ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

آقایی: پرسپولیس می‌توا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

1 سال پیش

آقایی: پرسپولیس می‌تواند از دو مهاجم استفاده کند

ارتش سرخ دات کام :
آقایی: پرسپولیس می‌تواند از دو مهاجم استفاده کند
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: کمال کامیابی نیا یک هافبک زحمتکش و جنگنده است که در هفته‌های اخیر نیز بازی های خوبی انجام داده است اما پرسپولیس مقابل مس کرمان احتیاج به گل داشت.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس بر این باور است که خط میانی این تیم دچار افت و نزول شده است. عباس آقایی با بیان این مطلب گفت: این روزها صحبت‌های زیادی در خصوص تماشاگرپسند بازی نکردن تیم پرسپولیس می‌شود که به اعتقاد من یکی از دلایل اصلی آن نزول هافبک‌های تهاجمی پرسپولیس است. مهدی ترابی و سعید صادقی مهره‌های تأثیرگذاری بوده و هستند. کسی نمی‌تواند منکر توانایی‌های این دو هافبک تهاجمی شود اما مدتی می‌شود نزول کرده اند و دلیل آن هم به درستی معلوم نیست.

وی ادامه داد: اگر سعید صادقی همان سعید صادقی گل گهر سیرجان بود به راحتی دروازه تیم مس کرمان را در شرایط تک به تک باز می‌کرد. یا اینکه هفته‌هاست از مهدی ترابی خبری نیست. او بهترین و تکنیکی‌ترین هافبک دو، سه سال اخیر پرسپولیس بوده اما ناگهان دچار نزول عجیبی شده که همه را متعجب کرده است. این دو اگر آماده باشند می‌توانند در جناحین چپ و راست هر تیمی‌را به هم ریخته و کابوس مدافعان حریف شوند.

هافبک سابق پرسپولیس افزود: البته سروش رفیعی هم کمی‌دچار افت شده بود که از همین بازی با مس کرمان برگشت و بازی خوبی هم بهد نمایش گذاشت. سروش رفیعی که شماره 7 مشهور پرسپولیس را می‌پوشد در این دیدار یک پاس گل زیبا هم به شیخ دیاباته داد تا نشان دهد در مسیر پیشرفت است. سروش به نظر من باید در پرسپولیس نقش محوری‌تری داشته باشد و این توانایی و پتانسیل را دارد. او نه تنها پاسور خوبی است بلکه از قدرت دریبلینگ خوبی هم برخوردار است و می‌تواند از حریفان کاشته یا ایستگاهی بگیرد و قادر است یک لیدر در خط میانی پرسپولیس باشد.

عباس آقایی تصمیم یحیی گل محمدی مبنی بر تعویض کمال کامیابی نیا و عقب بردن سروش رفیعی را تحسین کرد و گفت: کمال کامیابی نیا یک هافبک زحمتکش و جنگنده است که در هفته‌های اخیر نیز بازی‌های خوبی انجام داده است اما پرسپولیس مقابل مس کرمان احتیاج به گل داشت. نمی‌شد با دو هافبک دفاعی به این هدف رسید و به نظر هم می‌رسید میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا هر دو یک کار را انجام می‌دادند. برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم درستی گرفت و تیمش را با یک هافبک دفاعی و سروش رفیعی چید تا توپرسانی به خط حمله روان‌تر شود و دیدیم از این راه به گل هم رسید.

وی ضمن تعریف از شیخ دیاباته، خاطر نشان کرد: شیخ دیاباته خیلی دوست داشت برای تیم جدیدش گل بزند و این اشتهای زیاد در بازی با ملوان هم به چشم می‌خورد. او برخلاف قد بلندش سرزن قهاری نیست اما چارچوب شناس بسیار خوبی است. جایگیری‌های بسیار خوبی دارد و دیدیم چگونه دروازه مس کرمان را گشود. من فکر می‌کنم زوج او و یورگن لوکادیا می‌تواند در آینده، آمار گلزنی پرسپولیس را بالاتر ببرد. من خودم برخلاف بقیه معتقدم شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا می‌توانند زوج خوبی برای یکدیگر باشند. شاید سبک بازی آنها یک مقدار شبیه به هم به نظر برسد اما تفاوت‌هایی هم دارند. ضمن آن که پرسپولیس با استفاده همزمان از دو مهاجم می‌تواند نظر منتقدان سخت گیر را نیز جلب کرده و زیباتر ازقبل بازی کند.

عباس آقایی که در لیگ هفتم توانست همراه با پرسپولیس به عنوان قهرمانی برسد، در رابطه با شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم نیز خاطرنشان کرد: درحال حاضر پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است و از شانس بالایی نسبت به سایر حریفان برخوردار است اما کار تمام شده نیست. این تیم باید روند رو به رشد خود را حفظ کند درحالی که لیگ تعطیل شده است. این تعطیلی لیگ به خاطر اردو و بازی‌های تیم ملی در جام جهانی، به تیم‌های پرسپولیس و همین طور استقلال لطمه می‌زند و به ضرر تیم‌هایی است که در اوج هستند. ازآن طرف تعطیلی لیگ به سود تیم‌هایی است که شرایط خوبی نداشته و با نزول مواجه شده اند. این تیم‌ها می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و به ترمیم نقاط ضعف خود بپردازند یا حتی برخی تیم‌ها کادرفنی خود را تغییر دهند اما شک نکنید به ضرر پرسپولیس است. البته همواره اولویت با تیم ملی است و همه ما هم دوست داریم تیم کشورمان در جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده و انشالله به دور بعدی این رقابت‌ها در قطر صعود کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151853
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
یداله قنواتی

0

2

1 سال پیش

پرسپولیس با دو مهاجم روبروی کیسه بازی کنه برنده اصلی خودشه


zizi

0

2

1 سال پیش

سامان کوهدشت منم بشدت موافقم تیم ملی چیه ایران چیه که تیم ملیش چیزی باشه بااین اوضاعی که واسه مردم درست کردم مامردم خوزستان مظلومترینیم توایران حتی آب کارونمونوبردن اصفهان، نفتمونومیبرن تاآقازاده هاشون امریکازندگی کنن اونوقت مااینجا پرکودک کار پرپیرزنایی که توزباله هامیگردن دنباله نون حلال ،،پرجوونایی که فوق لیسانس وبیکار


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

هرچی فرمانده اردوگاه سرخ ارتشبدپرسپولیس اقایحیی بگه❤❤❤


محمد حسن جلالی

0

4

1 سال پیش

انشالله با آمدن عیسی آل کثیر با سه مهاجم به استقبال حریفان خواهیم رفت


سامان کوهدشت

0

7

1 سال پیش

من یکی ک عمرا قبول کنم تیم ملی مهمتر از پرسپپولیس باشه..الان بااین اوضاعی ک واسمون درس کردن تو تهران بیشتر از قبل از ایرانو تیم‌ملی متنفرم..هرکی ام میخاد دیس بده مختاره


منوچهربختیاری

0

6

1 سال پیش

من دربازی دربی ازهیچی نمیترسم فقط ازفغانی کیسه ای وبس..


zizi

0

5

1 سال پیش

بعدجام جهانی بخداسوراخیدکاجیا،،،ان شاءالله زوج دیاباته لوکادیامیترکونن بشرطی عالیشاه توزمین بازیکن سرعتی به تمام معنا عالیشاه واقعاعالیه وقتی میادتوزمین بازی پرسپولیس خیلی خوب میشع


ابوالفضل شریفی

-4

1

1 سال پیش

خداکنه اقای گل محمدی از اول با ۲ مهاجم بازیکنه استقلال تو خط دفاع قویه و راحت نمیشه با یک مهاجم گل زد


احمد نوری اسرمی

0

7

1 سال پیش

نشد دربی برگزار بشه تا دیاباته و لوکادیای کیسه پاره کن به دوچرخه گازوئیلی گل بزنن . الان هردوشون اماده بودن ولی بعد جام جهانی معلوم نیست چی بشه

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال