ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: درویش را در منگنه قرار دا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 30 اظهار نظر

-

2 سال پیش

گل‌محمدی: درویش را در منگنه قرار دادند و او هم واقعیت را گفت

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: درویش را در منگنه قرار دادند و او هم واقعیت را گفت
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درویش را درمورد مبلغ قراردادم در منگنه قرار دادند و او هم متاسفانه اسیر آن جو و سوالات شد.

یحیی گل‌محمدی بعد از جلسه‌ای که در باشگاه پرسپولیس برگزار کرد در جمع خبرنگاران در مورد جدایی مطهری از کادرفنی، اظهار داشت: از همه بچه‌هایی که در کادر ما بودند و از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم و زحمت زیادی برای تیم کشیدند. تلاش‌شان قابل تقدیر و ارزشمند است. بالاخره اتفاقاتی رخ داد و آنها از جمع ما جدا شدند و برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه وضعیت مطهری به عنوان سرمربی را چطور می‌بینید اظهار داشت: او از استعدادهای خوب مربیگری است و امیدوارم این چالش سرمربیگری را خوب پشت سر بگذارد. فوتبال است دیگر، همه کسانی که در تیم‌های دیگر هستند رفیق‌های ما هستند. با 90 درصدشان رفاقت دیرینه داریم و حمید مطهری هم یکی از آنهاست. فکر می‌کنم نسل جدید مربیان نسل خوبی است؛ آنها کاری هستند و اعتقادی که مدیران به آنها پیدا کرده‌اند قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه با جدایی مطهری دستیار شما چه کسی خواهد شد و سید جلال حسینی هم به کادر اضافه می‌شود یا نه عنوان کرد: هنوز تصمیمی برای جانشینی مطهری گرفته نشده‌ایم. در فکر هستیم و این اتفاق دیروز رخ داد. سیدجلال حسینی هم این هفته وضعیتش مشخص می‌شود. صحبتی که با سید کردیم قدیمی بود و صحبت جدیدی با او نداشتم.

وی در مورد جذب دستیار خارجی گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

گل‌محمدی در مورد جذب مهاجم جدید برای پرسپولیس اظهار داشت: حتماً به فکر جذب مهاجم هستیم. دو مهاجم می‌خواهیم؛ چه ایرانی چه خارجی و باید خط حمله را تقویت کنیم. نقل‌وانتقالات را هم خوب شروع کردیم. جا دارد از باشگاه در این خصوص تشکر کنم. حدود نیمی از لیستی که داده بودم جذب شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد گزینه داخلی گفت: نمی‌شود زیاد درمورد جزئیات صحبت کرد. من در مورد اسامی نمی‌توانم صحبت کنم.

گل‌محمدی در مورد اینکه اولین جلسه فنی برای فصل آینده برگزار شد ،گفت: نه جلسه فنی نبود. در حال بررسی در مورد گزینه‌ها بودیم. تمرینات ما هم 9 تیر آغاز می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه اگر سه دستیار جدا شده شما می‌خواستند در تیم بمانند شما تمایل به ادامه همکاری داشتید یا نه اظهار داشت: شرایط متاسفانه طوری رقم خورد که با اولین مصدومیت و اولین اشتباه دروازه‌بان یکسری شروع به توهین می‌کردند. این جدایی در وهله اول به نفع خود مربیان و اعتبار وشخصیت‌شان بود. از این اتفاق متاسف شدم.

وی در مورد اینکه منظورش فضای مجازی است یا خیر، گفت: در فضا مجازی و رسانه‌‌ای عده‌ای شیطنت کرده و جو را خیلی ملتهب کردند. باید خیلی هوشیارانه عمل می‌کردیم و حق‌شان اینجوری نبود که اینگونه از جمع ما جدا شوند. در این دو سال و نیمی که در خدمت پرسپولیس بودیم، دوست داشتم اگر قرار است یکی از اعضای کادر فنی جدا شود با یک شکل خوب و فضای بهتری انجام می‌شد.

گل‌محمدی در مورد اینکه یک حس ناراحتی و دلخوری در صحبت‌های شما دیده می‌شود و در این مورد صحبت می‌کنید گفت: بهتر است زیاد درموردش صحبت نکنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه درویش در مورد قرارداد شما صحبت کردند و دلخوری در این خصوص پیش نیامد، گفت: بحث قراردادها شخصی است. درویش را در منگنه قراردادند و او هم متاسفانه به دلیل صداقتی که داشت و دارد و بلد نیست مثل خیلی‌ها صحبت غیر واقع انجام بدهد، اسیر آن جو و سوالات شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149826
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عبدالعلی شهریاری

0

0

2 سال پیش

عبدالعلی شهریاری شوریجه سلام خدمت مربی محبوبم جناب آقای یحیی گل محمدی من هوادار پرسپولیس از شما مربی عزیز داشتنی می خواهم که اسم چند بازیکن خوب دوست داشتنی به عرضتان می‌رسانم بیراوند سیامک نعمتی وامید عالیشاه وکمال کامیابینیاو وحید امیری ومنشاه ومهدی عبدی وفرشاد فرجی وچنتا بازیکنان خارجی که گرفتی اینها همش بازیکنان خوبی هستن میلاد سرلک وفرجی در خط دفاعی خیلی خوب دفاع می کنند چون که کنار سیدجلال حسینی کار کردن تجربه خوبی دارن


غلام نبی درزاده

0

2

2 سال پیش

دوستان عشق رامین هم درجریان باشن که رامین خودش روبه استقلال پیشنهادداده میخواسته کیسه کش بشه ولی ردشده


غلام نبی درزاده

0

2

2 سال پیش

آقای هدایتی یحیی قبلاهم قهرمانی اورده اونم درشرایط سخت... فینال اسیاروهم اورده نایب قهرمان شده ماعادت داریم مربیای ایرانی رو دست کم میگیریم ولی کارنامه یحیی درخشان هست مطمئن باشید اگه شرایط محیابشه یحیی بهترین هست...


حامد پرسپولیسی

-1

1

2 سال پیش

برانکو بشه دستیار گل محمدی 🤣🤣


حسین هدایتی

-1

2

2 سال پیش

یحیی مربی کاملی نیست اما اگه دوتا مهاجم خوب. بگیره و صادقی رو امسال جام میاره


Yeganeh

-4

5

2 سال پیش

اقای سرخدل عاشق....ببخشید ولی سکوت طلا و سخن نقره است اما نمیدونم چرت و پرت چیه😂اقا یحیی رو ب جای کوبیدن حمایت کنین از صد تا خارجی بهتره... تو ایران بهتر از یحیی کی هس.....؟ استقلال هم ک رو هواس


عشق یعنی پرسپولیس

0

6

2 سال پیش

یحیی خواسته که قرارداد شریفی رو تمدید کنند😆 خداروشکر به فکر جوان ها هم هست


عشق یعنی پرسپولیس

-3

3

2 سال پیش

سرخدل عاشق جز خودت هیچکس بهت لایک نداد


سید

0

7

2 سال پیش

سلام سرخ دلهای عزیز...چقد خوبه منصف باشیم.چقدخوب میشه ک پشت تیم بمونیم. چرا اینقدراحت ب کادر فنی بی احترامی میشه...بهتره هوادارواقعی باشیم و واقعی بمونیم...تیم اونقدری که از بعضی هوادارها میخوره از رقیب نمیحوره...توروخدا منصفانه رفتارکنیم


یعقوب آذرنوش

0

5

2 سال پیش

ما بایحیی واین بازیکنان قهرمانیم .عشقی آقایحیی.یه دستیار خوب برای جانشینی حمید مطهری بیار مربی که کمکت کنه.


فرشاد نجفی

-3

5

2 سال پیش

واقعاً برای خودم وتیم محبوبم متأسف هستم که هوادارانی چون شما دارن،،،، آقای سرخدل عاشق ،،، باید به یاد شما بیارم که همه دستیارهای آقا یحیی شدن سرمربی ،،،


محمود تاجدینی

0

4

2 سال پیش

حاشیه درست کردن ممنوع دوست عزیز


عشق فقط پرسپولیس

0

4

2 سال پیش

یحیی تاج سره ،خوب هفته پیش که گفتن جناب مطهری ماندنی شد ،حالا که شنیدیم میگن جدا شدن .چرا آخه حمید خان که خیلی خوب بود .....،آقای مطهری هرجا که میرید درپناه خدا مویدو منصورباشید.


پرسپولیس

-2

1

2 سال پیش

اقا این بحث و ولش با قرارداد عرفان باقری میخاین چیکار کنین کیسه میگه با ما قرارداد رسمی داره...نمیتونه بره بخاطر ی بچه دچار مشکل نشیم ..


ali khorshidi

-6

1

2 سال پیش

خواهشاً این عوض کنین امسال تیم بجای آرامش داشتن کلا به حاشیه می‌ره تا فصل شروع نشده آقایحیی لطفا برو برای نیم فصل بخدادیرمیشه


هومان نادری

-4

1

2 سال پیش

زارت


پرسپلیس عشق جهان

-4

2

2 سال پیش

نمیخاد هوچی بازی دربیاری خودمون میدونیم چه خبره هداقل لیاقت پولی که گرفتیو داشته باش


سرخدل عاشق

-5

2

2 سال پیش

ممنون ارتش بابت ثبت نظرات... یه عده ساده لوح فکر میکنن تیم با هشتگ زدن نتیجه میگیره آقایون راز موفقیت برانکو سختکوشیش بود وقتی رفت فینال آسیا گفتنش چطور معجزه کردی گفتش معجزه ما روزی دو جلسه تمرین کردنه کار میکنیم زحمت می کشیم مزدش هم میگریم بعد یه عده فکر میکنن با هشتگ های اونا برانکو موفق بوده نه بابا از این توهم بیایین بیرون آقا تمریناتش هر روز تعطیله شما با هشتگ زدن به همه ظلم کردین...


شاهین بارنج

-1

4

2 سال پیش

یه دونه ای یحیی امپراطور 💪💪❤❤❤❤❤❤


سرخدل عاشق

-27

4

2 سال پیش

مثل بعضیا؟؟؟ ظرفیت هم نداری به جای آرامش دادن به تیمت چرا چرت و پرت میگی هر چی به سرمون بیاد حقمونه وقتی چشم بسته میگن هر چی یحیا بگه کیسه مربی خارجی آورد کیفیتش بالا میره ما با این آقا معلوم نیست چی بشیم درست وقتی که شفر اومد برانکو گفت کیفیت کیسه بالاتر میره میدونست مربی ایرانی مربی نیست...هر چی یحیی بگه ها امسال عبرت میگیرین...


محمد حسن میرزائی
(در پاسخ سرخدل عاشق)

-1

1

2 سال پیش

حیف اسمی که گذاشتین برای خودتون. فکر کنم شما از علم فوتبال و حتی فوتبال بازی کردن هیچی بلد نیستین که چنین ادبیاتی دارین😅


یداله قنواتی

0

4

2 سال پیش

, آقای گل محمدی خوش احوالت زحمت میکشی شب وروز نداری همش تو فکر تیم هستی فقط امسال هواداراها از شما قهرمانی میخوان


بابک اعتمادیان

0

4

2 سال پیش

خود فدراسیون فوتبال باید قرارداد همه تیمها از جمله تیمهای صنعتی رو اعلام کنه تا هیچ شبهه ای ایجاد نشه


خ.S

0

3

2 سال پیش

صدرصددومهاجم شش دانگ میخاهیم


یاس کبود پرسپولیسی

0

4

2 سال پیش

تغییرات کادر فنی شوکه کننده، و یه نمه شک برانداز بود. ولی از طرفی نکته های مثبتی هم داره شاید اومدن کادر جدید و تزریق فکر و ایده جدید به تیم واسه تیم خوب باشه. ولی امیدوارم از این به بعد جوری نشه با 4 تا انتقاد خودی و غیر خودی دست به تغییرات زد.


سرخدل عاشق

-1

5

2 سال پیش

آقا یحیی حرفه ای باش من خودم منتقد سرسختتم ولی میگم فقط با کار و نتیجه میتونی به انتقادا جواب بدی نه با غر زدن... پرسپولیس پرطرفدارترین تیمه شک نکن برا انتقاد و ایراد گرفتن هم مستعدترین تیم هست برانکو هوادارا کل ورزشگاه مسلمانو صدا میزدن ولی کارشو میکرد چون میدونست کارش درسته اصول داشت...


اصغر صمدی

-1

1

2 سال پیش

کم نباشه..شماره کارت بدی همشو نقد واریز میکنیم.دیگه حالمون از اعداد، ارقام،تورم، اقتصاد، ماست مالی،کثافت بازی.حالمون بهم خورده. بیچاره اون کسی که کاری از دستش نمیاد.پرسپولیس برای تو.


مجتبی خلیلی

-2

2

2 سال پیش

دوستان عزیز رامین رضاییان خودش رو به استقلال پیشنهاد داده که اونا قبول نکردن.خیلی جالب شد


مجتبی خلیلی

-3

1

2 سال پیش

مرزبان با هومن افاضلی بیاد


مجتبی خلیلی

0

5

2 سال پیش

منشا رو بخرین

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال