ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

5 مزیت برد پنجشنبه ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 24 اظهار نظر

-

1 سال پیش

5 مزیت برد پنجشنبه

5 مزیت برد پنجشنبه
ارتش سرخ دات کام :
بعد از 2 نمایش ناامیدکننده و تحمل یک شکست و یک تساوی، پرسپولیس هفته نهم مسابقات لیگ برتر را با پیروزی تک‌گله برابر مس رفسنجان به پایان برد؛ بردی که با تنها گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی رقم خورد و البته به‌طور کلی پرسپولیس در این بازی هم کیفیت چندان مطلوبی نداشت. در هر صورت اما این برد به موقع از جهات مختلف به سود سرخپوشان تمام شد. 5مزیت متفاوت پیروزی عصر پنجشنبه پرسپولیس را با هم مرور می‌کنیم.

بازگشت به مسیر برد
1- این از هر چیز دیگری مهم‌تر است. بعد از آن 2 بازی بد برابر مدعیان لیگ برتر و کسب تنها یک امتیاز، تداوم روند دوری از برد در مقابل مس رفسنجان می‌توانست پرسپولیس را کرخت و آسیب‌پذیر کند. در نتیجه اگرچه این تیم از نظر فوتبالی در بازی عصر پنجشنبه نمره قبولی نگرفت، اما به هر حال به مسیر کسب امتیازات کامل برگشت و این مسئله می‌تواند به شاگردان یحیی گل‌محمدی در ادامه مسیر مسابقات کمک کند.

ثبت نخستین شکست
2-اگرچه روی کاغذ بازی با تیمی مثل مس رفسنجان آن هم در ورزشگاه آزادی جزو مسابقات دشوار پرسپولیس به شمار نمی‌آید، اما به هر حال تیم محمد ربیعی کیفیت خوبی دارد و بردن آن کار آسانی نیست؛ نشان به این نشان که این تیم در 8بازی نخست لیگی‌اش متحمل هیچ شکستی نشده بود. پرسپولیس روز پنجشنبه با تحمیل نخستین شکست به مس، یکی از خطوط تیره جدول را از بین برد که در نوع خودش می‌تواند اعتماد به نفس سرخ‌ها را افزایش دهد.

بازگشت یورگن لوکادیا
3-وضعیت لوکادیا داشت نگران‌کننده می‌شد. این بازیکن که در فرمی ایده‌آل راهی نخستین تعطیلات لیگ برتر شد، در بازگشت به مسابقات در 2بازی دوستانه و 2بازی رسمی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند تا کم‌کم تردیدهایی در مورد او به‌وجود بیاید. از این جهت گلزنی مهاجم هلندی در بازی با مس حائز اهمیت بود، هرچند این گل از روی نقطه پنالتی به‌دست آمد و غیراز آن هم لوکادیا نمایش فوق‌العاده‌ای نداشت. به علاوه حالا دست‌کم مسجل شده که لوکادیا پنالتی‌زن اول پرسپولیس خواهد بود.

رونمایی از شیخ
4-در مورد کم و کیف مصدومیت شیخ دیاباته گمانه‌زنی‌های متفاوت و متناقضی وجود داشت. نخستین خبر بعد از آسیب‌دیدگی او این بود که شیخ تا بعد از جام‌جهانی در دسترس نخواهد بود، اما او دوره نقاهت را زودتر از حد انتظار طی کرد. در نشست خبری قبل از بازی، یحیی گل‌محمدی با احتیاط از احتمال حضور شیخ در فهرست تیم برای بازی با مس خبر داد، اما دیاباته در دقایق پایانی این بازی فرصت حضور در زمین را هم پیدا کرد تا روشن شود کاملا به فرم بازی رسیده است. حالا شاید شیخ در 2بازی باقی‌مانده تا پیش از جام‌جهانی برابر ملوان و مس کرمان بتواند به پرسپولیس کمک کند.

آمادگی امیری
5-همچنین در این بازی وحید امیری بعد از جراحی کمرش برای نخستین بار فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. امیری در پست دفاع چپ دقایقی طولانی برای تیم بازی کرد تا روشن شود او نیز بهبودی کاملش را باز یافته است. امیری بازیکنی چند پسته و مهم برای پرسپولیس به شمار می‌آید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151599
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بهروز سلیمانی

0

2

1 سال پیش

تیم باید از دو فروارد همزمان استفاده کنه با شهامت بازی کنه . بهترین بازیکنان را داریم . اما یحیی دیر تعویض میکنه ؟ امیدوارم از بازی با استقلال با دومهاجم لوکا و دیاباته همزمان استفاده کند . وسانتر از جناحین بیشتر بهره ببرد


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

یگانه خانم خواهش میکنم بنده بعنوان یک هوادارهم حامی پرسپولیس هستم هم هواداراصیل پرسپولیس


yeganwh

0

3

1 سال پیش

آقای کرمی خیلی ممنونم ک ار من توی پیامتون اسم بردید توی یک کانال استقلالی بودم ک دیدم از پیام های این برنامه اسکرین شات گرفتن و گذاشتن توی گروهشون و گفتن هواداری بی‌ادب پرسپولیس و از این جور حرفا البته اسم ها مشخص نبود خط زده بودند اما من چون پیام هارو خونده بودم میدونستم اون پیام از کدوم فرده ،،و اینک خوب دست بعضی ها ک دیس لایک الکی میدن رو شده تمام تلاشم رو دارم میکنم ک توی این برنامه فحشی داده نشه تا استقلالی ها سو استفاده نکنن اگر جسارتی کردم معذرت میخام آقای کرمی


yeganwh

0

2

1 سال پیش

کلا ب نظرم برای شخصیت یک پرسپولیسی مناسب نیست از کلمات نامناسب استفاده کنه.....بله من همیشه ک ته ولی برخی از نظراتتون رو حمایت کردم اما یکم بنظرم باید بین ی پرسپولیسی با یک استثلالی بی شخصیت مشخص باشه


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

خانم یگانه بنده گفتم اونایی که هیچی ازفوتبال سرشون نمیسه یحیی وپرسپولیس ر وتوی تنگناقرارمیدن وحتی ازکلمه بایداستفاده هم میکنن اگرنتیجه حاصل نشدایناحاضرن جوابگوباشن یحیی بایدجوابگوی چهل ملیون ادم باشه البته بنده شماوچندنفردیگه روهمیشه میبینم که حمایت میکنیدوازتون تشکرکردم بی احترامی من کجابوده؟


yeganwh

-1

2

1 سال پیش

آقای کرمی بنظرم لحن صحبت کردنتون اصلا مناسب نیست . یعنی چی ک بی احترامی میکنید متاسفم براتون


فردین کرمی

0

4

1 سال پیش

چقدرتمسخرامیز ومضحکه بعضیاکه بلدنیستن درست ......خودشونوبشورن میان ازکلمه بایداستفاده میکنن مثلابایدیحیی اینوبذاره بایداونونذاره اخه بیشعوریحیی باخیل عظیم دشمن ودوستان وهواداران کودن ترازدشمن بایدجوابگوی ۴۰ملیون هواداراحساسی باشه بعدش توچه عددی هستی که زرمفت میزنی بعدش توسوراخ موش خونت قایم میشی ادم وقتی نظرات کسانی مثل هدایتی برای پرسپولیس ایمان یاس کبودکوهدشت خانم یگانه وچندین هوادارمحترم دیگه که حضورذهن ندارم ر ومیخونه لذت میبره بعدش مواجه میشه باکوهی ازاراجیف وشروورای بی سروته ومحملبافی یه عده دشمن که اگاهانه اینجاهستن که حرجی براونانیست چون خودشونوتیم ششتاییشون خیلی حقیرن اومدن اینجاتیرتوتاریکی میندازن ولی اراجیف وتکرارچرتوپرتای همیشگی هواداران نااگاهوادم نمیتونه تحمل کنه بعضیاشون که خاک زیرکفش یحیی باشرف وعزت هم نیستن توهین هم میکنن هرچی هم براشون توضیح میدی چون مخشون تعطیله وخونشون ازپای بست ویرانه وطبل میان تهی هستن وچیزی بارشون نیست بیفایدس وباهرتیتری که زده میشه اینابسم الله اراجیففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف


ayub2400

0

4

1 سال پیش

ملوانم شکست دادیم با گلزنی لوکا دگ چی میخاین


حبیب الله شهریاری نوگورانی

0

4

1 سال پیش

یوسف گُم گشته باز آید به کنعان غم مخور

این دل شوریده حالت بِه شود زان غم مخور

خدای غزل حافظ شیرازی


سعید غلامیر

0

5

1 سال پیش

پرسپولیس زیباترین عشق انشالا ملوان شکست بدیم بریم برای قهرمانی مصییب غلامی داراب روستای مرز


محمد پ

0

7

1 سال پیش

درود به شرفت قرمزته دیگه اونیکه این متنها را بخونه و قبول نکنه خودش مشکل داره مطمئنم پرسپولیسیهای واقعی همه این واقعیتها را درک کردن در ضمن رزومه یحیی را قبل از پرسپولیس ببینند بعد بیان قضاوت کنن .شهر خودرو بادران ذوب آهن پیکان و.....التماس تفکر


سرخدل عاشق

-8

3

1 سال پیش

این تیم یحیی منو یاد تیمهای مرفاوی و مظلومی و قلعه نوعی کیسه میندازه کیفیت نداشتن فقط نتیجه میگرفتن و صدر بودن ولی اواخر فصل از بین سه تیم مدعی چهارم میشدن...دربی میشد پرسپولیس خوب بازی میکرد میگفتن مهم نیست مهم اینه ما صدریم و اختلافمون با پرسپولیس دوازده امتیازه آخر فصل میرفتن زیر پرسپولیس... متأسفانه یحیی شل گرفته


عباس کریمزاده

0

7

1 سال پیش

پرسپولیس عشقه دوست داریم ارتش سرخ ❤❤❤❤❤


علی حیدری

0

7

1 سال پیش

توپ بدن لوکادیا کارش تمامه پارش میکنه من میگم 3هیج مبرنیم


سامان کوهدشت

0

7

1 سال پیش

اینایی ک گفتی کاملا درسته و اینم اضافه کن ک نیم فصل دوم سلطان عیسی هم اضافه میشه..نیم فصل دوم آتیش میزنیم همه تیمارو💪💪❤❤


قرمزته

0

16

1 سال پیش

واقعا بعضی وقتها دلم خیلی برای کادر فنی مون (یحیی ، کریم ، افشین ، مخصوصا یحیی ) میسوزه .
با تمام مشکلات تیم رو سرپا نگه داشتند بعد همون جایی که مشکل براشون پیش اومده و مشکل خودشون هم هست باید به خاطر اون مشکل کس شعر هم بشنوند .
مثلا : یحیی به خاطر عدم دریافت حقوق بازیکنان پارسال دو مرتبه استعفا داد ، رسانه ها اومدند گفتند یحیی پولکی است و بعضی از هواداران هم باور کردند ‌ و ‌‌... .

از طرفی بعضی از مثلا پیشکسوت هامون مثل : قلیچ ، درخشان ، ضیا و ... که تو فکر منافع خودشون هستند و دنبال یه جایگاهی تو تیم هستند دارند این کادر زحمتکش ، متعصب و کاربلد رو میکوبند بعضی از هواداران مون هم که اخبار تیم رو با دقت دنبال نمی‌کنند یا قدرت تجزیه و تحلیل پایینی دارند اسیر این جوسازی ها میشن و به این کادر باارزش حمله می‌کنند.
یادمون نره زمان برانکو هم اگه حمایت حداکثری هواداران مون نبود ، برانکو همون ۹ بازی اولش که ۶ امتیاز گرفت کله پا میشد .
ناگفته نمونه اون حمایت ها از برانکو هم به این دلیل بود که حدود ۱۰ سال قبل از برانکو به خاطر چند دستگی تو تیم ، راه به راه مربی عوض میکردیم ، تا یه مربی می اومد کار کنه و چند هفته ازش می‌گذشت، بعضی ها موافقش می‌شدند و بعضی ها مخالفش و اجازه کار بهش نمی‌دادند و با چند تا نبردن نسحه اش پیچیده میشد و مربی بعد می اومد و دوباره قصه از نو و ... .
حتی کار به جایی رسیده بود که همزمان دو تا سرمربی می‌رفتند سر تمرین تیم ، یکی میگفت من مربی تیم هستم اون یکی میگفت اون گه میخوره من مربی تیم هستم و هر کدام هم طرفداران خودشون رو داشتند .
تا آخر بزرگ ترها و مو سفید کرده های تیم مثل خوردبین ، پروین ، کلانی ، خدا بیامرز بهزادی و ... اومدند به اتفاق گفتند تنها راه نجات پرسپولیس اینه که یه مربی خوب بیارید و همه پیشکسوتان و هواداران با هر نتیجه ای فقط ازش حمایت کنند به مدت یک فصل ، تا بتونه پرسپولیس رو بسازه .
همون هم شد که کسی دیگه با توجه به عدم نتیجه گیری برانکو تو ۹ بازی ابتداییش هیچ حرفی نزد و فقط حمایت کردند و برانکو هم کار خودش رو به خوبی انجام داد و یه نائب قهرمانی ایران و ۳ قهرمانی ایران و یه نائب قهرمانی آسیا رو برامون آورد.
بعد از فصل اول هم ، طرفداران پرسپولیس وقتی دیدند حمایت و اتحادشون چقدر ارزشمند و کار گشا است تو فصل های بعد هم همین رویه رو پیش گرفتند و تا تونستیم موفقیت بدست آوردیم .از حق نگذریم حمایت مون از برانکو صددرصدی هم نبود بعضی مواقع مثل قضیه مسلمان ، رضاییان و بردهای کم گل برانکو ، بعضی هامون پشتش رو خالی کردند .
ولی باز حمایت حداکثری رو داشت .
حالا فکر کنید اگر حمایت مون از برانکو صددرصد بود چی میشد .
هواداری فوتبال همینه ، به موقعش باید حمایت کنی ، به موقعش و تو چهارچوبش انتقاد کنی ، به موقعش صبور باشی و دهن بین و ظاهر بین نباشی تا بتونی موفقیت رو لمس کنی .
خیلی از مطالبی رو که تو این صفحه نوشتم فکر کنم از اواخر فصل پیش تا الان بالای ۴۰ ، ۵۰ بار گفتم تا شاید هر دفعه چند تا هوادار مون که اسیر جو شدند به خوشون بیاند و بدونند تو چه وضعی هستیم و بهتره چیکار کنیم . و هر جند وقت یه بار یه مروری به گذشته بکنیم و از گذشته درس بگیریم تا دوباره خدایی نکرده خاطرات تلخ برامون تکرار نشه (اگه از تاریخ درس نگیری اون تاریخه که مجددا بهت درس میده )
بعضی از طرفداران مون هم چون منیت دارند و از کسی به اشتباه انتقاد واهی کردند بخوان دوباره حرفشون رو عوض کنند پیش خودشون فکر می‌کنند براشون افت داره و رو حرف خودشون هستند .
بعضی ها هم که کلا با نیت تخریب اومدند و پرسپولیسی نیستند و هر چقدر هم براشون دلیل بیاریم که دارید اشتباه میکنید، تو گوششون نخواهد رفت .


قرمزته

0

14

1 سال پیش

همون طور که تو متن زیر گفتم و می‌بینید
از اواخر فصل پیش تا همین الان خیلی از سایت ها و رسانه ها و بالخص هواداران تیمهای رقیب که خودشون رو پرسپولیسی معرفی میکنند کمر همت بستند که هواداران رو نسبت به یحیی بدبین کنند و تو تیم دودستگی بندازند با انتقادهای واهی که به خورد هواداران میدن .

طبیعی است اون دسته از طرفداران مون که اخبار پرسپولیس رو همیشه و با دقت پیگیری نمی‌کنند گول اینها رو بخورند .
حرف آخرم اینه
مربی ای که با تمام مشکلات پرسپولیس تو ۳ فصل گذشته ۲ قهرمانی و یه نائب قهرمانی ایران(تازه با احتساب ۲ امتیاز معیشتی به کیسه و ۱۲ امتیاز از دست دادن به خاطر سوتی های حامد لک ) و ایضا یه نائب قهرمانی آسیا و یه حضور تو جمع ۸ تیم برتر آسیا رو برامون آورده
لیاقتش رو داره یه فصل دیگه بهش اعتماد کنیم و همه جانبه و بی بروبرگرد تا انتهای فصل ازش حمایت کنیم .
اونم تو فصلی که برای اولین بار تو ۴ فصلی که مربی مون هست بازیکنان دلخواهش جذب شدند.
غیرت پرسپولیسی من یکی جواب نمیده ، وقتی میبینم یه پرسپولیسی با تعصب ، و کاربلد مثل یحیی ، و البته افشین و کریم خان که چندین سال سابقه بازی و کاپیتانی تو پرسپولیس رو دارند و با تمام مشکلات پای این تیم وایستادند
و از خودی و ناخودی براشون دارند حرف در میارند تا خرابشون کنند .
پشتشون رو خالی کنم


قرمزته

0

11

1 سال پیش

روی حرفم با اون دسته از هواداران مون هست که به یحیی انتقادهای بیجا می‌کنند
۱_ منم خودم بعضی مواقع به نحوه بازی تیم انتقاد میکنم ، چون دوست دارم تیمم پیشرفت کنه .
یه بزرگی میگه دوست خوب کسی است که عیبت رو بگه ، رفیقت هم کسی است که علاوه بر گفتن عیبت ، برای اصلاح اون عیب کمکت کنه . و دشمنت کسی است که یا بیخودی از تعریف میکنه یا عیبت رو میدونه و بهت نمیگه .
مثلا : چندین بار گفتم تو ضربات شروع مجدد و کرنرها ، سانترهای خوبی رو دروازه نمیشه ، یا گفتم دفاع کنار هامون و هافبک کارهامون تو فاز حمله ضعیف هستند .
ولی در کنارش صبوری هم میکنم و به کادر فنی و بازیکنان زمان میدم تا این نقص ها رو برطرف کنند چون خوب میدونم حدود ۹۰ درصد ترکیب اصلی مون نسبت به فصل پیش عوض شده و تیم کلی مشکلات داره .
این فرق داره تا اینکه بیاید به مربی تیم توهین کنید یا خواستار عزلش بشید .
حداقل به احترام علایق خیلی از هواداران که یحیی رو دوست دارند ، به مربی تیم احترام بزارید .

۲_بعلاوه از اواخر فصل پیش که اعتراضاتی رو سکوها علیه یحیی شد و تو طرفداران دودستگی شد خیلی از هواداران تیم‌های رقیب تو ظاهر طرفدار پرسپولیس به استادیوم میرن و یا تو فضای مجازی میان و خواستار عزل یحیی هستند و بین طرفداران دودستگی میندازند .مخصوصا وقتی تیم نمی‌بره این انتقادات به اوج خودش میرسه .
بعضی از هواداران مون هم بی خبر از این ماجرا به جمع اونا می‌پیوندند.
۳_اونها هم خیلی خوب ميدونند اگه یحیی بره ، گزینه داخلی که در حد یحیی باشه نداریم ، تو گزینه های خارجی هم برانکو که گفته به علت زیر ساخت ضعیف فوتبال باشگاهی در ایران و مخصوصا پرسپولیس، دیگه حاضر نیست به پرسپولیس بیاد ، بقیه گزینه های خارجی هم به علت شرایط مالی بد پرسپولیس، باید دنبال مربیان درجه ۳،۴ دنیا بریم. که اونها هم مثل هندونه دربسته مي مونند شاید رزومه خوبی تو خارج از ایران داشته باشند
ولی تو فوتبال ایران و پرسپولیس چون شرایط خاص خودش رو داره معلوم نیست جواب بدند یا نه . نمونه هایی از این دست هم داشتیم که تو خارج از ایران رزومه خوبی داشتند ولی تو ایران جواب ندادند مثل مانوئل ژوزه ، دنیزلی ،زوبل و ...
تازه اگه اون مربی مثل برانکو درک و شعور و صبر داشته باشه و ۲ تا قسطش عقب افتاد نره تو فیفا ازمون شکایت کنه . که کمتر مربی خارجی ای پیدا میشه که همچین شعوری داشته باشه . چشمتون به برانکو نره ، اون یه دونه بود .
از طرفی تو این مقطع از فصل ، اگر مربی عوض کنیم ، تا بخوایم دنبال مربی خوب بگردیم حداقل به دوهفته زمان نیاز داریم تا مربی پیدا کنیم و تو این فاصله یکی از دستیاران باید مربی بشه ،
اگر مربی جدید تیم داشته باشه ، باید پول رضایتنامه اش رو بدیم که از شرایط مالی پرسپولیس همه خبر دارند دوما : اگر مربی خوبی ای که بی تیم باشه پیدا کنیم و باهاش بتونیم توافق کنیم که بیاد ، حداقل اون مربی ۴،۵ هفته زمان نیاز داره تا تیم و بازیکنان رو بشناسه ، بازیکنان هم به زمان نیاز دارند تا با تفکرات مربی آشنا بشن ، یعنی عملا چیزی حدود ۶،۷ هفته رو از دست دادیم و به راحتی از کورس قهرمانی عقب میفتیم اونم تو لیگ امسال که حدود ۵،۶ مدعی اصلی داره . اون مربی هم دست بالا رو داره و اگه نتیجه نگیره به راحتی میتونه بگه من تیم رو نبستم . حق هم داره .
اگر به تاریخ پرسپولیس و حتی فوتبال ایران رجوع کنید ، اکثر مربیانی که تو اواسط فصل به یه تیم رفتند نتونستند باعث پیشرفت اون تیم بشن .
۴_ از طرفی برای انتقاد کردن باید همه جوانب و شرایط رو سنجید ، پرسپولیس تو این فصل حدود ۱۲ تغییر داشته ، که حدود ۷،۸ تاشون از بازیکنان اصلی مون هستند ، بعلاوه بازیکنانی مثل لوکا و پورعلی از هفته چهارم ، پنجم به تیم اضافه شدند ، امیری هم که یه هفته است فیکس بازی میکنه ، مطمئنا این حجم تغییرات نیاز به زمان داره که بازیکنان با هم هماهنگ بشن ، و مطمئنا نمیشه توقع داشت پرسپولیس هفته نهم ، دهم ، مثل پرسپولیس هفته بیستم بازی کنه .
از طرفی از ابتدای فصل تا الان به طور میانگین تو هر بازی ۳،۴ محروم و مصدوم داشتیم که باز هم تو روند آمادگی تیم تاثیر زیادی داشت .
بعلاوه ارودهای تیم ملی و جدا شدن ۶،۷ بازیکن اصلی مون هم تو روند پیشرفت تیم تاثیر گذار هست .
۵_ چرا میگم اکثر انتقاداتی که به یحیی میشه واهی است ، یه نگاهی بندازیم به انتقاداتی که از اواخر فصل پیش تا الان به یحیی میشه .
الف ) چرا رامین رضاییان رو بیرون کردی ؟ جواب : رامین بازیکنی است که سابقه حاشیه تو پرسپولیس زیاد داشت حتی زمان برانکو هم یه مرتبه به خاطر بردن طارمی به ترکیه و محرومیت پرسپولیس عفو خورد ولی وقتی برگشت تو تمرینات با علیپور درگیر شد و برانکو نیمکت نشینش کرد ، زمان یحیی هم که به تیم اومد ۳،۴ مرتبه حاشیه درست کرد که کاملا منطقی بود باهاش تمدید نکنند .
ب) چرا یحیی فصل های پیش این همه خرید کرد ولی یا بهشون بازی نداد یا خیلی هاشون رو اخراج کرد ؟ جواب ؛ تو فصول گذشته هر فصل چیزی حدود ۳،۴ بازیکن اصلی مون از تیم جدا می‌شدند و وقتی یحیی لیست میداد که فلان بازیکنان برای پست مثلا فوروارد ، اولویت های اول تا پنجم من هستند به خاطر بی عرضگی مدیران یا بی پولی پرسپولیس اون اولویت ها جذب نمی‌شدند و در آخر به یحیی می‌گفتند با این ۵ بازیکن که تو پست فوروارد گفتی نتونستیم قرارداد ببندیم ، اولویت های بعدیت رو بگو ، که می‌رفتند با اولویت های هشتم ، نهم مربی توافق می‌کردند، یحیی هم چاره نداشت جز اینکه یا بمونه با همون بازیکنان که مد نظرش نیستند کار کنه یا بزاره بره .ناگفته نمونه خیلی از مربیان این اخلاق رو ندارند ببینند نتونستند با بازیکنان مدنظر شون قرارداد ببندند میزارند میرند .. فقط این فصل هست که تونستند بازیکنان مد نظر یحیی رو جذب کنند .
دلیل این همه تغییر تو پرسپولیس هم اینه که نتونستند لیست مورد نظر یحیی رو تو فصول قبل جذب کنند و به ناچار به بازیکنان دیگه بسنده کرد ج) تیم یحیی تو فصل گذشته از لحاظ بدنی کم آورد و یحیی مربیگری بلد نیست ؟ جواب : پرسپولیس از ابتدای فصل گذشته نتونست استراحت کنه و دوره بدنسازی داشته باشه چون بلافاصله بعد از اتمام لیگ با استقلال تاجیکستان و الهلال بازی کرد و بعد بازیهای لیگ شروع شد عملا دوره استراحت و بدنسازی پیش فصل رو از دست داد. تو فصل گذشته هم به خاطر تیم ملی و کرونا، لیگ فشرده برگزار شد و زمان بدنسازی و استراحت میان فصل رو هم نداشتیم و تیم نتونست استراحت و بدنسازی کنه .
د) چرا یحیی اوخر فصل پیش برای چند روز تمرینات رو تعطیل کرد ؟ جواب : همون طور که تو بالا گفته شد فصل گذشته فوق العاده برای پرسپولیس فشرده گذشت و تیم نه تونست بدنسازی کنه نه استراحت به خاطر همین تو اواخر فصل پیش که بازیکنان خسته بودند کادر فنی صلاح دید تمرینات رو تعطیل کنه ‌.
ز) یحیی کادر خوبی نداره و باید کادر عوض بشه و کادر خوبی رو انتخاب نکرده ؟ جواب : همون طور که دیدید هر کسی از کادر فصل پیش ما جدا شد بی تیم نموند و رو هوا بردنش مثلا ؛ مطهری سرمربی نساجی شد که دارید می‌بینید با نساجی نتیجه های خوبی گرفته .
ژ) چرا یحیی هی قهر می‌کرد؟ جواب : فصل گذشته حدود ۳ مدیر عوض کردیم ، مدیران هم تو پرداخت حقوق بازیکنان کوتاهی می‌کردند، دو مرتبه بازیکنان به علت عدم دریافت حقوق می‌خواستند تمرین رو تعطیل کنند که هر مرتبه یحیی وساطت کرد و به بازیکنان گفت شما تمرین کنید من از مدیران میخوام که حقوق تون رو بدن ولی مدیران فقط قول دادند و عمل نکردند و یحیی بنده خدا رو پیش بازیکنان ضایع کردند و یحیی مجبور به استعفا شد تا یه شوکی به مدیران بده تا حقوق بازیکنان رو بدن .
ولی متاسفانه رسانه های کثیف تیم‌های رقیب اومدند گفتند یحیی چون پولش رو ندادند استعفا داده و یحیی پولکی است .

جالبیش اینجاست چند وقتی است تو سایت بعضی میان پیام میزارند و میگن کسانی که از یحیی حمایت می‌کنند لیدرهای یحیی هستند و از یحیی پول می‌گیرند.
من سعی کردم تا حد توانم واقعیت رو بگم چون پرسپولیس و موفقیتش برام اهمیت داره .

قضاوت با خودتان ...


پرسپولیسی

-1

7

1 سال پیش

باید با صدر نشینی به تعطیلات بریم .....همت کنین دو برد خوب مقابل ملوان و مس کسب کنین لطفا .....تا این مدت تعطیلات احساس خوبی داشته باشیم


امیر رضا فولادی

0

12

1 سال پیش

پرسپولیس عشقه ❤️❤️❤️❤️


برای پرسپولیس

0

11

1 سال پیش

کیسه فقط یک معنی داره. اونم تبانی هست. کیسه=تبانی. سه بازی پشت سر هم با تبانی یا می برن یا مساوی می گیرن. بعد هم با پررویی میان زر می زنن


سید ابراهیم غفاری نیا

0

8

1 سال پیش

خیلی برد با ارزشی بود،بازی بعدی باید پر گل باشه تا لوکادیا هم به صدر گلزنان برگرده


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

1 سال پیش

بردن ملوان در زمین انزلی همیشه سخت بوده ، هرچند تیم ملوان امسال خیلی خوب تقویت نشده اما ملوان همیشه در انزلی برای هر تیمی میتونه خطرناک باشه . بازیکنان پرسپولیس اگه در شرایط خوب خود باشن بیشک ملوان شکست میخوره 👍👍🌹🌹


احمد نوری اسرمی

0

8

1 سال پیش

به امید خدا همه شون به اماده ترین فرم خودشون برسن . کیسه دو بازی با الومینوم و هوادار تو تهران داره و احتمال بردش هست پس ما هم باید حتمن ببریم و تفاضل رو هم بالا ببریم تا قبل تعطیلات لیگ صدرنشین لیگ باشیم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال