ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ابراهیمی: فوتبال احساس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

5 ماه پیش

ابراهیمی: فوتبال احساسی بلای جان پرسپولیس شد

ارتش سرخ دات کام :
ابراهیمی: فوتبال احساسی بلای جان پرسپولیس شد
سرمربی پیشین تیم پرسپولیس می‌گوید فوتبال ایران ۱۰ سال است که افت کرده و شکست سرخپوشان برابر الدحیل این موضوع را اثبات کرد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگویی درباره شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل الدحیل قطر و حذف سرخپوشان از لیگ قهرمانان آسیا 24-2023، اظهار داشت: قبلاً این موضوع را پیش‌بینی کرده بودیم و این شکست جای تعجب ندارد. 8 سال در پرسپولیس کار کردم و قلباً دلم با این تیم است، اما باید واقعیت‌ها را بگویم. فقط پرسپولیس اینگونه نیست و همه فوتبال ایران همین است. نباید به یحیی گل‌محمدی یا مربی خرده بگیریم، فوتبال ما 10 سال است که رو به افت رفته و در بازی با الدحیل به همه ثابت شد که افت کرده‌ایم. در فوتبال ما اینگونه است که تا تیمی پیروز می‌شود همه از بازیکنان و مربی تعریف و شب باخت علیه مربی صحبت می‌کنند، اما من در هر شرایطی واقعیت‌ها را می‌گویم.

وی با ارزیابی فنی بازی پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازی در نیمه اول به سه بخش 15 دقیقه‌ای تقسیم شد. در یک ربع اول پرسپولیس به واسطه امتیاز میزبانی حمله کرد. سرخپوشان در 15 دقیقه دوم بدون برنامه‌ای مشخص قصد داشتند از تک گل‌شان محافظت کنند و برنامه‌ خاصی برای تکرار گلزنی و افزایش اندوخته‌ها نداشتند. در 15 دقیقه سوم توپ و میدان در دست رقیب بود.

ابراهیمی ادامه داد: تقریباً همین روند در نیمه دوم تکرار شد با این تفاوت که الدحیل در ضد حملات موقعیت‌های گل خیلی خطرناکی پیدا کرد. پرسپولیس شانس آورد که بیشتر از این گل نخورد.

وی تصریح کرد: الدحیل بنا بر شرایط مسابقه عقب کشید و تجمع دفاعی زیادی داشت. قاعده کار این بود که پرسپولیس با ارائه فوتبالی باحوصله و ارائه روش‌های مختلف، رقیب را ناچار کند به جلو بیاید اما این تیم حوصله به خرج نداد و می‌خواست سریع گل بزند و کار را تمام کند. فوتبال؛ بازی با حوصله، گل نخوردن و در عین حال افزایش تعداد گل‌ها است. مگر می‌شود بازیکنان پرسپولیس در حمله شرکت و به جز مدافعان، بقیه تیم ضد حمله رقیب (الدحیل) را از جلوی زمین تماشا کنند؟! فوتبال احساسی بلای جان پرسپولیس شد.

ابراهیمی با اشاره به پنالتی از دست رفته پرسپولیس، گفت: پنالتی همین است و نمی‌شود روی آن حساب باز کرد. از قدیم گفته‌اند پنالتی 50- 50 است ولی پیش از این ندیده بودم که گولسیانی گوشه سمت بالا بزند. گولسیانی پنالتی‌زن خوبی است و این بار شرایط اینطور رقم خورد. شما باید در جریان مسابقه برنامه داشته باشید و گلزنی کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس از 12 ضربه کرنر خود تنها به یک روش قصد استفاده داشت، عنوان کرد: تعداد ضربات زیاد و همه آنها یکنواخت بود. شما باید از روش‌های مختلف مثل پاس به عقب، مرکز محوطه، تیر دوم و ...استفاده کنید اما اینطور نبود. خاطرم است به همراه تیم ملی در سنگاپور مقابل بنگلادش بازی داشتیم. آنها مثل الدحیل به خوبی دفاع کردند. تا دقیقه 85 موفق به گلزنی نشدیم. روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کردیم و در مرحله بعد گل‌های بعدی را به ثمر رساندیم. پرسپولیس از ضربات کرنر نتوانست خوب استفاده کند.

سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: با توجه به نتیجه‌ای که الفیحای عربستان گرفته بود پرسپولیس حتماً باید برنده می‌شد. این موضوع به تیم استرس وارد کرده و بازیکنان نتوانست فوتبال همیشگی خود را ارائه کنند. این قانون تیم‌های دومی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصویب کرده به بازیکنان پرسپولیس فشار روانی زیادی وارد کرد. این موضوع یکی از دلایل شکست پرسپولیس بود.

ابراهیمی درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس در شبی که استقبال زیادی از بازی تیم محبوب‌شان داشتند، عنوان کرد: به آنها باید بگویم جمعیت تهران چند میلیون نفر است اما آنقدر فوتبالش نابود شده که حتی یک بازیکن تهرانی در لیست پرسپولیس نیست. این نشان می‌دهد فوتبال ما نابود شده و همه چیز آن پولی است. الان ورزشگاه آزادی ساعتی چند میلیون تومان اجاره می‌خواهد و زمین‌های محلات رایگان نیست. مربیان سازنده دیگر حضور ندارند و دلال‌ها نقش پررنگی دارند. مسابقات آموزشگاه‌ها به پایان رسیده است. بنابراین چطور انتظار داریم که تیم‌های فوتبال‌مان موفق شوند؟

وی با اشاره به وضعیت تیم ملی در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: قلعه‌نویی شاگردم است. از همین حالا با این وضعیت فوتبال کشور و بازیکنانش باید بگویم هیچ انتظاری از قلعه‌نویی نداشته باشید. اگر او بتواند با این وضعیت تیم ملی را قهرمان جام ملت‌های آسیا کند، واقعاً باید مجسمه‌اش را ساخت. 10 سال است فوتبال ما اُفت کرده و زنگ خطر به صدا درآمده اما در بازی پرسپولیس و الدحیل آن را علنی‌تر احساس کردیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157694
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
فردین کرمی

-2

2

5 ماه پیش

منظورم عشق فقط برانکوبودکیسه کش عوضی


فردین کرمی

-2

1

5 ماه پیش

عشق فقط پرسپولیس زحمت بکش یک عنبرنسابذاردردهنت وبروتوی اون طویله ای که بهش تعلق داری


فردین کرمی

-2

2

5 ماه پیش

فدای سریحیی وپرسپولیس مامقصراصلی یاهمان درویش بیشرف رامیشناسیم


احمد شرفی

-1

2

5 ماه پیش

بهتر که باختیم وگرنه دور بعد حذف میشدیم


محمد طالبی

-1

3

5 ماه پیش

شما خودت مربی نبودی حالا میای نظر هم میدی جمع کنید این کاراتون


بهرام‌رمضانی

0

2

5 ماه پیش

امسال‌بازیکنا‌‌فوتبال‌بازی‌نمیکنن‌فقط‌اسم‌‌توزمین‌یک‌سرلک‌دو‌دانیال‌سه‌صادقی


رادین رستاک

0

1

5 ماه پیش

همیشه برام سوال بوده چرا پرسپولیس نمیتونه یه مهاجم خوب درجه یک بیاره با پولی که دادن باهویی وزاهدی یه مهاجم درجه یک میگرفتن عیسی وعبدی را هم نگه میداشت کافی بوداسماعیلی فر وسرلک هم به درد تیم نمیخورن واقعا حیف رامین که گلمحمدی الکی بیرونش کرد


امین کریمی

0

3

5 ماه پیش

درود به پرسپولیس


محسن فلاحی

0

2

5 ماه پیش

بدنسازی تیم صفر...چپ وراست تعطیل ازهمه بدترمسعودریگی قدرت پابه توپش صفره ودرآخرچیزی که همیشه گفتم باروزی هفتاددقیقه تمرین نمیشه تیم ساخت


مجید التیام

-1

2

5 ماه پیش

مربی ایرانی بدرد پرسپولیس نمیخوره امروزم به گل‌محمدی باختیم بنظر بلید هرچه زودتر درویش و یحیی را کنار گذاشت و کی‌روش را سرمربی پرسپولیس کنن اگه میخوان پرسپولیس برگرده به دوران موفقیت من مطمعنم پرسپولیس بدن کیروش،حتی ما را قهرمان آسیا میکنه به حرف من گوش کنید الان بهترین گزینه و باکیفیت ترین گزینه کی‌روش هستش نه برانکو برانکو هم دردی را دوا نمیکنه


حمیدکرمانی

-1

3

5 ماه پیش

مقصرشخص گلمحدی توازادی باهافک دفایی وتک مهاجم بازی میکنه


raheem Azarkoosh

-1

2

5 ماه پیش

شک ندارم اگه عالیشاه و اميری بودن بازیو می‌بردیم بیچاره اون زن و بچه های ک با کلی بدبختی با شور و هیجان اومدن آذادی فوتبال ببینن دلشون واقعآ شکست


مهدی کاشانیان

-1

0

5 ماه پیش

از زمانی که کریم باقری وسیدجللا


کامران ملازاده

-1

1

5 ماه پیش

مربی که بازیکن خوب نمیشناسه به درد پرسپولبس نمیخوره...رامین میده و دانیال رو میگیره!!!عیسی و شهریار میده و...


ع حسین زاده

-1

2

5 ماه پیش

آقای ابراهیمی، برنامه و تاکتیک های بازی رو آقای گل باید برای تیم برنامه ریزی کنه و روی اون کار بشه، پرسپولیس این همه کرنر و ضربات ایستگاهی گیرش اومد، و فقط اوایل بازی روی غافلگیری یه گل زدن، بازیکنان پرسپولیس حتی تو سانتر کردن ساده مشکل دارن، تیمی مثل پرسپولیس اونقدر آماتور کار کرد که دو دقیقه بعد از گل،اول، با حماقت دانیال گل مساوی رو خورد، همانجا کار پرسپولیس تمام شد، بازیکنان پرسپولیس اونقدر شوت های ضعیف زدن که دروازبان الدحیل رو شیر کردن، طوری که حتی با پنالتی هم نتونستن بهش گل بزنن، آیا ترکیب اولیه پرسپولیس با وجود ۲هافبک دفاعی ،برای بردن بازی بود، اگر از اول عمری بجای ریگی بازی می‌کرد، میتونستن با زدن گل های بیشتر کار را تمام می‌کردن تا کار به نیمه دوم که همراه با استرس و اضطراب هست، نکشه، آیا دانیال با اون بازی ضعیف نباید نیمه دوم تعویض میشد و یه شوکی به تیم میداد، بخدا یحیی فقط بازیکنان رو بر اساس اسمشون بازی میده، نه از روی، شایستگی بازیکنان، وقتی بازی نیمه اول مساوی شد، یحیی باید از دقیقه یک نیمه دوم، تعویض های خودش رو انجام میداد، و کار را به دقایق آخر نمیکشاند تا اینطوری غافلگیر بشن، آیا ۶بازی متوالی بدون برد، چه دلیلی داره جز ضعف کادر فنی، بدبختی اینه که آقای گل محمدی مسولیت اشتباهات خودش رو قبول نداره، و روی اشتباهات خودش پافشاری میکنه، تا الان هم اگر بیرانوند تو دروازه نبود، ممکن بود شرایط بدتر از این میشد، بعد از هر بازی، نگرفتن مهاجم رو چماق میکنه سر درویش و هواداران میزنه، طوری صحبت میکنه که انگار هواداران هیچی حالیش نیست، بازی امشب رو به تفکرات غلط یحیی باختیم،.


عشق فقط برانکو

-4

13

5 ماه پیش

میلیون ها بار گفتم میگم. پرسپولیس موفق فقط دوران برانکو بود و بعدش فقط اداشو در آوردن. برانکو کجا و یحیی کجا. و حمایت های کورکورانه دوستان از یحیی کجا. جه بازیهای میکردیم تو آسیا با دست خالی. کجایی برانکو که یادت بخیر. لعنت بر یحیی و هوادارانش. رامین رضاییان کجا و دانیال اسماعیلی فر کجا....


محمدباوچی

-1

11

5 ماه پیش

کدوم بازی بزرگ گل محمدی برده!

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال