ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ابراهیمی: دیاباته و پر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

ابراهیمی: دیاباته و پریرا به درد پرسپولیس نخوردند

ارتش سرخ دات کام :
ابراهیمی: دیاباته و پریرا به درد پرسپولیس نخوردند
پیشکسوت فوتبال گفت: تمام هم و غم فوتبال ایران پرداختن به مسابقات لیگ برتر است، چون استعدادیابی سود و آورده‌ای برای باشگاه‌ها ندارد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگویی، درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران با تمامی بازیکنان سطح بالای خود در مسابقات کافا اظهار داشت: با اینکه برخی از کارشناسان اعتقاد داشتند شرکت در مسابقات کافا به نفع تیم ملی فوتبال ایران نخواهد بود، ولی این رقابت‌ها آزمایش خوبی برای نفرات نیمکت نشین و بازیکنان تازه دعوت شده به تیم ملی بود. امیر قلعه‌نویی از بازیکنان قدیمی شناخت داشت، ولی در این تورنمنت به ظاهر سطح پایین از سایر بازیکنان ذخیره هم بازی گرفت تا از توانایی آنها شناخت پیدا کند.

وی ادامه داد: به طور حتم هرقدر بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی مهیا شود، بازیکنان به بهترین شکل آماده مسابقات مهم‌تری نظیر جام ملت‌های آسیا خواهند شد. ضمناً تیم ملی باید در روز‌های فیفادی بازی تدارکاتی داشته باشد و شرکت در پیکار‌های کافا باعث شد تا اعضای تیم ملی کشورمان بعد از مدت‌ها در اردوهای آماده‌سازی کنار هم جمع شوند.

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد تیم ملی امید در مسابقات غرب آسیا، عنوان کرد: رضا عنایتی تجربه مربیگری در لیگ برتر را داشته است و اصلاً نمی‌خواهم بگویم که خیلی زود بود سرمربی تیم امید شود. هیچ کارشناسی نمی‌تواند از قبل پیش‌بینی کند که تیمی نتیجه خواهد گرفت و سرمربی در یک دوره مسابقات معجزه می‌کند. باید تمامی زیرساخت‌ها و امکانات، سال‌های متمادی در اختیار یک گروه قرار گیرد تا در نهایت نتیجه حاصل شود. مدیران فوتبال ایران آنچنان رسیدگی در رده پایه نداشتند و فقط نتیجه گرا شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: در سال‌های اخیر، مدیریت در رده پایه خیلی اسفبار بوده و خیلی وقت است که فکری به حال تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید نکرده‌ایم و استعدادیابی دیگر وجود ندارد. حتی باشگاه‌های فوتبال هم به رده پایه اهمیتی نمی‌دهند و تیم‌های محلی و دسته‌های پایین‌تر را از بین بردند. چون تمام هم و غم فوتبال ایران پرداختن به مسابقات لیگ برتر است، چون استعدادیابی سود و آورده‌ای برای باشگاه‌ها ندارد. اگر تیم امید ایران مقابل تیم سطح پایینی در قاره آسیا شکست بخورد زیاد عجیب و غریب نیست، چون برای تیم ملی کار نکردیم که الان منتظر نتیجه عالی باشیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تقویت این تیم برای فصل پیش‌رو تصریح کرد: به طور حتم نفراتی که فصل قبل بیشتر برای پرسپولیس بازی کردند و قهرمان شدند، نیز باید تقویت شوند. به ویژه در خط هافبک و دفاع وسط پرسپولیس نیاز به بازیکنان باتجربه‌تر و جوان‌تر دارد تا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مقابل حریفان قدرتمند بهترین نتیجه را بگیرند. یحیی گل‌محمدی دستیاران باتجربه‌ای دارد که می‌توانند نقاط ضعف را پیدا کنند و چند بازیکن خوب را برای سال آینده بیاورند تا ضعف‌ها پوشش داده شود. همچنین تمام تیم‌ها بازیکنان خارجی جذب می‌کنند تا فیکس بازی کنند، ولی دیاباته و پریرا با دریافت کلی پول به درد پرسپولیس نخوردند.

ابراهیمی درباره گذاشتن قانون سقف بودجه برای تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: چون اکثر باشگاه‌های فوتبال ایران دولتی هستند بر همین اساس قوانینی وضع می‌شود تا جلوی ولخرجی‌های برخی از باشگاه‌ها را بگیرند، ولی هیچ‌گاه این قوانین بازدارنده نبوده است. نباید دولتی‌ها در امورات و سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها دخالت کنند و بگذارند فوتبال مسیر حرفه‌ای خودش را برود. اگر یک باشگاه خصوصی سعی دارد در فوتبال سرمایه‌گذاری کند، به خودش بستگی دارد که چقدر می‌خواهد به بازیکن و مربی پول بدهد و درآمد کسب کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155237
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ابوالفضل حسین زاده

0

0

1 سال پیش

پول گرفتند ۳ تا مدال گرفتن اصلا بدرد نخوردند


مهدی

-1

0

1 سال پیش

تا وقتی یحیی هست، پیربازیکنهای خارجی هم هستن.


مهدی

-1

0

1 سال پیش

حمایت از ناپاکی، یعنی خوده ناپاکی.


مهدی

-1

0

1 سال پیش

مگه یحیی خان، دیاباته رو بازی میداد که به درد پرسپولیس بخوره!!!؟؟؟ فقط خرید گذاشت روی نیمکت، که مقداری از دلارهای باشگاه را هدر بدهد...از نظر ما هدر رفته، ولی در واقع، رفته به جیب آقا یحیی...... درصدی را هم دیاباته گرفته که صداشو درنیاره...... مثل دیاباته و پریرا، افراد زیادی اومدن پرسپولیس، هر کسی درصد خودشو گرفت.... من و شما هم نشستیم از آقا یحیی حمایت میکنیم!!!!!! ای داد از هواداران ساده دل .


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

هیچ مجموعه ای بی عیب وایرادنیست اینهاتوفوتبال طبیعی هستن مثلامربی رعال مادریدضعیفه که ادن هازاردروباسنگینترین قرارداداوردتوتیمش ولی دریغ ازیک بازی بااین هزینه کلان مهم نتیجه اس که ماشالاپرسپولیس اقایحیی سه تاجام رودروکرداین مسایل هم پیش میان واجتناب ناپذیرن


سعید براهویی

0

2

1 سال پیش

این بازیکنان خارجی بنجول درجه ۳ هستن حداقل درجه دو بود خوب بود مثل لوکادیا درجه ۲ بود دیگه بازیکن بنجول نگیرید خواهشا پول الکی اسراف نکنید


امین کریمی

0

2

1 سال پیش

ای ول جناب ابراهیمی


شمسعلی ترابی

0

4

1 سال پیش

همین پرپرا کمکی که به پرسپولیس نکرد هیچ نزدیک بودزحمت یک‌سال باشگاه‌ را به باد بدهد ۲تا کارت‌ احمقانه که دربازی سپاهان گرفت صدرصد باخت به سپاهان شخص پرپرا باعثش بود یاخدا امسال‌ ازپرسپولیس بره گورشه گم کنه که حال آدم بهم میخوره


Hamid Aliyasi

0

4

1 سال پیش

کلا گرفتن پریرا اشتباهی بزرگ بود اقا یحیی خواهشا مهاجم بنجل قبول نکنین همین عیسی خودمون از ۱۰۰تا از این مهاجم های الکی بهتره


فرزاد زارعی

0

4

1 سال پیش

چرا میگی توجه به تیم های پایه سود نداره ؟ نمونه خوبش عمری ، یک دهم پریرا و شیخ براش هزینه شد و صد برابر اونا کارآیی داره

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 5 لیگ برتر

جمعه, 30 شهریور

نساجی 2 - 2 استقلال 17:15
مس رفسنجان 0 - 0 گل گهر 18:30
ملوان 2 - 0 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 2 - 0 آلومینیوم 20:00

شنبه, 31 شهریور

هوادار - فولاد 18:45
استقلال خوزستان - چادرملو 19:30

یکشنبه, 01 مهر

ذوب آهن - سپاهان 19:00
خیبر خرم‌آباد - تراکتور 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 ملوان 5 4 10
3 پرسپولیس 4 4 8
4 تراکتور 4 5 7
5 گل گهر 4 2 7
6 ذوب آهن 4 1 6
7 استقلال 4 0 5
8 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
9 مس رفسنجان 4 0 5
10 استقلال خوزستان 4 -1 5
11 فولاد 4 -1 5
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 4 -5 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال