ارتش سرخ دات کام

اخبار روزانه

ابراهیمی: پرسپولیس مقا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 4 اظهار نظر

-

3 سال پیش

ابراهیمی: پرسپولیس مقابل پدیده با عجله کار کرد

ارتش سرخ دات کام :
ابراهیمی: پرسپولیس مقابل پدیده با عجله کار کرد
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبال ایران به جز ۱۵ لژیونر تیم ملی و نهایتاً چند بازیکن از لیگ برتر هیچ بازیکن شاخصی ندارد.

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگویی، درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل پدیده در هفته چهاردهم لیگ برتر، اظهار داشت: سرمربیان یک مسابقه فوتبال را به ۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم می‌کنند که در هر ۶ قسمت بازی، برتری و مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود، اما در ۱۸ قدم حریف برنامه‌ای برای پاس‌های آخر و ضربات تمام کننده نداشتیم. این بازی اگر همچنان ادامه پیدا می‌کرد باز هم پرسپولیس به گل نمی‌رسید.

وی ادامه داد: در ۱۵ دقیقه آخر فقط به ارسال از جناحین روی آوردیم و با وجود مالکیت توپ در یک سوم دفاعی حریف بازی بی روح و بی هیجانی را نظاره‌گر بودیم. پدیده با تعداد نفرات بالا دفاع می‌کرد و پرسپولیس باید حفظ توپ بیشتری انجام می‌داد و در حمله کردن عجله نمی‌کرد. باید کمی توپ را عقب‌تر می‌آوردیم تا پدیده هم از دفاع خارج شود، در این بازی‌ها صرفاً حمله کردن و جلو رفتن گره از کار باز نخواهد کرد.

ابراهیمی افزود: در این دیدار خط هافبک پرسپولیس در پاسکاری و حفظ توپ ضعیف عمل کرد، آن‌ها برای رسیدن به یک سوم دفاعی حریف عجله داشتند. در بازی مقابل تراکتور هم چنین شرایطی را شاهد بودیم، پرسپولیس و استقلال هر فصل ۳۰ بازی سخت دارند، زیرا همه تیم‌ها برای نشان دادن آمادگی و توانایی خود با انگیزه مضاعف مقابل آن‌ها حاضر می‌شوند. حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا هم قطعاً روی عملکرد تیم تاثیر داشت و آن‌ها شاداب نبودند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره انتقاد به سبک فوتبال این تیم عنوان کرد: یکی از دلایل عمده این وضعیت جدایی بازیکنان اصلی تیم بوده است. همانطور که در بدن انسان کمر عضو بسیار مهمی است و کمردرد دردی طاقت فرسا و سخت، هر تیم هم کمر دارد که یک سوم میانی است. بیشتر اتفاقات مهم و طراحی حملات در تمام دنیا در این قسمت از زمین اتفاق می‌افتد و اینجاست که باید پاسکاری و حفظ توپ را به خوبی انجام داد، اما پرسپولیس در حال حاضر یک طراح خلاق و خوش فکر ندارد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فوتبال ایران به جز ۱۵ لژیونر تیم ملی و نهایتاً چند بازیکن از لیگ برتر هیچ بازیکن شاخصی ندارد و اگر این لژیونر‌ها نباشند تیم ملی حتی در آسیا هم به مشکل بزرگ خواهد خورد. باشگاه‌ها چشم انداز بلندمدتی برای آینده خود ندارند و روی تیم‌های رده پایه سرمایه‌گذاری نمی‌کنند و متاسفانه دلال‌ها بازیکنان متوسط را با مبالغ بسیار بالایی به تیم‌ها پیشنهاد می‌کنند که تاثیری بر روند آن‌ها ندارند.

وی افزود: مدافعان کناری پرسپولیس عمق دفاع را پوشش نمی‌دهند، هنگامی که مدافع چپ نفوذ می‌کند باید مدافع راست بماند و بلعکس و یا هافبک دفاعی به قلب دفاع اضافه شود. بضاعت فوتبال ما همین است و به طور کلی در لیگ برتر بازیکنان خوبی نداریم و بیشتر گل‌ها روی اشتباهات فردی به ثمر می‌رسند. پرسپولیس در این دیدار تنوع تاکتیکی نداشت و مدام در سمت چپ و با مهدی ترابی حمله می‌کرد.

ناصر ابراهیمی در رابطه با تقابل پرسپولیس و فجرسپاسی در هفته پانزدهم لیگ برتر تصریح کرد: اگر بخواهیم با همین روند پیش برویم مقابل فجر هم به مشکل خواهیم خورد. همه تیم‌ها با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس حاضر می‌شوند و تمام بازی‌ها سخت است. در لیگ برتر حریف ضعیف و آسان نداریم و اتفاقاً پرسپولیس مقابل تیم‌های پایین جدول کار سخت‌تری هم دارد. بازی تیم‌های شهرستانی با استقلال و پرسپولیس تنها دیداری است که پخش زنده سراسری دارد و بازیکنان این تیم‌ها برای معرفی خود به فوتبال ایران تلاش زیادی خواهند کرد و نباید تیم حریف را دست کم بگیریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146769
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احمد نوری اسرمی

0

2

3 سال پیش

کوشکی خوبه به شرطی که مربی بتونه ازش استفاده درست بکنه


سید جلال نجفی

0

2

3 سال پیش

پرسپولیس ۱۶ بازی دیگه هنوز در نیم فصل دوم فرصت دارد ۱۶ بازی برای جبران سه امتیاز کم فرصتی نیست تمرکز کردن بر تعداد گل خورده اگه سبب بشه مدافع خوب بگیریم اشکال ندارد اما اگه قراره نیم فصل مدافع نگیرین بزرگ نمایی تعداد گل های خورده فقط روحیه مدافعان را خراب تر می کند بخدا ۱۶ بازی برای جبران ۳ امتیاز کم فرصتی نیست آقا مگه نمیگن دفاع پرسپولیس پنیر سوئیسی است دفاع استقلال معرکه !!!! خب عقل خدا برای چه داده به آدم الان فاصله امتیازی استقلال با این دفاع معرکه و عالی و پرسپولیس با این دفاع پنیر سوئیسی چند امتیاز است ؟ ۳ امتیاز ای رحمت بر پدر ومادرتان 👏👏👏تازه این ۳ امتیاز هم با لطف کمتیه انطباطی گرفتن پس بزرگواران خود زنی نکنیم بزرگ نمایی تعداد گل خورده نکنیم فقط بدن ساز پرسپولیس بگیره و دوتا مهاجم شش دانگ قهرمانی ششم در دست کاپیتان سید جلال حسینی صخره است


احمد نوری اسرمی

0

4

3 سال پیش

دوره برانکو هم پنج نفر رفتن ولی برانکو تیم رو جمع کرد و رفت فینال اسیا . باید قبول کنیم مربیان ایرانی توان ستاره ساختن ندارن فقط بلدن از داشته های دیگران استفاده کنن


شهبازی

-1

4

3 سال پیش

خبر تو چند تا سایت اومده که پرسپولیس داره با کوشکی که ۲۱ سالش هست و در پیکان بازی میکنه و پستش هافبک هجومی هست مذاکره میکنه ( آمارش۱۱ بازی ۴ گل ، ۲ پاس گل هست ) البته هافبک هجومیه و آمارش خوبه . و با پیمان بابایی هم که مهاجم تراکتور هست مذاکره میکنه که آمارش ۱۱ بازی ۴ گل هست

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

آلومینیوم

جمعه, 30 شهریور
ساعت 20:00

ورزشگاه : آزادی

داور : محمدحسین زاهدی فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر آلومینیوم کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
5 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
6 علی علیپور 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 6 لیگ برتر

چهارشنبه, 04 مهر

استقلال - پرسپولیس 19:00

پنج‌شنبه, 05 مهر

شمس آذر - نساجی 18:30

جمعه, 06 مهر

گل گهر - هوادار 18:15
چادرملو - مس رفسنجان 18:30
سپاهان - تراکتور 18:30
ملوان - استقلال خوزستان 18:30
آلومینیوم - خیبر خرم‌آباد 18:30

شنبه, 07 مهر

فولاد - ذوب آهن 19:00

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 5 5 13
2 تراکتور 5 6 10
3 ملوان 5 4 10
4 پرسپولیس 4 4 8
5 فولاد 5 0 8
6 گل گهر 4 2 7
7 ذوب آهن 5 1 7
8 استقلال خوزستان 5 -1 6
9 استقلال 4 0 5
10 مس رفسنجان 4 0 5
11 خیبر خرم‌آباد 5 -1 5
12 چادرملو 5 -3 5
13 آلومینیوم 5 -4 3
14 نساجی 5 -3 2
15 هوادار 5 -6 2
16 شمس آذر 5 -4 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال