ارتش سرخ دات کام

اخبار

گزارشی کامل از هفته بیست وسوم لیگ ب ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

12 سال پیش

گزارشی کامل از هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال

ارتش سرخ دات کام :
گزارشی کامل از هفته بیست وسوم لیگ برتر فوتبال
هفته بیست و سوم لیگ برتر فردا (یکشنبه) با ۹ دیدار برگزار می شود. بدون شک حساس ترین دیدار این هفته در تبریز برگزار می شود جایی که  تراکتورسازی با امیر قلعه نویی از استقلال پذیرایی می کند. این بازی می تواند معادلات صدر جدول را به هم بزند.
نگاهی به دیدارهای هفته بیست وسوم می اندازیم.

* مس کرمان - داماش گیلان ؛ جنگ بحران زده ها! 

مس کرمان هفته گذشته برابر فجرسپاسی شکست خورد تا همچنان در قعر جدول برای فرار از منطقه خطر تلاش کند. آنها این هفته میزبان باشگاه پرمشکل داماش گیلان  هستند. داماشی که نتوانسته با مهدی تارتار موفقیت های زمان قاسمپور را تکرار کند. این تیم اگر می خواهد شرایطش در جدول بحرانی نشود باید از کویر امتیاز بگیرد و در صورت شکست به انتهای جدول نزدیک تر می شود. قطعا تجربه مربیگری بلاژویچ از سرمربی داماش خیلی بیشتر است به هر حال باید دید جنگ بحران زده ها به سود چه تیمی خاتمه پیدا می کند.

*سپاهان - فجرسپاسی ؛ نبرد نابرابر در نصف جهان

سپاهان هفته گذشته نفت تهران را شکست داد تا همچنان به عنوان یکی از سه مدعی اصلی صدرنشینی در لیگ برتر باقی بماند. حریف این هفته سپاهانی ها تیمی جوان، دونده و سختکوش است که محمود یاوری هدایت آن را برعهده دارد. شانس پیروزی سپاهان بیشتر است اما نباید فراموش کرد فجرسپاسی بازیکنی همچون رجب زاده را دارد که هم به بازی در اصفهان آشناست و هم راه گلزنی به تیم های بزرگ را خوب می داند. رجب زاده در دو هفته گذشته سه گل برای فجر به ثمر رسانده است. یاوری هم هفته پیش بلاژویچ را شکست داد و این هفته باید برابر یک مربی دیگر از اروپا بایستد. یاوری درشهر خودش با سپاهان و کرانچار باید نبرد کند نبردی که نابرابر است و بازیکنان سپاهان و فجر به هیچ عنوان قابل مقایسه نیستند. 

* ملوان - صبای قم؛ تقابل رکوردداران

هر دو تیم ملوان و صبا رکورددار هستند. ملوان شش هفته است گلی دریافت نکرده و مهاجمان حریف نتوانسته اند دروازه این تیم را باز کنند. از سوی دیگر صبا هم هفت هفته است که شکست نخورده و باید دید در بازی رکوردداران کدام تیم برنده می شود. ملوان می تواند در خانه طلسم شکست ناپذیری صبا را باطل کند یا رضا عنایتی مهاجم کهنه کار لیگ می تواند دروازه ملوان را باز و صبا را صاحب یک برد دیگر کند. نبرد این دو تیم که هر دو بازیکنان جوان و با انگیزه ای در اختیار دارند دیدنی است.

* راه آهن - شهرداری تبریز؛ دایی جواز صعود می گیرد؟

علی دایی با راه آهن خوب نتیجه نگرفته و البته همواره وعده روزهای درخشان در آینده را می دهد. راه آهن  هفته گذشته برابر مس سرچشمه آخرین تیم جدول شکست خورد اما دایی این باخت را به خاطر اشتباه داوری دانست و مدیران باشگاه راه آهن نیز پیگیر این موضوع هستند تا شاید این بازی تکرار شود.
شاگردان دایی این هفته باید به مصاف شهرداری تبریزی بروند که دو شکست متوالی برابر سپاهان و تراکتورسازی داشته است. باید دید قطار دایی از شهرداری مجوز حرکت رو به جلو و صعود در جدول لیگ می گیرد یا این مرتبه هم شاگردان این مربی در خانه ناکام می مانند. دایی در ابتدای فصل وعده داد بود راه آهن در این فصل دغدغه سقوط نخواهد داشت اما این تیم نتوانسته  وضعیتی بهتر از فصول گذشته خود داشته باشد.

*سایپا - نفت تهران؛ پایان ناکامی نفت یا تداوم نتایج خوب نارنجی پوشان؟ 

نارنجی پوشان البرز در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته اند و آرام آرام خود را به رده هشتم جدول رساندند. آنها هفته گذشته توانستند داماش را در خانه با سه گل شکست دهند و این هفته هم انگیزه زیادی برای پیروزی دارند. کریم انصاری فرد مرد ۱۳ گله لیگ که دوست دارد عنوان آقای گلی را به دست بیاورد دوباره به اوج آمادگی رسیده و برای تیمش خوب گلزنی می کند اما در آن سوی میدان نفت تهران سه باخت متوالی داشت تا مدیران باشگاه بازیکنان و کادر فنی را جریمه کنند. 
فرکی دوست ندارد تیمی که در نیم فصل اول شگفتی ساز لقب گرفته در نیم فصل دوم ناکام بزرگ باشد بنابراین بازیکنان نفت با تمام توان و برای اثبات توانایی هایشان به میدان می روند. هر دو تیم جزء باشگاه های بدون مشکل مالی هستند بنابراین در این بازی قابلیت های فنی حرف اول را می زند. ایمان موسوی مهاجم جوان و هشت گله نفت هم  نتوانسته بر تعداد گل های زده اش در نیم فصل دوم اضافه کند. 

* تراکتورسازی - استقلال؛ قلعه نویی استقلال را زیر می گیرد؟ 

اوج هیجان لیگ برتر در تبریز است؛ جایی که قرمزپوشان تراکتورسازی  که در رده دوم جدول هستند به مصاف آبی پوشان پایتخت می روند. گذشته از شرایط حساس دو تیم که باعث اهمیت این بازی شده، مصاف امیر قلعه نویی سرمربی پیشین استقلال و بازیکنانی مثل امیرحسین صادقی و سیاوش اکبرپور و حتی علی علیزاده با تیم سابق شان حاشیه های دیدنی را به وجود خواهد آورد.
قلعه نویی و مظلومی هم همواره به طور نامحسوس برای هم کری خوانده اند. هواداران استقلال لقب ژنرال را به امیر قلعه نویی داده اند و مظلومی هم بعد از پیروزی در دربی خود را ژنرال دربی ها خواند. استقلال اگر بتواند تراکتورسازی را شکست دهد فاصله اش با این تیم بیشتر می شود و تراکتورسازی اگر ببرد جای استقلال را در صدر جدول می گیرد. مساوی این دو تیم قرمز و آبی تیم هایی مثل سپاهان، نفت تهران و صبا را خوشحال می کند.

* فولاد خوزستان - نفت آبادان؛ دربی جنوب با حضور گلزنان

فولاد  هفته گذشته در تهران برابر استقلال شکست خورد و نفت آبادان توانست پرسپولیس را ۴ بر ۲ شکست دهد بنابراین دو تیم با شرایط کاملا متفاوت به مصاف یکدیگر می روند. مجید جلالی مدعی است که بازیکنانش زمانی که بخواهند جبران مافات کنند بازی های خوبی ارائه می کنند و خوب نتیجه می گیرند ولی در آن سوی میدان هم یک مربی پرتغالی و فونیکه سی گلزن اول لیگ حضور دارند.
فونیکه با هت تریک در دیدار با پرسپولیس در اوج آمادگی است و مجید جلالی باید فکری به حال مهار این مهاجم خطرناک کند. هرچند فولاد خوزستان دیگر میثاق معمارزاده را ندارد که نگران باشد! ضمن اینکه در فولاد هم مهاجمانی مثل رضا نوروزی و آرش افشین هستند. بازی دو تیم بازی مهاجمان گلزن است و بعید است  دربی جنوب با حضور این بازیکنان بدون گل باشد. هر دو تیم در رده ششم و هفتم جدول هستند و برای تثبیت این جایگاه شان باید پیروز شوند.

* شاهین بوشهر - مس سرچشمه؛ نبرد شش امتیازی ته جدول

دیدار تیم های هفدهم و هجدهم جدول هم حساسیت زیادی دارد. شاهین که با وجود فینالیست شدن در جام حذفی در لیگ برتر ناکام مطلق بوده اگر این هفته در خانه نتواند مس را شکست بدهد و برابر آخرین تیم جدول هم امتیاز از دست بدهد وضعیتش بحرانی تر از همیشه خواهد شد. مدیرعامل جدید این باشگاه نیز اگرچه گفته فیروز کریمی تا پایان فصل در شاهین خواهد ماند اما کریمی بهتر از هرکسی می داند روی قول مدیرعامل باشگاه نمی تواند خیلی حساب کند زیرا شاهین در این فصل هفت مدیرعامل یا گزینه مدیرعامل ی داشته است. مس سرچشمه هم با شکست راه آهن وضعیت بهتری از نظر روحی پیدا کرده است. این دیدار شش امتیازی است هرچند مس سرچشمه در این بازی هم پیروز شود از انتهای جدول تکان نمی خورد اما به روزهای آینده امیدوارتر خواهد شد.

* ذوب آهن نگران غیبت معمارزاده !

شکست سنگین سرخپوشان در آبادان هواداران این تیم را شوکه کرد. مصطفی دنیزلی  هم مثل تمامی هواداران از عملکرد میثاق معمارزاده ناراحت و عصبانی است بنابراین احتمال دارد دروزاه بان پرسپولیس در این دیدار تغییر کند تا شاید سرخپوشان دیگر در گل های بد و مبتدیانه ای دریافت نکنند و بتوانند بدون استرس بازی کنند. معمارزاده در چند دیدار گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشته به طوری که احتمال دارد فردا حسین هوشیار جایگزین او شود. به همین دلیل شاید ذوبی ها نگران عدم حضور معمارزاده باشند!

حریف سرخپوشان هم با وجود مشکلات مالی فراوان و حتی اعتصاب نصفه و نیمه، روز گذشته با قول هایی که از مدیران گرفتند به تمرین برگشتند. پرسپولیس به هیچ عنوان نباید فریب مشکلات دامنه دار ذوب آهن را بخورد زیرا این تیم در اوج مشکلات فولاد را هم در اهواز شکست داد. پرسپولیس اگر می خواهد با هوادارانش آشتی کند فقط باید ذوب آهن را شکست دهد تا حدی دل آنها را به دست بیاورد. بازیکنان ذوب آهن هم می خواهند در این بازی شایستگی هایشان را ثابت کنند بنابراین دیدار بسیار مشکلی برای هر دو تیم است.

برنامه هفته بیست و سوم:
یکشنبه - 9/11/90
* مس کرمان - داماش گیلان ، ساعت 15:30، ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* سپاهان اصفهان - فجرسپاسی شیراز، ساعت 15:30، ورزشگاه ذوب آهن فولادشهر اصفهان
* ملوان بندرانزلی - صبای قم، ساعت 15:30، ورزشگاه تختی انزلی
* راه آهن شهرری - شهرداری تبریز، ساعت 15:30، ورزشگاه اکباتان تهران
* سایپای البرز - نفت تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه انقلاب کرج
* تراکتورسازی تبریز - استقلال تهران، ساعت 15:30، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
* فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16، ورزشگاه تختی اهواز
* شاهین بوشهر - مس سرچشمه کرمان ساعت 16، ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
* پرسپولیس - ذوب آهن اصفهان، ساعت 18، ورزشگاه آزادی تهران
 
*جدول رده بندی لیگ برتر:
1- استقلال 43 امتیاز
2- تراکتورسازی 42 امتیاز
3- سپاهان 40 امتیاز
4- صبای قم 38 امتیاز
5- نفت تهران 36 امتیاز
6- فولاد 30 امتیاز
7- نفت آبادان 30 امتیاز
8- سایپا 29 امتیاز
9- پرسپولیس 29 امتیاز
10- ذوب آهن 28 امتیاز
11- داماش 26 امتیاز
۱2- فجرسپاسی 25 امتیاز
13- ملوان 24 امتیاز
14- شهرداری تبریز 24 امتیاز
15- مس کرمان 23 امتیاز
16- راه آهن 22 امتیاز
17- شاهین بوشهر 22 امتیاز
18- مس سرچشمه 17 امتیاز
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/26091
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

پرسپولیس برابر استقلال خوزستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 28 لیگ برتر

سه‌شنبه, 01 خرداد

پیکان - تراکتور 19:45
ملوان - مس رفسنجان 19:45
سپاهان - هوادار 19:45
صنعت نفت - شمس آذر 19:45
گل گهر - آلومینیوم 19:45
پرسپولیس - استقلال خوزستان 19:45
فولاد - ذوب آهن 19:45
نساجی - استقلال 19:45

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال