعان یک بازیکن کمتربه فکرباختن مابایدطوری تمرین کنیم که درشرایط نه نفره شدن هم بتونیم برحریف مسلط باشیم حتی برای بردبریم نه ناامیدبشیم وعقب بکشیم


احمد شرفی

0

2

4 هفته پیش

سلمانی چرا بازی نمیکنه


علی

0

1

4 هفته پیش

با سلام خدمت هوادار ان ارتش سرخ بزرگترین مشکل پرسپولیس مقابل تراکتور خط هافبک ها تیم بودند موتور تیم میانه زمینه که پرسپولیس ندار میدان دار ندار صد البته بازی با تراکتور گندوز در آورد آقای سرمربی یادت باشه


علی کیانپور

-2

1

4 هفته پیش

حیف شد اوسمار را پرسپولیس از دست دادند !!! درویش همه را فراری دادند !!!


علی کیانپور

0

2

4 هفته پیش

مساوی‌هم برای پرسپولیس باخت است !!! با این تیم ناقص و مربی که تمام ضربات را به سروش رفیعی می‌دهند پرسپولیس هرگز به جایی نمی رسند !!!


جعفر باقری

0

1

4 هفته پیش

باید در آزادی جواب محکم و دندان شکنی به سوراختور بدیم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


محمدرضایی

-1

1

4 هفته پیش

بچه هادوستان خوب ازشماخواهش میکنم تیم خوبی داریم مربی خوبی داریم اول بازیهاهست هنوزبازیکنان جانیوفتادن صبرکنید لطفاًارمش داشته باشیدعزیزان مربی تراکتورباتمام بازیکنان اشنای دارندولی گاردیوهیچی هنوزحالیش نیست


حمیدکرمانی

0

1

4 هفته پیش

بدترین بازی پرسپولیس دیدیم هیچ وقت این جوربی برنامه بی نظم بازی نمیکرد


حمیدکرمانی

0

2

4 هفته پیش

چی میگی باباکجاتیم خوب بازی کرد یه مشت پیرمردی اورده بوذی د


حسین سانبلی

0

2

4 هفته پیش

آقای گاریدو از باخت حرف نزن برین سابقه تیم پرسپولیس را مرور کن زمانی تا دقیقه بیست دو هیچ جلو بودیم از رقیبان این تیم فقط تشنه برنده شدنه


عباسی

-1

1

4 هفته پیش

من ۶۰ سالمه
دست کم پنجاه سال با پرسپولیس و فوتبال زندگی کردم
اما گاریدو را مربی نمیدانم
حیف از اوسمار حیف
نمیخام مسئله ایجاد کنم
اما خیلی زود قافیه راباخته ایم
این مربی
والله درسطح فوتبال پرسپولیس نیست
امسال سکته مون نده باید گوسفند قربانی کنیم


احمد

0

2

4 هفته پیش

کاظمی بیشرف دیگه چه کاری بود که نکرد این سروش هم فکر میکنه باشگاه ارث باباش ریدم تو بازی کردنت


مهدی

0

1

4 هفته پیش

صدرحمت به پرسپولیس دهه ۸۰


سرخدل عاشق

0

1

4 هفته پیش

تراکتور که خیلی قوی شده اتفاقا با بازیکنایی که از ما دزدید ولی تیم باید زور بزنه برا بردن بجنگه برا بردن یعنی دونده باشه سختگیر باشه تو موقعیت دادن به حریف تو گردش توپ باید روان تر بازی کنه البته مشکل بدنسازی هست تغییرات بوده ناهماهنگی هفته های اول طبیعیه ولی من تعجب میکنم از آقای خانبان آنالیزور دوست داشتنیمون چرا مشورت نمیدی علیپور رو بزاره تو ترکیب بخدا دوندگی و فشار و پرسی که به مدافعان حریف میاره یه نعمته بازی قبلی یه سری هوادار نادون بهش انتقاد کردن چند موقعیت از دست داد دوندگی و پرسش رو و همچنین در موقعیت قرار گرفتنشو ندیدن بابا علیپور امتحانشو پس داده قدرشو بدونیم خیلی هم نجابت به خرج داد نرفت تیمهای رقیب به عشق پرسپولیس بازی قبل میل خواستن برد رو تو وجودش دیدم حتی تو دفاع هم میومد شرکت میکرد چی حالیتون میشه از فوتبال که میائین فقط همون ضربه آخر رو متوجه میشین


پرسپولیس همیشه قهرمان

-1

1

4 هفته پیش

آقای احمدی واقعن دمت گرم گل گفتی خیلی هم تیم خوب بازی کرد تو تبریز ولی یک سری بیرون گود نشستن میگن لنگش کن یا از فوتبال چیزی نمی دانند یا ترفتار پرسپولیس نیستم من از شما ممنون هستم که واقع بین هستی و به این قشنگی نظر تو دادی


پرسپولیس همیشه قهرمان

-1

1

4 هفته پیش

آقا شما که ترفتار پرسپولیس نیستی لطفا در مورد تیم نظر نده نمیشه که بیرون از گود بشینی بگی لنگش کن تیم تویه بازی دوم فصل اونم تو تبریز خیلی هم خوب بازی کرد دست بازی کنان و مربی درد نکنه شما هم لطفا نظر ها تو بزار برای جای دیگه


ع حسین زاده

0

2

4 هفته پیش

آقای گاریدو، اگر نیمه دوم سروش رفیعی رو تعویض میکردی و صادقی یا، یاسین سلمانی رو بازی میدادی، شاید بازی اینقدر سخت نمیشد، چه بسا برنده بازی بودیم، امیدواریم که از مشاوره سید جلال و همچنین آقای خانبان بیشتر استفاده کنی، متأسفانه سروش تو این دو بازی خیلی با دوران اوجش فاصله داره، درضمن با اومدن میلاد محمدی تو دفاع چپ، امیری با بازی تو پست خودش کارآیی بهتری خواهد داشت.


نظری

0

2

4 هفته پیش

تو هم رفتی سراغ ترکیب های دفاعی. آخه این تک مهاجم‌چیه. اوسمار متخصص چیدن ارنج تهاجمی و عالی بود با اون پرس های وحشتناکی که هر تیمی را به زانو درآورد


h.gh

0

2

4 هفته پیش

سروش عامل نابودی تیم در این فصل خواهد بود شک نکنید.تو این چند سال هیچ کار مثبتی برای تیم انجام نداده که هیچ،تمرکز همه بازیکنان هم بهم میزنه


محمدرضا پنار

0

1

4 هفته پیش

خدا را شکر این دروازه بان من رو به وجد آورد چه توپهایی رو گرفت وگرنه شش تایی میشدیم باید فرصت داد به این مربی این تیم اگر احمد نوراللهی داشت اون وسط تمام بود فقط موندم اسماعیلی فر دو سال تو پرسپولیس یک پاس سالم نمیداد امروز پاسهلی60متری میداد پشت سر امیری


پرسپولیسِ بزرگ

-1

1

4 هفته پیش

تو اگه خیلی حالیت بود از فوتبال ، هیچوقت اینجوری در مورده تیم خوبمون حرف نمیزدی ، بی احترامی نمیکردی،،.


محمد حسن جلالی

0

2

4 هفته پیش

ارتش سرخ از اون تیمهایی که اگه 10نفره بشه دیگه کسی جلودارش نیست شاهد ماجرا خود کیسه کشا اونا میتونن مگه ایمون زاید و تا آخر عمرشون فراموش کنند هرگز نمیتونن


اali ayaz

-1

1

4 هفته پیش

درود به همه سرخ دلان بابا این دومین بازی بود در زمین حریف حریف هم تراکتور تا دندون مسله و جلوی اون همه هوادار بخد بهترین نتیجه رو گرفت مطمعن باشین سپاهان و کیسه داخل این ورزشگاه و این جو باخت میدن این مک گفتم تا روزش که بیام بگم ولی درسته پرسپولیس هنوز ترکیبش نشناخته دفاع چپ امیری با این سنش یک دست مزیزاد داشت واقعا ولی با میلاد که تخصی هست بهتر میشیم سروش باید کم کم بره نیمکت تا خدا بنده لو یا یاسین با قدرت دوندگی بالا و پاس سالم جاش پرکنن و در اخر مهاجم افتصاح نه علیپور نه الکثیر در حد خودشون نبودن بازم یکم عیسی یک یکی دویی با ارونف میکرد علیپور که ول ول بابا ارونف بیار پشت مهاجم نه کنار یک بار هم بزارش پشت سر مهاجم ها و وسط زمین که بتونه پاس بده اون سمت بده امیری بازی کنه یک بار امتحان کن


امیر علی بابایی

-1

1

4 هفته پیش

محمد حسین کنعانی وقتی دفاع می کنه بعدش کارهایی هافبک هم انجا م میده وقتی کشیدش بیرون کارش درست بود فشار روی خط هافبک کم شد بهترشدخدای


bahram

0

1

4 هفته پیش

مطمئن باشید این تیم همینطور نمی مونه با اضافه شدن میلاد آتیش پاره تیم از لحاظ دفاعی بهترمیشه روحیه تیم بالاتر یه کم به تیم وقت بدین با حمایت‌های شما ایشالا بازم قهرمانیم


حامدسلوکی

-1

1

4 هفته پیش

داداش‌زودقضاوت‌نکنید‌‌فرصت‌بدید‌جوجه‌رواخره‌پاییزمیشماران‌عالی‌بودین‌ارتش‌سرخیا


عشق فقط برانکو

0

2

4 هفته پیش

متاسفم که بجای بازیکن جوان و کاربلد مثل یاسین سلمانی و خدا بنده لو از پیرهای خرفتی مثل سروش نامرد و عوضی و ریگی استفاده میکنید. تا زمانی سروش تو پرسپولیس بازی کنه به هیچ کجا نمیرسیم. استقلال بهترین هافبک ها رو خرید امسال کاموتا و اندوگ. سپاهان هم انزوزی، لیموچی، محبی... خرید. تراکتورم که بهترین هافبک ها رو خرید ما که نخریدیم که هیچ بعد حاضرم نیستیم به سلمانی و خدا بنده لو استفاده کنیم


عشق فقط برانکو

-1

1

4 هفته پیش

جون مادرت شما هم مثل یحیی و اوسمار به این رفیعی اشغال رو نده. هیف نیست بجای یاسین سلمانی و خدا بنده لو به این حروم زاده بازی بدهی. بدترین بازیکن ایرانه. چطور هافبک هجومی هست که یک پاس گل نمیده ولی آلوز بهترین پاسور میشه و این رفیعی دیوث فصل قبل فقط یک پاس گل داد. هیف پولی که میگیری.


علیرضا

-1

1

4 هفته پیش

آقای گاریدو توچوپانی هم برات زیاده واقعا بایدتاسف خورد پرسپولیس بزرگ سرمربی بزرگ میخواد خدالعنت کنه هرکی این گاوچران کردسرمربی تیممون


عشق فقط برانکو

0

2

4 هفته پیش

جون مادرت شما هم مثل یحیی و اوسمار به این رفیعی اشغال رو نده. هیف نیست بجای یاسین سلمانی و خدا بنده لو به این حروم زاده بازی بدهی. بدترین بازیکن ایرانه. چطور هافبک هجومی هست که یک پاس گل نمیده ولی آلوز بهترین پاسور میشه و این رفیعی دیوث فصل قبل فقط یک پاس گل داد. هیف پولی که میگیری.


منوچهر

-1

1

4 هفته پیش

باید زمان بدیم به مربی این بی انصافی هست تو ۲تا بازی قضاوت کنیم باید صبورباشیم هنوز اول راه باید تیم تقویت بشه ولی دلیل سکو نشینی یاسین سلمانی رو نمیدونم خدایی باید فیکس باشه امیدواریم فراریش نده همچین بازیکن باکیفیتی رو .باید یه مهاجم ششدانگ بگیره حتمامثل لوکادیا


عشق فقط برانکو

0

2

4 هفته پیش

جون مادرت شما هم مثل یحیی و اوسمار به این رفیعی اشغال رو نده. هیف نیست بجای یاسین سلمانی و خدا بنده لو به این حروم زاده بازی بدهی. بدترین بازیکن ایرانه. چطور هافبک هجومی هست که یک پاس گل نمیده ولی آلوز بهترین پاسور میشه و این رفیعی دیوث فصل قبل فقط یک پاس گل داد. هیف پولی که میگیری.


allah nasei

0

2

4 هفته پیش

امروز خیللللی شانس یار بود باهامون من که گفتم ۶تایی میشیم


allah nasei

-11

8

4 هفته پیش

بابا صدرحمت به یحیی به دامنش میشد نماز خوند این تیمو بگا داد تیم هیچ تاکتیک و برنامه ای برا حمله نداره تو این چند سال بازی به این ضعیفی از پرسپولیس ندیده بودم من تو این موندم این مربی تو تمرینات چیکار میکنه با این بازیکنا . آقای درویش برگردوندیمون به سیستم علی پروینی . چقد گوشی علی دنبه ای خدا پدر انصاری فرد بیامرزه هرچند ازش دلخوش ندارم ولی رو به علی پروین نمیداد


علی حسن زاده

0

1

4 هفته پیش

رنگ میرم


allah nasei

-2

13

4 هفته پیش

آقای مربی این چه ترکیبی بود تو که دیدی سروش داره تر میزنه بین دو نیمه میکشیدیش بیرون خدابنده لو جوان با انگیزه بزار تو ترکیب توام هیچی بارت نیست پرسپولیس برگشت به دوران قبل برانکو


allah nasei

-2

6

4 هفته پیش

همینم برا پرسپولیس باحت


علی رحیمی

-2

12

4 هفته پیش

واقعا خسته 😩 نباشید بچه‌ها دمتون گرم با غیرت بازی کردی ممنونم


مجتبی مصدق خواه

-18

11

4 هفته پیش

آقای درویش ترا بخدا تا دیر نشده گاریدو را اخراج کنین این بی شرف هیچ چی حالیش نیست هیچ برنامه و هیچ تاکتیکی از این تیم ندیدیم یاد اوسمار ویرا بخیر تیم اگه نتیجه هم نمی‌گرفت (که می‌گرفت) چه زیبا وهجومی بازی می‌کرد اما این گاریدو هیچ چی ازش ندیدیم


فیروز احمدی

-3

18

4 هفته پیش

ترا خدا شروع نکنید به انتقادات ناحق این تراکتور تراکتور پارسال نیست تا به دندان مسلح شده داخل ورزشگاه خودش با وجود اون نمک نشناسها بخدا صد اسمار بود بازی را به تساویم نمی برد مقایسه اصلا غلط هست ولی در جواب دوستان گفتم پس قبول بکنیم عالی بودیم همین که نگذاشتیم اون بیر گوز مقابل ما شیر بشه خودش ده امتیاز می ارزه دروازبانمانم خودشو نشان داد تازه جا نیفتاده روحیش کامل ربلکس نیست با این بازیهای بزرگ داخل ایران ،،پس درود و صد افرین به غیرت شیر بچهای ارتش سرخ


Arad

0

12

4 هفته پیش

گل تراکتور قبل از خطا روی ترابی روی امیری خطا کردن ولی کاظمی بی شرف خطا رو نگرفت پشتش خطا ب نفع اونا گرفت


نورالله

-9

9

4 هفته پیش

من چند سال اخیر اینقدر بازی ضعیف مقابل تراکتور از پرسپولیس ندیده بودم واقعا شانس با پرسپولیس یار بود حداقل باید با اختلاف سه یا چهار گل میباختیم پرسپولیس حداقل به چهار پنج بازیکن توپ مخا با این پیرها امسال نه در لیگ ونه دراسیا بجای نمیرسه ممکنه در آسیا آبروریزی هم انجام بده آقای مدیر عامل تا دیر نشده دست بنجبان اوضاع خیلی خیته


مهرداد

-2

11

4 هفته پیش

تساوی در مقابل تیم رئیس جمهور در زمینش نتیجه بدی نیست اونم ۱۰ نفره ... البته که آقای بیرانوند اینقدر پشتش به پزشکیان و پسرش و حامی مالیش گرمه که امروز گفته حتما تبرئه میشه


حسن

-13

3

4 هفته پیش

دیگه مربی مثل اسمارنصیبمون نمیشه دیگه اعصابتون روخراب نکنیداین ادامه دهنده راه یحیاست


امیراسماعیلی

0

10

4 هفته پیش

همه میدونن که این باراول نیست که دریک بازی مهم وحیاتی سروش رفیعی اخراج میشه این بازیکن ذهنیت کافی ودرک این موضوع رونداره امیدوارم دربازی بعدی یاسین سلمانی یاخدابنده لوجای اوروبه خوبی پرکنن تاگاریدو بااعتماد به جوانترهاشادابی لازم روبه تیم تزریق کنه


سهراب

-1

9

4 هفته پیش

دمشون گرم


CR7

0

16

4 هفته پیش

دیزاکتور هیچ وقت نمیتونه از ما ببره ایشالا تو ورزشگاه آزادی از خجالتشون در میایم مخصوصاً بیرانوند

بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال