ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ابراهیمی: پرسپولیس به ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 18 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

ابراهیمی: پرسپولیس به یک مهاجم دیگر هم نیاز دارد

ارتش سرخ دات کام :
ابراهیمی: پرسپولیس به یک مهاجم دیگر هم نیاز دارد
ناصرابراهیمی مربی اسبق پرسپولیس معتقد است نفس کار پیشکسوتان در برگزاری بازی برای دو سه پیشکسوت باارزش بوده اما او واقعاً به‌دلیل مشکلی که داشته نتوانسته در محل انجام بازی حضور پیدا کند و به‌دلیل مسافرت نبوده که در محل انجام بازی حضور نداشته است.

*چرا شما در محل بازی دوستانه‌ای که به احترام شما و رضا و بیوک وطنخواه حضور داشت حضور نیافتید تا پیشکسوتی بگوید که شما دنبال عشق و حال بودید؟!

در جلسه ختم خواهر پنجعلی این مسأله مطرح شد که شاید چنین بازی برگزار شود اما بحث جدی نشد.

*‌اما یک پیشکسوت پرسپولیس از شما و دو برادر وطنخواه انتقاد کرده که آنها به احترام شما و دو پیشکسوت دیگر بازی کردند اما شما دنبال مسافرت و به تعبیر ایشان دنبال عشق و حال بودید؟
من از اینکه نادر فریادشیران و گروهی از پیشکسوتان پرسپولیس و راه‌آهن به من و دو پیشکسوت دیگر احترام گذاشتند و به احترام ما بازی کردند تشکر می‌کنم چون انصافاً نفس کار قشنگ و قابل احترام بود اما واقعاً من در عشق و حال نبودم چون چند روز پیش عمل جراحی داشتم وگرنه حتماً در محل انجام بازی حاضر می‌شدم تا از کسانی که بازی کردند تشکر کنم اما گفتم عذر موجه داشتم و هیچ وقت آدمی نبوده و نیستم که قدر ارزش گذاشتن را ندانم و نسبت به آن بی‌توجه باشم.

*‌لیگ شروع نشده با تعویق یک هفته‌ای مواجه شد این تعویق به سود تیم‌ها شد یا به ضررشان؟
مسلماً هر تیمی که تمریناتش کافی نبوده از این تعویق بیشتر سود برده است. در این بین تا آنجا که من می‌دانم چهار پنج تیم که کمتر بازیکن گرفته و تمرینات و بازی تدارکاتی کافی نداشتند بیشتر سود بردند تا تیم‌هایی که زودتر تمریناتشان را شروع کردند و به اندازه کافی هم بازی تدارکاتی انجام دادند اما فارغ از این مسأله من اصلاً این تعویق قبل از اینکه لیگ شروع شود را نشانه خوبی نمی‌دانم چون معتقدم این مسأله نشانه بی‌برنامگی فدراسیون و هماهنگ نبودنش با سازمان لیگ است که چنین برنامه‌هایی به وجود می‌آید. این در حالی است که ما می‌بینیم و شاهد هستیم که در اروپا از مدتی قبل از شروع بازی همه چیز برنامه‌ریزی می‌شود و بازی‌ها هم سر همان ساعتی که اعلام می‌شود برگزار می‌شود و همه مسائل بر اساس برنامه‌ریزی بخوبی انجام می‌شود.

*‌در رابطه با شرایط یارگیری پرسپولیس و شانس موفقیتش در آسیا با توجه به تقویت تیم‌های عربستانی چقدر شانس برای موفقیت پرسپولیس قائل هستید؟
پرسپولیس در آسیا کار مشکلی دارد چون تیم‌های خارجی خصوصاً عربستانی امسال بیشتر از هر زمان دیگری بازیکن ستاره جذب کرده‌اند به همین دلیل هم هست که اگر پرسپولیس قهرمان شده یا چهره موفقی از خود ارائه دهد واقعاً جای تقدیر خواهد داشت و باید به آن احترام گذاشت.

*‌ فکر می‌کنید پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باز هم قهرمانی‌های دیگری را کسب خواهد کرد؟
پرسپولیس بازیکن زیاد نگرفته اما شاکله خودش را حفظ کرده به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد. در هر حال و طبق تجربه‌ای که من در فوتبال دارم اگر پنج هفته بازی‌های لیگ را ببینم قطعاً در خصوص ‌شانس قهرمانی مجدد پرسپولیس در دو جام داخلی حرف خواهم زد.

*‌در رابطه با کمبود بازیکن چه صحبتی دارید و به نظرتان آیا پرسپولیس در پست مهاجم با کمبود مواجه است؟
یحیی احتمال زیاد با روش 2-4-4 بازی خواهد کرد از این‌رو پرسپولیس جدا از دو مهاجمی که دارد نیاز به یکی دو مهاجم دیگر هم دارد از این‌رو قطعاً سرمربی پرسپولیس به‌دنبال این است که مهاجم بگیرد و در این رابطه تلاش خواهد کرد که بهترین مهاجم را هم جذب کند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155899
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

9 ماه پیش

ممنون 👍🏼🌷


مھدی کاشانیان

0

2

9 ماه پیش

اولین لایکوبهت دادم دخترپرسپولیس که تاج خیلی بیشرفه .


مھدی کاشانیان

0

2

9 ماه پیش

دقیقا حرف شماراتاییدمیکنم دخترپرسپولیسی باشگاه به یک بازیکن تخصصی که نامش استوان یوتوویچ است میخوادمذاکره کنه اگراین تاج بیشرف بذاره انشالله میاد به نظر من مهاجم خوبیه که ازمنچسترسیتی بیاد.کمی تیم تقویت میشه.فقط بایدصبرکنیم نتیجه چی میشه.


ادهم

0

2

9 ماه پیش

آقای درویش قول داده بازیکن جوان وکاپیتان تیم یاسین سلمانی را جذب کنه این بازیکن با قراردادی سه ساله فرداپرسپولیسی خواهدشد


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

2

9 ماه پیش

دقیقا 👍🏼👏🏼تف.. وقتی تاج میاد میگه اگه رونالدو رو هم بیاریم فوتبال ایران پیشرفت نمیکنه چه انتظار از بقیه هست مثلا خیر سرش رئیس فدراسیونه 😐


حسین سرخدل

0

2

9 ماه پیش

فعلا که مدیرعامل مون تو جــــو محــــرم گیر کرده حالا تونست قبل پایان نقل وانتقالات از جـــو بیرون بیاد اونوقت میره یکی مثل پریرا رو میاره تا سرصدای هواداران رو بخوابونه نهایتش وسطای لیگ که بازیکن نداشتیم خود آقا یحیی و آقا افشین لباس میپوشن میرن تو زمین...


منوچهر هاشم زاده

0

2

9 ماه پیش

کو اخه ادم چقدر حرف مفت میزنه اقا کمال احترام خودت بااین حرفها خودت کوچیک نکن


یداله قنواتی

0

2

9 ماه پیش

خود درویش وگل محمدی شب وروز تلاش میکنن تا راهی پیدا بشه بتونن یک مهاجم درجه یک بیارن تا خیال خودشان وهوادارها راراحت کنن درود بر هر دو زحمتکش


محمد حسین محمدیان

0

3

9 ماه پیش

حمدالله جذب کنید


ستار سینگ

-1

2

9 ماه پیش

عبدالرزاق حمدالله میخواد از الاتحاد جدا شه درویش دست به کارشو


مھدی کاشانیان

0

2

9 ماه پیش

فوتبال ایران بادزدی تبدیل شده به سیاست.نظرتون چیه دخترپرسپولیسی حرف منوباورداریدیانه؟


مھدی کاشانیان

0

1

9 ماه پیش

وقتی مجلس برای نان وآردقیمت جدیدتصویب میکنه ونان راگران میکنه فشاربیشتری به مردم واردمیشه واینطوری دزدی میکنندتاهواداران یه کمکی هم به باشگاه بکنندباگرانی باعث میشندکه هواداران نتونندبه باشگاه کمک کنندویاکمترکمککنندتانتونیم بازیکن خوب بگیریم.کشورماشده دزدبازار وقتی این اتفاقاباشه مردم نمیتونند نان خودشونودربیارند چه برسه کمک به باشگاه کنند واقعا دیگه نمیشه تحمل کردکه به مردم فشارمیارند تاپول حروم ازشون بگیرند.به نظرشما کشورعربستان وقطراینطوریه که باشگاهاشون پیشرفت کرده.؟بعدبحث سهام باشگاه میارندوسط. دیگه مردم توان پرداخت وکمک به باشگاه را ندارند.بایدچکارکرد؟خودتان قضاوت کنید


علیرضا نارویی

-4

1

9 ماه پیش

بعدازمرگ سهراب مگه مهاجم خوب شایدبتونیم بگیریم چه فایده تاکه به ایران عزیزمان تشریف میارن یادشون میره که فوتبال ایران جواهرات ناب خودمون یک عده مثل آدمی عقده ای وروان پریش¤آدم تازه به دوران رسیده ¤مانع رشدوشکوفایی جوان بالیاقت ایران زمین میشه!؟آخه دلالی تو ایران طی چندسال بادرآمد بی سروته یک بانک میتونن تاسیس کنند ازامثال بنجل هایی که ایران سکوی پرتاب مفت ومجانی برای جوانان غیر ایرانی سرزمین پارس☆☆☆جوانان نسل 0چ


دختر پرسپولیس ❤🔥

-3

4

9 ماه پیش

👍🏼👍🏼👍🏼ما که زبونمون مو درآورد😕


ستار سینگ

-3

3

9 ماه پیش

صدرصد


مرادسلمانی

-3

2

9 ماه پیش

آقاابراهیمی عزیزدرودبرشماتیم ماپارسال بعدازرفتن لوکادیامهاجم نداشتیم.آل کثیرهم بیشتربازیهامصدوم بود.آقاابراهیمی امسال به مراتب ازسالهای قبل برای پرسپولیس سخت خواهدبودولی هرچقدرسکبان وتراخترس.بازیکن درهمه پستهابامبآلغ بالاجذب کنند.خودشان میداننددرمقابل پرسپولیس هیچی نیستند.چون اکربودندبازیکن (فسیل )ماراجذب نمی کردند.لیک قبلی کی فکرمی کردتیم ماباهمین بازیکنها۳جام بیاری.ولی خداوندالرحمان دیدآنهادارندباحسادت هزاردردومرض دیگرتیم مارابه اینجارساندطوری خداوندبه دلشان گذاشت.بجای یی جام سه جام گرفتیم...این دوتیم باداشتن بازیکن ومیدانستنداین بخشنامه پشمکی هست کی لغوخواهدشدبازیکنان مارادرباشگاه بیرون نرفتندجذبشان کردندولی بدانیدباهمه احوالات هیچی نیستندهرچقدرسک دوبزنندبازبه پرسپولیس نخواهندرسید


مھدی کاشانیان

-3

2

9 ماه پیش

من هم گفتم که عزت الهی ومهاجم تخصصی خوب بیادهیچ تیمی درایران حریفمون نیست.امادزدی هانمیذاره پرسپولیس به جایی برسه. مثال رادوشوویچ اینقدرپولاشوخوردند وبدهیشوندادند تانتونیم بازیکن بگیریم. زهرمارتون بشه دارودسته هاومفت خورها که پول پاداش هاروبرمیدارید وبدهی بازیکنانمون رونمیدید. تابعضی کاربران گرامی وهواداران ازدستتون دلخوربشند.تازمانیکه تیم خصوصی سازی نشه این خوردن پولهای حرام ادامه داره. دخترپرسپولیسی وسایرکاربران بدانید تاجلوی این دزدهاومفت خورهاگرفته نشه.این اتفاقات بدبرای پرسپولیس ادامه داره.


مصطفی نوروزی

-2

3

9 ماه پیش

ایشالا که یه گزینه عالی پیداکنن که واقعا مشکلمون رو حل کنه نه اینکه برامون مشکل ساز بشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال