نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

كرانيكار: قول نمي‌دهم،‌ اما مي‌خواهم قهرم

ارتش سرخ دات کام :
كرانيكار: قول نمي‌دهم،‌ اما مي‌خواهم قهرم


تنها مشكل من مصدومان پرسپوليس هستند

براي هر مربي سخت است كه وقتي وارد تيم مي‌شود مصدومان خود را ببيند. متاسفانه تنها مشكل من 4 مصدوم كه هر كدام بازيكني كليدي هستند در پرسپوليس است و اميدوارم هر چه زودتر مصدومان به شرايط آرماني برسند. وقت كم است و اميدوارم با تلاش كادر پزشكي بتوانيم با تيمي كامل در اولين بازي ليگ برتر به ميدان برويم تا در ديدارهاي دوستانه نيز حتي از آنها استفاده كنيم. 



حواسم به سازماندهي دفاعي است

سيستم هر بازي را بر اساس قابليت بازيكنان مي‌چينم. اطلاعاتي از همكارانم در ايران و كرواسي گرفتم و مي دانم بازيكناني كه در حال حاضر در پرسپوليس هستند قابليت 90 درصد هجومي را دارند ولي آنها بايد بدانند كه در قبال هجوم بايد در كارهاي دفاعي نيز صددرصد شركت و يكنواخت قواي خود تقسيم كنند. اين مسئله در فوتبال جهان حرف اول را مي‌زند و فقط اين نيست كه نظر من باشد. به همين دليل سعي مي‌كنم بر اساس تمرينات و آناليز حريفان هميشه برنامه خاصي براي تقسيم كار در خط دفاع، هافبك و حمله داشته باشم. 



نتيجه براي من مهم است

با توجه به خواسته هواداران و بزرگي تيم پرسپوليس قبل از هر چيزي گرفتن سه امتياز در هر بازي و نتيجه گرفتن براي من مهم است. براي رسيدن بايد حريف را پرس كنيم. به همين دليل علاقه زيادي دارم تا پرسينگ در نيمه حريف را بيشتر با بازيكنان تمرين كنم. البته كارهايي ويژه‌اي را دستيارم براي مدافعان با كمك عبدي در نظر گرفته است. 



ايكوويچ چهارشنبه به ايران مي‌آيد

صحبت‌هايي با ايكوويچ درباره حضورش در ايران شده است و خوشبختانه نتايج خوبي نيز داده است. اميدوار هستم تا روز چهارشنبه او به ايران بيايد تا هر چه سريع‌تر كارش را با پرسپوليس شروع كند مطمئن باشيد تركيب دستياران ايراني و ايكوويچ طوري خواهد شد كه همگان لذت ببرند. 



به هيچكس قولي نداده‌ام

2 روز كم است كه بخواهم به فردي يا هواداران يا مسئولان قول بدهم. علي رغم اينكه فكر مي‌كنم اين تيم پتانسيل بالايي دارد و اين حرف را بدون احساسي بودن مي‌زنم افرادي كه اين بازيكنان را جذب كرده اند حواسشان به همه چيز بوده است. اين نشان مي‌دهد كه همه به دنبال موفقيت اين تيم هستن.د من فعلا قول نمي‌دهم اما با توجه به صحبت‌هايي كه با انصاري فرد داشته ام سعي مي‌كنم به زودي نظر قطعي‌ام را در خصوص موفقيت پرسپوليس به هواداران بگويم. البته هواداران كيفيت فوتبال من را در 34 هفته ليگ برتر ايران و جام حذفي و اگر همه چيز طبق روال باشد در فصل آينده در ليگ قهرمانان آسيا خواهند ديد. 



مي‌دانم استقلال قهرمان ايران است

مي‌دانم استقلال قهرمان ايران است. من آخرين بازي دربي بزرگ ايراني ها را ديدم و مي‌دانم آبي پوشان تهراني كيفيت بالايي دارند و تيم خوبي هستند و هميشه هشداري جدي براي پرسپوليس بودند. مطمئن باشيد براي آن بازي نيز تدابير خاص خودش را دارم تا هواداران و مسئولان پرسپوليس راضي باشند البته من احترام خاصي براي باشگاه استقلال كه يك تيم طرفدار تيم مردمي ايران است قائل هستم. 



من كرانچار هستم

ممكن است تلفظ ايراني اسم من مشكل باشد. پسرم در انگليس وقتي فوتبال بازي مي كرد در اين زمينه مشكل داشت. براي من فرقي ندارد كه زلاتكو يا اسم ديگري نام ببرند اما فاميلي اصلي من كرانچار است و اميدوارم رسانه هاي ايراني مرا به اين اسم صدا كنند. 



به انتخاب دستيارانم و انصاري فرد اعتقاد دارم

من به كادر فني ام و بازيكنان و انصاري فرد اعتقاد دارم. خوشبختانه با توجه به شناختي كه از بازيكنان ايراني دارم حواسشان به همه جا جمع بود و مي‌دانستند در واقع پرسپوليس بايد از چه ابزاري براي هجوم استفاده كند. بر همين اساس حال ديگر نوبت من است كه چگونه اين بازيكنان را كنار هم قرار بدهم و 11 ستاره خطرناك را در زمين مقابل حريفان بسازم. اين حرف را قبول ندارم كه بازيكنان با نظر من جذب نشده‌اند تا من در آينده با آنها با مشكل بخورم. من مربي حرفه‌اي هستم و در زمان امضاي قراردادم همه چيز را مي‌سنجم.



دو هفته ديگر فرصت بدهيد

با توجه به شناخت نسبي از بازيكنان و آمدن بازيكنان برزيلي كه بايد بدانند در چه تيمي بازي مي‌كنند مثل همه بازيكنان دوست دارم دو هفته ديگر به من فرصت بدهيد تا قدرت تاكتيكي تيم را ببينيد. من سعي مي‌كنم با دادن فضاهاي بيشتر به بازيكنان در زمين معيار آنها را بسنجم و در كنارش همان طوري كه بارها گفتم و در تيم‌ هاي كه بودم آن را رعايت كردم نظم و انضباط حرف اول را بزند.

اين موضوع باعث مي‌شود تا مانند تيم هاي بزرگ كه هميشه صبر هوادارانش بر روي سكو كم است ما بيشتر به فكر برد باشيم و مردم را شاد كنيم البته در فوتبال تمام اتفاقات مي افتد و ما نياز به صبوري هواداران نيز داريم. 



برزيلي‌ها تست پزشكي داده‌اند

وقتي بيوگرافي بازيكنان برزيلي را ديدم اولين موردي كه در ذهنم نقش بست اين بود كه وضعيت تست بدني و فني آنها چطور است. با مداركي كه به من نشان داده شده متوجه شدم آنها در شرايط خوبي هستند البته من به سليقه انصاري فرد و دستياران ايراني ام اعتقاد دارم و مطمئن هستم آنها افرادي را كه به درد پرسپوليس نمي‌خورند جذب نكرده اند البته كريمي نيز با توجه به اينكه در تمرينات ما شركت نمي‌كرد در مورد او سئوال كردم اما من مي‌دانم اين بازيكن نياز به تست پزشكي ندارد. 



عاشق فوتبال چهار دفاعه هستم

در باشگاه هاي كه بوده ام بر اساس بازيكنان و تفكرات خودم از سيستم 4 دفاعه استفاده كردم و به احتمال فروان در ديدارهاي رسمي پرسپوليس را با سيستم 1-3-2-4 و يا 2-4-4 كه مورد تائيد مربيان بزرگ جهان است به ميدان مي فرستم. سعي مي‌كنم روي اين دو سيستم با بازيكنان كار كنم تا به شرايط ايده آل برسم. 



بازيكنان تكنيكي فقط به فكر حمله نباشند

طبيعتا اگر توپ دست بازيكنان پرسپوليس باشد و ما در هر ديدار ميدان دار بازي باشيم مي‌توانيم از هوش بازيكنان فانتزي و تكنيكي خود استفاده كنيم اما بازيكنان تكنيكي ما بايد بدانند كه هميشه بايد دفاع نيز انجام بدهند و موقعيت را به حريفان ندهند يك بازيكن تكتيكي وقتي كامل مي‌شود كه در دفاع از حمله از تاكتيك خود استفاده كند و نه فقط به فكر هجوم باشد. چون اگر تنها هجوم در دستور كارش باشد تيم دچار دردسر بزرگي خواهد شد. 



شايد بيشتر از 6 سال در پرسپوليس بمانم

چهره بسيار خوبي را در پرسپوليس در دوره گذشته در ايران ديده ام و با توجه به اينكه هميشه مربيان كروات در ايران خاطرات خوبي دارند شايد بيشتر از 6 سال در ايران بمانم. البته همه چيز دستم خودم است و قطعا عملكرد من مي‌تواند جواب خواسته‌هايم باشد. من دوست دارم در پرسپوليس ستاره ها باشند و براي هواداران بدرخشند. 



بازيكن نور چشمي ندارم

از تيم هاي ايراني شناخت زيادي ندارم و كار دستياران من بسيار مهم است اما مي‌خواهم به كارنامه مربيگريم قهرماني اضافه كنم به همين بازيكن نور چشمي نداريم و همه را يكنواخت نگاه مي‌كنم. هر فردي كه بهتر باشد به عنوان بازيكن ثابت است و بازيكن كم كار بايد در كنار من روي نيمكت بنشيند. 



عابدزاده و دايي را مي‌شناسم

با توجه به اينكه عابدزاده سال ها به همراه علي دايي زحمت كشيده اند و از نخبه هاي فوتبال ايران هستند اين سه نفر را مي‌شناسم و خوشحال هستم كه عابدزاده در كادر فني حضور دارد و مي‌تواند براي پرسپوليس موثر باشد مثل دوران بازي كردنش اما متاسفانه از دايي خبري ندارم و براي اين بازيكن بزرگ ايران آرزوي موفقيت مي‌كنم چون يكي از برجسته ترين گلزن هاي فوتبال بوده است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/3982
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال