ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

گفت وگو با علي دايي در مورد عل ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

13 سال پیش

گفت وگو با علي دايي در مورد علي كريمي، شيث رضايي، قطبي و تيم ملي

گفت وگو با علي دايي در مورد علي كريمي، شيث رضايي، قطبي و تيم ملي
ارتش سرخ دات کام :

علي دايي با موافقت ضمني از حضور علي كريمي در پرسپوليس گفت: مطمئنا اين بازيكن بزرگ مي تواند به ما كمك كند.


سرمربي پرسپوليس پس از تمرين امروز در مورد آخرين شرايط اين تيم پس از برگزاري اردوي اين تيم در دوبي اظهار كرد:
خوشبختانه شرايط ما خوب است و در حال آماده كردن خود براي ادامه ليگ هستيم. شكر خدا شرايط بازيكنان هم مناسب است و مي خواهيم بهترين نتايج را در نيم فصل دوم با پرسپوليس به دست بياوريم.

وي ادامه داد:
عليرضا محمد يك مصدوميت از ناحيه مچ پا داشت كه در بازي آخر به آن دچار شد اما در حال آماده كردن او هستيم تا براي بازي هفته آينده آماده شود. وحيد هاشميان نيز قبل از اردو آسيب ديده بود و خدا را شكر حالش بهتر شده و از يكي دو روز آينده با ما تمرين مي كند.

سرمربي پرسپوليس در مورد پيوستن علي كريمي به اين تيم هم گفت:
من هميشه گفته ام كه كريمي در زمين يكي از بهترين فوتباليست هاي ماست و شما هيچ وقت از من صحبتي را عليه كريمي نشنيده ايد. علي كريمي اگر بخواهد مي تواند هر كاري بكند و خود من خيلي دوست دارم كه علي كريمي آماده را داشته باشم. مطمئنا او به ما كمك خواهد كرد. ما از طريق دوستان مشترك مان با هم صحبت كرده ايم و ان شاءالله طي يكي دو روز آينده با علي جلسه مي گذارم و نظرات مان را همسو خواهيم كرد و تصميم نهايي با باشگاه خواهد بود كه او به پرسپوليس بيايد يا نه اما من هنوز با او صحبتي نكرده ام و مطمئنم كه اين بازيكن بزرگ مي تواند به ما كمك كند. اميدوارم علي با بازگشت به تيم خودش، بتواند ناراحتي اي كه در چند ماه گذشته تجربه كرده است را جبران كند و با آمادگي كامل ناراحتي خود را از ياد ببرد.

دايي همچنين در مورد وضعيت شيث رضايي گفت:
در جلسه اي كه برگزار كرديم به آقاي رسايي هم گفتم كه متاسفانه ديگر نمي توانم با شيث رضايي همكاري كنم. ما يك فرصت ديگر به شيث داديم كه مسائلش را درست كند اما او باز هم كارهاي خود را تكرار كرد. باز هم مي گويم اگر قرار است من در پرسپوليس كار كنم نمي توانم با او باشم چرا كه او در مصاحبه با يك خبرگزاري مسائلي را عنوان كرده كه كاملا كذب محض بوده و شما مي توانيد اين را از بازيكنان بپرسيد. شيث رضايي يكي دو مشاور مطبوعاتي دارد كه متاسفانه به او مشاوره هاي غلط مي دهند. شيث مي توانست از لحاظ فني بهتر از اين ها باشد.

دايي افزود:
من يك سوال از شما دارم. علي دايي با شيث مشكل دارد. چرا او در سال 86 از پرسپوليس اخراج شد. چرا با سايپا مشكل پيدا كرد، چرا در صباباتري با فيروز كريمي به مشكل برخورد. اين سوال من را پاسخ دهيد. چگونه است كه مي گويند من با شيث مشكل دارم. همه بچه ها هم مي دانند كه موضوع خاصي نيست. متاسفانه خود شيث نمي خواهد شرايطش تغيير كند، آدم اگر بخواهد مي تواند همه چيز را درست كند.

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه بعضي ها مي گويند پرسپوليس در اردوهاي تركيه و امارات چيزي جز شكست به همراه نياورد گفت:
ببينيد كه ما به چه تيم هايي باخته ايم. انتظار داشتيد كه ما در تركيه و امارات با تيم هاي كشك بازي كنيم و به آن ها 10، 11 گل بزنيم. من نمي دانم كه چه كساني اين صحبت ها را مطرح مي كنند. تيمي كه ما با آن بازي كرديم ليورپول را برده است. آن يكي تيم ديگر تنها يكي از بازيكنانش 32 ميليون يورو قيمت دارد كه اگر پول همه بازيكنان پرسپوليس را به اضافه پول من روي هم بگذاريد به اين مبلغ نمي رسد. نمي دانم دنبال چه مي گردند، مطمئنا اين بازي ها به ما خيلي كمك كرد و براي من هم خيلي مفيد بود.

دايي ادامه داد:
كسي كه از اين مسائل صحبت مي كند، چون خودشان نمي توانند در چنين تورنمنت هايي شركت كنند، اين صحبت ها را مي گويند. شما به من بگوييد تيم ملي ما حتي يك بار در چنين تورنمنت هايي شركت كرده مطمئنم كه اين تورنمنت سابقه نداشته، ما در تركيه با تيم هايي مانند اينتراخت فرانكفورت بازي كرديم و در امارات هم با تيم هايي كه در ليگ قهرمانان بودند بازي كرديم. اصلا اين تيم ها قابل مقايسه نيستند.

علي دايي در پاسخ به اين سوال كه عملكرد تيم ملي را در جام ملت ها چگونه ارزيابي مي كنيد، گفت:
من در مورد تيم ملي صحبت نكنم بهتر است. عملكرد تيم ملي را همه ديدند. چهار تيمي كه در مرحله نيمه نهايي حضور يافتند هيچ كدام در گروه ايران حاضر نبودند و اين موضوع نشان مي دهد كه حريفان ايران چه تيم هايي بودند. همه اين ها نشان دهنده اين است كه تيم ملي چطور بازي كرده، به اعتقاد من بازيكنان با جان و دل كار كردند و زحمت كشيدند اما متاسفانه ما نتوانستيم نتيجه بگيريم.

وي در مورد رفتن قطبي به ژاپن و برنگشتن به ايران گفت:
اين ها را من نبايد بگويم. اگر اين سوال را جواب دهم، شما خبرنگاران هزار تعبير و تفسير مي كنيد. من از شما بايد بپرسم و از مسوولين بايد بپرسم كه قطبي كه اين همه وعده وعيد داد و كف دست و پشت دست و اين چيزها را مي دانست چه كار كرد؟ ايشان شغل حرفه اي شان اين كار است اما چگونه است كه قطبي بعد از من آمد و براي آن سه بازي اعلام كرد كه مثل كف دستش دو كره را مي شناسد، هنگامي كه ايران حذف شد، هيچ كس از او نيامد بپرسد كه چه كار كرد و چرا ايران حذف شد. اين همه مسافرت خارجي رفت. خود شما خبرنگاران در روزنامه ها نوشتيد كه قطبي چقدر مسافرت مي رفت. سر جام جهاني رفتنش كلي بحث به وجود آمد اما هيچ كس پيگيري نكرد كه آيا او واقعا رفته است يا خير. مگر چهار تا بليت آوردن كار سختي است؟ ما كه در فدراسيون بوديم بايد حتما بليت مسافرت هايمان را نشان مي داديم تا مي توانستيم تسويه حساب كنيم، اصلا اين موضوع ها خنده دار است. بليتي كه استفاده شده است را كه نمي توان اين گونه به مردم نشان داد. قطبي هي به مسافرت مي رفت و يك روز مي گفت پيش نكونام مي روم، يك روز پيش تيموريان مي روم و بعد هم كه وعده داد ايران را قهرمان جام ملت ها مي كند اما به آن شكل به ژاپن رفت.
دايي در مورد عملكرد تيم ملي در ديدار مقابل كره جنوبي گفت: همه بازي را ديدند كه تيم ملي تنها يك موقعيت داشت كه آن را هم خود كره اي ها به ما دادند. متاسفانه از اول بازي ما ترسيده بوديم اما قطبي قبل از بازي گفته بود كه من خودم روانشناس بزرگي هستم و مي دانم چه كنم. من نمي خواهم بحث كنم اما فوتبال برد و باخت دارد و ما بد باختيم. ما كه در جام ملت هاي قبلي در ضربات پنالتي اوت شديم چندين موقعيت گل داشتيم اما اين بازي ضعيف ترين بازي تاريخ ايران مقابل كره بود. به نظر من ژاپن، كره و استراليا تيم هايي هستند كه خودشان را از سطح آسيا بالا كشيده اند و ما الان در سطح تيم هايي مانند عراق، عربستان و كره شمالي هستيم و آن سه تيم بالاتر از ما هستند و فاصله شان با ما بسيار است، در حالي كه تيم هايي مانند سوريه و اردن خودشان را بالا مي كشند اما ما فقط ايستاده ايم و نگاه مي كنيم.

دايي افزود:
من نبايد در مورد اين كه چرا الان سرمربي تيم ملي انتخاب نشده صحبتي بكنم و مسوولان بايد بگويند

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/16000
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال