ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: حاضر نشدیم امروز مبلغ کمی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 97 اظهار نظر

-

2 سال پیش

گل‌محمدی: حاضر نشدیم امروز مبلغ کمی را دریافت کنیم

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: حاضر نشدیم امروز مبلغ کمی را دریافت کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتی اگر توپ به دست پاکدل هم خورده باشد از بالا به دست وی برخورد کرد، اینگونه اصابت کردن توپ به دست هند نیست.

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک بر یک دیدار گل‌گهر و پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: بازی در مجموع جاندار و خوبی بود. شروع خوبی داشتیم. به گل رسیدیم و موقعیت هم داشتیم به گل ‌های دیگر برسیم. در ادامه هم تیم حریف با بازی بلند و مستقیم توانست بازی را به زمین ما بیاورد. از روی یک ضربه ایستگاهی هم به گل رسید. در نیمه دوم هم بازی متعادل بود و موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد.

وی افزود: این بازی از لحاظ سرعتی، تاکتیکی و فیزیکی خوب بود. گل گهر از تیم‌های خوب لیگ است و اگر آن اتفاق نمی‌افتاد و شش امتیاز از این تیم کم نمی‌شد، می‌توانست یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشد. به خاطر این بازی شجاعانه و خوب به هر دو تیم تبریک می‌گویم. در مجموع مساوی نتیجه عادلانه‌ای برای این مسابقه بود.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: گل‌گهر پس از گلی که دریافت کرد می‌خواست با استفاده از توپ‌های بلند خیلی سریع‌تر به دروازه ما برسد. ما هم قد تیم را بلندتر کردیم و با سه تعویض وضعیت پرسپولیس به لحاظ قدرت سرزنی بهتر شد. در ضد حمله هم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در کل بازی مقداری تحت تأثیر صحنه گل ما بود. روی گل سالم با ما خیلی بحث کردند و داور تا حدی تحت تأثیر شلوغ‌کاری و جو زیادی که علیه‌ او ایجاد شد، قرار گرفت. از خیلی از صحنه‌ها مثل لحظه‌ای که مهدی ترابی را مقابل چشم ترابیان پشت محوطه جریمه زدند، گذشت. داور خطاهای زیاد گل‌گهر را نمی‌گرفت و تحت تأثیر قرار گرفته بود. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر سوت می‌زد و تحت تأثیر شلوغ‌کاری‌ها قرار نمی‌گرفت.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم و تیم حریف خطاهای زیادی کرد اما داور به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن تا آخر مسابقه این خطاها را اعلام نکرد. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر ببینیم اما تعداد خطاهای حریف خیلی بیش از اندازه شده بود و داور هم بازی را از دست داد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تداوم نقطه ضعف حامد لک در خروج از دروازه و ضعف وی در بازی با پا که به این تیم ضربه زده است، گفت: انتظار از حامد با توجه به علمکرد خوبی که در دو سال گذشته داشته زیاد است. خودمان هم انتظار دریافت چنین گلی نداشتیم و باید زودتر توپ را جمع می‌کرد. اما بازی‌های خوبی از وی دیده ایم. این نمایش‌های خوب فقط مختص به دروازه‌بان ما نیست.

گل‌محمدی در مورد آخرین وضعیت جذب بازیکن خارجی در پرسپولیس توضیح داد: هنوز کار به جایی نرسیده فیلم‌هایی که برای ما می‌فرستند نگاه می‌کنیم و واقعاً وقت زیادی هم از ما گرفته شده است اما جذب بازیکن در این مقطع از فصل با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان که بیرون مانده‌اند بی‌کیفیت هستند، خیلی سخت است. فیلم گزینه‌هایی که برای ما می‌فرستند نگاه می‌کنیم اما هنوز هیچ بازیکنی مدنظر ما نیست.

وی در خصوص اینکه آیا قوانین سازمان لیگ مانع جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس شده است، گفت: قوانین مشکلی ندارد. نمی‌خواهم زیاد در مورد مسائل مالی و این چیزها صحبت کنم اما مشکل ما بحث مالی است.کمترین درصد دریافتی در کل تیم‌های لیگ برتر برای تیمی است که پنج سال پشت‌سر هم قهرمان شده و اکنون هم در رتبه دوم جدول است. فقط 35 درصد دریافتی داشته‌ایم که کمترین میزان است.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: امروز هم قرار بود باشگاه بخش دیگری از قراردادها را پرداخت کند اما به حدی این مبلغ کم بود که ما و بچه‌ها راضی نشدیم مبلغ را دریافت کنیم. مشکلات مالی ضربات جبران‌ناپذیری به پرسپولیس زده و هنوز هم حل نشده است.با وجود این همه فشاری که خودم با استعفای از سرمربیگری پرسپولیس آوردم هنوز هم این مشکلات وجود دارد. در نقل و انتقالات هم روزهای طلایی را از دست دادیم و پنجره پرسپولیس بسته بود و این مسائل هم به دلیل مشکلات مالی بود. هنوز هم بازیکنان‌مان درگیر این موارد هستند.

گل‌محمدی تصریح کرد: باید از طریق پرداخت پاداش انگیزه برای بازیکنان به وجود بیاورند. دوست ندارم درباره مسائل مالی صحبت کنم و فقط می‌خواهم با گفتن این صحبت‌ها مطلب را به شکلی منتقل کنم تا مشکلات بچه‌ها زودتر حل شود. یا فردی تکانی به خودش بدهد و حرکتی کند تا مشکلات پرسپولیس برطرف شود.

وی عنوان کرد: رضا درویش از وقتی به پرسپولیس آمد با انبوهی از مشکلات و بحران‌ها مواجه شد. او هم زحمت می‌کشد اما کافی نیست. خودم مطلع هستم که درویش از صبح زود تا آخر شب در باشگاه است و کارها را انجام می‌دهد اما متأسفانه هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا گل حامد پاکدل هند نبود، گفت: به هیچ عنوان هند نبود. خودم و بچه‌های آنالیز ما آن صحنه را دیدیم. حتی اگر توپ به دست پاکدل هم خورده باشد از بالا به دست وی برخورد کرد. اینگونه اصابت کردن توپ به دست هند نیست. دوستان قانون را مطالعه کنند. به حدی جو برای داور خراب کردند که بازی از دست وی خارج شد. گل سالمی زدیم و به هیچ‌عنوان هند نبود. اما تیم حریف تا اواخر مسابقه این صحبت‌ها را می‌کرد. جو را برای داور سنگین کرده بودند و وی تحت تأثیر آن صحنه قرار گرفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147748
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محسن دورزاده

0

1

2 سال پیش

احمد


p.b

-1

3

2 سال پیش

یحی دلا وپولکی نکنی این ترکیبا رامیچینی که تیم موفق نشه که بندازنت بیرون بری مربی تیم ملی بشی دارم بت شک میکنم لک مثل دروازبان عادی هم نمیتونه با پاش بازی کنه.


p.b

-1

2

2 سال پیش

ترسو بزدل فرحناز بایه بازیکنان کم سن سال ناشناخته بازی میکنه مثل تو ترسو نیست تو دروازبان یا ابراهیمی یا عمری کلا بازیکنای که خریدی وفقط روی نیمکت میزاری براچی گرفتی دستت همه تیمها خوندن باید تفکراتت عوض کنی نمیتونی برو گم شو ما هوادتر موفقیت تیم برامون مهمه نه اسمها باپرسپولیس بزرگ شدی به اندازه یه مربی خارجی هم پول گرفتی مفتی که مربی گری نمیکنی نمیتونی برو تاتاریا مربی مس بیارن


سعیدکرمانی

0

1

2 سال پیش

یحیی خان به جای اینکه اینقدرازپول حرف بزنی به خریدات فکرکن گوهری رو خریدی که بزراریش رونیمکت امثال اسدی ابراهیمی پول بابتشون نرفته این پولای الکی که دادی برای اونا میشدپول عقب افتاده بچه هاباشه وقتی حامداینقدراشتباه میکنه چراگوهری رونمیاری مایک هفته منتظربازی میمونیم بعدش یه نفرزحمت یه تیم روبه مسخره بگیره توروخدایه فکری کن


p.r.s

0

2

2 سال پیش

اقا یحیی جنابعالی وقتی داری به هوادار دهن کجی میکنی و به خواستش پشت میکنی،حتی اگه مدیریت باشگاه بهت ظلم کنه دیگه حمایت هوادارو نخواهی داشت..ببین در مورد ابراهیمی و اسدی و فرجی و در مورد 4.4.2 بازی کردن و .....چقدر وقته هوادار ازت تقاضا میکنه و به هیچی حساب نمیکنی در مورد چینش تک مهاجم همچنین..اگه گوش کرده بودی همون موقع رامین و سروش و فرشاد رو جذب کرده بودی الان تیم مشکل نداشت همین اومدن فقط رامین رو دیدی چه تاثیری داشت،هنوزم داری لجبازی میکنی و شخصیت خودتو البته زیر سوال میبری، با هوادار باش تا هوادار پشتت باشه..


سعید امیدیان

0

2

2 سال پیش

آقای گلمحمدی لطفا بجای اینکه همش از پول و مشکلات مالی حرف میزنی تمرکز کنی رو نقطه ضعف های تیم و کمک کنی تیم از لحاظ فنی تقویت بشه ، ما الان با اختلاف ۶ امتیاز از کیسه جلوتر بودیم


قاسم اناری

0

2

2 سال پیش

اقای یحیی مرد باش این همه بهانه پول نگیر مردم نون ندارن بخورن شما همش بهانه پول میگیری شما فقط پول میشناسی بسه دیگه


ابراهیم منتظری

0

4

2 سال پیش

حامدلک امسال درحد نام پرسپولیس بازی نکرده توپ با پایش خیلی ضعیف هست اگر دوسه بازی روی نیمکت باشه به خودش میاد الان چون رقیب نداره ضعیف داره کارمیکنه دوازبان باید توپ که میزنم نباید این همه بیرون بزنه یک بازیکن لیگ برتر نباید اینطور ضعیف باشه بازی با پای


مهدی صحراگرد

0

4

2 سال پیش

همون پول کم اندازه درامد چندسال ماس
کاش تمرکز رو بازی باشه
الان طویله همجوره متحدشدن که نذارن ماقهرمان بشیم
اصلا فلسفه آوردن آخرلو همین بوده!!!
ازاون بالابالاها خماران....
گلچین کردن و این آخرلو هم وعده داده که امسال قهرمان میشن!!!
الان تیم باید باانگیزترازقبل باشه!!!
متاسفانه انگیزه کافی ندارن
تموم کننده هم نداریم
کاش قوچان نژادبیاد تموم کننده مادرزادی هس!!!!
هافبک فانتزی هم نداریم


مهدی شعبانی

0

4

2 سال پیش

فقط حس ناله و اینکه پول ندادن
دوتا بازی درست حسابی بازی کردید که توقع پول دارید ؟؟؟؟
به خدا نسبت به بازیهایی که این فصل کردید همین 35 درصد از سرتونم زیادیه همین 35 درصد ناقابل حداقل 2 ، 3 میلیارد ناقابل میشه که مای کارگر همه عمرمون هم جمع کنیم انقدر نمیشه ولی همین الان بریم تو زمین از شما بهتر بازی میکنیم
عرضه نداری به جوونا بازی بدی تقصیر پوله ؟؟؟ همش پول پول پول
عمری کجاست ؟؟؟ چرا گوهری رو بازی نمیدی ؟؟؟؟ چرا اسدی و آقایی که همش ریدن و ریدن بازم تو ترکیبن ؟؟؟؟ تا کی میخوای از 2 تا هافبک دفاعی و فقط یه مهاجم استفاده کنی ؟ تیما مقابل ما فقط دفاع میکنن بعد ما مهاجم تو بازی نمیزاریم ، توپ پخش کن خودت نگرفتی ، شوتزن نداری ، بازیکن خلاق نداری ، یه سانتر نمیتونن بکنن . اینا تقصیر درصد پرداختیه ؟؟؟ معلوم نیست تو تمرین چه گوهی میخورید


علی راد

0

2

2 سال پیش

حامد لک خیالش راحت تمام بازی ها فیکس انگیزه نداره


احمدعلی عباسی

0

1

2 سال پیش

من و تو یه چی واسه خودمون می بافیم
دراین فوتبال کثیف بی خاصیت
هرآدم احمقی میداند
گل محمدی را خریدند
ماالکی دلمون خوشه

لعنت به این فوتبال کثیف

فقط مدتی صبربدید به حرف من خواهیدرسید


محمدرضا

0

3

2 سال پیش

تو فقط بازیکن خراب کنی ...ببین شیری دیروز چه گلی زد واسه جواد نکونام .....تو انگیزه پله و مارادونا رو هم میکشی چه برسه به این بچه ها...... ۱۴ میلیاردی که به پات ریختیم بیای پرسپولیس و با پولی که تو این مدت به خودت و کادر فنی ت دادیم حساب کن ....والا دوزار نمی ارزی .....بود و نبودت یکیه تعوبضاتم سر تایم و مشخص ترکیبتم با یه فروارد ۹۰ دقیقه پاس رو به عقب ببرید دست دفاعها بچرخونید بیارید وسط زمین همین اگه راه دادن دوتا سانتر چسکی ندادن دوبارهدبرگررونید دست گلر و ازون طرف ...... حیف استادیوم نمیایم تا حیاکن رهاکن و تو پاچه ت کنیم بی عرضه ی داغوووون


محمدرضا

-2

2

2 سال پیش

خجالتم نمیگشه ...حاضر نشدیم مبلغ کم و دریافت کنیم .....تیم و از نشاط امداختی با این قهر و چسات بابا تو باید معلمی کنی تو رو چه به مربی گری ؟ اینقدر افسردکی دادی به تیم نه بچه ها از فوتبال بازی کردنشون لذت میبرن نه ما از نگاه کردنش ...فوتبال هجومی پرسپولیس و پرسپولیس کرد نه اینجوری ترسو و ذلیل بازی کردن .... پرسپولیس دهه ۵۰ و ۶۰ تو یه ربع اول اینقدر فشار میاورد تیم حریف دوتا گل خورده بود تا بخودش میومد تو نود دقیقه بازی تیمت ما به نیم خیز نمیشیم تازه بهترینهای ایران و داری ....


محمدرضا

-2

3

2 سال پیش

لااقل مرد باش مثل محرم نویدکیا بگو اینکاره نیستم توانم همینقدره و خلاص ....تو مربی پرسپولیسی نه پدیده ....پنجاه میبیون طرفدار و تا مرز سکته میبری.....تیمت عین لشگر شکست خورده همش لنگاش رو هواست ....تغییرات ژاوی و تو بارسا دیدی ؟ به اون میگن مربی نه تو که منتظری رامین بیاد و نمیدونم یه نفر از در غیب برسه برای تیمت گل بزنه ....پس تو چه غلطی میکنی ....کدوم فوتبالیست از وقتی اومده زیر دستت ۱۰ در صد فوتبالش فرق کرده ؟ .....تو یقه کت برانکو هم نیستی و نمیشی و نخواهی شد .....


محمدرضا

-1

1

2 سال پیش

آقا یحیی گل محجدی مگه همین فرناز مجیدی یا استانکوی خودمون یا خیلی های دیگه از بنزین سبز ضرر کردن ؟ چرا به جوونای تیمت اعتماد نمیکنی ؟ چه مدل ترسو بازی گردنه با سن ۳۰ سال تیمو میفرستی تو زمین ؟ چرا اینهمه ترسو و تکراری ترکیب میچینی ؟ حامد که هیچی لئو یاشینم اگه همه بازیهاش فیکس بازی میکرد تر میزد تو بازیهای مهم ؟ پس چرا تیم و با ۲۲ بازیکن می بندن؟ یازده تا بازیکن بخر تایم تعویضاتم که مشخصه دقیقه ۷۵ حامد جای عبدی یا عبدی جای حامد .....حالا اگه کسی هم مثل کمال اخطار داشت اونم بخاطر اخراج نشدن عوض کنیم بد نیست ......تعویض کردن و از امیز قلعه یاد بگیر دقیقه ۳۰ نیمه اول دوتا تعویض گز


raheem Azarkoosh

-1

3

2 سال پیش

ای بابا بجز گلمحمدی یکی صحبت از پول نمیکنه دیونمون کردی بابا رو بازی‌ها تمرکز کن با اون بازی دادنت ب لک عنتر


ali

-3

1

2 سال پیش

ساکت شد سامان بی عرضه خودتی بیشعور کیسه کش به آقا یحیی بی احترامی نکن حرف دهنتو بفهم


رضا بحیرائی

0

3

2 سال پیش

اولین مشکل پرسپولیس گلمحمدی است بعدلک وآقایی واسدی بعداز۱۸هفته هنوز ترکیب تیم دست یحیی نیومده فقط فکر پول هست بیشرف.


ali

0

2

2 سال پیش

چی داری میگی


morteza.joqtaeei

-2

3

2 سال پیش

توام که فقط به فکر پولی برانکو نزدیک به ۲ سال هیچی پولی نگرفت یبار به زبون نیاورد بعد تو هر هفته حرف پول میرنی


morteza.joqtaeei

-2

3

2 سال پیش

چرا چرت میگی که باید زودتر توپ رو جمع میکرد بجا اینگه سرش داد بزنی و بیاریش رو نیمکت اخه اونجا و با اون همه دفاع دروازه بان باید بیاد بیرون مگه تو ۶ قدم بود توپ . لک ریده


باراله نظری

0

4

2 سال پیش

آفرین حامد لک. تا ما به دسته یک نفرسته ول‌کن نیست


باراله نظری

-1

2

2 سال پیش

آقا یحیی دیگه بسه . همه چی رو به وضعیت مالی ربط میدی .تعویض ها رو میزاری دقایق پایانی و فقط بلدی کاملا دفاعی کتی. بابا یه بارهم با دو مهاجم بازی کن. در ضمن حامد حتی در حد لیگ یک هم نیست چرا باید همیشه ثابت بازی کنه. بخدا اگر من ۵۰ ساله هم تو دروازه بودم اون گل بچه گانه را نمیخوردم. همش دفاعی دفاعی دفاعی. دیگه تاک تیک تو رو همه میدونن


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

3

2 سال پیش

مشکل امثال شیری و فرجی و آقایی و اسدی و لک نیستن.... مشکل گوساله ای که به اینها 90 دقیقه بازی میده..... بیشعور بفهم. خسته شدیم از بس افتضاح ترکیب میچینی


سلیم حیدری

-2

3

2 سال پیش

تعویض های آقا یحیی تغییر تاکتیک نیست هافبک کم کن مهاجم اضافه کن تک مهاجم چیه چرا عبدی و پاکدل باهم بازی نکردن کمال با اسدی و عبدی با پاکدل تعویض شدن این تعویض ها تغییر تاکتییک نبود


احسان جوری

0

2

2 سال پیش

چقدم با مساوی خوشحال امثال هم استقلال قهرمان دوتا بازیکن بدرد نخور گرفتیم لک هم دو امتیاز مفت هدیه داد به استقلال . انشالله که بازی های بعد میبازیم .


فرهان.پرسپولیسی

-1

4

2 سال پیش

اقا یحیی توچی از اسدی میبینی اونو میاری داخل زمین


فردین کرمی

-1

3

2 سال پیش

همه انتقادات ازلک درست ولی عجول نباشیداولین دوره لیگ برتروگل ابراهیم اسدی یاسالی که توبازی اخرباگل سپهریاسالی که پنج امتیازازبهمن عقب بودیم یادتون رفته وهرسشوقهرمان شدیم بخدامن بازیهای کیسه روکم ویش میبینم من بجای اوناازصدربودن خجالت میکشم درحدمحلات هم نیستن خواهشاصبورباشین بخداگذشت زمان همه چیزونشون میده فقط حمایت فشارنیارید


امید

0

4

2 سال پیش

آقا یحیی عزیز به جای این بهانه های الکی فقط کمی ترکيب عوض کن بجای حاااااامد لک بی عرضه گوهری بذار و به جای سعید آقای عقب افتاد علی شجاعی یا امیری بذار....


عبدالحسین فخرایی

-1

4

2 سال پیش

تمام توجه گل محمدی به دریافتی های خودش و کادر فنی اش و بازیکنان است وقتی ابتدا و انتهای یک مسابقه حساس دغدغه اصلی سرمربی چیزی به جز فوتبال بازی کردن باشد مطمئنا همین حساسیت به تمام عوامل تیم سرایت می کند برجسته بودن درگیری ذهنی حول مسائل مادی در تفکر گل محمدی شادابی را از تیم گرفته است


محسن شیرمحمدی

-2

7

2 سال پیش

فقط از مشکلات مالی میناله، بابا آخه اون وضع خط حمله ست و خط دروازه، بابا تروخدا یه خورده هم به نتایجت فکر کن، بابا ما هم 20ساله هوادار این تیم هستیم و هزارتام مشکل مالی داريم با چندرغاز درآمد


حسین سانیلی

-1

5

2 سال پیش

آقا یحیی ما هوادار روزهای خوش فقط نیستیم هستیم برعهدی که باشما عزیزبستیم اما به خدا آدم میسوزه وقتی گلر یک تیم به این راحتی گل میخوره دست ما بود که پول بازیکنان رایکجا پرداخت میکردیم تنها دلخوشی ما این تیمه 😔😔


امیر افشار

-1

4

2 سال پیش

آقای گل محمدی عزیز و دوست داشتنی تو را به قران بازی بعدی از گوهری به جای لک بازی بده از شریفی به جای اسدی و از شجاعی به جای آقایی اگه هر بازی را نبردی بعد هیچ وقت بهت خرده نمیگیریم بابا ترکیب پرسپولیس ۴.۴.۲ لوزی هست ما این پرسپولیس را دوست داریم.نتیجه هم تو سیرجان خوب بود واگه لک بیشعور اشتباه نمیکرد عالیتر میشد


سید هادی حسینی

-3

2

2 سال پیش

کیسه تازه بعد از ۱۰ سال می خوان قهرپانش کنن با تو امتیاز معیشتی با گل خطاشون با گل گهر حذفی با ذوب امروز قبل از گل خطا بود رو بازیکن فجر ولی باز ما قهرمانیم البته اگر مس را بزنیم هفته بعد قول میدم قهرمانیم


سید هادی حسینی

0

4

2 سال پیش

فقط انتظار قهرمانی دارید تیم بودجه ندارخ مهاجم نداره هافک بازیساز نداره فولاد نساجی آلومینیوم شکست دادیم با گل گهر مساوی کردیم عالیه کبسه بازیهای هفته بعدش شروع مبشه مقابل نساجی گل گهر صنعت پرسپولیس فولاد تو اهواز سپاهان تو اصفهان ووووو عجله نکید خواهشا فقط حمایت کنید


سید هادی حسینی

-2

2

2 سال پیش

نکنه فکر کردین گل گهر سپاهان ۴ تا نهاد درش رفت تو ازادی با ما مساوی گردی کبسه مساوی کرد تیمش عالیه ما هم با این مساوی چیزی از دست ندادیم یحیی عالیه کی بهتر از یحیی یه مساوی می کنه انتقاد می کنید گفتن رادو رادو با مس گذاشتش از بیمه گل خورد درسته لک ضعیف شده ولی چکار کنیم گوهری هم نمیشه دوهفته ثابت باشه اون هم دقش در میاد


سید هادی حسینی

-1

2

2 سال پیش

ترسو چیه چی از فونبال هالیتونه نزدیک بود باخت بدیم فرجی اومد دفاع محکم تر شد


کیارش

-6

1

2 سال پیش

مخلص کلام...خاک بر سرت یحیی دلال،با این خریداری گیری.حیفه رامین!


ستارالعیوب

-3

1

2 سال پیش

خب ترتیب اثرنمیدید،میگیم شاید بایدتکرارکنیم،چون اولینباردارم مینویسم.باش بابا خدافظ


ستارالعیوب

-4

1

2 سال پیش

یحیی ترسونباش ،اینجااستقلال نیست کثیف بازی کنی به امیدقهرمانی،کوبنده وشجاع بازی کن اگه باختی هوادارروسرمیزارنت،شاُن تیم روپایین نیارخواهشا.اینجاپرسپولیسه نه استقلال،تمام


ستارالعیوب

-4

1

2 سال پیش

یحیی پرسپولیس استقلال نیست که کثیف بازی ‌کنه که قهرمان شه،،مقاماییکه اووردی سرصدقه ی نسل برانکوی کبیره،ترسوبازی نکن،هرچی نسل برانکورفتن جراُت تیم هم کم شد...تیم کوبنده وحمله وربازی کنه،باخت هم بده هوادارمربی رو روی سرمیزارن.شان پرسپولیس روباترسوبودن پایین نیار.اینجاپرسپولیسه نه ایتق


احمدمروتی

0

3

2 سال پیش

باباتورخدا این لکو ببندازیدبیرون کلا


ب /خ/م

0

1

2 سال پیش

چرا به کریم آقا باقری میدان نمی دن در تیم ملی به اعتراف خودشان اگر کریم آقا نباشد از نتیجه هم خبری نیست ولی چرا باید روشن کنی چرا چرا چرا چرا


صمیم رحمانف

0

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی یک فلاش بک به گلهای خورده تیمت بزن ببین که مقصر گل خوردن چه کسی هست آیا یک دروازه بان باید اینقدر گلهای شبیه بهم بخورد.پس آقای فنای چکار میکنه با این دروازه بان.


یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

هواداران عزیز اگر من سکته کردم و مردم باعثش حامد لک است


ب /خ/م

-1

1

2 سال پیش

درخواب پرسپولیس را می دیدم یا هر نیمه دیگری بعد که وارد تیم شدن همگی لقمان شده قناره میکشن برای همین است که از درآمد آن چنانی خیر آنچنانی هم نمی برند چون دست رنج زحمتکش کارگر این پول ها جمع می شود در خزانه و خرج شماها که به خود ما فقر می فروشین


saba.perspolisi

-1

4

2 سال پیش

اقای قنبری نیفهمی چی میگی؟؟؟ چرا انقد دو رویی؟مگ اسمت هوادار نیس؟یعنی هوادار کسیه ک هرموقع پرسپولیس برد بیاد بگه افرین یحیی دمت گرم ولی هرموقع باخت یا مساوی کرد بیاد بگ خاک تو سرت تو فاجعه ای؟هوادار ب روزای سختشه!اره قبول دارم لک،لک فصل قبلی نیس!انتقاد هم ب جاس بالاخره باید ب خودش بیاد ولی حمایت کنید چیزی ک تا الان کردیم و رمز موفقیت بوده


ب /خ/م

0

1

2 سال پیش

آقا مگر مثله مالی بنزین است که به باک بازیکنان نریختن حال حرکت نداشتن مگر خودت وتیم یا کادر فنی به جز آقاکریم بزرک پول می خورید ما کارگر ویا کارمند در سال مگر بیشتر از ۵۰/۶۰ ملیمون بیشتر می گیریم چه خبر است هر کم کاری وهر کوتاهی. را پشت دریافتی سنگر می گیرد آخر فصل هم با شکایت و دیرکرد تا قرون آخرش را می کیرین مگر بیراوند یا نفره‌ای دیگر در تمام تیم ها اول می گویند از ب


عباس سعادتمند

-2

1

2 سال پیش

فقط همون که گفتم مشکل پرسپولیس فقط سرمربی بیشعورشه که ترسوترین آدم دنیاست البته ترسش به خاطرپرسپولیس نیست فقط ترس موقعیت خودشوداره هی


سامان

-2

3

2 سال پیش

ازین که یحیی مغز نداره شکی نیست یه آدم بی عرضه و بی منطق بخدا فقط رو لج که بگه اشتباه نمیکنه اسدی رو میاره یا ....بابا لعنتی خوب عبدی رو هم اضافه میکردی چرا پاکدل رو اوردی بیرون گوسفند حیوان دهن منو تو ......تف تو روحت اخه توتمرینات چی بهبازیکنان میگی وای فقط این روزا کارم شده حرص خوردن تف رو تو روحت کریم باقری و مطهری هم نقش چوب رو دارن خوبلعنتی یه کلمه حرفبزنید


عبدالرحیم جعفرزاده

-1

1

2 سال پیش

چرا به جای,اسدی یه بازیکن جوان و دونده وارد زمین نمیکنید...فکر کنم یحیی داره با هواداران لج میکنه... پس امثال شریفی و ممری چی شدند...


اکبر بازی

0

1

2 سال پیش

آقای گل محمدی مشکل بازیکنان وبی پولی نیست همین درد بی پولی را برانکو هم داشت این‌ها همه بهانه است من از زمانی که گل محمدی سرمربی پرسپولیس شده به ندرت بازی پرسپولیس را نگاه میکنم چون یحیی گل‌محمدی هنگام دوعل در بازیهای رودررو باترس وارد زمین میش


p.r.s

-1

2

2 سال پیش

وقتی تیم به 4.4.2 عادت کرده و نتیجه میگیره چرا هی انوگولکش میدی،مریضی؟!


Mr.KAssRA

0

1

2 سال پیش

اصلا نمیدونم یحیی برای چی پاکدل رو بیرون آورد و از اون طرف رامینو عقب آورد و اسدی رو اورد جلوتر . آقای یحیی گل محمدی تا زمانی که سبک بازی پرسپولیس بازی مالکیتی و خنثی باشه و مهمتر اینکه تا زمانی که حامد لک توی دروازه باشه وضعیت از این بهتر نمیشه . خدا رحم کنه بازی بعدی در مقابل مس که کاملا یه سبک هجومی دارن . اگه این ترکیب و تاکتیک های تیمی رو تغییر ندی اقا یحیی دیگه هوادارا هم از شما ناامید میشن . تاکتیک ها باید عوض بشن . به خدا مشکل از بازیکنا نیست مشکل از تاکتیک بازیه که اگه کسی واقعا فوتبالی باشه و بازی امروزو دیده باشه کاملا متوجه این میشه . تنها تغییری که لازمه در بازیکنا ایجاد بشه اینه که حامد لک رو نیمکت نشین کرد و به احمد گوهری اعتماد کرد ، که مطمئنا اگه بهتر نباشه بدتر نیست


raheem Azarkoosh

0

1

2 سال پیش

قهرمانی رو حامد خان لک ازمون گرفت


p.r.s

0

2

2 سال پیش

جنابعالی اول باید خودت از خر شیطون ملعون پیاده بشی ..چرا دهن کجی میکنی به هوادار؟! اون فرجی آشغال تحفه ات رو بذار بیرون به ابراهیمی بازی بده اگه من جای ابراهیمی بودم بمولا تا الان خفه ات کرده بودم..


بهروز زمانی

0

1

2 سال پیش

خجالت بکش اقا یحیی تا کی میخوای سکته بدی مارد ب


مجتبی خلیلی

0

2

2 سال پیش

اخه کدوم دروازبان میاد رو خط محوطه جمیله میره توپ از روی سر مهاجم بزنه بعد توپ بخوره رو خط دروازه بره توگل


p.r.s

0

2

2 سال پیش

فنایی رو باید از ریش دار بزنین..مردک اومدی اینجا ریش بازی


امید فلاح

0

1

2 سال پیش

آقای گل محمدی، از بهانه گیری و بیخیالی خوشمان نمی آید. با این تفکر و بهانه گیری ها، قطعاً به جام نمی رسیم. از ابراهیمی قدبلند کی میخوای استفاده کنی!!؟ حامد لک تمرکز نداره و افت کرده. باید چند بازی روی نیمکت بشینه خوب بشه. با توجه به اینکه در خط حمله بازیکن زیادی نداریم، باید اول گل نخوریم. باید روی دفاع و دروازه بان کار کنیم. به نظر من اسدی و ابراهیمی گزینه های خوبی برای دفاع آخر هستند. ضعف پرسپولیس روی ضربات ایستگاهی مشهود است.


صادق درستکار

0

1

2 سال پیش

اگر پول دروازبان را به موقع می‌دادید نمی گذاشت برود که الان لک لک با خیال راحت دروازه پرسپولیس را به سخره بگیره


بنیامین عظیمی نژاد

0

1

2 سال پیش

بهتری درواز بان مال کیسه بهترین بازیکن مال کیسه اون وقت هر چی بنجله مال پرسپولیس هست این دروازبان بدرد گو نمیخوره این گوهری رو یه بار بزار دروازبان بیشتر از لک که گل نمیخوره


Red boy

-1

1

2 سال پیش

این بازی درست عبرتی باشه تا اخر فصل امثال لک و اقایی و اسدی و مهدی خانی بزاری تو لیست مازاد


هوادار

0

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی چرا یک دروازه بان خوب مثل استقلال نگرفتی مثل مظاهری یا حسینی اگر لک در سالهای پیش کمتر گل میخورد بودن دفاع هائی مثل شجاع و کنعان زادگان در کنار سید جلال بود نه توانائئ های خودش اگر نه ان گلهای ابتدای را نمی خورد حتی توان بازیسازی از مقابل دروازه را هم ندارد این آقای فنا ئی پس چطور مربی است ..حتی دروازه بان تیمهای آخر جدولی هم بهتر کارائی دارند.


دهقان

0

1

2 سال پیش

دوستان تو فوتبال امروزی که باید بازی سازی از عقب بشه باید تیم یه دروازبانی داشته باشه که بازی باپاش خوب باشه که حامد لک این خصوصیات و نداره مربی تیم باید بازی بعدی به گوهری میدان بده واقعا امروز خیلی گل مفتی خوردیم در ضمن این بازیایی که از تیم کیسه دیدم مطمئن هستم امتیاز از دست میده این تیم اصلا شخصیت قهرمانی نداره فقط حمایت این تیم قهرمان میشه


سعیدریگی

-3

1

2 سال پیش

اقای گل محمدی بخدابجون بچه ام دارم دیوانه میشم جون مادرت ازپرسپوایس بروجون بچه ات بروازوقتی شمااومدی سه تا ازهوادارامون سکته کردن مردن بس نیست!؟؟!!


f.kh

0

1

2 سال پیش

از شر شیری خلاص شدیم آقایی شروع شد


سعیدریگی

-3

1

2 سال پیش

اقای گل محمدی یه چیزی بگم، بخدابجون بچه ام من دارم از دست تصمیم هات


علی پیرایش

0

2

2 سال پیش

آقای افشاریان مردک عوضی برای چی به داوراستقلال سفارش میکنی بازی رابه نفعشون دربیاره بعدآشغال به داورمیگی به ضررپرسپولیس بگیره تاکی این کثافت کاریها راادامه بدی بزچرون بروگوسفنداتوبچرون توراچی به ریس دپارتمان داوری هرچه پست مهم درفوتباله دادن به کیسه کشانامرداآبروی فوتبال ایران رابرده اندجدیدا علی پروین هم باشون همراه شده


sarhang bozorg

0

3

2 سال پیش

والا ازاینکه واقعا درحق پرسپولیس اجحاف میشه دردناکه پول که نمیدن قانون من درآوردی هم برای رقیب استفاده میکنن داوری هم که شاهکاره واقعا دمت بچه‌ها گرم که با وجود کوهی از مشکلات پاپس نذاشتن


mamad

0

2

2 سال پیش

حالا نگین من کیسه ای هستم میخواست مثل سید حسین حسینی بره که رید آقا یحیا لطفاً گوهری رو بزار ببینیم چطوره


مهدی لطفی

0

1

2 سال پیش

والله یه مهاجم وبزاری دروازه از لک بهتره


p.r.s

0

2

2 سال پیش

برا جذب به مهاجم خوب و ازاد از کالدرون کمک بگیرین این شصت بار..


عباس کریمزاده

0

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی تورو خدا یه زره جرات داشته باش به گوهری بازی بده نترس ازاین بدتر که گل نمی خوریم بازی کن از یجا باید شروع کنه ابراهیمی روزوتر بازی بده تا این بچه ها اعتماد به نفسشونو به دست بیارن به خدا هیچی نمیشه


ارتش سرخ

0

1

2 سال پیش

آقای گل محمدی تورو به هر چی که می پرستی این لک ننگ رو بزار بیرون پس گوهری وگرفتی که بزاری رو نیمکت


علی

-1

2

2 سال پیش

آقای گل محمدی ترسورضااسدی چه ازش دیدی که میاریش داخل زمین بازی تیم خراب میکنه آقای گل محمدی تاهوادارابلندنشدن جلوت دستازین کارهات بردارآقاجان آقای شجاعیی چرارونیمکت باشه توازآقایی چه دیدی که همش فیکس بازیش میدی این که انگارتوتیم محلات بازی میکنه ازجوانا استفاده کن ببین مجیدی بااین تجربه کمی که داره باجوانا چطورنتیجه میگیره خودتواصلاح کن تاهوادارابلندنشدن جلوت


حسین سانیلی

0

2

2 سال پیش

آقا یحیی اگر از وضعیت هواداران ومردمت باخبر بودی به خدا اگر میتوانستی از پول حرف بزنی خیال می‌کنی ماالان در پرقو زندگی میکنیم تنها دلخوشی ما همین پرسپولیسه که کمی از غصه های زندگیمان کم می‌کنه اینطور نمک برزخم مانزن لک داره بااین دروازبانیش به همه ما دهن کجی می‌کنه دل ماراخون کرده بااین گل‌های مسخره ای که میخوره


ایمان

0

1

2 سال پیش

حامد لک باید نیمکت نشین بشه تا براش انگیزه بوجود بیاد. وسلام


حسین سانیلی

0

1

2 سال پیش

تا حامد لک تو دروازه هست کیسه غمی نداره بااشتباهات مرگبارش تیشه به ریشه مامیزنه هی خواهش میکنیم به خودت بیا همه مارابه سخره گرفته بی وجود این دهن کجی هستش به هواداران هنوز نمیدانه کجا داره بازی می‌کنه خیال می‌کنه پرسپولیس تیمهای درپیتی هستش که قبلاً دروازه بانی می‌کرده


علی

0

1

2 سال پیش

آقای گل محمدی تورابه خدا به پیربه پیغمبرلک مال دروازه بانی نیست بابادوبازی بذارش رونیمکت تایه کم به خودبیادماتاکی گل مفت بخوریم این چه خروج هایه که این آقاداره باباازچه میترسی


درودگر

-4

11

2 سال پیش

من دارم به عقل یحیی شک میکنم اخه حامد لک چرا نباید رو نیمکت باشه، امروز چرا رامین عقب بازی میکرد، اسدی چرا اومد زمین، پاکدل رو چرا کشیدی بیرون


مهدی محرابی

-3

8

2 سال پیش

آقای گلمحمدی عزیز تا کی قراره لک گل مفت بخوره و فیکس باشه؟کی قراره تنبیه شه پس؟وقتی فصل تموم شد؟یعنی ما حتی تو بازیهایی که حریف موقعیت گل نداره هم باید دروازمون باز شه؟بابا بزارش بیرون بسه دیگه.از اونورم خوشم میاد جلوی کیسه همه تیما فلج مغزی میشن،فقط گل امروزشونو ببینید متوجه حرفم میشید


محمود قنبری

-15

6

2 سال پیش

ما با فاجعه ای به نام یحیی گل محمدی روبرو هستیم ، ایشون نزدیک ۱۵ میلیارد تومان هزینه برای پرسپولیس داشت که این فوتبال عقب مانده رو ارایه کنه ، ایشون همش بهانه مالی داره اما نمیگه چقدر زشت و بد فوتبال بازی می‌کنه ، یکی نیست بهش بگه آوردن اسدی به چه معنا و هدفی بود ، بیست و پنج دقیقه عبدی تو زمین بود یه بار توپ به پای ایشون خورد ، چطور گل محمدی نمی فهمد که امیری بازیکن نوک حمله نیست ، بنظرم مشکل پرسپولیس تفکرات شخصی و زشت گل محمدی هست


رضا

-2

10

2 سال پیش

حامد لک رو بیرون کنید چند تا بازی تا آدم بشه پدرمان را درآورده


ع حسین زاده

-3

8

2 سال پیش

آقا یحیی علت این تساوی خود شما هستید چون خیلی ترسو هستید ،چرا با بازی دادن به حامد لک هواداران را حرص میدی و زحمت یک تیم را به باد میدی اگر نمیتونی با این مشکلات کار کنی برو و اینقدر منت سر هواداران نزار آرزو به دل هوادار مونده شما یک بازی را با اختلاف ۲،۳ گل ببری تا هوادار راحت بازی را تماشا کنه هميشه تا دقیقه ۹۰ باید با ترس و لرز و استرس بازی را ببینیم، تورو به هرچه که می پرستی این لک بی خاصیت را بازی نده وبا اعصاب و روان هوادار بازی نکن.


اشکان red

-1

10

2 سال پیش

والا دلمون خون شد بسکه گفتیم چرا لک با گلای مفتی میخوره همش فیکیه. یا اقایی که انگار بازی محلاته براش. بابا ما بازیکنای با انگیزه ای داریم که اوج امادگی ان همونجوری که پاکدل رو بازی دادی و ضرر نکردی و باید افسوس بخوری که چرا زودتر بهش اعتماد نشد. یا شجاعی رو یه تا بازی دادی عالی ظاهر شد گل زد و پاس گل و بهترین عملکردو داشت یا شریفی اما نمیدونم چرا هرکی بیشتر میدرخشه میچسپه به نیمکت. اقا یحیی درسته اسم تیم ملی دور و برت میچرخه اما تورو خدا این ته فصلی تمرکزتو بیشتر بزار رو ترکیب و بازیکنا والا پرسپولیسم کم از تیم ملی نیست


p.r.s

-1

8

2 سال پیش

وقتی حریف با دوتا پاس بلند انقدر راحت توپ رو میرسونه به محوطه ما چرا ما اینکارو نکنیم؟! چه گیریه به پاس کوتاه دادین؟؟مگه تو هر بازی باید یه شکل بازی کرد؟! اختلاف سه امتیاز رو نتونستیم کم کنیم با این پنج امتیاز اختلاف میخوایم چکار کنیم الان؟! اقای ترابی جناب عبدی شماها زیر دین هستین، این پول از بیت المال هزینه میشه و چشم پنجاه میلیون هوادار به بازی شماهاست، چی دارین بگین؟؟؟؟:::::


ابوالفضل تنگستانی

-4

9

2 سال پیش

عامل مشکل پرسپولیس حامد لک است فقط و فقط


اشکان red

-1

9

2 سال پیش

اقای گلمحمدی خواهشا انقدر با مساعل مالی توی اینموقعیت حساس هی هر روز بهانه نگیر مطمعانا پولتون رو میدن اما کاش یکم بیشتر روی تفکراتت تجدید نظر کنی. والا تا کی ما باید گل مفت بخوریم و امتیازا رو مفت از دست بدیم بخاطر لجاجت از استفاده کردن از یه ترکیب والا دستمون رو شده برا همه. من کاری به تفکرات فنی ندادم اما والا خیلی گلای مفتی داریم میخوریم درست داره میشه مث اونسال که بخاطر سوشا مکانی قهرمانیو از دست دادیم. والا تا کی باید چوب اشتباهات حامد لک رو بخوریم.یا دفاع چپ یا ابراهیمی رو برا دکری گزاشتیش در صورتی دفاعمون همه گلا رو روی هوا میخوره نمیدونم چرا اعتقادی به استفاده از مهدی خانی شجاعی عمری و شریفی نداری بخدا برام سواله.اقا لک اصلا اماده نیستتت . یا نیم فصل کیروش با مبلغ کمی میومد اما انقد دست رو دست گزاشتی که اینم ضررش رو میبینین ما کردیم


اسماعیل حکمتی پور

-1

7

2 سال پیش

خداوکیلی، این لک چی بوده هر بازی باید استرس اینو داشته باشیم با پا که اصلا بلد نیست بازی کنه تمام ضربها دروازه هم که تو اوت هست ،،


حسن احمدی

-1

5

2 سال پیش

یحیی همش ترس داری دروازه بان خریدی برا نیکمت نیشینی چقد دیگ میخوای از لک ضربه بخوری چشم داری خو میبینی ک همش سوتی میده


مرتضی آذری

-2

7

2 سال پیش

80 درصد امتیازایی که از دست دادیم بخاطر اقای لک بود. خدایی چیکار کرده ابن فصل براموون جز خوردن گلای مفت


علی غلامی

-1

9

2 سال پیش

تورا خدا آقای گل محمدی این حامد لک بنداز دور


علی غلامی

-3

3

2 سال پیش

چی بازی خوبی انجام دادی؟


hasannejadhe

-1

11

2 سال پیش

آقای گل محمدی لطفا لک رو بزار نیمکت هر بازی یه گل مفت کنار گذاشته برای حریفان پس گوهری رو برای چی خریدین


احمد نوری اسرمی

-2

15

2 سال پیش

یحیی مرد باش ترس رو کنار بزار حامد لک بفرست رو سکو تا ادم بشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال