ارتش سرخ دات کام

اخبار

5 دلیل که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 40 اظهار نظر

-

3 ماه پیش

5 دلیل که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد!

ارتش سرخ دات کام :
5 دلیل که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد!
5 دلیل مهم وجود دارد که می‌گوید سرخپوشان فاتح لیگ بیست و سوم خواهند بود.
یک قدم دیگر تا قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم باقی‌مانده است و سرخپوشان پایتخت با پیروزی مقابل مس‌رفسنجان برای دومین فصل متوالی در هفته‌های پایانی با پیشی‌ گرفتن از رقیب سنتی‌ به عنوان قهرمانی خواهند رسید.
تک مسابقه فینال‌گونه لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که پرسپولیس‌ها مقابل هوادارانشان و در حضور بازیکنانی به میدان خواهند رفت که قهرمان شدن را بلد هستند و در سال‌های اخیر بارها این مسئله را ثابت کرده‌اند، در ادامه به بررسی عواملی خواهیم پرداخت که می‌گوید پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد!

1. حضور هواداران و جو وحشتناک ورزشگاه آزادی
هفته‌ پایانی لیگ پرسپولیس در حضور هوادارانش برای کسب قهرمانی تلاش می‌کند و آنها بعد از گذراندن یک فصل طولانی با تمام قوا و به امید برگزاری جشن قهرمانی راهی ورزشگاه خواهند شد و شرایط جوی وحشتناکی را برای بازیکنان مس رفسنجان رقم خواهند زد.
هواداران پرسپولیس در بازی با استقلال خوزستان در 20 دقیقه پایانی جوی ایجاد کردند که پرسپولیس در آن جو خاص توانست 4 گل به ثمر برساند و کامبک رؤیایی مقابل استقلال خوزستان داشته باشد و آخرین بازی خانگی آنها یک الگو کامل بود که چه کارهایی از دست سکونشینان برمی‌آید!

2. خط حمله قدرتمند و تغییر روند مسابقه!
مهاجمان پرسپولیس در بازی‌های اخیر ثابت کردند که قدرت خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه رقبا را دارند و هر زمان که بازی گره بخورد با خلاقیت بالا و سطح فنی بالایی که دارند می‌توانند گره بازی را باز کنند، آنها از کوچکترین فضای ایجاد شده حداکثر استفاده را خواهند برد و این نکته‌ای امیدوارکننده برای سرخپوشان خواهد بود که حداقل یک گل را می‌توانند به ثمر برسانند و شرایط قهرمانی را فراهم کنند.
حتی اگر پرسپولیس در این دیدار از حریف خود عقب هم باشد، باز هم هیچ چیز برای آنها تمام نخواهد شد و مهاجمان پرسپولیس آمادگی گلزنی و فراهم کردن شرایط کامبک را خواهند داشت!

3. ذات قهرمان و روحیه برنده بودن!
باشگاه پرسپولیس با قهرمانی‌های پرتعدادی که در سال‌های اخیر کسب کرده است به این خودباوری رسیده که قهرمان شدن در DNA باشگاه آنهاست و ناخودآگاه آنها برای کسب جام تلاش می‌کند و هیچگاه ناامید نمی‌شوند، آنها حتی در شرایطی که در رتبه‌ای غیر از صدر جدول هستند همچنان امیدوار به قهرمانی خواهند بود و این مسئله تاثیری است که قهرمانی‌های پرشمار روی بازیکنان این تیم گذاشته است و آنها را آماده فتح جام کرده است.

4. بازیکنانی که مسیر قهرمانی را بلد هستند!
تقریبا 2/3 بازیکنان پرسپولیس همراه با این تیم قهرمان لیگ شده‌اند و در شرایط مشابه قرار داشته‌اند، آنها می‌دانند که برای قهرمان شدن چه اتفاقاتی باید رقم بخورد، چه نکاتی نیاز است رعایت شود و استرس‌های مشابه را تجربه کرده‌اند و با کوله‌باری از تجربه به میدان خواهند رفت.

این مسئله مهمی است که بازیکنان در آخرین گام برای قهرمانی استرس‌ از دست دادن جام را نداشته باشند و حضور در شرایط مشابه در سال‌های گذشته اتفاقی است که در این مسابقه به بازیکنان پرسپولیس کمک می‌کند با ذهنیت برنده وارد میدان شوند، به عنوان مثال مهدی ترابی فصل گذشته با درخشش در هفته‌های پایانی پرسپولیس را در مسیر قهرمانی قرار داد، او در بازی با شمس‌ آذر هم برای پرسپولیس گلزنی کرد و با کوهی از انگیزه در مقابل مس‌رفسنجان حضور پیدا خواهد کرد، چه اتفاقی می‌تواند مهدی ترابی را کنترل کند!

5. وضعیت عجیب خط دفاعی مس در آخرین مسابقه
خط دفاعی مس رفسنجان در بازی با استقلال خوزستان عملکرد ضعیفی داشت و موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم ایجاد شد، 3 گل دریافت کردند و اشتباهات فردی زیادی در قلب خط دفاعی این تیم رقم خورد.

با توجه به اینکه پرسپولیس خط حمله قدرتمندی دارد، اگر عملکرد دفاعی مس رفسنجان مشابه بازی با استقلال خوزستان باشد به شدت تنبیه خواهند شد و مهاجمان پرسپولیس بازیکنانی نیستند که از اشتباهات فردی بازیکنان مس استفاده نکنند، با توجه به قدرت هجومی پرسپولیس احتمال شکننده بودن خط دفاعی مس رفسنجان وجود دارد و این نکته‌ای مهم در دیدار روز شنبه خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها بدون توجه به نتیجه بازی استقلال و پیکان، سرنوشت قهرمانی در دستان خودشان است و با ارائه یک بازی هجومی و پیروزی در این مسابقه می‌توانند قهرمانی را قطعی کنند و جشن بزرگی را به همراه هوادارانشان در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160222
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رضا خادم الرضائیان

0

1

3 ماه پیش

با اوسمار امسال در بزرگترین استادیوم ایران جشن قهرمانی می گیریم


حسین حبیبی

0

1

3 ماه پیش

داداش خیالت راحت پرسپولیس این موقعیت طلایی رو از دست نمیده ،، حاضر شو واسه جشن قهرمانی


سجادسهرابی

0

2

3 ماه پیش

میبریم


مریم دهقانی

0

1

3 ماه پیش

به امید تعویض های طلایی


جواد شاهی قاسم قشلاقی

0

3

3 ماه پیش

اولا که میبریم دوما چند نکته هس که بنده تو سه بازی اخر تیم دیدم اونارو درست کنید مغرور نشید . با بیرو بازی میکنید ریسکی کار نکنید . خطا اوت کرنر مخصوصا کرنر بی مورد ندید تو بازی خوزستانی کرنر بی مورد که میتونستید دفع کنید و نکردید گل شد تو بازی شمس مکث بیش از حد و دور نکردن توپ و لو دادنش باعث شد گل بخوریم اینا هموناس که باید رعایت شه تو حمله مکث زیاد دارید با چشم باز سریعتر بازیکن خالی پیدا کنید پاس بدید از روی رفع مسئولیت سانتر نکنید توپ بیارید رو زمین خلاصه که تو ازادی هستش و جلو ۱۰۰ هزار هوادار میدونم مثل رقیبمون تو دفاع نمیرید ولی به همه چیزا دقت کنید ما هوادارا فقط برد و قهرمانی میخواییم اصلا هم ذهنتونو رو بازی استقلال نزارید شما قهرمانی تو دست خودتونه اون بازی ول کن انگار اصلا نیس


محمد برم

0

5

3 ماه پیش

به امید خذاوند متعال،، مس کرمان را ۳صفر میبریم ، 👈❤


غلامرضا یزدانیان

0

4

3 ماه پیش

به امید خداوند ارتش سرخ ایران پرسپولیس قهرمانه


امیر پازشی

-2

3

3 ماه پیش

فقط ترس من از اینه که اتفاق بازی با آلمینیوم اراک تو جام حذفی نیفته


من‌پرسپولیسی

0

3

3 ماه پیش

پرسپولیس‌‌‌‌شیران🦁🦁❤❤💖


حسن غلامی

0

3

3 ماه پیش

ادامه موضوع هافبک‌های سعی کنند که درمرکز وخصوصا درزمان حمله توپ لو ندهند واگر توپ لورفته خودهافبکه سعی دربازی گیری توپ نکنند واین وظیفه رابه مدافعین واگذار نکنند . چون مدافعین دراین حالت پراکنده اند که نباید باشند و ممکن خطری مارا تهدید کند وآخر گذشت درپاس دادن وسعی کنند بهترین گزینه را برای گل زنی انتخاب کنند وموقعیتهای خودرا هدر ندهند


حسن غلامی

0

3

3 ماه پیش

پرسپولیس مطمئنا این بازی را خواهد برد ولی چند نکته است که باید رعایت کنند تااسیرحاشیه ها وناملایمات فوتبال قرار نگیرند اول غرور را کنار بگذارند . دوم همه بازیکنان باتمرکز بازی کنند چون هراشتباهی قابل جبران نیست . سوم خط دفاع ضمن بازی‌سازی درخط دفاع ورعایت فاصله بین خطوط پس از رساندن توپ به هافبک‌های اثر توجه خودرا روی دفاع بگذارند . چهارم درمواقع جلو کشیدن مدافعین باید بالانس تیمی حفظ شود اگر جناح راست قصد حمله دارد جناح چپ بیشتر مترصد دفاع باشد . درهنگام جلو کشیدن مدافعین هافبک دفاعی جایگاه مطمئنی را دردفاع انتخاب کند ومراقب باشد بیرانوند از دروازه ریاد دورنشود چون هافبک‌های مس شوت زن هستند ومارا باشوتهای خود غافلگیر نکنند .


سرخدل عاشق

0

3

3 ماه پیش

جدیت و سختکوشی تا سوت پایان بازی باید فلسفه پرسپولیس باشه متاسفانه یه ضعف بزرگی تو پرسپولیس داره جا میافته عدم سختگیری و نبود تمرکز کافی تو دفاع از بازی با آلومینیوم گرفته تا استقلال خوزستان و شمس آذر...چرا باید جام حذفی رو مفت از دست بدیم به تیم ته جدولی تو یه نیمه سه گل هدیه بدیم به شمس آذر و مربی استقلالیش فرصت عرض اندام بدیم البته بعد گل تساوی و مخصوصا بعد گل دوم و عقب نکشیدن خیلی خوب بودیم ولی باید این تمرکز زیاد رو حمله و ول کردن دفاع یه کم تعدیل بشه با سختگیری و پرس تو دفاع با دوندگی زیاد و فلج کردن رقبا که البته بدنسازی عالی میخواد


قیصر

0

13

3 ماه پیش

خوان آخر آخرین ضربه رو محکمتر بزن 👊 👊


hasannejadhe

0

14

3 ماه پیش

ولی با این حال نباید مس را دست کم گرفت این تیم کیسه را حذف کرد و در لیگ هم متوقف کرد درسته پرسپولیس کیسه نیست که راحت امتیاز از دست بده ولی باید مراقب بود تیم های نوید کیا خوب بازی میکنند یک اشتباه قهرمانی را میگیره ولی سال بعد دیگه نباید مقابل تیم های متوسط راحت امتیاز از دست بدیم نباید مقابل کیسه و سپاهان بد بازی کنیم که به فکر نتایج کیسه باشیم و تا آخر لیگ استرس قهرمان شدن را بکشیم


عطا میری

-1

11

3 ماه پیش

به امید قهرمانی شیران پرسپولیس


مسعود

0

9

3 ماه پیش

به امیدخدا وهمت بچه‌ها قهرمانیم. انشالله زنده باد پرسپولیس کبیر ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


اسماعیل کمایی

0

7

3 ماه پیش

انشاالله


حاج ولی جانباز

0

6

3 ماه پیش

ان شاءالله با همّت و غیرت بچه ها پیروز می شویم و جام را بالا می بریم. جای مرحومان "هادی نوروزی، مهرداد اولادی، مهرداد میناوند و علی انصاریان" خالی است. روحشان شاد.


Abbas

0

6

3 ماه پیش

در فوتبال هیج وقت صد در صد نیست ، اجازه ندارید هیچ تیمی رو دست کم بگیرید از بازی استقلال خوزستان درس نگرفته اید


آرتین

0

7

3 ماه پیش

انشالا فقط به امید قهرمانی اول خدا


MZMZ

0

9

3 ماه پیش

ان شاءالله قهرمان میشیم و در ورزشگاه آزادی با بیش از ۱۰۰ هزار نفر همراه با بانوان پرسپولیسی چشن باشکوه و بزرگی میگیزیم


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

9

3 ماه پیش

منم بالاخره بلیط گرفتم...ولی فکر کنم جایگاه مس ....باز هم خداراشکر... خداراشکر و خداراشکر


عالی پوربناری

0

7

3 ماه پیش

به امیدخداقهرمانیم


محمد امین جهان تیغ

-2

5

3 ماه پیش

سلام خدمت همه دوستان عزیز
۱-درسته بازی با مس برامون حساسه اما بازیکنها نباید با استرس بازی کنند اونها باید یادشون باشه که چقدر خوشبخت هستند که در بازی پایانی باید در تهران با یه تیم میانه جدولی بازی کنند و وظایف خودشون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدند
تیم مس:هافبکهای فوق العاده دونده ای داره به خصوص هافبک دفاعی اونا عالیه راز روزهایی که خوب بازی میکنند پرس از وسط زمین هستش،اوسمار راه و ابزار مقابله با این حربه رو بلده و داره چون بهترینهای ایران دستشه،تیم مس سعی درمدیریت بازیها داره مثل تیم یحیی اما استادیوم آزادی مجال تمرکز رو از اونها میگیره،این تیم دوتا تایم طلایی داره که باید خیلی مراقب اونها باشیم ۳۰ تا ۴۰ و ۶۰ تا ۷۰،نقطه ضعف این تیم کناره های زمینه،تیم اوسمار هوایی بازی نمیکنه اما اینو مطمئن باشید هم روی هوا و هم با شوت پشت محوطه بهشون گل میزنیم
پرسپولیس:ما توی این بازی هیچ نقطه ضعفی نداریم به جز عجول بودن،ما تا دقیقه ۲۰ قطعا سه تا موقعیت گل زنی داریم چه بهتر که به گل برسیم اما اگه نشد نباید با عجله و استرس بازی کنیم چون از دقیقه ۴۰ تا انتهای نیمه اول هم یک موقعیت گل زنی خواهیم داشت،به این دقایق خیلی‌ دقت کنید،توی نیمه دوم از شروع تا دقیقه ۷۵ دوبار شانس باز کردن دروازه حریف رو داریم و دقیقا از این تایم به بعد شروع طوفان پرسپولیس هستش به شکلی تا آخر بازی چهار بار در موقعیت گل زنی قرار میگیریم،اصول فوتبالی میگه یه تیم باهوش و آماده میتونه از همه این موقعیتها چهار گل در بیاره و یه تیم متوسط میتونه با دوگل این بازی رو ببره فراموش نکنید ما شاید در این بازی یک گل بخوریم اما قطعا فاتح و قهرمان لیگ هستیم،انالیز به من این قدرت پیشبینی رو میده که بگم با نتیجه های ۲/۱.۳/۱.۴/۱ فاتح این بازی هستیم،البته اگه زود به گل اول و دوم برسیم اون یک گل رو هم نمیخوریم چون مس بعد از خوردن گل کاملا وا میده و دیگه بی خیال ماجراجویی میشه،یادتون باشه نویدکیا ته قلبش قرمزه و نمیاد مثل دقیقی خودش و تیمش رو سرباز جواد کنه،در آخر امیدوارم که با قهرمانی دل هممون شاد بشه و یه شب پر از خنده و شادی رو پیش رو داشته باشیم


محمد امین جهان تیغ

-3

3

3 ماه پیش

سلام خدمت همه دوستان عزیز
۱-درسته بازی با مس برامون حساسه اما بازیکنها نباید با استرس بازی کنند اونها باید یادشون باشه که چقدر خوشبخت هستند که در بازی پایانی باید در تهران با یه تیم میانه جدولی بازی کنند و وظایف خودشون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدند
تیم مس:هافبکهای فوق العاده دونده ای داره به خصوص هافبک دفاعی اونا عالیه راز روزهایی که خوب بازی میکنند پرس از وسط زمین هستش،اوسمار راه و ابزار مقابله با این حربه رو بلده و داره چون بهترینهای ایران دستشه،تیم مس سعی درمدیریت بازیها داره مثل تیم یحیی اما استادیوم آزادی مجال تمرکز رو از اونها میگیره،این تیم دوتا تایم طلایی داره که باید خیلی مراقب اونها باشیم ۳۰ تا ۴۰ و ۶۰ تا ۷۰،نقطه ضعف این تیم کناره های زمینه،تیم اوسمار هوایی بازی نمیکنه اما اینو مطمئن باشید هم روی هوا و هم با شوت پشت محوطه بهشون گل میزنیم
پرسپولیس:ما توی این بازی هیچ نقطه ضعفی نداریم به جز عجول بودن،ما تا دقیقه ۲۰ قطعا سه تا موقعیت گل زنی داریم چه بهتر که به گل برسیم اما اگه نشد نباید با عجله و استرس بازی کنیم چون از دقیقه ۴۰ تا انتهای نیمه اول هم یک موقعیت گل زنی خواهیم داشت،به این دقایق خیلی‌ دقت کنید،توی نیمه دوم از شروع تا دقیقه ۷۵ دوبار شانس باز کردن دروازه حریف رو داریم و دقیقا از این تایم به بعد شروع طوفان پرسپولیس هستش به شکلی تا آخر بازی چهار بار در موقعیت گل زنی قرار میگیریم،اصول فوتبالی میگه یه تیم باهوش و آماده میتونه از همه این موقعیتها چهار گل در بیاره و یه تیم متوسط میتونه با دوگل این بازی رو ببره فراموش نکنید ما شاید در این بازی یک گل بخوریم اما قطعا فاتح و قهرمان لیگ هستیم،انالیز به من این قدرت پیشبینی رو میده که بگم با نتیجه های ۲/۱.۳/۱.۴/۱ فاتح این بازی هستیم،البته اگه زود به گل اول و دوم برسیم اون یک گل رو هم نمیخوریم چون مس بعد از خوردن گل کاملا وا میده و دیگه بی خیال ماجراجویی میشه،یادتون باشه نویدکیا ته قلبش قرمزه و نمیاد مثل دقیقی خودش و تیمش رو سرباز جواد کنه،در آخر امیدوارم که با قهرمانی دل هممون شاد بشه و یه شب پر از خنده و شادی رو پیش رو داشته باشیم


آقا ارغوان خلفی

0

4

3 ماه پیش

انشاءالله همین طورخواهدشد .دقیقا ژن قهرمان شدن درکرومزومهای پرسپولیسی ها نهفته شده وهیج نیرویی نمی تواند این ژن قدرتمند راجداکند


شاپور روزبه

0

3

3 ماه پیش

به امید یزدان پاک ما با اقتدار میبریم و قهرمان میشویم کاری هم به کیسه نداریم که چیکار میکند انشاالله قهرمانی از ان ماست🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩


Reza❤💖❤Foulladi

-1

4

3 ماه پیش

تیم ما تیم شیرانه ❤💖❤
پرسپولیس شاه ایرانه❤💖❤

حمله کن ای شاه ایران ❤💖❤

گل بزن تو ای قهرمان❤💖❤

شهر ما شهر تهرانه ❤💖❤

تیم ما شاه تهرانه ❤💖❤

حمله کن، ای شاه ایران❤💖❤

گل بزن تو شاهه شاهان❤💖❤

گل بزن توی ای قهرمان❤💖❤


محمود تاجدینی

0

3

3 ماه پیش

هر بازی شرایط خاص خودش را دارد وزود پیش بینی کردن و پیش داوری کار اشتباه ونابخشودنی است


مسلم مرادی

0

3

3 ماه پیش

پرسپولیس همیشه قهرمانه قهرمانی تو خونشونه بازیکنان کاری به نتیجه کیسه نداشته باشن فقط به فکر برد مقابل مس رفسنجان باشند عشقپولیس قهرمان ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


امیر حسین غلامی لویه

0

3

3 ماه پیش

عالیه به امید قهرمانی پرسپولیس قهرمان


محمدرضا معززی

0

2

3 ماه پیش

واقعا فاصله فوتبالی پرسپولیس با تیم دوم امسال یک امتیاز واقعی نیست ، اگر اشتباهات مکرر داوری ها نبود این تیم رده مس هم بدست نمی آورد ، خدا را شکر که افشاریان اخراج شد و بعد اخراجش همه دیدیم داوری ها برای دیگر با اشتباهات همراه نشد ، اگر نیم فصل اخراج میشد الان چهارپنج هفته بود که قهرمان شده بودیم


محمدرضا معززی

0

2

3 ماه پیش

قهرمان ، قهرمانیت مبارک هواداران واقعی فوتبال ایران


جاوید دلاور

0

2

3 ماه پیش

بازیکنان عزیز پرسپولیس بزرگ لطفاً اول مغرور نشوید دوم به هیچ عنوان رقیب را دست کم نگیرید سوم با تعصب فداکاری وجنگندگی ونهایت انرژی بازی کنید یادتان باشد. که این یک فینال وجنگ فوتبالی تمام عیاره در ضمن بدون استرس فوتبال برتر خود را به حریف دیکته کنید و بدانید که. قلب و انرژی چهل میلیون هوادار سینه چاک عاشق. پرسپولیس بزرگ با شماست به امید قهرمانی با یاد خدای بزرگ


حسن

0

2

3 ماه پیش

مافقط مشکلمون اشتباهات عجیب مدافعامونه که اگه رفع بشه خیلی بی استرس بازی رومیبریم


مسعودکریم زاده

0

2

3 ماه پیش

در یک کلام ما قهرمان هستیم. به امید خدا


hhhhhhh

0

2

3 ماه پیش

خدا کنه همینطور باشه


محمد امین جهان تیغ

-1

3

3 ماه پیش

سلام خدمت همه دوستان عزیز
۱-درسته بازی با مس برامون حساسه اما بازیکنها نباید با استرس بازی کنند اونها باید یادشون باشه که چقدر خوشبخت هستند که در بازی پایانی باید در تهران با یه تیم میانه جدولی بازی کنند و وظایف خودشون رو به بهترین شکل ممکن انجام بدند
تیم مس:هافبکهای فوق العاده دونده ای داره به خصوص هافبک دفاعی اونا عالیه راز روزهایی که خوب بازی میکنند پرس از وسط زمین هستش،اوسمار راه و ابزار مقابله با این حربه رو بلده و داره چون بهترینهای ایران دستشه،تیم مس سعی درمدیریت بازیها داره مثل تیم یحیی اما استادیوم آزادی مجال تمرکز رو از اونها میگیره،این تیم دوتا تایم طلایی داره که باید خیلی مراقب اونها باشیم ۳۰ تا ۴۰ و ۶۰ تا ۷۰،نقطه ضعف این تیم کناره های زمینه،تیم اوسمار هوایی بازی نمیکنه اما اینو مطمئن باشید هم روی هوا و هم با شوت پشت محوطه بهشون گل میزنیم
پرسپولیس:ما توی این بازی هیچ نقطه ضعفی نداریم به جز عجول بودن،ما تا دقیقه ۲۰ قطعا سه تا موقعیت گل زنی داریم چه بهتر که به گل برسیم اما اگه نشد نباید با عجله و استرس بازی کنیم چون از دقیقه ۴۰ تا انتهای نیمه اول هم یک موقعیت گل زنی خواهیم داشت،به این دقایق خیلی‌ دقت کنید،توی نیمه دوم از شروع تا دقیقه ۷۵ دوبار شانس باز کردن دروازه حریف رو داریم و دقیقا از این تایم به بعد شروع طوفان پرسپولیس هستش به شکلی تا آخر بازی چهار بار در موقعیت گل زنی قرار میگیریم،اصول فوتبالی میگه یه تیم باهوش و آماده میتونه از همه این موقعیتها چهار گل در بیاره و یه تیم متوسط میتونه با دوگل این بازی رو ببره فراموش نکنید ما شاید در این بازی یک گل بخوریم اما قطعا فاتح و قهرمان لیگ هستیم،انالیز به من این قدرت پیشبینی رو میده که بگم با نتیجه های ۲/۱.۳/۱.۴/۱ فاتح این بازی هستیم،البته اگه زود به گل اول و دوم برسیم اون یک گل رو هم نمیخوریم چون مس بعد از خوردن گل کاملا وا میده و دیگه بی خیال ماجراجویی میشه،یادتون باشه نویدکیا ته قلبش قرمزه و نمیاد مثل دقیقی خودش و تیمش رو سرباز جواد کنه،در آخر امیدوارم که با قهرمانی دل هممون شاد بشه و یه شب پر از خنده و شادی رو پیش رو داشته باشیم،اینم قول سلطان به شما که من تمام و کمال برای شما فرستادم،ما قهرمانیم فقط کاش زود گل بزنیم و به قول سلطان همون یک گل رو هم نخوریم چون واقعا نود دقیقه استرس عذاب اوره،خیلی دلم میخواست این بازی ورزشگاه باشم اما کار و گرفتاری نمیزاره بیام تهران امیدوارم که به همتون خوش بگذره


وحید

0

3

3 ماه پیش

به امید خدا ...همیشه بگین خدایا شکرت همچی دست خداست پس خدا بهترین ها را برای ما رقم بزن


رضامیرزاوند

0

2

3 ماه پیش

جونم‌پرسپولیس

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال