ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

12 جام در 7 سال؛ این تیم بایرن ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 70 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

12 جام در 7 سال؛ این تیم بایرن مونیخ ایران است

12 جام در 7 سال؛ این تیم بایرن مونیخ ایران است
ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس با قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و سوپرجام در این فصل، کارنامه درخشانش در 7 سال اخیر را پربارتر کرد.
پرسپولیس موفق شد قهرمانی جام حذفی را هم با شکست دادن استقلال در دیدار فینال بالای سر ببرد و به واسطه قهرمانی در هر دو تورنمنت لیگ برتر و جام حذفی، طبق قوانین سازمان لیگ، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران هم به صورت اتوماتیک به این تیم تعلق پیدا کند.
فتح این سه گانه پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پر فراز و نشیب برای قرمزها شیرین ترین پایان ممکن بود، پایانی که تا چند ماه قبل شاید خوش‌بین‌ترین هوادار پرسپولیس هم فکرش را نمی‌کرد برای این تیم رقم بخورد، کما اینکه در میانه فصل و کمرکش مسابقات لیگ برتر به خاطر نتایج پر افت و خیز این تیم حتی صحبت از جدایی یحیی گل ‌محمدی و برکناری او مطرح بود و حالا این سرمربی دست بالا را در مذاکره برای ماندن در پرسپولیس دارد.
افتخارات این فصل پرسپولیس البته اتفاق جدیدی برای این تیم، بازیکنان و هوادارانش در سال‌های اخیر نیست و عملکرد سرخپوشان پایتخت در این فصل به قدری خوب و روشن بوده که به نوعی می‌توان گفت آنها به بالای سر بردن جام عادت کرده‌اند. 6 قهرمانی لیگ، 2 قهرمانی جام حذفی و 4 قهرمانی در سوپرجام به معنای فتح 12 جام در طول تنها 7 سال است که رکوردی بی نظیر برای این تیم در این دهه محسوب می‌شود و شاید تا سال‌ها دیگر شاهد تکرار آن از سوی خود پرسپولیس و سایر تیم‌ها نباشیم. دوره پرافتخاری که شاید تنها در لیگ‌هایی مثل فرانسه و آلمان که یک تیم با اختلاف فاحش نسبت به سایرین همیشه قدرت مطلق را در اختیار دارد دیده باشیم. به این بهانه به مرور دوره پرافتخار پرسپولیس و شکل گرفتن آن می‌پردازیم:

عصرجدید با ورود برانکو
برانکو ایوانکوویچ که ایران و نیمکت تیم ملی را با ناکامی و وجهه منفی ترک کرده بود بازهم به ایران برگشت و این بار روی نیمکت سرخپوشان پایتخت نشست. سرخپوشان بعد از قهرمانی دراماتیک با افشین قطبی در لیگ هفتم دیگر نه رنگ جام را دیده بودند و نه حتی تیمی مقتدر و مدعی در لیگ برتر محسوب می‌شدند و نتایجی بعضاً از سوی این تیم دیده می‌شد که با ناراحتی و سرخوردگی هواداران این تیم همراه بود. حضور افرادی مثل افشین پیروانی، حمید استیلی و حمید درخشان روی نیمکت سرخپوشان حاصلی برای این تیم به همراه نداشت و در این سال‌ها نه تنها رنگ جام و حتی حضور در کورس را ندیدند، که شکست در 4 دربی پیاپی هم فاز جدیدی از ناکامی سرخپوشان در آن سال‌ها بود. تغییر روش و روی آوردن به سرمربی موفق و کارنامه دار خارجی در کنار جذب همه ستاره‌های ملی‌پوش لیگ برتر در دوره رویانیان و بستن یک تیم کهکشانی هم حاصلی به همراه نداشت و نتیجه‌اش ناکامی مطلق بود. این شرایط ادامه داشت تا نیمه دوم فصل چهاردهم که برانکو به ایران آمد و البته نتایج قابل قبولی در چند هفته حضورش رو نیمکت این تیم کسب نکرد ولی به هواداران این تیم وعده داد تیم قدرتمندی خواهد ساخت. اتفاقی که فصل بعدش و در لیگ پانزدهم شکل گرفت ولی ضعف‌های آشکار تیم در خط دفاع و دروازه مانع قهرمانی سرخ‌ها در لیگ پانزدهم شد و استقلال خوزستان در هفته آخر قافیه را برد و یک فصل خوب و پرتلاش برای قرمزها با ناکامی همراه بود. ناکامی‌ای که البته سرافرازانه بود.
از لیگ شانزدهم بود که با جذب نفراتی مثل بیرانوند، جلال حسینی، وحید امیری و... عصر جدیدی در پرسپولیس رقم خورد و این تیم دوره طلایی خودش را آغاز کرد، قهرمانی در لیگ شانزدهم و نتایج خوب در آسیا و کسب برد پر گل در دربی بخشی از افتخارات آن فصل پرسپولیس بود و بعد از آن برانکو بازهم قهرمانی لیگ و صعود به آسیا را تجربه کرد و در شرایطی که استقلال با شفر جام حذفی را بالای سر برده بود، عدم حضور این تیم در سوپرجام باعث شد سرخپوشان اولین سوپرجام خودشان را به دست بیاورند.
فصل بعد هم پرسپولیس برای سومین بار پیاپی با برانکو قهرمان شد و این پایان حضور او در ایران و جنگ های مداومش با کی‌روش بود.

دوره گذار کالدرون و شروع دوباره با یحیی
بعد از برانکو جذب سرمربی جانشین برای او کار سختی بود، پرسپولیسی‌ها بعد از مذاکره با گزینه های مختلف به کالدرون آرژانتینی روی آوردند. مربی موفقی که البته سبک بازی مورد علاقه هواداران پرسپولیس را ارائه نمی‌داد و سایه سنگین برانکو هم بالای سرش بود و همین شد که کمی بعد از استراماچونی او هم قید ادامه حضور در ایران را بزند و پرسپولیس ناچار به دم دستی ترین گزینه مناسب روی آورد، یحیی گل‌محمدی که چند فصل با ذوب آهن و پدیده نتایج خیلی خوبی کسب کرده بود و البته جدا کردنش از تیم مشهدی کار سخت و پردردسری بود. یحیی به پرسپولیس آمد و مسیر برانکو را ادامه داد، او هم قهرمانی در لیگ برتر برای سرخپوشان به ارمغان آورد و او هم با پرسپولیس به فینال آسیا رسید و در دیدار پایانی ناکام بود ولی در درو کردن جام‌های داخلی کمی از برانکو نداشت و حالا طبق آمار از او هم جلو زده است.
در این میان تنها فصل گذشته بود که استقلال با فرهاد مجیدی در مسیر قهرمانی های قرمزپوشان فاصله انداخت و حالا امسال دوباره شاهد درخشش و اوج‌گیری پرسپولیس بودیم. تیمی که فصل سختی پشت سر گذاشت و مشکلات زیادی به همراه داشت که پارگی رباط صلیبی عیسی آل کثیر و امتناع طولانی مدت او از عمل جراحی در کنار دیر اضافه شدن و بدموقع جدا شدن لوکادیا از جمله آن بود. پرسپولیس در مقطعی از فصل نتایجش دچار افت شده بود ولی تغییر سبک به موقع یحیی گل‌محمدی فاصله 7 امتیازی با سپاهان در صدر جدول را پر کرد و این تیم را به قهرمانی در لیگ رساند و در جام حذفی هم با عبور از سد سپاهان و استقلال در مسیری دشوار به قهرمانی رسید و چهارمین سوپرجام را هم به واسطه آن بالای سر برد.

12 قهرمانی در 7 سال
6 قهرمانی در لیگ برتر، 2 قهرمانی در جام حذفی و 4 قهرمانی در سوپرجام افتخارات پرسپولیس در طول تنها 7 فصل است. دوره پرافتخاری که باید دو صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم به آن اضافه کرد. مشخص نیست آینده پرسپولیس بعد از این فصل رویایی چه خواهد شد. ماندن یا رفتن گل محمدی که به نظر می‌رسد در پرسپولیس اشباع شده و ترجیح می‌دهد در فوق العاده ترین شرایط ممکن با این تیم خداحافظی کند از یک سو و حفظ ستاره‌ها و البته تقویت تیم که مشکل بزرگ پیش روی مدیریت تیم است از سوی دیگر موانع ادامه موفقیت سرخپوشان در ادامه راه است. ماندن در این شرایط ماموریت دشواری برای پرسپولیس در ادامه مسیرش خواهد بود و باید دید مدیریت چه ترفندی برای آن خواهد داشت ولی به هر صورت حتی اگر از فصل آینده شاهد سقوط آزاد پرسپولیس هم باشیم بازهم این دوره درخشان در تاریخ باشگاه و فوتبال ایران به ثبت رسیده و همواره از این 7 سال رویایی برای قرمزهای پایتخت به نیکی یاد می‌شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155043
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
yalda

0

1

9 ماه پیش

یا حضرت فیل چه خبرته


غلامعلی رضائئان

-1

1

10 ماه پیش

سلام نه به همدیگر فوش به دهید نه تهمت به زنید ونه کسی را نعوذبالله خدا کنید قهرمانی پرسپولیس در این ۷ سال بیشتر خواست خدا منان بوده وبس ودعای مردم اهل دین ونماز که عشق به پرسپولیس داشتند وسینما سجده شکر به جامی آوردند مگر کم هزینه از بیت المال شده بیشتر مردم با ماهی ۸ میلیون زنده گی می کنند اما بازیکنان ما دقیقه ۸ میلیون می گیرند پس بازی کن ومربی در قبال پولی که دریافت می کنند باید در زمین فوتبال وتمرین جان دهند باید عرق باشگاه ولباس مقدس پرسپولیس را با جان به خرند من دیدم وقتی که تیم پرسپولیس قهرمان شد بازیکنان خارجی به خاطر گیرنده های تلویزیونی با پرچم مقدس کشورشان در ورزشگاه آزادی دور افتخار زدند وانجا حس کردم قهرمانان ما پوشالی هستند به غیر از ترابی وامیری غیرتی دینی وعرق ملی ندیدم برای مملکتی ۴۰۰ هزار شهید برای حفظ آن داده ایم وفوتبالیست ها ومربیان ما در ۷ باشگاه تراز اول مملکت استقلال پرسپولیس سپاهان گل گهر فولاد تراکتور ذوب آهن مس رفسنجان چند درصد درصد لیاقت کار فرهنگی می کنند در بین این ۷ باشگاه شاید ۱۳ بازیکن سالم ودوتا مربی سالم داشته باشیم قهرمانی زود گذر است این جام ها یک مشت فلز بیش نیستند در کشور فرانسه که کشور کفر است ببیند زیدان وبازیکنان مسلمان چه جور برخورد می کنند یابازیکن مصری لیورپول در هنگام قهرمانی با خانمش با چه حجابی به ورزشگاه می آید اما استوری بازیکنان ملی پوش ما با خانم هاشون کشف حجاب می کنند آن طرفداری که از این آشغالها حمایت کور کورانه می کند به نظرم از فوتبال چیزی نمی فهمد استوره فوتبال شهید هادی است که برای دفاع از وطنش جان خودش را فدای مردمش کرد استور علی آقای پروین است که هنوز خانمش بدون چادر از خانه بیرون نه زد وعکس استوری نه گذاشت استور مهدی ترابی علی امیری شایان مصلح هستند که متاسفانه جایگاهی در فوتبال ندارند دوستان تعصبی بی مورد حمایت نه کنید اگر همین مربیان وبازیکنان پرسپولیس هر کدام شان با سالی ۱۵ میلیارد که کم پولی نیست قرارداد بستند امپراطور واستوره به دانید زمان ما یادم هست دفتر باشگاه با آن همه جام در صندوق عقب ماشین علی پروین بوده است لطفا خواهران وبرادران دست از توهین بردارید قیمت بازیکن ومربیان را با تبلغ کاذب بالا نبرید اگر عبداله ویسی با همین بازیکنان پرسپولیس را به او به دهند تیم را با اختلاف ۱۵ امتیاز قهرمان می کرد تا لحظه آخر می گفتند چون یحیی مربی است نمی گذارند تیم قهرمان شوند دیدید آن خدای بالای سر ودعای پرسپولیسی های روستایی با چشمان اشکبار پرسپولیس را قهرمان کرد روسیاهی با ذغال ماند برای کسانی که می گفتند دولت نمی گذارد تیم به خاطر آقای ایکس قهرمان شود دریغ از یک معذرت خواهی از ملت ونظام وخانواده شهدا به امید تیم محبوبم پرسپولیس وقهرمانی هرساله در ایران واگر خدا به خواهد در اسیا


۶عاوو

0

1

10 ماه پیش

جام آسیا مل بهر سهم وهق پرس پلیسی هاست


نیمازکی پور

0

2

10 ماه پیش

درود برطرفداران ارتش سرخ .ایشالله باجنگندگی بچه ها جام آسیا هم فتح میکنیم💪💪


امید فلاح

-1

2

10 ماه پیش

اشتباه گفتی. بایرن مونیخ پرسپولیس المانه


فردین ک

0

8

10 ماه پیش

یادمه فصلی که السدروشکست دادیم ژاوی تومصاحبش گفت پرسپولیس خیلی تیم عجیبیه یازده بازیکن نداره یازده جنگجوهستن مربیشون هم کلاسش ازاسیافراتره لورن بلان هم همینوگفت پس بنزماوپول سدراه غیرت وتعصب ارتش سرخ نمیشه مگرباتزویروناجوانمردی


برای پرسپولیس

0

7

10 ماه پیش

خواهشاً همینجا دعوا رو تموم کنید و ادامه ندید. والا به خدا این دعوا ها چیزی جز اعصاب خوردی خودتون نداره. دنیا دو روزه دل همو می‌شکنید که چی. خودمم خیلی این دعواها می کردم تو همین برنامه اما بعد که به خودم اومدم دیدم این همه دعوا کردم آخرش چیشد. گاهی اوقات فکر می کردم با رفتن بعضیا همچی درست میشه اما هیچی نشد. عشق فقط پرسپولیس شاید الان این دعواها موجب بشه چند نفر برن اما اینا برن دیگه همچی حل میشه؟ نه خیلیای دیگه بر می گردن. یادمه بابک اعتمادیان خیلی بیشتر انتقاد می کرد از یحیی و ما فکر می کردیم بره همچی حل میشه اما بعدش هنوزم این افراد بودن. بهتره متحد باشیم و تو این شرایط سخت جای این دعواها، از درویش و یحیی حمایت کنیم که تو تیم بمونن. حمایت کنیم که مثل فصل قبل تو نقل و انتقالات فعال باشیم و بتونیم قهرمان آسیا بشیم. اگه درویش بره دوباره کسایی مثل انصاری فرد و رسول پناه میان. اگه درویش بره نه تنها بازیکن درستی نمی تونیم بخریم، بلکه بازیکنای خودمون رو هم شله و کیسه می خرن. اگه یحیی بره فصل بعد رو راحت از دست می‌دیم چون مربی باید هماهنگ بشه. یحیی الان با این تیم هماهنگ شده. نه برانکو بر می گرده نه کالدرون و نه هیچکس دیگه. اگه یحیی بره از ایرانیا یکی مثل تارتار مربی میشن و از خارجی ها هم چند تا بنجل چون با قرارداد ریالی کسی نمیاد و با این قیمت دلار هم نمیشه مربی خوبی آورد. به همین یحیی راضی هستیم و همین یحیی بود که پر‌سپولیس رو برد فینال. هر دو سال که با برانکو و یحیی رفتیم فینال در حقمون نامردی شد و یکسال که پنجره بسته بود و یک سال هم عیسی رو محروم کردن. سال بعد باید قهرمان بشیم. باید به کسایی مثل بنزما و رونالدو و کانته و ... بفهمونیم که پر‌سپولیس با تعصب حریف پول عربا میشه. باید ارتش سرخ رو بهشون نشون بدیم و اتحاد خودمون رو به کل آسیا نشون بدیم. پس بهتره حمایت کنیم تا دعوا و بحث😉ببخشید پیامم طولانی شد🙃


عشق فقط پرسپولیس

-3

6

10 ماه پیش

نه اون موقع نبودم . بابا اینقدر برانکو برانکو نکن برق میگیره شما رو ، برانکو تمام شد . غیرت نداری ، پرسپولیس اینجور هواداری نمیخواد که نتونه حمایت کنه . من از اول پرسپولیسی بودم ، هستم خواهم موند . افتخار میکنم هوادار تیم بزرگی مثل پرسپولیس هستم . شما چی ، هیچی بارت نیست فقط منم ، منم میکنی !


سرخدل عاشق

-7

2

10 ماه پیش

بلد نیستی جوابمو بدی بهانه نیار ... از فوتبال فقط نتیجه اش رو میدونی حالا تیم نتیجه گرفته داری جفتک میپرونی... تو همونی نبودی که تو دوران برانکو به بازی دادن ربیع خواه گیر میدادی؟


🚩عباس نظری🚩

0

5

10 ماه پیش

البته ۱۳ تانه۱۲تا ۶تالیگ ۵تا سوپرکاپ۲تاحذفی❤️🇮🇷


امیدسرمدی

-2

5

10 ماه پیش

دوستان شابد الان وقتشه ضمن تبریک به هواداران واقعی پرسپولیس بخاطر قهرمانی وااقا یحیی امپراطور به یکسری از هوادار نماهای که همه میشناسیدشون و یه سره فقط با یه مشت اراجیف توی این برنامه چه خواسته وچه ناخواسته به پرسپولیس ویحیی ًضربه زدن وخودشون از هوادارای متعصب پرسپولیس میدونند بگم که زمستون رفت و روی سیاهیش به ذغال موند یادتون بعد از یه باخت چی به یحیی و کاد فنی نسبت دادای دلاله یحیی نمیدونم باید بره اسکوچیچ بیاد از این حرفها پس چرا لال شدید لااقل مردش باشی الان بیاد بگید که...... خوردیم یا لااقل برای همیشه ببندیتش پس چرا رنگ عوض کردید لااقل وجود این داشته باشید اینا باید میگفتم چون خیلیها حرفها راجب یحیی تحمل کردم ومیدونستم یحیی واقعا امپراطوره و باید هواداران پرسپولیس قدردان این مرد برانکو از جنس ایرانی حتی بهتر از برانکو باشیم


سرخدل عاشق

-3

3

10 ماه پیش

تو در حدی نیستی که برا من خط و نشون بکشی من با برای پرسپولیس خیلی سر و کله زدم ولی همه اش فنی و منطقی یکبار مثل تو قرتی بازی در نیاورد...بخدا من حوصله و توان سر و کله زدن با کسی رو اینجا ندارم ولی وقتی احساس خطر کردم بخاطر عشق به پرسپولیس اینجا خیلی خودمو زجر دادم اون موقع هم میخواستم جمع کنم برم به اصرار هدایتی و برای پرسپولیس گفتم تا آخر فصل بمونم ولی تا تو بی ادب رو ادب نکردم از اینجا نمیرم تو جوری داری رفتار میکنی که باعث لجبازی و چند دستگی هوادارا میشه و این کار بسیار بد و خطرناکیه اگه هوادار واقعی بودی این چیزا حالیت میشد ولی فک کنم بچه ای حالیت نمیشه هیجانی شدی عقلت نمیکشه اون ساپینتو با اون ادعائش با رفتارهای قرتی بازیش آخرش کارش به جایی کشید که هر چی مهاجم داشت آورد چون هیجان و نفرت عقلش رو کور کرده بود...یکی از مهمترین دلایل درخشش پرسپولیس تو آسیا و همچنین تیم ملی تو دو تا جام جهانی قبلی تر دوندگی و پرس و سختگیری بالا بود که به لطف یحیی اون خاصیت رو از دست دادیم خودشم حالیش نیست که همون پرس و دوندگی کمک حالش شد رفت فینال آسیا حتی ده نفره جلو النصر با همون استراتژی اونا رو منفعل کرده بودیم ولی الان تو دفاع سخت گیر نیستیم لیگ داخلی رو فاکتور بگیرین لیگ قهرمانان باید جلوی غولهای آسیا قرار بگیریم...من اینا رو می بینم به یحیی ایراد میگیرم ولی تو دلقک اصلا درک و شعورت نمیکشه بحث فنی رو پیش بکشی بیا یه نظر فنی بده بعد شاخ بشو بچه سوسول...


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

7

10 ماه پیش

ای باباااااا🫤🫤🫤😣😣😣بسه دیگه بچه ها چرا دارین سر چیز های الکی دعوا میکنین هی این چی گفت اون چی گفت.... ما همه هواداران یه تیمیم... هواداران ارتش سرخ کبیر... باید یکدلی و همدلی بینمون حرف اولو بزنه این کارا یعنی چه؟؟! هرکسی هر جور پیامی بزاره نشونه شخصیتشه... سعی کنید با هم دیگه در کنار هم همدل و همفکر و یکرنگ باشیم که این خصوصیاتمون تو کل جهان مثال زدنی بشه تو رو خدا اینقدر هم دعوا نکنین زشته به خدا 😅😅😔😔🙏🏻🙏🏻❤❤


عشق فقط پرسپولیس

-2

5

10 ماه پیش

شما جفتک میندازی ، کاربر سرخدل عاشق ، شما با خودم من بحث کردی که اعلام نمودی پرسپولیس با یحیی قهرمان نمیشه ، اینقدر هواداری کنید که علف زیر پاهاتون سبز بشه . بعد بازی هوادار هیچ اعتقادی به قهرمانی پرسپولیس نداشتی ؟ حتی کاربر zizi برگشت بهت تذکر داد گفت اگه نمیتونی تحمل کنی کنار بکشید تا این هفت بازی بگذره ، به شما کاربر سرخدل عاشق گفت . پس الان حق نداری بگی یحیی اینجوری خوبه . شما سر تمرین پرسپولیس نیستی ، تو سرپیازی یا ته پیاز ، که اظهار نظر بخوای انجام بدی در خصوص یحیی ، حق نداشتی اون موقع که فعلا بازی لیگ تموم نشده بگی اسکوچیچ بیاد ، پرسپولیس خودش بزرگتر داره . من میگم پرسپولیس هوادار این چنینی نمیخواد که بخواد فقط حاشیه بسازه یا توهین کنه ، بودن شما هیچ ارزشی نداره سرخدل عاشق ، چون خرد میشی !


برای پرسپولیس

0

6

10 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس خیلی ممنون، خوشحالم پرسپولیس طرفداران متعصبی مثل شما داره. من خودم دعواهای زیادی کردم و امیدوارم فصل بعد کسی توهین نکنه. انتقاد حقه ولی هرکس توهین کنه به اعضای تیم، نباید در مقابلش سکوت کرد. به نظرم اگه کسی توهین کرده شما جوابشو بده و کاری به انتقاد ها نداشته باش. انتقاد ها رو باید فوتبالی جواب داد. اما کسی که توهین می کنه حتی اگه تیم ده تا هم گل خورده باشه حق توهین نداره


عشق فقط پرسپولیس

-2

7

10 ماه پیش

بابا خواهش ، در نوشابه براشون باز نکن ، اینا اگه پرسپولیسی بودن به کسی که سرمربی تیم پرسپولیس هستش ، نمی گفتن دلال ! ! ! 🤣🤣🤣


برای پرسپولیس

0

7

10 ماه پیش

فرمانده یحیی یادمه همونی که میگی به یحیی می گفت کچل، اسمش علی پیونده بود. حتی دلال هم می گفت. همون آدم بعد از قهرمانی قربون صدقه یحیی می رفت. هیچوقت یادم نمیره


سرخدل عاشق

-4

4

10 ماه پیش

ارتش سرخ پرسپولیس ببخشید که این حرفا رو زدم اصلا الان وقتش نبود یه سری انتقادات اساسی به یحیی داشتم ولی دشمنش که نیستم وقتی نتیجه بگیره رو چشم ما جا داره ولی این عشق فقط پرسپولیس و بعضی رفقایش یا سنشون کمه یا عقده ای هستن یه جوری جو درست کردن انگار ما دشمن پرسپولیس و یحیائیم من خودم قبل از شش هفت بازی آخر لیگ گفتم فقط حمایت کنید و فشار بیارید که تمام بازیهامون رو ببریم و گفتم شک ندارم همه چیز به نفع ما میشه چیزی که دو ساله به یحیی انتقاد کردم تمرکزش فقط رو جنگیدن و نتیجه گرفتن باشه همه چیز درست میشه ولی یه عده فقط اون حرفایی که به میلشون نیست بولد میکنن... قبل دربی لیگ یحیی گفت امسال بیشتر تلاش کردیم بیشتر وقت گذاشتیم کلی قوت قلب گرفتم یا همین اواخر نگران شل گرفتن بازیکنا بودم یا همین فینال حذفی ، ولی اینقد صحبتهای سنجیده و حرفه ای رو از کادر و بازیکنا شنیدم کیف کردم... به امید سربلندی همیشگی پرسپولیس 👌❤️


سرخدل عاشق

-5

2

10 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس من هیچوقت به یحیی دلال نگفتم و نمیگم... دلالی به من ربطی نداره من فقط بازیکنی که تو پرسپولیس میاد باید تمام توانشو بزاره وقتی تیم هوادار عنایتی تو هشت بازی دو گل زده نباید به پرسپولیس دو گل بزنه مثالهای زیادی وجود داره ولی من کل انتقادم از یحیی بابت شُل گرفتنش بود تمرینات کم و شل گرفتن بازیهای آسون و ... وگرنه با اختلاف قهرمان لیگ بودیم و زجر نمیکشیدیم بخدا من رفتم تو پیج بیرو التماسش کردم تمرینات و سختکوشیشون رو بیشتر کنن گفتم بهش با این وضعیت به این کادرفنی امیدی نیست شما تجربه دارین یه کاری بکنین البته که من از کار کادر فنی اطلاعی نداشتم در همین حد که روزی یه جلسه تمرین شصت هفتاد دقیقه ای رو خبر داشتم و دوندگی پائین تو زمین و بی حالی و شُل گرفتن و از دست دادن فاصله امتیازی و صدر جدول رو دیدم اگه دوباره سخت نمیگرفتیم و زجر نمیکشیدیم الان زبونت اینقدر دراز نبود که به هوادارای واقعی پرسپولیس جفتک بندازی... من چندین بار تو همین سایت گفتم یحیی اگه شل نگیره و با قدرت ادامه بده یه روز مجسمه اش رو میسازیم تو پیجش هم دو سه سال قبل گفتم با قدرت ادامه بده و بجنگ مجسمه ات رو میسازیم ولی متأسفانه بعد از اون ریکاوری بعد کرونا تیم کیفیتش افت کرد شانس آوردیم گلات جلو تراکتور نزدیک بود از دست بره سال قبل هم که به تغییرات و تمرینات بد باختیم وگرنه با لک و پهلوان و ...که رفته بودیم فینال آسیا چرا افت کردن؟ امسالم با وجود هزینه زیاد تا مرز از دست دادن همه چیز رفتیم دوست ندارم این حرف رو بزنم ولی بخاطر زبون درازی جنابعالی میگم همون ستاره های کاربلد برانکو که با تمرینات زیاد و ثبات و شخصیتی که بهشون داده بود کار رو برامون در آوردن بیرو ترابی و امیری و سروش فوق‌العاده عالی بودن مخصوصا بیرو و ترابی بقیه تیم هم این اواخر خیلی خوب بودن استقلال بدون قائدی هیچی نیست بعد ما کلی ستاره کار در بیار باتجربه داریم من گفتم اسکوچیچ بیاد خوبه هم شناخت داره هم تجربه تیم ملی رو داره که البته یحیی هم تجربه بیشتری داره بیشتر بخاطر آشنایی با فوتبال ما و سختکوشی و متمرکز شدن رو کیفیت تیم بحثشو آوردم وگرنه برای پرسپولیس شاهده من گفتم یحیی دربی رو نبازه و ... باید بمونه... ما البته با منطق و دلیل حالا درست یا غلط نظرمون رو میدیم تنها نظر الکی که من دادم قبل دربی آخر لیگ گفتم صفر صفر به نفع یحیی... یحیی بهترین مربی ایرانه ولی من توقعم بیشتره ما باید هر سال بجنگیم برا قهرمانی آسیا اونجا دیگه قهرمانی آسون نیست ساختار تیمی درست و شخصیت و تجربه میخواد که با تغییرات زیاد بدست نمیاد...


امیر سروری

-4

5

11 ماه پیش

باور کنید بخدا قسم تصمیم گرفتم با شروع فصل تو این سایت جوری از یحیی جان حمایت کنم که عشق فقط پرسپولیس و برای پرسپولیس و بقیه حامیای یحیی کیف کنن ، ولی چی ؟ میگم همین فصل که میخاد شروع بشه بیایم قول و قرار بذاریم و ی سری قانون وصف کنیم برای این اپلیکیشن که تمامی کاربرها اجرا کنن وگرنه داداش من سینه چاک یحیی هستم و عکس سلفی که باهاش دارم رو صفحه گوشیم هست


امیر سروری

-3

4

11 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس حق داره عصبی باشه چون طرفدار آقا یحیی سر طلایی هست منم طرفدارشم برای پرسپولیس هم طرفدارشه چندین و چند کاربر دیگه هم طرفدارشن و میلیون ها طرفدار که اینجا نیستن طرفدارشن، احمد نوری و سرخدل عاشق شما هم متعصب هستین فقط حرف عشق فقط پرسپولیس اینه که در طول فصل حامی آقا یحیی نبودید ن اینکه شما پرسپولیسی نیستید، والا منم این وسط گیر کردم اصلا داستان قاتی شده


امیر سروری

-3

5

11 ماه پیش

قرمزته نگاه کن ی روزهایی چندماه پیش هر کامنتی که میذاشتی سی چهل تا منفی میخوردی بخاطریکه بر ضد اعتقادات یحیی بودی،ن فنی بلکه سیاسی۰۰ تو آدم فوتبالی هستی و حرفات توی تحلیل حساب شده هست و من ایراد نمیگیرم بلکه مثبت بهت میدم ، ولی در کنار حرفهای قشنگی که زدی در همین متن و منم لایکت کردم بیا و به اشتباه خودت در وسط فصل که یحیی رفته بود قاتی سیاست اعتراف کن و از بازماندگان طلب آمرزش کن، همه چیز فوتبال نیس، یکبار دیگه هم میگم من طرفدار شیش آتیشه یحیی جان 💞هستم همیشه حامیشم، ولی تو هم بیا و اعتراف کن و مثل اون کاربرهایی که به یحیی تهمت زدن که بلانسبت تو البته اونا احمق بودن تهمت دلالی زدن و ترسو بودن ، ولی الان که اوضاع کشور آروم شده اینطور نباشه که حرفات یادت بره، بدجور هر روز کامنت میذاشتی یادت که هست


قرمزته
(در پاسخ امیر سروری)

-1

3

10 ماه پیش

جناب سروری :
فکر کنم اشتباه داستان رو متوجه شدید .

اولا : بنده اظهار نظر سیاسی ای نکردم و تو اون برهه از زمان که تنش سیاسی جامعه رو فرا گرفته بود .
اکثرا میگفتم پرسپولیس رو نباید سیاسی کرد
و تو اکثر پیامهام بنده و برای پرسپولیس و یکی دو کاربر دیگه میگفتیم از اظهار نظر سیاسی تو سایت پرسپولیس پرهیز کنید .
چون پرسپولیس حدود ۵۰ میلیون هوادار با گرایشات اعتقادی و سیاسی متفاوت داره و این موضوع باعث ایجاد تنش تو پرسپولیس و در نهایت باعث متلاشی شدن تیم میشه .

دوما : فقط یکی دو مرتبه ، اظهار نظر سیاسی کردم و گفتم با کشت و کشتار مخالفم و اگر هم اعتراضی قرار بشه کاملا مسالمت آمیز و با رعایت احترام برای همه ایرانیان با هر اعتقادی ، باید باشه .
ولی متاسفانه
یه عده اومدند کاملا برنامه ریزی شده
صحبت های بنده رو وارونه تفسیر کردند و گفتند فلانی طرفدار حکومته ، و کلی هم فحاشی کردند و ...
که بنده هم تو جوابشون مثل خودشون باهاشون برخورد نکردم .
واقعیت هم اینه که
تو اون برهه از زمان ، قصد داشتند ما رو به دست خودمون نابود کنند . و همه رو از هم داشتند متنفر می‌کردند.
هر کسی با هر اعتقادی به عنوان یه انسان، برای خودش ارزشمنده و قابل احترامه ،
البته مادامی که با اون اعتقاداتش به کسی صدمه نزنه و باعث آزار کسی نشه .

سوما : اصلا به گرایشات سیاسی یحیی هم کاری نداشتم و ندارم . و فقط یه مرتبه تو کل فصل پبش به یحیی کاملا محترمانه انتقاد کردم و گفتم یحیی باید تمرکزش رو بزاره روی تیم و به مصاحبه اش بعد از بازی با آلومینیوم انتقاد کردم .
و از اول فصل تا انتهای فصل هم از یحیی حمایت کردم با دلیل ، نه از روی تعصب کورکورانه .
که خود یحیی هم خدا رو شکر
متوجه اشتباهش شد و خیلی سریع از همه هواداران عذرخواهی کرد و تا یه مدت مصاحبه ای نکرد و تمرکزش رو گذاشت روی پرسپولیس و ثمره اش رو هم دیدیم .

چهارما : لایک و دیس به شخصه برای بنده اهمیت خاصی نداره و چیزی که برام اهمیت داره اینه که هواداران پرسپولیس و تیم پرسپولیس تو راه موفقیت باشند و به بیراه نرن .

پنجما : بنده آنقدر شهامت دارم و آنقدر هم بی ادعا و بدون غرور هستم که اگه حس کنم اشتباهی کردم و کسی بهم بگه فلان جا به فلان دلیل اشتباه کردی
بی برو برگرد بگم اشتباه کردم و معذرت خواهی کنم و اون اشتباه رو هم تکرار نکنم .
و پای اون طرف رو هم که من رو به اشتباهم واقف کرده بوس میکنم .
ولی
زمانی که واقعا اشتباهی کرده باشم
نه زمانی که حرف تو دهنم بزارند و تهمت کار نکرده و حرف نزده رو بهم تحمیل کنند .


عشق فقط پرسپولیس

-2

6

11 ماه پیش

ببخشید کاربر قرمزته انگشتم رفت روی ارسال ، ادامه صحبت هام ، اره یکی از کاربران این سایت بنام msa بر میگرده میگه خائن ، به دانیال . چرا چون سیامک رو نیمکت هستش .بابا سیامک بعد بازی سپاهان توی جام حذفی افت کرد ، اگه توی تمرینات خوب بود خدا میدونه یحیی توی ترکیب اصلی میزاشتش ، یحیی پدر کشتگی با هیچ کدوم از بازیکنان پرسپولیس نداره ، بعد همین کاربر به ما میگه حیوان ، من چطور باید به این رحم کنم ، بنظر شما این عاشق پرسپولیس ، بنظر شما این انتقاد ، اینها کاربر قرمزته دشمن پرسپولیس هستن ، تا اینکه عاشق پرسپولیس باشن . کاربر قرمزته در پایان بازم از شما تشکر میکنم ، که چنین متن های زیبا و پر محتوایی رو مینویسی ، واقعا دست مریزاد داره ، کاربر قرمزته ، یحیی نیاز به زمان داشت ، یحیی کارشو خوب بلد بود وخدا رو شکر که تونست از این پیچ بسیار سخت عبور کنه ، الانم هم که اعلام نموده که میخواد بره ، من بهش حق میدم . واقعا حق میدم ، چون یه عده از هواداران تحمل باخت تیم رو ندارن ، فقط توهین کردن . چرا باید بمونه ، زیاد نوشتم حلال کنید ، سربلند و پیروز باشید. در پناه حق


عشق فقط پرسپولیس

-2

6

11 ماه پیش

کاربر قرمزته همیشه شما متن های که میزارید ، پر محتوا و زیبا بوده ، از شما کمال تشکر را دارم ، گفتنی ها رو گفتید توی متنهاتون ، دیگه نیازی نیست من چیزی بگم ، فقط میخوام اینو بگم ، من هوادار مشکلی با انتقاد کردن ندارم ، هوادار بیاد اصولی و با منطق نظرشو بده ، ولی اینو بگم که اجازه نمیدم بیان به سرمربی تیم محبوبم پرسپولیس توهین کنن ، چرا یه عده برمیگردن به یحیی میگن دلال ، این انتقاد یا توهین ؟ مگه آقای سرخدل عاشق نمیگید ما هواداران پرسپولیس هستیم ؟ پس چرا این الفاظ رو بکار می‌برید ، چرا احمد اسرمی میاد میگه ترسو ، چرا چند هفته مونده به پایان لیگ میگی برو اسکوچیچ رو بیارید ، چرا وقتی احمد با سرخدل عاشق دارن باهم تبادل نظر میکنن میگن اسکوچیچ رو بیارن ، اون بهتره ، چرا واقعأ . چرا کاربر قلمراد به هواداران تو این سایت توهین میکنه میگه جوجه هوادار و همش سن و سالشو یدک میکشه و همچنین با چند زبان دنیا میاد میگه اسکوچیچ بیاد ، بهتر از این مربی ترسو هستش ، چرا ؟ چرا کاربر قرمزته ، اینها انتقاد یا بی حرمتی و توهین نمودن به هواداران و سرمربی تیم ؟ یا جایی دیگه ، یکی از هواداران توی این سایت بر میگرده به دانیال میگه خائن ، چرا چون سیامک جونش روی نیمکته ، یحیی توی ترکیب اصلی نمیزارم


عشق فقط پرسپولیس

-2

6

11 ماه پیش

با سلام و ارادت خدمت شما کاربران ، برای پرسپولیس و قرمزته . دبل قهرمانی تیم بزرگ پرسپولیس رو هم به شما و کلیه هواداران محبوب و فهیم و باغیرت پرسپولیس نیز تبریک می‌گویم . اول خدمت برای پرسپولیس عرض کنم ، من عاشق پرسپولیس هستم و همچنین جونم رو برای تیم بزرگ پرسپولیس میدم ، پرسپولیس خط قرمز منه . برای پرسپولیس طول این مدت بعد برد پرسپولیس خیلی خوشحال می‌شدیم ، وبعد از باخت تیم نیز ناراحت. چنان بود تا چهار روز اذیت بودیم . ولی همیشه و در همه حال سعی می کردم حمایت کنم از تیم محبوبم ، پرسپولیس کم تیمی نیست که یه عده فقط بیان بعد از برد و یا با باخت این تیم یه نظری رو بدن و برن . بارها و بارها بعد از باخت پرسپولیس ، تعدادی از هواداران فقط حاشیه درست میکردن ، من همش میگفتم چرا فقط یحیی رو مقصر میدونید ، چرا بازیکن مقصر نیست ، مگه یحیی گفته شل بازی کنید ، یا یحیی گفته دروازه خالی رو گل نکن ، چرا نمیگید داور مقصره ، بخدا پرسپولیس بیشترین ضرر رو تو داوری کرد ، بابا چقدر پنالتی واسه پرسپولیس نگرفتن ، چرا میگید اسکوچیچ رو بیارید ، بابا الان وقت این نیست که کسی دیگه بیاد ، چرا برمی‌گردید به یحیی میگید دلال ، بعد جالبه ، آقایون با تمام پرویی و گردن کلفتی میگن ما نگفتیم ، دلال یا ترسو . ما انتقاد کردیم ، بابا کاربر محترم و با غیرت برای پرسپولیس بخدا اینا هوادار پرسپولیس نیستند ، اینا دوست دارن یحیی بره ، اینا میخوان تیم بره توی حاشیه ، اینا هر جا باد میوزه ، اون طرفی میرن ، خلاصه بگم اینجا موندن این افراد بی فایدست ، چون خودشون رو خراب میکنن . ببخشید متنم طولانی شد . موید و منصور باشید . در پناه ایزد منان


عشق فقط پرسپولیس

-3

6

11 ماه پیش

سلام خدمت هواداران متعصب پرسپولیس ، من در مرحله اول جواب کاربر امیر سروری رو بدم ، سلام خدمت شما کاربر محترم و هوادار باغیرت پرسپولیس ، متاسفانه تعدادی از هواداران هستند فقط تبل تو خالین ، اینجا فقط مختص هواداران باغیرت و فهیم پرسپولیس ، خدمت شما عرض کنم ، کاربران اسرمی و سرخدل عاشق و چند نفر کاربر دیگه ، بعد از چند باخت پرسپولیس عنوان داشتند ؛ که یحیی ترسو ودلال هستش یا اینکه باید حتما با اسکوچیچ عوض بشه ، آقای سروری یحیی دلال نیست ، یحیی ترسو نیست ، وقتی پرسپولیس خودش هم مدیر و مدیر عامل زحمت کشی داره که شبانه روز واسه تیم بزرگ پرسپولیس زحمت کشیدن والان داریم نتیجش رو می‌بینیم ، بیان اظهار نظر کنن ، قرار نیست کسی که دست چپ و راستشو بلد نیست بیاد درخصوص یحیی امپراطور اینجور بگه ، بعد بازی هوادار اعلام کردن اسکوچیچ رو بیارن چرا ، ما اگه هوادار پرسپولیس هستیم باید حمایت کنیم ، اینا میان میگم ما انتقاد کردیم ، به این وقت قسم انتقاد کردن با توهین کردن و حاشیه درست نمودن خیلی فرق داره آقایان سرخدل و اسرمی با فهم ، شما پرسپولیسی نیستید ، شما فقط اومدید نظر بدید یا علی هر چی شد شد ، هر چی هم نشد خوب دیگه نشده ، امیر خان سروری من بعد باخت پرسپولیس مقابل هوادار خودم با سرخدل عاشق ، تبادل نظر داشتیم ، که ایشون اعلام نمودند ، یحیی نمیتونه با این وضعیت قهرمان بشه ، یحیی ترسو ، اگه قهرمان بشه واسم مهم نیست ، حالا چرا داره تبریک میگه ، چرا میگه یحیی خوبه ، یحیی که بد بود ، بابا هندونه زیر بغل ما نزارن ، من خط قرمزم پرسپولیس ، من جونم رو واسه تیم بزرگ پرسپولیس میدم ، الان پرسپولیس دبل کرد ، یه عده میگفتن نمیتونه یحیی ، ولی خودم میدونستم یحیی میتونه این تیم رو هم قهرمان لیگ کنه ، هم حذفی . چقدر یحیی رو بعد بازی سپاهان کوبوندند؟ چرا ، چرا حمایت نکردند ، همش اعلام میکردن ، چرا یحیی با دو هافبک دفاعی بازی میکنه ، چرا اینجور بازی میکنه ، همین آقای اسرمی چقدر تو بازی حذفی با سپاهان به امیری بدو بیراه میگفت ، چرااون هواداری که ادعاش میشه عاشق پرسپولیس هست ، برمیگرده به بازیکن پرسپولیس میگه خائن ، واقعا چرا ، سیامک اگه عرضه داشت توی تمرینات خوب بازی می‌کرد که نظر یحیی رو جلب کنه که بتونه جایگزین دانیال بشه که شما بهش نگی خائن ، کاربر msa ! آدم اینا رو میبینه امیر خان سروری ناراحت میشه . سرخدل عاشق ، اسرمی ، قلمراد ، مهدی . p . b ، msa ، کرمانی ، الیاسی ، پرسپولیسی نیستند ، اینجا باشن اذیت میشن ، موندنشون توی این سایت فایده نداره ، خداروشکر پرسپولیس با سرمربیگری یحیی خان امپراطور دبل کرد و جلو اینا رو سفید شد . خدارو صدهزار مرتبه شکر .


فرمانده یحیی

-2

6

11 ماه پیش

اینجاهوادارواقعی ازکسانی که فقط زمان بردخوشحالندمشخص میشن چطور؟چون میتونی بایک نظربه کامنتهای حتی اولین بازی نیم فصل اول همه چیزومتوجه شدخیلیابایک مساوی حتی باارزش توخونه حریف به اقااایحیی فحش میدادن دلال میگفتن ترسووبزدل میگفتن حتی یکنفرازکلمه یحیی کچل هم برای تحقیراستفاده میکردوگذشت زمان بزدل وترسوبودن دلال بودن فنی یاضعیف بودن اقایحیی روثابت کردوحالااگه اون حرفاازسرکینه نبوده ومال هیجان بوده بیان وشهامت عذرخواهی روهم داشته باشن درمقابل عزیزانی هم بودندکه پرسپولیس اول بشی اخربشی دوست داریم رومعناکردن وازحالت شعاری به عملش دراوردن درودبراوناوالان هم شرمنده نیستن یحیی بجزفاکتورفنی بودن وبی رقیبی توایران مزیتهای کمیابی هم دارن مثل هوادارپرسپولیس بازیکن پرسپولیس معلم بااخلاق ویک انسان ازاده شرافتمندومردمی که هرکسی تواین جایگاه وشهرت تاب نمیاره وسقوط میکنه یاخفه میشه وحرف نمیزنه ونهایت ارزوی کیسه شله سوراختورودشمنان رفتن یحیاست که این ارزوروبه گورمیبرن انشالاوشادیهامون ادامه داره


مرادسلمانی

0

6

11 ماه پیش

تیم مابایدبرای سال بعدبازیکنهای قدری جذب کنی.چون سال بعد سال سختی خواهدبودچون بعضی تیم هاازالان جبهه گرفتندمثل زمانیکه تیم به اصفهان میرفت.


برای پرسپولیس

0

9

11 ماه پیش

قرمزته شما جز کسایی هستی که خیلی وقته اینجا هستی و می دونی من خودم چقدر دعوا کردم. قبول دارم نباید اینجور بشه اما الان عشق فقط پرسپولیس بدجور دیگه اعصاب خودشو خورد کرده. واسه خودش میگم که ممکنه اتفاقی واسش بیفته. نزدیک به یک سال و خوردی دعوا کردم که درست بشه و کسی توهین نکنه اما دیدم بازم نشد. امیدوارم کسی توهین نکنه اما توهین کرد جوابشو بدید. اما انتقاد به نظرم حقه حتی اگه غلط باشه باید فنی جواب داد. کسایی که به یحیی دلال می گفتن اگه شرف داشتن معذرت خواهی می کردن


برای پرسپولیس

0

10

11 ماه پیش

خداروشکر حتی زمانی که بعد از باخت به هوادار کل کاربران اینجا به جز دو سه نفر می گفتن یحیی بره، من جز اون دو سه نفر بودم و می گفتم هنوز امید هست. تو همین قسمت تحلیل ها برید آیتم پر‌سپولیس می توانست در کورس بماند رو بخونید که بعد از باخت به سپاهان هم من بازم نوشتم هنوز امید به قهرمانی هست و قهرمانیم.


برای پرسپولیس

0

8

11 ماه پیش

قرمزته شما جز کسایی هستی که خیلی وقته اینجا هستی و می دونی من خودم چقدر دعوا کردم. قبول دارم نباید اینجور بشه اما الان عشق فقط پرسپولیس بدجور دیگه اعصاب خودشو خورد کرده. واسه خودش میگم که ممکنه اتفاقی واسش بیفته. نزدیک به یک سال و خوردی دعوا کردم که درست بشه و کسی توهین نکنه اما دیدم بازم نشد. امیدوارم کسی توهین نکنه اما توهین کرد جوابشو بدید. اما انتقاد به نظرم حقه حتی اگه غلط باشه باید فنی جواب داد. کسایی که به یحیی دلال می گفتن اگه شرف داشتن معذرت خواهی می کردن. خداروشکر اصلا پشیمون نیستم که این همه از یحیی حمایت کردم


قرمزته

-1

6

11 ماه پیش

الان هم
خدا شاهده ، اصلا قصدم نیست
بیام اینجا
منم منم کنم .
و بگم دیدید من گفتم یحیی خوبه و شما گفتید یحیی بده و ...
و یه عده رو سرزنش کنم
و بگم من همیشه درست میگم و ...

نه خوب میدونم
هم من و هم هر آدم دیگه ای ممکنه تو زندگیش اشتباه بکنه .
ولی مهم اینکه
منیت رو بزاریم کنار و اگه کسی واقعا و با دلیل و منطق بهمون گفت داریم اشتباه میکنیم
دلایلش رو بشنویم و روش فکر کنیم و بعد اظهار نظر کنیم .
نه اینکه
تا می‌بینیم یکی برخلاف نظر ما نظر میده
مثل انسانهای عصر حجر ، شروع به دادو بیداد ، فحاشی ، عیب تراشی ، مسخره کردن ، تهمت زدن و ... میکنیم .

به جای اینکه بیایم با دلیل و منطق همدیگه رو قانع کنیم .
سعی می‌کنیم با دادوبیداد ، فحاشی ، تهمت ، مسخره کردن و ...
همدیگه رو قانع کنیم .


یه عده
از اواخر فصل پیش تا اواخر این فصل
جو تیم رو طوری کرده بودند
که با هر بازی نبردن شروع به عیب تراشی ، فحاشی و توهین به کادر فنی و بازیکنان می‌کردند و آرامش روانی تیم رو بهم ریخته بودند
و هر چقدر هم که با دلیل و منطق و محترمانه بهشون میگفتیم
دارید اشتباه میکنید و شرایط تیم رو هم باید در نظر بگیرید و بعد حرف بزنید
گوششون بدهکار نبود و کار خودشون رو می‌کردند.
و متاسفانه باعث شدند تو اواسط فصل پرسپولیس افت کنه و صدر جدول رو به راحتی از دست بده

الان هم متاسفانه
همون کسانی که اشتباه می‌کردند
پی به اشتباهاتشون نبردند که هیچ
تازه اومدن و میگن
ما کار درستی کردیم و با اون کارهای ما بود که پرسپولیس قهرمان شد .

اینکه بخواد این رویه تو تیم باب بشه
که هر کسی عشقش کشید بیاد برای بازیکنان و کادر فنی عیب تراشی کنه
، فحاشی کنه ،مسخره کنه و بره
و اسمش رو بزاره انتقاد .

و هر کسی از هواداران پرسپولیس هم محترمانه بهش بگه به این دلایل داری اشتباه میکنی .
شروع به فحش دادن و مسخره کردن اون هوادار بکنه .

این بده
خیلی خیلی هم بده .
و دیگه نباید تکرار باشه .

اگه اینجور داستانی باب بشه
طرفداران تیم‌های دیگه هم تو قالب طرفداران پرسپولیسی میاند از اون کسانی که باعث موفقیت پرسپولیس هستند براشون عیب می‌تراشند
و بهشون فحش میدن و مسخره شون هم میکنند تو اون اشخاص رو از پرسپولیس فراری بدند .
کما اینکه این فصل هم همین کار از ابتدای فصل کردند.

و این جور مسائل دیگه نباید
تو پرسپولیس انتفاق بیفته


قرمزته

-1

5

11 ماه پیش

کاربر برای پرسپولیس :
از یه جهت به عشق فقط پرسپولیس حق میدم .
چون نباید
این رویه تو تیم باب بشه که
بدون در نظر گرفتن شرایط تیم ،
بیاند عیب تراشی کنند ، توهین کنند ، مسخره کنند و فحش بدند .
و بعد اسمش رو بزارند انتقاد .
شما خودت خوب شاهدی
از اواخر فصل پیش و مخصوصا بعد از دست دادن صدر جدول و مخصوصامخصوصا بعد از شکست از سپاهان ،
یه عده از اساتید اومدند پاشون رو کردند تو یه کفش که باید حتما یحیی رو بندازند بیرون و جاش یه مربی خوب خارجی بیارند .
هر چقدر من و شما و چند کاربر دیگه
اومدیم گفتیم :
تو ۷ هفته باقیمونده تا انتهای لیگ کدوم آدم عاقلی مربیش رو عوض میکنه ، مخصوصا تیمی که با صدر جدول ۴ امتیاز اختلاف داره .
و اونم مربی ای که این همه موفقیت برامون آورده .
تا انتهای فصل دندون رو جیگر بزارید و از تیم حمایت کنید اگه قهرمان نشدیم بعد به فکر آوردن مربی تاپ خارجی باشید .
که باز هم با اینکه از هفته ۲۳ ام به همه بازی‌ها رو بردیم ولی
باز هم شروع به سمپاشی و عیب تراشی می‌کردند.و اصلا شرایط و موقعیت جدول رو درک نمی‌کردند و گوششون بدهکار نبود و نیست .

حالا جالبه
همون اساتید اومدند اینجا و میگن
با انتقادات ما بود که یحیی به خودش اومد و ترکیب رو درست کرد و قهرمان شدیم .
🤭🤭🤭🤭🤭

ار ابتدای فصل دنبال
این بودید تیم نبره و شروع به سمپاشی کردن کنید ( و اسمش رو میزاشتید انتقاد ) .
به قدری به تیپ فشار روانی وارد کرده بودید که تو خیلی از بازی‌ها ، بازیکنان تیم از دادن یه پاس ساده عاجز بودند .
تنها دلیلش هم فشار زیادی بود که از طرف هواداران ساده لوحی مثل شماها به تیم وارد می‌شد.
هر چقدر هم از اول فصل
گفتیم نکنید و ...
گوشتون بدهکار نبودید
و اسم ما رو گذاشتید طرفداران یحیی
و خودتون شدید عاشقان پرسپولیس.
و تو تیم دو دستگی عجیبی انداختید .

آره کاربر محترم :
اون گلوله برفها که خورد تو سر بازیکنان ، و اون عیب تراشیها و فحاشی ها
باعث قهرمانی ما نشد .
بلکه اول از همه کمک اون بالاسری و بعد همت و درایت کادر فنی و بازیکنان بود که ما دبل کردیم .

امثال شماها هم
اگه واقعا پرسپولیسی هستید
بهتره منم منم کردن رو بزارید کنار
و به اشتباهات بچه گانه خودتون که تو طول این فصل کردید اعتراف کنید و این اشتباهات رو دیگه تکرار نکنید .
چون این اشتباهات شماها
که از ابتدای فصل قبل جو رو بر علیه کادر فنی مون کرده بودید
داشت پرسپولیس رو نابود می‌کرد و خدا این تیم رو نجات داد .


امیر سروری

-3

5

11 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس آرامش خودتو حفظ کن نمیشه که با همه دعوا کرد ، بلاخره اختلاف نظر وجود داره، منم در طول فصل با چندین کاربر اختلاف داشتم سر یحیی ، همیشه هم از یحیی حمایت کردم ، ولی داداش نگاه کن احمد اسرمی و سرخدل عاشق پرسپولیسی هستن استقلالی که نیستن؟ بحث نکن ،تو فقط از یحیی حمایت کن ، مثلا zizi که همیشه حامی یحیی بوده و کامنتهای انرژیک میفرسته بعد از یکی باختها خاستار تعویض یحیی شد ولی گفت تا آخر فصل همه حمایت کنن آخر فصل الانم یکی مثل زی زی دوس نداره یحیی بره ، هممون دوس داریم بمونه تا قهرمانی آسیا، موفق🌹


علیرضا

0

2

11 ماه پیش

❤❤❤❤❤❤🌹🌹🌹🌹🌹🌹👌☝❤️‍🩹💘❤️‍🩹✌🙏🙏


ایمان زلفی

0

2

11 ماه پیش

اولین سوپرجام در سال ۹۶ با برتری در برابر نفت تهران بدست آمد ضمنا ۱۳ جام کسب کردیم، ۶ لیگ و ۵ سوپرجام، ۲ حذفی


حسین پرچمی

-3

1

11 ماه پیش

واقعا من خودم جزع اون آدمایی بودم که بعد بازی با سپاهان میگفتم یحیی باید برع


سرخدل عاشق

-5

4

11 ماه پیش

بچه ها، متن رو کامل بخونید خواهش میکنم...
آریا فاطمی مقدم به عنوان یه پرسپولیسی تو سایت استقلالی ورزش سه در مدح و ستایش مجیدی طومار نوشته اونم این موقع که رقیب تو اوج خفت و خواری و پرسپولیس تو اوج شادکامیه یعنی از آب گل آلود رقیب میخوان ماهی بگیرن😂 حواستون باشه به امثال اینا ، نونشون تو بدبختی پرسپولیسه وگرنه پرسپولیس تو مسیر موفقیت باشه که نگرانیها کمتر میشه و پیگیری اخبار و دغدغه ها کمتر...برید دنبال نون از جای دیگه باشید نه بدبختی و حرص و جوش هوادار بدبخت...شما نه پرسپولیسی هستید نه دلسوز دم برانکو گرم که ریشه شما رو کند از اطراف تیم وگرنه باید هر سال درگیر حواشی و گرفتاری می شدیم و هر ده سال شاید یه بار رنگ جام رو می دیدیم الان فضای مجازی هست هوادارا همه چیز رو میدونن دست از سر پرسپولیس بردارین برین همون مدح و ستایش مجیدی رو بکنین تا چیزی گیرتون بیاد دیدن پرسپولیس همه جامها رو گرفت چیزی برای کلیک و توجه گیرشون نمیاد رفتن به یه دلخوشی رقیب پرداختن تا چیزی گیرشون بیاد😂...دیدین از وقتی فضای مجازی اومد استقلال رنگ خوشبختی رو ندید چون یه ارتش سرخ به معنی واقعی شب و روزشو با تیم گذروند...ارتش اگه یه بار دیگه یادداشتهای ایشون رو اینجا نشر بدین جای ما هم دیگه اینجا نیست🙏


ahad almasi

0

6

11 ماه پیش

دوستان عزیز خاطرات و کامنت های گذشته را مرور کنید افرادی را به نام هوادار خواهید یافت که در تمام بازیها خارج از نقد و منطق همیشه آقا یحیی را با لفظ دلال می کوبیدند و از طرف دیگه چند نفر خاص بودند که همیشه چه در باخت چه در برد و تساوی همیشه از آقا یحیی با امپراطور دفاع کردند و نهایتا به کوری چشم دشمنان و فدراسیون نشینان ثابت شد که یحیی امپراطور مربیان فوتبال آسیاست حتی بالاتر از برانکو.


دکتر خلیلی

-3

3

11 ماه پیش

خلاصه و مفید خدمت عوامل تیم عرض می کنم.
برای حفظ و افزایش قدرت پرسپولیس اولا با ستاره های ثابت تیم تمدید قرارداد کنید.
دوما. ابوالفضل جلالی. شهريار مقانلو.و رامین رضاییان و.... جذب بشن.
سوما. خارجی خوب در صورت نیاز


علی رحیمی

0

7

11 ماه پیش

دوستان عزیز دیگه باهمدیگر بحث نکنید بزارید این شیرینی برد برامون خوش بگذره وهمگی با افتخار بگيم هوادار واقعی ارتش سرخ هستیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💓❤️قربون همتون برم که حمایت میکنید


برای پرسپولیس

0

7

11 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس می ترسم سکته کنی. ول کن. هر تیمی چند نفر مخالف داره. زمان برانکو هم خیلی این حرفا بود. بهتره جواب کسیو ندی. منم اول کار اینجور بودم و نزدیک یک سال اعصابم خورد شد و دعوا کردم و بعد به این نتیجه رسیدم که فایده نداره. هرکی هرکاری خواست بکنه خودمون باید حمایت کنیم از تیم. ان شاءاللّٰه فصل بعد هم قهرمان بشیم و اینبار دیگه نوبت آسیا هست


سرخدل عاشق

-6

3

11 ماه پیش

عشق فقط قرمزته ما از تو متعصب تریم وقتی تیم تو بحران رفت ما از تعصب زیادی آمدیم هر روز یکساعت متن تایپ کردیم چشم درد گرفتیم به امید اینکه اون وضعيت سخت تغییر کنه من هزار بار گفتم ایرانی جماعت تو حالت عادی شل میگیره وقتی تو مضیقه قرار بگیره دیگه سخت تلاش میکنه به دنبال تلاش نتیجه هم میاد این سنت خداست بعد میان میگن ما مرد روزهای سختیم نمیگن اون روز های سخت ماحصل سهل انگاری روزهای عادی بوده یحیی اون مقطع از فصل کارش بسیار اشتباه بود رفت تو حواشی و بهانه گیری و از دست دادن صدر و عقب افتادن...حالا تو عقده ای شدی که چرا پرطرفدارترین تیم ایران با این همه هوادار یه چند نفر اومدن دلسوزانه انتقاد کردن خوب این مشکل خودته به یک روانشناس مراجعه کن در ضمن حرف بیجا نزن من تو ماه رمضان اومدم گفتم مخالف تهمت دلالیم حداقل به حرمت اون ماه تهمت نزنید بحث ترسو بودن هم یه چیز نسبیه ترس یه چیز خوبه احتیاط میاره منطق و تمرکز میاره ولی بیش از حد احتیاط کردن نتیجه اش میشه یک گل زدن و عدم شجاعت تو حمله برا گل دوم زدن و ثانیه آخر بازی گل خوردن که چندین بار اتفاق افتاده...خدا را شکر بهترین بازی چند سال دربیمون این دربی بود که نتیجه تجربه و شخصیت چند سالمون و اعتماد به نفس ناشی از برد دربی قبل بود در ضمن هنوز همون ستونهای برانکو دارن جولان میدن و عجیب اینکه خیلی مشتری برا لژیونر شدن ندارن میدونی چرا؟ من کاملا میدونم دلیلشو ولی در ذهن تو نمیگنجه... بحث اگه میکنی مثل برای پرسپولیس بحث فنی کن نه بحث دلقک بازی...


احمد نوری اسرمی

-7

3

11 ماه پیش

یحیی اگه تفکراتش رو عوض نمیکرد عمرن قهرمان نمیشد . خودش هم فهمید که سروش باید فیکس باشه و امیری هم بره خط حمله . این حرف رو ما از اول فصل زدیم چون ماهم فوتبال حالیمون‌ میشه . تو اگه میخوای صبح تا غروب فقط تعریف کنی ما بهت احترام میزاریم پس کاری هم به کار ما نداشته باش . فکر نکن فقط تو تعصبی هستی


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

11 ماه پیش

خیلی ممنون لطف دارید شما 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷خوشبختم😃🙂


سامان کوهدشت

0

9

11 ماه پیش

حالا استقلال بیانیه میده ک نه باید پرسپولیس تو سوپر کاپ با تیم دوم خودش بازی کنه..قبول نیس🙃🙃😮😮😲😲


عشق فقط پرسپولیس

-3

8

11 ماه پیش

تو توهین قبول نداری . تو با یه باخت پرسپولیس گفتی باید عوض بشه . مگه تو سر پیازی یا ته پیاز . چکاره حسنی . به تو هم میگن هوادار. این یاد بگیر وقتی تیم داره باخت میده نقد کن . مثل آدم . راهکار بده . نه فقط طرف رو بکوبی. تو یادت ندادن . من عشقم پرسپولیس. خدا رو صد هزار مرتبه سپاسگذارم که پرسپولیس هر سه جام رو گرفت . حالا ما باید به یحیی امپراطور اصرار کنیم که بمونه . یحیی نه ترسو ، نه دلال ، نه اونایی که هوادار واقعی پرسپولیس هستن حاضر بودن توی این مدت یک سال با هیچ مربی عوضش کنن . توی اون شرایط بحرانی حمایت نکردی احمد اسرمی ، فقط و فقط سرمربی رو کوبوندی ، فهمیدی . هوادار پرسپولیس ، باید تعصب تیمشو داشته باشه ، نه فقط لب و دهن باشه .گرفتی . باید توی شرایط بحرانی نقد کنی مثل آدم . نه با یه باخت کاسه کوزه رو بشکنی رو سرمربی . بازیکن اگه غیرت داشت می‌جنگید که الان توی لیست خروجی تیم نباشه . همش میگفتی چرا یحیی با دو هافبک دفاعی بازی میکنه ، مگه تو سر تمرین پرسپولیس هستی ! اون دیگه به تو ربط نداشت که اونجور متن میزاشتی . چرا اسرمی . بخدا تو هوادار پرسپولیس نیستی . بخدا قسم به تو نمیگن هوادار. رو نظراتت اعصابتو خرد میکنم . به سرمربی تیم من توهین میکنی ؟ بلد نیستی تعریف توهین با نقد کردن اصلا چیه . تو برو گمشو نبینمت اینجا .


امیررضا پرسپولیسی❤️❤️

0

2

11 ماه پیش

خداروشکر 🥺❤️🏆


احمد نوری اسرمی

-11

4

11 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس . من به یحیی ترسو گفتم ولی دلال نگفتم . تیم قبل عید با تیم بعد عید زمین تا آسمون فرق کرد چون یحیی فهمید باید شجاعانه بازی کنه . حالا اگه شما میخوای تو روز بد هم از یحیی تعریف کنی اشکال نداره تعریف کن ما با شما کار نداریم ولی باید به بقیه هوادارا که نقد میکنن هم احترام بزاری . هوادار نباید بخاطر نقد کردن به شما جواب پس بده . اگه هم از روی عصبانیت و تعصب بعضی مواقع توهین هم بکنه باید بزاری به حساب هیجان بازیها هر چند توهین رو خودمم تایید نمیکنم


احمد نوری اسرمی

-9

4

11 ماه پیش

چقدر بهمون این هفت سال خوش گذشت بجز پارسال که با بدنسازی افتضاح و مربی دروازه بانی فنایی سال بسیار نکبت باری بود . امیدوارم یحیی دیگه اشتباهات اول فصل رو تکرار نکنه و یه دفاع چپ تخصصی بگیره و سروش و امیری رو ببره خط حمله چون ما ظرفیت بیشتر از این رو داریم . یحیی اگه بعد عید ترکیب تیم رو عوض نمی‌کرد باید خواب جام رو می‌دیدیم چون کاری که امیری و سروش تو خط حمله کردن کسی نمیتونست تو تیم انجام بده


قرمزته
(در پاسخ احمد نوری اسرمی)

-1

6

11 ماه پیش

کاربر محترم:
داری اشتباه میزنی .

۱_ فصل پیش بدنسازی ما به هیچ وجه اشتباه نبود ،
به خاطر
برنامه ریزی بد ای اف سی ، دوره استراحت و بدنسازی ابتدای فصل و نیم فصل رو کامل از دست دادیم .
فصل قبل
بلافاصله بعد از اتمام لیگ
تیم تمریناتش رو شروع کرد تا به بازی با استقلال تاجیکستان برسه .
و بعد از بازی با استقلال تاجیکستان
حدود ۲،۳ هفته بعدش به مصاف الهلال رفت .
و بعد از بازی با الهلال
تقریبا ۲،۳ هفته بعدش لیگ شروع شد .
و عملا دوره بدنسازی پیش فصل رو از دست دادیم .
در صورتی که
تو حالت نرمال وقتی لیگی تموم میشه ، تیم‌ها ۳۰ الی ۵۰ روز استراحت می‌کنند.
و بعد دوره بدنسازی و بازیهای تدارکاتی پیش فصل رو شروع می‌کنند که اون هم حدود
۴۰ الی ۷۰ روز زمان میبره ، و بعد وارد بازیهای رسمی میشن .
از طرفی
تو حالت نرمال
همه لیگ ها حدود ۲ الی ۴ هفته ای هم برای تعطیلات نیم فصل زمان میزارند .
که تیم‌ها تو این فاصله هم استراحت می‌کنند و هم بدنسازی و هم بازیهای تدارکاتی رو انجام میدن .
ولی دو فصل پیش
که نائب قهرمان شدیم
باز هم به خاطر برنامه ریزی بد ای اف سی و بازیهای انتخابی جام جهانی لیگ فشرده برگزار شد
و عملا تعطیلات نیم فصل رو هم از دست دادیم .
تیمی هم که
هم تعطیلات و دوره بدنسازی اول فصل
و هم تعطیلات و دوره بدنسازی نیم فصل
رو از دست بده .
مطمئنا تو طول فصل از لحاظ بدنی کم میاره
و بازیکنانش از لحاظ قوای بدنی تحلیل میرند .
مخصوصا پرسپولیسی که تو ۳ جام میجنگید ..
و این صحبت‌هایی که امثال شما کردند و می‌کنند کمی دور از انصافه
و بدنساز دو فصل قبل واقعا بی تقصیر بود

بدنسازی دو فصل پیش همون بدنسازی بود
که تو بازیهای آسیا تو هند ، تو اون آبو هوا و تو اون بازیها که به صورت متمرکز و ۳ روز یه بار برگزار میشد
جوری تیم رو از لحاظ بدنی آماده کرده بود
که همه مربیان تیم‌های حریف پرسپولیس
از قدرت بدنی ما تعریف می‌کردند.

۲_ از طرفی داود فنایی
هم جزو پیشکسوتان با تعصب و بی حاشیه پرسپولیس بوده و چه تو زمان بازیش و چه زمان مربیگری خودش رو ثابت کرده و برای پرسپولیس کم نزاشته .
باز هم بی انصافی است که سوتی های بچه گانه حامد لک رو گردن فنایی بندازیم .
چطور همون لک ،
وقتی تو آسیا و لیگ قبل که پرسپولیس قهرمان شد .
بهش میگفتید مرد عنکبوتی .
و از فنایی تعریف نمی‌کردید؟!! .
ولی ۲ فصل قبل که اون سوتی های بچه گانه رو میداد همه انتقادات روانه فنایی شد .

اون سوتی های لک مشخص بود که به علت عدم تمرکز و نداشتن آرامش روحی و روانی اتفاق می افته .
و گرنه از لحاظ آمادگی بدنی مشکلی نداشت .
برای هر بازیکن تو دنیا هم پیش میاد
که به علت مشکلات شخصیش بعضی از مواقع تمرکز لازم رو نداشته باشه و سوتی های ناجور بده .
و ربطی به مربیش نداره
تو اکثر دنیا هم
مربی این جور مواقع بازیکن رو میزاره رو نیمکت تا ریکاوری ذهنی بشه و جایگزینش رو میزاره تو زمین .
که متاسفانه اون مقطع
به علت رفتن بی موقع رادوشویچ ،
که به خاطر نگرفتن حقو حقوقش بود .
گلر دوم مطمئن نداشتیم که جایگزین لک کنیم .
و چوبش رو خوردیم .
و باز هم بیخود و بی جهت
کاسه کوزه ها سر فنایی بنده خدا و یحیی و بدنساز تیم و .... شکست .

۳_ شما از کجا میدونی ابتدای فصل یحیی نخواسته دفاع چپ تخصصی بگیره ؟ !!!!!!!.

ابتدای فصل
مانند فصول گذشته .
برای پست دفاع چپ ، چندین نفر رو اسم داد که نتونستند جذبشون کنند .
شاخص ترین هاشون هم میلاد محمدی ، نورافکن، جلالی و ...
بودند .
که یا مبلغ بالاتر بهشون گفتند و یا مبلغ رضاینامه شون بالا بود و نشد جذبشون کنه و از خیرش گذشت .
و با محمد حسین احمدی جوان قرارداد بست و امیدوار بود که تو پرسپولیس جواب بده
که بعد از یه مدت که تستش کرد ، دید به درد تیمی مثل پرسپولیس نمیخوره و ردش کرد رفت .

۴_ مطمئن باش
یحیی از همون اول هم عقلش می‌کشید
امیری و سروش رو ببره حمله .
ولی هم سروش و هم امیری تو مقاطعی از فصل دچار افت شدیدی شده بودند .
همین خود شما نبودید که ابتدای فصل میگفتید چرا به سروش بازی میده
اصلا هیچ کاری نمیتونه بکنه .
حق هم داشتید چون سروش ابتدای فصل با سروش انتهای فصل از زمین تا آسمون فرق داشتند .

۵_ این رو هم بدون
انتقاد کردن عالیه
ولی
عیب تراشی کردن ، توهین کردن ، مسخره کردن و ...
اسمش انتقاد نیست.

انتقاد وقتی عقلانی و منطقی است
که شخص منتقد
تمامی جوانب و شرایط و ابزار در دست ، شخص انتقاد شونده رو در نظر بگیره و بعد انتقاد کنه ‌.

مثل
این میمونه
فرض کنیم شما بنا هستی .
و بنده ابزار کارتون مثل ، شمشه، کمچه، ، ماله ، شاقول، ریسمان ، تراز و ...
رو از شما بگیریم .
و به شما بگم :
با دست خالی و بدون ابزار کار دیوار بساز
و به شما سرکوفت هم بزنم مگه ادعات نمیشه
بنایی ، پس دیوار بساز و ...


hasannejadhe

0

5

11 ماه پیش

پرسپولیس اعتبار ایران و آسیاست باید به احترامش تعظیم کنند


سید ابراهیم غفاری نیا

0

7

11 ماه پیش

۶قهرمانی لیگ برتر،۵سوپر جام،و ۲تا هم جام حذفی میشه ۱۳ تا


سید ابراهیم غفاری نیا

0

8

11 ماه پیش

آخ آخ که واقعا بایرن مونیخ هستیم


عشق فقط پرسپولیس

-2

8

11 ماه پیش

من دیونه شدم دیگه .


عشق فقط پرسپولیس

-2

7

11 ماه پیش

الانم نباید حمایت کنید .


عشق فقط پرسپولیس

-3

8

11 ماه پیش

سرخدل چرا گفتی دلال الان حمایت میکنی جواب ؟


عشق فقط پرسپولیس

-2

9

11 ماه پیش

کاربر سرخدل و اسرمی شما به یحیی گفتی دلال . ترسو . قلمراد اعلام کرد ، اسکوچیچ رو بیارید . کاربر msa اعلام کرد خائن به بازیکن پرسپولیس به یحیی میگفت ترسو . خائن بازیکن پرسپولیس ها . براتون دارم حالا نوبت منه .


عشق فقط پرسپولیس

-1

9

11 ماه پیش

شما که نظرت چیزی دیگه بود با یحیی کاربر سرخدل. اصلا یحیی رو قبول نداشتی


سرخدل عاشق

-5

4

11 ماه پیش

برانکو با سختکوشی و حمایت هواداران این ساختار و شخصیت رو درست کرد یحیی هم ادامه داد دمشون گرم❤️


zizi

-1

8

11 ماه پیش

منم فقط میخوام بدونم کی به یحیی میگفت ترسو،،هاا؟؟؟اونی که به یحیی میگفت دلال دلال باباشه اونی که میگفت کچل کچل جدوآبادشه اونی که میگفت ترسو دقیقا شخص خودش ترس ورش داشته


sadra

-4

4

11 ماه پیش

ماشاءالله به تودخترپرسپولیسی توبهترین هواداروعاشق پرسپولیس ومنم عاشق محبوب پرسپولیس ودخترپرسپولیسی هستم چون عشق ماهوادارن به پرسپولیس قوت قهرمانی مثل همیشه واسه قهرمانی برای مامیجنگه🎆🎇🏅🥇


hashém chanani

-10

3

11 ماه پیش

در حقیقت همه این موفقیتها و جامها را مدیون پرفسور هستیم درسته آقا یحیی هم سهم بزرگی با پرسپولیس دارد اما برانکو بود که پایه گذار همه موفقیتها بود و مدیون او هستیم


علیرضاهمتی نژاد

0

5

11 ماه پیش

به این عصر 7ساله طلایی ورویایی با کسب 13جام ونایب قهرمانی آسیا با افتخار عشقپولیسی ام ❤️🏆❤️🏆❤️🏆


علیرضاهمتی نژاد

-6

4

11 ماه پیش

بابااین چه وضعشه خسته شدم بس کی قهرمانی دیدم.


آرین

0

7

11 ماه پیش

این تیم،، تیم شیرانه.... پرسپولیس یعنی ارتش سرخ ایران و آسیا.... پرسپولیس یعنی اقتدار و قدرت و جاودانگی.... پرسپولیس یعنی مردی و مردانگی و پهلوانی.... پرسپولیس یعنی افتخار میلیون ها هوادار.... پرسپولیس یعنی قهرمان قاطع ایران زمین.... پرسپولیس یعنی افتخار ایران توی دنیا.... پرسپولیس یعنی شعور و معرفت و ادب.... پرسپولیس یعنی قدرت بزرگ ایران..... پرسپولیس یعنی شیر دایران♥ پرسپولیس یعنی ارتش سرخ آریایی ♥ پرسپولیس یعنی تیم شیران که تمام جامها رو درو میکنه ♥ پرسپولیس یعنی طوفان سرخ آریایی که تمام دشمنانش را نابود میکنه و به آتش میکشه ♥ پرسپولیس یعنی اقتدار و قدرت که انتقام تیمهای ضعیف رو از ظالمانی چون کیسه کشا و سگپایان خوک صفت میگیره♥♥♥ درود بر پرسپولیس بزرگ که تیم اول ایران است و تیمی با تعصب و با غیرت که دشمنانش را به نابودی میکشه ♥♥♥ درود بر شیر پسران پرسپولیس که با تمام وجود و با غیرت و تعصب و با ادب و احترام به رقبا جنگیدن تا به قله های افتخار برسن.... درود بر یحیی گلمحمدی و کادرفنی با غیرتش که با تمام نا ملایماتی که دیدن و با تمام زجر هایی که کشیدن و با تمام تهمت هایی که از دشمنان خوردن ولی بازهم با غیرت و تعصب بالا جنگیدن تا به هدفشون برسن ♥♥ درود بر درویش بزرگ و هیئت مدیره متعصبش که با این همه مشکلات و بدهی های سنگینی که داشتن و با این همه توهین هایی که از طرف دشمنان دیدن ولی بازهم با تعصب و با غیرت بالا برای خوشحالی میلیون ها هوادار جنگیدن تا با توکل به خدای بزرگ به هدفشون رسیدن ♥♥ درود بر هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس که با این همه مشکلات اقتصادی و این همه اهانت ها و تهمت هایی که از دشمنان خوک صفت و نجس دیدن ولی پشت تیم محبوبشونو خالی نکردن تا در نهایت به لطف خدای بزرگ به بزرگترین افتخارات رسیدن تا همیشه شاد و سلامت باشن انشاالله ♥♥♥♥♥♥♥♥♥🌹🌹🌹🌹🌹🌹


وحید پرسپولیسی ۶

0

9

11 ماه پیش

اول به امید خدا و دوما پرسپولیس با اینهمه هوادار انشالله ادامه‌دار خواهد بود فقط باید حمایت کرد


ali mehri

0

9

11 ماه پیش

واقعا به این تیم باید احترام گذاشت دمشون گرم از عشقپولیسی بودن افتخار میکنم‌ حس غرور دارم گل کاشتن یحیی امپراطور فوتبال ایران


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

10

11 ماه پیش

ماشاالههههههههه👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال