ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آشوبی: پرسپولیس نسبت ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

11 ماه پیش

آشوبی: پرسپولیس نسبت به استقلال قدرت و کنترل بیشتری دارد

ارتش سرخ دات کام :
آشوبی: پرسپولیس نسبت به استقلال قدرت و کنترل بیشتری دارد
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: این تیم به واسطه ساختار و تکامل تیمی، دست بالاتر را برای برتری در دربی داشته و در هر نقطه‌ای از زمین بازیکنان باکیفیتی در اختیار دارد.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگوی تلویزیونی با برنامه فوتبال برتر درباره سطح مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: تیم‌هایی که مثلث مدیریت قوی داشتند، توانستند در کورس قهرمانی باشند. تیم‌هایی که پیش فصل خوبی داشتند به خوبی از طرف باشگاه حمایت شدند. هرچقدر به آخر لیگ نزدیک شدیم، خلاف لیگ‌های گذشته عامل جذابیت نیم فصل دوم بیشتر شد.

وی افزود: وقتی توپ را در اختیار نداشته باشید عامل ریسک به شدت پایین می‌آید. نیازمند دانش، تخصص، سبک و داشتن بازیکنانی هستیم که بتوانند ایده‌ها را جلو ببرند. وقتی تیم دوازدهم جدول مقابل پرسپولیس و استقلال قرار بگیرد، می‌تواند دفاع کند و طرح و برنامه‌ای برای حمله با پرسپولیس و استقلال داشته باشد اما آن طرح و برنامه خیلی پیش‌پا افتاده است و باید برنامه به گونه‌ای باشد تا به تیم‌های بزرگ ضربه بزنند و خطرناک باشند و اینگونه فوتبال تماشایی خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال ایران عنوان کرد: درک نمی‌کنم چرا کادر فنی تیم‌ها قبل از بازی سمت هم می‌روند و احوال‌پرسی می‌کنند! شما دارید برای مبارزه آماده می‌شوید و بهتر است انتهای بازی با رقیب روبه‌رو شوید. این راهکار قشنگ‌تر است. بیانیه نویسی هم تهوع‌آور شده و خیلی از بیننده‌ها آن را دوست ندارند.

وی اضافه کرد: بیشتر تیم‌ها از واقعیت فرار می‌کنند. پرسپولیس فوق العاده عمل کرد و فضای آرام و بدون تنشی داشت. کاری که خیلی سخت به نظر می‌رسید را انجام داد. وقتی مصاحبه‌های خیالی مثل «دست‌هایی در کار هست تا قهرمان نشویم» در تیم ها انجام می‌شود، جز اینکه تمرکز و انرژی را از عوامل فنی بگیرد، فایده ای ندارد و به پیشبرد و رشد برای رسیدن به اهداف آن مجموعه، هیچ‌ کمکی نمی‌کند. باید امروزی‌تر نگاه و الگوبرداری کنیم.

آشوبی یادآور شد: آنهایی که درگیر فوتبال هستند باید دنیای بزرگتری داشته باشند. در بخش سواد و معلومات اجتماعی ضعف‌های بزرگی دیده می‌شود. هر حرفی و دیدگاهی باید در چهارچوب اخلاق و روش درست بیان شود. ایرادی نمی‌بینم تا یک پیشکسوت نظر خود را درباره داوری بیان کند اما باید دانش بیان داشته باشد و اینکه با هر لفظی نباید بحث را مطرح کنید و باعث فشار و هجمه در باشگاه شوید. این حمایت‌ها واقعی نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس عملکرد ویژه و خاصی نشان داد و پیش فصل خوبی را سپری کرد. نقاط ضعف به درستی شناسایی شد و بازیکنان خوبی جذب شدند و اگر لوکادیا، مهاجم بی‌نظیر پرسپولیس جدا نشده‌بود، این تیم زودتر از اینها قهرمان می‌شد. متاسفانه شنیدم استقلال بیانیه داده و درخواست داور خارجی داده اما این موضوع نمی‌تواند پیامد خوبی داشته باشد.

پیشکوست فوتبال ایران افزود: سبک بازی پرسپولیس کاملا مشخص است و بیرانوندی را دارد که کیفیت او بعد از بازگشت از اروپا، کمک حال پرسپولیس شد. وحید امیری با دوندگی خوبی که دارد جای دو نفر بازی می‌کند. پرسپولیس ساختار خوبی در طول زمان به دست آورده است.

وی گفت: هر دو تیم بازیکنان با کیفیت و سطح بالایی دارند. در مناطق جلویی زمین بازیکنانی دارند. برای بازیکنان هم سخت است که برابر بازیکنان خلاق قرار بگیرند. باید عامل زمان و فضا از این بازیکنان گرفته شود و هافبک‌ها بیایند و به نفرات کناری کمک کنند. پرسپولیس به خوبی از هافبک‌هایش استفاده می‌کند اما اگر نقش هافبک توسط قایدی انجام شود، بخش هجومی استقلال دچار خستگی و افت می‌شود.

آشوبی درباره فینال جام حذفی یادآور شد: کمترین تغییرات در عقب زمین اتفاق می‌افتد. علی نعمتی یکی از بهترین بازیکنان این فصل پرسپولیس بود. پرسپولیس به واسطه ساختار و تکامل تیم دست بالاتری برای برتری و در هر نقطه‌ایی از زمین بازیکنان با کیفیتی دارد.

وی گفت: یحیی گل محمدی با وجود کیفیت و عملکرد فوق العاده در این چند فصل چرا در میان گزینه های سرمربیگری تیم ملی نبود؟! امیدوارم با گروه جدید به شکلی کار کنیم تا تیم ملی قهرمانی را به دست بیاورد. گروه بی نظیری از بازیکنان را داریم. امیدوارم مثل بازی مقابل انگلیس در جام جهانی بد شانس نباشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154986
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمود تاجدینی

0

1

11 ماه پیش

این نسبیت ها و حساب کتاب ها هیچوقت در دربی صدق نکرده ونمیکنه واقعیت اینه هرکی با آرامش وبه دور از استرس بازی کنه و تیم حریف رو خوب آنالیز کرده باشه برنده این دیدار خواهد بود دربی قبلی ششتقلال هوادار رو با تبانی یا بی تبانی گل باران کرد و همه هوادارهاش انتظار داشتند دربی رو به راحتی پیروز بشن ولی بادرایت یحیی و آنالیز درست و با هوش وتوانمندی بازیکن ها واز همه مهمتر روز خوب فوتبالی اونه که اصل مهمی هست در بازی فوتبال توانستیم تمام روزنه های ششتقلال رو کور کنین وپیروز اون میدان بشیم ما نباید استرس داشتیم اونا باید استرس داشته باشند که جام لازمند در کل از ایزد منان میخوام که پرسپولیس فردا پیروز از زمین خارج بشه وجشن دبل رو بگیریم انشالله حق تعالی🙏


آرین

0

2

11 ماه پیش

درود بر شرف و غیرتت آشوبی عزیز.... دیشب توی فوتبال برتر از حمایتی که از پرسپولیس کردی لذت بردم و کیف کردم.... شیر مادرت حلالت باشه شیر مرد پرسپولیس... امیدوارم همیشه سلامت وشاد باشی و از تیم محبوبت حمایت کنی♥♥♥♥


مهدی کاشانیان

0

2

11 ماه پیش

درسته.کیسه کشا4بازیکنشون مصدوم شدندتاقدرتشون جلوی ماکمتربشه.ایناچوب خداست که بهشون زده ووزیرکمک مالی بهشون کرده


مرادسلمانی

0

1

11 ماه پیش

سلام ودرودخدابه پیشکسوت عزیز.مکتب پرسپولیس همیشه زنده است


خان پرسپولیسی

0

3

11 ماه پیش

با عنایت حق ،حمایت هواداران و پیشکسوتان وانگیزه بازیکنان پرسپولیس و هوشمندی کادرفنی انشاالله🤲 پیروزیم🌺💝💕💯🌺💝💕💯🌺💝💕💯🚩


احمد نوری اسرمی

0

2

11 ماه پیش

هرجور حساب کنیم خدایی ما خیلی بهتریم . اونا فقط قائدی رو دارن و بعضی وقتا هم داور به کمکشون میاد وگرنه تاکتیک خاصی ندارن و اینو تو بازیهای بزگ ثابت کردن

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال