ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

یک برد و چند نشان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

1 سال پیش

یک برد و چند نشان

یک برد و چند نشان
ارتش سرخ دات کام :
انتظار می‌رفت برتری پرسپولیس بر ملوان نسبتا آسان به‌دست بیاید، مخصوصا که تیم شمالی بعد از 6بازی دوری از پیروزی به آزادی آمده بود و در تمام طول فصل بردی بیرون از خانه نداشت. با وجود این برتری 3گله سرخپوشان بر حریف، فراتر از 3امتیاز می‌ارزید. کیفیت رقم خوردن این برد، باعث شد چند درد قرمزها تسکین پیدا کند.

یحیی نفس کشید
اولین ثمره پیروزی پرگل سرخپوشان در برابر ملوان، کاهش فشارها بر یحیی گل‌محمدی بود. اگرچه پرسپولیس امسال هم در کورس قهرمانی بوده است، اما در برهه‌ای از زمان نمایش‌های ضعیف این تیم سر و صدای منتقدان و هواداران را بلند کرده بود؛ ازجمله در پی پیروزی بر مس رفسنجان که با یک پنالتی اشتباه به‌دست آمد. این فضا طی روزهای گذشته به‌ اندازه‌ای تشدید شد که حتی شایعه تغییر گل‌محمدی در پایان فصل به گوش رسید و برخی رسانه‌ها برای او جایگزین هم پیدا کردند، اما حالا برتری بر ملوان شرایط را برای آقای سرمربی بهتر کرده و باعث شده او نفسی به راحتی بکشد. پرسپولیس با این 3امتیاز، بختش برای قهرمانی را کاملا زنده نگه داشت و حالا هواداران این تیم با امید بیشتری چشم به هفته‌های آینده خواهند دوخت.

دانیال سبک شد
گل اول پرسپولیس در این بازی روی پاس بسیار خوب دانیال اسماعیلی‌فرد برای مهدی ترابی و ضربه زیبای این بازیکن به ثمر رسید. دانیال به‌طور کلی فصل بسیار پرفشاری را پشت سر گذاشته، چرا که هم انتظارات از خود او بالاست و هم به شکل مستمر با رامین رضاییان مقایسه می‌شود؛ دفاع راستی که به جای اسماعیلی‌فرد راهی سپاهان شد و به‌نظر در رده ملی و باشگاهی وضعیت بهتری داشته است. این پاس گل، آمار دانیال را هم بهبود بخشید. او حالا 2گل زده و 5پاس گل داده است. اسماعیلی‌فرد بعد از مهدی ترابی که 7پاس گل داده، بهترین پاسور این فصل قرمزها به‌شمار می‌آید.

بمبی که کمی صدا کرد
شاید به جرأت بتوان گفت بین خریدهای جدید پرسپولیس هیچ بازیکنی به اندازه سعید صادقی تحت فشار نبوده است. او با شرایطی خاص و رقمی بالا سرخپوش شد، اما عملکرد چندان موفقی نداشته و زیاد هم مصدوم شده است. صادقی در این بازی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و موفق شد گل دوم قرمزها را به‌ثمر برساند؛ هرچند در این مسیر باید از ایمان صادقی دروازه‌بان ملوان هم ممنون باشد. این گل قطعا صادقی را از نظر روحی و روانی در شرایط بهتری قرار می‌دهد و شاید باعث شود او طی هفته‌های سرنوشت‌ساز آتی، اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

و بالاخره استاد پریرا

ملوان آنقدر حریف خوشایندی برای پرسپولیس بود که حتی لئاندرو پریرا برزیلی را هم از بحران در آورد! این مهاجم که در هفته‌های گذشته آماج حملات زیادی بوده، در طول دقایق کوتاهی که مقابل ملوان به میدان آمد، موفق شد یکی از گل‌های تیمش را به ثمر برساند؛ هرچند عمده کارشناسان داوری عقیده دارند توپ او به‌طور کامل از خط دروازه عبور نکرده بود. به هر حال این گل ممکن است برای پریرا «سد شکن» باشد و به او هم برای ارائه نمایش‌های مطلوب‌تر کمک کند.

بیداری به‌موقع مهدی ترابی
پرسپولیس در مصاف با ملوان به دومین برد 3 بر صفر خودش در این فصل رسید. تیم یحیی پیش از این نفت مسجدسلیمان را هم با همین نتیجه در تهران شکست داده بود و البته بهترین برد سرخپوشان همچنان همان برتری 5 بر یک مقابل نساجی است. با وجود این، همچنان امتیازات پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه بیشتر از بازی‌های خانگی است. قرمزها در خانه خودشان 3مساوی و 3باخت داده‌اند و حاصل کارشان طی 13بازی 24امتیاز است. اما در بازی‌های خارج از خانه با وجود یک بازی کمتر، سرخپوشان 3امتیاز بیشتر گرفته‌اند. پرسپولیس در مصاف با ملوان 62درصد مالکیت توپ داشت؛ درصدی که بالاتر از میانگین مالکیت قرمزها در این فصل است اما تقریبا در همه بازی‌های این تیم مقابل تیم‌های نیمه پایین جدول تکرار شده است. بهترین بازیکن این بازی باز هم مهدی ترابی بود که با یک گل و یک پاس گل، نمره 8.85 گرفت تا حتی برای عنوان برترین بازیکن هفته هم یک مدعی جدی باشد. ترابی در این بازی 4پاس کلیدی داد و تنها شوتش هم تبدیل به گل شد تا بهترین نمره فصل خودش را از سایت متریکا دریافت کند. او پیش از این فقط یک‌بار دیگر نمره بالاتر از 8 گرفته بود که آن اتفاق در بازی با تراکتور رخ داد و نمره ترابی در متریکا 8.48 به ثبت رسید. کارنامه گلزنی ترابی در این فصل جالب توجه است. او تا هفته بیستم حتی یک گل هم نزده بود اما در 5هفته بعدی 3گل زد تا حالا آمار تأثیرگذاری‌اش روی گل‌های پرسپولیس به 3گل و 7پاس گل در لیگ جاری برسد.

مأموریت بزرگ برزیلی‌ها
برد پرسپولیس مقابل ملوان، این تیم را امیدوار به قهرمانی نگه داشت. همین اتفاق در انتهای جدول هم برای نفت آبادان رخ داد و این تیم با وجود اختلاف امتیاز با رتبه‌های بالاتر از خودش به بقا در لیگ امیدوار شد. صنعت‌نفت برای ماندن در لیگ‌برتر باید مس کرمان را به زیر بکشد و این هفته همین حریف را با یک پنالتی در ثانیه‌های پایانی بازی شکست داد. اختلاف این دو تیم 8امتیاز بود که با این نتیجه به 5امتیاز کاهش پیدا کرد. اگرچه صنعت‌نفت نتوانست باخت 2 بر صفر در بازی رفت را کاملا جبران کند و درصورت مساوی‌شدن امتیازات 2تیم باز هم این نفت است که سقوط می‌کند و مس در لیگ برتر می‌ماند. مس در هفته‌های باقیمانده بازی‌های سخت‌تری دارد و امید آبادانی‌ها به همین بازی‌های سخت رقیب است. کرمانی‌ها به‌ترتیب باید با پرسپولیس، مس رفسنجان، تراکتور، ملوان و سپاهان بازی کند که به‌جز بازی با ملوان در بقیه بازی‌ها کار خیلی سختی خواهد داشت. اما نفت آبادان به‌ترتیب با پیکان، نساجی، استقلال، ذوب‌آهن و گل‌گهر بازی دارد که لااقل نسبت به بازی‌های مس ساده‌تر به‌نظر می‌رسند. ماموریت برزیلی‌ها این است که طی این 5هفته 6امتیاز بیشتر از مس بگیرند؛ ماموریت سختی است اما جنوبی‌ها به آن امید بسته‌اند. اگر نفت این هفته مس را شکست نمی‌داد، حالا از این امید حداقلی هم خبری نبود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154074
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پرواز

0

6

1 سال پیش

بچه ها گندش دراومده ساکت رو دیدند که رفته اتاق داوران جالب اینکه جناب افشاریان فرمودند ساکت به عنوان هیئت رئیسه فدراسیون رفته اتاق داوران خسته نباشید به داوران بگه.مگه عضو هیئت رئیسه این همه وقت سال نمی تونه به داورا خسته نباشید بگه حتما باید زمانی که تیمش بازی داره و تو کورس قهرمانی است درزمان برگزاری بازی بره به داوران خسته نباشید بگه ببخشید این آقا مدیرعامل تیمی است که یه طرف قضیه است و داره بازی می کنه بایه تیم بدبخت دیگه.عضو هیئت رئیسه فدراسیون لطف کنه یه بار کلی از تمام داوران تقدیر کنه و خسته نباشید عرض کنه حتما باید به صورت اختصاصی در زمان بازی تیمش بره از همون داورو کمکهایی که بازی تیمش رو قضاوت می کنه خسته نباشید بگه.مگه می شه.مگه اصلا با عقل جوردرمیاد.انتظار داریدشائبه به وجود نیاد و توپ قبل از رسیدن به خط گل نگیرند.عجب خرتو خریه تو مملکت ما. عضو فدراسیون مدیرعامل یه تیم دیگه است بابا پس رئیس داوران هم بذارید مدیر عامل کیسه.رئیس فدراسیون مدیر عامل ذوب آهن.آخه مگه داریم مگه می شه کجای دنیا همچین چیزی امکان داره که کسی که تو فدراسیونه با تمام داوران رئیس داوران رییس فدراسیون و عوامل هم شهری و هم استانی و دوست هستند باهمه رابطه داره شماره همه رو داره باهم سریک میز می شینند تیم داری کنه یامدیرعامل یه تیم یا مالک باشگاه باشه.اینجوری که سنگ رو سنگ بند نمیاد همینه که شائبه به وجود میاره مگه آخه داریم مگه می شه.


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

7

1 سال پیش

قهرمان ایران❤️❤️❤️❤️


آرین

0

5

1 سال پیش

از خدا میخوام توی این شبهای عزیز لعنت کنه این رسانه های استقلالی رو که فقط دنبال تبلیغ حذف پرسپولیس از آسیا هستن.... البته مقصر ما هوادارا هستیم که جواب این رسانه های کثافت رو نمیدیم تا بشینن سر جاشون ما باید با تک تک این رسانه ها توی شبکه مجازیشون برخورد کنیم این رسانه های کثیف اگه هجوم میلیونی هوادارای پرسپولیس رو توی سایتشون ببینن به غلط کردن میفتن... به خدا اگه هوادارای تراکتور بودن پاره شون میکردن تا دیگه انقدر برای تیمشون حاشیه درست نکنن... خدا لعنت کنه مسؤلین رو که با این جور افراد برخورد نمیکنن چون این یه مسئله ملی هستش نه باشگاهی... پرسپولیس اگه توی آسیا مقام بیاره اسم ایران رو بالا میبره پس این کثافتا دارن با این کاراشون به موفقیت کشور لطمه میزنن.... خدا لعنت کنه مسؤلین رو که یه قانون درست و حسابی ندارن و همه اداره هاشون بی در و پیکره که این رسلنه های کثیف به خودشون اجازه میدن با آبروی مملکت بازی کنن..... از خدا میخوام توی این شبهای عزیز سرشون بیاره تا انقدر دل میلیون ها هوادار رو نلرزونن.... از این رسانه های استقلالی کثیف تر و ذلیل تر و حقیر تر تا حالا ندیدم و نخواهم دید.... فقط به اروپا نگاه کنید چقدر برای تیمهاشون که توی لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا وارد میشن ارزش قائل هستن چون این یه مسئله ملی هستش و اونا خیلی خوب میدونن چجوری هوای تیمهاشونو داشته باشن تا با خیال راحت برن برای نتیجه گیری خوب به اونا میگن مسؤل که همه جوره باعث آرامش تیمهاشون میشن تا پرچم کشورشونو ببرن بالا نه مثل آدمهای حقیر و پست و ذلیل ما که فقط دنبال نابودی اون تیم و پایین آوردن اعتبار مملکت هستن خاک عالم بر سر همتون...... به امید قهرمانی ارتش سرخ و روسیاهی فدراسیون و سازمان لیگ و تاج و ساکت و کیسه کشای حقیر و سپاهان کثیف و صدا و سیمای کثیف ( میثاقی و احمدی و توتونچی) منفور و لجن


دختر پرسپولیس ❤🔥

-1

9

1 سال پیش

موفق باشید ❤👑💎


احمد نوری اسرمی

0

13

1 سال پیش

کیسه بیشرف اگه دقیقه ده اخراجی میداد قطعن بازی رو میباخت و الان دوم بودیم و فشار بیشتری روی کیسه بود . برادران حیدری خوب باریهای کیسه رو در میارن . دکتر بیژن تو ابادان حردانی رو اخراج نکرد و بازی رو بردن دیشب هم برادرش رضاوند اخراج نکرد در حالی که همین پیام خائن پریرا رو تو هشت دقیقه تو بازی با زردمبو اخراج کرد


حسین هدایتی

0

17

1 سال پیش

این برد واقعا مهم بود و روحیه بخش،خداروشکر بازیکنها هم ماشاالله توی شرایط خوبی هستند و کاملا آماده برای ادامه لیگ،سپاهان هم به تراکتور باخت،هم سپاهان هم استقلال قطعا بازم امتیاز از دست میدند ما این دوتا بازی رو ببریم هفته۲۷ صدر جدول هستیم،فقط میمونه همت یحیی و تلاش بازیکنها،اگه یادتون باشه توی قهرمانی سوم برانکو،توی همچین شرایطی خوردیم به کیسه و با گل احمد نور بردیمشون و اختلافمون رو زیاد کردیم سالی که چهارتا هم زدیم همینجوری شد اما توی بازی با نفت اشتباه کردیم،تجربه میگه فشار روی کیسه توی اینجور موارد بیشتره ما باید کیسه رو ببریم بعدشم مغرور نشیم،هوادارها،مشتیها،با غیرتها حمایت کنید ما قهرمان ایرانیم حمایت کنید تا ببریم کیسه رو حمایت کنید تا طویله خسروانی یه بار دیگه خراب بشه رو سر این همه فاسدی که دارند توش فعالیت میکنند،راستی دلیل مصاحبهای بازیکنان کیسه که بی پروا فتل رو میکوبند رو بعدا بهتون میگم خیلی تابلو دارند سفارشی علیه مدیر فاسدشون مصاحبه میکنند،الان اینا مهم نیست فقط حمایت کنید تا قهرمانی پرسپولیس انشاءالله ماشاالله پرسپولیس ماشاالله یحیی گلمحمدی ماشاالله ارتش سرخ


برای پرسپولیس

0

18

1 سال پیش

ترابی واقعا هافبک خلاقیه. خداروشکر که خودشو پیدا کرده

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم 16:30
ملوان 1 - 2 سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال