ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آرفی: هواداران پرسپولی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

12 ماه پیش

آرفی: هواداران پرسپولیس جمعه را غنیمت بشمارند

ارتش سرخ دات کام :
آرفی: هواداران پرسپولیس جمعه را غنیمت بشمارند
اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازیکنان پرسپولیس باید با فشار بازی‌های آخر فصل کنار بیایند؛ موضوعی که از نگاه بازیکن اسبق پرسپولیس نقش اساسی در تعیین قهرمانی و نگه داشتن صدر برای تیم پرسپولیس دارد.

*شرایط پرسپولیس را برای دیدار مقابل گل‌گهر و نگه داشتن صدر چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در شرایط حساسی بوده و فشار لیگ و قهرمانی به نوعی روی شانه‌های بازیکنان پرسپولیس قرار دارد از این‌رو امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با این فشار خوب کنار بیایند. تیم گل‌گهر هم تیم خوبی است و به هر حال با وجود جدایی قلعه‌نویی هنوز افکار قلعه‌نویی بر این تیم حاکم است و اگرچه نتایجش با افت مواجه بوده اما بازهم تیم خطرناکی محسوب می‌شود، از این‌رو امیدوارم روز جمعه پرسپولیس با همه قدرت در حضور هوادارانش بهترین نمایش را مقابل گل‌گهر ارائه دهد.

*نقاط قابل اتکای تیم پرسپولیس مقابل گل‌گهر را در چه پست‌ها و مسائلی ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس در همه نقاط زمین بازیکنان خیلی خوبی دارد اما بهترین و حساس‌ترین پست در فوتبال، پست دروازه‌بانی است که خوشبختانه از بهترین دروازه‌بان ایران بهره می‌برد. تیم پرسپولیس حتماً می‌تواند با بهره‌گیری از ورزشگاهی مملو از هوادار و دروازه‌بانی همچون بیرانوند با قدرتی مضاعف برای شکست گل‌گهر تلاش کند و در هفته ماقبل پایانی هم پیروز شده و در یکقدمی قهرمانی قرار بگیرد. فکر می‌کنم هواداران پرسپولیس باید تا جایی که می‌توانند ورزشگاه را پر کرده و از تیمشان حمایت کنند چون بازی مقابل ‌گل‌گهر، آخرین دیدار پرسپولیس در این فصل در ورزشگاه آزادی است و خوشبختانه در این فصل شرایطی به گونه‌ای است که کرونا بسیار کمتر شده و شرایط مانند فصل گذشته نیست که به‌دلیل شدت کرونا، هواداران نتوانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند از این‌رو باید فرصت را در روز جمعه غنیمت بشمارند.

*با توجه به نوع بازی گل‌گهر فکر می‌کنید بازی پرسپولیس مقابل این تیم مانند دیدار مقابل پیکان به مشکل بخورد یا شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد؟
با هزینه‌ای که تیم گل‌گهر انجام داده قطعاً نمی‌تواند مانند پیکان بازی کند و به قولی اتوبوسی دفاع کند از این‌رو فکر می‌کنم بازی تهاجمی را از دو تیم شاهد خواهیم بود و بازیکنان پرسپولیس با شرایط حاکم بر بازی با ارائه نمایش تهاجمی می‌توانند خودشان را برای بازی خوب و کسب سه امتیاز آماده کنند.

*در رابطه با وضعیت مهاجمان پرسپولیس چه صحبتی دارید و به نظرتان چرا عیسی بعد از درخشش در دربی و بازی حذفی، در بازی مقابل گل‌گهر درخشش بازی‌های قبلی را نداشت؟
عیسی مهاجم خوبی است و در بازی‌های بزرگ از جمله دربی موفق شده گل حساسی را برای پرسپولیس به ثمر برساند اما این موفقیت برای یک مهاجم خوب در طول فصل باید ادامه داشته باشد و خللی در انگیزه و شرایط بازیکن برای سایر بازی‌ها نباید به وجود آید. عمری هم نباید زود اشباع شود چون در سن و سالی قرار دارد که باید تشنه بازی باشد و با یک مصدومیت نباید کار برایش سخت شده و انگیزه‌اش نسبت به چند بازی ابتدایی‌اش در پرسپولیس کمتر شود. قطعاً مهاجمی در تیم بزرگی مانند پرسپولیس بیشتر موفق خواهد شد که شرایط موفقیتش در تیم استمرار بیشتری داشته باشد.

*فکر می‌کنید تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده می‌شود یا در هفته ماقبل پایانی تکلیف قهرمانی مشخص خواهد شد؟
پرسپولیس باید کار خودش را انجام دهد و کاری به بازی‌های تیم سپاهان نداشته باشد چون در این صورت تمام تمرکزش روی موفقیت خودش معطوف خواهد بود. نظر شخصی‌ام هم این است که تکلیف قهرمانی به هفته آخر کشیده خواهد شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154631
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابراهیم ححیدری

0

1

11 ماه پیش

عشق فقط علی سلطان برانکو ویحیی به امید فتح سه گانه انشاالله


ع حسین زاده

0

1

12 ماه پیش

اگر پرسپولیس بتونه از سد گل‌گهر بگذره، شاید همین هفته قهرمانی رو با هواداران جشن بگیره، امیدواریم بازیکنان این چند بازی رو به چشم آخرین بازی عمرشون نگاه کنن و تا آخرین نفس برای برد بجنگند، تا سرنوشت قهرمانی دست خودشون باشه و نه به اما و اگر کشیده بشه، درضمن خدا کنه داوران هم تحت تاثیر بیانیه های تیم های استقلال و سپاهان قرار نگیرن و مشکلی برای پرسپولیس درست نکنن، همانطور که تو بازی قبلی پنالتی واضح رو نگرفتن و کار برای پرسپولیس سخت شده بود، تاج بی خاصیت برای اینکه تیم شهرش با این همه هزینه‌هایی سرسام آور بعد از سالها قهرمان بشه، شاید داوران رو تحت تاثیر قرار بده، بنابراین مربیان و بازیکنان پرسپولیس باید از سد اونا هم بگذرن.


سروان رحمانی

0

3

12 ماه پیش

ایمان خسروی واقعا ناز ونفست باجمله زیبای تو ...که گفتی گل گهر با تاریخ گذشته ها داره کار میکنه😘


ساره محگدی

0

5

12 ماه پیش

یکی مثل شما باشه همینه بسه هسته نشدین


ارمان حاصلی زارع

0

5

12 ماه پیش

به امید قهرمانیه ارتش سرخ تیم حریف رو دست کم نگیریم بازی مال خود مونه❤❤❤


امیر سروری

0

5

12 ماه پیش

این قهرمانی خیلی میچسبه لامصب


محمد رضایی

-14

1

12 ماه پیش

تیم خودمومن نایب قهرمانه چونکه دستهای پوشت پرده هستن حالابایددید


حامدمحبوب

0

7

12 ماه پیش

با حمایت هوادارا و تلاش بازیکنان قهرمان میشم ♥️♥️♥️♥️♥️♥️


احمد نوری اسرمی

0

12

12 ماه پیش

ایشاالله بازی آخر تو آزادی هم با جشن وشادی تموم میشه و شایدم قهرمانی قطعی بشه


پرواز

-2

8

12 ماه پیش

سلام.بعد مدتها اومدم با یه خبر فوری.اگر دیدید تو همین روزا تاج دوباره قلبش درد گرفت و رفت بیمارستان تعجب نکنید.طبق خبرهای بعضی سایت ها و خبر گزاری ها حتی نزدیک به فدراسیون و حتی فیفا خبر تقریبا موثق اینکه پول طلب ویلموتس که قرار بوده از طریق طلب فدراسیون نزد فیفا پرداخت بشه به خاطر تحریم بلوکه شده و پولی به دست ویلموتس نرسیده و علاوه بر پول اصلی نزدیک ۱۴میلیارد هم به خاطر دیر کرد و نرسیدن پول دست ویلموتس باید به عنوان جریمه پرداخت بشه.مگر اینکه فیفا و casهمکاری کنند و تایید کنند که بدهی به خاطر بلوکه شدن و تحریم به دست جناب ویلموتس نرسیده که حداقل اون جریمه و دیر کرد پرداخت نشه. چه بگیم والا.نمی دونم خبر خوبیه برای شما یا بد ولی آدم از اون می سوزه که یه مدیر نالایق و خطاکار رو به جای برخورد دوباره با دستور از بالا یه شبه با راه انداختن یه شو مسخره و انتخابات سوری بشونند رو صندلی قبلی و بهش هم اعلام کنند که برو کی روش رو برگردون بیار و فلان بازیکنان باید دعوت نشند با مانیستند کدوم بازیکن ها با ماهستند دعوت بشن چون با آمریکا و انگلیس بازی داریم و چه نوع تماشاگری بیاد استادیوم و چه تماشاگرانی نیان استادیوم و انتخاب شده هوادار بفرستن ورزشگاه و همه چیز ورزش فوتبال از بالا تا پایین با سیاست کاری و سیاست بازی باشه نتیجه اش هم بهتر از این نمی تونه باشه.حالا هم لطف کنند همونا تحریم رو دور بزنند و با دست مبارک خودشان از جیب مردم وبیت المال پول بردارند داخل کیف ببرند دو دستی در خونه یارو نقدا تقدیم کنند و التماس و ارتجاع کنند از یارو و به پاش بیفتند که ازت خواهش داریم دیر کردش رو از مانگیر.اینه نتیجه گماردن افراد نالایق در مسند و صندلی که تبحر ندارند و اصرار واصرار بر تکرار کار اشتباه به جای برخورد با مدیر ناسالم و نالایق.خدا کنه که خبر از بن اشتباه باشه واین همه پول بیت المال نیاد دوباره از کشور خارج شه و دست یه بی شرفی مثل ویلموتس بیفته ولی انتظار هم نداریم که یه مدیر نالایق و ناسالم رو به جای برخورد و محرومیت مادالعمر از گرفتن پست های مدیریتی نه که کلان حتی سطح پایین بیای کسی که خودش کم آورده و با کار وعملش نشون داده که کم آورده و از اداره همچین کاری و مسئولیتی عاجزه و با رند بازی و سیاه بازی در زمان مشکلات به جای حل مشکل از مشکل پیش آمده و مسئولیتش فرار می کنه و صندلی و محل کارش رو ماهها به امان خدا به بهانه درد قلب بدون مسئول و بائس و بانی و کسی که جواب مردم و جامعه رو بده رو باد هوا ول می کنه می ره و بر نمی گرده و بعد مدتها که آب از آسیاب افتاد و همه سرو صداها و بگیر وبدارها خوابید و جو آروم شد دوباره برگردونیش به صندلی قبلیش..... ولش کن نگفتنش بهتره.می گم قلب هم چیز بدی نیست وقتی کار ها خوب پیش می ره و رو روال می چرخه قلب هم راحت کار می کنه و مرتب می زنه ولی تا یه مشکل کوچکی پیش میاد که صاحبش می ره زیر فشار و زیر سوال و کار یه کم سخت می شه یهو قلب هم شروع می کنه به بد کار کردن و اذیت کردن و نیاز به استراحت پیدا می کنه.خدانگهدار تمام پرسپولیسی های عزیز


محمد صادق مداح فر

0

5

12 ماه پیش

چشممممممممممممممممممممممم عباس اقا


علی یاسمی

0

6

12 ماه پیش

درود بر بازیکن قدیمی پرسپولیس که هنوزهم به تماشای عشق می ورزد


پروین نامی

0

8

12 ماه پیش

تیم همیشه قهرمان پرسپولیس اقایحیی


امین براتی رشوانلو

0

7

12 ماه پیش

پرسپولیس قهرمان میشه هردوجام هم میگیره جانم ارتش سرخ آسیا


ایمان خسروی

0

7

12 ماه پیش

ارتش سرخ آسیا❤️❤️❤️⭐❤️❤️❤️


ایمان خسروی

0

9

12 ماه پیش

روز جمعه ورزشگاه آزادی را تبدیل به جهنم سرخ آزادی میکنیم..گل گهر یه مشت استقلالی تاریخ مصرف گذشته دارد که نباید بزاریم راحت نفس بکشن❤️❤️❤️⭐❤️❤️❤️


ع حسین زاده

0

8

12 ماه پیش

مربیان و بازیکنان پرسپولیس حالا دیگه قدر موقعیت خودشون رو میدونن و قصد پا پس کشیدن ندارن، چون نتیجه زحمات یک فصل تیم تو این ۲بازی خلاصه شده، شک نکنید محمد عمری تو این ۲بازی به همراه سایر بازیکنان بهترین بازی فصل خودشون رو انجام خواهند داد، امیدواریم آقا یحیی هم با ارنج تهاجمی سرنوشت بازی رو همون نیمه اول تعیین کنه و کار را به نیمه دوم نکشونه، چون تو نیمه دوم هم استرس بازیکنان بیشتر میشه و هم ترس تیم حریف میریزه، خدا کنه داوران با این همه هجمه‌هایی که تو این چند هفته برای پرسپولیس بوجود آوردن، اشتباهات تأثیر گذار نداشته باشن و تو نتیجه بازی تأثیر نزارن.

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال