ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آشوبی: جذب سروش و صادق ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

آشوبی: جذب سروش و صادقی یعنی بازگشت خلاقیت

ارتش سرخ دات کام :
آشوبی: جذب سروش و صادقی یعنی بازگشت خلاقیت
فرزاد آشوبی می‌گوید حضور سروش رفیعی و سعید صادقی باعث افزایش خلاقیت در خط هافبک پرسپولیس می‌شود و همین مسئله کار را برای رقبا سخت خواهد کرد.
فرزاد آشوبی بازیکن اسبق سرخپوشان پس از پایان همکاری اش با باشگاه شهرداری بم، هم‌اکنون هدایت تیم نوجوانان پرسپولیس را بر عهده گرفته است.
با آشوبی در خصوص حضورش در تیم های پایه پرسپولیس، عملکرد سرخپوشان در نقل و انتقالات و همچنین شرایط آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی صحبت کردیم.

* حضور در پرسپولیس جذاب است
آشوبی در ابتدا درباره سرمربیگری در تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: کار سختی را قبول کرده‌ام. البته بودن در پرسپولیس به خودی خود جذابیت های خاص خودش را دارد اما برای ساختن تیمی با کیفیت فنی و بازیکنان شایسته و توانمند در جهت نام بزرگ پرسپولیس باید مسیر سختی طی شود.

* امکانات تیم های پایه پیشرفت داشته است
وی در خصوص امکانات تیم های پایه در پرسپولیس عنوان کرد: با حمایت های باشگاه و حضور و زحماتی که محسن خلیلی عزیز می‌کشد شرایط تیم های پایه پرسپولیس نسبت به گذشته تفاوت های بزرگی پیدا کرده است. البته که مشکلات همیشه و همه جا وجود خواهد داشت اما حداقل نسبت به گذشته شرایط بسیار بهتر است و دیدگاهی که در حال حاضر بر تیم های پایه پرسپولیس حاکم است می‌تواند این نوید را بدهد که در آینده ای نه چندان دور بازیکنان و استعداد های خوبی به سطوح بالاتر این باشگاه راه پیدا کنند.

* هدف ما نتیجه‌گیری با بازی خوب است
آشوبی در‌ پاسخ به این سوال که با شرایط فعلی به آینده امیدوار است یا خیر گفت: قطعا امیدوار هستیم. درست است مسئولیت سختی را پذیرفتم اما در کنار همکاران قوی و پرتلاشی که دارم و همچنین بازیکنان خوبی که متناسب با نیاز و خواسته هایمان جذب کرده‌ایم فکر می‌کنم بتوانیم عملکرد خوبی نشان بدهیم. البته عملکرد ما صرفا تک بعدی نخواهد بود؛ ما ضمن توجه به اینکه اسم بزرگ پرسپولیس باید نتایج خوبی را به دست بیاورد، یکی از اهداف مهم و با ارزشی هم که ترسیم کردیم این است که فوتبال خوب و دلچسبی ارائه بدهیم.

* امیدوارم یادگاری خوبی به جا بگذاریم
او درباره برنامه ای که برای پرورش بازیکن از تیم های پایه برای بزرگسالان وجود دارد گفت: این کار به تنهایی از ما ساخته نیست. استعداد ها خیلی زیاد هستند اما اینها نیازمند آموزش و فضا برای رشد و پیشرفت هستند. امیدواریم که بتوانیم در این مسئولیت سنگین یادگاری خوبی از خودمان به جا بگذاریم.

* پرسپولیس به مهاجم هدف نیاز دارد
پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد این تیم در نقل و انتقالات بیان کرد: تا اینجای کار پرسپولیس عملکرد مطلوبی داشته و امیدوارم این روند خوب با نتایج دلچسب در شروع مسابقات و ادامه آن همراه باشد. البته من فکر می‌کنم پرسپولیس هنوز در خط حمله و به عنوان مهاجم هدف و مرکزی نیازمند جذب بازیکنی با استانداردهای بالا و مناسب است.

* عنصر خلاقیت به خط هافبک پرسپولیس برگشت
او درباره تاثیر اضافه شدن سعید صادقی و سروش رفیعی روی عملکرد پرسپولیس توضیح داد: بازگشت سروش رفیعی به خانه خودش و همچنین اضافه شدن سعید صادقی ضریب خلاقیت را در خط هافبک پرسپولیس افزایش می‌دهد؛ بعد از جدایی احمد نوراللهی کاملا جای خالی عنصر خلاقیت حس می‌شد و پرسپولیس هافبک هایی با خصوصیات شبیه و نزدیک به هم داشت اما حالا عنصر گم‌شده به تیم برمی‌گردد و این راه های رسیدن تیم به دروازه حریف را متنوع تر خواهد کرد.‌ برای رقبا مقابله با تیمی که می‌تواند روش های متفاوتی را برای گلزنی امتحان کند و بازیکنان خلاق و با کیفیت بالا در اختیار دارد سخت تر خواهد شد.

* گل‌محمدی حق دارد گروهش را انتخاب کند
او در خصوص جدایی اعضای کادرفنی پرسپولیس گفت: من فکر می‌کنم آقای مطهری، فنایی و رحیم‌پور در حرفه خودشان جزو بهترین ها هستند و هر مجموعه ای که این عزیزان را در اختیار داشته باشد باید از این بابت خوشحال باشد؛ این اتفاق اگر تصمیم آقای گل‌محمدی بوده کاملا حق با ایشان است که به عنوان سرمربی تصمیم بگیرند که با چه نفرات و گروهی کار کنند اما اگر غیر از این باشد حرفه ای نیست و نمی‌تواند روش درستی باشد.

* انتقادات به اسکوچیچ شائبه دار است
آشوبی سپس درباره شرایط آماده‌سازی تیم ملی گفت: اصلی ترین معضل تیم ملی به برنامه‌ریزی هایی برمی‌گردد که باید متناسب با تیم صورت بگیرد و از این بابت ما به شدت دچار نقصان هستیم. اینکه در این فضا دائما تیغ تند انتقاد به سمت آقای اسکوچیچ گرفته می‌شود سوال برانگیز و شائبه دار است. در‌ حال حاضر برنامه‌ریزی و هماهنگی ها دچار مشکلات زیادی است. در ابتدا باید این موضوع حل شود و فدراسیون بتواند طبق نظر و خواسته آقای اسکوچیچ اردو و شرایط تمرینی مناسب را فراهم کند؛ در آن زمان می‌توان از آقای اسکوچیچ به شکل دیگری انتظار داشت اما در حال حاضر و با این بی نظمی کاملا غیرمنصفانه است که به این شکل آقای اسکوچیچ مورد انتقاد قرار بگیرد.

* با این شرایط انتظاری نیست
او تاکید کرد: اگر این شرایط فعلی پایدار و ماندگار باشد نمی‌توان انتظاری داشت و سالی که نکوست از بهارش پیداست. اما اگر شرایط تغییر کند و وظایف به درستی ایفا شود تیم خوبی داریم که می‌توانیم عملکرد مطلوبی را در جام جهانی از آن انتظار داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149912
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
mr tayyari

-3

1

2 سال پیش

حیف عقل که تونداری همین دستیاران بودند که پرسپولیس رفت فینال آسیا امسال چشم نداشتی ببینی لک مخصوصا بد بازی می‌کرد


امیرحسین

0

2

2 سال پیش

داوود فنایی و رحیم پور اصلا مربیان خوبی و کاملی نبودند و نیستند ولی حمید مطهری خداییش مربی فوق‌العاده فهمیده کاربلد و حرفه‌ای است و نکته دیگه اینکه یحیی گل محمدی مربی خیلی خوب معد و حرفه‌ای است فقط ترس داره و دلیل این که تو شهر خودرو ذوب آهن و تیم های کوچیک تیم هاش خیلی قشنگتر و زیباتر از پرسپولیس بازی میکرد اینه که تو پرسپولیس میترسه تهاجمی بازی کنه میترسه دست به ریسک بزنه میترس از بازیکنان جوان استفاده کنه که این اشتباه است امیدوارم آقای گل محمدی در فصل آینده با سیستم چهار چهار دو لوزی وارد شروع کنه چون پرسپولیس با سیستم چهار چهار دو لوزی کاملاً هماهنگه و روان و تهاجمی بازی میکنه با وجود سعید صادقی سروش رفیعی و مهدی ترابی پرسپولیس با سیستم چهار چهار دو لوزی واقعا زیبا و جذاب بازی خواهد کرد


حمید پرسپولیسی

-1

6

2 سال پیش

اسکوچیچ مربی خوبیه و خودشو تو دور مقدماتی جام جهانی ثابت کرده ،، مشکل فدراسیون فوتبال خودمونه که نمیتونه چهار تا بازی تدارکاتی درست و حسابی برگزار کنه و نیاز های نرم افزاری و سخت افزاری تیمو برآورده کنه ،، البته از آقای سجادی بیشتر از اینها انتظار نمیره ،، این آدم اگه وقتشو بجای حمایت همه جانبه از استقلال روی تیم ملی میگذاشت الان حال و روز تیم ملی این نبود ،، یه نصیحت به این موجود ..... دارم !! آقای سجادی الان که به آرزوت رسیدی و با لابی کیسه رو قهرمان کردی ،، لطفا دیگه واسه تیم ملی وقت بزار تا آبرومون تو جام جهانی نره ،، این خواسته کا ایرانه ،، مگه نه هوادار ؟؟


پرسپولیس

-2

5

2 سال پیش

آقای آشوبی چه میگی شما داری چندین بار همین جمله اگر گل محمدی بدنساز و مربی دروازبان وو تغییر داد یه چیزی اما اگر نظر خودش نیست اشتباه است چند بار تکرار کردی ،، بله آقای آشوبی این نظر ما هوادار بود که بدنساز و مربی دروازبان و مطهری از نیمکت پرسپولیس بروند ،، هواداری که با باخت پرسپولیس میمیرد و با برد زنده می شود ، و تنها دلخوشی ما و زندگی ما همین پرسپولیس است ،، پس خواهشا خیلی خیلی حواست جمع کن بدان که با کی بودی و از کجا آمدی من منظور حرفت گرفتم که چه یاوه گویی برای خودت داری میگی ،،و جاهایی از مصاحبهایت خواندم که گفتی برای من پرسپولیس و استقلال تفاوتی ندارد و چشم من به تیم ملی ایران است ،، نه آقا خبری از این حرفا نیست و چنین افراد دو پهلو ما قبول نداریم فقط و فقط پرسپولیس خلاص.... چندبن بار همین جمله را تکرار کرد و چیزی نگفتیم هی داره تکرارش میکنه ،،دیگه تمامش کن،


مهدی نخعی زاده

-4

4

2 سال پیش

حیف شد ک حمید مطهری رفت،ایشالا بر میگرده مربی خوش قلب

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال