ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: دوم شدن در جام حذفی لطفی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 43 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

گل‌محمدی: دوم شدن در جام حذفی لطفی ندارد

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: دوم شدن در جام حذفی لطفی ندارد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بحث داور خارجی بی احترامی بزرگی به داوران ما است و خودشان هم می‌دانند داور خارجی نمی‌آید.
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد تیمش مقابل هوادار و صعود به فینال جام حذفی در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود و بهتر از آن نتیجه‌ای که کسب شد. خیلی خوب و طوفانی شروع کردیم. 2 گل خوب زدیم. بازی را در نیمه اول خیلی خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه حریف انرژی بیشتری گذاشت و برای جبران آمد، تیم ما ناخودآگاه عقب نشینی کرد. گل خوردیم.

*روی هر دو پنالتی حریف بحث دارم
وی افزود: البته روی هر دو پنالتی حریف بحث دارم. در ادامه توانستیم از یک ضدحمله خوب خیلی خوب استفاده کنیم و به گل سوم برسیم. بازی راحتی برای ما نبود. آخر فصل است. بازیکنان تحت فشار شدید بدنی و ذهنی هستند. با توجه به مشکلات خاصی که دارند، نتایج خوبی گرفتند. نتیجه امروز هم خیلی خوب بود و توانستیم به فینال جام حذفی برسیم. 6 روز وقت داریم. ریکاوری ذهنی و بدنی مهم است. باید خودمان را برای فینال آماده کنیم. امیدوارم روندی که داشتیم را تا آخر ادامه بدهیم. فینال یک دربی است و امیدواریم تیم برای این بازی سرحال و آماده شود.

*دوم شدن در جام حذفی لطفی ندارد
سرمربی پرسپولیس، در خصوص اینکه یک گام تا رسیدن به فتح سه گانه فاصله دارد، گفت: بازی فینال است و دوم شدن در این جام لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال زحمت زیادی کشیدیم. با تیم‌های خوبی بازی کردیم. با بازی امروز هم خیلی سخت به فینال رسیدیم. قرعه‌های سختی داشتیم ولی با بازیکنانی داریم که امسال کارهای بزرگی انجام دادند و در سخت ترین شرایط توانستند تیم را به موفقیت و جام برسانند. آن‌ها لایق تقدیر و بهترین ها هستند. امیدوارم مسئولین هم احترام و توجه بیشتری به این تیم داشته باشند. مشکلاتی هست که معمولا در موردشان صحبت نمی‌کنیم ولی دلیل بر این نیست که مشکل نداریم.

* بحث داور خارجی بی احترامی بزرگی به داوران ما است
گل‌محمدی در مورد اعتراض به پنالتی‌های بازی امروز و اینکه استقلالی‌ها هم روز گذشته نظرشان این بود که در فینال جام حذفی از فغانی یا داور خارجی استفاده شود، عنوان کرد: صحنه‌هایی که در بازی امروز دیدم هیچ کدام پنالتی نبود. کارشناسان با دقت بیشتری نگاه کنند. بحث داور خارجی بی احترامی بزرگی به داوران ما است. در این شرایط سختی که می‌دانیم چقدر مشکلات سخت افزاری و مالی دارند، این صحبت فقط یک دلیل دارد. آن هم اینکه تیم داوری دربی را زیر فشار ببرند.

* خودشان هم می‌دانند داور خارجی نمی‌آید
وی افزود: خودشان هم می‌دانند داور خارجی نمی‌آید ولی با این حرف‌ها می‌خواهند تیم داوری دربی را تحت فشار روحی روانی قرار بدهند. این کارشان خیلی غیر حرفه‌ای بود. به موقع در مورد این داستان‌ها صحبت خواهم کرد. پارسال اتفاقاتی افتاد و اعتراضاتی شد و 6 جلسه من را محروم کردند ولی اتفاقاتی که امسال افتاد، یک مربی هرچه دلش خواست گفت و هر بی احترامی کرد، همه رویشان را برگرداندند. دلیلش چیست؟ این تبعیض است. اگر من این کار را کرده بودم مطمئنم تا سال بعد تیم نداشتم، محروم بودم و نمی‌توانستم مربیگری کنم.
گل‌محمدی در مورد اینکه آیا منظورش تبعیض بین ایرانی‌ها و خارجی‌هاست یا استقلال و پرسپولیس، گفت: خودشان می‌دانند. رویشان را بر می‌گردانند تا بگویند ندیدیم. این درست نیست. وضعیت خوبی نیست. متولیانی که باید به این مسائل توجه کنند، خودشان می‌دانند چه کسانی هستند. امیدوارم این تبعیض‌ها بین تیم‌های مختلف وجود نداشته باشد. نمی‌دانم به خاطر خارجی بودنش است یا مسائل دیگر، نمی‌دانم چرا قدرت برخورد را از آن‌ها گرفته، این بر می‌گردد به آدم‌هایی که نگاه درستی به مسائل و مشکلات ندارند.

*دربی در هر شرایطی سخت است
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه از معدود باخت‌های این تیم به استقلال در جام حذفی بوده و آیا برنامه‌ای برای شکستن این طلسم دارد، عنوان کرد: دربی در هر شرایطی سخت است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد. نتایج گذشته تیم‌ها تاثیری روی نتیجه بازی آینده ندارد. کاری که باید بکنیم این است که ریکاوری خوبی داشته باشیم و مشکلات تیم را تا آن موقع حل کنیم. هم مدیران و هم ما باید این دو کار را انجام بدهیم.

*واکنش به کنایه الهامی به بیرانوند
وی در خصوص اینکه ساکت الهامی در جریان بازی با کنایه به بیرانوند گفت «مثلا دو سه جام جهانی بازی کرده»، اظهار داشت: همه مربیان کنار خط واقعا تحت فشار هستند. صحبت در مورد اتفاقات کنار زمین درست نیست. هوادار کادرفنی قابل احترامی دارد و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

*باید پای این بازیکنان را طلا گرفت
گل‌محمدی در مورد اینکه رمز موفقیت پرسپولیس دوری از حواشی و بهانه گیری است، گفت: هر تیمی نتیجه و جام می‌گیرد، همه عوامل تیم کارشان را درست انجام داده‌اند. در تیم ما هم همین اتفاق افتاد. خیلی ها کار تیم بودند و زحمت کشیدند. از تیم رسانه‌ای تا بازیکنان، تدارکات، ماساژور، مدیریت و... همه نقش داشتند. به خصوص هواداران که حمایت کردند و به بازیکنان دلگرمی دادند که توانستند نتایج خوبی بگیرند ولی بیشترین تلاش را بازیکنان داشتند. با توجه به مشکلاتی که داشتند این را می‌گویم. باید پای این بازیکنان را طلا گرفت.

*امیدوارم کارمان را تمام و کامل تر کنیم

وی افزود: تک تک آن‌ها قابل احترام هستند و برای تیم از جان مایه می‌گذارند. زحمت زیادی می‌کشند. آن‌ها در گرفتن جام تاثیر گذارند و ذهنیت خوبی داشتند. فقط ایثار و از خودگذشتگی‌شان باعث شد این تیم به موفقیت برسد. از تک تک آن‌ها چه کاپیتان و چه جوان‌ترن‌شان واقعا تشکر می‌کنم. امیدوارم همین روند را تا آخر ادامه بدهیم. کارمان را تمام و کامل‌تر کنیم.

*امیدوارم هر تیمی آرامش و تمرکز بیشتری دارد، قهرمان شود
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در ایران همواره تلاش می‌شود هواداران دو تیم راضی باشند و به همین خاطر وقتی تیمی قهرمان لیگ برتر می‌شود به تیم دیگر جام حذفی می‌دهند، گفت: نگران این مساله نیستم. بازی در نهایت 11 به 11 قرار است انجام شود. امیدوارم هر تیمی که حقش است، خوب بازی کرد، آرامش و تمرکز بیشتری داشت قهرمان شود.
وی در خصوص جشن قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: امکاناتی که در آن شهر بود، کم بود. در هر صورت از همه برگزار کنندگان این جشن و بازی‌های لیگ فقط می‌توانیم تشکر کنیم. کارشان سخت بود. تدارک دو سکو در دو شهر مختلف انرژی زیادی از آن‌ها می‌گرفت. از آن‌ها ممنون هستیم.

*لایق این تعریف و تمجیدها نیستم
گل‌محمدی در مورد اینکه باید به او به خاطر کارهایی که در کنار فوتبال انجام داد مانند حضور هانی نوروزی در جشن قهرمانی، جام معرفت بدهند، گفت: لایق این همه تعریف و تمجید نیستم. تیم ما مردمی است و طرفداران زیادی دارد. دوست داریم همه مردم در آرامش و رفاه باشند. این خواسته همه مربیان و ورزشکاران است. امیدوارم شرایط اقتصادی مردم بهتر شود و بتوانیم بیشتر به هم کمک کنیم. هادی هم عضوی از این تیم بود الان احساس می‌کنیم واقعا کنار ما هست. با رفتنش داغ بزرگی به دل ما و هواداران گذاشت. یک یادگار دارد که وقتی او را می‌بینم یاد هادی می‌افتم. عشق و علاقه خاصی به خانواده نوروزی داریم. این کار برای این بود که خانواده‌اش احساس تنهایی نکنند و بدانند که کنارشان هستیم. کار خاصی اناجم ندادم. برای همه مردم ایران آرزوی سلامتی دارم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154912
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیدسرمدی

0

0

11 ماه پیش

اقای کیسع کش علی فیاض عوضی اخه کادر پرسپولیس اندازه تو انتر بیشعور با اون نظر دادنت نمیفهمن نفهم پس لطفا خفه


ایزدصالحی

0

1

11 ماه پیش

سلام آقا یحیی خودتون بهتراز ما میدونید ک دوم شدن هیچ لذتی نداره اول از همه باید غرورتون و کنار بذارید دوم باید تیم آرامش داشته باشه سوم نقاط ضعف تون و تقویت کنید چهارم ب اراجیف بازیکنان ی سرمربی حریف گوش ندین اونا می خوان از لحاظ روحی برنده دیدار شن خوب هم میدونند ک از لحاظ تاکتیکی ی پله پایین ترن اگه استقلال تو لیگ ب مابازنده شد نداشتن تمرکز بود ابا اون سرمربی حاشیه سازش شما ثابت کردین ک مرد روزای سختین جام حذفی هم ثابت کنید نترسید حتی اگه ببازیم فقط ی بازی قشنگ می خوایم ازتون من ی امسال من ازتون انتقاد می کنه دشمن تیم نیست فقط نمی خواد تیمش ببازه ان شاءالله ک برنده ی جام حذفی ما باشیم


علی فیاض

0

2

11 ماه پیش

پرسپولیس


پرسپولیس

0

2

11 ماه پیش

انشاالله قهرمان می‌شویم و کیسه بسوزد و بسازد


علی فیاض

0

2

11 ماه پیش

کاربر علیمرادی، تو کوچک تر از اون هستی که دهنت به چنین جملاتی باز بشه، اینجا جای انتقاد ، پیشنهاد و حمایت هست تو هم یا مزد بگیر یحیی هستی یا درک فوتبالی نداری که توهین میکنی. پرسپولیس ارث بابای تو نیست که توهین میکنی دفعه بعد بزرگتر از دهنت صحبت نکن


ayub2400

0

3

11 ماه پیش

حرف حق


حامدمحبوب

0

3

11 ماه پیش

حلالت پرسپولیس عشق است ♥️♥️♥️♥️♥️♥️


حامدمحبوب

0

5

11 ماه پیش

اگه کیسه با این تیم های که ما بازی کرده بودیم بازی میکرد الان فینالیست نشده بود این پرسپولیس عشق دمتون گرم تا الان کار بزرگی کردین امیدوارم کیسه ببریم قهرمان جام حذفی بشیم♥️♥️♥️♥️♥️♥️


حامدمحبوب

0

3

11 ماه پیش

درود به شرفت آقا یحیی امیدوارم جام حذفی ببریم اما اگه نشد باید بازم همه ایستاده این کادر و بازیکنان را تشویق کرد که کاری بزرگی کردن با این سپاهان و استقلال که این همه بازیکن داشتن ومربی خارجی خوب بازم یحیی پرسپولیس قهرمان کرد واقعا کار بزرگی کرد♥️♥️♥️♥️♥️♥️


احمد نوری اسرمی

0

4

11 ماه پیش

مخلص آقای هدایتی . منم بهت تبریک‌میگم ایشاالله چهارشنبه با یه بازی هجومی با یک برد دوجام میگیریم 💖+💖💖💖💖💖


علی یاغی

-2

2

11 ماه پیش

بخدا وحدت خیلی ازدانیال سرتره هم تودفاع هم توحمله باوا خیلی اذیت میشم با بازی کردنش وفرط دادنش همش استرس ودلهره داریم


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

3

11 ماه پیش

دورد برتو


علی یاغی

-2

2

11 ماه پیش

آقای گل محمدی دمت گرم بردیم رفتیم فینال به امیدخدا فینال هم میزنیم وتور خدا تورا پیغمبر تورا هرکه رامیپرستی ایقدرخون تو دلمون نکن ایقدربااحساسات هوادار بازی نکن باوا کل بازی دانیال نکبت فقط فرط میداد دختر دبستانی من متوجه شده شمابا اون کادر قوی متوجه نمیشین چرا ایقدر دیر تعویض میکنی باوا خونمون کثیف میکنی


جعفر باقری

0

4

11 ماه پیش

باسلام دمتان گرم انشاالله پاداش این کار نیک که باعث شادی دل یک خانواده ی ورزشکار که پدر قهرمان خود را از دست داده اند شدید خدا با قهرمانی در جام حذفی به شما بدهد❤️❤️❤️❤️❤️❤️


محمدکریم میره کی

0

4

11 ماه پیش

سلام امیدوارم که همیشه در کنار خانواده محترمتان زندگی پر از محبت و خوشی وخرمی باشد واقعآ سرمربی تیم پرسپولیس بودن لايق جنابعالی است هزاران هزار درودبر شرفت شیر میدان نبرد امیدوارم هرچه از خدای متعال طلب می کنید بهت بده درودبه تفکرت


علیمرادی

-2

3

11 ماه پیش

کاربر علی فیاض اگه حرف نزنی نمیگن لاله


علیمرادی

0

4

11 ماه پیش

خدا بهت سلامتی و خوشی بده یحیی جان❤❤


سجادسهرابی

0

3

11 ماه پیش

تبریک.. جام حذفی امسال خیلی حساس و شیرینه هم کیسه رو میبریم هم جام.. خدایا این بازی اخر هم پرسپولیسی باش🙏🏻❤


روح اله فرج زاده

0

4

11 ماه پیش

ارتش سرخ مثال شیر پارسی بر اریکه ی فوتبال ایران تکیه بزنید و کفتار ها، سگ ها، شغال ها و حقیرها را به تعظیم وادار کنید، امپراطوری کبیر فوتبال ایران


سید

0

3

11 ماه پیش

یحیی عشقه


رضا کرمی

0

2

11 ماه پیش

جناب یحیی از زمانیکه بازیکن بودی تا بحال من بعنوان بازیکن قبولت داشتمه با گرفتن این جام بعنوان مربی هم اوکی هستی .ولی بازی با هوادار رو بجزه ۲۰ دقیقه اول تیم پرسپولیس بود بقیه بازی رو وا دادی اگه بازی رو تو نیمه حریف تک ضرب هم ادامه میدادی اینطوری به نا حق پنالت نمیگرفت .ناراحت نشی این نوع بازی کردن رو دوس ندارم .همه خوب نبودین


msa

0

4

11 ماه پیش

دم همتون گرم همینکه دراین شرایط بداقتصادی خوشحالی ولبخند رابه مردم هدیه کردید کار فوق العاده بزرگیست متشکر وممنونیم


ابوالفضل شریفی

0

4

11 ماه پیش

اقا یحیی لطفا وقتی تیم یکی دو گل میزنه انقدر نرین بازی دفاعی تو بازی با هوادار اونا فقط ۴ مدافع داشتن بقیشون تو زمین ما بودند راحت میتونستیم ۵ . ۶ تا گل بزنیم نیمه اول دیدیم که چقدر دفاعشون ضعیفه تو ۱۰ دقیقه ۲ گل زدیم اما بعد ول کردیم اگه بعد ۲ گل بازم به دنبال گل زدن بودیم نه انقدر هوادار به خودش اجازه پیشروی میداد نه پنالتی میشد


محمد طالبی

-2

2

11 ماه پیش

پرسپولیس جلوی هودار اقتضاح بود درست بردیم ولی ادعا میکن باید توتیم ملی باشه چقدر راحت سوتی میده فوتبال مادرحد محلات هم نیست


مرادسلمانی

0

2

11 ماه پیش

آقایحیی عزیزدرودبرشرفت باصبروحوصله به اینجارسیدیم به شماوهمه مجموعه تبریک عرض میکنم.انشاءالله کرم خداشامل حال تیم مابشی فقط یی بازی بایی برددیگه ویی جام دیگه خدایاشکرت


ساره محگدی

-4

1

11 ماه پیش

چی میگی دوم شدن معنی نداره


قلب آ تشین

0

3

11 ماه پیش

سلام ودرود به یحیی امپراطور وتبریک به هواداران عزیز.یحیی جان به امید خدا تمام دانش فنیتو بکار ببروبازیکنانواماده ومهیا بازی فینال وقهرمانی انشأالله


برای پرسپولیس

0

4

11 ماه پیش

ماشاالله خدا پشت و پناه تیم باشه


مهران رفیع

0

7

11 ماه پیش

بادرودخدمت همه سرخدلان ازبچه های تیم تقاضادارم این بازیوهرطورشده ببرندکه چندخاصیت داره اولاءاینکه دیگه نمیگن بازی قبلوشانسی بردین دوماءدیگه نمیگن جاموباداوری بردین وسوماءاین ساپینتوی وحشیوخفه اش میکنیدودرنهایت طرفداران کیسه متوجه میشندکه مربیشون فقط هارت وپورت میکنه وهیچی بارش نیست به امیدبرددلچسب درفینال


ابراهیم رمضانپور

0

10

11 ماه پیش

سلام آقا یحیی دوم شدن در پرسپولیس معنی ندارد......... البته این خود یحیی هم میدونه به یاری یزدان پرسپولیس قهرمان جام حذفی میشه انشاالله.


Amin

-13

0

11 ماه پیش

بابا تو فازت چیه..🤔


علی پیونده

0

18

11 ماه پیش

سرجدت یحیی این فیتنال رو ببر تا ایران رامنفجر کنیم ما هوداران میلزونی ارتش سرخ بجان خودم فینال حذفی راببری برای همیشه تاریخ باشگاه وهواداران چهره ماندگار و اسطوره بی بدیل میشی هرآنچه علم وهنر توچنته داری درفینال پیاده کن تا به فضل خدا ورزشگاه آزادی ببشه بهشت ما جهنم کیسه کشا انشالله به امیدقهرمانی درفینال حذفی❤❤❤❤❤❤❤👏👏👏🇮🇷👏🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷👏👏👏👏❤🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🎈🎈🎈🎈👉⚘⚘⚘👏👏👏


علی رحیمی

0

15

11 ماه پیش

خدا راشکر🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏❤️


الماس پرسپولیس

0

15

11 ماه پیش

ماشاالله به این سرمربی هزار ماشاالله . هم به داورای فینال از نقشه خبیث کیسه خبر داد و اینکه حواسمون به همه چی هست ؛ هم جنگ روانی خوبی انداخت با ساپیننو ، در بهترین وقت . اینم یکی از اصول سرمربی بودن هست. آفرین


امیر سروری

0

11

11 ماه پیش

مرسی از زحمات تمامی بازیکنان پرسپولیس، ایشالا قهرمانی حذفی و روسیاهیی کیسه کشا


احمد نوری اسرمی

0

15

11 ماه پیش

یک بازی و دو جام یحیی . مشت آخر محکم تر بزن


حسین هدایتی
(در پاسخ احمد نوری اسرمی)

0

10

11 ماه پیش

سلام احمد داداش،مبارکت باشه،چقدر این جمله شما رو دوست دارم،مشت آخر رو محکم تر بزن،انشاءالله قهرمانیم سالار


حسین هدایتی

-1

16

11 ماه پیش

سلام اقا یحیی،ماشاءالله به شما و دانش شما،ممنونیم فنی ترین مربی ایران زمین،اقا یحیی هزار الله اکبر تا اینجا گل کاشتی این قدم آخر رو هم محکم بردار تا فاتح انتقام بزرگ بشیم،انتقام از همه نامردهایی که دو سال تموم همه کار کردند که ما جام نگیریم پارسال تونستند به اهداف کثیفشون برسند اما امسال با مربع درویش و شما و بازیکنها و هوادارها جلوشون رو محکم گرفتیم و تونستیم جامی که پارسال با حیله و حروم خوری از ما گرفتند رو با شرافت پس بگیریم،اقا یحیی کار ما امسال تموم نشده این بازی رو ببر تا با انتقام بزرگ روی دل‌هامون بابت همه نامروتیهایی که دیدیم مرحم بزاریم
یحیی گلمحمدی اسطوره باشگاه پرسپولیس داغ بزار رو دل کیسه کشا داغ نهاااااااااا دااااااااااااااااااغ بزار رو دلشون
یک بازی،یک برد،دو جام قهرمانی+یک جام قهرمانی لیگ برتر=انتقام بزرگ
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله رضا درویش ماشاءالله یحیی گلمحمدی


زلزله سرخ آسیا

0

9

11 ماه پیش

آقا یحیی یه دونه ای هزار ماشااله بهت


مسلم ریکی جلایی

0

9

11 ماه پیش

عالی بود


علی فیاض

-14

6

11 ماه پیش

من نمیدونم تو تا کی میخوای به این شیوه ادامه بدی، تیمی که پتانسیل اینو داره به امثال هوادار هفت یا هشت گل بزنه، همینکه نیفته جلو تیم را می‌کشی تو لاک دفاعی ، آقای گل محمدی بخدا ما دشمنت نیستیم هوادار این تیم هستیم و را باید نود درصد بازی پرسپولیس بردن توپ تا نیمه و برگرداندنش به بیرانوند باشه؟ تو یه تیم کامل روی نیمکت داری، هر تیمی آرزوی اینو داره که یکی از بازیکنان ذخیره تو را داشته باشه ، چرا باید به این فشار بیاری و تا دقیقه هشتاد تعویض نکنی!!!؟هشت بازیکن داشتی که هر کدوم کارت می‌گرفتند دربی را از دست می‌دادند تازه دقیقه هشتاد تعویضشون میکنی، صدبار الان گفتم سعید صادقی حقش نیست کامل بازیکنه کسانی مثل سیامک نعمتی و عالیشاه بهتر از صادقی هستند اصلا از خط نیمه عقب تر نمیاد انگار اون مهاجم نوک هست، تازه آقا مصونیت داره و هیچ وقت تعویض نمیشه


میثم رضایی

0

9

11 ماه پیش

درود بر یحیی خان،انشالا تیم خوب ریکاوری کنید فینال ببریم،واقعا این بازی خیییلی مهمه انشالا که ببریم،


سهیل رحمانی

0

9

11 ماه پیش

عالی

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال