ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: دوست دارم تا آخر قراردادم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 33 اظهار نظر

-

1 سال پیش

گل‌محمدی: دوست دارم تا آخر قراردادم در پرسپولیس بمانم

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: دوست دارم تا آخر قراردادم در پرسپولیس بمانم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شرایط خود در این تیم ابراز رضایت کرد و گفت، دوست دارم تا پایان قراردادش در جمع سرخپوشان بماند.
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: جا دارد ابتدا فوت هموطنان‌مان به خاطر زلزله خوی را تسلیت بگویم و از همه مسئولان و مردم می‌خواهم که مشکلات آنها را برطرف کنند. ما هم از طرف باشگاه هر کمکی از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله کمک‌های ما هفته آینده به دست آنها خواهد رسید. واقعاً شرایط سختی دارند و امیدوارم که مشکلات‌شان هر چه زودتر برطرف شود.

یکی از سخت‌ترین بازی‌های‌مان را پیش رو داریم
وی در ادامه افزود: بازی خیلی مهمی را در پیش داریم و با توجه به شرایط جدول برای ماندن در صدر جدول قطعاً گرفتن سه امتیاز بازی فردا هدف اصلی ماست و امیدواریم که این اتفاق بیفتد. مقابل آلومینیوم که یک تیم قابل احترام است و همیشه حریف سختی برای رقبای خود بوده، قرار می‌گیریم. واقعاً بازی راحتی نیست و یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما در لیگ است. اصلاً هر تیمی که مقابل آلومینیوم قرار می‌گیرد به سختی بازی با این تیم پی می‌برد.

ما مربیان وظیفه داریم تمرکزمان روی مسائل فنی باشد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که در فوتبال ما هرچه نیمکت‌ تیم‌ها شلوغ‌تر باشد بهتر نتیجه می‌گیرند، گفت: ما مربیان یک وظیفه داریم و آنهم این است که تمرکزمان روی مسائل فنی باشد. در کنار زمین احتیاج به تمرکز بالایی است و فکر می‌کنم این شرایط که در بعضی‌ از بازی‌ها به وجود می‌آید باید یک جایی تمام شود. در فوتبال حرفه‌ای اروپا این مسائل را نمی‌بینیم و همه اعضای کادر فنی تیم‌ها روی بازی متمرکز هستند. من امیدوارم که دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم و کار فدراسیون و کمیته انضباطی و سازمان لیگ خیلی مهم است که بتوانند این مسائل را کنترل کنند تا دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

فقط تیم ما از برنامه‌ریزی مسابقات لیگ آسیب می‌بیند
گل‌محمدی درباره این موضوع که پرسپولیس روز جمعه بازی‌اش را انجام داد و فردا باید به مصاف آلومینیوم برود، در حالی که استقلال یک روز دیرتر بازی‌اش برگزار شد و روز پنجشنبه باید با مس بازی کند، تأکید کرد: من بارها از باشگاه خواستم که نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ صحبت داشته باشند. متأسفانه یکسری اتفاقاتی می‌افتد و برنامه‌ریزی‌های عجیب و غریبی برای تیم ما در نظر گرفته می‌شود و فقط تیم ما از این شرایط آسیب می‌بیند. من با خود آقای مهدی هم صحبت کردم و از باشگاه هم خواستم که نسبت به این مسائل حساس‌تر باشند. مهم است که تیم‌ها با استراحت خوب و در یک ساعت خوب مقابل حریفان‌شان قرار بگیرند. نمی‌دانم درباره این مسائل چه اتفاقی می‌افتد و از قبل طوری برنامه‌ریزی انجام دادند که تیم ما باید چهار پنج روز بعد بازی کند و یک تیم دیگر یک هفته استراحت می‌کند. فکر می‌کنم حتی شرایط سخت‌تری در یک ماه آینده برای تیم ما اتفاق بیفتد. پیش‌برنامه‌هایی دادند که جای تأسف دارد و امیدوارم هرچه زودتر این مسائل برطرف شود.
گل‌محمدی در مورد اینکه گفته می‌شود وعده‌هایی برای باز شدن حساب مالی باشگاه دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه یک مدتی حساب باشگاه بسته است، ولی درصدد این هستند که هرچه سریع‌تر آن را باز کنند. من اطلاع دقیقی از زمان باز شدن حساب ندارم و این سؤال‌ها را باید از مدیریت باشگاه بپرسید.

پریرا را بازیکن خوبی دیدیم، او می‌تواند به ما کمک کند
وی درباره جذب مهاجم برزیلی گفت: پریرا را بازیکن خوبی دیدیم و فکر می‌کنم می‌تواند به ما کمک کند. قرارداد یک ساله و نیمه با او بستیم و فردا صبح زود وارد ایران می‌شود تا کارهای اولیه‌اش انجام شود. فکر می‌کنم چند ماهی است از مسابقات دور بوده و به‌صورت انفرادی تمرین کرده است. باید هرچه سریع‌تر به لحاظ آمادگی جسمانی این بازیکن را به بازی برسانیم.

فوتبالم را مدیون خوزستانی‌ها هستم و هیچ توهینی به مردم این استان نکردم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به استوری جواد نکونام و اینکه محمد علوی گفته است می‌خواستم گل‌محمدی را بزنم، خاطرنشان کرد: من بعد از بازی در کنفرانس خبری یک مصاحبه کردم و آن بازی تمام شد. ما سه امتیاز را واگذار کردیم، ولی اتفاقات عجیب و غریبی آنجا افتاد و همه در جریان هستند. متأسفانه دوستانه یکسری صحبت‌ها کردند که واقعیت نداشت. من هیچ توهینی به مردم خوب خوزستان نکردم. سه سال آنجا فوتبال بازی کردم و فوتبالم را مدیون خوزستانی‌ها هستم و در شرایطی که آنجا بودم با آمادگی کامل رفتم و همه بازی‌ها را انجام دادم. تیم فولاد در شرایط بدی بود و در خطر سقوط. آن زمان به اتفاق چند بازیکن مثل حسین کعبی، نعیم سعداوی و بهنام سراج توانستیم فولاد را در لیگ نگه داریم و سال بعد پایه‌های قهرمانی این تیم را چیدیم و نقش کوچکی در فوتبال خوزستان داشتم. البته باشگاه فولاد هم کمک زیادی به همه ما کرد و ما همیشه خودمان را مدیون فوتبال خوزستان می‌دانیم. من هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم به مردم توهین کنم. بعد از بازی به خاطر شرایط بازی خیلی نخواستم وارد جزئیات شوم و الان که پرسیدید، توضیح دادم. آن بازی برای ما تمام شد و تمرکز ما روی بازی فرداست.

باید فضای خوبی را برای داوران به وجود بیاوریم تا راحت سوت بزنند
گل‌محمدی درباره اینکه رحمتی در نشست خبری گفته است «امیدوارم داوری بهترین عملکرد را داشته باشد»، تصریح کرد: بحث داوری یک بحث حساس در فوتبال ماست. در دوران فوتبالی‌ام چه زمانی که بازی می‌کردم و چه زمانی که مربیگری می‌کنم همیشه سعی کردم نسبت به داوران احترام قائل باشم. شرایطی که داوری ما دارد، سخت و حساس است. خیلی از بازی‌ها حتی هدست هم ندارند تا ارتباط خوبی با هم برقرار کنند. VAR هم بماند که چند ماه پیش گفتند که قرار است از نیم‌فصل دوم بیاید و هنوز اتفاقی نیفتاده است و صحبتی که کردند واقعیت نداشت. چیزی که برای ما مهم است این است که فضای خوبی را برای داوران به وجود بیاوریم تا راحت سوت بزنند و تمرکز کامل داشته باشند.

هیچ وقت دوست نداریم در حق داوران اجحاف شود
وی ادامه داد: در چند بازی آخر هم که ما بازی را بردیم، تصاویرش موجود هست و کارشناسان هم نظر دادند که داوری به ضرر ما بوده است، ولی سعی کردیم خیلی درباره این مسائل صحبت نکنیم و نگذاریم تمرکز داوران به‌هم بریزد و در بازی اخیرمان هم آن اتفاقات افتاد و آقای بنیادی‌فر خیلی راحت از پنالتی ما گذشت. بعد از بازی با فولاد هم آنطور که باید و شاید مانوری روی داوری نداشتیم و اگر خیلی از دوستان دیگر بودند شاید داوری را تخریب می‌کردند، ولی ما هیچ وقت دوست نداریم اجحافی در حق داوران شود. امیدوارم داوران فردا هم قضاوت خوبی داشته باشند و عدالت در همه بازی‌ها خواسته همه تیم‌ها و مربیان است و همه نگران این هستند که از داوری لطمه ببینند. شرایط برگزاری این مسابقه و داوری آن بیشتر دست نیمکت‌هاست که با آرامش خودشان اجازه بدهند که داوران تصمیمات خوبی بگیرند.

از ته دل خوشحالم که نعمتی ماند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط سیامک نعمتی بعد از ماندن در جمع سرخپوشان گفت: من تصمیمی درباره سیامک نعمتی گرفتم که بتواند در تیم‌های دیگر بیشتر بازی کند. همه می‌دانیم سیامک از لحاظ اخلاقی جزو بهترین بازیکنان ایران است و الان که این اتفاق افتاده و در تیم مانده است از ته دلم خوشحال هستم و ان‌شاءالله بعد از بازی با آلومینیوم به تمرینات برمی‌گردد تا ما از وجودش استفاده کنیم. ما از بازیکنان امید‌مان هم در تیم استفاده می‌کنیم و سیامک نیز صد درصد با تلاش می‌تواند برای ما بازی کند.

بهتر است برای تیم ملی به یک مربی ایرانی زمان بدهیم و به او اعتماد کنیم
گل‌محمدی راجع به شرایط سرمربیگری تیم ملی و اینکه صلاح هست تیم ملی کارش را با کارلوس کی‌روش ادامه دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: در بعضی از مسائل واقعاً ما نمی‌توانیم نظر خاصی بدهیم، چون تصمیمات از جاهایی گرفته می‌شود و کارشناسان فوتبالی خیلی در آن نقش ندارند. کی‌روش در هشت 9 سالی که مربی فوتبال ما بود یک نظم خاصی وارد فوتبال‌مان کرد و تأثیرات خاص خودش را در فوتبال ما داشت و فرصت کافی هم به او داده شد. نظر شخصی من این است که شاید به یک مربی ایرانی زمان بدهیم و به او اعتماد کنیم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

دوست دارم تا آخر قراردادم در پرسپولیس بمانم
وی در پاسخ به این سؤال که «اگر سرمربیگری تیم ملی به شما پیشنهاد شود، قبول می‌کنید؟»، تصریح کرد: من از شرایطی که در پرسپولیس دارم راضی هستم و دوست دارم تا آخر قراردادم در پرسپولیس بمانم.

فردا نحوه دفاع‌ کردن ما هم خیلی مهم است و باید خیلی تمرکز داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که با توجه به اینکه تیمش فردا محکوم به برد مقابل آلومینیوم است و امکان دارد در صورت انجام بازی هجومی گرفتار ضدحملات شاگردان رحمتی شود، تأکید کرد: به نکته خوبی اشاره کردید. تیم آلومینیوم در ضدحملات خیلی خطرناک است و مدافعان ما کارشان خیلی مهم است. درست است که باید گل بزنیم که ببریم و از فوروارد‌های‌مان توقع زیادی داریم تا بازی را ببریم، ولی نحوه دفاع‌ کردن ما هم خیلی مهم است و باید خیلی تمرکز داشته باشیم. ما در همه بازی‌های آینده‌مان محکوم به برد هستیم و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست.

رقبا در حال تاختن هستند ولی ما هنوز لنگ کیفیت ورزشگاه‌ها و زمین تمرین‌های‌مان هستیم
گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به اینکه عربستانی‌ها در حال جذب بازیکنان بزرگ خارجی هستند، این شرایط کار را برای تیم‌های ایرانی سخت نمی‌کند؟»، گفت: الان قوانین جدیدی که AFC برای خارجی‌های تیم‌های آسیایی گذاشته واقعاً کار را برای تیم‌های ایرانی خیلی سخت کرده است. چیزی که آنها دارند برنامه‌ریزی و امکانات است و چیزی که ما داریم استعداد است و نداشتن برنامه‌ریزی و امکانات. تقابل تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربی و حتی آسیای شرقی تقابل امکانات و برنامه‌ریزی با استعداد است. این یک جایی جواب می‌دهد و تیم ما به فینال آسیا می‌رود و جای دیگری جواب نمی‌دهد، ولی با این روندی که طی می‌شود فوتبال ما متأسفانه روز به روز به عقب می‌رود. آنها اسب‌شان را زین کردند و در حال تاختن هستند، ولی ما هنوز لنگ کیفیت ورزشگاه‌ها و زمین تمرین‌های‌مان هستیم، هنوز منتظر VAR هستیم که ببینیم چه زمانی می‌آید و باید 40 جلسه برگزار کنیم تا ببینیم که چه زمانی به فوتبال ما خواهد آمد. ما خیلی عقب هستیم و نمی‌دانم این عقب‌ماندگی را با این امکانات کم چطور می‌شود جبران کرد. بعید می‌دانم حالا حالا فوتبال ایران به لحاظ امکانات به تیم‌های درجه یک آسیایی برسد.

با نبود هواداران تیم ما بیشترین ضرر را می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که «حضور هواداران چقدر می‌تواند به موفقیت تیمش کمک کند؟»، خاطرنشان کرد: همیشه گفته‌ام با توجه به اینکه پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست، با نبود هواداران تیم ما بیشترین ضرر را می‌کند. خوشحالم که بازی با آلومینیوم با تماشاگر است و منتظر حضور پرشور آنها هستیم. برگ برنده در همه بازی‌ها هواداران خواهند بود تا با حمایت و تشویق‌های خوب‌شان بازیکنان ما را دلگرم کنند، قطعاً آنها انگیزه مضاعفی به ما می‌دهند و ان‌شاءالله بتوانیم روسفیدشان کنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/153228
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی پیونده

0

1

1 سال پیش

داش مهدی عزیز نگران نباش داداش لا این شیوه بازی که تیم ارائه میده کچلخان رفتنیه بع امید حق علیه باطل


مهدی

0

2

1 سال پیش

آقا یحیی شما که یه عمری موهاتون تو بازی کردن تومربی گری سفید کردین بایدتیمهای کیسه کش بشناسید نحوه بازیشون نحوه حاشیه دادن باهرترفندی می‌خوان امتیاز بگیرن شما باید تیمتون از لحاظ روحیه و تاکتیک آماده کنید تیمی که مربیش کیسه کش حقیر باشه باید براتون مثل دربی باشه فقط دربی استقلال نیست هر تیمی که مربیش کیسه کثیف باشه برامون حکم دربی داره


مهدی

-1

1

1 سال پیش

یحیی فکرنکنم سال دیگه باشه بابا کدوم مربی چی میگن خدا وکیلی نه سپاهان بردیم.نه تراکتور بردیم نه فولاد بردیم ذوب آهن به زور شانسکی بردیم مربی اگه مربی باشه برای تیمای بزرگ باید مربی باشه دلتون خوشه ما پارسال هم یا مساوی کردیم یا باختیم با تیمای بالا جدولی پرسپولیس این قدر ذلیل شده که ازفولاد هم میبازه


غلامعلی رضائئان

-1

1

1 سال پیش

باخت مقابل فولاد قدرت وتوان فولاد و داوری نبود اگر یک‌تیم خوب بازی کند باید مربی تیم پیش بینی این را داشته باشد که در هربازی دوپنالتی ودو گل مردود اعلام کنند چه باشد کرد آقا وقتی مربی فقط دنبال برد اقتصادی است وتکتیکی ندارد همین است هر چه توپ سانتر می شد دقیقا روی سر دفاع فولاد بود در تیم بازیکنی می خواستیم مثل محسن عاشوری که سانت کند وگلزنی مثل فرشاد پیوس یا مرحوم کریم باوی در این ۲۰ سال پیدا نشده تیم داشت تیم می شد در زمان برانکو که جلویش گرفته شد تا این تیم مثل تیم دوران پروین ویا برانکو شود ۱۰ سال زمان می برد هرچه گل محمدی وکریم باقری داشتند رو کردند دیگر عقلشان وعلم شان بیش از این نیست حالا هی به گوئید سلطان به گویدانجلوتی توان این آقایان همین است فکر ی باید کرد


مهدی

-1

1

1 سال پیش

آقای درویش امسال چه قهرمان بشیم چه نشیم یحیی باید بره پرسپولیس ازموقعی که برانکو رفته هیچ وقت بازی قشنگ درحد اندازه خودش ظا هر نشده


مهدی

-1

1

1 سال پیش

آخ علی پیونده مشتی خان گل گفتی بخدا ازدست خل ممد خان سکته ای شدیم سکته سوم مونده اونم با گندکاری کچل خان حتما می‌زنیم بابا بخدا آدم حرصش میگیره همه را نابود کرده از مهدوی‌کیا که یادتونه تا محمد انصاری که دوبار سلیپ پاره کرد آخرشم شد مثل مهدوی‌کیا حالا نوبت بیچاره سیامک نعمتی آخه جز غرض شخصی مگه می‌تونه باشه با این سوابق کنار گذاشتن بهترینا.ازاین بر میگه نعمتی برگشته خوشحالم ازاونبر نمی‌ذاره توتمرینات گروهی شرکت کنه آخه مگه کچل خان باشگاه خریدی مگه تو کی هستی فکر کردی خیلی مربی بزرگی هستی که نیستی اگه هم بودی به فولاد با اون مربی کیسه کش بهشون وا نمی‌دادی برو بابا گند زدی تو تیم عبدی هیچ پخی نبوده و نمیشه اگه هم بود تا حالا شده بود چرا نگه داشتی پاکدل که خیلی بهتر ازعبدی بود خیلی سوال داریم خیلی چیزا هست که ما هواداران برامون جای تعجب داره ک


سید یوسف موسوی

0

3

1 سال پیش

سلام آقای تاج اصفهانی است وساکت سکه گزی هم همواره فدراسیون است آنوقت توقع دارید با تیم پرسپولیس چکار کنند برای خودشان وتیم خواهر خوانده شان یعنی سگپاهان نکیسا بهترین برنامه را بگذارند وتیم بزرگ پرسپولیس را اذیت کنند فقط آقای گلمحمدی شجاع وبا غیرت بازی کنید حتما برنده می شوید فقط شجاع وبا غیرت


امیر پیری

0

4

1 سال پیش

سلطان آقا یحیی بهترین ایران خودتی


یاسین

0

4

1 سال پیش

آقای گل محمدی روباه هم برادر شغاله رحمتی هم برادر نکونام رحم بهش بکنی مثل نکونام لجن بازی در میاره، که نتوانی جبران کنی کاری باهاش بکن فردا که برا همیشه از دنیای فوتبال بره ۵ تاییش کن


وحیدهادی پور

0

3

1 سال پیش

ان شاءالله بمانی


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

1 سال پیش

مصاحبه خوبی انجام دادی یحیی عزیز ، بامید یک بار قاطع و دلنشین با حضور هواداران پرشور پرسپولیس 👏👏❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹


خ.S

0

2

1 سال پیش

تشکر آزاد آقا یحیی


علیرضاهمتی نژاد

0

3

1 سال پیش

هواداران پرسپولیس فردا در ورزشگاه با تمام وجود تیم رو تشویق کنین. تا میتونین بوق وتبل وپرچم با خودتان به استادیوم بیارید به امید قهرمانی


mansour soleymani

0

5

1 سال پیش

احسن آقای گل محمدی سعی کن اصلان صحبت از تیم فولاد و مدیر برنامه هایش نکنی تمام شد رفت همه میدانند که اگه فولاد ضد فوتبال بازی نکند نتیجه نمیگیرد


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

4

1 سال پیش

امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید ..البته در پرسپولیس


حمیدکرمانی

-3

2

1 سال پیش

مادوست نداریم بااین سبک بازی،توبمونی


مهدی

-3

3

1 سال پیش

اقایحیی یه روز به حال شما چه توفیقی می‌کنه این که نشد تمرینات شما اصلا نشون نمیده بازیکنان سرحال باشه بعدشم اگه استراحتون بیشتر باشه اوفت میکنن میگن تعطیلات بود استراحت نبود اگه هم کم باشه میگن نیاز به استراحت داره آخه مگه شما در روز چند بار تمرین میکنن.از دوازده میاین تا سه یه روز درمیون هم الحمدوالاح تمرین نمی‌کنین.بابا بسه دیگه تمرینات باید فشرده وسخت باشه یادمه زمانی که علی کریمی تو بایرن مونیخ تو آویل.بازیهاش.کم میورد مربیش می‌گفت چون اینجا تمرینات فشرده ترهست آمادگی نداره


احمدعلی عباسی

-4

3

1 سال پیش

خداکند هوادار راضی باشد
اینکه خودت راضی هستی کافی نیست
جناب گل محمدی
متاسفانه تیم تحت سرپرستی شما ضعف زیادی دارد که بارها به شما گوشزد شده اما هیچکدامش هم عمل نکردی
وقتی دریک بازی تا دقایق پایانی ترابی یک سانتر سالم نمی کند وظیفه چه کسی هست اوراتعویض کند
وقتی عبدی دوریال نمی ارزد چرا نگهش داشتی؟ چرا عبدی را به زمین می فرستی،؟
قصدتخریب اعصاب هوادار دارید
وقتی دیاباته نود درصد بازیها مصدوم است وبقیه اش هم بدرد بخورنیست چرا اورا تأیید کردی
هیچ میدانی که در مظان اتهام دلالی قرار گرفتی
درحالیکه دوست ندارم اینگونه باشماصحبت کنم
اما پرسپولیسی هستم و دلم می سوزد و خواهان موفقیت همیشگی تیم محبوبم هستم
من آنچه شرط بلاغ است باتو میگویم
خواه ازسخنم پند گیر خواه ملال


مرادسلمانی

0

4

1 سال پیش

آقای گل محمدی عزیزلطفآیی ترکیب عالی ولی اکربعضی بازیکن هاجواب ندادندتوترکیب حداقل زمان کافی داریدکه زودترتعویضش کنید.آنقدرمسائل هست که فقط دارندبرعلیه پرسپولیس ردیف می کنندانشاءالله خداباعث وبانی رالعنت.وهمیشه ِلعنت خداادامه دهنده راهشان بشی


msa

0

4

1 سال پیش

اقا یحیی دمت گرم سیامک حتما محبت شمار جبران خواهد کرد


سجادسهرابی

0

4

1 سال پیش

عشقپولیس بزرگترین عشق جهان.. ممنون یحیی بابت تعریفت از سیامک اینجوری روحیشم بالاست به نظرمن بازی هم بهش بده تا خودشو نشون بده


رضا پازوکی

0

3

1 سال پیش

یکی یه دونه هستی آقا یحیی بمان وبجنگ سرفرازی ارتش سرخ آرزوی ما هواداران هست به امید پیروزی با آلومینیوم


احمد نوری اسرمی

0

2

1 سال پیش

با دو مهاجم بازی کن تا همون نیمه اول گل بزنی تا به دردسر نیوفتیم


ایلیا

0

2

1 سال پیش

خدا کنه تا آخرش باشه


حسین هدایتی

0

3

1 سال پیش

سلام خدمت اقا یحیی گل محمدی فنی ترین و با شخصیت ترین مربی ایران
اقا یحیی ارزو میکنم انقدر تو پرسپولیس بمونی و جام بیاری تا رکوردی به دست بیاری که توی فوتبال ایران جاودانه بشی،اقا یحیی این سه تا بازی رو ببر واقعا به همه امتیازها احتیاج داریم،همیشه حمایت از شما وظیفه ما بوده و هست


رضا توانا

-3

2

1 سال پیش

تصمیم نداشتم هیچ اظهار نظری بکنم یا چیزی بگم ولی یک نکته رو باید بگم آقای گل محمدی دست ازین دو رنگی بردار یبار نعمتی رو میزاری تو لیست مازاد و اجازه تمرین نمیدی بعد میگی از ته دل خوشحالی که نعمتی تو تیم ماتد. اگر راست میگی چرا نمی زاری قبل بازی به اردوی تیم اضافه بشه؟ و اینکه منم قرداد به این خوبی می بستم تا آخرش پاش میموندم این پرسپولیس بود که تو را بزرگ کرد.


کیان

0

2

1 سال پیش

ب امید بازی زیبا و برد تیمه محبوبمون❤❤❤❤❤❤


سید ابراهیم غفاری نیا

0

0

1 سال پیش

امسال ازت سه چهارتا جام میخوایم هاااااا


ساره محگدی

-1

0

1 سال پیش

ازرفتن سیامک کوتاه اومدی عملکردی بینظیر رامین کوتاه بیای برگرده مرسپولیس دوست داره اگه جاش خوبم باشه


علی پیونده

-4

2

1 سال پیش

سرجدت یحیی کچل تورا جان هرکی که برات عزیزه اینقدر مارو حرص نده با این شیوع بازی وتاکتیک شلغمیت آقا خیلی از هواداران قلبشون فقط با برد پرسپولیس کار می کنه بفهم تا مارو سکته ندی ولکن نیستی آقا چرا توتا با یک مربی کیسه کش درپیتی ربرو میشی وا میدی یا مساوی یا باخت آقای نسبتآ بلانصبت پرسپولیس خیلی خیلی بزرگه ومربیش باید بزرگ فکر کنه ۵ امتیاز دادی به نکونام بی پدر ۲ امتیاز به ساپینتو دربدر حالا نوبت رحمتی خاک برسره حواصت رو جمع کن کچل داری رو لب تیغ راه میری بپا سرنگون نشی دیگه بغیر از برد هیچی مارو قانع نمیکنه با اعتراض به داوری و هوچی گری کسی یه امتیاز به پرسپولیس نمیده اینقدر تیمت رو درست مدیریت کن که با فوتبال زیبا هیچ بهانه ای برا داوری وتبانی وغیره نذار یه کم این مخ لامصبت رو بکار بنداز کم برین تو اعصاب ما هواداران پرسپولیس همیشه باید صدر جدول باشه پرطرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس زلزله برای ماهواداران حکم هوای تنفس را داره پس کاری نکن نفسمون قطع بشه کچلمرادخان کچل پور❤❤❤⚘⚘⚘🌷🌷🌷❤❤


مرضیه البلوشی

-2

4

1 سال پیش

ب نظر من تا ۵۰سال دیگه یحیی باید تو پرسپولیس باشد♥♥♥تمام


برای پرسپولیس

-1

1

1 سال پیش

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


حسین سانیلی

-2

17

1 سال پیش

پسر پرسپولیس پرسپولیس خانه توست عشقی آقا یحیی ❤️

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال