ارتش سرخ دات کام

اخبار

یحیی و تیمش در پروسه خودباوری ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

یحیی و تیمش در پروسه خودباوری

ارتش سرخ دات کام :
یحیی و تیمش در پروسه خودباوری
اتمسفر ناشی از نتایج اخیر کاری کرده تا جو عمومی علیه پرسپولیس شود. خب طبیعی هم بود وقتی با باخت به فیفا دی می‌روید و البته کلی حاشیه هم پیرامون تیم هست امیدواری‌ها به ادامه فصل کمتر می‌شود یا حداقل اینکه میزان امید نسبت به موفقیت‌های دوباره این تیم کمتر می‌شود. در این بین طبیعتاً هوادارانی که همواره پای تیم‌شان بوده‌اند در چنین مواقعی سکوت می‌کنند یا حداقل اینکه نگرانی‌هایشان را در محیط خودی مطرح می‌کنند تا مبادا اردوی رقیب و البته فضای مجازی حامی رقیب از این بساط سودجویی کرده و به آتش حاشیه‌ها بدمد.

واقعیت اینکه پرسپولیس با نتایج چهار مسابقه اخیر و مشکلات فنی که در مسابقه عیان کرد دچار بحران شده اما این بحران با مجادله عجیب بین بازیکنان و مدیریت باشگاه عینیت یافت. واقعیت اینکه نامه سرگشاده و تند بازیکنان خطاب به مدیرعامل باشگاه که به نوعی ‌شأن او را پایین آورده و همه جوره زیر سؤالش برده بود یک اشتباه بزرگ بود که ناشی از تصمیمی احساسی و از دل یک جلسه چند ساعته بیرون آمد که واکنشی به جریمه ده درصدی بود.

این تصمیم اشتباه البته واکنشی بود به یک اشتباه دیگر از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که انگار منتظر بود تیم نتیجه نگیرد و با کسر ده درصد از قراردادها کار راحت‌تری برای پرداختی‌ها تا آخر فصل داشته باشد. درویش و هیأت مدیره تنها به خاطر اولین باخت در لیگ چنین تصمیمی گرفتند که طبیعتاً فوتبالی نبود و نمی‌شد توجیهش کرد.

چنانچه جانب انصاف را رعایت کنیم هم بازیکنان هم مدیریت باشگاه پرسپولیس دچار اشتباهات بزرگی شدند تا اوضاع تیم که تازه بعد از اولین باخت آن هم در یک شرایط فنی مشخص اتفاق افتاده بود تبدیل به بحرانی درون خانوادگی شود. شاید بحران تیم و مشکلات فنی را می‌شد به گونه‌ای جمع کرد اما جدال بین بازیکنان و مدیریت بسیار مخرب‌تر از آن نتایج حتی باخت مقابل یکی از رقبا در راه قهرمانی بود.

به هر حال از این ماجرا عبور کردیم و در حالی که ترکش‌های این داستان می‌توانست بحران را وسیع‌تر کند فعلاً هم تیم هم باشگاه با آتش‌بسی که می‌تواند به سود هر دو طرف باشد شرایط را بخوبی مدیریت کرده‌اند.

حالا اما شروع یک پروسه مهم برای خودباوری است. شاید فرصت زیاد نباشد و تیم به خاطر جدایی بازیکنان ملی‌پوش دیر جمع شود اما از امروز پروسه خودباوری پرسپولیس آغاز خواهد شد و هر کس باید گوشه‌ای از کار را بگیرد. در این راه هم مدیریت هم کادر فنی مأموریت خواهند داشت تا پرسپولیس را به نقطه‌ای که در آن قرار داشت برگردانند. پرسپولیس تیم بزرگی است که در هفت فصل اخیر لیگ برتر شش بار قهرمان شده و دو بار تا فینال لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته. این تیم با اقتدار و با وجود هزینه کمتر از فصل قبل تمام جام‌ها را مال خود کرده و به هر آنچه که می‌توانست باعث رقم خوردن یک فصل تاریخی شود دست یافته است.
با در نظر گرفتن این موارد مهم باید به کادر فنی، بازیکنان و مدیریت یادآوری شود پرسپولیس باید به این خودباوری برسد که می‌تواند مقابل النصر نتیجه بگیرد و این اصلاً چیز عجیب و غریبی نیست. شاید حالا فضای عمومی ناشی از اتفاقات اخیر کاری کرده تا برخی شانس پرسپولیس را برای موفقیت در این بازی بزرگ مقابل حریفی قدرتمند کم بدانند اما کافی است این تیم به خودباوری برسد.

حالا همه پرسپولیسی‌ها می‌گویند اگر روز خوب‌مان باشد مقابل النصر حتی در خانه حریف قادر به پیروزی خواهیم بود و می‌توانیم نمایشی شبیه آنچه در دوحه مقابل الدحیل ارائه دادیم را تکرار کنیم اما این «روز خوب» از کجا می‌آید؟ اولین و مهم‌ترین لازمه رسیدن به این «روز خوب» همین مسأله خودباوری است و چنانچه این مهم حاصل شود بهبود مسائل فنی شامل برطرف کردن نقایص تیم و تقویت نقاط قوت بسیار آسان‌تر خواهد بود و همه چیز سریعتر پیش می‌رود ضمن اینکه تأثیر این خودباوری حتی در بازی‌های بزرگ مقابل رقبای قدرتمند هم نتایج بهتری نسبت به بهبود شرایط فنی خواهد داشت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157438
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
عشق فقط پرسپولیس

-1

0

5 ماه پیش

دوستان این متنی که نوشتم شاید به نگارش بالا رپط نداشته باشه ولی این متن رو منتشر میکنم تا همه عاشقان پرسپوليس کبیر بخونند کمک کنند تا درویش کثیف از تیم محبوب ما گورش گوم کنه به نظرم مقصر اول و آخر نتایج بد پرسپوليس درویش هستش درویش با رفتار کثیفش تمرکز کادرفنی و مخصوصا تمرکز آقای گل محمدی رو کاملا بهم ریخته البته الان دیگه رو اعصاب بازیکنان هم راه میره بخدا قسم اینو واقعیت میگم طبق اطلاعاتی که من از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به دست آوردم موضوع از این قراره که درویش عوضی داره کاری میکنه که تیم وارد بحران بشه بازیکنان و کادرفنی از نظر روحی و روانی بهم بریزند تمرکز نداشته باشند تا با نتیجه نگرفتن تیم بهانه ای برای اخراج آقا یحیی داشته باشه چون میدونه در حالت عادی تو زمین فوتبال هیچ تیمی حریف پرسپوليس نمیشه و پرسپوليس قهرمان میشه و درصورت قهرمانی پرسپولیس به هیچ وجه نمیتونه آقا یحیی رو اخراج کنه چون با هیچ دلیل و بهانه ای نمی‌توان مربی قهرمان رو اخراج کرد این یک نقشه کلی از طرف دشمنان پرسپوليس هستش دشمنانی مثل استقلال سپاهان فدراسیون فوتبال کمیته مثلا انظباطی و در نهایت وزارت ورزش چون دشمنان پرسپوليس به این نتیجه رسیدند تا وقتی امپراتور یحیی سرمربی پرسپولیس باشه پرسپوليس قهرمان میمونه و هیچ تیم دیگه ای رنگ جام نمیبینه پس اومدن درویش که با گل محمدی مشکل داره با پول و وعده پست و مقام خریدن تا تیم رو از درون خراب کنه و تیم قهرمان نشه و به همین بهانه آقا یحیی رو اخراج کنند و پرسپوليس هم خدا میدونه پرسپوليس بدون اقا یحیی دیگه تا چند سال بره تو بحران حتی از این هم با خبر هستم که بیشتر اعضای هیئت مدیره با کار های اخیر با تصمیمات اخیر درویش شدیدا مخالف عستن ولی متاسفانه بخاطر حفظ جایگاه خودشون سکوت کردن و با تصمیمات کثیف درویش کنار اومدن در آخر اینم بگم دوستان اگه واقعا میخواید پرسپوليس این فصل هم قهرمان بشه و هنوز هم به این مسیر موفقیت ادامه بده باید کمک کنیم باید با بیرون کردن درویش تمرکز رو به تیم به بازیکنان و کادرفنی برگردونیم و از طرفی هم آقا یحیی خیالش راحت میشه که فصل بعد هم سرمربی پرسپولیس باقی خواهد موند و به قول معروف ثبات خواهد داشت و با تمرکز بیشتر تلاش بیشتر کار رو ادامه میده و شک نکنید در این صورت تا سال های سال ما قهرمانیم


طوفان

-2

1

5 ماه پیش

تمام این بدبختی‌ها زیر سر درویش است لیاقت مدیر عاملی پرسپولیس و نداره


رسول رسولی

-1

2

5 ماه پیش

(خاستن برابرباتوانستن)یک بازیکن مثل مسی بافعل خاستن تیمش روقهرمان جهان کردشما ک ی تیم هستیدوماهواداراهم تااخرین لحظه پشتتانیم.علی واربریدتوزمین پیروزبیرون میاید


فرشاد شیخ الاسلامی

-1

4

5 ماه پیش

تصمیم اشتباه مدیریت بابت جریمه ی غیر قانونی ده درصد از بازیکنان و کادر فنی و متعاقب اون اشتباه بازیکنان هم در نوشتن بیانیه و زیر سوال بردن بخش مدیریت باشگاه، هر دو در بوجود آوردن حاشیه و از بین بردن تمرکز تیم موثر بود ، هر چه بیشتر ، احساس به منطق ما غلبه کنه ، مشکلات ما بیشتر و بیشتر میشه . بازی با النصر و همراهی مدیر عامل با کادر و بازیکنان در سفر به عربستان ، باید و باید نقطه شروع یک اتحاد درون باشگاهی بشه و میشه . تنها در سایه همین اتحاد و یکدلی میتونیم با همراهی هواداران فهیم ، به غول حاشیه فائق بشیم .


مهرداد

-1

2

5 ماه پیش

انشالله

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال