ارتش سرخ دات کام

اخبار

گاریدو: در دربی‌های بزرگی بوده‌ام ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

گاریدو: در دربی‌های بزرگی بوده‌ام

ارتش سرخ دات کام :
گاریدو: در دربی‌های بزرگی بوده‌ام
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حضور خبرنگاران درباره دربی ۱۰۴ صحبت کرد.

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال که فردا (چهارشنبه) در اراک برگزار می‌شود، اظهار داشت: دربی همیشه یک بازی خاص است. این بازی خیلی مهم است؛ هم برای ما و هم طرفداران. دو تیم دو رقیب ورزشی خیلی بزرگ هستند و شور و علاقه زیادی در این دیدار وجود دارد. همچنین فشار زیادی وجود دارد. دربی معمولاً یک بازی خاص و فشرده است. از یک طرف فشاری در بازی وجود دارد و اینکه چگونه باید رقابت کنیم، از طرف دیگر باید ذهن‌مان در زمین رها و آزاد باشد تا بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم. در اینگونه بازی‌ها باید تلاش کنیم که توازن به وجود بیاوریم؛ به معنای اینکه باید صبر داشته باشیم و همان فوتبالی که نیاز است را انجام بدهیم تا برنده شویم.

وی درباره مصدومان پرسپولیس برای دیدار فردا گفت: ارونوف در لیست نیست، چون به طور کامل ریکاوری نشده است. مصدومیتش چیز بزرگی نیست اما صد درصد هم آماده نیست، ضمن اینکه ایوب در لیست حضور دارد.

گاریدو درباره برگزاری دربی در اراک و محدودیت برای حضور تماشاگران و همچنین غیبت بانوان گفت: تازه به پرسپولیس آمده‌ام اما این موضوع را می‌دانم که بازی با حضور تماشاگران‌مان چه هیجانی دارد. دوست دارم این لحظات را زندگی کنم. ما هنوز نتوانسته‌ایم در زمین خودمان بازی کنیم. دوست داشتم راه‌حلی برای این مشکل پیدا کنیم و اینکه بتوانیم داخل استادیوم خودمان و بین هواداران‌ زیادی به میدان برویم. به هر حال هر جایی که بگویند، بازی می‌کنیم، همچنین باید از کسانی که از ما پذیرایی می‌کنند، تشکر کنیم. از مردم شهرها باید سپاسگزار باشیم که میزبان ما هستند. ما از یک طرف باید از ورزشگاه‌هایی که به ما سرویس می‌دهند، تشکر کنیم و از طرف دیگر دوست داریم در استادیوم خودمان بازی کنیم و امیدوارم روزی بتوانیم این کار را انجام بدهیم.

گاریدو درباره انتخاب شهر اراک برای برگزاری دربی و اینکه پرسپولیس بیشترین شکست را در پنج سال اخیر در ورزشگاه این شهر داشته، گفت: من در دربی‌های زیادی حاضر بوده‌ام و شانس این را داشتم که تیم‌های بزرگی را هدایت کنم و بتوانم این بازی مهم را در برخی کشورهای جهان تجربه کنم. من می‌دانم که این یک بازی خاص است و موضوعی اجتماعی در نظر گرفته می‌شود. باید بتوانیم در تیم بین دو چیز توازن ایجاد کنیم؛ اینکه با همان عشق و علاقه بازی کنیم و مثل همه تماشاگرانی که داریم، صبور باشیم، چون این برای شجاعت و آرامشی که داخل بازی نیاز داریم، ضروری است.

گاریدو در ادامه پاسخ به این موضوع، با تماس تصویری دخترش مواجه شد و جواب این تماس را داد.

وی در ادامه عنوان کرد: بازیکنان‌مان باید بدانند که بازی را چگونه باید با شور و علاقه دنبال کنند و همچنین در همان زمان ذهن‌شان را آزاد کنند تا فوتبال‌شان را ارائه بدهند. این بازی قسمتی دارد که مربوط به فشار فوتبال است و قسمت بعدی‌اش مربوط به بازی کردن فوتبال است و ما باید توازنی بین این دو موضوع ایجاد کنیم.

وی در پایان گفت: مطمئناً ما برای هر دیداری که پیش رو داریم و انجام می‌دهیم به کاری که انجام می‌دهیم، اعتماد می‌کنیم و به جلو می‌رویم. همیشه یک حریف وجود دارد که به آن احترام می‌گذاریم. این موضوع الان وجود دارد که حریف تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد و استایل خیلی خاص دارد که بدون شک بازی سختی خواهد بود. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که برنده شویم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161669
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر حسین

0

1

4 هفته پیش

ماشاالله گاریدو


امیر حسین

0

1

4 هفته پیش

ماشااله


احمد افضل زائی

0

2

4 هفته پیش

چه بازیکن تاپی مربی بهتر میدونه کدوم بازیکن آماده است تا بازیش بده این بهترین کار بوده که کرده اگه با صادقی برخورد نمی‌کرد همه همین راه رو پیش میگرفتن ان شاءالله که پیروز میشه


ایمان قنبری

0

3

4 هفته پیش

انشاالله،یه،بازی،خوب وپرگل شاهدباشیم،که،پیروزیش،سهم ماباشه


نصیری

0

3

4 هفته پیش

جمعه زاده عزیز دل صادقی و یاسین کجاش تاپ هستند ، سلمانی یک سال بازی نکرد باید چند بازی چند دقیقه بازی کنه تا آماده بشه ، دو صادقی تو چندتا بازی کرد به حرف و تاکتیک مربی گوش نکرد ، بازی با الاهلی گاریدو به صادقی گفت سانت بلند بنداز یعنی به همه گفت ولی صادقی ده بار رو سر توپ بی معنی زد تا سانت نکنه که به فوروارد جدید و تازه نفس نتونه گل بزنه یک وقت ، همون لحظه فریاد گاریدو بلند شد ، من هم مربی باشم ببینم بازیکن خلاف تاکتیک بازی می‌کنه اخراجش میکنم


ع حسین زاده

0

1

4 هفته پیش

آقای گاریدو تورو به ناموست خواهشا با لجبازی و کج سلیقه ای خودت فوتبال یاسین سلمانی که یکی از سرمایه های آینده پرسپولیس هست رو نابود نکن، چرا در نبود اورونوف بخاطر مصدومیت و سعید صادقی بخاطر تنبیه انضباطی جنابعالی، یاسین سلمانی که میتونست تعویض طلایی پرسپولیس باشه رو خط زدی یعنی رو نیمکت پرسپولیس هم جایی برای نشستن اون نبود، ولی سروش رفیعی که این فصل اصلا آماده نیست و تو هر بازی کاندیدای اخراج هست، رو بازی میدی ،بخدا هواداران فوتبال رو می‌فهمن، حالا کی تو تیم داره موش میدونه و این بچه رو قربانی میکنه خدا میدونه، البته این بدون که هواداران تا حدی از تصمیمات جنجالی تو حمایت میکنن، ولی بعد از عدم نتیجه گیری دیگه بهت رحم نمیکنن، امیدواریم امیدواریم که تصمیمات جنابعالی با برد تو دربی همراه باشه، والا هواداران بهت رحم نمی‌کنن، چراکه برد دربی به اندازه قهرمانی براشون ارزش داره.


بابک اعتمادیان

0

0

4 هفته پیش

کیسه رو پاره کن عزیز دل هوادارا شو


سعید براهویی

0

1

4 هفته پیش

انشاالله


محمدبابایی

0

3

4 هفته پیش

گاریدوواقعا یک سروگردن بالاترازمربی بقیه تیمهاست وتاعمق وجودش ازداربی تجربه ودانش داره ،امیدوارم بتونه این ذهنیت،آرامش وتفکراتوبه بازیکنهامون تزریق کنه وباهوش وتفکرش تیموبه پیروزی برسونه البته باکمک خدای مهربون❤️


ع حسین زاده

0

3

4 هفته پیش

آقای گاریدو خودت میدونی که دربی برای هواداران پرسپولیس چقدر مهمه، امیدواریم برای کنار گذاشتن سعید صادقی تو این بازی حساس دلیل خوبی داشته باشی، سعید صادقی هم با یکی دو بازی تقریبا خوب انگار رونالدو یا مسی شده که نمیتونه رو نیمکت بنشینه، ولی یکی نیست بهش بگه تو که از سید جلال و عالیشاه و امیری که بزرگ تر و محبوب تر نیستی که الان طاقچه بالا میزاری، یاسین سلمانی با اون همه آمادگی و محبوبیت نزد هواداران فقط وفقط ۱۰دقیقه بازی کرده و دم نزده، جنابعالی چرا باید برای خودت و تیمت دردسر و حاشیه درست کنی و با همچین مربی لجبازی کنی، آقای صادقی تنها کسی که تو این لجبازی ضرر میکنه خودت هستی و خودت، چراکه با یک لحظه غفلت همین موقعیت کنونی خودت رو هم از دست میدی، امیدواریم که آقای گاریدو این برنامه رو مدیریت کنه تا نه تیم ضربه بخوره و نه بازیکن.


محمد جمعه زاده

-4

1

4 هفته پیش

صادقی و یاسین هم خط زده وای به حالش اگه این کیسه فلک زده رو نبره باید جمع کنه بره از ایران اخه اسکول چرا لج میکنی با بازیکن تاپ تیمت

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال