ارتش سرخ دات کام

اخبار

گام بلند پرسپولیس برای اخذ مجوز حرف ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

گام بلند پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای

ارتش سرخ دات کام :
گام بلند پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای
باشگاه پرسپولیس تقریبا از یک‌ سال پیش برای تکمیل مدارک خود جهت دریافت اخذ مجوز حرفه‌ای اقدام کرد و برای اینکه ماجرای قبل یعنی همان ارائه مدارک جعلی، تکرار نشود این‌بار به صورت قانونی و قدم‌به‌قدم پیش رفتند. در همین راستا باشگاه پرسپولیس برای تک‌تک بازیکنان و مربیان تمام رده‌های سنی خود کارتابل تشکیل داده تا همه آنها مشخصات فردی و پزشکی خود را در آن ثبت کنند. این مورد یکی از الزامات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بود که برای اولین بار در باشگاه پرسپولیس انجام شد.

یکی دیگر از الزامات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تکمیل امکانات تیم‌های پایه و درواقع آکادمی باشگاه‌ها است که پرسپولیس در این زمینه هم گام بلندی برداشت، از این جهت که ورزشگاه شهید درفشی‌فر تکمیل شد و بعد از مدت‌ها تیم‌های پایه این باشگاه صاحب زمین تمرین، رختکن مشخص و سالن برگزاری جلسات فنی شد. این در حالی بود که در سال‌های قبل باشگاه پرسپولیس ورزشگاه درفشی‌فر را به بخش خصوصی ارائه می‌داد اما در ارائه مدارک به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای به شکل دیگری عمل می‌شد. در هر حال این باشگاه در بارگذاری اخیر در این زمینه تمامی مدارک قانونی‌اش را به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارائه داد.

باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌های داخلی‌اش را هم تسویه‌حساب کند. در این زمینه خانواده مرحوم مهرداد اولادی یکی از طلبکاران این باشگاه هستند که این باشگاه برای پرداخت طلب آنها با نماینده خانواده مرحوم به توافق رسیده و به‌زودی مبلغ مورد نظر به آنها پرداخت خواهد شد. یکی دیگر از طلبکاران، علی علیپور است که نماینده او حاضر نیست تخفیفی به پرسپولیس بدهد و کل طلب 900 میلیون را می‌خواهد. قرار شده باشگاه پرسپولیس ظرف یکی دو هفته آینده این پرونده شکایتی را هم ببندد. در کل بدهی داخلی پرسپولیس حدود یک‌ونیم میلیارد تومان برآورد شده است. اما این باشگاه هنوز باید سه قسط 200 هزار دلاری را به بوژیدار رادوشویچ پرداخت کند و در این پرداختی‌ها تاخیر نداشته باشد.

باشگاه پرسپولیس به مانند استقلال، ورزشگاه آزادی را به‌عنوان ورزشگاه محل بازی‌های خانگی خود به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای معرفی کرده است. نماینده این کمیته هم چند ماه پیش بعد از بازدید از ورزشگاه آزادی نزدیک به 60 مورد ایراد از این ورزشگاه گرفت که مهم‌ترین آن ناامن بودن طبقه دوم این ورزشگاه بود. از همین‌رو با دستور وزیر ورزش، شرکت توسعه و تجهیز در چند ماه پیش در تلاش برای ایمن‌سازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی است که البته هنوز تکمیل نشده است.

باشگاه استقلال هنوز بدهی خارجی سنگین خود را پرداخت نکرده و این مساله در صورت حل نشدن قطعا باعث می‌شود که مجوز حرفه‌ای این باشگاه صادر نشود. مساله‌ای که مدیران پرسپولیس را هم نگران کرده است. از این جهت که مبادا با تکمیل نشدن مدارک استقلال، پرسپولیس هم قربانی شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153608
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

1

1 سال پیش

یعنی شما بی خاصیت ها برای مرمت و تعمیرات یک ورزشگاه نمی‌تونید کاری انجام بدین، حالا اگر میخواستین یک ورزشگاه بسازید چه کار میخواستین بکنید، آخه چرا کشور ما با این همه سرمایه اینقدر بدبخت شده، درصورتیکه که کشوری مثل قطر که اندازه یک استان ایرانه، طی مدت ۷،۸سال بالای ۱۰تا ورزشگاه در حد جام جهانی درست میکنه، البته که مدیران کاربلد و پاکدست عامل اصلی این تفاوت هاست، بخدا خیلی خجالت داره.


قهرمان پرسپولیس

0

1

1 سال پیش

قهرمان اسیا می شویم


فرزاد زارعی

0

5

1 سال پیش

ورزشگاه آزادی ناامنه خب ۸۰۰۰ تا باشگاهی که بعد انقلاب ساختن معرفز کنن ، همه شون هم به وای فای رایگان مجهزه و وی ای ار . غصه نداره


مرادسلمانی

0

4

1 سال پیش

آقایان مواظب باشیدفریب نخوریدبعضی هاخارج ازباشگاه.ما نقشه های برای پولهای پرسپولیس گشیدندکه بدهی سرمربی شان رابدندتابدهی معوقه راتسویه نکنندمجوزحرفه ای برایشان صادرنخواهدشدفتح الله زاده نمیتونی مشکلات مالی باشگاه خودش راحل کنی ظاهرآکسی بافتحعلی همکاری نمی کنی چشم دوختندبه پولهای پرسپولیس درای اف سی وفیفا.توهمین سایت هم دیروزخواندم.این اسامی تیم ملی همش سرکاری بودچون یحیی ودایی اصلآجزگزینه هانیستنددلیلش راشماهابهترمیدانیدتاج برای جام ملتهافکرکنم نکورابیاری بعدبرای جام جهانی یی مربی خارجی بیاری.این چندنفری که برای تیم ملی اعلام کردنداقای قلعه نوعی اولین نفری بودپایش راکشیدکناربقیه غیرازفرکی کنارکشیدند


mansour soleymani

0

4

1 سال پیش

این کیسه ها فقط شرشان برای ما بوده


پرواز

0

3

1 سال پیش

خدایا یعنی می شه که باشگاه پرسپولیس یه روز به صورت واقعی حرفه ای و دارای کمپ تمرینی و ورزشگاه اختصاصی بشه و همه هزینه ها بره توجیب خود باشگاه و صرف تیم و پیشرفت تیم های پایه باشگاه بشه.یعنی ماهم اون روزو می بینیم.


پرواز

0

4

1 سال پیش

کی می شود که باشگاه به صورت واقعی نه سوری حرفه ای شود و دارای ورزشگاه اختصاصی و به درد به خور و به روز شود که تماشگران بتوانند بازی های تیمشون رو از ورزشگاه اختصاصی خودشون تماشا کنند که همه در آمدهای حاصل از بلیط فروشی و تبلیغات بره تو جیب خود باشگاه و صرف مصارف خود باشگاه شود و دست از سر کچل این ورزشگاه آزادی بدبخت برداشته بشه.اگه شاه این ورزشگاه رو نمی ساخت من موندم که تیمهای پایتخت و تیم ملی تو کدوم زمین و ورزشگاه تهران باید بازی می کردند.بعد ۵۰سال هنوز یه استادیوم و ورزشگاه درست درمون تو تهران درست نکردند که تیم ملی توش بازی و تمرین کنه و اردو بزنه چه برسه به باشگاه ها.همین آزادی بدبخت هم که نمیان یک بار براهمیشه درست درمان بازسازی کنند. حتما باید یه اتفاق خدایی ناکرده بدی برا مردم پیش بیاد وریزش کنه تا به فکر بیفتند.


فرشاد شیخ الاسلامی

0

4

1 سال پیش

انشالا مجوز را با درایت درویش پرز میگیریم و در چمپیونز لیگ آسیا با قدرت شرکت میکنیم ❤❤💪💪💪💪


بهزادسلبمانی

0

4

1 سال پیش

به امید هرچه زودتر حرفه ای شدن باشگاه پرسپولیس.


سید ابراهیم غفاری نیا

0

5

1 سال پیش

به امید خدا ما مجوز رو میگیریم و کیسه قربانی میشه😂


ابراهیم رمضانپور

0

4

1 سال پیش

سلام خدا کنه مجوز حرفه ای پرسپولیس عزیز صادر بشه. این تیم در بازیهای آسیایی حرفهای زیادی برای گفتن دارد. پرسپولیس فراتر از آسیا است.دیگه نیازی به استدلال نیست. دنیا داره روی تیم محبوبم پرسپولیس مانور میده . همانطور یکه شما تو اصفهان از سرمربی تیم زینت روسیه در مصاحبه و تمام خبرگزاری های داخلی و خارجی پخش کردند دیدید تز پرسپولیس چقدر تعریف و تمجید کرد. قدرت بلامنازع فوتبال ایران و آسیا پرسپولیس کبیر .


حسین هدایتی

0

8

1 سال پیش

دلم برای پرسپولیس میسوزه اولین باشگاهی که توی ایران حرفه ای شد پرسپولیس بود که با زحمت‌های عبدو حرفه ای شد حیف که امروز به اینجا رسیدیم همون روزهایی که دلار ۷۰ ریال بود همون روزهایی که مردم شاد بودند همون روزهایی که سرمون رو کلاه گذاشتند و به جای پیشرفته بودن شدیم ارتجاعی،حیف اون روزها لعنت به این روزها


احمد نوری اسرمی

0

5

1 سال پیش

ایولا درویش

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال