نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
گفت وگو با بازيکنان پرسپوليس درباره تباني
ارتش سرخ دات کام :
مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران جمعه در گفت وگو با خبرگزاري ها از تباني تعدادي بازيکنان تيم فوتسال پرسپوليس خبر داد اما پس از انتشار اين خبر محمدرضا حيدريان، سرمربي اين تيم هنوز حاضر به مصاحبه در اين خصوص نشده است و حتي نزديکترين اشخاص به او هيچ خبري از حيدريان ندارند، باشگاه پرسپوليس حيدريان را در بحث تباني بي تقصير دانسته و تنها تعدادي از بازيکنانش را عامل تباني مي داند. تعدادي از بازيکنان فوتسال پرسپوليس درباره اين اتفاق با ايسنا به گفت و گو پرداختند. برخي از بازيکنان از تمام جريانات قبل از بازي اظهار بي اطلاعي مي کنند و برخي هم از موضوعاتي پرده برداشتند که در ادامه مي خوانيد:
وحيد سيفان، دروازه بان دوم پرسپوليس که در دقايق پاياني بازي با گيتي پسند به زمين آمد و سه گل هم دريافت کرد، در اين باره توضيح داد: وقتي دروازه بان اول مصدوم شد، به زمين رفتم و با توجه به اين که اولين بازي ام بود، سعي کردم خوب ظاهر شوم.
وي افزود: قبل از بازي پيشنهادي به من نشده بود و کسي هم با من صحبت نکرد، درباره ساير بازيکنان هم اطلاع ندارم که کسي پول گرفته است يا نه.
داوود عباسي هم که در طول بازي با گيتي پسند از تماشاگران درباره بازي منصوري و ماهان سوال مي کرد، درباره تباني تيمش گفت: نمي دانم مسئولان باشگاه به چه شکل اين موضوع را اعلام کرده اند، آن ها بايد از ما بازيکنان سوال مي کردند، به هر حال وقتي درباره ما قضاوت مي کنند، بايد پرسش و تحقيق هم صورت گيرد.
اين بازيکن اضافه کرد: باشگاه چه مدرکي داشته که چنين راي را داده است؟ اگر مدرکش فيلم بازي باشد، من دو توپ لو دادم و اين در فوتبال طبيعي است. 10 سال است که در ليگ بازي مي کنم و با تيم ملي در جام جهاني حضور داشتم، اما به اين راحتي با آبرويمان بازي کردند. آقاي فردوسي پور بعضي از صحنه هاي بازي را نشان داد و خودش هم قضاوت کرد. اين بازي به هيچ وجه براي ما اهميتي نداشت، اما با اين حساب باز هم در نيمه اول فوق العاده بوديم، در نيمه دوم هم کم آورديم و حتي خود رضا حيدريان در نيمه دوم انرژي اش کم شده بود.
عباسي همچنين درباره پرسيدن نتيجه بازي منصوري و ماهان از تماشاگران گيتي پسند ي و همچنين خوش و بش با بازيکنان گيتي پسند بعد از بازي، اذعان کرد: من ديدم تماشاگران با هم درباره آن بازي صحبت مي کنند و کنجکاو شدم ببينم آن طرف چقدر زمان به پايان بازي مانده است. درباره خوش و بش کردنم با وحيد شمسايي و مصطفي نظري هم بايد بگويم من، وحيد و مصطفي رفاقت ديرينه داريم و پس از بازي درباره خاطرات گذشته صحبت مي کرديم.
نصرالله مومن ديگر بازيکن سرخپوشان که دومين گلزن ليگ است و مقابل گيتي پسند هم يک گل زد، درباره تباني تيمش اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: به تصميم رويانيان احترام مي گذارم، اما نمي دانم با چه مدرکي تباني را اثبات کرده اند. نمي توانم به کسي هم انگ بزنم، به هر حال هر کس آبروي خودش را دارد و براي حفظ آن چنين کارهايي نمي کند.
محمد بني اسد نيز با بيان اين که با تمام وجود در اين بازي حاضر شده است، عنوان کرد : رضا حيدريان قبل از شروع بازي به ما تاکيد کرد که بايد بازي را ببريم، اما نمي دانم نيمه دوم اينقدر ضعيف بازي کرديم. بعضي از بازيکنان در حد و اندازه خودشان نبودند.
اين بازيکن ادامه داد: مي دانم که قبل از بازي با تعدادي از بازيکنان تماس گرفته و به آن ها پيشنهاد تباني شده بود که مطمئنم هيچ کس قبول نکرد. بر خلاف اين که حسين شمس مرا به پرسپوليس آورد، اما هيچ کس با من هم تماس نگرفت.
علي عابديني هم که از بازيکنان اميد پرسپوليس است، تصريح کرد: به ياد دارم زماني که در اين بازي روي نيمکت بودم، حيدريان آمد و گفت: تباني در کار نيست و من هم با وجود اين که بعضي از دوستانم در گيتي پسند هستند، اما بازي قابل قبولي را ارائه دادم، چون دومين بازي ام بود و مي خواستم خودم را نشان دهم.
وي خاطر نشان کرد: قبل از بازي هيچ کس با من صحبت نکرد و من هم مثل همه وجدان دارم و تن به چنين کارهايي نمي دهم.
اما در اين بين امير نوراللهي دروازه بان اول پرسپوليس ي ها که هشت گل را از گيتي پسند دريافت کرد، با ردهر گونه صحبت از طرف گيتي پسند با هم تيمي ها و خودش ادعاهايي را درباره اتفاقات هفته آخر ليگ فوتسال مطرح کرد.
نوراللهي به گفت: مدير عامل باشگاه منصوري قبل از بازي با تعدادي از دوستانم در پرسپوليس تماس مي گرفت و وعده پرداخت بدهي هايشان را مي داد و حال و احوالشان را مي پرسيد، در حالي که در شش ماهه گذشته حتي جواب تلفن هايشان را نمي داد، اما به بازي گيتي پسند که نزديک مي شديم، خودش تماس مي گرفت.
دروازه بان پرسپوليس درباره عملکردش در اين بازي و دريافت هشت گل از گيتي پسند تاکيد کرد: اگر فيلم بازي را بررسي کردند و به اين رسيدند که من حتي يک گل را به عمد دريافت کردم، حق با آن ها است. به اعتقادم اين پرونده نياز به تحقيق بيشتري دارد و نمي شود روي فيلم بازي تصميم گيري کرد. بايد مدرک قانع کننده اي را رو کنند.
صحبت هاي پاياني را از محمد کاتبي بازيکن باسابقه پرسپوليس بخوانيد که با تاييد تباني هم تيمي هايش ناگفته هاي اين بازي را مطرح کرد.
کاتبي که به دليل مصدوميت برابر گيتي پسند به ميدان نرفت، اعلام کرد: قبل از بازي مطلع شدم که با رضا حيدريان تماس هاي زيادي گرفته مي شد و از طرف باشگاه گيتي پسند به او مي گفتند «ماهاني ها بازيکنانشان را فرستاده اند خانه هايشان و منصوري با تباني قهرمان خواهد شد، تو هم بيا تباني کن» اما حيدريان قبول نکرده بود.
اين بازيکن اضافه کرد: رضا حيدريان حتي در بين دو نيمه با بازيکنان صحبت کرد و گفت 20 سال در فوتسال بوده و هيچ وقت چنين کارهايي نکرده است. به هر حال من که در اين بازي نبودم، از اين نتيجه خجالت مي کشم.
کاتبي همچنين با بيان اين که با تعدادي از بازيکنان پرسپوليس قبل از بازي صحبت شده بود، اظهار کرد: يکي، دو نفر از بازيکنان که از رفيقان وحيد شمسايي هستند، شيطنت کرده اند و الان ما چوبش را مي خوريم. مطمئنا 80 ـ 90 درصد از بازيکنان پرسپوليس سالم اند، چون نمي شود همه دست به يکي کنند و با هم تباني کنند. من با اين چند نفر رفاقت کرده ام و نمي توانم رفيقانم را بفروشم و اسمشان را اعلام کنم.
کاتبي همچنين با اشاره به اين که در بازي تيم هاي فولاد ماهان و شهيد منصوري هم تباني رخ داده است، افزود: تباني در اين بازي کاملا مشخص است، حتي شنيده ام که باشگاه منصوري مبلغي را به حساب ماهاني ها واريز کرده است تا مقابل منصوري بازي نکنند. با اين حال نمي دانم چرا همه به تباني پرسپوليس تاکيد مي کنند.
پس از اعلام تباني تيم پرسپوليس توسط مسئولين اين باشگاه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تحقيقاتش را در اين زمينه آغاز کرده است. با اين حال بايد ديد جامي که گيتي پسند ي ها به اصفهان برده اند در اين شهر مي ماند يا اين که بايد منتظر اتفاقات جديدي باشيم.
وحيد سيفان، دروازه بان دوم پرسپوليس که در دقايق پاياني بازي با گيتي پسند به زمين آمد و سه گل هم دريافت کرد، در اين باره توضيح داد: وقتي دروازه بان اول مصدوم شد، به زمين رفتم و با توجه به اين که اولين بازي ام بود، سعي کردم خوب ظاهر شوم.
وي افزود: قبل از بازي پيشنهادي به من نشده بود و کسي هم با من صحبت نکرد، درباره ساير بازيکنان هم اطلاع ندارم که کسي پول گرفته است يا نه.
داوود عباسي هم که در طول بازي با گيتي پسند از تماشاگران درباره بازي منصوري و ماهان سوال مي کرد، درباره تباني تيمش گفت: نمي دانم مسئولان باشگاه به چه شکل اين موضوع را اعلام کرده اند، آن ها بايد از ما بازيکنان سوال مي کردند، به هر حال وقتي درباره ما قضاوت مي کنند، بايد پرسش و تحقيق هم صورت گيرد.
اين بازيکن اضافه کرد: باشگاه چه مدرکي داشته که چنين راي را داده است؟ اگر مدرکش فيلم بازي باشد، من دو توپ لو دادم و اين در فوتبال طبيعي است. 10 سال است که در ليگ بازي مي کنم و با تيم ملي در جام جهاني حضور داشتم، اما به اين راحتي با آبرويمان بازي کردند. آقاي فردوسي پور بعضي از صحنه هاي بازي را نشان داد و خودش هم قضاوت کرد. اين بازي به هيچ وجه براي ما اهميتي نداشت، اما با اين حساب باز هم در نيمه اول فوق العاده بوديم، در نيمه دوم هم کم آورديم و حتي خود رضا حيدريان در نيمه دوم انرژي اش کم شده بود.
عباسي همچنين درباره پرسيدن نتيجه بازي منصوري و ماهان از تماشاگران گيتي پسند ي و همچنين خوش و بش با بازيکنان گيتي پسند بعد از بازي، اذعان کرد: من ديدم تماشاگران با هم درباره آن بازي صحبت مي کنند و کنجکاو شدم ببينم آن طرف چقدر زمان به پايان بازي مانده است. درباره خوش و بش کردنم با وحيد شمسايي و مصطفي نظري هم بايد بگويم من، وحيد و مصطفي رفاقت ديرينه داريم و پس از بازي درباره خاطرات گذشته صحبت مي کرديم.
نصرالله مومن ديگر بازيکن سرخپوشان که دومين گلزن ليگ است و مقابل گيتي پسند هم يک گل زد، درباره تباني تيمش اظهار بي اطلاعي کرد و گفت: به تصميم رويانيان احترام مي گذارم، اما نمي دانم با چه مدرکي تباني را اثبات کرده اند. نمي توانم به کسي هم انگ بزنم، به هر حال هر کس آبروي خودش را دارد و براي حفظ آن چنين کارهايي نمي کند.
محمد بني اسد نيز با بيان اين که با تمام وجود در اين بازي حاضر شده است، عنوان کرد : رضا حيدريان قبل از شروع بازي به ما تاکيد کرد که بايد بازي را ببريم، اما نمي دانم نيمه دوم اينقدر ضعيف بازي کرديم. بعضي از بازيکنان در حد و اندازه خودشان نبودند.
اين بازيکن ادامه داد: مي دانم که قبل از بازي با تعدادي از بازيکنان تماس گرفته و به آن ها پيشنهاد تباني شده بود که مطمئنم هيچ کس قبول نکرد. بر خلاف اين که حسين شمس مرا به پرسپوليس آورد، اما هيچ کس با من هم تماس نگرفت.
علي عابديني هم که از بازيکنان اميد پرسپوليس است، تصريح کرد: به ياد دارم زماني که در اين بازي روي نيمکت بودم، حيدريان آمد و گفت: تباني در کار نيست و من هم با وجود اين که بعضي از دوستانم در گيتي پسند هستند، اما بازي قابل قبولي را ارائه دادم، چون دومين بازي ام بود و مي خواستم خودم را نشان دهم.
وي خاطر نشان کرد: قبل از بازي هيچ کس با من صحبت نکرد و من هم مثل همه وجدان دارم و تن به چنين کارهايي نمي دهم.
اما در اين بين امير نوراللهي دروازه بان اول پرسپوليس ي ها که هشت گل را از گيتي پسند دريافت کرد، با ردهر گونه صحبت از طرف گيتي پسند با هم تيمي ها و خودش ادعاهايي را درباره اتفاقات هفته آخر ليگ فوتسال مطرح کرد.
نوراللهي به گفت: مدير عامل باشگاه منصوري قبل از بازي با تعدادي از دوستانم در پرسپوليس تماس مي گرفت و وعده پرداخت بدهي هايشان را مي داد و حال و احوالشان را مي پرسيد، در حالي که در شش ماهه گذشته حتي جواب تلفن هايشان را نمي داد، اما به بازي گيتي پسند که نزديک مي شديم، خودش تماس مي گرفت.
دروازه بان پرسپوليس درباره عملکردش در اين بازي و دريافت هشت گل از گيتي پسند تاکيد کرد: اگر فيلم بازي را بررسي کردند و به اين رسيدند که من حتي يک گل را به عمد دريافت کردم، حق با آن ها است. به اعتقادم اين پرونده نياز به تحقيق بيشتري دارد و نمي شود روي فيلم بازي تصميم گيري کرد. بايد مدرک قانع کننده اي را رو کنند.
صحبت هاي پاياني را از محمد کاتبي بازيکن باسابقه پرسپوليس بخوانيد که با تاييد تباني هم تيمي هايش ناگفته هاي اين بازي را مطرح کرد.
کاتبي که به دليل مصدوميت برابر گيتي پسند به ميدان نرفت، اعلام کرد: قبل از بازي مطلع شدم که با رضا حيدريان تماس هاي زيادي گرفته مي شد و از طرف باشگاه گيتي پسند به او مي گفتند «ماهاني ها بازيکنانشان را فرستاده اند خانه هايشان و منصوري با تباني قهرمان خواهد شد، تو هم بيا تباني کن» اما حيدريان قبول نکرده بود.
اين بازيکن اضافه کرد: رضا حيدريان حتي در بين دو نيمه با بازيکنان صحبت کرد و گفت 20 سال در فوتسال بوده و هيچ وقت چنين کارهايي نکرده است. به هر حال من که در اين بازي نبودم، از اين نتيجه خجالت مي کشم.
کاتبي همچنين با بيان اين که با تعدادي از بازيکنان پرسپوليس قبل از بازي صحبت شده بود، اظهار کرد: يکي، دو نفر از بازيکنان که از رفيقان وحيد شمسايي هستند، شيطنت کرده اند و الان ما چوبش را مي خوريم. مطمئنا 80 ـ 90 درصد از بازيکنان پرسپوليس سالم اند، چون نمي شود همه دست به يکي کنند و با هم تباني کنند. من با اين چند نفر رفاقت کرده ام و نمي توانم رفيقانم را بفروشم و اسمشان را اعلام کنم.
کاتبي همچنين با اشاره به اين که در بازي تيم هاي فولاد ماهان و شهيد منصوري هم تباني رخ داده است، افزود: تباني در اين بازي کاملا مشخص است، حتي شنيده ام که باشگاه منصوري مبلغي را به حساب ماهاني ها واريز کرده است تا مقابل منصوري بازي نکنند. با اين حال نمي دانم چرا همه به تباني پرسپوليس تاکيد مي کنند.
پس از اعلام تباني تيم پرسپوليس توسط مسئولين اين باشگاه کميته انضباطي فدراسيون فوتبال تحقيقاتش را در اين زمينه آغاز کرده است. با اين حال بايد ديد جامي که گيتي پسند ي ها به اصفهان برده اند در اين شهر مي ماند يا اين که بايد منتظر اتفاقات جديدي باشيم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/27569
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 18:45
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 18:45 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |