ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آقایی: بزرگترین مشکل ف ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

آقایی: بزرگترین مشکل فعلی پرسپولیس بلاتکلیفی است

ارتش سرخ دات کام :
آقایی: بزرگترین مشکل فعلی پرسپولیس بلاتکلیفی است
عباس آقایی هافبک سابق پرسپولیس که به‌عنوان بازیکن سابقه قهرمانی با پیراهن پرسپولیس را دارد در رابطه با احتمال جدایی سرلک به شکل جالبی حرف می‌زند و البته روی این نکته تأکید می‌کند که بلاتکلیفی در رابطه با وضعیت سرلک و جذب مهاجم نکاتی هستند که باید هر چه زودتر برای پرسپولیس حل شوند. در رابطه با تمامی مواردی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد گفت‌و‌گویی با هافبک سابق پرسپولیس داشتیم.

*به‌عنوان بازیکنی که سال‌ها سابقه بازی در پست هافبک را داشته در رابطه با تأثیر ماندن یا جدایی سرلک چه صحبتی دارید؟
از آنجا که سرلک در پرسپولیس بوده و با سرمربی پرسپولیس کار کرده قطعاً نیاز و تفکرات یحیی را می‌شناسد از این‌رو قطعاً بودن و ماندن او به پرسپولیس کمک می‌کند در طرف مقابل اگر به‌خاطر سربازی این بازیکن بخواهند مانع بازی‌اش در پرسپولیس بشوند شرایط به گونه دیگری تغییر خواهد کرد چون اگر قرار به حضور بازیکن جایگزین شود حتماً باید به بازیکن جدید زمان داده شود تا با بقیه بازیکنان هماهنگ شود. جدا از این مسائل من مشکل را در جای دیگری می‌بینم چون معتقدم شرایط و تکلیف بازیکنانی مانند سرلک و مهاجمی که پرسپولیس نیاز دارد باید هر چه زودتر با تیم مشخص شود.

*بیشتر در این رابطه توضیح می‌دهید؟
به نظرم این یک ایراد بزرگ است که هنوز تکلیف بازیکن با باشگاهش به شکل کامل مشخص نیست و باشگاه و مربی هم بخوبی نمی‌دانند که چقدر می‌توانند روی بازیکن کلیدی‌شان حساب کنند. در خصوص مهاجم هم همین‌طور. بالاخره باید هر چه زودتر یک مهاجم خارجی ششدانگ جذب شود چون این یک ایراد بزرگ است که بازیکن و باشگاه‌های بزرگ ما مانند پرسپولیس با آن مواجه هستند و اصلاً اگر بحث آسیا و سایر موارد را هم در نظر نگیریم باید هر چه زودتر تیم پرسپولیس شرایطش در رابطه با مسائلی که گفتم مشخص شود. پرسپولیس هم در شرایط فعلی باید هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود و به هر حال باید بازیکنانی به تیم اضافه شوند که در هر پست قادر باشند باری را از روی دوش تیم به لحاظ فنی بردارند و به قولی کار در بیار باشند.

*در رابطه با مهاجم به کمبود اشاره کردید اما پرسپولیس در این پست بازیکنی مانند شهاب زاهدی را به خدمت گرفته؟
بازیکنانی مانند شهاب زاهدی و عبدی به نظرم بازیکنان خوبی هستند اما آنها بیشتر بازیکنان مکمل هستند. این به آن معنی است که ما بیشتر مهاجمی می‌خواهیم که توپ به او برسد و باید آن را تبدیل به گل کند. این بلاتکلیفی نباید برای یک تیم پیش بیاید که این امر اشکالی بزرگ است اما جدا از این مسائل بازیکنی هم که تاپ باشد قطعاً بیرون ننشسته و اگر تیم پرسپولیس واقعاً خواهان بازیکنی است باید با باشگاهش چک و چانه بزند و رضایت باشگاه و خود این بازیکن را جذب کند.

*در رابطه با بقیه پست‌ها فکر می‌کنید پرسپولیس به بازیکن دیگری نیاز ندارد؟
در بقیه پست‌ها ما بازیکنان خوبی داریم مثلاً در خط دفاع و سازمان دفاعی‌مان بسیار خوب هستیم و از عقب زمین که بیرانوند حضور دارد تا بقیه بازیکنان خط دفاع‌مان کسی کم نشده بلکه دو بازیکن خوب هم اضافه شده و به نوعی تیم در این جناح تقویت هم شده است.

*در خصوص بازی اول فصل پرسپولیس مقابل تیم اراکی چه صحبتی دارید؟
اساس کار مجتبی حسینی، استفاده از دفاع و ضدحمله است و به نظرم یحیی مقابل این مربی غافلگیر نخواهد شد چه بسا که در مصاف با این مربی هم بیشتر برنده شده یا در نهایت مساوی شده و باختی نصیب یحیی نشده است. یحیی نیروهای بهتری دارد و مربی باهوشی است و به نظرم قادر خواهد بود با اتکا به مواردی که گفتم از سد تیم اراکی بگذرد. نقش برد در چند هفته ابتدایی هم برای یک تیم بسیار مهم است و به نظرم اگر پرسپولیس بتواند از این فرصت طلایی استفاده کند قادر خواهد بود که جلو بیفتد. نکته‌ای که یک واقعیت است و در قهرمانی مجدد پرسپولیس می‌تواند نقش کلیدی داشته باشد. یادم می‌آید امیر قلعه‌نویی چنین مربی بود و می‌گفت من به لحاظ نتیجه در 4-5 هفته اول باید بارم را ببندم که واقعاً روش درستی بود هر چند الان این مسأله و تکرارش هم سخت شده است.

*در خصوص جنگ مدعیان فکر می‌کنید پرسپولیس با توجه به تدارکی که تراکتور و سپاهان در زمینه بازیکن داشته‌اند دچار مشکل نخواهد شد؟
به نظرم با توجه به تدارکی که دو تیم مدعی دیگر داشته‌اند باز هم برگ برنده دست یحیی است چون این مربی با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارد و اکثر آنها هم در تیم حفظ شده‌اند شرایط خیلی خوبی را برای پرسپولیس به وجود می‌آورند چون به نظرم تیمی مانند سپاهان و تراکتور حتی با توجه به تقویت خودشان مانند پرسپولیس هماهنگ نیستند و از این‌رو برگ برنده در قیاس با بقیه مدعیان دست یحیی است.

*برای لیگ قهرمانان با توجه به تدارک تیم‌های عربی واقعاً می‌توان به قهرمانی پرسپولیس امیدوار بود؟
تیم‌های عربی با توجه به اقدامات حرفه‌ای که داشتند در مرحله ‌گذار هستند و به لحاظ ساختاری خودشان را از آسیا جدا کرده‌اند اما این دلیل نمی‌شود که ما ناامید باشیم به گونه‌ای که حتماً می‌توانیم با تیم خوب و منسجمی که داریم بهترین نتایج را بگیریم و برای موفقیت در قاره کهن شانس خودمان را امتحان کنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155910
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
غلام نبی درزاده

0

2

9 ماه پیش

اقغی درویش وجدانادیگه دهنمون سرویس شدازبس حرص میخوریم استرس داریم لامصب یه حرکتی بزن یه چیزی بگو که هوادارروازاین وضعیت خارج کن... کیسه باوجوداینهمه مشکل داره خریداش روانجام میده. شماچراانگاراصلامیل نداری مهاجم جذب بکنی


غلام نبی درزاده

0

2

9 ماه پیش

نمیدونم اقای درویش حال میکنه که هواداررو استرس بده... وجدانا180درجه تغییرجهت دادی نسبت به پارسال نکنه شرط موندنت توباشیم


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

9 ماه پیش

اقای درویش چیکار کردی واسموننننن؟هاع؟؟ چی شد؟ مهاجم کوووووو؟ امسال خیلی نقل و انتقالات نحس بوددد


مرادسلمانی

0

3

9 ماه پیش

همه میدانندفرجی ونعمتی خانه های خودشان رافروختندتاپول رضایت نامه باشگاه مطبوعشان راپرداخت کنندچه بساءبه پرسپولیس نمی آمدندهم خانه یشان راداشنندوهم هرتیمی میرفتندبیشترازپرسپولیس گیرشان می آمدولی آمدندپرسپولیس این دومین فصلی آن پولی که هزینه کردن بابتش رودریافت نکردندوحتی پولهایی که ازپرسپولیس گرفتندنمی توانندخانه ای که فروختندرابخرند.خدایی مردانگی کردند.بعدمامیام به آل کثیروشجاع توهین می کنیم..وقتی باشگاهی به شخص ۳۰میلیاردمیده آنوقت آقادرویش میخوادبا۵الی ۶میلیاردخلاصه کنی مکرسقف تعیین نکردند۱۵میلیاردبااپشن ۱۸میلیارد.چرانتوانست آل کثیرراحفظ کنی آل کثیرعنوان کرده بودهمه داستان رفتن به سپاهان رامطرح خواهم کرد.حتی آقای گل محمدی توصحبتهایشان اشاره کردند.آنوقت دوروزی دیگه لیک شروع میشی تیم مانه مهاجم داری نه دفاع چپ.آقادرویش بست نشسته تماشامی کنی تیمهای دیگه چطوربازیکن جذب می کنی.منتظری یکی بیادبگویدمن سینه چاک پرسپولیسم سفیدامضاء میکنم.آنوقت پول بیت المال میدن


مرادسلمانی

0

2

9 ماه پیش

آقای آقایی عزیزدرودبرشما.مصاحبه آقایان فرجئ ونعمتی وگل محمدی رابخوانید.متوجه خواهیدشدچراآقای درویش درموردجذب بازیکن تعلل می کنی.همه میدانندفرجی ونعمتی خانه خودشاگ


نصیری

0

2

9 ماه پیش

چون وضعیت کیسه به هم ریخته هست وزیر نمیذاره پرسپولیس بازیکن بگیره ،، فدراسیون هم همراهی نمیکنه


احمد نوری اسرمی

0

3

9 ماه پیش

درویش یک دور دیگه بره کربلا درست میشه


zizi

0

3

9 ماه پیش

به طرزعجیبی ازمفتضحترین نقل انتقالات روداشتیم وداریم امسال،،آقادرویش یکشنبه ام گذشت نه مهاجم نه هیچ حرکتی انجام دادین،،معلوم هست چیکارمیکنی؟؟توجلسه هیئت مدیره گزارش چی رودادی؟؟کدوم کاروانجام دادی دقیقابگوماهم بدونیم؟بابا مابازیای آسیایی داریم مهاجم میخوایم به کی بگیم مهاجم میخوایم

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال