نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
رویانیان: کریمی باید مقید به قوانین باشگاه باشد/ چون لابی نکردم، رای نیاوردم
ارتش سرخ دات کام :
محمد رویانیان پس از انتخاب علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: انصافا انتخابات بسیار خوب، منظم و آزاد برگزار شد و من تبریک می گویم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه آن راضی هستید گفت: چه اشکال دارد؟ ما هم کار خودمان را انجام می دهیم فدراسیون مرجعی برای توسعه کل فوتبال است و پرسپولیس با قدرت کارش را انجام می دهد.
رویانیان یادآور شد: کفاشیان باید تغییر روش دهد. او با تجربه ای که دارد می تواند با تغییرات و اصلاحاتی که به وجود می آورد موفق باشد.
وی در خصوص اینکه چرا کاندیدای پست ریاست فدراسیون نشد گفت: من فوتبالی نبودم. از دولت آمده بودم و بهتر بود که نشوم.
رویانیان در پاسخ به این سؤال که قریب گزینه دولتی انتخابات بود یادآور شد: در این مورد چیزی نمی دانم. برخی می گویند هست و برخی می گویند نیست.
وی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الهلال تصریح کرد: گروهمان انصافا سخت است و باید کارمان را در دیداری حساس در عربستان آغاز کنیم. عربستان از جام جهانی حذف شده و برابر استقلال هم شکست خورده است و می خواهد تلافی اش را سر ما دربیاورد با این کار هر کاری که لازم بود برای بازیکنانمان کردیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات کریمی نسبت به برنامه ریزی این باشگاه گفت: علی کریمی به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید مقید به قوانین باشگاه باشد. ما ۲۲ بازیکن اعزام کردیم و یکی از آنها علی کریمی است. سایرین هم انسان هستند و قرارداد دارند. در صورتی که کاپیتانی در حد کریمی باید اگر مشکلی هم به وجود می آید آن را جمع کند.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف بین دنیزلی و کریمی تأکید کرد: این دو امروز همدیگر را بغل و در جمع با هم شوخی هم کردند.
رویانیان در مورد دلایلش از عدم حضور به عنوان نامزد فدراسیون فوتبال گفت: خیلی ها گفتند فوتبالی نیستی اما کفاشیان ۴سال تجربه دارد و با نقاط ضعف فدراسیون به خوبی آشناست.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه فدراسیون فوتبال چه ضعف هایی دارد تصریح کرد: استحکام برنامه ها، اقتصادی کردن فوتبال و تجاری سازی آن و توسعه فوتبال پایه از نقاط ضعف فدراسیون بود.
وی در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده باشگاه ها رأی نیاورد گفت: علت این بود که لابی نکردم و کسی را نمی شناختم. در واقع شانسی آمدم. نمی دانستم باید چه کسی ارتباط برقرار کنم.
رویانیان در خصوص اینکه کفاشیان قبل از دور دوم انتخابات صحبت هایی را مطرح کرد گفت: کفاشیان آدم مأخوذ به حیا و آرامی است. در آن زمان داشت اشتباهاتی می کرد که این اشتباهات هم به وزارت ورزش و هم به کسانی که به وی رأی داده بودند اتهام وارد می کرد اما زود فهمید و صحبت هایش را تصحیح کرد. در مجموع وی آدم خوب و سالمی است که با تغییر روش می تواند بهتر از گذشته عمل کند.
وی گفت: به وزیر ورزش تبریک می گویم، او به خوبی در مجمع عمل کرد.
رویانیان پس از اینکه با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه به چه فردی رأی داده گفت: به کفاشیان رأی دادم.
رویانیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه عزیز محمدی همچنان به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می کند گفت: درست است و هرچه قانون می گوید همان است. در این مورد هم کفاشیان قرار است تصمیم گیری کند و تا سه ماه هم وقت دارد.
وی در پایان در خصوص بازی کردن شیث رضایی در رقابت های آسیایی اظهار داشت: پس از پیگیری ها و مکاتباتی که داشتیم متوجه شدیم رضایی برای همراهی پرسپولیس در آسیا مشکل ندارد اما اینکه چرا نمی تواند در دیدارهای داخلی پرسپولیس را همراهی کند این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب هایی است که در این ۶ماه زیاد دیده ام.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از نتیجه آن راضی هستید گفت: چه اشکال دارد؟ ما هم کار خودمان را انجام می دهیم فدراسیون مرجعی برای توسعه کل فوتبال است و پرسپولیس با قدرت کارش را انجام می دهد.
رویانیان یادآور شد: کفاشیان باید تغییر روش دهد. او با تجربه ای که دارد می تواند با تغییرات و اصلاحاتی که به وجود می آورد موفق باشد.
وی در خصوص اینکه چرا کاندیدای پست ریاست فدراسیون نشد گفت: من فوتبالی نبودم. از دولت آمده بودم و بهتر بود که نشوم.
رویانیان در پاسخ به این سؤال که قریب گزینه دولتی انتخابات بود یادآور شد: در این مورد چیزی نمی دانم. برخی می گویند هست و برخی می گویند نیست.
وی در مورد دیدار پرسپولیس مقابل الهلال تصریح کرد: گروهمان انصافا سخت است و باید کارمان را در دیداری حساس در عربستان آغاز کنیم. عربستان از جام جهانی حذف شده و برابر استقلال هم شکست خورده است و می خواهد تلافی اش را سر ما دربیاورد با این کار هر کاری که لازم بود برای بازیکنانمان کردیم.
مدیرعامل پرسپولیس درباره انتقادات کریمی نسبت به برنامه ریزی این باشگاه گفت: علی کریمی به عنوان یک بازیکن حرفه ای باید مقید به قوانین باشگاه باشد. ما ۲۲ بازیکن اعزام کردیم و یکی از آنها علی کریمی است. سایرین هم انسان هستند و قرارداد دارند. در صورتی که کاپیتانی در حد کریمی باید اگر مشکلی هم به وجود می آید آن را جمع کند.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اختلاف بین دنیزلی و کریمی تأکید کرد: این دو امروز همدیگر را بغل و در جمع با هم شوخی هم کردند.
رویانیان در مورد دلایلش از عدم حضور به عنوان نامزد فدراسیون فوتبال گفت: خیلی ها گفتند فوتبالی نیستی اما کفاشیان ۴سال تجربه دارد و با نقاط ضعف فدراسیون به خوبی آشناست.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه فدراسیون فوتبال چه ضعف هایی دارد تصریح کرد: استحکام برنامه ها، اقتصادی کردن فوتبال و تجاری سازی آن و توسعه فوتبال پایه از نقاط ضعف فدراسیون بود.
وی در مورد اینکه چرا به عنوان نماینده باشگاه ها رأی نیاورد گفت: علت این بود که لابی نکردم و کسی را نمی شناختم. در واقع شانسی آمدم. نمی دانستم باید چه کسی ارتباط برقرار کنم.
رویانیان در خصوص اینکه کفاشیان قبل از دور دوم انتخابات صحبت هایی را مطرح کرد گفت: کفاشیان آدم مأخوذ به حیا و آرامی است. در آن زمان داشت اشتباهاتی می کرد که این اشتباهات هم به وزارت ورزش و هم به کسانی که به وی رأی داده بودند اتهام وارد می کرد اما زود فهمید و صحبت هایش را تصحیح کرد. در مجموع وی آدم خوب و سالمی است که با تغییر روش می تواند بهتر از گذشته عمل کند.
وی گفت: به وزیر ورزش تبریک می گویم، او به خوبی در مجمع عمل کرد.
رویانیان پس از اینکه با اصرار خبرنگاران مبنی بر اینکه به چه فردی رأی داده گفت: به کفاشیان رأی دادم.
رویانیان در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه عزیز محمدی همچنان به عنوان رئیس سازمان لیگ فعالیت می کند گفت: درست است و هرچه قانون می گوید همان است. در این مورد هم کفاشیان قرار است تصمیم گیری کند و تا سه ماه هم وقت دارد.
وی در پایان در خصوص بازی کردن شیث رضایی در رقابت های آسیایی اظهار داشت: پس از پیگیری ها و مکاتباتی که داشتیم متوجه شدیم رضایی برای همراهی پرسپولیس در آسیا مشکل ندارد اما اینکه چرا نمی تواند در دیدارهای داخلی پرسپولیس را همراهی کند این هم از آن اتفاقات عجیب و غریب هایی است که در این ۶ماه زیاد دیده ام.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/27197
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 18:45
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 18:45 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |