ارتش سرخ دات کام

اخبار

گاریدو: ۳ بازیکن تیمم پایه‌های قدرت ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 24 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

گاریدو: ۳ بازیکن تیمم پایه‌های قدرت استقلال را مهار کردند

ارتش سرخ دات کام :
گاریدو: ۳ بازیکن تیمم پایه‌های قدرت استقلال را مهار کردند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل استقلال از سه بازیکن باتجربه این تیم تمجیدی ویژه کرد.
خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری بعد از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید، اظهار داشت: نکته اول این است در تمام دنیا، نتیجه را تحلیل می‌کنند. یک صحنه می‌تواند نظر همه افراد را تغییر بدهد و شرایط را عوض کند. سرمربی همیشه وابسته به نتایج است.

باید از شرایطی که ایجاد شده است، لذت ببریم
وی با ابراز خوشحالی از پیاده شدن تفکرات خود در زمین تصریح کرد: باید از شرایطی که ایجاد شده است، لذت ببریم، چون همه کارهای ما درست از آب درآمده است. کار می‌توانست به همین شکل باشد و نتیجه فقط به‌خاطر یک حرکت عوض می‌شد. با این حال می‌خواستیم همین کار را در زمین انجام بدهیم و باید متوجه شویم که این فوتبال است. همه ما خوشحال هستیم و باید به تیم تبریک بگویم که بازی بسیار خوبی ارائه کرد.

می‌توانستیم یک بر صفر ببازیم یا بازی مساوی شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نتیجه مسابقه با یک حرکت ممکن است تغییر کند، خاطر نشان کرد: می‌توانستیم یک بر صفر ببازیم؛ صفر - صفر مساوی کنیم یا گل تساوی را در دقایق آخر دریافت کنیم. کار همان کار است. در آن شرایط نیز سرمربی همین تیم را انتخاب می‌کند. من نظرم را درباره فوتبال تکرار کرده‌ام. همه بازیکنان خیلی خوب بودند و بازی بسیار خوبی ارائه کردند.

همه بازیکنان از لحاظ تاکتیکی، تمرکز خیلی بالایی داشتند
گاریدو با بیان اینکه شاگردانش از دشواری دیدار با استقلال آگاه بودند، عنوان کرد: استقلال سختی‌هایی را در طول مسابقه تحمیل کرد. همه بازیکنان از لحاظ تاکتیکی، تمرکز خیلی بالایی داشتند و وظایف خود را انجام دادند. می‌توانم نام برخی بازیکنان را برجسته کنم، اما همه آنها عملکرد خوبی داشتند. کارهایی که در مسابقه نیاز داشتیم، انجام دادیم و کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

بازی تقریباً برابر بود و فشار بالایی داشت
وی با بیان اینکه لحظاتی در طول مسابقه ایجاد شد که نشان می‌داد پرسپولیس توانایی پیروزی را دارد، بیان کرد: استقلال همیشه خطراتی ایجاد می‌کرد. بازی تقریباً برابر بود و فشار بالایی داشت. به‌خاطر فشار زیادی که وجود دارد، خیلی سخت است فوتبال خوبی بازی کنید. با این حال دقایقی بود که فوتبال خودمان را بازی کردیم.

3 امتیاز خیلی مهمی برای ما در لیگ برتر بود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اهمیت غلبه بر استقلال تصریح کرد: سه امتیاز خیلی مهمی برای ما در لیگ برتر بود. دربی بازی خاصی است و هواداران با این عملکرد و نتیجه خوشحال می‌شوند. به بازیکنان تبریک می‌گویم که با نظم کار و سخت تلاش می‌کنند. به همین دلیل است که آنها اعتمادبه‌نفس بالایی دارند. در این شرایط است که رقابت داخل تیم شکل می‌گیرد و سرمربی درباره ترکیب تصمیم‌گیری می‌کند.

می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم
گاریدو در ادامه اظهار داشت: وقتی می‌خواهند تصمیم بگیرم بازیکن دیگری را انتخاب کنم، نمی‌توانم چنین کاری انجام بدهم. تجارب این‌چنینی داشته‌ام و زمان زیادی است که در فوتبال کار می‌کنم. از خودم بیشترین درخواست را دارم و می‌خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

امیری، رفیعی و محمدی پایه‌های قدرت استقلال را مهار کردند
وی در مورد اینکه توانست رامین رضاییان را از بازی خارج کند، تصریح کرد: تحلیل حریف و اینکه بدانیم حریف می‌خواهد چه کند یا بازیکنان بدانند مشکلات را در زمین چگونه حل کنند، نقطه کلیدی بازی بود. باید درباره میلاد محمدی، سروش رفیعی و وحید امیری صحبت کنم. آنها خیلی عالی بودند و کاری را انجام دادند که تیم به آن نیاز داشت. این نفرات پایه‌های قدرت تیم حریف را مهار کردند.

ممکن بود استقلال به گل برسد تا همه چیز تغییر کند
سرمربی پرسپولیس درباره کیفیت تیم استقلال و اینکه گفته می‌شود جواد نکونام ممکن است با این شکست از کار برکنار شود، خاطرنشان کرد: استقلال تیمی رقابتی و سخت است. جزئیات کوچکی در فوتبال می‌توانند نتیجه را تغییر بدهند. استقلال در همین بازی با یک حرکت ممکن بود به گل برسد تا همه چیز تغییر کند.

کارهای خوبی انجام دادیم و استحقاق پیروزی را داشتیم
گاریدو در مورد همتای خود در تیم استقلال بیان کرد: نکونام مانند من می‌داند فوتبال یعنی چه و می‌داند گاهی تحلیل خیلی عمیقی وجود ندارد. اگر ببرید، شرایط خوب است و اگر ببازید، شرایط بد می‌شود. بازی سختی را پشت سر گذاشتیم و جزئیات کوچک می‌توانست نتیجه را تغییر بدهد. استحقاق پیروزی را داشتیم و کارهای خوبی داخل بازی انجام دادیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شانس را چقدر در پیروزی پرسپولیس مؤثر می‌داند، عنوان کرد: هر چیزی که شما فکر می‌کنید!

می‌دانستم در پرسپولیس از ما برد می‌خواهند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقش تعویض‌ها در تغییر نتیجه دربی گفت: خودتان ارزیابی کنید. می‌دانستم به پرسپولیس آمده‌ام و از این تیم می‌خواهند که به پیروزی برسد. بازیکنان خوبی در اختیار داریم و باید بتوانیم این ترکیب را مدیریت کنیم. یکی از مشکلات اصلی سرمربی این است که بازیکنانی داشته باشد و نتوانند بازی کنند. بازیکنان خوب زیادی داریم و برخی بازیکنان به تیم اضافه شدند که به سطح تیم رسیدند.

صحبت در مورد بازیکنانی که بازی نمی‌کنند خجالت‌آور است
گاریدو با انتقاد از افرادی که بابت غیبت بازیکنان از او انتقاد می‌کنند، اظهار داشت: صحبت درباره بازیکنانی که بازی نمی‌کنند، به‌جای بازیکنانی که بازی می‌کنند، خجالت‌آور است. مدیریت این مسئله برای سرمربی دشوار است. افراد همیشه از ما می‌خواهند یک نفر بازی کند و یک نفر بازی نکند؛ افرادی که زیاد می‌دانند و باید تدریس کنند! خوشحال هستم که تمام تلاشم را برای تیم به کار می‌گیرم.

جزئیات زیادی وجود دارد که سرمربی باید بتواند آن را کنترل کند
وی با تأکید مجدد بر لزوم توجه به جزئیات در فوتبال تصریح کرد: جزئیات زیادی وجود دارد که سرمربی باید بتواند آن را کنترل کند. گاهی اوقات من باید فرد دقیق تیم باشم تا هر کسی جای خوش باشد و بازیکنان باید بتوانند بهترین بازی را ارائه کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161692
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر حسین

0

3

4 هفته پیش

هر چی گاریدو بگه


msa

0

5

4 هفته پیش

دخالت درکارمربی درست نیست


جاوید دلاور

-1

3

4 هفته پیش

دمت گرم گاریدو اما به یاسین سلمانی بازی بده حیفه. یاسین یک پدیده است


علی

0

3

4 هفته پیش

عالی‌‌بودین درود درود


سیدرضا حسینی گرجی

0

3

4 هفته پیش

درود به همه پرسپولیس ‌های عزیز.اول ازهمه خسته نباشید مدیریت،کادرفنی وبازیکنان تیم که واقعا با این بازی که کردن گل کاشتن(باتوجه به غیبت چندتابازیکن)درودفراوان به مربی شجاع ونترس وکاربلدوحرفه ای.واقعا باید باداشتن چنین مربی که خودش آنالیزور.روانشناسه.فکر بازی خونی داره.که همیشه نیمه مربیان رابا تعویض های طلایش برنده میشه بایدافتخارکرد...من ازهمان اول به این مربی امیدواربودم وتازه اول راهیم.روز به روز بهتر میشیم‌.این پرسپولیس خیلی حرفهابرای گفتن داره.خودتان دیدیدکه دیشب تیم استقلال رهاکردن تو(کیسه)وسرشو بستن.دم همه شما گرم❤️❤️❤️❤️❤️❤️👏👏👏👏👏👏💪🦾💪💪💪👈👌🫶🫶🫶🫶🫶🫶


عالی پوربناری

0

3

4 هفته پیش

آفرین به گاریدو واقعا کاربلد دقیق نه ترس شجاع اگربگوییم بهترازبرانکو باورکنید


نعمت مشتاقیان

0

4

4 هفته پیش

فرجی کنار کنعانی گولسیانی قرار دادی عالی بود تعویضها خیلی خوب بود.


مجتبی

-1

2

4 هفته پیش

بله ممنون بابت بازی واقعا عالی بودیم. اما اگر یه مقدار آنالیز کنیم آقای رفیعی تا دقیقه 25 فقط سه بار خطرناک تو لو داد مخصوصا دقیقه 6 که تو 30 ثانیه دوبار بدجور توپ پشت محوطه داد به اونا..داور دیشب خیلی باهاش مدارا کرد ببینید چند بار خطا کردکه دوتاش خیلی بدجا بود. ولی بازم به تفکر مربی باید احترام گذاشت. خسته نباشید عالی بودید


امیر امیری

0

1

4 هفته پیش

احسنت به گاریدووتفکراتش،درود


سعید امیدیان

0

3

4 هفته پیش

نکونام حیا کن کیسه رو رها کن 😆😆😆


عباس

0

1

4 هفته پیش

مرحبا به همه مرحبا به سرمربی ومربی تمام نفرات تیم هواداران یک بازی خوب با نتیجه خوب میخواهند و بس. بازیکنان بی نقص بودن گاریدو مربی بزرگی بوده و دراین بازی نشان داد البته هرمربی دیگه ای اینکارنمیکردعلیپور و وحیدآوردبیرون ژاوو ومهری جایگزین کردخواست تغیر ی ایجادبشه که همان هم شد چون امیری وعلیپور خیلی دوندگی کردن وکلیدی بودن. به همه خسته نباشی میگم


بابک اعتمادیان

0

1

4 هفته پیش

دمت گرم لالیگایی باغیرت


محمدرضایی

0

1

4 هفته پیش

خداکنه ادامه داشته باشداین بردتبریک میگم به تمام دوستان پرسپولیسی


(Ali_Parvin)

0

1

4 هفته پیش

دم وحید امیری بطور ویژه گرم....


منوچهربختیاری

0

9

4 هفته پیش

درودبرگاریدوی شجاع دل...واقعالبخندرابرلبهای مانشاندی دمت گرم..گاریدوی عزیزاگه همین شیوه و سیستم بازی رادرتمام بازیهاارائه کنی بخداتمام بازیهاراخواهیم بردواقعالذت بردم ازسبک بازی تیم..واقعاکیسه حرفی برای گفتن نداشت..بایدبیشترمیزدیم..امابازهم خداروشکر روشونو دوباره کم کردیم..ایناکه هیچ موقع از رو نمیرن...زنده بادگاریدو شجاع دل...زنده باد پرسپولیس کبیر


بهزاد احمدی

0

8

4 هفته پیش

دمت گرم خدایی پرسپولیس عالی درستکرده پرسپولیس فقط ۵دقیقه اول هرنیمه کمی شل هستن که احساسخطر است ودیدید ونیمه دوم ۵دقیقه اول هم شل بودیم اما بعد موتوربچه ها روشن میشود وتا ۹۰وتا۱۰۰دقیقه میتازند دم همشون گرم کیف کردم


ارتش سرخ

0

6

4 هفته پیش

درود بر سرخ دلان اسیا


امیر سروری

0

7

4 هفته پیش

مرسی آقای گاریدو بخاطر این تاکتیک زیبایی که توی پرسپولیس جا انداختی ، ما حمایت میکنیم کم و کاستی هم اگر بوده و هست لطفا هواداران صبور باشند واقعا مستر گاریدو یک سرمربی حرفه ای و کار بلد نشون داده مخصوصا بازی با الاهلی عربستان و دربی ، ایشالا که قهرمان لیگ هستیم و توی نخبگان هم نتایج قابل قبولی بگیریم 💖💖 طرفداران ارتش سرخ این برد لذت بخش و3 امتیاز عالی رو به تمامی شما خـوبان تبریگ میگم💖💖


MZMZ

0

6

4 هفته پیش

بچه ها همه شون عالی بودن روی زمین با تمرکز و بدون اشتباه و بدون استرس بازی کردن و از مربی و تمام کسانی ک کمگ کردن ب تیم و بازیکنان پرسپولیس تشکر میکنم بابت عملکرد عالیشون و تبریک میگم این پیروزی شیرین سنتی رو ان شاءالله امسال هم قهرمانیم


omid

0

7

4 هفته پیش

خوبی امسال پرسپولیس پلنهای مختلفی که برا دقایق بازی داره


وهاب زمانی

0

5

4 هفته پیش

مربی حرفه‌ای بدون حاشیه نترس بازی میکنه درود خدا بر تو باد سرمربی ارتش سرخ


علیرضا

0

5

4 هفته پیش

عالی هستی


سید ابراهیم غفاری نیا

0

4

4 هفته پیش

تبریک به سرخدلان.باید آماده بازی بعدی بشیم


رضاآذری

0

5

4 هفته پیش

امروز همه توتیم ستاره بودن،دمت گرم مربی💪💪💪💪

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال