ارتش سرخ دات کام

اخبار

گل‌محمدی: یک اخراج بچگانه کار دستما ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 88 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

گل‌محمدی: یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم

ارتش سرخ دات کام :
گل‌محمدی: یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود و یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم.
یحیی گل محمدی بعد از شکست 2 بر صفر مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: بازی تحت تاثیر اتفاقات خیلی بد برای ما بود. اولش مصدومیت مهدی ترابی بود و بعد هم اخراج سرلک و بعد از آن هم گل اولی که خوردیم که یک گل به خودی بود که می توانست صحنه گل نباشد.

*یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم
وی افزود: با تیم باکیفیتی بازی داشتیم اما اگر حداقل یکی از این اتفاقات نمی‌افتاد و مخصوصا اینکه اگر 10 نفره نمی‌شدیم، چنین نتیجه‌ای به دست نمی‌آمد. نیمه دوم بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خوب شروع کردیم، اما یک اخراج بچگانه کار دستمان داد و بازنده شدیم. به تیم خوب النصر تبریک می‌گویم. چنین بازی‌های بزرگی باعث می‌شود که نقاط ضعف‌مان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر پیدا کنیم و بتوانیم برای بازی‌های بعد قوی‌تر شویم. گفتم؛ اگر این اتفاقات رخ نمی‌داد، این نتیجه به دست نمی‌آمد.

*باید ریکاوری ذهنی خوبی داشته باشیم
گل محمدی تأکید کرد: زمین بازی هم آنقدر خراب بود که هر دو تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحت تأثیر خودش قرار داده بود و آن کیفیتی که بازی باید داشته باشد، نداشت. وقتی دو تیم فنی مقابل هم قرار می‌گیرند، انتظار اینکه بازی قشنگ‌تری از دو تیم ببینیم در این زمین برآورده نشد. متأسفانه نتیجه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نهایت واگذار کردیم ولی آنچه مهم است این است که بتوانیم هم ریکاوری ذهنی خوب داشته باشیم و هم ریکاوری بدنی و خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازی بعد آماده کنیم.

*تمام ذهن‌مان برای خنثی کردن رونالدو نبود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌آمد شما در نیمه اول به دنبال کنترل میدان هستید تا در نیمه دوم برنامه خود را پیدا کنید و آیا اخراج سرلک به خاطر هیجان بازی بود یا اینکه می‌خواستید رونالدو را مهار کنید، اظهار داشت: رونالدو یکی از بازیکنان خوب‌شان بود و بازیکنان خوب و تاثیرگذار دیگری هم داشتند و در فاز حمله بازیکنان خطرناکی داشتند. اما این گونه نبود که تمام ذهن‌مان برای خنثی کردن رونالدو باشد. بازیکنانی داشتند که هر لحظه خطرناک بودند.
وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید این نتیجه به خاطر وضعیتی بود که باشگاه پرسپولیس قبل از بازی رقم زده بود و همه چیز تحت تاثیر حضور رونالدو قرار داشت، گفت: در مصاحبه قبلی هم گفتم رونالدو یک بازیکن افسانه‌ای و از نوادر فوتبال است.

*برای برد به زمین رفته بودیم که این اتفاق افتاد
گل محمدی تاکید کرد: هافبک‌های کناری و گوش‌های این تیم و هافبک وسط‌شان بازیکنان واقعا با کیفیتی هستند و هر لحظه خطرناک بودند. اینکه بازی در نیمه اول صفر بر صفر شد نتیجه خوبی بود. بازی سنگینی برای بازیکنان بود، اما نیمه دوم را خوب شروع کردیم. صحبتی هم در رختکن بین خودمان شده بود، فقط می‌خواستیم برنده بازی شویم. برای برد رفته بودیم که این اتفاق متاسفانه افتاد و کار را خیلی سخت کرد و نتوانستیم نتیجه‌ای که می‌خواستیم به دست بیاوریم.

*در مورد استقبال از رونالدو، باید مثبت فکر کنیم
وی در مورد اینکه اتفاقات قبل از بازی و اینکه همه چیز معطوف به رونالدو شده بود و شما و بازیکنان‌تان تنها ماندید، گفت: شکی نیست که رونالدو بازیکن بزرگی است، استقبالی هم که از رونالدو شد نشان‌دهنده عشق و علاقه جوانان ایرانی نسبت به فوتبال و خصوصا شخص رونالدو است. نمی‌خواهم در مورد استقبالی که شد زیاد منفی فکر کنم. اگر روی قسمت دیگر قضیه را نگاه کنیم که جوانان ما انگیزه بیشتری پیدا کنند و یا اینکه به فوتبال علاقه‌مند شوند، و استعدادهای‌شان کشف شود، به نظرم اتفاق خوبی است و باید از حضور رونالدو در کشورمان و شهرمان به شکلی استفاده کنیم و به شکلی به آن نگاه کنیم که نگاه مثبت باشد. جوانان ما لایق امکانات خیلی بهتری هستند و فوتبال ما سزاوار بهترین‌هاست. بازیکنان و فوتبال ما سزاوار این هستند که امکانات بهتری داشته باشند.

*این بازی های بزرگ تلنگری به مسئولان تصمیم گیر در فوتبال است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این ورزشگاه یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران بود، اما امروز به چه روزی افتاده است. این گونه بازی‌های بزرگ نقاط ضعف‌مان را نشان می‌دهد شاید تلنگری به مسئولان باشد. تلنگری که به مسئولان تصمیم‌گیر در مورد فوتبال ما هستند و امیدوارم به خودشان بیایند و بدانند که چقدر ما در بخش سخت‌افزاری ضعیف هستیم. در بحث ساختار فوتبال کشورمان مشکلات زیادی داریم و امیدوارم این مشکلات برطرف شود. البته صحبتی که جناب آقای وزیر داشتند در مورد ساخت ورزشگاه جدید، صحبت و حرفش هم می‌تواند یک شروع خوب باشد که بتوانیم آبروداری کنیم از فوتبال و کشورمان. امیدوارم صحبت‌هایی که کردند عملی شود. امیدوارم اراده‌ای باشد برای اینکه ورزشگاهی آبرومند برای مردم و فوتبال خوب داشته باشیم.

*النصر یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در آسیا است
گل محمدی در مورد اینکه چرا پرسپولیس در نیمه اول خوب نبود و فقط چهل و چند پاس بهم دادند، گفت: ما مقابل یک تیم معمولی بازی نداشتیم. النصر یکی از اصلی‌ترین مدعیان فوتبال در آسیاست. فوق ستاره‌های خیلی خوبی دارد و انتظاری که ما با این شرایط و امکاناتی که داریم این است که بیاییم مقابل این تیم‌ها خودمان را برنده ببینیم، هر چند که بازی در خانه خودمان بود، انتظار زیاد درستی نیست. اتفاقاتی افتاد که کار را سخت کرد. این اتفاقات اگر برای هر تیمی و اگر تیم حریف می‌افتاد، ما برنده بازی بودیم، ولی مقابل یک تیم باکیفیت و بازیکنان فوق‌العاده بازی کردیم. تیمی که سه روز پیش بازی کرده است. خیلی‌ها فکر می‌کردند این تیم خسته است، در سفر بوده‌اند و ریکاوری خوبی انجام نداده‌اند، اما دیدید بازیکنانی که در بازی قبلی بازی کرده بودند، 90 دقیقه در این بازی هم بازی کردند که نشان‌دهنده کیفیت بالای تیم است و مدعی اصلی قهرمانی است.

*روزی نبود که بتوانیم برنده شویم
وی در مورد اینکه انگار پرسپولیس برای آسیا خوب آماده نشده بود و بعضی از بازیکنان این تیم در حد بازی‌های لیگ آسیا نیستند، اظهار داشت: منظور شما این است که تیم ما آماده این بازی نبود؟ ما با توجه به امکانات و شرایط‌مان و وضعیتی که داریم، سعی کردیم خودمان را آماده این بازی کنیم. نمی‌گویم توانمان همین بود. خیلی دوست داشتم روی یک زمین خوب بازی می‌کردیم و این اتفاقات برایمان نمی‌افتاد که قطعا نتیجه چیز دیگری می‌شد. در هر صورت تصمیماتی که برای فوتبال ما گرفته شده است و محدودیت‌های زیادی ایجاد می‌کند و باشگاه‌هایی که در آسیا هستند و حتی باشگاه‌هایی که در لیگ هستند، این محدودیت‌ها کار را برای مربیان و باشگاه‌ها سخت می‌کند و یکسری مشکلات دیگر هم هست که نمی‌شود کوتاه در موردش صحبت کرد، اما بازیکنان ما تلاش خود را کردند، اما امروز روزی نبود که بتوانیم برنده شویم که به خاطر حوادثی بود که در جریان بازی رخ داد.

* اتفاقی که برای ترابی افتاد، شوک منفی به تیم بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومیت مهدی ترابی و همچنین قرار بوده قبل از بازی به بازیکنان، باشگاه پرداختی داشته باشد، گفت: ترابی یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیم ماست و این اتفاقی که برایش افتاد شوک منفی به تیم بود، آن هم در شروع بازی، در دقیقه 4 و 5. نمی‌دانم مصدومیت‌اش تا چه اندازه است. فکر می‌کنم حداقل یک هفته کار دارد تا دوباره تمریناتش را شروع کند. در مورد مسائل مالی هم اینجا جایی نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم و سعی می‌کنیم که برخی چیزها را عنوان نکنیم. با توجه به شرایط کنفرانس و بازی‌های آسیایی.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156528
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمید موریوزاده

0

0

10 ماه پیش

مدعی اصلی پرسپولیس است نه النصر ...بسه ایقد اینا رو بزرگ نکنین..


بهزاد فتحیون

0

1

10 ماه پیش

سلام دوستان یه نظری بدم ،،،،، چرا پرسپولیس تا فینال آسیا رقت چرا کسی نگفت که گل‌محمدی مربی خوبیه حالا با یه باخت گل‌محمدی شد ترسو و .... ما هوادار این تیم هستیم و خواهیم بود بیایید منطقی فکر کنیم و همیشه به خوب های تیم فکر کنیم و همیشه حمایتشان کنیم تا همیشه موفق باشند و با موفق بودنشان ما هم خوشحال باشیم


منوچهر

-1

2

10 ماه پیش

یحیی مربی بازیهای سخت نیست بدرد نمیخوره خیلی راحت امسال تو آسیا حذف میشه تو لیگ هم نمیتونه کاری کنه از الان به فکر باشید مربی ایرانی بدرد تیم نمیخوره برانکو رو بیارید دوباره


حامد پرسپولیسی

0

2

10 ماه پیش

درود بر آرین واقعا حرف حق و درستی زدی درد و دل منم همینه.


جان فدای پرسپولیس

0

2

10 ماه پیش

یحیی وقتی مربی جیگر داشته باشه دل شیر داشته باشه ترسو ترین و کم سن ترین بازیکنش هم جیگر دار میشه میره تو دل شیر .از وقتی شما مربی شدی ثابت کردی که چقد جیگر داری همش دفاع و برد اقتصادی.نگاه بازی منچستر یونایتد و بایرن مونیخ کن کمی حالت قشنگ شه.بیخودی از زمین و زمان بهونه نگیر .فقط خفه شو چون ما هوادار تورو بزرگ کردیم پس به امید خدا بازیا بعد بزرگی کن وگرنه هستیشناسی


ayub2400

0

2

10 ماه پیش

پرسپولیس ب یحیی باخت به اون صادقی بدرد نخور باخت ب جای صادقی سلمانی رو میزاشت به جای سرلک سروش میزاشت با دوتا مهاجم بازی میکرد عالیشاه و زاهدی اینجوری نمیشد ناموصا ی شوت نزدن تف النصر هیچی نداشت اینا ترسیده بودن


طوفان

-1

1

10 ماه پیش

سرت سلامت امپراتور یحیی چهار ساله با نتایج عالی تو کیف کردیم فوتبال همینه یه روز برده یه روز باخت ولی به آینده امیدواریم با بودن تو


pabloo

0

2

10 ماه پیش

پریرارونگه میداشتیم خیلی بهتراز این زاهدی بدردنخور بود پریرا حداقل از آفساید خوب فرارمیکرد سرزن بود شوت زن بود ولی بازیکنای تیم بهش پاس نمیدادن ک گل بزنه وخرابش میکردن ک عییسی وعبدی بجاش فیکس باشن خداییش چی دیدین از شهاب زادی بازیکن ترسو وبدون فکروخنگ فقط من نمیدونم کی ب این گفته توابروبرداری خوشگل تری فکرش توکل بازی گرفتن پیراهن کریس بود کریسم محلش ندادو گفت سیکتربابا پلشت


قلب آ تشین

0

2

10 ماه پیش

آقای گل محمدی باخت مشکلی نداره.اما بد باختن بده زشته عزاب اوره تو همون اشتباه وکاری که فصل قبل جلوی سپاهان کردی دباره تکرار کردی.مقصر سلک نبود مقصر تو بودی اول اون ارنجت که خیلی مهتادانه بود مگه میشه بازی تو زمین خودمون وبدون یک مهاجم.بعدشم سلک کارشو انجام داد شما باید بین نیمه تعویضش میکردید مشخص بود اخراج میشه.شما چند خصلت بد دارید یکی تا بازی گره میخوره هنگ میکنی دوم خیلی لجبازید دیروز باید سلمانی وسروش وگلسویانی بازی میکردن که اجازه ندادید سروش یک اشتباه تو بازی ذوب آهن کرد شما گذاشتید کنار ویکی دیگه خیلی مسائل مالی تو تیم بزرگش میکنید ورسانه ای.اگر مشکلات استقلال داشتید تا حالا چندین بار اجازه می دادید تمرینو تعطیل کنن یا استعفا می دادید.خلاصه مرد روزهای سخت نیستی مثل برانکو که نه بازیکن داشت وشیش ما هم تیم دریافتی نداشت اما اجازه نمیداد رسانه ای بشه.ای کاش این فصل میرفتی تو خیلی هودارو زجر میدی تا نتیجه بگیری.خلاصه خیلی دوست دارم اما خصوصیات بدی داری


محمد طالبی

0

2

10 ماه پیش

اقای گل محمدی چه اصراری داری که سرلک بازی کن ایشون اوفت کرده چون نره سربازی به درک میره سربازی مگه خونش ازادمای دیگه رنگین تر بعدا بر چه معیاری شما زاهدی خرید ایشان اگه خب بودن هیچ وقت به پرسپولیس نیومد


ابوالفضل شریفی

0

1

10 ماه پیش

واقعا باهات موافقم ( حامد پرسپولیسی ) 👌👌👍


اکبر فرید

0

1

10 ماه پیش

کاملأ درسته


مهدی کمندانی

-2

6

10 ماه پیش

اگه ۱۰ نفره نمیشودیم النصر تا صبح هم به پرسپولیس گل نمیزد


حامد پرسپولیسی

-6

6

10 ماه پیش

کسی که از یحیی حمایت میکنه پرسپولیسی نیست. هزاران بار دیگه هم گفتم قهرمانی های ما از آوردن شخصیت قهرمانی توسط برانکو بود. شما ببنید زمان برانکو چقدر تیم هزینه می‌کرد الان چقدر هزینه میکنه تیم. برانکو چه بازیکنایی پرورش داد یحیی چکار کرد پرورش که نداد بماند ستاره ها رو هم خراب کرد


حامد پرسپولیسی

-1

7

10 ماه پیش

چرت نگو یک بچه 2 ساله میفهمه که سرلک کارت زرد داره باید تعویض بشه تو خر نفهمیدی یا لجبازی من از وقتی سرلک کارت زرد گرفت از همون لحظه منتظر اخراجش بودم. یاسین سلمانی یک بازی برای پرسپولیس بازی کرد گل زد چرا اینقدر لجبازی بازیش ندادی. بعد مقصر زمین هم خودتان هستید بجای این بازیکنای بدرد نخور مثل شهاب زاهدی. بودیمیر..... یک ورزشگاه برای خودتان بسازید نه آتیش بزنید تو پولها. و همه میدونن ورزشگاه آزادی خرابه یک ورزشگاه دیگه معرفی میکردید مثل ورزشگاه امام رضا یا فولاد آرنا یا گلگهر که مشکل چمن حداقل نداشته باشید


حامد پرسپولیسی

-2

7

10 ماه پیش

مقصر اصلی فقط و فقط یحیی است چرا قبول نمیکنید مگر یحیی چند سال پیش سرمربی پرسپولیس بود چکار کرد. مگر میشه بازیکنی بدون تجربه بشه سرمربی والا اینو فقط تو ایران دیدیم. آرتتا بازیکن آرسنال بعد از پایان بازیش رفت 3 سال کنار گواردیولا دستیاری کرد حالا داره تو ارسنال نتیجه میگیره. مربیان ایرانی فقط ادعا دارند و غر میزنند و جیق و دعوا وگرنه مفت نمیارزن والسلام


حامد پرسپولیسی

-1

5

10 ماه پیش

مقصر اصلی فقط و فقط یحیی است چرا قبول نمیکنید مگر یحیی چند سال پیش سرمربی پرسپولیس بود چکار کرد. مگر میشه بازیکنی بدون تجربه بشه سرمربی والا اینو فقط تو ایران دیدیم. آرتتا بازیکن آرسنال بعد از پایان بازیش رفت 3 سال کنار گواردیولا دستیاری کرد حالا داره تو ارسنال نتیجه میگیره. مربیان ایرانی فقط ادعا دارند و غر میزنند و جیق و دعوا وگرنه مفت نمیارزن والسلام


sadra

0

4

10 ماه پیش

بجون‌‌ بچه ام وقتی جوانان پرسپولیس بودم علی دائی اومده بودسرتمرین گفت کاشکی امیدای پرسپولیس بازی می کردی میبردمت بزرگسالان گفتم سال بعدمن امیدای پرسپولیسم قول دادمنوببره تیم بزرگسالان ولی قسمت نشدچون کل کادرمدیریت عوض شدتاهمین امروزم آقای دائی بهم کمک معنوی ومالی میکنه بهم‌گفت علی کریمی دوم‌پرسپولیس تویی باوجودی که باهم مشکل داشتن ازش تعریف کرداهالی ورزش حداقل علی دائی بایدوزیرورزش یارئیس فدراسیون‌ فوتبال میبودچون حقشه نه یه گوهی مثل تاجک بشه رئیس فدراسیون دزداومافیابه شرفم‌قسم‌اگه دائی بودحال وروزپرسپولیس ا


حسین قریشی

0

3

10 ماه پیش

سلام آقای گل محمدی ارنج تیم رابلدنیستی بازیکنی مثل سروش عالیشاه یاسین سلمانی اینا باید فیکس بازی کنن امتهان کن نتیجه میگیری


نوید ناصری

0

3

10 ماه پیش

دوستان و هواداران عزیز ارتش سرخ من بعنوان یه هوادار تیم محبوب پرسپولیس که کاملا سرمربی مردمی تیمم رو قبول دارم به عنوان یه پیشنهاد به یحیای عزیز میگم که سیستم تیم رو تغییر بده و به 3 4 3 تغییر بده تا تیم نتیجه بگیره... چند ساله از زمان برانکو داریم با یه نوع سیستم کار میکنیم و دستمون برای تمام تیمها رو شده و باید یه تغییر اساسی تو روش بازی کردن تیم داده بشه تا تیم نتیجه بگیره... سرمربی محترم تا کی باید با این روش بازی کنیم لطفا یه تغییر تفکری در بازی بدید تا تیم نتیجه بگیره...


جاوید دلاور

0

3

10 ماه پیش

آقای گل محمدی برادر مگر نشنیدی که هر کس باد بکارد .....طوفان درو می کند .،تو چندین خصلت بد داری ۱)مربی بسیار ترسو وبز دل وبی وجودی هستی.۲)فوق العاده پولکی ومادی هستی با بازیکنی قرارداد می بندی که. درصد و پورسانت خودت را بگیری واین موضوع بالاخره مشخص خواهد شد. ۳) تو بازیکن خراب کنی واحمق پرسپولیس راتو به این روز نشاندی یادته اول. فصل به خاطر پیشنهاد سنگین گل گهر چه ادا و اطوار و اصولی در آوردی بیشرف بگذار دهنم بسته باشه


محمد

0

3

10 ماه پیش

یحیی چیزی توتمچه نداری فقط وفقط بازی کندوروبه عقب حتی ترکیب وتعویض بلدنیستی خانه سالمندان بازکردیه بروبابادرحدپیکان وپایین ترهستی


هوادار

0

4

10 ماه پیش

آقای گلمحمدی پنجاه درصدتیم بترسهای توبازنده شدپنجاه درصدهم به عدم اعتمادبنفس بازیکنان یک سئوال شهاب زاهدی درزمین چکاره بوداومیتواندبروددرپارک قدم بزند


سید محمد حسینی فر

0

3

10 ماه پیش

پرسپولیس نه به رونالدو و مانه باخت و نه به تیم النصر ، پرسپولیس به خودش باخت و سرمربی تیم، تمام دنیای فوتبال چه بازیکنان چه مربیان و چه فوتبال دوستان می دانند که نفس بازی بازیکنان پست هافبک دفاعی درگیری و برخورد با حریف است و به همین خاطر همیشه به مراتب بیشتر از سایر بازیکنان کاندید گرفتن کارت زرد و قرمز هستند . وقتی هافبک دفاعی تیمی اخطار اول را گرفته احتمال اینکه اخطار دوم و اخراج را بگیرد هر لحظه از بازی وجود دارد وقتی در یک بازی حساس با یک تیم حرفه ای کامل و بازیکنان باتجربه طرف هستی امکان اینکه بازیکن آخطاری را عمدا تحت فشار قرار دهند که اخطار دوم را بگیرد خیلی زیاد پیش آمده که با توجه باینکه داوران و کنفدراسیون فوتبال آسیا بخاطر کمک مالی و شارژ ی که از جانب عربستان همواره برای کنفدراسیون صورت می گیرد با نظر لطف به این کشور نگاه کنند و در شرایط برابر هیچگونه اغماضی به تیم های حریف نکنند و نمونه آن بازی تیم الهلال با نوبهار که تیمی عربی تا پایان بازی نتیجه را واگذار کرده بود و داور ۱۵ دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت تا نهایتا تیم عربی یک گل زد و بازی مساوی شد و با این توصیفات کوچکترین خطا را نمی گذرد . ویک مربی آگاه و کاردان حتما به این موضوع بسیار بدیهی باید واقف باشد و بین دو نیمه بازیکن اخطاری خود را تعویض کند تا منجر به اخراج و ده نفره شدن نشود، باور کنید اگر همین امر صورت گرفته بود و حتی با بازی ترسو و محافظه کارانه بازیکنان امکان باخت به النصر به صفر می رسید .


سیدصادق پورذوالفقار

-1

1

10 ماه پیش

چرت نگو همین آقایحیی بود که پرسپولیس رودوم آسیا کرد.الان هیچی حالیش نیست نه برادر مقصر مسئولین وشخص آقای درویش هستش که نگذاشتن پرسپولیس یارگیری کنه ومهاجم وبازیکنان تاب بگیره.دمتون گرم آقا یحیی وبازیکنان باغیرت پرسپولیس انشاالله بازیهای بعدی باحضورتماشاگران کوبنده ظاهرشوین...❤️❤️❤️❤️❤️❤️


arman

0

3

10 ماه پیش

جالبه ،میندازی گردن سرلک،در حالیه ک تو مقصر بودی ک بین دو نیمه تعویضش نکردی،برات متاسفم😕😕😕


arman

0

5

10 ماه پیش

بابا جان خودت بسه،اسم خودتو گذاشتی سرمربی،اصلا مغز نداری تو ،چقدر باید از از این تعویض نکردنات و دیر تعویض کردنات ضربه بخوریم دیگه،اخ..... خو لامثب این سعید صادقی چه میکنه تو زمین که تا آخر بازی میزاریش داخل زمین ،مگه یه دونه فرار انجام داد؟ خو بازیکنو بهش گفتی رونالدو با تو هستش ولش نکن نباید ردت کنه،باید چ کار میکرد؟بهترین بازیکن پرسپولیس بود تا وقتی ک اخراج نشده بود،خو احمق اوله نیمه دوم تعویضش کن سروشو بیار داخل،،سعید صادقیو بنداز بیرو یاسینو بیار داخل عمری رو ببر راست،دقیقه 80 گولسیانی رو میاوری جا شهاب ... حداقل دوتا کرنر رو شاید میتونست یه کاری کنه،اونی ک شهاب تو 6 قدم زد بیرون رو گل میکرد،چقد بی مغزی تو حالمونو بهم زدی،همیشه دیر تعویض میکنی،کی میخوای یکم از اون مغزت استفاده کنی.اخ حالمونو بهم زدی


رسول کیانی

-1

9

10 ماه پیش

همه بازیکنهاترسوبازی میکردندوپراشتباه


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

10 ماه پیش

دقیقا 😞


اکبر فرید

-4

5

10 ماه پیش

حرف مفت نزن..مردیکه نفهم عبدی رو رد کردی که این اسکول بیاری بجاش..این که این پاش به اون پاش میگه گوه بخور .هیچ طرح و برنامه ای برای زدن گل نداشتی..تو رو باید یه گله بز بدن دستت ببری برای چرا نه تیم دستت بدن احمق نفهم


رضاآذری

-5

5

10 ماه پیش

دیگه وقتشه برانکوبیاد حتی اگه امسال بازم یحیی سه گانه رو بگیره


arsha

-1

6

10 ماه پیش

آا یحیی لیگ برتر نیست جبران کنیدحداقل مساوی رو گرفته بودیم سرلک مشخص بود اخراج میشه چرا تعویض نکردی ..شهاب زاهدی بود و نبودش تو زمین فرقی نداشت چرا اصرار به بودنش داشتی چرا عالیشاهو سلمانیو دیر میاری تو بازی چرا گولسیانی که هر تیمی تو لیگ آرزوش داشتنشو داره بازی نمیدی ؟؟؟؟؟


ابوالفضل شریفی

-1

6

10 ماه پیش

اخه چه اصراری دارین به صادقی این همه موقعیت خراب کرد چرا یاسین بازی نمیدین


ابوالفضل شریفی

0

7

10 ماه پیش

فقط داری لجبازی میکنی چرا گیر دادی به این ترکیب دانیال صادقی سرلک اصلا معلوم نیست کی رو فرم هستن کی نه خب همین ۳ نفر گند زدن تو بازی از همه بد تر ترس خود اقای سرمربی که فقط از اسم النصر و ستاره هاش ترسید نیمه دوم یکی دو تا حمله داشتیم اصلا تیمشون به هم ریخت خب چرا انقدر بازی تدافعی اصلا تیم رفته بود برای مساوی بابا این سعید صادقی بدرد تیم نمی خوره این سطحش برای یه تیمی مثل گل گهر خوبه نه پرسپولیس دانیالم که یه روز میشه مثل بازی دربی اونقدر خوب و درخشان بازی میکنه یک روزم مثل دیشب گند میزنه تو کار


آرش عشقپولیسی

0

6

10 ماه پیش

سلام دیشب سایه پرسپولیس توزمین بودهمه بازیکنادرحدصفربودندازترس رونالدوفقط علی بیروبیخیال بودنعمتی هم خوب بودامیری هم تادقیقه 70خوب بود حیف سروش وسلمانی که رونیمکت بودن


نیما زارعی

-4

4

10 ماه پیش

کسانی که نظر دادید شما چرا نمیخواید بپذیرید؟ مشکل از چمن و نبود هواداران و فیلم بازی کردن رونالدو و...... اینا بود یحیی کار خودشو کرد و هر کاری از دستش بر میومد کرد فقط یه اشتباه داشت که اونم بیرون نبردن سرلکه ولی فدای سرمون جبرانش میمونه برای بازی برگشت و برد پرسپولیس هرکی موافقه لایک کنه


گل محمد اروش

-5

4

10 ماه پیش

یحیی خط قرمز ماست دهنتون ببندید درمورد یحیی تیم 20روز بازی نکرد توشرایط مسابقه نبود بد اگه سلمانی وسروش ازابتدا بازی میکردند کیسه گل میشدیم


گل محمد اروش

-6

4

10 ماه پیش

هرچی یحیی بگه


محسن آقایی

-1

7

10 ماه پیش

آقا یحیی شما مربی خوبی هستی ولی قبول کن تاکتیک نداشتی اگر سوارز رو هم میزاشتی نوک اصلا تیمت بازی سازی نکرد که بخواد توپ برسه به مهاجم


نیما زارعی

-1

1

10 ماه پیش

کسانی که نظر دادید شما چرا نمیخواید بپزیرید


مسعودکریم زاده

0

4

10 ماه پیش

یا می بری. اگر هم باختی مردانه. چنگده. شجاع بباز. اگر اینو نداری تو تیم جا نداری. اگر می بازی هم دلیرانه بازی کن اشکال نداره بباز. ولی جلو حریف ترسو نباش. از رونالدو غول ساختی در حالی که تا دقیقه 25بازی هنوز توپ به پای رونالدو نخورده بود اسمی از رونالدو تو گزارش نیست برو فیلم بازی را ببین. از چیه این تیم ترسیدی. اگر شما ترسو باشین بدون هوادار قبول نمی کنه. مرد میدان باش جلو حریف سر خم نکن حتی اگر کشته بشی.


شاهین پرسپولیسی

0

4

10 ماه پیش

آقای گلمحمدی چرا اینقدر دور تعویض کردی بخدا سلمانی خیلی بهتر از سرلک آشغاله


hamidrosta

0

4

10 ماه پیش

چرا یاسین سلمانی از اول نگذاشتیش بازی صدشرف داره به این زاهدی گذاشتی دقیقه85اوردیش بازی که معجزه کنه


محمدطاها

-3

6

10 ماه پیش

تومربی هستی ازمامیپرسی یحیی دلال ترسوبزدل ترسودربازی های بزرگ شهامت نداشتی ازسلمانی استفاده کنی عبدی ۱۰۰برابراز زاهدی بهتره سیامک نعمتی ۱۰۰برابرازسرلک بی عرضه وبی خاصیت بهتره ازدیشب ازت نفرت دارم یحیی دلال بزدل وترسو


علی کاربر

0

4

10 ماه پیش

این از بی عرضگی یحیی ودرویش است ما در زمین خودمون به النصر باید ببازیم هی میگن النصر تیم منتخب جهان هست جم کنید خواهشن این کوس شعر گفتنارو


میثم اقلیمی

-1

4

10 ماه پیش

خدا لعنتت کنه میلاد سرکج آخه آدمی که یه کارت زرد داره میاد یه همچین خطایی انجام بده دهن تیم گائیدی یه تنه سرمربی تیم هم که مثل چوب خشک وایسا بغل زمین هیچ کاری نمیکنه آخه آدم عاقل زودتر تعویض کن دقیقه ۸۵ به چه درد تیم میخوره من که حاضرم قسم بخورم ترابی فیلمش بود دید نمیتونه کاری کنه گفت بزار برم بیرون بهتره حضرت عباسی فیلمش بود آبروی تیم و بردید ترسوها ترسوها ترسوها ترسوها


پرسپولیسی

0

2

10 ماه پیش

اشتباه از سرلک نبود اشتباه از گل محمدی بود که کل ایران دیدن ولی ایشون نمیخواد ببینه که صادقی و عمری دارن افتضاح بازی میکنن ولی تعویضشون نمیکنه،هافبک دفاعی که کا


پسر پرسپولیسی

0

8

10 ماه پیش

آقا یحیی شما میدونی هافبک کارت گرفته واحتمال اخراجش هست میتونستی تعویضش کنی تا جلوگیری کنی از این اخراج بچگانه.. صادقی و سرلک نیمکت نشینی هم زیادیشونه☹️، مشکل از چمن بازی و..... نیست مشکل ازشماست که ترس از باخت دارین


جمشید عالمزاده

0

6

10 ماه پیش

مابا تفنگ بادی به جنگ تانک رفتیم وزمین وزمان بابرسبولیس سرناسازگاری داشت والبته مربی ای ترسو بنام گل محمدی که درلیگ هم ترسو بازی میکند


محمد جمعه زاده

-5

9

10 ماه پیش

تارین مصرفت گذشته خودت برو


حسین پرسپولیسی

-1

10

10 ماه پیش

صادقی در حد ترکیب فیکس پرسپولیس نیست من نمیدونم چرا عالیشاه رو فقط تعویضی بازی میده


علی گودرزی
(در پاسخ حسین پرسپولیسی)

0

3

10 ماه پیش

دلیلش مشخصه چون قبلا شاگردش بوده.


jamshid Azarkia

-1

13

10 ماه پیش

وقتی کوچیکی را بزرگ میکنیم ،، آیا لقب امپراتور زیبنده یحیی گلمحدی ترسوست . النصر هیچی نداشت پرسپولیس خیلی بد بود ، تیم ترسو ، بی برنامه ، سردرگم ، زمین اگر بد بود برای دو تیم بد بود . یححی بی تفکر و لج باز و محو بازی


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-1

8

10 ماه پیش

یحیی خراب کردی ...آخ حنانوف چی از دانیال و سرلک کم داره....آخ سلمانی چرا بین دو نیمه جایگزین صادقی نشد‌...شاید رو دقایق بازی یه سری بازیکنها دلالی میگیری....


شهریار

0

11

10 ماه پیش

ترسوترین تیم تاریخ پرسپولیس رو دیروز دیدیم


علی گودرزی

-1

7

10 ماه پیش

یحیی پرسپولیس رو مثل زمان علی دایی تبدیل به نوچه هاش کرده. هر بازیکنی که توی تیمهای قبلی اش بازیکنش بوده رو آورده هر کی از قبل تو پرسپولیس بود رو هم بیرون کرد. دوستانی که پارسال سر اومدن اسماعیلی فر به من فحش دادند و من رو استقلالی دونستند فکر کنم الان فرق رامین و دانیال رو فهمیده باشند. صادقی چی اش از سیامک بهتره؟ عبدی از زاهدی بدتر بود یا کمال از ریگی؟


شاپور روزبه

0

4

10 ماه پیش

متاسفم خیلی ترسو بازی کردن همش پاس به عقب میدادن تیم پرسپولیس باید شجاع باشه هیچ شوت به دروازه حریف نداشتن 😥😥😥


امیرحسین

-1

5

10 ماه پیش

همش تقصیر یحیی است پلنBکه ندارن بابا یه شوک به تیم بده زودتر تعویض کن محمدعمری هم استرس داره هم خسته شده چرا زودتر تعویض نمیکنی چرا سعید صادقی که افتضاح بود تعویض نمیشه یاسین سلمانی چرا ۵دقیقه مونده به بازی باید تعویض بشه وقتی تیم خسته شده باید زودتر تازه نفس‌ها جای اونارا بگیرن فقط ریگی و امیری درخدمت تیم بودن بقیه اصلان درحد خود نبودن درجو رونالدو مونده بودن


Hamid Aliyasi

0

4

10 ماه پیش

یعنی قبل اخراج خوب بازی میکرد تیم بابا تو خودت انگیزه منفی میدی به بچه های تیم ایقد با ترس و لرز ارنج تیم رو میچینی با این همه ستاره خوب تو تیم مرد روزهای سخت نیستی اقا یحیی


حسین

0

5

10 ماه پیش

دادا فعلا آتش نگیر به خدا از دیشب خوابم نبرده بیشرف سرلک اصلا از اول معلو م بود میخواد اخراج بشه آخه اون چه خطای بود خطای بچگانه


پرسپولیس

-1

6

10 ماه پیش

اشتباه بچگانه تا کی ، از دست شیری رنگها ، سرلکها ، تا کی ، واقعا درد آور است اون هم بازیکن تیم ملی خیلی راحت ، درست است که رونالدو از بهترین بازیکنان جهان است ، اما شما چه کاره هستید که دارید قرار داد تریلیون می بندید ....


جواد

0

5

10 ماه پیش

آقای گل محمدی شما از تیم النصر ترس داشتید نیمه اول که مساوی شد از اعماق وجود خوشحال بودی شکل صورت شما موقعی که ترس دارید کلا مشخصه سرلک رونالدو دیده بود انگاری برق گرفته بودش هنگ کرده بود


محمد جعفری

0

6

10 ماه پیش

بازم ب تفکرات ترسوی یحیی باختیم و بس


محمد جعفری

0

3

10 ماه پیش

آقای گل محمدی میتونستی زودتر تعویض کنی نه بعد خوردن دوگل


فرشاد شیخ الاسلامی

0

5

10 ماه پیش

یه وقت کسی عذرخواهی نکنه ؟؟؟؟؟؟ 😞😡😞😡😞😡😞😡


فرشاد شیخ الاسلامی

0

2

10 ماه پیش

😞😞😞😞😡😡😡😡😡


M.hossini

0

4

10 ماه پیش

سرلک نمیبخشمت باعث باخت شدی


ساسان رحمتی

0

5

10 ماه پیش

اگه بچگانه بود دیگه نیار فیکس بزارش یه ترکیبی بلدی تو همه بازیا اجراش میکنی اخه دقیقه ۹۰ بازیکنای خوبو میاری که چه


سرخدل عاشق

0

6

10 ماه پیش

این بازیکنا تو اروپا بهترین و باکیفیت ترین تمرینات و تغذیه رو داشتن سرعت و دقتشون عالیه بعد اینجا بازیکنایی مثل شهاب زاهدی و سعید صادقی رو داریم که دقیقه بیست بازیهای معمولی لیگ نای دویدن ندارن مشکلمون اساسیه برانکو تیمش دونده و سرحال و سخت گیر بود با نظم و با برنامه چه پرس وحشتناکی میکرد بعد اینجا بازیکنامون نای فشار آوردن به دفاع و بازیکنای حریف رو ندارن تیمت توان زور زدن و جنگندگی رو نداره یه جوی درست شده همیشه بازیکن خوب بهت داده بشه همین بازیکنا اگه دوندگیشون بالا بره سرعتشون هم بالا میره میشن یکی مثل علیپور که رکورد گرت بیل رو زد


علی

0

5

10 ماه پیش

واقعا متاسفا برات سلمانی و سروش گذاشتی نیمکت بعضی وقت تو چیدمان بازیکن تو ترکیب نداری تعویض که دیر انجام میدی


علی

0

5

10 ماه پیش

تو یکی حرف مفت نزد از ترس رونالدو امثالش لرزیدی بابا یه بازی باغیرت انجام می‌دادین چطور اونا با این چمن خرابه مسدوم نشدن فقط شما نازک نارنجی بودین توووووووف فقط اعصاب خوردکن


مرادسلمانی

0

5

10 ماه پیش

تیم مابیشترمجذوب رونالدوبودتابازی خودشان.این زمین افتضاح بودنوبت شماهم میشی که برویدعربستان ی


مهدی بناری

-1

3

10 ماه پیش

ازنمونه کارهای بچه گانه دربازی دیشب
القای ترس در وجود بازیکنان ازسوی سرمربی
ترکیب بد و تعویض بدتر
خطای بچه گانه سرلک
اشتباه بیرانوند دردفع توپ گل دوم
بازی سردر گم
و بدتر ازهمه اینها وضعیت چمن آزادی


احمد شرفی

-3

4

10 ماه پیش

یحیی باید بره


احمد نوری اسرمی

-1

4

10 ماه پیش

صادقی حتی یه پاس رو به جلو نمیده . صادقی یه خطای پشت هجده و یه کرنر زد که خیلی افتضاح بود. ناامیدمون کردی آقای گل محمدی . واقعن چیزی از سانتر کردن میدونی یا اینکه تو تمرینات کار میکنی تا اینجور افتضاح سانتر نکنن


مجید التیام

-1

4

10 ماه پیش

مشکل اصلی تیم خودش شما هستی آقای گل‌محمدی جنابعالی با ترکیب مسخرت با گذاشتن عمری نعمتی تو بازی تیم رو بدبخت کرد چطور تیم حریف میتونه تو این زمین خراب شمارا ببره ولی شما نمی‌تونید بازی کنید بسه آقای گل‌محمدی لطفا بهانه نگیر نمیتونی زودتر ازتیم برو تا یک مربی خارجی شجاع مثل کالدرون سرمربی تیم بشه نه تو ایرانی ترسو که هنوز بعد پنج سال بلد نیستی ترکیب تیمتو کی را بزاری احمق ساده لو


Amin

0

4

10 ماه پیش

لعنت ب هر چی بازیکن بی غیرت و بی تعصب ابروی چندین ساله باشگاه بردین.دل کیسه کشا با این بازی مصخرتون شاد کردین


یدالله کاویانی چراتی

0

4

10 ماه پیش

خواهشاً ببن ترسو تراز شما وجود ندارد جالبه که همه فوتبال نگاه کردیم، بسته دیگه، 🤐🤐


ع حسین زاده

0

4

10 ماه پیش

بازیکنان ملی پوش پرسپولیس خندهاشون رو تو تیم ملی میکنن، گریه هاشون میمونه برای پرسپولیس، از مصدومیت بیرانوند تو بازی تیم ملی گرفته تا مصدومیت ترابی تو این بازی و دسته گلی که آقای سرلک به آب داد، از اونور گل به خودی نعمتی و دانیال اوج فاجعه بود، الان هم خدا به بازیکنانی که به تیم امید رفتن رحم کنه، تا مبادا مصدوم بشن، آقای درویش هم بجای گرفتن مهاجم دائم در حال سفر به کربلا و زیارت هست، غیرت بازیکنان و دعای مردم تا جايي جواب میده، باید تو فوتبال هزینه کرد و مدیران کاربلد و سالم سر کار باشن، نه مثل تاج بی‌شرف لابی گر و همداستان فاسدش.


اویس

0

3

10 ماه پیش

خاک برسرکسایی که ازکاه کوه ساختن حالادیدید نتیجه چی شد


habib norouzi

0

4

10 ماه پیش

گردن سرلک نزار اشتباهات خودته اقای ترسو یحیی نشون دادی تو ترسو هستی و مال بازی های بزرگ نیستی


حسین

0

5

10 ماه پیش

واقعا باید دانیال،وصادقی وسرلک راباز ی،نده،تا به،خودشون بیان


جواد فرهادی

0

4

10 ماه پیش

یحیی فقط برا لیگ ایرانی خوبی نه آسیا بازی بعد هم باختی خاطرت جم


قدرت پارسه

0

4

10 ماه پیش

ترس نابودشون کرد اوپوقت مدعی دستمزد ۵۰میلیاردی هم هستند به پرد دسته ۳ هم نمیخوردن ۱۰۰دقیقه بازی ۲توپ تو چهارچوب دروازه النصر رفت


مهرداد

0

3

10 ماه پیش

سرلک گند زد به همه چی کاش رفته بود سربازی ..


علی راد

-3

15

10 ماه پیش

دانیال و صادقی و میلاد سرلک اتقاد قلبی داری دلش نمیاد چند تا بازی بزاری رونمیکت همین میشه .بند خدا سروش ۱ اشتباه کرد گذاشتیش کنار


آرین

-2

19

10 ماه پیش

انگار پیشکسوتهای پرسپولیس داشتن توی جام رمضان بازی میکردن.... دریغ از یه پاس درست.... حیف نون که بدی به این بازیکنا.... الان دو روز از گرفتن پولهای میلیاردیشون عقب بیفته تمام مدیرای پرسپولیس رو پاره میکنن.... واقعا جلوی النصر خجالت کشیدم.... الان پیش خودشون میگن قهرمان سه گانه ایران یه پاس اونم توی زمین خودش نمیتونستن بهم بدن چه برسه به شوت زدن.... واقعا اگه شما جای بازیکنای کیسه بودید و 50 درصد از فصل گذشته و همچنین هیچی از این فصل نمیگرفتید چیکار میکردید؟ من بهتون میگم چیکار میکردید اول اینکه تمام مدیرای باشگاه رو پاره پاره میکردید بعدش تمام بازیهارو میباختید چون بهانه پول نگرفتن داشتید و اخرشم اعتبار و آبروی پرسپولیس رو با مصاحبه های پی در پی میبردید.... دلم برای این همه هوادار مظلوم میسوزه که فقط ازتون حمایت میکنن اونوقت شما میرید توی زمین اونم زمین خودمون حتی یه پاس سالم نمیتونید بهم بدید بعدشم پولهای میلیاردیتونو میگیرید و به ریش ما هوادارا میخندید.... به خود خدا قسم اگه زمان علی پروین بود حتی قرار داد 200 هزار تومنی هم باهاتون نمیبست چه برسه به 20 میلیارد...... حیف اون همه حرصی که به خاطر شما بی غیرتا خوردم که وقتی علی نعمتی توپ رو دفع میکنه بعدش میخوره به شکم دانیال و میره توی گل خودمون اونوقت به دانیال نگاه میکنه و زیر لبی میخنده 😒😒😒😒😔😔😔 به خدا قسم حیف نون که بدی به شما.... شما اگه بازی که جلوی فولاد کردید رو اینجا میکردید خداوکیلی 2 تا راحت به النصر میزدید ولی واقعا خنده داره که امسال رونالدو و مانه و بروزوویچ داشتن با اسمشون جلوتون بازی میکردن و اصلا احتیاج نبود به خودشون فشار بیارن برای توپ گرفتن چون شما انقدر از اسم این بازیکنا ترسیده بودید که یه پاس نمیتونستید بهم بدید و خودتون توپ رو دودستی تقدیم رونالدو و یاراش میکردید.... من اگه جای شما بودم حاضر بودم زمین دهن باز کنه برم توی زمین.....یعنی اگه حداقل خوب بازی میکردید و چند تا شوت میزدید و دو تا پاس درست بهم میدادید اونوقت آدم انقدر از حمایتی که از شما پول دوست ها میکنه آتیش نمیگرفت.... خدایا دارم آتیشششششششش میگیرم🥺🥺🥺🥺😭😭😭

مهدی کارشناس
(در پاسخ آرین)

0

4

10 ماه پیش

کاملا موافقم با شما


بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال