ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

گل خوردن ساده، زجر کشیدن برای ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 29 اظهار نظر

-

4 ماه پیش

گل خوردن ساده، زجر کشیدن برای گل

گل خوردن ساده، زجر کشیدن برای گل
ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس مشکلات فنی بارز و مشخصی دارد که حتی مقابل تیم قعرنشین جدول هم بروز و ظهورپیدا می‌کند.

اگر از مسأله غیبت ستاره‌هایی مثل پورعلی گنجی یا وحید امیری عبور کنیم یا یادمان برود که بازیکن شاخصی مثل یاسین سلمانی می‌توانست از روی نیمکت بیاید و مثل بازی با فولاد در اولین تماسش با توپ موفق به گلزنی شود یا چنانچه بحث مشکلات داوری و زمین خراب را پیش نکشیم هرگز نمی‌توانیم روی مشکلات فنی پرسپولیس چشم ببندیم.

پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان تیمی که هیچ بردی در این فصل نداشته و در 12 مسابقه قبلی‌اش فقط 6 گل زده بود، دو گل خورد و دو بار عقب افتاد. هر دو گل خورده پرسپولیس نیز با مجموعه‌ای از اشتباهات متوالی و زنجیره‌ای از مدافعان و دروازه‌بان تیم که همه چهره‌هایی شناخته شده و بعضاً ملی‌پوش هستند اتفاق افتاد و تقریباً هر کدام از آنها در این دو گل خورده نقش داشتند.

اتفاق بدتر و نگران‌کننده‌تر جایی است که می‌بینیم حریف بی‌نام و نشان که در خط میانی و حمله‌اش چهره شناخته شده‌ای نداشت از دو حمله خود و دو موقعیت نصف و نیمه‌اش دو گل ساخت تا شرایط پرسپولیس در فاز دفاع و خط دفاعی‌اش زیر ذره‌بین قرار بگیرد.

پرسپولیس با این دو گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را از دست داد و مثل صدر جدول به رقیب دیرینه سپرد. این تیم در بازی‌های اخیر فقط مقابل هوادار گل نخورده و در بقیه بازی‌ها دروازه بیرانوند باز شده که برای مجموعه‌ای با ساختاری قدرتمند در دفاع که طی فصول منجر به قهرمانی همواره از این آیتم به عنوان نقطه برتری‌اش مقابل سایر مدعیان استفاده کرده یک اتفاق نگران‌کننده و سؤال‌برانگیز به حساب می‌آید.

برخی به مسأله بیرون رفتن مرتضی پورعلی‌گنجی از اسکواد تیم اشاره می‌کنند اما گولسیانی و کنعانی‌زادگان هم دو مدافع تاپ فوتبال ایران به حساب می‌آیند و قاعدتاً این یک جابجایی نباید منجر به چنین ضعفی شود. جالب اینکه پرسپولیس در برخی مسابقات مثل همین بازی با استقلال خوزستان از دو مدافع با خصوصیات تدافعی مقابل خط دفاعی خود استفاده می‌کند و قاعدتاً زنجیره دفاعی قدرتمندتری باید داشته باشد اما اینگونه نمی‌شود. حتی تغییر سیستم هم شرایط را بهتر نکرده و اوضاع همان قدر ناراحت کننده است که قبل از بازی هوادار و آن برد خفیف به نظر می‌رسید.

پرسپولیس در فاز حمله هم مشکلات اساسی دارد. از ابتدای فصل خیلی‌ها به فقدان یک مهاجم گلزن و ناتوانی مهاجمانی مثل شهاب زاهدی و نبیل باهویی اشاره کرده‌اند اما باید یک گام عقب‌تر آمد و به وضوح ضعف این تیم در خلق موقعیت را دید و علت‌هایش را جست و جو کرد.

پرسپولیس به صورت واضح در خلق موقعیت مشکل دارد. غیبت وحید امیری ضربه بزرگی به پرسپولیس زده و نوسان و افت مهدی ترابی از وقتی برگشته نتوانسته تیم را راه بیندازد. غیر از اینها پرسپولیس موتور محرک و مهمی برای خلق موقعیت ندارد. عمری هنوز خام و است بی‌تجربه، صادقی کاملاً معمولی و ناکارآمد به نظر می‌رسد، سروش رفیعی کمتر پاس خلاقانه و گره‌گشا می‌دهد و مدافعان کناری حضور مثبتی در کارهای تهاجمی ندارند.

پرسپولیس مقابل تیم قعرجدولی با 70 درصد مالکیت توپ حتی در زمین خراب تنها 5 موقعیت گل می‌سازد و حتی بعد از گل تساوی 2-2 تنها دو موقعیت گل ایجاد می‌کند که با تمام مشکلات حاشیه‌ای و اتفاقات بازی این حجم از ناکارآمدی در فاز حمله قابل پذیرش نیست.

سؤال بزرگ اما اینجاست که کی قرار است این مشکلات فنی مرتفع شود؟ آیا تا وقتی وحید امیری در نیم فصل دوم برنگردد یا ترابی از نظر بدنی و ذهنی کاملاً روی فرم نباشد این وضعیت ادامه خواهد یافت؟ آیا باید منتظر یک رفرم در مدل بازی پرسپولیس با همین داشته‌ها باشیم یا اوضاع به گونه دیگری تغییر خواهد کرد؟


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157956
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین سرخدل

0

2

4 ماه پیش

داداش حسین هدایتی عزیز... ما داریم درس پس میدیم ...❤❤❤❤


حسین هدایتی
(در پاسخ حسین سرخدل)

0

2

4 ماه پیش

وقتی که گفتم این منتقدها نقد کنند مطمئن بودم شما چند نفر بعلاوه سه نفر دیگه که اسمشون رو نیوردم فقط میتونید توی فضای مناظره قرار بگیرید،خوشحالم که انقدر قوی و فنی هستی البته الماس هم بی نهایت قشنگ نقد کرد،فضای خوبی بود دم جفتتون گرم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


حسین سرخدل

0

4

4 ماه پیش

آقا فرشاد بنده مخالفتی بانظر شما نداشتم و منظورم کامل کرده گفته شما بود و اگه منظورم رو بد بیان کردم معذرت میخوام ...


حسین سرخدل

0

4

4 ماه پیش

الماس سرخ با کامنت آخرشما موافقم بجز قسمت آخرش کادر فنی و هواداران با نگرفتن مهاجم خارجی کنار اومده بودن اما در دقیقه 90آقای مدیرعامل یه خرید خودسرانه انجام داد وداریم میبینیم همین مهاجم 11هفته رو گذراند تا به آمادگی جسمی برسه که تازه اینم که میگیم آمادگی کامل باکلی تخفیف و نادیده گرفتن ضعفاش هست.اما میشه برای نیم فصل دوم بهش امید داشت


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

4 ماه پیش

جناب حسین آقا سرخدل ، نظر من لزوما" در راهکار کوتاه مدت تغییر سرمربی نیست ، اگه کامنتایی که من در پستها میزارم خونده باشی من گفتم: پرسپولیس با همین بضاعت بازیکنا ، فقط با ایجاد کمی تغییر در چینش و ترکیب تیم ، در کنار تمرینات بیشتر ( که واقعا" زمان تمرینات کمه ) ، و بالا بردن توان بدنی و همینطور روحی و روانی ، میتونه دوباره به روی ریل موفقیت برگرده . یحیی اگه در کوتاه مدت ، بتونه دوای درد پرسپولیس باشه و درمانش کنه ، چه کسی بهتر از یحیی که در دراز مدت هم سکان و فرماندهی ارتش سرخ را داشته باشه . برای همه ی ما در درجه اول سربلندی پرسپولیس مهمه . نقد کاربر الناس هم بسیار شیوا بود ، تراکم بازیکن در بعضی خطوط و نبود بازیکن در خطوط دیگه ، در پرسپولیس کاملا" هویداست . یک فرمانده دانا باید حواسش به تمام خطوط باشه


فردین کرمی

-1

4

4 ماه پیش

هواداران اصیل پرسپولیس فوتبال رامیفهمندازقدرت فنی اقایحیی که بارهااونوثابت کرده اگاهن ازمصدومیتهااگاهن ازدشمنیهاوایجادحواشی پیرامون تیم اگاهن ازکمبودمنابع مالی وکارشکنیهااگاهن پس خیلی قشنگ انصاف رورعایت میکنن والکی انتقادنمیکنن دیدیدکه تیم اس تق لال این دوبازیه باپنالتی الکی اوناروازباخت نجات میدن وتوبازی بادوتاکیسه چهارتاپنالتی مارونمیگیرن وامروزهم دیدیم غیرت پرسپولیسی چطورده نفره به زیباترین شکل ممکن بردیم منصف باشیدوحمایت کنیدشله زردباخت کیسه جاعل ازاب درومده پس ازتیم شرافتمندوسرمربی نجیبمون حمایت کنیم تاسربلندباشیم مثل قبل فوتبال ادامه داره شب درازه قلندربیدارحالامیبینید


ع حسین زاده

0

4

4 ماه پیش

دفاع پرسپولیس بعد مصدومیت پورعلی گنجی که نقطه قوت پرسپولیس بوده، شده پاشنه آشیل و نقطه ضعف پرسپولیس، و همه بخاطر عدم هماهنگی بین مدافعان وسط و مدافعان چپ و راست پرسپولیس هست، و همچنین ضعیف شدن بازیکنی مثل حسین کنعانی و همچنین دانیال اسماعیلی فر، و بدتر از همه فاجعه‌ای به نام علی نعمتی که سمت چپ پرسپولیس رو تبدیل به اتوبان و تاخت و تاز حریفان پرسپولیس کرد، چون بعد از پورعلی گنجی، وحید امیری که تو دفاع چپ بسیار آماده بود، هم مصدوم شد و کلا خط دفاعی پرسپولیس رو شکننده و آسیب پذیر کرد، متأسفانه بعضی از تفکرات و ارنج اشتباه آقای گل محمدی و اصرار روی اشتباهات خودش، بیشتر از همه به پرسپولیس ضربه زد، امیدواریم که آقای گل محمدی با نیمکت نشین کردن بازیکنان ضعیف و بازی دادن بازیکنان نیمکت نشین، هم بازیکنان فیکس رو به خودشون بیاره و هم انگیزه بازیکنان نیمکت نشین رو بیشتر کنه تا خودشون رو اثبات کنن،.


حسین هدایتی

-2

4

4 ماه پیش

سلام خدمت همه طرفداران با ارزش و با وقار ابرقدرت فوتبال ایران زمین پرسپولیس بزرگ،محبوب و اصیل.
خداروشکر گل گهر از استقلال مساوی گرفت و آلومینیوم تیم سپاهان رو ذلیل کرد،فقط مونده برد ما توی این سه تا بازی،ما با سه تا برد میتونیم حتی شانس قهرمانی نیم فصل رو داشته باشیم اگه هم قهرمان نشیم توی بدترین حالت ممکن توی دو امتیازی صدر جدول خواهیم بود،قبل از دربی گفتم ما با برد دربی قطعا قهرمان نیم فصل و با مساوی قطعا زیر دو امتیاز با صدر فاصله خواهیم داشت،اقا یحیی به خدا این سه تا بازی سخت نیست،لطفا ببر این تیمهای پلشت رو و خوشحالمون کن،ترکیب بازی با شمس آذر رو دوست ندارم اما مثل همیشه به فنی ترین مربی ایران زمین امپراطور یحیی گلمحمدی اعتماد و اعتقاد دارم،امیدوارم که باهویی گل بزنه انشاءالله الرحمان.
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله درویش ماشاءالله یحیی گلمحمدی


حسین هدایتی

0

14

4 ماه پیش

سلام تشکر میکنم از اقا حسین و کاربر الماس که انقدر قشنگ نقد و مناظره میکنند،من که از هر دوتاتون دارم یاد میگیرم،دم جفتتون هم گرم،اونایی که ادعای منتقد بودند دارند وقتی کار به نقد حساب شده میرسه فرار میکنند چون فقط بلدند لومپنانه حرف مفت بزنند،اما اونی که فنی هستش و بلده فوتبالی نقد کنه همین الماس هستش که واقعا همون طور که قبلا بهش گفته بودم الماس پرسپولیسه،کاش مهرداد و سرخدل عاشق هم بیان اینجا با قدرت نقد خودشون که به همه ما ثابت شده هستش این فضا رو داغ تر کنند و برای پرسپولیس و قرمزته هم روی ما رو زمین نزنند و بیان توی گود یا اقا فردین بیاد جلو،اینجا توی این نقدها و جواب‌ها معلوم میشه که واقعیت چیه و راه درست کدومه،با وجود این نقدها چه تیم نتیجه بگیره و چه تیم نتیجه نگیره اینجا سطح فنی فوتبالی مردم پیشرفت میکنه و دیگه کسی الکی با حرفهای هیجانی و بدون استدلال خودش و تفکرش رو بهتر از بقیه نمیدونه،بازم میگم الماس عالی بودی و حسین بی نظیر بودی به جفتتون افتخار میکنم شیر مادراتون حلالتون


حسین سرخدل

-1

11

4 ماه پیش

آقافرشاد عزیز برا کوتاه مدت بنظرم هوادارا باید جمیعا از تیم و کادر فنی همانند فصل قبل حمایت تمام قد انجام بدن تا 3بازی پیش رو تا پایان نیم فصل رو بابهترین امتیاز ممکن تموم بشه،،، وبرای بلند مدت هم باجابجایی چند بازیکن حالا یا قرضی یا فروش لیست رو خالی کنن و چند بازیکن خوب مثل همین آزادی که خبر معاوضه ش اومده روجذب کنن و مهمترین برنامه برا بلند مدت توجه بیشتر به تیمهای پایه و ازشون یه تیم ب تشکیل بدن که بشه برای فصل بد حداقل 4،3بازیکن خوب مثل عمری به تیم اصلی اضافه بشن و حتما این تیم ب باید زیر نظر شخص سرمربی (آقایحیی) کار کنه تا بتونه نیازهای تیم اصلی رو ازبینشون انتخاب کنه.... ومطلب آخر اینکه هوادار عزیز همونطور که دراین 4سال حضور آقایحیی پایان هرفصل باقهرمانی تیم محبوب مون شادو سرمست بودیم به احترام همون قهرمانی ها حداقل یک فصل رو هرچند باکسب نتایج ضعیف تمام قد پشت تیم وکادرفنی بمونید...مطمین باشید آقا یحیی انقدر شهور وفهم ودانش فوتبالی بالایی داره که هرزمان ببینه دیگه برا باشگاه موثر نیست خودش اعلام جدایی کنه پس کاری نکنیم که باعث دلخوری وناراحتی مابین سرمربی و هوادار بشیم بقول معروف دشمن دلشاد کن نباشیم...باتشکر


الماس سرخ

0

8

4 ماه پیش

بعد هم تو قضیه بازیکن خارجی من نظرم اینه که نه مدیر نه مربی تقصیر ندارن ،وصع مملکتمون همینه ،ارزش پولمون پشیزی نمیرزه هر چقدر تیم‌ها هزینه هم کنند ،بخوان بازیکن خوب بگیرن به ارز خارجی چیزی درنمیاد ،عربستان یا امارات اگه هزینه میکنن ارزش پول کشورشون هم بالاست زیاد اختلاف ایجاد نمیشه ،بازیکن خوب هم اگه بیاد یا هنوز جوونه کسی نمیشناسدش. یا مصدوم هست مشتری ندارن ،اولا که پولش نیست اگه هم باشه یه بازیکن خوب خارجی مثلا صدوخورده ای میلیارد پول بگیره بیاد تو تیم هم بخاطر اختلاف دستمزد دودستگی پیش نیاد ،اگه رسا نه ای بشه خود مردم کنارمیان باقضیه من که فک نکنم ،بالاخره کشور ما همینه ،یه محیط بسته با تبلیغات منفی از خارج کشور که اکثرش هم درسته ،وارزش پول افتضاح که هر چقدر هم باشگاهها تلاش کنند قادر به رقابت نیستن برای گرفتن بازیکن تاپ خارجی شما بگید راه مدیران چی هست ،کاری به کربلا رفتن درویش هم ندارم که کربلاش اتفاقا تو سرش بخوره ،ولی حداقل من راهی نمی‌بینم ،مگر با دوز و کلک وکلاهبرداری وقرارداد الکی نوشتن که اونم بعد دیدیم چه دردسرهایی داره ،


الماس سرخ

0

5

4 ماه پیش

گفتم تیم بستن یه هنره ،بنظر خودت این شد دلیل که شاید یه بازیکنی تو یه پست مصدوم بشه پنج شیش نفرکه توانایی بازی تو اون پستو دارن که حداقل سه تا شون بازیکن تاپ وملی پوش باشن رو نگه داریم بعد دفاع چپ تخصصی یه نفر هم نگیریم یا مهاجم همونی هم که داریم رد کنیم به امید زاهدی وباهویی که هندوانه دربسته بودند معلوم نمیشد چی ازشون درمیاد بحثم توازن در یارگیری هست ،گولسیانی وپور علی که پارسال بهترین مدافعان آخرین لیگ بودند که آمار هم همینو نشون میده ،کنعانی هم که اومد ،فرجی،نعمتی حتی حنانوف هم اون پستو میتونن بازی کنن ،دوتا دفاع آخر ثابت دوتا هم بقول شما برای مصدومیت دیگه چخبره تو پست هافبک دفاعی هم وضع تقریبا همینه ،سرلک،ریگی،اسذبیگی ،سروش هم که بعضی وقت میزاره،ولی دفاع چپ وفروارد یا نگرفتیم یابازیکن غیر تخصصی داریم مثل نعمتی دفاع چپ یا حتی زاهدی که باز هم زیاد فروارد نوک نبوده ،خب مصدومیت که برای همه تیم‌ها پیش میاد بعضی وقت هم چاره ای نیست اون موقع میشه موقت یه بازیکن غیر تخصصی گرفت تا تو پنجره بعدی بازیکن گرفت ،نه الان بگیم شاید مصدوم دادیم تو یه پستی پنج شیش بازیکن باشه وپست دیگه رو تقریبا خالی بزاریم ،اگه اینجوریه که شما می فرمایید زاهدی وباهویی مصدوم شدن کی جاشون باید باشه ،تیم بستن سیاسته مخصوصا تو محدودیت‌ها ،چهار پنج بازیکن ازاین تیم بیرون بودن بجاشون فقط دوتا بازیکن کاردربیار گرفته میشد همین تیم معرکه میشد حتی اگه لیست رو کامل نمیکردن ودر صورت مصدومیت مجبور به استفاده از بازیکن آکادمی میشدن مطمین باشد زمین تا آسمون فرق میکرد همه چیز ،من خودم جز منتقدینم ولی از بعد یحیی هم میترسم چون مربی پرسپولیسی خوبی نمی‌بینم ولی این مربی هم به بن بست رسیده وتعغیر شاید بهترین کارباشه ،این نظر منه ،نظر شماهم محترم ،هرچند که فک نکنم اصلا حرف زدن ما فایده داشته باشه وبگوش کسی برسه ،بالاخره تصمیمات از جای دیگری گرفته میشه


الماس سرخ

0

6

4 ماه پیش

دوست عزیز آقای سرخدل اگه هدف من تخریب بود جملات بدتری می‌نوشتم انتقاد فنی کردم اولش هم گفتم تیم بستن یه عمرچچ


حسین سرخدل

-2

8

4 ماه پیش

بنظرم آقای مدیرعامل اگه نمیتونه تونیم فصل بازیکنای لیست سرمربی رو تهیه کنه بهتره اصلا دخالت نکنه وتمام مسٶلیت از صفرتاصد رو بسپاره به بادامکی وخودش بره کربلا یا بره اصلا مکه یه شام هم بره پیش رفیقش رونالدو.... (همه انگار استقبال مفتضعانه از النصر رو فراموش کردن که همین مدیرعامل باعث لگد شدن روحیه تیم شد) اگه ازاول فصل کارهای مدیرعامل رو کنار هم بزارین مطمینا نتیجه یی که بدست میاد حضورش درکنار تیم بیشتر ضرر بود تا منفعت.... مدیرعامل یا باید مانند فصل های قبل تمام قد پشت تیم باشه واگه میخواد مثل نیم فصل فقط شخص سرمربی رو خراب کنه اینو بدونه هوادار باهوشه و کاملا به حواشی تیم آگاه هست پس براخودش بهتره هرچه زودتر استفا بده تا تیم به آرامش مورد نیازش برسه،،،


حسین سرخدل

-1

7

4 ماه پیش

الماس سرخ درمتنی که نوشتید فقط و فقط آقایحیی رو سیبل کردی کاملا مشخصه هدفت خراب کردن سرمربیه .... بزرگوار اگه 4بازیکن در پست دفاع وسط داره برا این زمان بوده اگه الان کنعانی به دلیل مصدومیت نتونه فردا بازی کنه و بانبود پورعلی گنجی وبقول شما یکی رو هم میفروخت کدوم بازیکن رو با گولسیانی میزاشت دفاع وسط؟؟ مطمینا درنقل و انتقالات یادتون هست که برای 27روز هیچ بازیکنی رو به تیم اضافه نکردن و مدیرعامل بجای رفتن دنبال لیست خرید سرمربی فقط داشت پشت هم میرفت کربلا... سرمربی یک لیست بالای 50نفره از مهاجم خارجی آقای مدیرعامل رفته نفرآخر لیست رو اونم دقیقه 90 واونم بدونه اطلاع سرمربی دقیقا مثل جریان گرون شدن بنزین که یارو رئیس جمهور مملکت گفت صبح رفتم پمپ بنزین فهمیدم گرون شده حالا بنده خدا آقا یحیی صبح رفته سر تمرین فهمید مهاجم خریدن اونم از لپ لپ...، دوست عزیز اگه یکی به تخته میزنی یکی هم به نعل بزن....


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

3

4 ماه پیش

همانطور که همه میدونید پرسپولیس شرایط خوبی نداره و باصطلاح بیمار شده . راه برون رفت از این شرایط را دوستان زحمت بکشن ( چه منتقدین و چه طرفداران ) و در کامنت هاشون ذکر کنن . دو راه داریم ۱- کوتاه مدت و ۲- بلند مدت در کوتاه مدت چه باید کرد و در راه انتخابی دراز مدت چه راهکارهایی لازمه تا پرسپولیس ازین وضعیت رهایی پیدا کنه و بتونه دوباره به ریل موفقیت برگرده .


علیمرادی

-2

4

4 ماه پیش

دایی علی من به شخصه خیلی خیلی ازت ممنونم بخاطر درک بالایی که داری ممنونم.. امثال شما هوادار دلسوز پرسپولیس هستن خدایی خیلی مردی دمت گرم👌👌👌❤❤


علیمرادی

-3

2

4 ماه پیش

به جای سروش اون ریگی بی مصرف میزاره


علیمرادی

0

2

4 ماه پیش

البته که نمیگم یحیی مقصر نیست و حساس ترین موقع نقل و انتقالات رفته مسافرت یا قهر کردن بد موقع بخاطر پول... اینکه دیر تعویض میکنه و به جای ط


علیمرادی

-4

5

4 ماه پیش

همه هم میدونن بازیکنانی که یحیی میخاست رو کامل نگرفتن همه میدونن نبودن مرتضی و وحید امیری چقد به پرسپولیس ضربه زد همه میدونن درویش به جای گرفتن مهاجم و دروازبان رفت کربلا و دبی به گشت و گذار...


رسول رسولی

-4

2

4 ماه پیش

احسن برشمااقای محمدپور.شماچجورهوادارهایی هستید نمیبینیدعمریحیی تمام است تاکتیکی ندارد بازکن خوب نگرفته تیم دفاعی شده رامین کثیر عبدی نعمتی وباقریها ازدست داده ایم کجایه کارید درست ببینیدکیسه کشا بگن زیرماید


Nima

-10

2

4 ماه پیش

یحیی پلاستیکی


اویس

-4

6

4 ماه پیش

یعنی خدایی من موندم بابعضی ازهوادارا خواهشا حمایت کنیدهیچ کس جزیحیی خان به دردتیم بزرگ پرسپولیس نمیخوره اقایحیی بهترین سرمربیه ایرانه حتی سرمربی تیم ملی هم افتخاراتش رونداره خواهشا نظرهایی بدیدکه فرداپشیمون نشید


الماس سرخ

-2

5

4 ماه پیش

نقد من به الان فقط نیست زمانی که سرمربی استعفا میداد وقهر میکرد باید میفهمید هم تیم به حاشیه می‌ره هم حرمتها شکسته میشه وقتی مربی و بازیکن از یه طرف و مدیرعامل از طرف دیگه روشون به هم باز میشه و همه چی به هم میگن اونم نه خصوصی ودر قالب بیانیه تو فضای مجازی پیش بینی این روزها سخت نبود وقتی هم تیم می‌ره تو حاشیه دیگه حتی پشیمون شدن هم فایده ندارد چرا که دیگه جمع شدنش وبرگرشتن به حالت اولیه ممکن نیست ،اونم با سرمربی که به خوبی جنگ های حاشیه ای و روانی وبلدنیست ،از نظر سطح فنی هم که داریم میبینیم یه بازی سرد بی موقعیت با پاسها ومالکیت توپ بی نتیجه که حوصله همه رو سر برده ،سقف قرارداد مشکل درست سهمیه کم شد بازهم درست ،ولی باز راه داشت تیم بستن که خود تیم بستن هنره ،نمیشد از چهارتا دفاع میانی یکی کم کرد یا از چهارتا هافبک دفاعیامون که تازه بعضی از دیگه هم میتونن این پستو بازی کنن تو همین دوپست دوسه بازیکن رو برای فروش گذاشت هم جا برای لیست باز بشه هم پول به دست آورد که سقف بودجه رد نشه ویه فروارد ودفاع چپ خرید که اینجوری سوهان روح هوادار نشن ولی ایشون هشت نه نفر رو برای همین دوپست نگه داشت ،بعد هم همه چیز رو میندازه گردن مدیریت ،بااین شرایط وپرشدن سقف بودجه ونفرات ،مدیریت چه کاری ازش برمیومد ،نگید باید قانون رو دور میزد که مطمینن اگه بادور زدن بازیکن می‌گرفت و مشکل بزرگتری،حتی مثل کسر امتیازی که از سپاهان شد انجام می‌گرفت هم گل محمدی وهم هواداران خرخره درویش رو میحویدن الان که. نکرده راحت میگین باید میکرد ،سپاهان هم اگه کم شده و مشکلی نداره بخاطر اینکه عرضه دارن جبران کنن ولی مطمینم مانداشتیم حتی درصورت گرفتن بازیکن خوب،فقط بهونه خوبی میشد برای خراب شدن سر مدیریت بخاطر دورزدن قانون


کیارش محمدپور

-9

4

4 ماه پیش

همه میدونن و نمیگن اما عرض کنم این حمایت کورکورانه از یحیی دلال فقط ضربه زدن ب خودمونه....تمام


دایی علی

-2

10

4 ماه پیش

سلام خدمت دوستان و سروران عزیزم. البته ایراداتی در تیم ، اعم از ترکیب، سیستم بازی و ارائه راهکارهای مناسب در زمان های مقتضی که بازی مثل دیدار با اس خوزستان گره میخوره و.... توی تیم وجود داره. اما دوستان لطفا توجه داشته باشیم که هیچ تیمی توی دنیا نیست که همیشه در اوج و قهرمان باشه. این کادر فنی همونیه که با افتخار مقابل رقیب آبی بازی کرد و ما به اون بردها میبالیدیم . توجه داشته باشیم که بخاطر مسائل غیر فوتبالی، همونطور که آقا کریم رو از پرسپولیس دور کردن بدنبال بیرون کردن یحیی هم هستن و با قرار دادن هواداران مقابل کادر فنی میخوان به هدفشون برسن. پس خواهش میکنم لطفا اگر انتقادی هم داریم، مودبانه و منطقی باشه( همونطور که شایسته خانواده‌ها مون و خیل عظیم هواداران واقعی پرسپولیس کبیر باشه).


حسین هدایتی

-4

7

4 ماه پیش

سه بزرگوار منتقد میتونند توی قسمت تحلیل‌ها در پست:( گل خوردن ساده،زجر کشیدن برای گل) هم نقد خودشون رو بگند اینجوری مدت بیشتری نقد و جواب توی صفحه اصلی برنامه میمونه اما اگه توی اولین پست نقد رو ارائه کنند حتما بیشتر دیده میشه انتخاب با خودشون هستش


حسین هدایتی

-4

7

4 ماه پیش

لطفا توجه کنید لطفا توجه کنید
نقد مناظره کارشناسی
سلام خدمت همه طرفداران با ارزش ابر قدرت فوتبال ایران زمین پرسپولیس بزرگ،اصیل و محبوب
همان طور که در نظر سنجی مشاهده کردیم اکثر طرفداران فعال در این برنامه به انتقاد از یحیی گلمحمدی رای دادند،یادتان باشد اگر در هر جامعه ای انتقاد وجود نداشته باشد آن جامعه دچار از هم گسیختگی و انحطاط میشود،این نقد درست میباشد که میتواند موجب بقاء و رشد هر جامعه متمدنی باشد،انتقاد موجب میشود که با تجمیع نظرات،بهترین مسیر برای رشد و پیشرفت پیدا بشود و با تنویر افکار جامعه،مردم با ضمیر آگاه در راه درست قدم بردارند،اما انتقادی که میتواند باعث برکت باشد یک نقد شفاف،بدون غرض،مودبانه و با ارائه راهکار است،برای هر گوشه ای از نقد باید دلیل مدلل بیان بشود،ما در این جامعه هواداری با رعایت نقد پذیری و به رای اکثر کاربرین فعال قرار است که از مربی تیم محبوبمان انتقاد سازنده داشته باشیم،من همینجا از سه هوادار منتقد فعال در این برنامه کاربر مهرداد و کاربر الماس سرخ و دوست عزیزم سرخدل عاشق خواهش میکنم هر نقدی به حضور یحیی گلمحمدی دارند با رعایت مسائلی که در بالا ذکر شد بیان بکنند و از کاربران موافق یحیی گلمحمدی،کاربر برای پرسپولیس و کاربر قرمزته خواهش میکنم در مقام پاسخ به نقد این عزیزان بر بیایند،اگر این دو عزیز تمایلی به پاسخ نداشتند جناب اقای کرمی بزرگوار و جناب اقای حسین سرخدل نقد رو پاسخگو باشند.
کاربر مهرداد و الماس سرخ و سرخدل عاشق محبت کنید بعد از دیدن این پیام در اولین پست این برنامه نقد خودتون رو بیان کنید.
به امید آشکار شدن حقیقت و پیدا شدن مسیر رشد و پیشرفت


مهرداد

-4

5

4 ماه پیش

همون جمله اولی که گفتید ... بردن کیسه خوزستان و نفت آبادان و تاجیک بازیکن میلیون دلاری نمی خواست .... که اگر برده بودیم این سه تا بازی رو الان نه وضع هوادار و نه وضع کادرفنی این نبود .... امیدوارم جلوی شمس آذر ببریم .. اون بازی توی آزادی و با تماشاگره

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال