ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: کارپرسپولیس هنوز تمام نشد ...

نویسنده : محمد رهسپار

-

نظرات : 64 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

گل‌محمدی: کارپرسپولیس هنوز تمام نشده است

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: کارپرسپولیس هنوز تمام نشده است
سرمربی پرسپولیس گفت: قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده است.

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دربی 101، اظهار داشت: آخرین بازی فصل را در پیش داریم. تا اینجای کار خوب جلو آمدیم. قهرمان لیگ هم شدیم اما هنوز کارمان کامل نشده، به دنبال این هستیم که فصل را با قدرت و با جام حذفی تمام کنیم که هدف اصلی ما است.

وی افزود: دیدم بعضی نوشته‌اند چون پرسپولیس لیگ برتر را گرفته انگیزه استقلال بیشتر است. این حرف درستی نیست. انگیزه‌های ما برای گرفتن جام هیچ وقت تمام نمی‌شود. خصوصا که بازی دربی، حساس و مهم است. انگیزه ما هیچ وقت کم نخواهد شد. باید بتوانیم بیشتر از قبل بجنگیم، بدویم و تمرکز کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: این کار را باید در بازی فردا انجام بدهیم. سختی‌های زیادی داشتیم. آخر فصل است. بازیکنان از نظر روحی و بدنی تحت فشار زیاد هستند. فردا قطعا برای گرفتن جام بازی خواهیم کرد. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم و نتیجه خوبی بگیریم. استقلال هم نشان داده از نظر فنی شرایط خوبی داشته و بازی های خیلی خوبی از این تیم دیدیم.

گل‌محمدی با اشاره به شرایط حریف فردا تصریح کرد: تیم قابل احترامی برای ما هستند. با احترام زیاد مقابلشان قرار می‌گیریم. باید سعی کنیم کم اشتباه باشیم. بازیکنانی دارند که در لحظه خوب تصمیم می‌گیرند. بازیکنانی تاثیرگذار دارند. باید بتوانیم آن‌ها را هم مهار کنیم. تقابل دو تیم دیدنی و جذاب خواهد بود. دو تیم بازیکنان خوبی دارند و فکر می کنم شاهد یک بازی مهیج باشیم.

وی در مورد اینکه در روزهای اخیر پیرامون انتخاب داور دربی فشارهایی از طرف باشگاه استقلال ایجاد شد، گفت: سر صحنه‌ای که توپ به دست گئورگی خورد هجمه زیادی روی داوران ایجاد شد. 90درصد داوران داخلی و خارجی هم گفتند که این صحنه پنالتی نبود. ما زیاد به آن نپرداختیم. متاسفانه روی این مساله خیلی مانور شد. بیشتر به خاطر این بود که شاید احتمال می‌دادند دربی در جام حذفی هم برگزار شود. از آن موقع روی این مساله کار کردند. بعد داور خارجی مطرح شد. همه این‌ها به خاطر این بود که روی داوری فشار بگذارند. خوشبختانه این هجمه‌ها در چند روز گذشته برطرف شد. هم با اتفاقاتی که در بازی های خارجی افتاد و هم صحنه‌های مشابه که اتفاق افتاد و نبود.

گل‌محمدی در خصوص اینکه اگر اگر پرسپولیس برنده بازی فردا نباشد، برای این تیم ناکامی خواهد بود، عنوان کرد: ما باید فصل را کامل تر تمام کنیم. در بازی فردا باید بتوانیم آنطور که دلمان می‌خواهد فصل را تمام کنیم. هنوز کارمان تمام نشده و راهمان ادامه دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کارشناسی داوری بازی با هوادار نشان داد 2 پنالتی صددرصد اشتباه علیه این تیم گرفته شد و حتی بررسی‌های کمیته داوران در طول فصل نشان داد پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم ها از اشتباهات داوری ضرر کرده ولی بازهم هجمه‌ها علیه موفقیت قرمزها ادامه دارد، گفت: به نظرم همه متوجه این قضایا شدند. کسانی که فوتبال را می‌فهمند به این جمع بندی رسیده‌اند. برداشت خوبی از این اتفاقات دارند.

وی افزود: زیاد در مورد این مسائل توضیح نمی‌دهم. همه چیز مشخص است. بازی جدیدیرا در پیش داریم. دوست دارم تمرکزم روی بازی باشد. این مسائل در فوتبال ایران هست. در دربی‌ها مطرح می‌شوند ولی همه چیز روشن است. برای تیم داوری فردا آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بهترین فرد این بازی از نظر تصمیم گیری داور باشد. مطمئنم این اتفاق خواهد افتاد.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که اگر در بازی فردا با اشتباه داوری بازنده باشد باز هم از عنوان روز سیاه داوری استفاده می‌کند، گفت: در مورد اتفاقی که هنوز نیفتاده صحبت نمی‌کنم. بعد از بازی در مورد خیلی از مسائل فنی و داوری می‌توان صحبت کرد. باید فکر این باشم که هم بتوانم تمرین خوبی برگزار کنم و هم اینکه تمرکز خوبی در تعویض‌ها و مسائل فنی داشته باشم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در سه دربی قبلی جام حذفی، این تیم 2 بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرده و آیا برنامه‌ای برای پنالتی‌ها دارد، اظهار داشت: بله، در این هفته زیاد کار کردیم. خوشبختانه بیرانوندی داریم که در گرفتن پنالتی مهارت خاصی دارد. امیدوارم کار به پنالتی نکشد و بتوانیم زودتر نتیجه را برای خودمان ثبت کنیم تا بازی به اما و اگر کشیده نشود. بازی سختی است اما هدفمان این است که در جریان بازی برنده شویم.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم پرسپولیس، گفت: تنها مصدوم ما پریرا است و بقیه بازیکنان سالم هستند.

گل‌محمدی در مورد تغییر پست‌های وحید امیری، عنوان کرد: ترکیب بر اساس نیاز تیم چیده می‌شود. جاهایی هافبک چپ، دفاع چپ، پشت مهاجم و مهاجم بازی کرد. او بازیکنی است که در فوتبال ایران تکرار نمی‌شود. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. تمرکز زیادی در مسابقات دارد و می‌تواند الگوی مناسبی برای جوان‌ها باشد. دوست ندارم فوتبالش تمام شود. دوست دارم وحید امیری 20-10 سال دیگر هم در این فوتبال باشد. شخصیت منحصر به فرد و مثبتی دارد. کمک زیادی به تیم کرده است. بازیکنان را متحد کرده و از نظر فنی هم خیلی تاثیر گذار بوده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت عیسی آل کثیر گفت: او دوران سختی را گذرانده، انگیزه بالایی برای ادامه کار دارد. در بازی‌هاییک ه بوده به تیم کرده است. یک تیم هستیم. مجموعه خیلی خوبی از بازیکنان دور هم جمع شده‌اند و کارهای بزرگی کردند. قابل تقدیر هستند. بازیکنانی هستند که در شرایط سخت تصمیمات خیلی خوب گرفتند. با توجه به مشکلاتی که داشتند هیچ وقت درمورد آن‌ها صحبت نکردند. فقط جنگیدند و مبارزه کردند. به وجود تک تک آن‌ها واقعا افتخار می‌کنیم و برای‌شان آرزوی موفقیت داریم.

وی در مورد اینکه در صورت پیروزی در بازی فردا افتخارات برانکو را تکرار کرده است، اظهار داشت: همه می‌دانیم زمان برانکو با مشکلاتی که وجود داشت چقدر خوب تیم را جمع کرد. افتخارات زیادی برای باشگاه به دست آورد. توانست الگوی مناسبی برای مربیان جوان‌تر باشد. خیلی چیزها از او یاد گرفتم. از رفتار، شخصیت و مسائل فنی‌اش، بدون شک پایه گذار موفقیت‌های زیادی بود. مربیانی دیگر مانند علی پروین که دوران بی پولی با او شروع شده هم دوران خیلی سختی را گذراندند تا تیم به اینجا رسیده است. مربیانی داشتیم که افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کردند. همه قابل احترام هستند. برانکو هم جزو آن‌هاست و زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده، به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم و امیدواریم ادامه دهنده راه‌شان باشیم.

گل محمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود فصل آینده در تیم دیگری به کارش ادامه می‌دهد، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم الان واقعا صحبت در مورد این مسائل که بخواهیم ذهن‌ها را درگیر کنیم، مناسب باشد. یکسال دیگر قرارداد دارم. بعد از بازی هم در مورد چگونگی ادامه کار با مسئولان نشست خواهیم داشت. قطعا بهترین تصمیم برای پرسپولیس گرفته می‌شود.

وی در مورد ظرفیت محدود تماشاگران در بازی فردا، گفت: ان‌شاالله همه بتوانند بازی را ببینند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154991
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مرادسلمانی

-1

2

11 ماه پیش

آقاهدایتی عزیزانشاءالله زیرآسمان هرکشوری هستی خداوندنگه دارشمابهترین خوشی هاروبرایت ازخداوندمنان خواهانم..روز وروزگارت خوش بادبرادر


احمد نوری اسرمی

-1

1

11 ماه پیش

خوش بگذره آقای هدایتی


رسول کیانی

-1

1

11 ماه پیش

بامیدپیروزی خداقوت آقایحیی باعشق


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

1

11 ماه پیش

جناب هدایتی ، سفر بی خطر ، انشالا با خاطری آسوده برین و برگردین و شیرینی سفر شما ، برد تیم محبوبمون پرسپولیس کبیر باشه . 🙏🌹


سیدمحمودطباطبایی

0

3

11 ماه پیش

باکسب جام حذفی کار رو تمام کن 🌹 یحیی امپراطور 🌹


سیدعلی اکبرمومنی

0

3

11 ماه پیش

یحیی فقط قائدی راببندد کاراستقلال تمامه اوناهرتوپی میگیرن میخوان در سریعترین زمان برسونندبه قائدی دانیال بایدحواسش خیلی جمع باشد.به امیدپیروزی پرسپولیس وبردن جامی دیگر.دوم اینکه ازدقیقه ۷۰ وقتی تیم افت میکندچرا تعویض نمیکندیادیر تعویض میکند


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

3

11 ماه پیش

انشالله با این برد ۲تا جام بالای سر میبریم...هم حذفی هم سوپر جام.... انشالله کاپیتان امید ۳ تا جام بالای سر میبره به کوری چشم کیسه صفت های بزدل


ali mehri

-4

3

11 ماه پیش

اقا لطفا متنها را کوتاه بنویسین دمتون گرم بعضیهاشون از صحبت یحیی بیشتره اقای هدایتی که ماشالا عادت ندارن کوتاه بنویسن همه صحبتهاشم مثل همه


قرمزته

0

4

11 ماه پیش

توکل به خدا
انشاالله می‌بریم.

باری دربی همیشه شرایطش فرق میکرده با هر باری ای .
این بازی چه دوستانه باشه ، چه فینال باشه چه باری لیگ باشه که تاثیری تو جدول نداره
باز شرایط خاص خودش رو داره .
و تیمی که از شرایط روحی و روانی وضعیت بهتری داشته باشه
بدون شک شانس بیشتری برای برد خواهد داشت .
خدا رو بی نهایت شکر
شرایط روحی و روانی پرسپولیس از استقلال خیلی خیلی بهتره .
هم قهرمان لیگ شدیم هم تقریبا یکماه گذشته استقلال رو بردیم
و بازیکنان ما با فشار روانی کمتری پا به زمین میزارند. چون ميدونند اگر هم خدایی نکرده زبونم لال برنده از زمین بیرون نیان بیرون
باز هم قهرمانی لیگ رو بدست آوردند و استقلال رو به تازگی شکست دادند .

ولی استقلال
شرایطش با پرسپولیس فرق میکنه .
هم امسال لیگ رو از دست داده
هم دربی رو باخته
و فشار روشون هست که حتما این بازی رو ببرند
و استرس نباختن دارند
که اگه ببازند
که انشاالله هم میبازند
عملا امسال هیچ دستاوردی نداشتند .

همین مساله مهم
باعث میشه برگ برنده دربی این دربی
از آن ما باشه


شاپور روزبه

0

4

11 ماه پیش

اگه برنامه ریزی نکرده باشن که ای جام رو بدن به کیسه کشا و بزارن داور کار خودشو بکنه من مطمئنم ما این بازی رو با اقتدار می‌بریم به امید قهرمانی حذفی عشق من پرسپولیس ❤️❤️❤️


سجادسهرابی

0

4

11 ماه پیش

اخ حسین جان نیستی روز دربی😒باور میکنی تا شنیدم که نیستی تح دلم خالی شد اما امیدوارم این حس بد رو بازی تاثیر نداشته باشه انشاالله تو هواپیما جشن بگیری ماهم این پایین.. به هوش یحیی اعتماد داریم اما به کارای بیرون زمین نه بازی فردا بازی با تیم کیسه نیست بازی با نیمه ای از تهران با دولته با فدراسیونن من میدونم برا صب همه شمشیر از رو بستن بازم میتونم بگم خدایا توهم فردا عشقپولیسی باش اانشاالله.. دعا کنید و حمایت.. حسین جان سفر به سلامت.. ❤


yaser

0

3

11 ماه پیش

درود به تمام شیرمردان پرسپولیس غیور و بزرگ .یحیی گل محمدی عشقی


زلزله سرخ آسیا

0

2

11 ماه پیش

انشااله به امید خدا و همت بچه ها و تدابیر صحیح کادر فنی میبریم خوبم میبریم


مهدی کاشانیان

-1

1

11 ماه پیش

حاج حسین هدایتی اگرحواست 6دانگ به پرسپولیس نباشه بچه هاروحیه خودراممکنه ازدست بدهند.خواهشاحمایت پاداش قهرمانی وبردرارهانکن این بازی برای ماحکم فینال اسیاروداره.انشالله درسفربه هلندموفق باشی.امابیشتربه فکرباشگاه وبازیکنان باش چون اگرپرسپولیس رارهاکنی ممکنه بازیکنان روحیشونودربازی دربی ازدست بدهند.حدااقل ازراه دوربه فکربازیکنان واعضای کادرباش یک قدم مانده تاتاریخسازی بزرک.اشتباه نکن من قهرمانی پرسپولیس روازشمامیخواهم.


حسن غلامی

0

1

11 ماه پیش

همه ما می‌دانیم که تیم پرسپولیس ازنظر تکنیک وتاکتیک سرآمدهمه تیمهاست ازنظر اخلاق بااخلاقترین وخلاصه ازنظر فنی بهترین تیمهاست0ومطمئن باشید فردا اگراتفاق خاصی نیفتد شکست بدی به تیم استقلال وارد می کنند وحرف اول وآخر این است که پرسپولیس عشق اول وآخر ماست وهرنتیجه ای بدست بیاید ماعاشقانه این تیم رادوست خواهیم داشت وهمه کاروان پرسپولیس را دوست داریم


آرین

-1

2

11 ماه پیش

سلام و درود بر داداش گلم حسین ( هدایتی).... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش اول اینکه سالم و سلامت بری و برگردی و دوم اینکه بهت خیلی خوش بگذره.... ولی اینو بدون که دلمون خیلی برات تنگ میشه چون واقعا باعث آرامش همه هوادارا هستی دمت گرم داداش گلم.... امیدوارم برنده بازی فینال ارتش سرخ باشه تا داداش گلم توی هلند جشن شادی برپا کنه.... به امید بازگشت دوباره سالار♥♥♥ یا حق 🌹🌹🌹


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

11 ماه پیش

انشالا بازی فردا رو میبریم ، با تدابیری که مطمئنا" یحیی اندیشیده و بر اساس اون ترکیب را میچینه بازی رو میبریم ، فقط تمرکز بالا و آرامش بچه ها میتونه استقلال تشنه پیروزی و احساسی رو کنترل کنه و ضربه کاری رو به اونا بزنه . بال های چپ و راست ما با نفوذ از جناحین نبض بازی رو بدستشون میگیرن و با پاسهای بلند و تودر مهاجمای مارو صاحب موقعیت میکنن ، از شوتزنی هم نباید غافل باشن ، خصوصا" ترابی ، صادقی ، سرلک کافیه گل اول رو بزنیم . یحیی جان : آخرین ضربه رو محکمتر بزن ❤👏🙏🌹❤🙏👏🌹


جوادشیخی

0

1

11 ماه پیش

اقایحیی این بازی خداوکیلی حنانوف وسیامک نعمتی رابزار خواهشا


سوپر من

0

2

11 ماه پیش

آقا یحیی توخل ایرانی انشالله فردا قهرمانی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

11 ماه پیش

سرت سلامت شاه یحیی امپراطور زنده باد 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼❤❤❤❤❤❤❤❤🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗👑👑👑👑👑👑👑


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

3

11 ماه پیش

خیلی ممنون از لطفتون آقای هدایتی شما همیشه لطف دارین خیلی ممنون که به یادمون هستین ان شاءالله که سفر خوشی داشته باشین 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


برای پرسپولیس

0

3

11 ماه پیش

خواهشاً فقط الان هواداران دعا کنند❤️علاوه بر تلاش و حمایت هواداران، باید دعا کنیم تا خدا هم کمکمون بکنه که فردا راحت بتونیم برنده بشیم❤️دعای طرفداران پرسپولیس برای قهرمانی لیگ گرفت، الان اگه دعا کنیم که خدا فردا پشت تیممون باشه، راحت قهرمانیم. امشب همگی دعا کنید❤️❤️ان شاءاللّٰه فردا قهرمانیم. از الان دارم از استرس می میرم. خدا ان شاءاللّٰه پشت پر‌سپولیس باشه و کمکمون کنه. نمی دونم بازیِ فردا رو بتونم ببینم یا نه. استرس شدیدی دارم


قلمراد دوم

0

2

11 ماه پیش

این دربی با بقیه دربیها فرق میکنه این دربی یه مشت محکمه که باید بخوره به فک آبکی پایتخت تا برق سه فاز از کله همشون بپره و بفهمن کت تن کیه و یاد بگیرن سال بعد که پرسپولیس بزرگ قهرمان شد به سرورشون ادای احترام کنن و اینقدر لوس بازی و کولی بازی درنیارن فقط انرژی مثبت جام حذفی ما ماست


اميری زاده

0

1

11 ماه پیش

در مقابل بازیکنان تیم پرسپولیس هیچی نیستند ما هواداران پرسپولیس جام حذفی می خواهیم هرچه زیاد تلاش کنید نتیجه آبرومندانه گرفته خواهد شد


سرخدل عاشق

0

2

11 ماه پیش

درود بر ارتش سرخ عاشق...آقا من از بازی قبل خیلی میترسیدم بیشتر از جو الکی که هواداران رقیب درست کرده بودن و همچنین پرس و دوندگی خوبی که انجام میدن ولی بازی قبل ثابت شد که تجربه و کیفیت ستاره های ما فاصله چشم گیری با اونا داره تیم ما بلوغ ذهنی و تاکتیکی بالایی داره ولی نکته ضعف ما بعضی مواقع شل گرفتن و راحت موقعیت دادن و همچنین عدم شجاعت بالا تو حمله کردنه ما پتانسیل بالایی داریم در حد اون چهارتایی کردن سپاهان و پیچیدن طومار تراکتور تو یه نیمه ولی دربی حساسیت و شرایط خاص خودشو داره و اون ریسک کردنه مرز لبه های تیغ بودنه برانکو یکی رو ریسک کرد چهار تا زد یکی دیگه رو با پتانسیل بالاتر به تیم منصوریان باخت ولی مهم نتیجه گرفتن و مهار کردن رقیبه با سختگیری تو دفاع و شجاعت تو حمله بریم ان شالله برا قهرمانی....


مجید پرسپولیسی

0

1

11 ماه پیش

این آقای هدایتی کیه همان هدایتیه بزرکه


جوادشیخی

0

7

11 ماه پیش

اولایه دعای خیربرای اقای هدایتی عزیزکه درمسافرت هستن انشاله


سید ابراهیم غفاری نیا

0

9

11 ماه پیش

آخ آخ که ۳۰ساعت دیگه نتیجه دربی مشخص میشه و قلبم داره تاپ تاپ می‌کنه😥


قلب آ تشین

0

6

11 ماه پیش

درود بر آقای گل محمدی عزیز توبهترین هستی.به امید پیروزی


دانیال روح بخش

0

7

11 ماه پیش

درست می گن کار پرسپولیس تمام نشده و هیچ وقت نمی شه


جوادسواری

0

7

11 ماه پیش

انشاالله‌ همه بازیکنا هم قسم برای برد‌دست خدا‌همراهتون


ایزدصالحی

0

6

11 ماه پیش

سلام اآقای هدایتی ان شاءالله ک میبریم حالا ب هر دلیلی ک نشد فدای سر بچه ها اونا خودشون و ب ما ثابت کردن ناراحت میشیم تا ی هفته بعدش عادی میشه ترس من از باخت پرسپولیس اینه ک اگه خدایی نکرده ببازیم این داداش کیسه کش من تا عمر دارم رو مخ آدم رژه میره من اینو دوس ندارم ما پرسپولیسیا همون لحظه ک بازی تموم شد دیگه دنبال کری خوندن نمیریم بازیه دیگه بردو باخت داره ولی هوادارای استقلال اینو نمیدونند ان شاءالله ب یاری خدا ما میبریم ب شرط اینه ک تو لاک دفاعی نریم ...ان شاءالله سفر خوب و خوشی داشته باشین


آرش شماره 7

0

4

11 ماه پیش

با سلام خدمت هوادارهای عزیز ارتش سرخ
با آرزوی موفقیت برای تیم محبوبم انشاالله قهرمانیم به امید خدا منم با حرفهای دوست خوبم داش حسین موافقم و ممکنه این تغییر تاکتیک برای گیج کردن ساپینتوی شل مغز اتفاق بیفته هر کدام از بزرگواران رفتید ورزشگاه یه یادی کنید از این داداش جایگاه سی وششی آپاچی تون متاسفانه من مشغله کاری زیاد دارم فعلا نمیتونم برم به امید دیدار
داش حسین قرار ملاقات یادت نره سلطان


الماس پرسپولیس

0

7

11 ماه پیش

ماشاالله به این سرمربی


حسین سانبلی

0

6

11 ماه پیش

عشقی آقا یحیی ان شاءالله باتدبیر شما وهمت وجنگندگی شیرمردان باغیرتمان جام قهرمانی مال ماست 😍❤️


حسین هدایتی

-4

10

11 ماه پیش

سلام خدمت همه طرفداران مشتی و متعصب ابرقدرت فوتبال ایران پرسپولیس بزرگ
این دربی رو میبریم خیلی راحت تر از اون چیزی که فکرش رو میکنید انشاءالله الرحمان
تا میتونید روز بازی برای قهرمانی پرسپولیس عزیز با هر اعتقادی دعا کنید و انرژی‌های مثبت خودتون رو برای بازیکنهای پرسپولیس بزرگ بفرستید به خصوص عزیزانی که در منزل هستند بدونند که دعاهای خیرشون روی برد پرسپولیس خیلی تاثیر گذار هستش
اقا یحیی حسابی ساپینتو و استقلال رو انالیز کرده و بازیکنها کاملا توجیه هستند فقط میمونه همت و هوش بازیکنهای با غیرتمون که مطمئنم با همه توان شکست سختی رو به استقلال تحمیل میکنند.
اگر دیدین یحیی با دو هافبک دفاعی بازی رو شروع کرد به دلتون بد راه ندین و تازه خوشحال هم باشید چون میریم برای برد بالای دو گل انشاءالله اما اگه با یه هافبک دفاعی بازی کردیم منتظر دو تا ۲۰ دقیقه طوفانی اول و آخر بازی باشید این چهل دقیقه برای شکست دادن استقلال کافی هستش اما همینجا به همتون قول میدم اگه با دوتا هافبک دفاعی بازی رو شروع کنیم بالای دو گل میزنیم و اگه با یه هافبک دفاعی بازی رو شروع کنیم با اختلاف دو گل برنده و قهرمان جام حذفی ایران هستیم انشاءالله الرحمان دقت کنید تاکید من در شروع بازی هستش با دو یا یک هافبک،که در هر دو حالت بازم یحیی تغییر تاکتیک میده در ادامه بازی.
در انتهای بازی غرق در خوشحالی باشید و لذت ببرید اما به هیچ وجه دل طرفداران استقلال رو نشکنید ما از این جام‌ها زیاد دیدیم کلاس هواداری خودتون رو حفظ کنید
این بازی رو استادیوم نیستم یعنی ایران نیستم که بتونم برم استادیوم،دقیقا تایم مسابقه توی هواپیما هستم دارم میرم هلند پیش یکی از بستگان،ساعت مسابقه دقیقا توی پرواز هستم🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺قلبم پیش پرسپولیسه به یاد همتون هستم یعنی هر جای دنیا که باشم به یاد همه کاربرهای با غیرت و متعصب برنامه ارتش سرخ هستم به خصوص برای پرسپولیس،عشق فقط پرسپولیس،زی زی،سرخدل عاشق،ارین،خانم موسوی،دختر پرسپولیس،سجاد سهرابی،اقای شیخ الاسلامی،احمد نوری اسرمی،اقای تاجدینی اقای رمضانپور،جمعه زاده،مراد سلمانی،مسلم علیپور،کامبیز کشاورز،ام اس ای ،جواد شیخی،سامی جعفری،مهدی ادیب،نیما زکی پور،علی یاسمی و همه کاربرهای عزیزی که خیلی خیلی برام مهم هستید و هر جای دنیا که باشم دوستتون دارم.
از همه دوستانی که استادیوم میرند خواهش میکنم سنگ تموم بزارند
به امید قهرمانی پرسپولیس بزرگ و شادی دل ملت با غیرت ایران
میدونم ممکنه خیلیا نتونن درک کنن اما باور کنید مثل این میمونه که دارم با خانواده خودم برای رفتن به سفر خداحافظی میکنم واقعا این چند وقت که نیستم هر لحظه بیادتونم و دلم براتون تنگه،امروز و فردا خیلی درگیرم اما در اولین فرصت به محض اینکه بتونم پیام میزارم
یک دربی،یک برد،دو جام قهرمانی+یک جام لیگ برتر=انتقام بزرگ
ماشاءالله پرسپولیس ماشاءالله یحیی گلمحمدی


فرهاد
(در پاسخ حسین هدایتی)

-1

1

11 ماه پیش

سلام حسین آقای هدایتی عزیز، ان شاءا... سفر بی خطر و خوش بگذره ان شاءا... هر کجای دنیا باشی قهرمانی پرسپولیس کبیر، در مورد جایگاه 34 جواب دادم اینجا که شاید اون یکی پست رو نگاه نکنین، توی عمر 46 ساله م فقط یه بار رفتم استادیوم اونم برمیگرده به آبان 79 که المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور بود و بازیهامون توی زمین شماره 5 آزادی بود و اتفاقا داور بازی نیمه نهایی مون با مشهد حسین عسگری بود، اون موقع پرسپولیس بازی آسیایی داشت با العین امارات که با دو گل برد یکی شو پایان رافت زد اون یکی رو یادم نمیاد، با هم تیمی هامون قرار گذاشتیم بریم بازی رو ببینیم اونا قصدشون این بود که برن طبقه دو هم بازی رو ببینن هم عکس یادگاری بگیرن من روز قبل که رفته بودیم تمرین العین طبقه دو سرم گیج رفت گفتم که باهاتون نمیام اونجا، یه هم دانشگاهی داشتم بچه تهران علی رحمانی بهش می گفتن یادم نیست کدوم محله تهران بود ولی یه پرسپولیسی تیر بود و دو نفری از پس یه خوابگاه برمیومدیم تو کری خوندن، شماره منزل شونو داده بود زنگ زدم بهش گفت فردا بیا جایگاه 34 می بینمت حالا بماند که اشتباهی از سمت کیسه ها رفته بودم که با کلی مکافات رسیدم جایگاه34 حالا خودت تصور بکنی متوجه میشی و خنده ت میگیره چه مسیری رو طی کردم، پیراهن پرسپولیس تنم با طرح آیوا اون موقع روشم گرمکن دانشگاه، هرکی از کنارم رد میشد می گفت پرسپولیس سوراخه، با خودم گفتم خدایا اینا چرا اینجوری میگن شست م خبردار شد که چه اشتباهی کردم زیپ گرمکن رو کشیدم با سرعت تمام خودمو رسوندم جایگاه علی رحمانی رو پیدا کردم و تعریف کردم از خنده مرده بود، بازی شروع شد داود فنایی بود رهبری فرد یونس باهنر حلالی رضا مالدینی رافت و بقیه که یادم نمونده متاسفانه، ولی هیچی از بازی نفهمیدم اصلا نمیشه بازی نکرد توی این سه جایگاه، یک لحظه آروم و قرار نداشتن بزن بکوب تشویق سروصدا نارنجک اصلا یه وضعی بود چوبین رو همونجا دیدم علی رحمانی معرفی کرد بچه محلشون بود فکر می کنم اون موقع یادمه دمش گرم ساندویچ م آورد واسه مون، بخاطر همین پرسیدم حسین آقا


فرهاد
(در پاسخ فرهاد)

0

0

11 ماه پیش

اصلا نمیشه بازی رو نگاه کرد


فرهاد
(در پاسخ فرهاد)

0

0

11 ماه پیش

اصلا نمیشه بازی رو نگاه کرد


فرهاد
(در پاسخ فرهاد)

0

0

11 ماه پیش

اصلا نمیشه بازی رو نگاه کرد


امیر علی

-9

2

11 ماه پیش

هههههه


رضا کمالی

0

11

11 ماه پیش

دمت گرم سرمربی پرسپولیسی


آرش محمدی

0

11

11 ماه پیش

درود بر امپراطورمون واقعا از مصاحبه ای که کردی به خودمون میبالیم که چنین کسی سکاندار ارتشمونه


آرین

0

7

11 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس.... درود بر امپراطور پرسپولیس یحیی گلمحمدی عزیز.... یحیی جان بازی فردا یه بازی حیثیتی پس ازت خواهش میکنم تمام توانتونو بزارید تا بزرگترین شادی رو به هوادارا بدید دمتون گرم درود به همتون.... این برد در دربی با بقیه بردها فرق میکنه چون توش جام هست و مخصوصا برای ما که دوتا جام توش هست و این یعنی دنیای شادی و بزرگی.... خدایا خودت تیم مظلوم پرسپولیس رو کمک کن تا این بازی رو ببره و به قهرمانی برسه و خدایا خودت دشمنان پرسپولیس رو روسیا کن ♥♥ درود بر شیر پسران پرسپولیس.... درود بریحیی و کادر فنی.... درود بر درویش و هیئت مدیره ♥♥ درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس.... همه با هم پیش به سوی نابود کردن کیسه کشا و کسب سه گانه..... یک فینال + یک برد = کسب سه گانه.... اتنقام سخت از کیسه کشا و سگپایان خوک صفت و نجس♥♥♥♥


علی فیاض

0

5

11 ماه پیش

مرحبا یحیی، با تمرکز و حرفه ای جواب دادی، تمرکزتو رو ترکیب و نقاط ضعف و قوت استقلال بیشتر کن، انشالله که فردا روز پرسپولیس هست


علی سجادی نیا

0

6

11 ماه پیش

شک ندارم مثل همیشه برنده هستیم عشقپولیس همیشه قهرمانمون ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


zizi

-1

4

11 ماه پیش

آقای هدایتی ان شاءالله بسلامتی برین وبرگردین ،ماهم بیادتونیم تابیایدان شاءالله وبازپیام بزارید،،،خدانگهدارتون علی یارتون


احمد نوری اسرمی

0

7

11 ماه پیش

با آرزوی موفقیت برای یحیی و شاگردان باوفایش


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

6

11 ماه پیش

دورت بگردم امپراطور ❤️🏆


zizi

-1

7

11 ماه پیش

آقا یحیی بازم میگم بحث آبروهست، امپراطور بازیوباقدرت ببر،،آقایحیی به بازیکنامون بگو فقط وفقط برای برد به زمین برن ،،به آقاسیدبگیدباز تورختکن قبل بازی به بازیکنابگه بایدخیلی بجنگن،خیلی بایدبجنگن نگاه ۵۰میلیون هوادار به ساق پاهاشونه نمیخوام احساساتی بشیدولی هرچقدتوان داریدبرای این بازی بزارید❤


میرسالاری

0

6

11 ماه پیش

یحیی امپراتور


برای پرسپولیس

0

4

11 ماه پیش

ماشاالله


جعفر باقری

0

5

11 ماه پیش

باسلام انشاالله برد و قهرمانی در بازی آخر پایانی خوش بر یک سال زحمت وتلاش همه‌ی اعضای تیم قدرتمند پرسپولیس باشد پیشاپیش از تلاش همه‌ی دوستان تشکر و قدردانی می کنیم 🙏با آرزوی بهترینها❤️❤️❤️❤️❤️❤️


ابوالفضل شریفی

0

5

11 ماه پیش

اقا یحیی لطفا اگه نیمه اول یک گل زدیم نرو بازی دفاعی و مالکانه استقلال با اون پرس از جلو سریع توپو میگیره وانقدر فشار میاره تا به گل برسه


مهدی کاشانیان

0

3

11 ماه پیش

انشالله سربلندبیای بیرون باجام قهرمانی.خاطره24سال پیش علی پروین راتکرارکنی.24عددخوبیه به یادهادی نوروزی بعد24سال دوباره جشن قهرمانی دربی راخواهیم گرفت.فقط حاج حسین هدایتی حمایت سخت وپاداش سنگین بردبرای بازیکنان وکادرفنی پرسپولیس یادت نره.این بازی اندازه فینال اسیاقهرمانیش می ارزه.حواست 6دانگ به پرسپولیس باشه تابه لطف خداقهرمان بشیم.یاعلی خداپشت وپناهت.


علی اصغر

0

4

11 ماه پیش

مردمی پر هوادار بی نظیر با شخصیت برای قهرمانی ❤️❤️❤️


خان پرسپولیسی

0

8

11 ماه پیش

من به عنوان یک هوادار پرسپولیس آرزوی موفقیت و سلامتی برای امپراتور یحیی وبازیکنان غیور پرسپولیس 🌹 دارم انشاالله قهرمانی آسیا 💖🌺💖💞💖🌺💖💞🌺💝💯🚩


آبو

0

4

11 ماه پیش

انشالله خداوند خودش بهتون کمک کنه


فرزاد زارعی

0

7

11 ماه پیش

متانت و نجابت از حرفای یحیی پیداس ، پر از ادب و شعور . بر خلاف بعضی از مربیا


مرادسلمانی

0

5

11 ماه پیش

آقایحیی عزیزتااینجاباخواست خداوائمه اطهاروزحمت همه شمایی خط به آخرخط رسیدیم.انشاءالله این یی خط هم باجام زرین قهرمانی تکمیل بشی.برای بردیی اراده قوی میخوادکه خداهمراه شماستپس قدم آخرمحکم برداریدبدون دلهره واسترس


امیر سروری

0

8

11 ماه پیش

یحیی جان یادش بخیر تکل زدی و اخراج شدی جلو پرتغال و همراه بازوبند کاپیتانی از چمن خارج شدی و بقیه دقایق اون بازی تیم ایران کاپیتان نداشت - - ی کاری کن این دفعه این مردک پرتغالی از کنار زمین اخراج بشه و کیسه کشا بدون لیدر بشن - جوری تیمت بازی کنه که ساپینتو کارت زرد بگیره بعدشم قرمز و اخراج بشه- اگر مردک پرتغالی اخراج بشه حتی تا 4 گل هم پرسپولیس میزنه به کیسه - من به بازی فردا خوش بینم حتما پیروز میدان خواهیم شد با اختلاف 2 گل 💖💖یحیی کارت درسته طرف💘این قلب هم واسه عشقم یحیی💞


علیرضا آزاد

-2

2

11 ماه پیش

بهترین مربی با با اخلاق ای کاش هممون جون بدین پای امام زمان


فرشاد شیخ الاسلامی

0

9

11 ماه پیش

اشتهای پرسپولیس برای جاااااام حذفی هیچوقت کم نمیشه ، خصوصا" اینکه فینال حذفی بازی با استقلال و یک دربی دیگه باشه ، ماشالا به فرهنگ یحیی ، هیچوقت کوتاه نمیاد ، منتظر یه بازی درخشان از تیم ارتش سرخ کبیر هستیم 👏👏👏❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹


علی یاغی

-1

7

11 ماه پیش

آقای گل محمدی شیرمادرت یادانیال توترکیب نذار یا اگه هم گذاشتی دیدی داره خراب میکنه شرافتا تعویضش کن بازی باهوادار نصفه جون شدیم

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال